Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes

iPhone 12 [Bestellen & Leveren]

Wil jij een iPhone 12 bestellen? Lees dan hier alle informatie die je nodig hebt om die order te plaatsen.


Alle modellen van de iPhone 12 zijn te bestellen via onze webshop. 

< Ik wil een iPhone 12 bestellen >

Wil je liever persoonlijk advies bij de aanschaf van de iPhone 12? Ga dan langs één van onze Vodafone winkels of bel ons via 0800-0560 (gratis). We helpen je graag! 

Levertijd
Als je bestelt wil je natuurlijk ook weten wanneer je de iPhone ontvangt. Vanaf 23 oktober mogen de eerste toestellen geleverd worden. Klanten die als eerste besteld hebben, ontvangen ook als eerste het toestel. Je wordt per sms op de hoogte gehouden worden van je bestelling. Bekijk meer informatie over de levertijden van iPhone 12. We plaatsen, indien beschikbaar, in dit topic ook actuele updates over de status van levertijden. 

Levering
Na je bestelling ontvang je meer informatie over de levertijd van je toestel. Heb je verlengd? Dan sturen we een e-mail zodra de bestelling is verstuurd. Daarin staat ook een Track & Trace nummer waarmee je de status van de bestelling kunt volgen.

Bij nieuwe aansluitingen ontvang je een e-mail om een leverafspraak te maken (i.v.m. identiteitscontrole) zodra de voorraad voor jouw bestelling is gereserveerd. In geval van een bestelling met nummerbehoud wachten we op goedkeuring van je huidige provider. Daarna plannen we pas een leverafspraak. 

Bestelling wijzigen
Afhankelijk van de status van je bestelling kun je eventueel nog een aanpassing doen. Hiervoor neem je contact op met 0800-0560 (optie 1). Een wijziging van je bestelling kan wel betekenen dat er een langere levertijd gaat gelden. 

Aanvullende informatie
Mis je relevante informatie in dit topic? Of heb je zelf nog aanvullingen? Laat het ons weten in de reacties of open je eigen topic. De Community gaat graag met je in gesprek! 

Twijfel je nog of je gaat bestellen? Of wil je in gesprek met andere Apple fans over de nieuwe iPhone 12 modellen? Bekijk dan eens het iPhone 12 - Ervaringen & Discussie topic.

Eerdere updates

Update 23 oktober 15:30 uur
Goed nieuws! Vandaag zijn de leveringen van de eerste pre-orders gestart. We begrijpen dat er de afgelopen week wat onduidelijkheden waren over de orders. Onze excuses hiervoor. We zijn hard aan het werk om te zorgen dat iedereen toch de gewenste iPhone zo snel mogelijk in bezit heeft. We zijn hierbij ook afhankelijk van de voorraad die Apple ons levert.
Informatie over de levering van jouw iPhone wordt gecommuniceerd via sms. Zodra jouw levering klaarstaat ontvang je een Track & Trace code.

Heb je een vraag? Laat het ons weten in dit topic, dan helpen we je zo goed mogelijk.

Update 27 oktober 10:45 uur.
Goed nieuws! De website is aangevuld met de specifieke levertijden per type toestel én besteldatum.

Update 27 oktober 12:00 uur.
Helaas is aan ons de verkeerde informatie doorgegeven over de levering van de iPhone's. De pagina is weer aangepast. Het gaat om de leverdata voor bestellingen vanaf vandaag, niet vóór vandaag. Zowel klanten die eerder hebben besteld als vanaf vandaag worden op de hoogte gehouden per sms. Mijn excuses voor de verwarring! 
 

Update 29 oktober 17:00 uur
We begrijpen dat er behoefte is aan duidelijkheid. Welke informatie is nu leidend voor de levertijd van jouw iPhone?

Heb jij een bestelling gedaan én al een sms met informatie over de levering ontvangen? Dan is deze leidend. De informatie uit de sms is dus voor jou de correcte en enige leveringsinformatie die geldt.

Heb je besteld en nog geen sms ontvangen? Kijk dan op www.vodafone.nl/levertijd voor jouw verwachte leverdatum. Let op: dit is een verwachte leverdatum. Ook hier geldt dat de informatie in de sms die je gaat ontvangen uiteindelijk leidend is.

Uiteraard willen wij ook graag iedereen zo snel mogelijk blij maken met de nieuwe iPhone 12. Maar, we zijn zoals elk jaar afhankelijk van de leveringen die we van Apple ontvangen. Voor sommige toestellen geldt een langere wachttijd dan waar we op gehoopt hadden.
 

Update 4 november 11:00 uur 

Bedankt voor het aanleveren van de voorbeeldnummers gisteren. We zijn aan het onderzoeken waarom een aantal van jullie geen sms heeft ontvangen. Het lijkt wellicht ontzettend simpel om jullie nu een sms te sturen met daarin de verwachte leverdatum. Helaas is dit niet het geval. De sms'jes worden gestuurd door een geautomatiseerd systeem dat gekoppeld is aan het bestelsysteem. Door hier veranderingen in aan te brengen kan dit als gevolg hebben dat jullie verkeerde sms'jes gaan krijgen en dat willen we uiteraard voorkomen.

Zodra er een update is, plaatsen we deze weer in dit topic.

 

Update vrijdag 6 november 14:00 uur

De tweede pre-order periode voor de iPhone 12 Mini en de iPhone 12 Pro Max is ook gestart! Daarnaast is de iPhone 12 en de iPhone 12 Pro natuurlijk ook nog steeds te bestellen via onze webshop.

 

Update 12 november 11:30 uur
Naar aanleiding van jullie feedback, én het intern aankaarten van de verschillende issues die in dit topic besproken zijn, hebben we nu een update over de levertijden voor zowel voor als na 21 oktober, per model. Zie onderstaande tabel voor een verwachting van de levertijden. Dit is een indicatie op basis van de informatie die we van Apple ontvangen. Zodra jouw toestel daadwerkelijk verzonden wordt, ontvang je van ons een Track& Trace code. 

 

Update 17 november 15:00 uur
We hebben de meest recente informatie over de levertijden als tabel in een bijlage toegevoegd aan dit topic. Het zijn de verwachte levertijden per type toestel en besteldatum voor alle verkrijgbare modellen van de iPhone 12. 
 

Update 24 november 13:58 uur
We hebben de meest recente informatie over de levertijden aangepast en aan de bijlage toegevoegd aan dit topic. Het zijn de verwachte levertijden per type toestel en besteldatum voor alle verkrijgbare modellen van de iPhone 12. 


Update 9 december 11:00 uur
We hebben de meest recente informatie over de levertijden aangepast en aan de bijlage toegevoegd aan dit topic. Het zijn de verwachte levertijden per type toestel en besteldatum voor alle verkrijgbare modellen van de iPhone 12. 

Update 21 december 12:00 uur
We hebben de meest recente informatie over de levertijden aangepast en aan de bijlage toegevoegd aan dit topic. Het zijn de verwachte levertijden per type toestel en besteldatum voor alle verkrijgbare modellen van de iPhone 12. 

Update 29 december 12:00 uur
We hebben de meest recente informatie over de levertijden aangepast en aan de bijlage toegevoegd aan dit topic. Het zijn de verwachte levertijden per type toestel en besteldatum voor alle verkrijgbare modellen van de iPhone 12. 

Update 5 januari 16:00 uur
We hebben de meest recente informatie over de levertijden aangepast en aan de bijlage toegevoegd aan dit topic. Het zijn de verwachte levertijden per type toestel en besteldatum voor alle verkrijgbare modellen van de iPhone 12. 

1.986 Reacties
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Yes, gezien! Dankjewel.

whmil

Ontdekker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

@Steven Vodafone  Wil je mij ook aan het lijstje toevoegen. 17 oktober besteld, contract via de mail. 21-10 sms vertraging leveren. Verder niks gehoord ook geen antwoorden via chat of telefoon. Alvast bedankt.

Noukske1987

Nieuwkomer
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

@Steven Vodafone je mag mij ook toevoegen!

22-10 besteld, wel bevestiging ontvangen maar geen sms.

 Wel een sms ontvangen met de kortingscode voor de airpods....

Chris117

Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes

Ook ik heb hetzelfde probleem. Geen SMS’jes ontvangen. Eerst besteld op 16 oktober om 14:05, geen bevestiging ontvangen. Die dinsdag opnieuw besteld. Sindsdien niets meer gehoord @Steven Vodafone 

KingCrows

Nieuwkomer
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Hier op 18 oktober de pre-order gedaan voor een verlenging met iPhone 12 Pro Gold 128GB, daarna alleen SMSje gehad op de 22de dat de bestelling is vertraagd, daarna niks meer gehoord…

 

Als je mij ook kan meenemen in de issue, graag 

SHproject

Nieuwkomer
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

 

@Steven Vodafone  Wil je mij ook aan het lijstje toevoegen. 23 oktober besteld,  eerst een sms daarna een mail met niet op voorraad. 23-10 sms en 24 mail. Verder niks meer gehoord. 

SannVeenHaas

Ontdekker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 20Likes

@Steven Vodafone Mij kan je ook toevoegen 17 okt besteld, 18 oktober bevestiging, 22 oktober sms voor levering week 44, verder niets meer gehoord. Iphone 12 pro 128 GB Pacific Blue

knny

Ontdekker
  • 60Posts
  • 0Oplossingen
  • 24Likes

Als ik zie hoeveel mensen er nog die iphone moeten krijgen gaat het nog wel weken duren idd ? 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Ik heb jullie nummers doorgespeeld @SannVeenHaas @SHproject @KingCrows @Noukske1987 @Chris117 @whmil 

dacdias

Nieuwkomer
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hi @Steven Vodafone , I also ordered an iPhone 12 Pro 128 gb pacific blue on 16 october, didn’t received email confirmation or order number, reorder again on 19 october, received the order confirmation and contract on the same day, and one day later (20 october) received an email saying sorry about the delay. The only SMS that I received since I order was the first one with the order number. Since the email about the delay no more updates. Can you please also add my number to follow up the issue?

Regards,

Daniel Cardoso Dias

RickvE

Nieuwkomer
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

@Steven Vodafone

Kan jij mij ook aan het lijstje toevoegen?

iPhone 12 64GB Blue besteld op 22-10, wel de SMS ontvangen m.b.t. vertraging (waarin ook vermeld staat “we houden je per e-mail op de hoogte”).

Ook de SMS ontvangen waarin staat “Haal straks alles uit je nieuwe iPhone 12 met de Apple Airpods Pro korting".

Verder niets meer vernomen

Willemjan k

Nieuwkomer
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes

Hier idem. Uiteindelijk 22/10 opnieuw besteld, maar geen bericht of bevestiging. Kan ik wellicht ook op de checklist komen?

joeydripal

Nieuwkomer
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

@Steven Vodafone ik heb op de dag van de Pre-Order een iPhone 12 pro 256 GB besteld. Niet ontvangen erna belde diezelfde middag met Vodafone ze zeiden dat ze in het systeem zagen dat de bestelling binnen was gekomen en dat die verwerkt moest worden.l en dat dit 3 dagen kon duren. Week erna weer contact opgenomen dat ik nog niets had gehoord ze zeiden dat ze zoveel bestellingen moesten verwerken en dat het nog een paar dagen kon duren. Paar dagen erna naar een Vodafone winkel gegaan die zagen geen bestelling. Weer contact opgenomen met de klantenservice en die raadde me aan om een nieuwe bestelling te plaatsen dit gedaan op 26 Oktober, binnen een minuut bevestiging en e-mail van die order. Nu ben ik dus al heel lang aan het wachten op de telefoon en denk dat ik nu 100.000 in de rij terwijl ik 1 van de eerste was met de pre order! Mijn nummer is 0611741343. groeten Joey

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

@dacdias i've add your number to the issue.

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

@joeydripal het issue wat op dit moment speelt gaat over orders wat eerder zijn geplaatst. 
Helaas heb ik niet de mogelijkheid om een order op te schuiven in de lijst.
Dit gaat echt over het stukje communicatie over de levering (sms/e-mail).

@Willemjan k @RickvE ik heb jullie nummer toegevoegd 

joeydripal

Nieuwkomer
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Steven Vodafone wrote:

@joeydripal het issue wat op dit moment speelt gaat over orders wat eerder zijn geplaatst. 
Helaas heb ik niet de mogelijkheid om een order op te schuiven in de lijst.
Dit gaat echt over het stukje communicatie over de levering (sms/e-mail).

@Willemjan k @RickvE ik heb jullie nummer toegevoegd 

@Steven Vodafone ik heb een order geplaatst op de dag dat je hem kon pre-orderen… kun je dit niet zien in het systeem?  Dan annuleer ik die bestelling van 26 Oktober, jullie zeiden zelf via klantenservice dat ik een nieuwe moest doen omdat die oude niet doorkwam 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Dit kun je het beste checken bij mijn collega's van de afdeling status order @joeydripal 
Zij kunnen alle orders inzien. Je hebt de mogelijkheid om mijn collega's te contacteren via de chat of door te bellen met 0800-0560 (particulier) of 0800-0500 (zakelijk).
Mijn collega's daar kijken graag met je mee of ze een eerdere order zien. Tevens kunnen zij dan gelijk ook de andere order verwijderen. 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Op dit moment zijn er geen nummers meer nodig. Ik heb de verschillende issues intern aangekaart. Hopelijk is er snel meer duidelijkheid voor iedereen. 
Dank aan iedereen voor het doorgeven! 

Wessaman

Nieuwkomer
  • 99Posts
  • 0Oplossingen
  • 102Likes
Steven Vodafone wrote:

Op dit moment zijn er geen nummers meer nodig. Ik heb de verschillende issues intern aangekaart. Hopelijk is er snel meer duidelijkheid voor iedereen. 
Dank aan iedereen voor het doorgeven! 

Thanks @Steven Vodafone
Heb je toevallig ook enige indicatie waneer we hier reactie op kunnen verwachten?

Dunkieball

Nieuwkomer
  • 55Posts
  • 0Oplossingen
  • 53Likes
Steven Vodafone wrote:

Op dit moment zijn er geen nummers meer nodig. Ik heb de verschillende issues intern aangekaart. Hopelijk is er snel meer duidelijkheid voor iedereen. 
Dank aan iedereen voor het doorgeven! 

Jij bedankt voor het oppakken, ik ben heel benieuwd! 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

@Wessaman helaas niet. Er moet uitgezocht worden waar het mis gaat in onze systemen betreft communicatie en levering.
Dit is de reden waarom ik vrij lang door ben gegaan met nummers verzamelen.
Mocht ik een terugkoppeling krijgen, dan laat ik dit zo snel mogelijk weten. Het kan zijn dat mijn collega's een update plaatsen. 

Wessaman

Nieuwkomer
  • 99Posts
  • 0Oplossingen
  • 102Likes
Steven Vodafone wrote:

@Wessaman helaas niet. Er moet uitgezocht worden waar het mis gaat in onze systemen betreft communicatie en levering.
Dit is de reden waarom ik vrij lang door ben gegaan met nummers verzamelen.
Mocht ik een terugkoppeling krijgen, dan laat ik dit zo snel mogelijk weten. Het kan zijn dat mijn collega's een update plaatsen. 

Helemaal goed, wacht ik hem af.

Nogmaals bedankt voor alle moeite!

gokturk

Nieuwkomer
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

@Steven Vodafone Could you please add me also to the list ? I’ve received SMS for delivery at 44th week but same story with others..

Wessaman

Nieuwkomer
  • 99Posts
  • 0Oplossingen
  • 102Likes
gokturk wrote:

@Steven Vodafone Could you please add me also to the list ? I’ve received SMS for delivery at 44th week but same story with others..

@Steven Vodafone’s last massage said that he won’t add any more numbers to the case because there is enough information now for Vodafone to investigate.

gokturk

Nieuwkomer
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Wessaman wrote:
gokturk wrote:

@Steven Vodafone Could you please add me also to the list ? I’ve received SMS for delivery at 44th week but same story with others..

@Steven Vodafone’s last massage said that he won’t add any more numbers to the case because there is enough information now for Vodafone to investigate.

Thank you Wessaman, looks like I missed that message 🙂 

Wessaman

Nieuwkomer
  • 99Posts
  • 0Oplossingen
  • 102Likes
Steven Vodafone wrote:

Op dit moment zijn er geen nummers meer nodig. Ik heb de verschillende issues intern aangekaart. Hopelijk is er snel meer duidelijkheid voor iedereen. 
Dank aan iedereen voor het doorgeven! 

I’ve quoted the message for you @gokturk

Kiryl

Nieuwkomer
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes

@Steven Vodafone 

Sms betreft week levering 44. Geen bestelling ontvangen en ook geen update.

Profile updated.

iMike

Nieuwkomer
  • 162Posts
  • 0Oplossingen
  • 213Likes

Als pas de 17e of later toestellen komen dan wellicht gokje wagen voor de Pro max Vrijdag a.s. 

Ruud001

Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 871Likes

@iMike Dat ga ik ook doen, maar als dat net zo gaat als op 23 oktober…..

Shal

Nieuwkomer
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes
Steven Vodafone wrote:

Op dit moment zijn er geen nummers meer nodig. Ik heb de verschillende issues intern aangekaart. Hopelijk is er snel meer duidelijkheid voor iedereen. 
Dank aan iedereen voor het doorgeven! 

 

Hi @Steven Vodafone ,

ik was te laat met het doorgeven van m’n nummer. Maar alsnog bedankt voor het aankaarten. Hoop dat door je actie de communicatie vanuit Vodafone verbeterd. Ook ik heb nog niks gehoord over m’n bestelling 

iMike

Nieuwkomer
  • 162Posts
  • 0Oplossingen
  • 213Likes
Ruud001 wrote:

@iMike Dat ga ik ook doen, maar als dat net zo gaat als op 23 oktober…..

Als je geluk hebt dan heb je hem een week later dus net zo snel als de pro nu. Ach we moeten toch wachten.…

Er lijkt wereldwijd een chronisch tekort te zijn aan pro pacific blue.  

Sjaak1987

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

@Steven Vodafone  op 19-10 besteld maar geen sms ontvangen wel een mail dat er een vertraging is opgelopen

Pats16

Ontdekker
  • 138Posts
  • 0Oplossingen
  • 74Likes
iMike wrote:

Als pas de 17e of later toestellen komen dan wellicht gokje wagen voor de Pro max Vrijdag a.s. 

Ja dat zou ook een optie zijn maar dan eerst annuleren?

iMike

Nieuwkomer
  • 162Posts
  • 0Oplossingen
  • 213Likes
Pats16 wrote:
iMike wrote:

Als pas de 17e of later toestellen komen dan wellicht gokje wagen voor de Pro max Vrijdag a.s. 

Ja dat zou ook een optie zijn maar dan eerst annuleren?

Ik heb nog steeds de verlengoptie ?

Christijanus

Nieuwkomer
  • 33Posts
  • 0Oplossingen
  • 19Likes

Zonet gebeld door een Vodafone medewerker, ik blij! ???

Was iemand van een afdeling die probeert mijn abonnement te verlengen….. 

Die weet ook niet beter, wel vreemd. Heb hem geadviseerd eerst wat beter rond te kijken in hun gegevens, omdat ik duidelijk niet de eerste ben die gebeld wordt om te verlengen.  Ook gezegd dat ik het opmerkelijk vind dat ik nu gebeld wordt. Mijn abonnement was al sinds maart 2019 verlengbaar.

iMike

Nieuwkomer
  • 162Posts
  • 0Oplossingen
  • 213Likes
Christijanus wrote:

Zonet gebeld door een Vodafone medewerker, ik blij!

Was iemand van een afdeling die probeert mijn abonnement te verlengen….. 

Die weet ook niet beter, wel vreemd. Heb hem geadviseerd eerst wat beter rond te kijken in hun gegevens, omdat ik duidelijk niet de eerste ben die gebeld wordt om te verlengen.  Ook gezegd dat ik het opmerkelijk vind dat ik nu gebeld wordt. Mijn abonnement was al sinds maart 2019 verlengbaar.

Heb ze ook aan de lijn gehad, is gewoon een callcenter/belbureau. 

KarsVerk

Nieuwkomer
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

@Steven Vodafone 17 oktober de iphone 12 pro 128gb pacific blue besteld. Alleen de sms van levering in week 44 gekregen.

Ruud001

Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 871Likes
iMike wrote:
Ruud001 wrote:

@iMike Dat ga ik ook doen, maar als dat net zo gaat als op 23 oktober…..

Als je geluk hebt dan heb je hem een week later dus net zo snel als de pro nu. Ach we moeten toch wachten.…

Er lijkt wereldwijd een chronisch tekort te zijn aan pro pacific blue.  

Dan ga ik voor de Graphite...  Die wil vast niemand.

Ogu

Nieuwkomer
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Levertijd van de iPhone 12 Pro is nu tussen 24 nov - 7 dec als je vanaf 3 nov besteld. 
 

 

knny

Ontdekker
  • 60Posts
  • 0Oplossingen
  • 24Likes
Ogu wrote:

Levertijd van de iPhone 12 Pro is nu tussen 24 nov - 7 dec als je vanaf 3 nov besteld. 
 

 

iMike

Nieuwkomer
  • 162Posts
  • 0Oplossingen
  • 213Likes
Ruud001 wrote:
iMike wrote:
Ruud001 wrote:

@iMike Dat ga ik ook doen, maar als dat net zo gaat als op 23 oktober…..

Als je geluk hebt dan heb je hem een week later dus net zo snel als de pro nu. Ach we moeten toch wachten.…

Er lijkt wereldwijd een chronisch tekort te zijn aan pro pacific blue.  

Dan ga ik voor de Graphite...  Die wil vast niemand.

statistisch gezien is zilver het minst populair 😛

Christijanus

Nieuwkomer
  • 33Posts
  • 0Oplossingen
  • 19Likes

Als je kijkt op de pagina met levertijden, mag je dan de conclusie trekken dat  bij de iPhone 12 pro toestellen alle bestellingen van voor 03-11-2020 voor 24-11-2020 uitgeleverd worden?  En zo redenerend is dat 3 weken van nu. Dan zou je kunnen denken dat bestellingen van 16-10-2020 nu dus uitgeleverd moeten worden. 
 

 

knny

Ontdekker
  • 60Posts
  • 0Oplossingen
  • 24Likes

Wellicht dus nog een grote batch deze week als je dit bericht nu leest.

iMike

Nieuwkomer
  • 162Posts
  • 0Oplossingen
  • 213Likes
Christijanus wrote:

Als je kijkt op de pagina met levertijden, mag je dan de conclusie trekken dat  bij de iPhone 12 pro toestellen alle bestellingen van voor 03-11-2020 voor 24-11-2020 uitgeleverd worden?  En zo redenerend is dat 3 weken van nu. Dan zou je kunnen denken dat bestellingen van 16-10-2020 nu dus uitgeleverd moeten worden. 
 

 

Welke formule er ook tegenaan gegooid wordt volgens mij heeft niemand ook maar een idee wanneer er hoeveel komt.

Dangra

Nieuwkomer
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik lees hier al een tijde mee en heb ook mijn iPhone 12 pro op de vrijdag pas om 17:00 kunnen bestellen en dan de sms gekregen met week 44

omdat er niks van Vodafone gecommuniceerd wordt heb ik gisteren mijn iPhone bij Apple zelf besteld in een winkel en mocht hem vandaag al ophalen ? 

Dus iedereen die ook al niet meer kan wachten, kan ik wel adviseren om maar elke dag rond de late middag op Apple’s website te kijken, er komen elke dag weer nieuwe telefoons beschikbaar. Wel alleen maar om op te halen in de winkel zelf 

 

Ik heb mijn bestelling geannuleerd en of ik mijn contract ga verlengen hangt van de deals op black Friday af als ik een betere/of gelijkwaardig  deal bij een andere provider krijg ga ik switchen en dat met ziggo en Vodafone. Andere bieden ook alles aan voor goede condities 

fberens

Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 10Likes
Steven Vodafone wrote:

Ik heb bij sommige waarvan ik het nummer heb een onderzoek aangemaakt. Jullie ontvangen daar een mail over. Daarnaast heb ik de nummers ook nog op een andere manier doorgespeeld. 
Dit heb ik gedaan omdat ik hier zo snel mogelijk een terugkoppeling over wil ontvangen.

Jullie mogen je nummer toevoegen aan het profiel en mij een seintje geven. 
Dan kan ik de nummers toevoegen aan het issue hiervoor. 

Hi @Steven Vodafone  ook ik een sms met levering week 44 na een bestelling op de 18e  en nu stilte. Ik heb zojuist ook mijn telefoonnummer aan mijn profiel toegevoegd. Ben benieuwd. 

Pats16

Ontdekker
  • 138Posts
  • 0Oplossingen
  • 74Likes

Ben benieuwd wanneer we iets horen …..via de chat was mijn bericht ook doorgezet en zou ik binnen 48 uur een sms of mail krijgen maarrr het is nog erg stil...

Douwe1

Nieuwkomer
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ik zie dat de levertijden weer later zijn geworden. Geldt dit ook voor mensen die ruim voor 27 oktober hun iPhone besteld hebben? Ik heb ook nog steeds niets gehoord, dit terwijl ik hier gisteren ook naar gevraagd heb.

Bastiaan_H

Ontdekker
  • 26Posts
  • 0Oplossingen
  • 13Likes

16-10 gelijk besteld, kreeg de 20ste pas een SMS.
Net met Vodafone gebeld, vertelde mij dat we ze vanaf de 17e deze maand kunnen verwachten.

Heel droevig dit.

Wessaman

Nieuwkomer
  • 99Posts
  • 0Oplossingen
  • 102Likes
Bastiaan_H wrote:

13-10 gelijk besteld, kreeg de 20ste pas een SMS.
Net met Vodafone gebeld, vertelde mij dat we ze vanaf de 17e deze maand kunnen verwachten.

Heel droevig dit.

Hij was pas vanaf 16-10 te bestellen….?

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties op dit artikel.

Uitgelicht topic