Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes

iPhone 12 [Bestellen & Leveren]

Wil jij een iPhone 12 bestellen? Lees dan hier alle informatie die je nodig hebt om die order te plaatsen.


Alle modellen van de iPhone 12 zijn te bestellen via onze webshop. 

< Ik wil een iPhone 12 bestellen >

Wil je liever persoonlijk advies bij de aanschaf van de iPhone 12? Ga dan langs één van onze Vodafone winkels of bel ons via 0800-0560 (gratis). We helpen je graag! 

Levertijd
Als je bestelt wil je natuurlijk ook weten wanneer je de iPhone ontvangt. Vanaf 23 oktober mogen de eerste toestellen geleverd worden. Klanten die als eerste besteld hebben, ontvangen ook als eerste het toestel. Je wordt per sms op de hoogte gehouden worden van je bestelling. Bekijk meer informatie over de levertijden van iPhone 12. We plaatsen, indien beschikbaar, in dit topic ook actuele updates over de status van levertijden. 

Levering
Na je bestelling ontvang je meer informatie over de levertijd van je toestel. Heb je verlengd? Dan sturen we een e-mail zodra de bestelling is verstuurd. Daarin staat ook een Track & Trace nummer waarmee je de status van de bestelling kunt volgen.

Bij nieuwe aansluitingen ontvang je een e-mail om een leverafspraak te maken (i.v.m. identiteitscontrole) zodra de voorraad voor jouw bestelling is gereserveerd. In geval van een bestelling met nummerbehoud wachten we op goedkeuring van je huidige provider. Daarna plannen we pas een leverafspraak. 

Bestelling wijzigen
Afhankelijk van de status van je bestelling kun je eventueel nog een aanpassing doen. Hiervoor neem je contact op met 0800-0560 (optie 1). Een wijziging van je bestelling kan wel betekenen dat er een langere levertijd gaat gelden. 

Aanvullende informatie
Mis je relevante informatie in dit topic? Of heb je zelf nog aanvullingen? Laat het ons weten in de reacties of open je eigen topic. De Community gaat graag met je in gesprek! 

Twijfel je nog of je gaat bestellen? Of wil je in gesprek met andere Apple fans over de nieuwe iPhone 12 modellen? Bekijk dan eens het iPhone 12 - Ervaringen & Discussie topic.

Eerdere updates

Update 23 oktober 15:30 uur
Goed nieuws! Vandaag zijn de leveringen van de eerste pre-orders gestart. We begrijpen dat er de afgelopen week wat onduidelijkheden waren over de orders. Onze excuses hiervoor. We zijn hard aan het werk om te zorgen dat iedereen toch de gewenste iPhone zo snel mogelijk in bezit heeft. We zijn hierbij ook afhankelijk van de voorraad die Apple ons levert.
Informatie over de levering van jouw iPhone wordt gecommuniceerd via sms. Zodra jouw levering klaarstaat ontvang je een Track & Trace code.

Heb je een vraag? Laat het ons weten in dit topic, dan helpen we je zo goed mogelijk.

Update 27 oktober 10:45 uur.
Goed nieuws! De website is aangevuld met de specifieke levertijden per type toestel én besteldatum.

Update 27 oktober 12:00 uur.
Helaas is aan ons de verkeerde informatie doorgegeven over de levering van de iPhone's. De pagina is weer aangepast. Het gaat om de leverdata voor bestellingen vanaf vandaag, niet vóór vandaag. Zowel klanten die eerder hebben besteld als vanaf vandaag worden op de hoogte gehouden per sms. Mijn excuses voor de verwarring! 
 

Update 29 oktober 17:00 uur
We begrijpen dat er behoefte is aan duidelijkheid. Welke informatie is nu leidend voor de levertijd van jouw iPhone?

Heb jij een bestelling gedaan én al een sms met informatie over de levering ontvangen? Dan is deze leidend. De informatie uit de sms is dus voor jou de correcte en enige leveringsinformatie die geldt.

Heb je besteld en nog geen sms ontvangen? Kijk dan op www.vodafone.nl/levertijd voor jouw verwachte leverdatum. Let op: dit is een verwachte leverdatum. Ook hier geldt dat de informatie in de sms die je gaat ontvangen uiteindelijk leidend is.

Uiteraard willen wij ook graag iedereen zo snel mogelijk blij maken met de nieuwe iPhone 12. Maar, we zijn zoals elk jaar afhankelijk van de leveringen die we van Apple ontvangen. Voor sommige toestellen geldt een langere wachttijd dan waar we op gehoopt hadden.
 

Update 4 november 11:00 uur 

Bedankt voor het aanleveren van de voorbeeldnummers gisteren. We zijn aan het onderzoeken waarom een aantal van jullie geen sms heeft ontvangen. Het lijkt wellicht ontzettend simpel om jullie nu een sms te sturen met daarin de verwachte leverdatum. Helaas is dit niet het geval. De sms'jes worden gestuurd door een geautomatiseerd systeem dat gekoppeld is aan het bestelsysteem. Door hier veranderingen in aan te brengen kan dit als gevolg hebben dat jullie verkeerde sms'jes gaan krijgen en dat willen we uiteraard voorkomen.

Zodra er een update is, plaatsen we deze weer in dit topic.

 

Update vrijdag 6 november 14:00 uur

De tweede pre-order periode voor de iPhone 12 Mini en de iPhone 12 Pro Max is ook gestart! Daarnaast is de iPhone 12 en de iPhone 12 Pro natuurlijk ook nog steeds te bestellen via onze webshop.

 

Update 12 november 11:30 uur
Naar aanleiding van jullie feedback, én het intern aankaarten van de verschillende issues die in dit topic besproken zijn, hebben we nu een update over de levertijden voor zowel voor als na 21 oktober, per model. Zie onderstaande tabel voor een verwachting van de levertijden. Dit is een indicatie op basis van de informatie die we van Apple ontvangen. Zodra jouw toestel daadwerkelijk verzonden wordt, ontvang je van ons een Track& Trace code. 

 

Update 17 november 15:00 uur
We hebben de meest recente informatie over de levertijden als tabel in een bijlage toegevoegd aan dit topic. Het zijn de verwachte levertijden per type toestel en besteldatum voor alle verkrijgbare modellen van de iPhone 12. 
 

Update 24 november 13:58 uur
We hebben de meest recente informatie over de levertijden aangepast en aan de bijlage toegevoegd aan dit topic. Het zijn de verwachte levertijden per type toestel en besteldatum voor alle verkrijgbare modellen van de iPhone 12. 


Update 9 december 11:00 uur
We hebben de meest recente informatie over de levertijden aangepast en aan de bijlage toegevoegd aan dit topic. Het zijn de verwachte levertijden per type toestel en besteldatum voor alle verkrijgbare modellen van de iPhone 12. 

Update 21 december 12:00 uur
We hebben de meest recente informatie over de levertijden aangepast en aan de bijlage toegevoegd aan dit topic. Het zijn de verwachte levertijden per type toestel en besteldatum voor alle verkrijgbare modellen van de iPhone 12. 

Update 29 december 12:00 uur
We hebben de meest recente informatie over de levertijden aangepast en aan de bijlage toegevoegd aan dit topic. Het zijn de verwachte levertijden per type toestel en besteldatum voor alle verkrijgbare modellen van de iPhone 12. 

Update 5 januari 16:00 uur
We hebben de meest recente informatie over de levertijden aangepast en aan de bijlage toegevoegd aan dit topic. Het zijn de verwachte levertijden per type toestel en besteldatum voor alle verkrijgbare modellen van de iPhone 12. 

1.986 Reacties
anniekje123

Gedreven Liefhebber
  • 73Posts
  • 0Oplossingen
  • 38Likes

Toch wel knap dat Apple het ieder jaar weer opnieuw voor elkaar krijgt. De 11 Pro is ook een van de meest verkochte toestellen van dit jaar. Dan kan je verwachten dat de 12 pro ook een populair toestel zal zijn, maar schijnbaar snapt Apple dat soort dingen dus niet. Dit frustreert mijn het meeste. 

nickven

Gedreven Ontdekker
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 21Likes
Steven Vodafone wrote:

@Chantal1979 kun je in je profiel je 06 nummer toevoegen? Dan kan ik je nummer toevoegen aan het issue betreft helemaal geen sms ontvangen. 

Er zijn namelijk 2 dingen die nu spelen:

  • Sms betreft week levering 44. Geen bestelling ontvangen en ook geen update.
  • Na de 20e besteld en geen sms ontvangen.


Ik wil dan ook iedereen verzoeken om het mobiele nummer toe te voegen aan je profiel en aan te geven (zolang ik er ben) welke van de 2 issues van toepassing is.
 

 

Ik heb mijn eerste order geplaatst op 16-10 omstreeks 14:00. Dit order is niet verwerkt en heb 48 uur moeten wachten of ik nog bericht zou krijgen daarop heb ik opnieuw contact gehad en is er op 19-10 een nieuw order ingeschoten waar ik vanaf Ziggo een bevestiging hebt ontvangen met mijn contract voor de iPhone 12 Pro 128 gb pacific blue. De dag erna kreeg ik mail dat de levering vertraagd is. Ik heb dus geen sms ontvangen.

anniekje123

Gedreven Liefhebber
  • 73Posts
  • 0Oplossingen
  • 38Likes

Ik heb ook alleen een sms gehad dat de levering vertraagd is. Sms heb ik trouwens 2 weken geleden al ontvangen en daarna ook niks meer gehoord.

Bvdmaa

Nieuwkomer
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Steven Vodafone wrote:

Als ik het goed begrijp, hebben jullie een sms gehad over de levering en dat deze in week 44 zou plaats vinden. Maar helaas is er geen levering geweest en hebben jullie ook geen nieuwe sms gehad. Klopt dit? 
Ik ga hier graag achteraan voor jullie. Kunnen jullie voor mij jullie 06-nummer toevoegen aan het profiel en mij een seintje geven? Dan kan ik een aantal voorbeeldnummers doorgeven.

Hi @Steven Vodafone, hier hetzelfde, de 18e besteld om 11:34 en een sms gekregen met levering week 44. Sindsdien geen updates meer ontvangen.

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Dankjewel @nickven. en @anniekje123 @Bvdmaa 
Jouw nummer ga ik even apart doorspelen @anniekje123 
Dit is weer een ander issue, aangezien je alleen te horen hebt gekregen dat het vertraagd is. Maar nog geen update hebt gehad. 

davelaar

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes

Zelfde voor mij, oorspronkelijke bestelling op 16 oktober. 20 oktober opnieuw besteld. Nog geen enkele update ontvangen. Wel email met nieuwe contract

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Kun je de gegevens aanvullen in je profiel @davelaar? Dan kan ik je nummer toevoegen aan het issue. 

davelaar

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
Steven Vodafone wrote:

Kun je de gegevens aanvullen in je profiel @davelaar? Dan kan ik je nummer toevoegen aan het issue. 

Bij deze aangevuld

knny

Ontdekker
  • 60Posts
  • 0Oplossingen
  • 24Likes

@Steven Vodafone 

hier ook besteld 23 okt. Niks geen communicatie gehad over levering. Ook mij is verteld dat er toen ik bestelde levertijd ongeveer een week zou zijn. 

Dee82

Nieuwkomer
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes

Ik ben ook eens benieuwd. Op 26-10 het toestel besteld, in eerste instantie was de reactie een paar dagen levertijd. Vervolgens werd het begin vermoedelijk begin November en nu geven ze aan tussen 17 en 30 november. Het wordt er niet duidelijker op moet ik zeggen...

anniekje123

Gedreven Liefhebber
  • 73Posts
  • 0Oplossingen
  • 38Likes

@Steven Vodafone dankjewel alvast voor de moeite

davelaar

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes

Zo en dan nu even naar de zeikmodus…

Hoe is het mogelijk dat Vodafone jaar op jaar tijdens de release van een iPhone storingen heeft op de website, orders zoek raakt en slecht bereikbaar is?

Jaarlijks zie je de drukte al maanden van te voren aankomen, release wordt letterlijk weken van te voren aangekondigd en toch gaat het mis. Dat is toch gewoon een compleet gebrek aan planning? Zorg ervoor dat je servers (tijdelijk) meer capaciteit hebben, extra medewerkers klaar zitten om de bestellingen af te handelen maar vooral als dat allemaal niet lukt dat er in ieder geval CORRECTE informatie verstrekt wordt. Nu heb ik mijn bestelling op 20 oktober opnieuw moeten plaatsen ondanks dat ik de 16e netjes om 14.00 klaar zat en om 14.03 mijn bestelling afgerond heb. Het gevolg, nog een extra maand (of langer) met een defect scherm rondlopen. Nu weet ik niet wat het leveringsbeleid is bij Vodafone maar het verbaasd mij dat hier enkele nieuwe Vodafone klanten al met een iPhone 12 (pro) rondlopen terwijl ik al jaren klant ben en dus keihard gepasseerd wordt tov een nieuwe klant. Dat siert jullie niet. Netwerk Vodafone… fantastisch, geen klachten. De rest…. Volstrekt k*t

Samantha01

Nieuwkomer
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes

@Steven Vodafone 

 

Heb je een privebericht gestuurd.

Voor mij ook 23ste besteld en ook geen bericht gehad.Ook tegen mij verteld dat hij uiterlijk afgelopen zaterdag binnen zou komen,ondans dat ik geen mail of sms heb gehad. Geen probleem dat we moeten wachten maar was fijn geweest als je op de hoogte gehouden word over je status van je bestelling.

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

@Dee82
Alle orders die eerder besteld zijn, gaan natuurlijk voor. Waarom mijn collega's aangegeven hebben dat je binnen een korte periode de bestelling ontvangt, durf ik helaas niet te zeggen.
In dit geval mag je er vanuit gaan dat je toestel in de periode van 17 t/m 30 november geleverd gaat worden. 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

@Samantha01 gezien en toegevoegd. 

Jappievdb

Nieuwkomer
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes

Hier hetzelfde probleem, 12 pro 128 gb pacific blue besteld op 18-10 (abonnement verlengd dat afliep op 31-10, daar ook niets meer over gehoord, maar dat kwam goed volgens de klantenservice). Vervolgens op 19-10 een e-mail ontvangen met de boodschap 'sorry voor de vertraging'. Daarna 22-10 een sms ontvangen met levering eind week 44. Daarna doodse stilte. 

Grooviee

Nieuwkomer
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

@Steven Vodafone Ook ik heb alleen een sms gehad met levering eind week 44 zonder update daarna. Het gaat om een iPhone 12 Pro 128Gb Pacific Blue. Ik heb hem uiteindelijk besteld op de 18e nadat mijn order op de 16e was kwijt geraakt. 

Milo94

Nieuwkomer
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
Steven Vodafone wrote:

Ik heb bij sommige waarvan ik het nummer heb een onderzoek aangemaakt. Jullie ontvangen daar een mail over. Daarnaast heb ik de nummers ook nog op een andere manier doorgespeeld. 
Dit heb ik gedaan omdat ik hier zo snel mogelijk een terugkoppeling over wil ontvangen.

Jullie mogen je nummer toevoegen aan het profiel en mij een seintje geven. 
Dan kan ik de nummers toevoegen aan het issue hiervoor. 

Hi Steven! Hier hetzelfde verhaal; besteld op 16 oktober, sms ontvangen over levering eind w44, maar daarna niks meer gehoord..

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Thanks @Milo94 en @Grooviee 

maxvandijk

Nieuwkomer
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes

@Steven Vodafone kan je mijn nummer ook toevoegen aan het onderzoek?

Ik heb op 19 oktober een bestelling geplaatst in de Vodafone winkel (Amsterdamse Poort), ik heb wel een SMS gehad van VF met een kortingscode voor de AirPods Pro maar ik heb nog geen bericht gekregen met een indicatie wanneer het toestel verwacht wordt in de winkel.

Gisteren nog langs geweest bij de winkel en daar liet een medewerker een Excel bestand zien dat het waarschijnlijk 17 nov - 30 nov gaat worden.

unxsist

Nieuwkomer
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

@Steven Vodafone ook ik heb op 23 oktober een iPhone 12 Pro besteld en alleen een sms gehad dat de bestelling is vertraagd, momenteel nog geen enkel bericht over een verwachte levertijd ontvangen, daarnaast stond er tijdens het bestellen dat de telefoon binnen 5 werkdagen zou worden geleverd. Ik heb mijn nummer toegevoegd aan mijn profiel.

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

@maxvandijk helaas niet. Dit zijn bestellingen die online zijn gedaan.
De winkel gaat je contacteren zodra het toestel geleverd is. 

Nassira

Gedreven Meekijker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Steven Vodafone wrote:

@Chantal1979 kun je in je profiel je 06 nummer toevoegen? Dan kan ik je nummer toevoegen aan het issue betreft helemaal geen sms ontvangen. 

Er zijn namelijk 2 dingen die nu spelen:

  • Sms betreft week levering 44. Geen bestelling ontvangen en ook geen update.
  • Na de 20e besteld en geen sms ontvangen.


Ik wil dan ook iedereen verzoeken om het mobiele nummer toe te voegen aan je profiel en aan te geven (zolang ik er ben) welke van de 2 issues van toepassing is.

 

 

(Gaat om de 2e issue)

Ik heb mijn tel. ook toegevoegd op mijn profiel. Woensdag 23-10 om 9:04 bestelling via tel. in orde gemaakt.    (IPhone 12 Pro 128gb Gold.)   -Verlening                                                                               Bevestiging en contract via e-mail ontvangen.                              Geen sms ontvangen.                                                                                     Wel e-mail met Excuses voor de vertraging.

 

Mijn eerdere bestelling van 16/10 rond 14:15 kreeg ik geen bevestiging, maar 3x gebeld (16,19 en 20 Oktober)  allemaal konden ze zien welke ik besteld had en konden het zo opnoemen vertelde dat ik na 48 uur een bevestiging alsnog zou krijgen.  Echter woensdag 21/10 werd mij  vertel dat mij order niet te zien was in het systeem

 

Ilsies

Nieuwkomer
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
Nassira wrote:
Steven Vodafone wrote:

@Chantal1979 kun je in je profiel je 06 nummer toevoegen? Dan kan ik je nummer toevoegen aan het issue betreft helemaal geen sms ontvangen. 

Er zijn namelijk 2 dingen die nu spelen:

  • Sms betreft week levering 44. Geen bestelling ontvangen en ook geen update.
  • Na de 20e besteld en geen sms ontvangen.


Ik wil dan ook iedereen verzoeken om het mobiele nummer toe te voegen aan je profiel en aan te geven (zolang ik er ben) welke van de 2 issues van toepassing is.

 

 

(Gaat om de 2e issue)

Ik heb mijn tel. ook toegevoegd op mijn profiel. Woensdag 23-10 om 9:04 bestelling via tel. in orde gemaakt.    (IPhone 12 Pro 128gb Gold.)                                                                                     Bevestiging en contract via e-mail ontvangen.                              Geen sms ontvangen.                                                                                     Wel e-mail met Excuses voor de vertraging.

 

Mijn eerdere bestelling van 16/10 rond 14:15 kreeg ik geen bevestiging, maar 3x gebeld (16,19 en 20 Oktober)  allemaal konden ze zien welke ik besteld had en konden het zo opnoemen vertelde dat ik na 48 uur een bevestiging alsnog zou krijgen.  Echter woensdag 21/10 werd mij  vertel dat mij order niet te zien was in het systeem

 

@Steven Vodafone Ik heb mijn bestelling geplaatst op 18 oktober (nadat de 16-10 was mislukt) en heb een sms ontvangen van week 44. 

Bramster

Nieuwkomer
  • 23Posts
  • 0Oplossingen
  • 24Likes
Steven Vodafone wrote:

Ik heb bij sommige waarvan ik het nummer heb een onderzoek aangemaakt. Jullie ontvangen daar een mail over. Daarnaast heb ik de nummers ook nog op een andere manier doorgespeeld. 
Dit heb ik gedaan omdat ik hier zo snel mogelijk een terugkoppeling over wil ontvangen.

Jullie mogen je nummer toevoegen aan het profiel en mij een seintje geven. 
Dan kan ik de nummers toevoegen aan het issue hiervoor. 

Hoi steven, zojuist mijn nummer toegevoegd. Hoor graag iets!

Bramster

Nieuwkomer
  • 23Posts
  • 0Oplossingen
  • 24Likes
Bramster wrote:
Steven Vodafone wrote:

Ik heb bij sommige waarvan ik het nummer heb een onderzoek aangemaakt. Jullie ontvangen daar een mail over. Daarnaast heb ik de nummers ook nog op een andere manier doorgespeeld. 
Dit heb ik gedaan omdat ik hier zo snel mogelijk een terugkoppeling over wil ontvangen.

Jullie mogen je nummer toevoegen aan het profiel en mij een seintje geven. 
Dan kan ik de nummers toevoegen aan het issue hiervoor. 

Hoi steven, zojuist mijn nummer toegevoegd. Hoor graag iets!

@Steven Vodafone betreft issue 2, 20 oktober besteld maar helaas niks gehoord

Faatje1

Ontdekker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 14Likes

@Steven Vodafone Mijn mobiel nummer ook toegevoegd.

Heb 2x pre-order gedaan, niks ontvangen. Vervolgens later op de dag via jou een voucher ontvangen en in de avond contract ontvangen.

 

Daarna vertragingsmail gekregen en vervolgens een smsje gekregen dat ik telefoon eind week 44 zou krijgen. 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

@Ilsies jouw nummer heb ik vanochtend al doorgespeeld. Deze hoef ik niet nogmaals aan te kaarten. Dit is om dubbele te voorkomen.
@Faatje1 en @Bramster dankjewel!

Nassira

Gedreven Meekijker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Steven Vodafone wrote:

@Ilsies jouw nummer heb ik vanochtend al doorgespeeld. Deze hoef ik niet nogmaals aan te kaarten. Dit is om dubbele te voorkomen.
@Faatje1 en @Bramster dankjewel!

Is mijn mobiel nummer ook toegevoegd op de lijst?

Ilses had gereageerd onder mijn berichtje waardoor mijn berichtje over het hoofd is gezien?

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

@Nassira ik heb je nummer toegevoegd. Sorry! Was je helemaal vergeten te noemen 

unxsist

Nieuwkomer
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

@Steven Vodafone De mijne ook? 

Rubenr

Nieuwkomer
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

@Steven Vodafone besteld op 16 oktober, kreeg toen wel ordernummer geen mail. Werd op 21 oktober gebeld omdat mijn order niet goed zichtbaar was. Mij werd verteld dat ik de iPhone op dag van de release zou ontvangen omdat ik mijn plek in de wachtrij (dus die van 16 oktober) gewoon zou houden. Dag erna kreeg ik een sms dat de bestelling vertraagd was (22 oktober). Erna nooit meer iets vernomen.

knny

Ontdekker
  • 60Posts
  • 0Oplossingen
  • 24Likes

@Steven Vodafone mijn telefoonnummer ook al meegenomen?

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

@unxsist jup, sorry! 😞

Mitch73Q-

Meekijker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Beste Steven Vodafone,

 

Bestelling gedaan op 20-10-2020, bestelling en contract ontvangen daarna geen sms of mail ontvangen meer. Ben nog steeds aan het wachten op een update

Heb mijn 06 nummer toegevoegd aan mijn profiel.

Gaarne een terugkoppeling als ik ook op je lijst staat a.u.b.

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

@knny yes, had je bericht geliked. Je nummer is meegenomen 🙂 
@Rubenr @Mitch73Q-    dankjewel voor het doorgeven.

Bodi79

Nieuwkomer
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hallo

@Steven Vodafone zou je  mij ook willen toevoegen aan de lijst? Ik heb mijn iPhone 12 pro 128 gb goud op 16 oktober besteld. Ik heb al meerdere malen contact gehad met de klantenservice en word van het kastje naar de muur gestuurd. Gisteravond werd ik gebeld door een medewerker van Vodafone met de vraag of ik mijn contract wilde verlengen…. heel bijzonder aangezien ik dit dus al heb gedaan en hier ook een bevestiging van heb gehad. Al erg teleurgesteld dat mijn telefoon in week 45 geleverd zou worden(volgens sms). Deze dame gaf aan dat dit waarschijnlijk pas eind november gaat worden.  Het begint mij zo langzamerhand wel te irriteren en overweeg dan ook om mijn abonnement alsnog te beëindigen.

Ik begrijp dat Vodafone afhankelijk is van Apple maar mijn inziens zit het hem met name in de onjuiste/geen communicatie vanuit Vodafone hierover.
 

Alvast bedankt!

Bvdmaa

Nieuwkomer
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

@Steven Vodafone Is het ook gelukt met mijn nummer?

JoaoM

Nieuwkomer
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

@Steven Vodafone 

Bestelling gedaan op 22-10-2020, bestelling en contract ontvangen daarna geen sms of mail ontvangen meer. Ben nog steeds aan het wachten op een update

Heb mijn 06 nummer toegevoegd aan mijn profiel.

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

@Bodi79 in dit geval raad ik de sms af te wachten, aangezien week 45 hierin staat.

Er zijn op dit moment 3 issues waar ik mee bezig ben: 

  1. Bestelling vanaf de 19e: Alleen sms dat levering vertraagd is sinds 2 weken, verder geen update
  2. Issue vanaf de 19e ongeveer besteld, geen sms/ e-mail ontvangen over de levering.
  3. klanten sms levering week 44, geen levering en geen update,

@JoaoM @Bvdmaa jullie nummers zijn toegevoegd.@Bvdmaa  jouw nummer is sinds vanochtend al toegevoegd. 

Tac0

Nieuwkomer
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Vervelend om te horen dat er zo veel mensen zijn met orders in limbo. Dat geeft niet veel vertrouwen om weer bij Vodafone te bestellen.

 

Ik wacht op de pre-order opening van de iPhone 12 mini, is er al enig idee hoe laat de pre-order open gaat? 

En is er vanuit Vodafone vertrouwen dat deze pre-order wel goed gaat? Of wordt het net zo’n chaos als de eerdere pre-order?

Xve

Nieuwkomer
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Ik heb ook op 19 oktober opnieuw besteld, alleen 3 dagen per mail gehad dat het toestel vertraagd is en verder niets meer ? @Steven Vodafone 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

@Tac0 ik vermoed dat de pre-order voor de mini om 14 uur start op 6 november.
Beste kun je hiervoor onze website in de gaten houden. 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

@Xve ik wil graag je mobiele nummer willen toevoegen aan de lijst. Helaas zie ik deze niet in je profiel staan. Kun je deze nog toevoegen 

Xve

Nieuwkomer
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Toegevoegd @Steven Vodafone bedankt.

hopelijk is er snel meer bekend.

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Dankjewel @Xve, nummer is toegevoegd

RobKi

Nieuwkomer
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

@Steven Vodafone Je kan mij ook aan het lijstje toevoegen. 18e besteld, nadat mijn order van de 16e onvindbaar bleek voor je collega’s. SMS ontvangen dat ik eind week 44 mijn Pro 128 Pacific Blue kon verwachten, maar daarna ijzige stilte. Op MyVodafone kan de bestelinfo niet geladen worden, op de app staat de order met status ‘onbekend’. 

Christijanus

Nieuwkomer
  • 33Posts
  • 0Oplossingen
  • 19Likes

@Steven Vodafone  Ik heb mijn telefoonnummer  aan profiel toegevoegd. Toestel en abonnement vrijdag 16-10-2020  om 17.00u. telefonisch afgesloten, nadat online bestelling wel 2 uur bleef hangen. Via e-mail bevestigd. Zaterdag 17-10-2020 e-mail met “Vervelend, je bestelling komt iets later dan verwacht…..”  Woensdag 21-10-2020 sms met “Dit is echt super jammer…. Helaas……..”  Maandag 26-10-2020 sms met code voor AirPods.

Telefonisch contact gehad, via Facebook en via chat. Allemaal keurig te woord gestaan en geholpen, maar zoals hier overal te lezen valt, geen positief resultaat. Ik hoop niet weer hetzelfde mee te maken als 3 jaar geleden met mijn bestelling van mijn iPhone X, toen ik uiteindelijk drie (3) maanden gewacht heb voor ik eindelijk het toestel in huis had! Het begint er nu weer aardig op te lijken. 
Chris

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

@RobKi kun je dan je mobiele nummer toevoegen aan je profiel? 
Dankjewel @Christijanus 

RobKi

Nieuwkomer
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Steven Vodafone wrote:

@RobKi kun je dan je mobiele nummer toevoegen aan je profiel? 
Dankjewel @Christijanus 

Net gedaan, dank voor het opvolgen!

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties op dit artikel.

Uitgelicht topic