Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes

iPhone 12 [Bestellen & Leveren]

Wil jij een iPhone 12 bestellen? Lees dan hier alle informatie die je nodig hebt om die order te plaatsen.


Alle modellen van de iPhone 12 zijn te bestellen via onze webshop. 

< Ik wil een iPhone 12 bestellen >

Wil je liever persoonlijk advies bij de aanschaf van de iPhone 12? Ga dan langs één van onze Vodafone winkels of bel ons via 0800-0560 (gratis). We helpen je graag! 

Levertijd
Als je bestelt wil je natuurlijk ook weten wanneer je de iPhone ontvangt. Vanaf 23 oktober mogen de eerste toestellen geleverd worden. Klanten die als eerste besteld hebben, ontvangen ook als eerste het toestel. Je wordt per sms op de hoogte gehouden worden van je bestelling. Bekijk meer informatie over de levertijden van iPhone 12. We plaatsen, indien beschikbaar, in dit topic ook actuele updates over de status van levertijden. 

Levering
Na je bestelling ontvang je meer informatie over de levertijd van je toestel. Heb je verlengd? Dan sturen we een e-mail zodra de bestelling is verstuurd. Daarin staat ook een Track & Trace nummer waarmee je de status van de bestelling kunt volgen.

Bij nieuwe aansluitingen ontvang je een e-mail om een leverafspraak te maken (i.v.m. identiteitscontrole) zodra de voorraad voor jouw bestelling is gereserveerd. In geval van een bestelling met nummerbehoud wachten we op goedkeuring van je huidige provider. Daarna plannen we pas een leverafspraak. 

Bestelling wijzigen
Afhankelijk van de status van je bestelling kun je eventueel nog een aanpassing doen. Hiervoor neem je contact op met 0800-0560 (optie 1). Een wijziging van je bestelling kan wel betekenen dat er een langere levertijd gaat gelden. 

Aanvullende informatie
Mis je relevante informatie in dit topic? Of heb je zelf nog aanvullingen? Laat het ons weten in de reacties of open je eigen topic. De Community gaat graag met je in gesprek! 

Twijfel je nog of je gaat bestellen? Of wil je in gesprek met andere Apple fans over de nieuwe iPhone 12 modellen? Bekijk dan eens het iPhone 12 - Ervaringen & Discussie topic.

Eerdere updates

Update 23 oktober 15:30 uur
Goed nieuws! Vandaag zijn de leveringen van de eerste pre-orders gestart. We begrijpen dat er de afgelopen week wat onduidelijkheden waren over de orders. Onze excuses hiervoor. We zijn hard aan het werk om te zorgen dat iedereen toch de gewenste iPhone zo snel mogelijk in bezit heeft. We zijn hierbij ook afhankelijk van de voorraad die Apple ons levert.
Informatie over de levering van jouw iPhone wordt gecommuniceerd via sms. Zodra jouw levering klaarstaat ontvang je een Track & Trace code.

Heb je een vraag? Laat het ons weten in dit topic, dan helpen we je zo goed mogelijk.

Update 27 oktober 10:45 uur.
Goed nieuws! De website is aangevuld met de specifieke levertijden per type toestel én besteldatum.

Update 27 oktober 12:00 uur.
Helaas is aan ons de verkeerde informatie doorgegeven over de levering van de iPhone's. De pagina is weer aangepast. Het gaat om de leverdata voor bestellingen vanaf vandaag, niet vóór vandaag. Zowel klanten die eerder hebben besteld als vanaf vandaag worden op de hoogte gehouden per sms. Mijn excuses voor de verwarring! 
 

Update 29 oktober 17:00 uur
We begrijpen dat er behoefte is aan duidelijkheid. Welke informatie is nu leidend voor de levertijd van jouw iPhone?

Heb jij een bestelling gedaan én al een sms met informatie over de levering ontvangen? Dan is deze leidend. De informatie uit de sms is dus voor jou de correcte en enige leveringsinformatie die geldt.

Heb je besteld en nog geen sms ontvangen? Kijk dan op www.vodafone.nl/levertijd voor jouw verwachte leverdatum. Let op: dit is een verwachte leverdatum. Ook hier geldt dat de informatie in de sms die je gaat ontvangen uiteindelijk leidend is.

Uiteraard willen wij ook graag iedereen zo snel mogelijk blij maken met de nieuwe iPhone 12. Maar, we zijn zoals elk jaar afhankelijk van de leveringen die we van Apple ontvangen. Voor sommige toestellen geldt een langere wachttijd dan waar we op gehoopt hadden.
 

Update 4 november 11:00 uur 

Bedankt voor het aanleveren van de voorbeeldnummers gisteren. We zijn aan het onderzoeken waarom een aantal van jullie geen sms heeft ontvangen. Het lijkt wellicht ontzettend simpel om jullie nu een sms te sturen met daarin de verwachte leverdatum. Helaas is dit niet het geval. De sms'jes worden gestuurd door een geautomatiseerd systeem dat gekoppeld is aan het bestelsysteem. Door hier veranderingen in aan te brengen kan dit als gevolg hebben dat jullie verkeerde sms'jes gaan krijgen en dat willen we uiteraard voorkomen.

Zodra er een update is, plaatsen we deze weer in dit topic.

 

Update vrijdag 6 november 14:00 uur

De tweede pre-order periode voor de iPhone 12 Mini en de iPhone 12 Pro Max is ook gestart! Daarnaast is de iPhone 12 en de iPhone 12 Pro natuurlijk ook nog steeds te bestellen via onze webshop.

 

Update 12 november 11:30 uur
Naar aanleiding van jullie feedback, én het intern aankaarten van de verschillende issues die in dit topic besproken zijn, hebben we nu een update over de levertijden voor zowel voor als na 21 oktober, per model. Zie onderstaande tabel voor een verwachting van de levertijden. Dit is een indicatie op basis van de informatie die we van Apple ontvangen. Zodra jouw toestel daadwerkelijk verzonden wordt, ontvang je van ons een Track& Trace code. 

 

Update 17 november 15:00 uur
We hebben de meest recente informatie over de levertijden als tabel in een bijlage toegevoegd aan dit topic. Het zijn de verwachte levertijden per type toestel en besteldatum voor alle verkrijgbare modellen van de iPhone 12. 
 

Update 24 november 13:58 uur
We hebben de meest recente informatie over de levertijden aangepast en aan de bijlage toegevoegd aan dit topic. Het zijn de verwachte levertijden per type toestel en besteldatum voor alle verkrijgbare modellen van de iPhone 12. 


Update 9 december 11:00 uur
We hebben de meest recente informatie over de levertijden aangepast en aan de bijlage toegevoegd aan dit topic. Het zijn de verwachte levertijden per type toestel en besteldatum voor alle verkrijgbare modellen van de iPhone 12. 

Update 21 december 12:00 uur
We hebben de meest recente informatie over de levertijden aangepast en aan de bijlage toegevoegd aan dit topic. Het zijn de verwachte levertijden per type toestel en besteldatum voor alle verkrijgbare modellen van de iPhone 12. 

Update 29 december 12:00 uur
We hebben de meest recente informatie over de levertijden aangepast en aan de bijlage toegevoegd aan dit topic. Het zijn de verwachte levertijden per type toestel en besteldatum voor alle verkrijgbare modellen van de iPhone 12. 

Update 5 januari 16:00 uur
We hebben de meest recente informatie over de levertijden aangepast en aan de bijlage toegevoegd aan dit topic. Het zijn de verwachte levertijden per type toestel en besteldatum voor alle verkrijgbare modellen van de iPhone 12. 

1.986 Reacties
Bastiaan_H

Ontdekker
  • 26Posts
  • 0Oplossingen
  • 13Likes
Wessaman wrote:
Bastiaan_H wrote:

13-10 gelijk besteld, kreeg de 20ste pas een SMS.
Net met Vodafone gebeld, vertelde mij dat we ze vanaf de 17e deze maand kunnen verwachten.

Heel droevig dit.

Hij was pas vanaf 16-10 te bestellen….?


Excuus, ik bedoel natuurlijk 16-10

Vodafone Info
Community Developer
Community Developer
  • 316Posts
  • 27Oplossingen
  • 218Likes

Update 4 november 11:00 uur 

Bedankt voor het aanleveren van de voorbeeldnummers gisteren. We zijn aan het onderzoeken waarom een aantal van jullie geen sms heeft ontvangen. Het lijkt wellicht ontzettend simpel om jullie nu een sms te sturen met daarin de verwachte leverdatum. Helaas is dit niet het geval. De sms'jes worden gestuurd door een geautomatiseerd systeem dat gekoppeld is aan het bestelsysteem. Door hier veranderingen in aan te brengen kan dit als gevolg hebben dat jullie verkeerde sms'jes gaan krijgen en dat willen we uiteraard voorkomen.

Zodra er een update is, plaatsen we deze weer in dit topic.

nickven

Gedreven Ontdekker
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 21Likes
Vodafone wrote:

Update 4 november 11:00 uur 

Bedankt voor het aanleveren van de voorbeeldnummers gisteren. We zijn aan het onderzoeken waarom een aantal van jullie geen sms heeft ontvangen. Het lijkt wellicht ontzettend simpel om jullie nu een sms te sturen met daarin de verwachte leverdatum. Helaas is dit niet het geval. De sms'jes worden gestuurd door een geautomatiseerd systeem dat gekoppeld is aan het bestelsysteem. Door hier veranderingen in aan te brengen kan dit als gevolg hebben dat jullie verkeerde sms'jes gaan krijgen en dat willen we uiteraard voorkomen.

Zodra er een update is, plaatsen we deze weer in dit topic.


Bedankt voor de update. Mogen we er onderhands van uit gaan dat we deze week ons toestel kunnen verwachten? Ons geduld is genoeg op de proef gesteld inmiddels. We zijn nu ruim 2,5 weken verder. 

iMike

Nieuwkomer
  • 162Posts
  • 0Oplossingen
  • 213Likes
Vodafone wrote:

Update 4 november 11:00 uur 

Bedankt voor het aanleveren van de voorbeeldnummers gisteren. We zijn aan het onderzoeken waarom een aantal van jullie geen sms heeft ontvangen. Het lijkt wellicht ontzettend simpel om jullie nu een sms te sturen met daarin de verwachte leverdatum. Helaas is dit niet het geval. De sms'jes worden gestuurd door een geautomatiseerd systeem dat gekoppeld is aan het bestelsysteem. Door hier veranderingen in aan te brengen kan dit als gevolg hebben dat jullie verkeerde sms'jes gaan krijgen en dat willen we uiteraard voorkomen.

Zodra er een update is, plaatsen we deze weer in dit topic.

Dank voor de update, volgens mij zijn er al verkeerde SMSjes verstuurd. Heel veel mensen hebben een week 44 SMS en die is al een poos om. Het lijkt mij niet meer dan redelijk om eindelijk eens een concreet antwoord te geven al is het maar een verwachting. We horen niets anders dan wordt vervolgd….

Dunkieball

Nieuwkomer
  • 55Posts
  • 0Oplossingen
  • 53Likes
Bastiaan_H wrote:

16-10 gelijk besteld, kreeg de 20ste pas een SMS.
Net met Vodafone gebeld, vertelde mij dat we ze vanaf de 17e deze maand kunnen verwachten.

Heel droevig dit.

Weet je wat ook heel droevig is.. Dat mijn hoesjes van Ali inmiddels zelfs al binnen zijn maar een concrete update of m'n telefoon zelf nog niet haha..

Faatje1

Ontdekker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 14Likes
Dunkieball wrote:
Bastiaan_H wrote:

16-10 gelijk besteld, kreeg de 20ste pas een SMS.
Net met Vodafone gebeld, vertelde mij dat we ze vanaf de 17e deze maand kunnen verwachten.

Heel droevig dit.

Weet je wat ook heel droevig is.. Dat mijn hoesjes van Ali inmiddels zelfs al binnen zijn maar een concrete update of m'n telefoon zelf nog niet haha..

WHAHAHAHAAHA hier nog 1 ! AliExpress hoesje en screenprotector al binnen, zo sneu!

Dunkieball

Nieuwkomer
  • 55Posts
  • 0Oplossingen
  • 53Likes
Vodafone wrote:

Update 4 november 11:00 uur 

Bedankt voor het aanleveren van de voorbeeldnummers gisteren. We zijn aan het onderzoeken waarom een aantal van jullie geen sms heeft ontvangen. Het lijkt wellicht ontzettend simpel om jullie nu een sms te sturen met daarin de verwachte leverdatum. Helaas is dit niet het geval. De sms'jes worden gestuurd door een geautomatiseerd systeem dat gekoppeld is aan het bestelsysteem. Door hier veranderingen in aan te brengen kan dit als gevolg hebben dat jullie verkeerde sms'jes gaan krijgen en dat willen we uiteraard voorkomen.

Zodra er een update is, plaatsen we deze weer in dit topic.

Word er ook nog gekeken waarom een groot aantal mensen wel een sms heeft gekregen met een leverdatum die sowieso ook niet klopt (eind wk 44)?

Pats16

Ontdekker
  • 138Posts
  • 0Oplossingen
  • 74Likes

Vraag mij af of er überhaupt iets gedaan wordt!!

blijft maar vaag..

Wessaman

Nieuwkomer
  • 99Posts
  • 0Oplossingen
  • 102Likes
Pats16 wrote:

Vraag mij af of er überhaupt iets gedaan wordt!!

blijft maar vaag..

Hahaha true, gister heel goed initiatief van @Steven Vodafone  en vandaag weer een standaard bericht van @Vodafone  zelf en de kous lijkt daarmee alweer af.

Ze kunnen ons zogenaamd geen SMS sturen maar ik krijg wel een SMS over AirPods met korting of als ik 10GB cadeau krijg met kerst o.i.d.

Dunkieball

Nieuwkomer
  • 55Posts
  • 0Oplossingen
  • 53Likes
Pats16 wrote:

Vraag mij af of er überhaupt iets gedaan wordt!!

blijft maar vaag..

Het lijkt er wel op, ik heb vandaag een privé bericht gehad met extra vragen vanuit Vodafone om de problemen te achterhalen. We zullen onze telefoons er niet sneller door krijgen maarja, het is iets..

Jansen2020

Nieuwkomer
  • 34Posts
  • 0Oplossingen
  • 25Likes

Een nieuwe sms met titel: Week 45 is lijdend!  Lijkt me gepast want het is een lijdensweg geworden.  Ook deze week gaan we niets horen.

Volgende week vrijdag gaan mensen hun Iphone 12 max ophalen bij de Apple zaak terwijl wij nog op de pro wachten..hoe triest is dit.?

iMike

Nieuwkomer
  • 162Posts
  • 0Oplossingen
  • 213Likes

Het beste is om nu totaal geen verwachtingen meer te hebben omtrent levertijd, dan kan het alleen maar meevallen. 

Succes met wachten!

Bramster

Nieuwkomer
  • 23Posts
  • 0Oplossingen
  • 24Likes

Een gezegde met wonderen en wereld….. ik krijg zojuist mijn t&t binnen morgen word die geleverd…. bizar dit

nickven

Gedreven Ontdekker
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 21Likes

Idem dito hier, heeft inderdaad even geduurd maar ben toch blij dat ie onderweg is??

Wessaman

Nieuwkomer
  • 99Posts
  • 0Oplossingen
  • 102Likes
Bramster wrote:

Een gezegde met wonderen en wereld….. ik krijg zojuist mijn t&t binnen morgen word die geleverd…. bizar dit

Meen je niet, lekker man!
Wat had je besteld en van wanneer was je bestelling? (probeer toch stiekem een tijdlijn op te zetten  )

Christiaaan

Ontdekker
  • 84Posts
  • 0Oplossingen
  • 87Likes
Bramster wrote:

Een gezegde met wonderen en wereld….. ik krijg zojuist mijn t&t binnen morgen word die geleverd…. bizar dit

Jeetje, geluksvogel! Welke had je besteld? En wanneer?

Wessaman

Nieuwkomer
  • 99Posts
  • 0Oplossingen
  • 102Likes
nickven wrote:

Idem dito hier, heeft inderdaad even geduurd maar ben toch blij dat ie onderweg is

Cool! Zelfde vraag voor jou;
Wat besteld en Wanneer besteld?

nickven

Gedreven Ontdekker
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 21Likes

iPhone 12 pro pacific blue 128, eerste bestelling 16e 14:00 en 2e order op de 19e

Wessaman

Nieuwkomer
  • 99Posts
  • 0Oplossingen
  • 102Likes
nickven wrote:

iPhone 12 pro pacific blue 128, eerste bestelling 16e 14:00 en 2e order op de 19e

Hmm… ik zelfde, maar dan 2e order op de 18e 

Christiaaan

Ontdekker
  • 84Posts
  • 0Oplossingen
  • 87Likes
nickven wrote:

iPhone 12 pro pacific blue 128, eerste bestelling 16e 14:00 en 2e order op de 19e

Ohhhh ik duim zo hard… Ik heb mijn bestel bevestiging 18e gehad! Zelfde toestel!

Wessaman

Nieuwkomer
  • 99Posts
  • 0Oplossingen
  • 102Likes
Christiaaan wrote:
nickven wrote:

iPhone 12 pro pacific blue 128, eerste bestelling 16e 14:00 en 2e order op de 19e

Ohhhh ik duim zo hard… Ik heb mijn bestel bevestiging 18e gehad! Zelfde toestel!

Same!

Christiaaan

Ontdekker
  • 84Posts
  • 0Oplossingen
  • 87Likes
Wessaman wrote:
Christiaaan wrote:
nickven wrote:

iPhone 12 pro pacific blue 128, eerste bestelling 16e 14:00 en 2e order op de 19e

Ohhhh ik duim zo hard… Ik heb mijn bestel bevestiging 18e gehad! Zelfde toestel!

Same!

Kutzooi man… Wij zijn te actief geweest op 't forum, ze straffen ons ?

Wessaman

Nieuwkomer
  • 99Posts
  • 0Oplossingen
  • 102Likes
Christiaaan wrote:
Wessaman wrote:
Christiaaan wrote:
nickven wrote:

iPhone 12 pro pacific blue 128, eerste bestelling 16e 14:00 en 2e order op de 19e

Ohhhh ik duim zo hard… Ik heb mijn bestel bevestiging 18e gehad! Zelfde toestel!

Same!

Kutzooi man… Wij zijn te actief geweest op 't forum, ze straffen ons

Hahaha die gedachte ging ook door mijn hoofd ja… 

Christiaaan

Ontdekker
  • 84Posts
  • 0Oplossingen
  • 87Likes
Christiaaan wrote:
Wessaman wrote:
Christiaaan wrote:
nickven wrote:

iPhone 12 pro pacific blue 128, eerste bestelling 16e 14:00 en 2e order op de 19e

Ohhhh ik duim zo hard… Ik heb mijn bestel bevestiging 18e gehad! Zelfde toestel!

Same!

Kutzooi man… Wij zijn te actief geweest op 't forum, ze straffen ons

Waar is @iMike gebleven? Hahaha

Wessaman

Nieuwkomer
  • 99Posts
  • 0Oplossingen
  • 102Likes
Christiaaan wrote:
Christiaaan wrote:
Wessaman wrote:
Christiaaan wrote:
nickven wrote:

iPhone 12 pro pacific blue 128, eerste bestelling 16e 14:00 en 2e order op de 19e

Ohhhh ik duim zo hard… Ik heb mijn bestel bevestiging 18e gehad! Zelfde toestel!

Same!

Kutzooi man… Wij zijn te actief geweest op 't forum, ze straffen ons

Waar is @iMike gebleven? Hahaha

Als @iMike  ook buiten de boot valt hebben we een complot 

Christiaaan

Ontdekker
  • 84Posts
  • 0Oplossingen
  • 87Likes

Ik zal je nog wat sterkers vertellen.. Ik heb dus bevestiging gehad op 17-10 om 21.00. En het contract kwam binnen op 18-10 om 9.30…. Krijg nog een hoge bloeddruk joh...

Wessaman

Nieuwkomer
  • 99Posts
  • 0Oplossingen
  • 102Likes
Christiaaan wrote:

Ik zal je nog wat sterkers vertellen.. Ik heb dus bevestiging gehad op 17-10 om 21.00. En het contract kwam binnen op 18-10 om 9.30…. Krijg nog een hoge bloeddruk joh...

Doe nou kalm, anders mis je de levering van je iPhone.. 

Christiaaan

Ontdekker
  • 84Posts
  • 0Oplossingen
  • 87Likes
Wessaman wrote:
Christiaaan wrote:

Ik zal je nog wat sterkers vertellen.. Ik heb dus bevestiging gehad op 17-10 om 21.00. En het contract kwam binnen op 18-10 om 9.30…. Krijg nog een hoge bloeddruk joh...

Doe nou kalm, anders mis je de levering van je iPhone.. 

Heftig joh, morgen maar verhaal halen op het hoofdkantoor

Dunkieball

Nieuwkomer
  • 55Posts
  • 0Oplossingen
  • 53Likes
nickven wrote:

iPhone 12 pro pacific blue 128, eerste bestelling 16e 14:00 en 2e order op de 19e

Je rot op haha geluksvogel! Ik heb dezelfde op de 16e besteld en de 17e bevestigd gekregen.. verderop nog niks gehoord haha

Wessaman

Nieuwkomer
  • 99Posts
  • 0Oplossingen
  • 102Likes
Dunkieball wrote:
nickven wrote:

iPhone 12 pro pacific blue 128, eerste bestelling 16e 14:00 en 2e order op de 19e

Je rot op haha geluksvogel! Ik heb dezelfde op de 16e besteld en de 17e bevestigd gekregen.. verderop nog niks gehoord haha

Welkom bij de club….

iMike

Nieuwkomer
  • 162Posts
  • 0Oplossingen
  • 213Likes
Wessaman wrote:
Christiaaan wrote:
Christiaaan wrote:
Wessaman wrote:
Christiaaan wrote:
nickven wrote:

iPhone 12 pro pacific blue 128, eerste bestelling 16e 14:00 en 2e order op de 19e

Ohhhh ik duim zo hard… Ik heb mijn bestel bevestiging 18e gehad! Zelfde toestel!

Same!

Kutzooi man… Wij zijn te actief geweest op 't forum, ze straffen ons

Waar is @iMike gebleven? Hahaha

Als @iMike  ook buiten de boot valt hebben we een complot 

WHAT!!! Heb nog niets gehoord 

2e order bevestigd op 18 Oktober om 09:46.

Dunkieball

Nieuwkomer
  • 55Posts
  • 0Oplossingen
  • 53Likes
Wessaman wrote:
Christiaaan wrote:
Christiaaan wrote:
Wessaman wrote:
Christiaaan wrote:
nickven wrote:

iPhone 12 pro pacific blue 128, eerste bestelling 16e 14:00 en 2e order op de 19e

Ohhhh ik duim zo hard… Ik heb mijn bestel bevestiging 18e gehad! Zelfde toestel!

Same!

Kutzooi man… Wij zijn te actief geweest op 't forum, ze straffen ons

Waar is @iMike gebleven? Hahaha

Als @iMike  ook buiten de boot valt hebben we een complot 

Dit is het echt hoor haha!

Wessaman

Nieuwkomer
  • 99Posts
  • 0Oplossingen
  • 102Likes
iMike wrote:
Wessaman wrote:
Christiaaan wrote:
Christiaaan wrote:
Wessaman wrote:
Christiaaan wrote:
nickven wrote:

iPhone 12 pro pacific blue 128, eerste bestelling 16e 14:00 en 2e order op de 19e

Ohhhh ik duim zo hard… Ik heb mijn bestel bevestiging 18e gehad! Zelfde toestel!

Same!

Kutzooi man… Wij zijn te actief geweest op 't forum, ze straffen ons

Waar is @iMike gebleven? Hahaha

Als @iMike  ook buiten de boot valt hebben we een complot 

WHAT!!! Heb nog niets gehoord 

2e order bevestigd op 18 Oktober om 09:46.

Awww, mijn 2e was 18e om 9:15, zijn we er beide dus op zondagochtend voor ons nest uit gegaan?

iMike

Nieuwkomer
  • 162Posts
  • 0Oplossingen
  • 213Likes

Stel wel voor dat we even een trollentopic na levering openen, dit is voor mij een routine geworden om naar het forum te scrollen 

Christiaaan

Ontdekker
  • 84Posts
  • 0Oplossingen
  • 87Likes
iMike wrote:

Stel wel voor dat we even een trollentopic na levering openen, dit is voor mij een routine geworden om naar het forum te scrollen 

Hahaha idd! Hele dagen dit forum in de gate houden…

Maar jongens, wat kut dat wij nog niks gehad hebben ?

Wessaman

Nieuwkomer
  • 99Posts
  • 0Oplossingen
  • 102Likes
iMike wrote:

Stel wel voor dat we even een trollentopic na levering openen, dit is voor mij een routine geworden om naar het forum te scrollen 

Haha ja inderdaad, toch een stukje frustratie van mezelf af kunnen schrijven hier.

Pats16

Ontdekker
  • 138Posts
  • 0Oplossingen
  • 74Likes

Pffff ik ook nog niks maar wel fijn dat er nu weer 2 “eindelijk” de iPhone 12 binnen gaan krijgen…

ik heb de gold besteld ook de 16e 14:00 en de 2e 19:00 uur ??????

Milo94

Nieuwkomer
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes

Besteld op 16/10 in de avond, toen sms gekregen over levering eind W44, zojuist een mail ontvangen dat telefoon onderweg is met postNL 🙂 (iPhone 12 Pro Silver). Hoop dat jullie ‘m ook snel ontvangen!

SannVeenHaas

Ontdekker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 20Likes
Wessaman wrote:
iMike wrote:
Wessaman wrote:
Christiaaan wrote:
Christiaaan wrote:
Wessaman wrote:
Christiaaan wrote:
nickven wrote:

iPhone 12 pro pacific blue 128, eerste bestelling 16e 14:00 en 2e order op de 19e

Ohhhh ik duim zo hard… Ik heb mijn bestel bevestiging 18e gehad! Zelfde toestel!

Same!

Kutzooi man… Wij zijn te actief geweest op 't forum, ze straffen ons

Waar is @iMike gebleven? Hahaha

Als @iMike  ook buiten de boot valt hebben we een complot 

WHAT!!! Heb nog niets gehoord 

2e order bevestigd op 18 Oktober om 09:46.

Awww, mijn 2e was 18e om 9:15, zijn we er beide dus op zondagochtend voor ons nest uit gegaan?

Haha ik kan dit niet meer aan jongens? mijn order was ook bevestigd op 18 okt 08:12 ???

Pats16

Ontdekker
  • 138Posts
  • 0Oplossingen
  • 74Likes
Milo94 wrote:

Besteld op 16/10 in de avond, toen sms gekregen over levering eind W44, zojuist een mail ontvangen dat telefoon onderweg is met postNL (iPhone 12 Pro Silver). Hoop dat jullie ‘m ook snel ontvangen!

Top!! Hoe laat kreeg je de mail?

Faatje1

Ontdekker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 14Likes

Krijg net een mail dat mijn Iphone Pro 256 gb pacific blue wordt geleverd ??

Wessaman

Nieuwkomer
  • 99Posts
  • 0Oplossingen
  • 102Likes
Faatje1 wrote:

Krijg net een mail dat mijn Iphone Pro 256 gb pacific blue wordt geleverd ??

Nice, jij ookal! 
Hoelaat kwam de mail?

Faatje1

Ontdekker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 14Likes
Wessaman wrote:
Faatje1 wrote:

Krijg net een mail dat mijn Iphone Pro 256 gb pacific blue wordt geleverd ??

Nice, jij ookal! 
Hoelaat kwam de mail?

Ja werd tijd haha

Hij is verzonden om 20:55

Christijanus

Nieuwkomer
  • 33Posts
  • 0Oplossingen
  • 19Likes

Hier nog niks, vrijdag 16-10-2020 om 17u. besteld. Dus geen volgorde van binnenkomst. Kan natuurlijk ook aan het bestelde toestel liggen….. iPhone 12 pro 512gb Pacific Blue.

 

Wessaman

Nieuwkomer
  • 99Posts
  • 0Oplossingen
  • 102Likes
Christijanus wrote:

Hier nog niks, vrijdag 16-10-2020 om 17u. besteld. Dus geen volgorde van binnenkomst. Kan natuurlijk ook aan het bestelde toestel liggen….. iPhone 12 pro 512gb Pacific Blue.

 

Hier ook nog niks.
Pro 128 GB Pacific Blue van 18-10 om 9:15, dus die volgorde van binnenkomst komt ook nog niet echt overeen...

anniekje123

Gedreven Liefhebber
  • 73Posts
  • 0Oplossingen
  • 38Likes
Milo94 wrote:

Besteld op 16/10 in de avond, toen sms gekregen over levering eind W44, zojuist een mail ontvangen dat telefoon onderweg is met postNL (iPhone 12 Pro Silver). Hoop dat jullie ‘m ook snel ontvangen!

Dat is niet eerlijk ik het de 16e om 15.58u besteld en nog niks gehoord over levering. Heb ook de zilveren besteld.  Gaat dus niet op volgende van bestellen zo te lezen. 

Pats16

Ontdekker
  • 138Posts
  • 0Oplossingen
  • 74Likes

Ik hoop dat de rest morgen iets hoort!!

mijn status staat nog steeds op wordt verwerkt en bij jullie?

iMike

Nieuwkomer
  • 162Posts
  • 0Oplossingen
  • 213Likes
anniekje123 wrote:
Milo94 wrote:

Besteld op 16/10 in de avond, toen sms gekregen over levering eind W44, zojuist een mail ontvangen dat telefoon onderweg is met postNL (iPhone 12 Pro Silver). Hoop dat jullie ‘m ook snel ontvangen!

Dat is niet eerlijk ik het de 16e om 15.58u besteld en nog niks gehoord over levering. Heb ook de zilveren besteld.  Gaat dus niet op volgende van bestellen zo te lezen. 

Nee joh, geloof ook niet dat dit uberhaupt bij te houden is als er zoveel bestellingen niet geregistreerd worden. Volgens mij is het gewoon een loterij geworden ?

iMike

Nieuwkomer
  • 162Posts
  • 0Oplossingen
  • 213Likes
Pats16 wrote:

Ik hoop dat de rest morgen iets hoort!!

mijn status staat nog steeds op wordt verwerkt en bij jullie?

Zelfde nog steeds op verwerkt. 

Wessaman

Nieuwkomer
  • 99Posts
  • 0Oplossingen
  • 102Likes
iMike wrote:
Pats16 wrote:

Ik hoop dat de rest morgen iets hoort!!

mijn status staat nog steeds op wordt verwerkt en bij jullie?

Zelfde nog steeds op verwerkt. 

Yes, hier ook.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties op dit artikel.

Uitgelicht topic