Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes

iPhone 12 [Bestellen & Leveren]

Wil jij een iPhone 12 bestellen? Lees dan hier alle informatie die je nodig hebt om die order te plaatsen.


Alle modellen van de iPhone 12 zijn te bestellen via onze webshop. 

< Ik wil een iPhone 12 bestellen >

Wil je liever persoonlijk advies bij de aanschaf van de iPhone 12? Ga dan langs één van onze Vodafone winkels of bel ons via 0800-0560 (gratis). We helpen je graag! 

Levertijd
Als je bestelt wil je natuurlijk ook weten wanneer je de iPhone ontvangt. Vanaf 23 oktober mogen de eerste toestellen geleverd worden. Klanten die als eerste besteld hebben, ontvangen ook als eerste het toestel. Je wordt per sms op de hoogte gehouden worden van je bestelling. Bekijk meer informatie over de levertijden van iPhone 12. We plaatsen, indien beschikbaar, in dit topic ook actuele updates over de status van levertijden. 

Levering
Na je bestelling ontvang je meer informatie over de levertijd van je toestel. Heb je verlengd? Dan sturen we een e-mail zodra de bestelling is verstuurd. Daarin staat ook een Track & Trace nummer waarmee je de status van de bestelling kunt volgen.

Bij nieuwe aansluitingen ontvang je een e-mail om een leverafspraak te maken (i.v.m. identiteitscontrole) zodra de voorraad voor jouw bestelling is gereserveerd. In geval van een bestelling met nummerbehoud wachten we op goedkeuring van je huidige provider. Daarna plannen we pas een leverafspraak. 

Bestelling wijzigen
Afhankelijk van de status van je bestelling kun je eventueel nog een aanpassing doen. Hiervoor neem je contact op met 0800-0560 (optie 1). Een wijziging van je bestelling kan wel betekenen dat er een langere levertijd gaat gelden. 

Aanvullende informatie
Mis je relevante informatie in dit topic? Of heb je zelf nog aanvullingen? Laat het ons weten in de reacties of open je eigen topic. De Community gaat graag met je in gesprek! 

Twijfel je nog of je gaat bestellen? Of wil je in gesprek met andere Apple fans over de nieuwe iPhone 12 modellen? Bekijk dan eens het iPhone 12 - Ervaringen & Discussie topic.

Eerdere updates

Update 23 oktober 15:30 uur
Goed nieuws! Vandaag zijn de leveringen van de eerste pre-orders gestart. We begrijpen dat er de afgelopen week wat onduidelijkheden waren over de orders. Onze excuses hiervoor. We zijn hard aan het werk om te zorgen dat iedereen toch de gewenste iPhone zo snel mogelijk in bezit heeft. We zijn hierbij ook afhankelijk van de voorraad die Apple ons levert.
Informatie over de levering van jouw iPhone wordt gecommuniceerd via sms. Zodra jouw levering klaarstaat ontvang je een Track & Trace code.

Heb je een vraag? Laat het ons weten in dit topic, dan helpen we je zo goed mogelijk.

Update 27 oktober 10:45 uur.
Goed nieuws! De website is aangevuld met de specifieke levertijden per type toestel én besteldatum.

Update 27 oktober 12:00 uur.
Helaas is aan ons de verkeerde informatie doorgegeven over de levering van de iPhone's. De pagina is weer aangepast. Het gaat om de leverdata voor bestellingen vanaf vandaag, niet vóór vandaag. Zowel klanten die eerder hebben besteld als vanaf vandaag worden op de hoogte gehouden per sms. Mijn excuses voor de verwarring! 
 

Update 29 oktober 17:00 uur
We begrijpen dat er behoefte is aan duidelijkheid. Welke informatie is nu leidend voor de levertijd van jouw iPhone?

Heb jij een bestelling gedaan én al een sms met informatie over de levering ontvangen? Dan is deze leidend. De informatie uit de sms is dus voor jou de correcte en enige leveringsinformatie die geldt.

Heb je besteld en nog geen sms ontvangen? Kijk dan op www.vodafone.nl/levertijd voor jouw verwachte leverdatum. Let op: dit is een verwachte leverdatum. Ook hier geldt dat de informatie in de sms die je gaat ontvangen uiteindelijk leidend is.

Uiteraard willen wij ook graag iedereen zo snel mogelijk blij maken met de nieuwe iPhone 12. Maar, we zijn zoals elk jaar afhankelijk van de leveringen die we van Apple ontvangen. Voor sommige toestellen geldt een langere wachttijd dan waar we op gehoopt hadden.
 

Update 4 november 11:00 uur 

Bedankt voor het aanleveren van de voorbeeldnummers gisteren. We zijn aan het onderzoeken waarom een aantal van jullie geen sms heeft ontvangen. Het lijkt wellicht ontzettend simpel om jullie nu een sms te sturen met daarin de verwachte leverdatum. Helaas is dit niet het geval. De sms'jes worden gestuurd door een geautomatiseerd systeem dat gekoppeld is aan het bestelsysteem. Door hier veranderingen in aan te brengen kan dit als gevolg hebben dat jullie verkeerde sms'jes gaan krijgen en dat willen we uiteraard voorkomen.

Zodra er een update is, plaatsen we deze weer in dit topic.

 

Update vrijdag 6 november 14:00 uur

De tweede pre-order periode voor de iPhone 12 Mini en de iPhone 12 Pro Max is ook gestart! Daarnaast is de iPhone 12 en de iPhone 12 Pro natuurlijk ook nog steeds te bestellen via onze webshop.

 

Update 12 november 11:30 uur
Naar aanleiding van jullie feedback, én het intern aankaarten van de verschillende issues die in dit topic besproken zijn, hebben we nu een update over de levertijden voor zowel voor als na 21 oktober, per model. Zie onderstaande tabel voor een verwachting van de levertijden. Dit is een indicatie op basis van de informatie die we van Apple ontvangen. Zodra jouw toestel daadwerkelijk verzonden wordt, ontvang je van ons een Track& Trace code. 

 

Update 17 november 15:00 uur
We hebben de meest recente informatie over de levertijden als tabel in een bijlage toegevoegd aan dit topic. Het zijn de verwachte levertijden per type toestel en besteldatum voor alle verkrijgbare modellen van de iPhone 12. 
 

Update 24 november 13:58 uur
We hebben de meest recente informatie over de levertijden aangepast en aan de bijlage toegevoegd aan dit topic. Het zijn de verwachte levertijden per type toestel en besteldatum voor alle verkrijgbare modellen van de iPhone 12. 


Update 9 december 11:00 uur
We hebben de meest recente informatie over de levertijden aangepast en aan de bijlage toegevoegd aan dit topic. Het zijn de verwachte levertijden per type toestel en besteldatum voor alle verkrijgbare modellen van de iPhone 12. 

Update 21 december 12:00 uur
We hebben de meest recente informatie over de levertijden aangepast en aan de bijlage toegevoegd aan dit topic. Het zijn de verwachte levertijden per type toestel en besteldatum voor alle verkrijgbare modellen van de iPhone 12. 

Update 29 december 12:00 uur
We hebben de meest recente informatie over de levertijden aangepast en aan de bijlage toegevoegd aan dit topic. Het zijn de verwachte levertijden per type toestel en besteldatum voor alle verkrijgbare modellen van de iPhone 12. 

Update 5 januari 16:00 uur
We hebben de meest recente informatie over de levertijden aangepast en aan de bijlage toegevoegd aan dit topic. Het zijn de verwachte levertijden per type toestel en besteldatum voor alle verkrijgbare modellen van de iPhone 12. 

1.986 Reacties
pyteranne

Liefhebber
  • 32Posts
  • 1Oplossingen
  • 15Likes
Milo94 wrote:

Besteld op 16/10 in de avond, toen sms gekregen over levering eind W44, zojuist een mail ontvangen dat telefoon onderweg is met postNL (iPhone 12 Pro Silver). Hoop dat jullie ‘m ook snel ontvangen!

Ik had m besteld in de middag (14.11) mijne is nu ook onderweg! ?

Pats16

Ontdekker
  • 138Posts
  • 0Oplossingen
  • 74Likes
pyteranne wrote:
Milo94 wrote:

Besteld op 16/10 in de avond, toen sms gekregen over levering eind W44, zojuist een mail ontvangen dat telefoon onderweg is met postNL (iPhone 12 Pro Silver). Hoop dat jullie ‘m ook snel ontvangen!

Ik had m besteld in de middag (14.11) mijne is nu ook onderweg!

Welke heb jij besteld?

pyteranne

Liefhebber
  • 32Posts
  • 1Oplossingen
  • 15Likes
Pats16 wrote:
pyteranne wrote:
Milo94 wrote:

Besteld op 16/10 in de avond, toen sms gekregen over levering eind W44, zojuist een mail ontvangen dat telefoon onderweg is met postNL (iPhone 12 Pro Silver). Hoop dat jullie ‘m ook snel ontvangen!

Ik had m besteld in de middag (14.11) mijne is nu ook onderweg!

Welke heb jij besteld?

iPhone 12 Pro silver ook 🙂

anniekje123

Gedreven Liefhebber
  • 73Posts
  • 0Oplossingen
  • 38Likes
pyteranne wrote:
Pats16 wrote:
pyteranne wrote:
Milo94 wrote:

Besteld op 16/10 in de avond, toen sms gekregen over levering eind W44, zojuist een mail ontvangen dat telefoon onderweg is met postNL (iPhone 12 Pro Silver). Hoop dat jullie ‘m ook snel ontvangen!

Ik had m besteld in de middag (14.11) mijne is nu ook onderweg!

Welke heb jij besteld?

iPhone 12 Pro silver ook 🙂

Geeft stiekem ook wel hoop dat ik hem dan ook nog dit jaar krijg. Schijnbaar zijn de eerste zilveren toestellen nu leverbaar. 

Pats16

Ontdekker
  • 138Posts
  • 0Oplossingen
  • 74Likes

Hoop dat gold ook eindelijk komt die heb ik hier nog niet zien langskomen...

Ilsies

Nieuwkomer
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes

En bij de Mediamarkt is hij gewoon op voorraad?

knny

Ontdekker
  • 60Posts
  • 0Oplossingen
  • 24Likes

Hopelijk horen we vandaag iets meer…..

Ilsies

Nieuwkomer
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
Ilsies wrote:

En bij de Mediamarkt is hij gewoon op voorraad

Update: aaaand it’s gone

iMike

Nieuwkomer
  • 162Posts
  • 0Oplossingen
  • 213Likes
Ilsies wrote:
Ilsies wrote:

En bij de Mediamarkt is hij gewoon op voorraad

Update: aaaand it’s gone

Precies nergens meer voorraad nu….

Dunkieball

Nieuwkomer
  • 55Posts
  • 0Oplossingen
  • 53Likes
Wessaman wrote:
iMike wrote:
Pats16 wrote:

Ik hoop dat de rest morgen iets hoort!!

mijn status staat nog steeds op wordt verwerkt en bij jullie?

Zelfde nog steeds op verwerkt. 

Yes, hier ook.

Mijn status staat niet eens op verwerkt maar op ontvangen… Wel de 16e besteld en de 17e bevestigd gekregen inclusief de beroemde wk 44 sms. Het is echt één grote loterij geworden.

Wessaman

Nieuwkomer
  • 99Posts
  • 0Oplossingen
  • 102Likes
Dunkieball wrote:
Wessaman wrote:
iMike wrote:
Pats16 wrote:

Ik hoop dat de rest morgen iets hoort!!

mijn status staat nog steeds op wordt verwerkt en bij jullie?

Zelfde nog steeds op verwerkt. 

Yes, hier ook.

Mijn status staat niet eens op verwerkt maar op ontvangen… Wel de 16e besteld en de 17e bevestigd gekregen inclusief de beroemde wk 44 sms. Het is echt één grote loterij geworden.

Dat is dezelfde status, op de website heet hij dan “wordt verwerkt” als je inlogt, in de app: “status onbekend” en als je de bestelling aanklikt staat hij op: “ontvangen”.

Dunkieball

Nieuwkomer
  • 55Posts
  • 0Oplossingen
  • 53Likes
Wessaman wrote:
Dunkieball wrote:
Wessaman wrote:
iMike wrote:
Pats16 wrote:

Ik hoop dat de rest morgen iets hoort!!

mijn status staat nog steeds op wordt verwerkt en bij jullie?

Zelfde nog steeds op verwerkt. 

Yes, hier ook.

Mijn status staat niet eens op verwerkt maar op ontvangen… Wel de 16e besteld en de 17e bevestigd gekregen inclusief de beroemde wk 44 sms. Het is echt één grote loterij geworden.

Dat is dezelfde status, op de website heet hij dan “wordt verwerkt” als je inlogt, in de app: “status onbekend” en als je de bestelling aanklikt staat hij op: “ontvangen”.

Dat geeft tenminste weer een beetje hoop dat ik niet helemaal vergeten wordt hahaha. De volgorde van bestellingen wordt in ieder geval niet aangehouden zoals wel beweerd werd maarja, what's new haha.

iMike

Nieuwkomer
  • 162Posts
  • 0Oplossingen
  • 213Likes
Dunkieball wrote:
Wessaman wrote:
Dunkieball wrote:
Wessaman wrote:
iMike wrote:
Pats16 wrote:

Ik hoop dat de rest morgen iets hoort!!

mijn status staat nog steeds op wordt verwerkt en bij jullie?

Zelfde nog steeds op verwerkt. 

Yes, hier ook.

Mijn status staat niet eens op verwerkt maar op ontvangen… Wel de 16e besteld en de 17e bevestigd gekregen inclusief de beroemde wk 44 sms. Het is echt één grote loterij geworden.

Dat is dezelfde status, op de website heet hij dan “wordt verwerkt” als je inlogt, in de app: “status onbekend” en als je de bestelling aanklikt staat hij op: “ontvangen”.

Dat geeft tenminste weer een beetje hoop dat ik niet helemaal vergeten wordt hahaha. De volgorde van bestellingen wordt in ieder geval niet aangehouden zoals wel beweerd werd maarja, what's new haha.

Volgorde klopt net zo goed als dat de SMS leidend is vrees ik.

Pats16

Ontdekker
  • 138Posts
  • 0Oplossingen
  • 74Likes

Tegen de advertentie van mediamarkt op fb gaat iedereen los over de levering ?

Wessaman

Nieuwkomer
  • 99Posts
  • 0Oplossingen
  • 102Likes
Pats16 wrote:

Tegen de advertentie van mediamarkt op fb gaat iedereen los over de levering

Doe eens de URL, ff checken 

Dunkieball

Nieuwkomer
  • 55Posts
  • 0Oplossingen
  • 53Likes
Wessaman wrote:
Pats16 wrote:

Tegen de advertentie van mediamarkt op fb gaat iedereen los over de levering

Doe eens de URL, ff checken 

Het forum van T-Mobile is trouwens ook echt genieten haha we zijn niet alleen...

Ruud001

Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 871Likes

Ieder jaar bijna overal hetzelfde liedje. Denk wel dat de schuld zowel bij Vodafone als Apple ligt. Apple denkt, ze bestellen toch wel. En laat je mooi wachten. En Vodafone zit met een bestelproces wat op dit soort momenten de druk niet aankan. Maar dat is bij de meeste telecombedrijven zo, Ach ja, je went eraan...

Ruud001

Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 871Likes

Al iemand een sms of email gehad, dat morgen je nieuwe iPhone wordt geleverd? Is toch meestal op donderdag...

Wessaman

Nieuwkomer
  • 99Posts
  • 0Oplossingen
  • 102Likes
Ruud001 wrote:

Al iemand een sms of email gehad, dat morgen je nieuwe iPhone wordt geleverd? Is toch meestal op donderdag...

Gisteravond (na 20:00) een aantal mensen, vandaag nog niets vernomen.

Dee82

Nieuwkomer
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes

Ik ben mijn mobiel al goed in de gaten aan het houden 😉

Helaas werkt de chatfunctie op de vodafone site ook niet meer, althans niet voor de status van een bestelling om te vragen. Meer mensen last van?

noahvos0

Nieuwkomer
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Pats16 wrote:

Hoop dat gold ook eindelijk komt die heb ik hier nog niet zien langskomen...

Ik heb 16-10 de gold pro besteld. Kreeg 21:16 mijn contract en bevestiging van mijn bestelling.  21-10 sms gekregen dat de levering gepland stond voor eind week 45 zou komen. Daarna niks meer van gehoord. Elke woensdag komt er een vlucht uit China met iPhones had gehoopt dat ie daar bij zat maar tot op heden nog niks gehoord helaas...

Pats16

Ontdekker
  • 138Posts
  • 0Oplossingen
  • 74Likes
Wessaman wrote:
Pats16 wrote:

Tegen de advertentie van mediamarkt op fb gaat iedereen los over de levering

Doe eens de URL, ff checken 

https://www.facebook.com/mediamarktnl/

maar volgens mij is het bericht verwijderd want er stop nu op voorraad en die is weg!

Pats16

Ontdekker
  • 138Posts
  • 0Oplossingen
  • 74Likes
Dee82 wrote:

Ik ben mijn mobiel al goed in de gaten aan het houden 😉

Helaas werkt de chatfunctie op de vodafone site ook niet meer, althans niet voor de status van een bestelling om te vragen. Meer mensen last van?

Ja klopt heb ik ook! Gewoon via fb stalken haha 

Willemijn1213

Nieuwkomer
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 10Likes
Ruud001 wrote:

Al iemand een sms of email gehad, dat morgen je nieuwe iPhone wordt geleverd? Is toch meestal op donderdag...

Ik kreeg hem op vrijdagavond na 20:00 en werd op zaterdag geleverd 

Ruud001

Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 871Likes
Willemijn1213 wrote:
Ruud001 wrote:

Al iemand een sms of email gehad, dat morgen je nieuwe iPhone wordt geleverd? Is toch meestal op donderdag...

Ik kreeg hem op vrijdagavond na 20:00 en werd op zaterdag geleverd 

Okee. Dat is ook prima. Misschien hebben ze meer tijd nodig om alles uit te zoeken. Jij hebt hem in ieder geval. Mooi, veel plezier ermee. Ik hoop volgende week...

Dunkieball

Nieuwkomer
  • 55Posts
  • 0Oplossingen
  • 53Likes
Ruud001 wrote:
Willemijn1213 wrote:
Ruud001 wrote:

Al iemand een sms of email gehad, dat morgen je nieuwe iPhone wordt geleverd? Is toch meestal op donderdag...

Ik kreeg hem op vrijdagavond na 20:00 en werd op zaterdag geleverd 

Okee. Dat is ook prima. Misschien hebben ze meer tijd nodig om alles uit te zoeken. Jij hebt hem in ieder geval. Mooi, veel plezier ermee. Ik hoop volgende week...

Ik vind alles prima zolang hij maar snel komt.. al brengen ze hem 's ochtends vroeg of 's avonds laat haha!

Ruud001

Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 871Likes

@Dunkieball Maar jij zou toch eigenlijk vorige week of deze week al aan de beurt moeten zijn?

Wessaman

Nieuwkomer
  • 99Posts
  • 0Oplossingen
  • 102Likes
Ruud001 wrote:

@Dunkieball Maar jij zou toch eigenlijk vorige week of deze week al aan de beurt moeten zijn?

Zeker, week 44.. zoals ik en velen anderen.

Christijanus

Nieuwkomer
  • 33Posts
  • 0Oplossingen
  • 19Likes

Het enige wat zeker lijkt, dat ik niet de enige ben die “vergeten” word. 
 

Dunkieball

Nieuwkomer
  • 55Posts
  • 0Oplossingen
  • 53Likes
Wessaman wrote:
Ruud001 wrote:

@Dunkieball Maar jij zou toch eigenlijk vorige week of deze week al aan de beurt moeten zijn?

Zeker, week 44.. zoals ik en velen anderen.

Volgens de sms van 21 oktober waren we inderdaad eind week 44 aan de beurt. Sinds dien hebben we helemaal niks meer gehoord.

Ruud001

Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 871Likes

Blijft een raar iets dit. Begreep dat het wordt onderzocht, maar er zit niet veel vooruitgang in. Denk dat het bestelproces behoorlijk is vastgelopen twee weken geleden. Zou niet moeten kunnen. Ieder jaar weer…

Pats16

Ontdekker
  • 138Posts
  • 0Oplossingen
  • 74Likes

Ja idd hoe lang moet het allemaal duren….en we krijgen het niet gratis he ?

Dunkieball

Nieuwkomer
  • 55Posts
  • 0Oplossingen
  • 53Likes
Pats16 wrote:

Ja idd hoe lang moet het allemaal duren….en we krijgen het niet gratis he

Dat zouden ze moeten doen.. Iedere dag wachten zonder enige info is een procent korting hahaha! Ben bang dat ze dan met een week of twee failliet zijn 

iMike

Nieuwkomer
  • 162Posts
  • 0Oplossingen
  • 213Likes

Bijna 3 weken voorbij nu. Als ik via de chat weer vraag of er al iets bekend is krijg je het standaard antwoord, wij komen zo snel mogelijk met een antwoord of juiste levertijd.  Ik geef het op….

Christijanus

Nieuwkomer
  • 33Posts
  • 0Oplossingen
  • 19Likes

Via de chat gehoord dat voor iPhone 12 Pro datum is zoals op site staat. Vanaf 17 november. Er schijnen er maar heel weinig geleverd te zijn door Apple 

knny

Ontdekker
  • 60Posts
  • 0Oplossingen
  • 24Likes
Christijanus wrote:

Via de chat gehoord dat voor iPhone 12 Pro datum is zoals op site staat. Vanaf 17 november. Er schijnen er maar heel weinig geleverd te zijn door Apple 

Hier hetzelfde gehoord. Apple heeft er veel te weinig geleverd geven ze aan. Ze hadden deze week een grote batch verwacht.

iMike

Nieuwkomer
  • 162Posts
  • 0Oplossingen
  • 213Likes

Morgen de 12 Pro Max maar bestellen en dan kijken welke er eerder is 

Wessaman

Nieuwkomer
  • 99Posts
  • 0Oplossingen
  • 102Likes
Christijanus wrote:

Via de chat gehoord dat voor iPhone 12 Pro datum is zoals op site staat. Vanaf 17 november. Er schijnen er maar heel weinig geleverd te zijn door Apple 

Alleen volgens de site staat hij inmiddels al niet meer op 17 november...

Dunkieball

Nieuwkomer
  • 55Posts
  • 0Oplossingen
  • 53Likes
knny wrote:
Christijanus wrote:

Via de chat gehoord dat voor iPhone 12 Pro datum is zoals op site staat. Vanaf 17 november. Er schijnen er maar heel weinig geleverd te zijn door Apple 

Hier hetzelfde gehoord. Apple heeft er veel te weinig geleverd geven ze aan. Ze hadden deze week een grote batch verwacht.

Als dat echt zo is, meld het dan gewoon en hou mensen niet eindeloos aan een lijntje. Voor zover ik weet wordt die van mij gewoon eind wk 44 geleverd hoor. Dat is de laatste info die ik heb en dat was leidend volgens Vodafone 

iMike

Nieuwkomer
  • 162Posts
  • 0Oplossingen
  • 213Likes
Dunkieball wrote:
knny wrote:
Christijanus wrote:

Via de chat gehoord dat voor iPhone 12 Pro datum is zoals op site staat. Vanaf 17 november. Er schijnen er maar heel weinig geleverd te zijn door Apple 

Hier hetzelfde gehoord. Apple heeft er veel te weinig geleverd geven ze aan. Ze hadden deze week een grote batch verwacht.

Als dat echt zo is, meld het dan gewoon en hou mensen niet eindeloos aan een lijntje. Voor zover ik weet wordt die van mij gewoon eind wk 44 geleverd hoor. Dat is de laatste info die ik heb en dat was leidend volgens Vodafone 

Je hebt gelijk. Voordeel is dat er elk jaar weer een eind week 44 is, kwestie van geduld.

Wessaman

Nieuwkomer
  • 99Posts
  • 0Oplossingen
  • 102Likes

Had eigenlijk vandaag wel op wat nieuwe T&T SMSjes gerekend… maar het blijft nog aardig stil.

Samantha01

Nieuwkomer
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes

Mensen die een sms hebben gehad gister met t&t hebben jullie de mobiel wel mogen ontvangen ? 

Dunkieball

Nieuwkomer
  • 55Posts
  • 0Oplossingen
  • 53Likes
Wessaman wrote:

Had eigenlijk vandaag wel op wat nieuwe T&T SMSjes gerekend… maar het blijft nog aardig stil.

Inderdaad.. Al kwamen ze gister avond ook nog laat. We zoeken iedere keer wel weer een excuus om ergens nog hoop uit te halen haha.

Wessaman

Nieuwkomer
  • 99Posts
  • 0Oplossingen
  • 102Likes
Dunkieball wrote:
Wessaman wrote:

Had eigenlijk vandaag wel op wat nieuwe T&T SMSjes gerekend… maar het blijft nog aardig stil.

Inderdaad.. Al kwamen ze gister avond ook nog laat. We zoeken iedere keer wel weer een excuus om ergens nog hoop uit te halen haha.

True… hopelijk worden we vanavond gelukkig dan 

iMike

Nieuwkomer
  • 162Posts
  • 0Oplossingen
  • 213Likes
Samantha01 wrote:

Mensen die een sms hebben gehad gister met t&t hebben jullie de mobiel wel mogen ontvangen ? 

Ja, daar ben ik ook benieuwd naar?

Pats16

Ontdekker
  • 138Posts
  • 0Oplossingen
  • 74Likes

Kan je de gewoon de pro Max bestellen morgen is het dan niet zo dat de oude bestelling gecanceld wordt automatisch?

iMike

Nieuwkomer
  • 162Posts
  • 0Oplossingen
  • 213Likes
Pats16 wrote:

Kan je de gewoon de pro Max bestellen morgen is het dan niet zo dat de oude bestelling gecanceld wordt automatisch?

Geen flauw idee eerlijk gezegd. Het is wat je wilt natuurlijk, de MAX heeft een betere camera, levensduur batterij stuk beter en een groter display. 

Ruud001

Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 871Likes

En kost een beetje meer. ?

iMike

Nieuwkomer
  • 162Posts
  • 0Oplossingen
  • 213Likes
Ruud001 wrote:

En kost een beetje meer.

Eens maar als je toch gaat investeren in een apparaat voor dagelijks gebruik ?

Jansen2020

Nieuwkomer
  • 34Posts
  • 0Oplossingen
  • 25Likes

Als je morgen bij VF een Iphone Max bestelt dan denk ik dat de levering in januari-februari 2021 plaats zal vinden! ? Ik zou het je niet aanraden.

Mijn bestelling status van 20 oktober staat nog steeds op ‘ontvangen ‘  ?  Ik las ergens dat er morgen een grote levering gaat plaatsvinden,  benieuwd of dit waar is...

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties op dit artikel.

Uitgelicht topic