Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes

iPhone 12 [Bestellen & Leveren]

Wil jij een iPhone 12 bestellen? Lees dan hier alle informatie die je nodig hebt om die order te plaatsen.


Alle modellen van de iPhone 12 zijn te bestellen via onze webshop. 

< Ik wil een iPhone 12 bestellen >

Wil je liever persoonlijk advies bij de aanschaf van de iPhone 12? Ga dan langs één van onze Vodafone winkels of bel ons via 0800-0560 (gratis). We helpen je graag! 

Levertijd
Als je bestelt wil je natuurlijk ook weten wanneer je de iPhone ontvangt. Vanaf 23 oktober mogen de eerste toestellen geleverd worden. Klanten die als eerste besteld hebben, ontvangen ook als eerste het toestel. Je wordt per sms op de hoogte gehouden worden van je bestelling. Bekijk meer informatie over de levertijden van iPhone 12. We plaatsen, indien beschikbaar, in dit topic ook actuele updates over de status van levertijden. 

Levering
Na je bestelling ontvang je meer informatie over de levertijd van je toestel. Heb je verlengd? Dan sturen we een e-mail zodra de bestelling is verstuurd. Daarin staat ook een Track & Trace nummer waarmee je de status van de bestelling kunt volgen.

Bij nieuwe aansluitingen ontvang je een e-mail om een leverafspraak te maken (i.v.m. identiteitscontrole) zodra de voorraad voor jouw bestelling is gereserveerd. In geval van een bestelling met nummerbehoud wachten we op goedkeuring van je huidige provider. Daarna plannen we pas een leverafspraak. 

Bestelling wijzigen
Afhankelijk van de status van je bestelling kun je eventueel nog een aanpassing doen. Hiervoor neem je contact op met 0800-0560 (optie 1). Een wijziging van je bestelling kan wel betekenen dat er een langere levertijd gaat gelden. 

Aanvullende informatie
Mis je relevante informatie in dit topic? Of heb je zelf nog aanvullingen? Laat het ons weten in de reacties of open je eigen topic. De Community gaat graag met je in gesprek! 

Twijfel je nog of je gaat bestellen? Of wil je in gesprek met andere Apple fans over de nieuwe iPhone 12 modellen? Bekijk dan eens het iPhone 12 - Ervaringen & Discussie topic.

Eerdere updates

Update 23 oktober 15:30 uur
Goed nieuws! Vandaag zijn de leveringen van de eerste pre-orders gestart. We begrijpen dat er de afgelopen week wat onduidelijkheden waren over de orders. Onze excuses hiervoor. We zijn hard aan het werk om te zorgen dat iedereen toch de gewenste iPhone zo snel mogelijk in bezit heeft. We zijn hierbij ook afhankelijk van de voorraad die Apple ons levert.
Informatie over de levering van jouw iPhone wordt gecommuniceerd via sms. Zodra jouw levering klaarstaat ontvang je een Track & Trace code.

Heb je een vraag? Laat het ons weten in dit topic, dan helpen we je zo goed mogelijk.

Update 27 oktober 10:45 uur.
Goed nieuws! De website is aangevuld met de specifieke levertijden per type toestel én besteldatum.

Update 27 oktober 12:00 uur.
Helaas is aan ons de verkeerde informatie doorgegeven over de levering van de iPhone's. De pagina is weer aangepast. Het gaat om de leverdata voor bestellingen vanaf vandaag, niet vóór vandaag. Zowel klanten die eerder hebben besteld als vanaf vandaag worden op de hoogte gehouden per sms. Mijn excuses voor de verwarring! 
 

Update 29 oktober 17:00 uur
We begrijpen dat er behoefte is aan duidelijkheid. Welke informatie is nu leidend voor de levertijd van jouw iPhone?

Heb jij een bestelling gedaan én al een sms met informatie over de levering ontvangen? Dan is deze leidend. De informatie uit de sms is dus voor jou de correcte en enige leveringsinformatie die geldt.

Heb je besteld en nog geen sms ontvangen? Kijk dan op www.vodafone.nl/levertijd voor jouw verwachte leverdatum. Let op: dit is een verwachte leverdatum. Ook hier geldt dat de informatie in de sms die je gaat ontvangen uiteindelijk leidend is.

Uiteraard willen wij ook graag iedereen zo snel mogelijk blij maken met de nieuwe iPhone 12. Maar, we zijn zoals elk jaar afhankelijk van de leveringen die we van Apple ontvangen. Voor sommige toestellen geldt een langere wachttijd dan waar we op gehoopt hadden.
 

Update 4 november 11:00 uur 

Bedankt voor het aanleveren van de voorbeeldnummers gisteren. We zijn aan het onderzoeken waarom een aantal van jullie geen sms heeft ontvangen. Het lijkt wellicht ontzettend simpel om jullie nu een sms te sturen met daarin de verwachte leverdatum. Helaas is dit niet het geval. De sms'jes worden gestuurd door een geautomatiseerd systeem dat gekoppeld is aan het bestelsysteem. Door hier veranderingen in aan te brengen kan dit als gevolg hebben dat jullie verkeerde sms'jes gaan krijgen en dat willen we uiteraard voorkomen.

Zodra er een update is, plaatsen we deze weer in dit topic.

 

Update vrijdag 6 november 14:00 uur

De tweede pre-order periode voor de iPhone 12 Mini en de iPhone 12 Pro Max is ook gestart! Daarnaast is de iPhone 12 en de iPhone 12 Pro natuurlijk ook nog steeds te bestellen via onze webshop.

 

Update 12 november 11:30 uur
Naar aanleiding van jullie feedback, én het intern aankaarten van de verschillende issues die in dit topic besproken zijn, hebben we nu een update over de levertijden voor zowel voor als na 21 oktober, per model. Zie onderstaande tabel voor een verwachting van de levertijden. Dit is een indicatie op basis van de informatie die we van Apple ontvangen. Zodra jouw toestel daadwerkelijk verzonden wordt, ontvang je van ons een Track& Trace code. 

 

Update 17 november 15:00 uur
We hebben de meest recente informatie over de levertijden als tabel in een bijlage toegevoegd aan dit topic. Het zijn de verwachte levertijden per type toestel en besteldatum voor alle verkrijgbare modellen van de iPhone 12. 
 

Update 24 november 13:58 uur
We hebben de meest recente informatie over de levertijden aangepast en aan de bijlage toegevoegd aan dit topic. Het zijn de verwachte levertijden per type toestel en besteldatum voor alle verkrijgbare modellen van de iPhone 12. 


Update 9 december 11:00 uur
We hebben de meest recente informatie over de levertijden aangepast en aan de bijlage toegevoegd aan dit topic. Het zijn de verwachte levertijden per type toestel en besteldatum voor alle verkrijgbare modellen van de iPhone 12. 

Update 21 december 12:00 uur
We hebben de meest recente informatie over de levertijden aangepast en aan de bijlage toegevoegd aan dit topic. Het zijn de verwachte levertijden per type toestel en besteldatum voor alle verkrijgbare modellen van de iPhone 12. 

Update 29 december 12:00 uur
We hebben de meest recente informatie over de levertijden aangepast en aan de bijlage toegevoegd aan dit topic. Het zijn de verwachte levertijden per type toestel en besteldatum voor alle verkrijgbare modellen van de iPhone 12. 

Update 5 januari 16:00 uur
We hebben de meest recente informatie over de levertijden aangepast en aan de bijlage toegevoegd aan dit topic. Het zijn de verwachte levertijden per type toestel en besteldatum voor alle verkrijgbare modellen van de iPhone 12. 

1.986 Reacties
Ruud001

Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 871Likes

@Jansen2020  Ik hoop dat je gelijk hebt. Altijd dat wachten met een nieuw model iPhone.  Ik ga toch voor de Max. Zie het verder wel. Mijn 11 Pro Max doet het nog prima. Die gaat hopelijk binnenkort op marktplaats. Succes allen die wachten of morgen gaan bestellen. 

iMike

Nieuwkomer
  • 162Posts
  • 0Oplossingen
  • 213Likes
Jansen2020 wrote:

Als je morgen bij VF een Iphone Max bestelt dan denk ik dat de levering in januari-februari 2021 plaats zal vinden! Ik zou het je niet aanraden.

Mijn bestelling status van 20 oktober staat nog steeds op ‘ontvangen ‘  ?  Ik las ergens dat er morgen een grote levering gaat plaatsvinden,  benieuwd of dit waar is...

Hé meneer Jansen, dat zou zomaar kunnen maar ik heb nog steeds een SMS met week 44 dus die is leidend 

knny

Ontdekker
  • 60Posts
  • 0Oplossingen
  • 24Likes
Jansen2020 wrote:

Als je morgen bij VF een Iphone Max bestelt dan denk ik dat de levering in januari-februari 2021 plaats zal vinden! Ik zou het je niet aanraden.

Mijn bestelling status van 20 oktober staat nog steeds op ‘ontvangen ‘  ?  Ik las ergens dat er morgen een grote levering gaat plaatsvinden,  benieuwd of dit waar is...

Laten we het hopen. Vandaag zei een medewerker dat ze grote batch hadden verwacht, maar dat Apple nog niks/nauwelijks geleverd heeft. 

Carolave94

Nieuwkomer
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes

Ik lees al een tijdje mee en die van mij word morgen geleverd de iPhone 12 pro 128 gb pacific blue is pas net veranderd dus misschien nog meer gelukkige (heb hem 18 oktober besteld)

Dunkieball

Nieuwkomer
  • 55Posts
  • 0Oplossingen
  • 53Likes
Carolave94 wrote:

Ik lees al een tijdje mee en die van mij word morgen geleverd de iPhone 12 pro 128 gb pacific blue is pas net veranderd dus misschien nog meer gelukkige (heb hem 18 oktober besteld)

Lucky you, alvast heel veel plezier ermee! Stiekem ben ik gewoon jaloers want ik heb precies dezelfde op de 16e besteld en nog helemaal niks hahaha...

Pats16

Ontdekker
  • 138Posts
  • 0Oplossingen
  • 74Likes

Jeej ik log in, en ik zie!!!! Uw bestelling is klaar voor verzending!!!  Verder nog geen sms niks

Jansen2020

Nieuwkomer
  • 34Posts
  • 0Oplossingen
  • 25Likes

Klote zooi, bij mij gebeurt er niets. Dit is nog erger dan de  verkiezingen in Amerika, zenuwslopend en gekmakend! 
 

Week 45 is lijdend! En week 46 ook! ???

Dunkieball

Nieuwkomer
  • 55Posts
  • 0Oplossingen
  • 53Likes
Pats16 wrote:

Jeej ik log in, en ik zie!!!! Uw bestelling is klaar voor verzending!!!  Verder nog geen sms niks

Hmm ik log in en die van mij heeft helemaal geen status meer.. Eerst stond er nog dat mijn order ontvangen was maar dat is nu ook weg hahaha wordt steeds gekker.. 

Pats16

Ontdekker
  • 138Posts
  • 0Oplossingen
  • 74Likes
Dunkieball wrote:
Pats16 wrote:

Jeej ik log in, en ik zie!!!! Uw bestelling is klaar voor verzending!!!  Verder nog geen sms niks

Hmm ik log in en die van mij heeft helemaal geen status meer.. Eerst stond er nog dat mijn order ontvangen was maar dat is nu ook weg hahaha wordt steeds gekker.. 

Miss zijn ze het aan het veranderen!!

Dunkieball

Nieuwkomer
  • 55Posts
  • 0Oplossingen
  • 53Likes
Pats16 wrote:
Dunkieball wrote:
Pats16 wrote:

Jeej ik log in, en ik zie!!!! Uw bestelling is klaar voor verzending!!!  Verder nog geen sms niks

Hmm ik log in en die van mij heeft helemaal geen status meer.. Eerst stond er nog dat mijn order ontvangen was maar dat is nu ook weg hahaha wordt steeds gekker.. 

Miss zijn ze het aan het veranderen!!

Dat begin ik stiekem nog echt te hopen ook hahaha! Een ding weet ik zeker, alles wat hier gebeurt het ligt helemaal buiten onze macht.

Wessaman

Nieuwkomer
  • 99Posts
  • 0Oplossingen
  • 102Likes

Ho eens, de mijne staat op “klaar voor uitleveren”!

@iMike  @Christiaaan  jullie ook een wijziging??

RobKi

Nieuwkomer
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Pats16 wrote:

Jeej ik log in, en ik zie!!!! Uw bestelling is klaar voor verzending!!!  Verder nog geen sms niks

Same here! Geen sms of mail, maar via de app zie ik dat m’n bestelling klaar voor verzending is. Op MyVodafone > Service blijf ik een melding bij mijn bestelling zien ‘We hebben je gegevens niet kunnen ophalen. Zou je het later nog eens willen proberen?’. Maar goed, er lijkt eindelijk iets te gebeuren 🙂 

DemiR

Nieuwkomer
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Weet iemand of je via de app ook melding krijgt als de iPhone onderweg is naar de Vodafone shop? Mijn pro gold staat ook nog steeds op “ontvangen”, maar in de winkel besteld dus wacht iedere dag in spanning van een telefoontje haha 😞 

SannVeenHaas

Ontdekker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 20Likes

Jaaa hier ook een gelukkig iemand!?.. straks officieel afscheid van dit forum en dan tot over 2 jaar?.

iMike

Nieuwkomer
  • 162Posts
  • 0Oplossingen
  • 213Likes
Wessaman wrote:

Ho eens, de mijne staat op “klaar voor uitleveren”!

@iMike  @Christiaaan  jullie ook een wijziging??

Morgen is hij er! Zou het echt zo zijn?

iMike

Nieuwkomer
  • 162Posts
  • 0Oplossingen
  • 213Likes
SannVeenHaas wrote:

Jaaa hier ook een gelukkig iemand!?.. straks officieel afscheid van dit forum en dan tot over 2 jaar.

Nee joh, even een nieuw topic bezoeken met ervaringen en positiviteit voor de verandering.

Wel geinig dat het wederom om 20:00 gebeurd, net als gisteren.

Dunkieball

Nieuwkomer
  • 55Posts
  • 0Oplossingen
  • 53Likes
Wessaman wrote:

Ho eens, de mijne staat op “klaar voor uitleveren”!

@iMike  @Christiaaan  jullie ook een wijziging??

Dat zou toch wat zijn! Ik ben heel benieuwd hahaha.. Voorlopig staat er helemaal niks bij mij en ook geen sms of mail maar als ik jullie zo hoor is er echt hoop!

knny

Ontdekker
  • 60Posts
  • 0Oplossingen
  • 24Likes

Nog niks hier. 22e besteld. 256gb pro blue

Pats16

Ontdekker
  • 138Posts
  • 0Oplossingen
  • 74Likes

Ik heb ook nog geen sms of mail ook niks op postnl

iMike

Nieuwkomer
  • 162Posts
  • 0Oplossingen
  • 213Likes

Status staat nu op verstuurd bij mij. Benieuwd of ik een T&T code krijg vanavond want in de PostNL app is er nog geen aanmelding.

Samantha01

Nieuwkomer
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes

Hier ook nog niks....23ste besteld iphone 12 pro 256gb silver.

Veel plezier alvast met jullie nieuwe telefoon die er snel aan komt ?

Iloon_vg

Nieuwkomer
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 8Likes

Hier ook nog niets… duimen dat het nog veranderd. 

Dunkieball

Nieuwkomer
  • 55Posts
  • 0Oplossingen
  • 53Likes
iMike wrote:

Status staat nu op verstuurd bij mij. Benieuwd of ik een T&T code krijg vanavond want in de PostNL app is er nog geen aanmelding.

Het gaat ook echt weer allemaal half bakke he haha maar hey.. verstuurd is verstuurd (mag je toch hopen)!

iMike

Nieuwkomer
  • 162Posts
  • 0Oplossingen
  • 213Likes

Er lijkt in ieder geval beweging in te zitten. Duimen maar dat dit lekker door blijft lopen en iedereen straks alweer gewend is aan het nieuwe toestel.

Wessaman

Nieuwkomer
  • 99Posts
  • 0Oplossingen
  • 102Likes
iMike wrote:

Er lijkt in ieder geval beweging in te zitten. Duimen maar dat dit lekker door blijft lopen en iedereen straks alweer gewend is aan het nieuwe toestel.

Ik inmiddels ook verzonden en heb een T&T maar die is nog onbekend bij PostNL… zit beweging in!

Dunkieball

Nieuwkomer
  • 55Posts
  • 0Oplossingen
  • 53Likes
Wessaman wrote:
iMike wrote:

Er lijkt in ieder geval beweging in te zitten. Duimen maar dat dit lekker door blijft lopen en iedereen straks alweer gewend is aan het nieuwe toestel.

Ik inmiddels ook verzonden en heb een T&T maar die is nog onbekend bij PostNL… zit beweging in!

Lekker hoor! Hier nog steeds niks hahaha ellende

Wessaman

Nieuwkomer
  • 99Posts
  • 0Oplossingen
  • 102Likes
Dunkieball wrote:
Wessaman wrote:
iMike wrote:

Er lijkt in ieder geval beweging in te zitten. Duimen maar dat dit lekker door blijft lopen en iedereen straks alweer gewend is aan het nieuwe toestel.

Ik inmiddels ook verzonden en heb een T&T maar die is nog onbekend bij PostNL… zit beweging in!

Lekker hoor! Hier nog steeds niks hahaha ellende

Wat had je besteld en wanneer?

knny

Ontdekker
  • 60Posts
  • 0Oplossingen
  • 24Likes

Hadden de mensen die nu een T&T hebben gekregen ook een SMS gehad met week 44/45?

Carolave94

Nieuwkomer
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes
knny wrote:

Hadden de mensen die nu een T&T hebben gekregen ook een SMS gehad met week 44/45?

Ik had een week 44 sms gehad en nu de t&t

knny

Ontdekker
  • 60Posts
  • 0Oplossingen
  • 24Likes
Carolave94 wrote:
knny wrote:

Hadden de mensen die nu een T&T hebben gekregen ook een SMS gehad met week 44/45?

Ik had een week 44 sms gehad en nu de t&t

Dan duurt die van mij nog wel even!! Ik heb nog geen sms gehad 😞

Wessaman

Nieuwkomer
  • 99Posts
  • 0Oplossingen
  • 102Likes
knny wrote:

Hadden de mensen die nu een T&T hebben gekregen ook een SMS gehad met week 44/45?

Ik had een week44 SMS.

Inmiddels ook in de PostNL app!

SannVeenHaas

Ontdekker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 20Likes
Wessaman wrote:
iMike wrote:

Er lijkt in ieder geval beweging in te zitten. Duimen maar dat dit lekker door blijft lopen en iedereen straks alweer gewend is aan het nieuwe toestel.

Ik inmiddels ook verzonden en heb een T&T maar die is nog onbekend bij PostNL… zit beweging in!

Bij mij staat die ondertussen in de post NL app, morgen tussen 15:00 en 17:30u?. Dat word lekker slapen straks haha.

nickven

Gedreven Ontdekker
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 21Likes

Veel plezier ermee mannen! Ik heb mijnes vanmiddag ontvangen en het is wel een heerlijk toestel moet ik zeggen! Bedankt @Vodafone en @Steven Vodafone  voor het uiteindelijk zorg dragen van levering toestel. Voor de rest succes met wachten, hij zal nu vast ook snel jullie kant op komen. 

ddouven

Stamgast
  • 57Posts
  • 0Oplossingen
  • 32Likes

Hier de 12 Pro 128GB Pacific Blue op 20 oktober bestel nog geen sms of iets anders ontvangen. 

Vind dit weer erg slecht met de X was het ook al zo een puinhoop.

Christiaaan

Ontdekker
  • 84Posts
  • 0Oplossingen
  • 87Likes
Wessaman wrote:

Ho eens, de mijne staat op “klaar voor uitleveren”!

@iMike  @Christiaaan  jullie ook een wijziging??

Jajajajjajajaaaaa ik heb een mail! Morgen word ie geleverd  door postnl!!!

Pats16

Ontdekker
  • 138Posts
  • 0Oplossingen
  • 74Likes
Wessaman wrote:
iMike wrote:

Er lijkt in ieder geval beweging in te zitten. Duimen maar dat dit lekker door blijft lopen en iedereen straks alweer gewend is aan het nieuwe toestel.

Ik inmiddels ook verzonden en heb een T&T maar die is nog onbekend bij PostNL… zit beweging in!

Waar zie je jouw T&t ?

Christijanus

Nieuwkomer
  • 33Posts
  • 0Oplossingen
  • 19Likes
ddouven wrote:

Hier de 12 Pro 128GB Pacific Blue op 20 oktober bestel nog geen sms of iets anders ontvangen. 

Vind dit weer erg slecht met de X was het ook al zo een puinhoop.

Dennis, bij mij ook puinhoop met iPhone X en nu weer met deze…...

Dunkieball

Nieuwkomer
  • 55Posts
  • 0Oplossingen
  • 53Likes
Wessaman wrote:
Dunkieball wrote:
Wessaman wrote:
iMike wrote:

Er lijkt in ieder geval beweging in te zitten. Duimen maar dat dit lekker door blijft lopen en iedereen straks alweer gewend is aan het nieuwe toestel.

Ik inmiddels ook verzonden en heb een T&T maar die is nog onbekend bij PostNL… zit beweging in!

Lekker hoor! Hier nog steeds niks hahaha ellende

Wat had je besteld en wanneer?

12 Pro Pacific Blue 128 GB op vrijdag de 16e, de 17e ‘s ochtends de bevestiging ontvangen en de 21e ook de sms maar dat was het laatste.


Ik stap over van T-Mobile dus kan ook niet op een account inloggen.. alleen de status van de order zelf bekijken maar daar staat sinds vanavond niks meer haha.

iMike

Nieuwkomer
  • 162Posts
  • 0Oplossingen
  • 213Likes
Wessaman wrote:
iMike wrote:

Er lijkt in ieder geval beweging in te zitten. Duimen maar dat dit lekker door blijft lopen en iedereen straks alweer gewend is aan het nieuwe toestel.

Ik inmiddels ook verzonden en heb een T&T maar die is nog onbekend bij PostNL… zit beweging in!

Heb zojuist mijn T&T code gekregen, het lijkt er inderdaad op dat het eindelijk gaat gebeuren exact 3 weken later :-).

iMike

Nieuwkomer
  • 162Posts
  • 0Oplossingen
  • 213Likes
Dunkieball wrote:
Wessaman wrote:
Dunkieball wrote:
Wessaman wrote:
iMike wrote:

Er lijkt in ieder geval beweging in te zitten. Duimen maar dat dit lekker door blijft lopen en iedereen straks alweer gewend is aan het nieuwe toestel.

Ik inmiddels ook verzonden en heb een T&T maar die is nog onbekend bij PostNL… zit beweging in!

Lekker hoor! Hier nog steeds niks hahaha ellende

Wat had je besteld en wanneer?

12 Pro Pacific Blue 128 GB op vrijdag de 16e, de 17e ‘s ochtends de bevestiging ontvangen en de 21e ook de sms maar dat was het laatste.


Ik stap over van T-Mobile dus kan ook niet op een account inloggen.. alleen de status van de order zelf bekijken maar daar staat sinds vanavond niks meer haha.

Duimen maar, wellicht dat je opeens mail krijgt. Kreeg net een mailtje van Vodafone met de melding uw bestelling is onderweg.

Christiaaan

Ontdekker
  • 84Posts
  • 0Oplossingen
  • 87Likes
Pats16 wrote:
Wessaman wrote:
iMike wrote:

Er lijkt in ieder geval beweging in te zitten. Duimen maar dat dit lekker door blijft lopen en iedereen straks alweer gewend is aan het nieuwe toestel.

Ik inmiddels ook verzonden en heb een T&T maar die is nog onbekend bij PostNL… zit beweging in!

Waar zie je jouw T&t ?

Per mail van Vodafone. Staat ook in de postnl app als je die heb

Dunkieball

Nieuwkomer
  • 55Posts
  • 0Oplossingen
  • 53Likes
iMike wrote:
Dunkieball wrote:
Wessaman wrote:
Dunkieball wrote:
Wessaman wrote:
iMike wrote:

Er lijkt in ieder geval beweging in te zitten. Duimen maar dat dit lekker door blijft lopen en iedereen straks alweer gewend is aan het nieuwe toestel.

Ik inmiddels ook verzonden en heb een T&T maar die is nog onbekend bij PostNL… zit beweging in!

Lekker hoor! Hier nog steeds niks hahaha ellende

Wat had je besteld en wanneer?

12 Pro Pacific Blue 128 GB op vrijdag de 16e, de 17e ‘s ochtends de bevestiging ontvangen en de 21e ook de sms maar dat was het laatste.


Ik stap over van T-Mobile dus kan ook niet op een account inloggen.. alleen de status van de order zelf bekijken maar daar staat sinds vanavond niks meer haha.

Duimen maar, wellicht dat je opeens mail krijgt. Kreeg net een mailtje van Vodafone met de melding uw bestelling is onderweg.

We gaan het merken haha jullie alvast veel plezier ermee!!

Pats16

Ontdekker
  • 138Posts
  • 0Oplossingen
  • 74Likes
Christiaaan wrote:
Pats16 wrote:
Wessaman wrote:
iMike wrote:

Er lijkt in ieder geval beweging in te zitten. Duimen maar dat dit lekker door blijft lopen en iedereen straks alweer gewend is aan het nieuwe toestel.

Ik inmiddels ook verzonden en heb een T&T maar die is nog onbekend bij PostNL… zit beweging in!

Waar zie je jouw T&t ?

Per mail van Vodafone. Staat ook in de postnl app als je die heb

Geen mail geen sms geen melding op PostNL alleen in app verzonden ?

Christiaaan

Ontdekker
  • 84Posts
  • 0Oplossingen
  • 87Likes
Pats16 wrote:
Christiaaan wrote:
Pats16 wrote:
Wessaman wrote:
iMike wrote:

Er lijkt in ieder geval beweging in te zitten. Duimen maar dat dit lekker door blijft lopen en iedereen straks alweer gewend is aan het nieuwe toestel.

Ik inmiddels ook verzonden en heb een T&T maar die is nog onbekend bij PostNL… zit beweging in!

Waar zie je jouw T&t ?

Per mail van Vodafone. Staat ook in de postnl app als je die heb

Geen mail geen sms geen melding op PostNL alleen in app verzonden

Nog even geduld ?? komt vast goed

FTEK

Nieuwkomer
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 21Likes

Net een mailtje ontvangen van PostNL dat mijn mobiel morgen wordt bezorgd! Gaat om de Iphone 12 pro pacific blue 128 GB!!

 

 

Christiaaan

Ontdekker
  • 84Posts
  • 0Oplossingen
  • 87Likes
FTEK wrote:

Net een mailtje ontvangen van PostNL dat mijn mobiel morgen wordt bezorgd! Gaat om de Iphone 12 pro pacific blue 128 GB!!

 

 

Yayyy nog meer happy people??

Jappievdb

Nieuwkomer
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes

Zojuist een track&trace binnen gekregen en zending is ook bekend bij PostNL.
Er zit dus beweging in! 
Iphone 12 pro 128 gb pacific blue, gepreorderd op 18 oktober. 

Ruud001

Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 871Likes

Gelukkig weer wat positieve berichten. Proficiat allen die morgen hun lang verwachte toestel krijgen. Succes ermee. ?

iMike

Nieuwkomer
  • 162Posts
  • 0Oplossingen
  • 213Likes
Ruud001 wrote:

Gelukkig weer wat positieve berichten. Proficiat allen die morgen hun lang verwachte toestel krijgen. Succes ermee.

Thanks! Ondertussen kwam deze week hoesje, AirPods en stekkerblokken al binnen goeie timing dus.

Ruud001

Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 871Likes

@iMike Jij hebt in ieder geval een top weekend. Have fun.  

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties op dit artikel.

Uitgelicht topic