Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes

iPhone 12 [Bestellen & Leveren]

Wil jij een iPhone 12 bestellen? Lees dan hier alle informatie die je nodig hebt om die order te plaatsen.


Alle modellen van de iPhone 12 zijn te bestellen via onze webshop. 

< Ik wil een iPhone 12 bestellen >

Wil je liever persoonlijk advies bij de aanschaf van de iPhone 12? Ga dan langs één van onze Vodafone winkels of bel ons via 0800-0560 (gratis). We helpen je graag! 

Levertijd
Als je bestelt wil je natuurlijk ook weten wanneer je de iPhone ontvangt. Vanaf 23 oktober mogen de eerste toestellen geleverd worden. Klanten die als eerste besteld hebben, ontvangen ook als eerste het toestel. Je wordt per sms op de hoogte gehouden worden van je bestelling. Bekijk meer informatie over de levertijden van iPhone 12. We plaatsen, indien beschikbaar, in dit topic ook actuele updates over de status van levertijden. 

Levering
Na je bestelling ontvang je meer informatie over de levertijd van je toestel. Heb je verlengd? Dan sturen we een e-mail zodra de bestelling is verstuurd. Daarin staat ook een Track & Trace nummer waarmee je de status van de bestelling kunt volgen.

Bij nieuwe aansluitingen ontvang je een e-mail om een leverafspraak te maken (i.v.m. identiteitscontrole) zodra de voorraad voor jouw bestelling is gereserveerd. In geval van een bestelling met nummerbehoud wachten we op goedkeuring van je huidige provider. Daarna plannen we pas een leverafspraak. 

Bestelling wijzigen
Afhankelijk van de status van je bestelling kun je eventueel nog een aanpassing doen. Hiervoor neem je contact op met 0800-0560 (optie 1). Een wijziging van je bestelling kan wel betekenen dat er een langere levertijd gaat gelden. 

Aanvullende informatie
Mis je relevante informatie in dit topic? Of heb je zelf nog aanvullingen? Laat het ons weten in de reacties of open je eigen topic. De Community gaat graag met je in gesprek! 

Twijfel je nog of je gaat bestellen? Of wil je in gesprek met andere Apple fans over de nieuwe iPhone 12 modellen? Bekijk dan eens het iPhone 12 - Ervaringen & Discussie topic.

Eerdere updates

Update 23 oktober 15:30 uur
Goed nieuws! Vandaag zijn de leveringen van de eerste pre-orders gestart. We begrijpen dat er de afgelopen week wat onduidelijkheden waren over de orders. Onze excuses hiervoor. We zijn hard aan het werk om te zorgen dat iedereen toch de gewenste iPhone zo snel mogelijk in bezit heeft. We zijn hierbij ook afhankelijk van de voorraad die Apple ons levert.
Informatie over de levering van jouw iPhone wordt gecommuniceerd via sms. Zodra jouw levering klaarstaat ontvang je een Track & Trace code.

Heb je een vraag? Laat het ons weten in dit topic, dan helpen we je zo goed mogelijk.

Update 27 oktober 10:45 uur.
Goed nieuws! De website is aangevuld met de specifieke levertijden per type toestel én besteldatum.

Update 27 oktober 12:00 uur.
Helaas is aan ons de verkeerde informatie doorgegeven over de levering van de iPhone's. De pagina is weer aangepast. Het gaat om de leverdata voor bestellingen vanaf vandaag, niet vóór vandaag. Zowel klanten die eerder hebben besteld als vanaf vandaag worden op de hoogte gehouden per sms. Mijn excuses voor de verwarring! 
 

Update 29 oktober 17:00 uur
We begrijpen dat er behoefte is aan duidelijkheid. Welke informatie is nu leidend voor de levertijd van jouw iPhone?

Heb jij een bestelling gedaan én al een sms met informatie over de levering ontvangen? Dan is deze leidend. De informatie uit de sms is dus voor jou de correcte en enige leveringsinformatie die geldt.

Heb je besteld en nog geen sms ontvangen? Kijk dan op www.vodafone.nl/levertijd voor jouw verwachte leverdatum. Let op: dit is een verwachte leverdatum. Ook hier geldt dat de informatie in de sms die je gaat ontvangen uiteindelijk leidend is.

Uiteraard willen wij ook graag iedereen zo snel mogelijk blij maken met de nieuwe iPhone 12. Maar, we zijn zoals elk jaar afhankelijk van de leveringen die we van Apple ontvangen. Voor sommige toestellen geldt een langere wachttijd dan waar we op gehoopt hadden.
 

Update 4 november 11:00 uur 

Bedankt voor het aanleveren van de voorbeeldnummers gisteren. We zijn aan het onderzoeken waarom een aantal van jullie geen sms heeft ontvangen. Het lijkt wellicht ontzettend simpel om jullie nu een sms te sturen met daarin de verwachte leverdatum. Helaas is dit niet het geval. De sms'jes worden gestuurd door een geautomatiseerd systeem dat gekoppeld is aan het bestelsysteem. Door hier veranderingen in aan te brengen kan dit als gevolg hebben dat jullie verkeerde sms'jes gaan krijgen en dat willen we uiteraard voorkomen.

Zodra er een update is, plaatsen we deze weer in dit topic.

 

Update vrijdag 6 november 14:00 uur

De tweede pre-order periode voor de iPhone 12 Mini en de iPhone 12 Pro Max is ook gestart! Daarnaast is de iPhone 12 en de iPhone 12 Pro natuurlijk ook nog steeds te bestellen via onze webshop.

 

Update 12 november 11:30 uur
Naar aanleiding van jullie feedback, én het intern aankaarten van de verschillende issues die in dit topic besproken zijn, hebben we nu een update over de levertijden voor zowel voor als na 21 oktober, per model. Zie onderstaande tabel voor een verwachting van de levertijden. Dit is een indicatie op basis van de informatie die we van Apple ontvangen. Zodra jouw toestel daadwerkelijk verzonden wordt, ontvang je van ons een Track& Trace code. 

 

Update 17 november 15:00 uur
We hebben de meest recente informatie over de levertijden als tabel in een bijlage toegevoegd aan dit topic. Het zijn de verwachte levertijden per type toestel en besteldatum voor alle verkrijgbare modellen van de iPhone 12. 
 

Update 24 november 13:58 uur
We hebben de meest recente informatie over de levertijden aangepast en aan de bijlage toegevoegd aan dit topic. Het zijn de verwachte levertijden per type toestel en besteldatum voor alle verkrijgbare modellen van de iPhone 12. 


Update 9 december 11:00 uur
We hebben de meest recente informatie over de levertijden aangepast en aan de bijlage toegevoegd aan dit topic. Het zijn de verwachte levertijden per type toestel en besteldatum voor alle verkrijgbare modellen van de iPhone 12. 

Update 21 december 12:00 uur
We hebben de meest recente informatie over de levertijden aangepast en aan de bijlage toegevoegd aan dit topic. Het zijn de verwachte levertijden per type toestel en besteldatum voor alle verkrijgbare modellen van de iPhone 12. 

Update 29 december 12:00 uur
We hebben de meest recente informatie over de levertijden aangepast en aan de bijlage toegevoegd aan dit topic. Het zijn de verwachte levertijden per type toestel en besteldatum voor alle verkrijgbare modellen van de iPhone 12. 

Update 5 januari 16:00 uur
We hebben de meest recente informatie over de levertijden aangepast en aan de bijlage toegevoegd aan dit topic. Het zijn de verwachte levertijden per type toestel en besteldatum voor alle verkrijgbare modellen van de iPhone 12. 

1.986 Reacties
maxvandijk

Nieuwkomer
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes

Zijn er ook mensen die de iPhone 12 Pro 128GB Pacific Blue hebben besteld in een Vodafone winkel ipv online? Ik heb 2 weken geleden (19 okt) een bestelling geplaatst en tot op heden nog niks gehoord over de levering ervan. Via de chat kom ik ook niet verder zoals zoveel mensen in dit topic.

Christiaaan

Ontdekker
  • 84Posts
  • 0Oplossingen
  • 87Likes
iMike wrote:

Krijg ondertussen nog steeds voorstellen om te verlengen ook, terwijl ik mijn nieuwe contract in de mail heb zitten. 

Beste is om niks te verwachten verder, kan het alleen maar beter worden.

Dat had volgens de klantenservice te maken met het feit dat je nieuwe abonnement nog niet is in gegaan vertelde ze mij ? (want het verlengen van een contract kan natuurlijk niet meteen geüpdatet worden, net als het informeren dat week 44 inmiddels voorbij is en ze nog niet hebben kunnen leveren)

Christiaaan

Ontdekker
  • 84Posts
  • 0Oplossingen
  • 87Likes
Wessaman wrote:

Zit er zelf aan te denken om Vodafone een SMS te sturen met daarin “Ik betaal niet.”  en dan telkens als ze beginnen over openstaande rekeningen zeg ik dat de SMS leidend is.

Op het moment dat ik zie dat ze de bij betaling willen afschrijven haal ik gewoon het geld van m'n rekening zodat ze niet kunnen afschrijven…. M'n lopende abonnement mogen ze best afschrijven meer meer ook niet 

Dunkieball

Nieuwkomer
  • 55Posts
  • 0Oplossingen
  • 53Likes
Sharon Vodafone wrote:

Wil jij een iPhone 12 bestellen? Dan zit je hier goed voor alle informatie die je nodig hebt om die (pre-) order te plaatsen.

 

De pre-order is gestart!  Je kunt nu een bestelling plaatsen voor de iPhone 12 en de iPhone 12 Pro. 

< Ik wil een iPhone 12 (Pro) bestellen >
 

Wil je liever persoonlijk advies bij de aanschaf van de iPhone 12? Ga dan langs één van onze Vodafone winkels of bel ons via 0800-0560 (gratis). We helpen je graag! 

 

Levertijd
Als je bestelt wil je natuurlijk ook weten wanneer je de iPhone ontvangt. Vanaf 23 oktober mogen de eerste toestellen geleverd worden. Klanten die als eerste besteld hebben, ontvangen ook als eerste het toestel. Je wordt per sms op de hoogte gehouden worden van je bestelling. Bekijk meer informatie over de levertijden van iPhone 12. We plaatsen, indien beschikbaar, in dit topic ook actuele updates over de status van levertijden. 

Levering
Na je bestelling ontvang je meer informatie over de levertijd van je toestel. Heb je verlengd? Dan sturen we een e-mail zodra de bestelling is verstuurd. Daarin staat ook een Track & Trace nummer waarmee je de status van de bestelling kunt volgen.

Bij nieuwe aansluitingen ontvang je een e-mail om een leverafspraak te maken (i.v.m. identiteitscontrole) zodra de voorraad voor jouw bestelling is gereserveerd. In geval van een bestelling met nummerbehoud wachten we op goedkeuring van je huidige provider. Daarna plannen we pas een leverafspraak. 

Bestelling wijzigen
Afhankelijk van de status van je bestelling kun je eventueel nog een aanpassing doen. Hiervoor neem je contact op met 0800-0560 (optie 1). Een wijziging van je bestelling kan wel betekenen dat er een langere levertijd gaat gelden. 

Aanvullende informatie
Mis je relevante informatie in dit topic? Of heb je zelf nog aanvullingen? Laat het ons weten in de reacties of open je eigen topic. De Community gaat graag met je in gesprek! 


Twijfel je nog of je gaat bestellen? Of wil je in gesprek met andere Apple fans over de nieuwe iPhone 12 modellen? Bekijk dan eens het iPhone 12 - Ervaringen & Discussie topic.

 

Update 23 oktober 15:30 uur
Goed nieuws! Vandaag zijn de leveringen van de eerste pre-orders gestart. We begrijpen dat er de afgelopen week wat onduidelijkheden waren over de orders. Onze excuses hiervoor. We zijn hard aan het werk om te zorgen dat iedereen toch de gewenste iPhone zo snel mogelijk in bezit heeft. We zijn hierbij ook afhankelijk van de voorraad die Apple ons levert.
Informatie over de levering van jouw iPhone wordt gecommuniceerd via sms. Zodra jouw levering klaarstaat ontvang je een Track & Trace code.

Heb je een vraag? Laat het ons weten in dit topic, dan helpen we je zo goed mogelijk.

Update 27 oktober 10:45 uur.
Goed nieuws! De website is aangevuld met de specifieke levertijden per type toestel én besteldatum.

Update 27 oktober 12:00 uur.
Helaas is aan ons de verkeerde informatie doorgegeven over de levering van de iPhone's. De pagina is weer aangepast. Het gaat om de leverdata voor bestellingen vanaf vandaag, niet vóór vandaag. Zowel klanten die eerder hebben besteld als vanaf vandaag worden op de hoogte gehouden per sms. Mijn excuses voor de verwarring! 

Update 29 oktober 17:00 uur
We begrijpen dat er behoefte is aan duidelijkheid. Welke informatie is nu leidend voor de levertijd van jouw iPhone?

Heb jij een bestelling gedaan én al een sms met informatie over de levering ontvangen? Dan is deze leidend. De informatie uit de sms is dus voor jou de correcte en enige leveringsinformatie die geldt.

Heb je besteld en nog geen sms ontvangen? Kijk dan op www.vodafone.nl/levertijd voor jouw verwachte leverdatum. Let op: dit is een verwachte leverdatum. Ook hier geldt dat de informatie in de sms die je gaat ontvangen uiteindelijk leidend is.

Uiteraard willen wij ook graag iedereen zo snel mogelijk blij maken met de nieuwe iPhone 12. Maar, we zijn zoals elk jaar afhankelijk van de leveringen die we van Apple ontvangen. Voor sommige toestellen geldt een langere wachttijd dan waar we op gehoopt hadden.

Ik ben toch ook wel benieuwd wanneer de eerste update van november komt.. Of ze laten ons gewoon nog een weekje in stilte wachten haha kan natuurlijk ook.

iMike

Nieuwkomer
  • 162Posts
  • 0Oplossingen
  • 213Likes
Dunkieball wrote:
Sharon Vodafone wrote:

Wil jij een iPhone 12 bestellen? Dan zit je hier goed voor alle informatie die je nodig hebt om die (pre-) order te plaatsen.

 

De pre-order is gestart!  Je kunt nu een bestelling plaatsen voor de iPhone 12 en de iPhone 12 Pro. 

< Ik wil een iPhone 12 (Pro) bestellen >
 

Wil je liever persoonlijk advies bij de aanschaf van de iPhone 12? Ga dan langs één van onze Vodafone winkels of bel ons via 0800-0560 (gratis). We helpen je graag! 

 

Levertijd
Als je bestelt wil je natuurlijk ook weten wanneer je de iPhone ontvangt. Vanaf 23 oktober mogen de eerste toestellen geleverd worden. Klanten die als eerste besteld hebben, ontvangen ook als eerste het toestel. Je wordt per sms op de hoogte gehouden worden van je bestelling. Bekijk meer informatie over de levertijden van iPhone 12. We plaatsen, indien beschikbaar, in dit topic ook actuele updates over de status van levertijden. 

Levering
Na je bestelling ontvang je meer informatie over de levertijd van je toestel. Heb je verlengd? Dan sturen we een e-mail zodra de bestelling is verstuurd. Daarin staat ook een Track & Trace nummer waarmee je de status van de bestelling kunt volgen.

Bij nieuwe aansluitingen ontvang je een e-mail om een leverafspraak te maken (i.v.m. identiteitscontrole) zodra de voorraad voor jouw bestelling is gereserveerd. In geval van een bestelling met nummerbehoud wachten we op goedkeuring van je huidige provider. Daarna plannen we pas een leverafspraak. 

Bestelling wijzigen
Afhankelijk van de status van je bestelling kun je eventueel nog een aanpassing doen. Hiervoor neem je contact op met 0800-0560 (optie 1). Een wijziging van je bestelling kan wel betekenen dat er een langere levertijd gaat gelden. 

Aanvullende informatie
Mis je relevante informatie in dit topic? Of heb je zelf nog aanvullingen? Laat het ons weten in de reacties of open je eigen topic. De Community gaat graag met je in gesprek! 


Twijfel je nog of je gaat bestellen? Of wil je in gesprek met andere Apple fans over de nieuwe iPhone 12 modellen? Bekijk dan eens het iPhone 12 - Ervaringen & Discussie topic.

 

Update 23 oktober 15:30 uur
Goed nieuws! Vandaag zijn de leveringen van de eerste pre-orders gestart. We begrijpen dat er de afgelopen week wat onduidelijkheden waren over de orders. Onze excuses hiervoor. We zijn hard aan het werk om te zorgen dat iedereen toch de gewenste iPhone zo snel mogelijk in bezit heeft. We zijn hierbij ook afhankelijk van de voorraad die Apple ons levert.
Informatie over de levering van jouw iPhone wordt gecommuniceerd via sms. Zodra jouw levering klaarstaat ontvang je een Track & Trace code.

Heb je een vraag? Laat het ons weten in dit topic, dan helpen we je zo goed mogelijk.

Update 27 oktober 10:45 uur.
Goed nieuws! De website is aangevuld met de specifieke levertijden per type toestel én besteldatum.

Update 27 oktober 12:00 uur.
Helaas is aan ons de verkeerde informatie doorgegeven over de levering van de iPhone's. De pagina is weer aangepast. Het gaat om de leverdata voor bestellingen vanaf vandaag, niet vóór vandaag. Zowel klanten die eerder hebben besteld als vanaf vandaag worden op de hoogte gehouden per sms. Mijn excuses voor de verwarring! 

Update 29 oktober 17:00 uur
We begrijpen dat er behoefte is aan duidelijkheid. Welke informatie is nu leidend voor de levertijd van jouw iPhone?

Heb jij een bestelling gedaan én al een sms met informatie over de levering ontvangen? Dan is deze leidend. De informatie uit de sms is dus voor jou de correcte en enige leveringsinformatie die geldt.

Heb je besteld en nog geen sms ontvangen? Kijk dan op www.vodafone.nl/levertijd voor jouw verwachte leverdatum. Let op: dit is een verwachte leverdatum. Ook hier geldt dat de informatie in de sms die je gaat ontvangen uiteindelijk leidend is.

Uiteraard willen wij ook graag iedereen zo snel mogelijk blij maken met de nieuwe iPhone 12. Maar, we zijn zoals elk jaar afhankelijk van de leveringen die we van Apple ontvangen. Voor sommige toestellen geldt een langere wachttijd dan waar we op gehoopt hadden.

Ik ben toch ook wel benieuwd wanneer de eerste update van november komt.. Of ze laten ons gewoon nog een weekje in stilte wachten haha kan natuurlijk ook.

informatie uit de sms is dus voor jou de correcte en enige leveringsinformatie die geldt.  Nou tenzij Vodafone over een tijdmachine beschikt?!?! Of bedoelen zij week 44 2021?

Pats16

Ontdekker
  • 138Posts
  • 0Oplossingen
  • 74Likes

Net via de chat werd verteld dat er 6 nov nieuwe levering is…….je weet het niet meer he hahaha

Wessaman

Nieuwkomer
  • 99Posts
  • 0Oplossingen
  • 102Likes
Pats16 wrote:

Net via de chat werd verteld dat er 6 nov nieuwe levering is…….je weet het niet meer he hahaha

De SMS is leidend.

iMike

Nieuwkomer
  • 162Posts
  • 0Oplossingen
  • 213Likes
Pats16 wrote:

Net via de chat werd verteld dat er 6 nov nieuwe levering is…….je weet het niet meer he hahaha

Ik wacht rustig eind week 44 af 

JoshuaR

Nieuwkomer
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 10Likes
Pats16 wrote:

Net via de chat werd verteld dat er 6 nov nieuwe levering is…….je weet het niet meer he hahaha

Met alle respect maar dat kan wel kloppen, een nieuwe levering fabeltjes & teleurstelling hahaha :((((

Christiaaan

Ontdekker
  • 84Posts
  • 0Oplossingen
  • 87Likes

Hoe gek zouden we met z'n alle opkijken als er donderdag in eens een t&t in onze SMS box verschijnt ?

iMike

Nieuwkomer
  • 162Posts
  • 0Oplossingen
  • 213Likes
Christiaaan wrote:

Hoe gek zouden we met z'n alle opkijken als er donderdag in eens een t&t in onze SMS box verschijnt

Ik geloof het pas als ik de aanmelding bij PostNL heb, zelfs dat is meer betrouwbaar gebleken dan de updates van VF.

Sophieeee

Nieuwkomer
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
maxvandijk wrote:

Zijn er ook mensen die de iPhone 12 Pro 128GB Pacific Blue hebben besteld in een Vodafone winkel ipv online? Ik heb 2 weken geleden (19 okt) een bestelling geplaatst en tot op heden nog niks gehoord over de levering ervan. Via de chat kom ik ook niet verder zoals zoveel mensen in dit topic.

Ja! Ik heb ook de Iphone 12 Pro 128GB Pacific Blue in de winkel besteld, maar dan op de 20e en helaas ook helemaal niets gehoord. Geen vertragings smsje of iets.

Dunkieball

Nieuwkomer
  • 55Posts
  • 0Oplossingen
  • 53Likes
Christiaaan wrote:

Hoe gek zouden we met z'n alle opkijken als er donderdag in eens een t&t in onze SMS box verschijnt

Dan zal ik Vodafone zelf wel even via de chat en SMS informeren want die weten zelf dan sowieso nog niks haha!

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Als ik het goed begrijp, hebben jullie een sms gehad over de levering en dat deze in week 44 zou plaats vinden. Maar helaas is er geen levering geweest en hebben jullie ook geen nieuwe sms gehad. Klopt dit? 
Ik ga hier graag achteraan voor jullie. Kunnen jullie voor mij jullie 06-nummer toevoegen aan het profiel en mij een seintje geven? Dan kan ik een aantal voorbeeldnummers doorgeven.

Wessaman

Nieuwkomer
  • 99Posts
  • 0Oplossingen
  • 102Likes
Steven Vodafone wrote:

Als ik het goed begrijp, hebben jullie een sms gehad over de levering en dat deze in week 44 zou plaats vinden. Maar helaas is er geen levering geweest en hebben jullie ook geen nieuwe sms gehad. Klopt dit? 
Ik ga hier graag achteraan voor jullie. Kunnen jullie voor mij jullie 06-nummer toevoegen aan het profiel en mij een seintje geven? Dan kan ik een aantal voorbeeldnummers doorgeven.

Hoi Steven, dat klopt idd voor een groot aantal van ons, ik heb de gegevens aangepast in mijn profiel. Het feit dat er nu überhaupt iemand naar gaat kijken voelt al wat beter trouwens, thanks.

Christiaaan

Ontdekker
  • 84Posts
  • 0Oplossingen
  • 87Likes
Steven Vodafone wrote:

Als ik het goed begrijp, hebben jullie een sms gehad over de levering en dat deze in week 44 zou plaats vinden. Maar helaas is er geen levering geweest en hebben jullie ook geen nieuwe sms gehad. Klopt dit? 
Ik ga hier graag achteraan voor jullie. Kunnen jullie voor mij jullie 06-nummer toevoegen aan het profiel en mij een seintje geven? Dan kan ik een aantal voorbeeldnummers doorgeven.

Mijn profiel is ook aangevuld, bedankt dat je er naar gaat kijken.

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Geen dank, dit is het minste wat ik kan doen. We zien helaas geen orders in. Maar omdat jullie dit allemaal aangeven, vind ik wel dat hier naar gekeken moet worden @Wessaman.
 

Pats16

Ontdekker
  • 138Posts
  • 0Oplossingen
  • 74Likes
Steven Vodafone wrote:

Als ik het goed begrijp, hebben jullie een sms gehad over de levering en dat deze in week 44 zou plaats vinden. Maar helaas is er geen levering geweest en hebben jullie ook geen nieuwe sms gehad. Klopt dit? 
Ik ga hier graag achteraan voor jullie. Kunnen jullie voor mij jullie 06-nummer toevoegen aan het profiel en mij een seintje geven? Dan kan ik een aantal voorbeeldnummers doorgeven.

Gedaan al verschillende keren ook gemeld in de chat!

iMike

Nieuwkomer
  • 162Posts
  • 0Oplossingen
  • 213Likes
Steven Vodafone wrote:

Als ik het goed begrijp, hebben jullie een sms gehad over de levering en dat deze in week 44 zou plaats vinden. Maar helaas is er geen levering geweest en hebben jullie ook geen nieuwe sms gehad. Klopt dit? 
Ik ga hier graag achteraan voor jullie. Kunnen jullie voor mij jullie 06-nummer toevoegen aan het profiel en mij een seintje geven? Dan kan ik een aantal voorbeeldnummers doorgeven.

Profiel ook aangevuld, had eind week 44 SMS.

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Dankjewel @iMike @Pats16 @Christiaan! Ik heb jullie nummers met het issue doorgezet, zodat hier intern naar gekeken kan worden

 

 

JoshuaR

Nieuwkomer
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 10Likes

@Steven Vodafone hallo, ik heb mijn profiel ook aangevuld, ik ben blij dat er toch nog iemand hier aandacht aan wilt besteden.

Dunkieball

Nieuwkomer
  • 55Posts
  • 0Oplossingen
  • 53Likes
Steven Vodafone wrote:

Dankjewel @iMike @Pats16 @Christiaan! Ik heb jullie nummers met het issue doorgezet. Zodat hier intern naar gekeken kan worden

 

 

Goedemorgen Steven, bedankt dat er in ieder geval gereageerd en naar gekeken gaat worden. Ik heb mijn nummer zojuist ook aan mijn profiel toegevoegd. Na mijn bestelling op 16 oktober en de  “week 44” SMS van 21 oktober heb ik net als de meesten hier ook niets meer gehoord.

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Thanks @Dunkieball en @JoshuaR, ik heb jullie nummers toegevoegd aan het bestand.

Kwyji

Nieuwkomer
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 24Likes

Hier idem, sms week 44 ontvangen maar daarna niks meer. Mijn nummer is toegevoegd aan mijn profiel.

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Thanks @Kwyji 

Ilsies

Nieuwkomer
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
Steven Vodafone wrote:

Thanks @Dunkieball en @JoshuaR, ik heb jullie nummers toegevoegd aan het bestand.

Hey Steven, ik ben ook één van de personen die de sms van week 44 heeft ontvangen. Maar verder nog niets heeft gehoord. 

Iloon_vg

Nieuwkomer
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 8Likes
Ilsies wrote:
Steven Vodafone wrote:

Thanks @Dunkieball en @JoshuaR, ik heb jullie nummers toegevoegd aan het bestand.

Hey Steven, ik ben ook één van de personen die de sms van week 44 heeft ontvangen. Maar verder nog niets heeft gehoord. 

Hi @Steven Vodafone  ook ik een sms met levering week 44 en nu stilte. Ik heb zojuist ook mijn telefoonnummer aan mijn profiel toegevoegd. Ben benieuwd. 

Pier076

Stamgast
  • 51Posts
  • 0Oplossingen
  • 20Likes

Hoi @Steven Vodafone, ook voor mij geldt hetzelfde. Besteld op 18 oktober, sms ontvangen over levering eind week 44 en daarna niets meer gehoord.
Ik heb mijn telefoonnummer aan mijn profiel toegevoegd.
Alvast bedankt voor het oppakken!

geloof6

Ontdekker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes
Iloon_vg wrote:
Ilsies wrote:
Steven Vodafone wrote:

Thanks @Dunkieball en @JoshuaR, ik heb jullie nummers toegevoegd aan het bestand.

Hey Steven, ik ben ook één van de personen die de sms van week 44 heeft ontvangen. Maar verder nog niets heeft gehoord. 

Hi @Steven Vodafone  ook ik een sms met levering week 44 en nu stilte. Ik heb zojuist ook mijn telefoonnummer aan mijn profiel toegevoegd. Ben benieuwd. 

 

Willem C

Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Hier ook SMS met eind week 44.. net medewerker gesproken… nee telefoons worden pas weer vanaf 17 november geleverd.. hoeveel kan er mis gaan met een simpele verlenging van een telefoon...

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Ik heb bij sommige waarvan ik het nummer heb een onderzoek aangemaakt. Jullie ontvangen daar een mail over. Daarnaast heb ik de nummers ook nog op een andere manier doorgespeeld. 
Dit heb ik gedaan omdat ik hier zo snel mogelijk een terugkoppeling over wil ontvangen.

Jullie mogen je nummer toevoegen aan het profiel en mij een seintje geven. 
Dan kan ik de nummers toevoegen aan het issue hiervoor. 

JoshuaR

Nieuwkomer
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 10Likes
Willem C wrote:

Hier ook SMS met eind week 44.. net medewerker gesproken… nee telefoons worden pas weer vanaf 17 november geleverd.. hoeveel kan er mis gaan met een simpele verlenging van een telefoon...

Ik snap hoe u zich voelt, ik heb mijn pre order op 16oktober geplaatst met de verwachting dat hij de 23ste zou komen, oke verlenging naar eind week 44, prima. Ik kan ermee leven, maar 17 november hem dan misschien pas daadwerkelijk te ontvangen… poh, we zijn dan al 4 weken verder. ?

Douwe1

Nieuwkomer
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ik heb zaterdag 24 oktober een iPhone 12Pro in graphite besteld. Niets gehoord qua sms of mail. Bestel via de telefoon, medewerker zei dat hij vorige week wel geleverd moest zijn. Graag iets meer info. 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

@Douwe1 en @Willem C kunnen jullie je mobiele nummer toevoegen aan het profiel? 
Dan kan ik jullie nummers toevoegen aan het issue.

Douwe1

Nieuwkomer
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ga je gang!

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Ik zie geen nummer staan @Douwe1. Je mag het nummer ook eventueel via een privebericht sturen. 

Wessaman

Nieuwkomer
  • 99Posts
  • 0Oplossingen
  • 102Likes
Douwe1 wrote:

Ik heb zaterdag 24 oktober een iPhone 12Pro in graphite besteld. Niets gehoord qua sms of mail. Bestel via de telefoon, medewerker zei dat hij vorige week wel geleverd moest zijn. Graag iets meer info. 

Maar jij hebt die hele “Week 44 SMS” dus niet gehad?

Douwe1

Nieuwkomer
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Nope, niets.

Willem C

Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Steven Vodafone wrote:

@Douwe1 en @Willem C kunnen jullie je mobiele nummer toevoegen aan het profiel? 
Dan kan ik jullie nummers toevoegen aan het issue.

Toegevoegd

Mpfh

Nieuwkomer
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Ook ik heb een pre order gedaan. Eerste mislukt, daarna telefonisch wel gelukt. Geen sms of mail ontvangen. Klantenservice zegt herhaaldelijk dat het in orde is, maar ik heb er geen vertrouwen in. 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Ik heb je een privebericht gestuurd @Mpfh 

Wessaman

Nieuwkomer
  • 99Posts
  • 0Oplossingen
  • 102Likes
Steven Vodafone wrote:

Ik heb bij sommige waarvan ik het nummer heb een onderzoek aangemaakt. Jullie ontvangen daar een mail over. Daarnaast heb ik de nummers ook nog op een andere manier doorgespeeld. 
Dit heb ik gedaan omdat ik hier zo snel mogelijk een terugkoppeling over wil ontvangen.

Jullie mogen je nummer toevoegen aan het profiel en mij een seintje geven. 
Dan kan ik de nummers toevoegen aan het issue hiervoor. 

Prima, ik zie het mailtje vanzelf wel binnenkomen!

Dunkieball

Nieuwkomer
  • 55Posts
  • 0Oplossingen
  • 53Likes

Je hebt het er allemaal maar druk mee @Steven Vodafone haha! Maar heel fijn dat er tenminste iemand reageert.

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

@Dunkieball, ik heb het er inderdaad druk mee., maar doe het graag! Ik begrijp jullie frustratie. Ik wil op deze manier er voor zorgen dat er meer duidelijkheid komt en dat processen in dit traject verbeterd worden. 
 

Chantal1979

Nieuwkomer
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Mpfh wrote:

Ook ik heb een pre order gedaan. Eerste mislukt, daarna telefonisch wel gelukt. Geen sms of mail ontvangen. Klantenservice zegt herhaaldelijk dat het in orde is, maar ik heb er geen vertrouwen in. 

Bij mij bijna hetzelfde. Pre order mislukt. Daarna op de 22e nogmaals besteld. Wel een mail direct ontvangen en daarna helemaal niks meer gehoord. Als ik volg wat hierboven staat wordt ik doorverwezen naar de bestelpagina, maar daar staat dat het gaat om orders vanaf de 27e!  Dus hoe zit het met de groep mensen die daarvoor zitten en geen sms hebben ontvangen?

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

@Chantal1979 kun je in je profiel je 06 nummer toevoegen? Dan kan ik je nummer toevoegen aan het issue betreft helemaal geen sms ontvangen. 

Er zijn namelijk 2 dingen die nu spelen:

  • Sms betreft week levering 44. Geen bestelling ontvangen en ook geen update.
  • Na de 20e besteld en geen sms ontvangen.


Ik wil dan ook iedereen verzoeken om het mobiele nummer toe te voegen aan je profiel en aan te geven (zolang ik er ben) welke van de 2 issues van toepassing is.

 

 

Chantal1979

Nieuwkomer
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Steven Vodafone wrote:

@Chantal1979 kun je in je profiel je 06 nummer toevoegen? Dan kan ik je nummer toevoegen aan het issue betreft helemaal geen sms ontvangen. 

 

Gedaan! Dank voor je inzet!

Dunkieball

Nieuwkomer
  • 55Posts
  • 0Oplossingen
  • 53Likes
Steven Vodafone wrote:

@Dunkieball, ik heb het er inderdaad druk mee., maar doe het graag! Ik begrijp jullie frustratie. Ik wil op deze manier er voor zorgen dat er meer duidelijkheid komt en dat processen in dit traject verbeterd worden. 
 

Bedankt daarvoor! Volgens mij begrijpen de meesten in dit topic heel goed dat er een vertraging kan zijn. De frustratie zit hem met name in de onjuiste en ontbrekende informatie. Ik ben in ieder geval heel benieuwd naar de eerst volgende update haha!

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Dat begrijp ik helemaal @Dunkieball! We zijn inderdaad afhankelijk van Apple met betrekking tot de levering. Maar dat betekent wel dat onze communicatie in orde hoort te zijn.

RobinUit

Nieuwkomer
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ik heb aanvankelijk een bestelling gedaan op 16 oktober. Deze is toen niet goed doorgekomen en daarom heb ik op 20 oktober opnieuw besteld. Ook ik heb nog geen SMS gehad.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties op dit artikel.

Uitgelicht topic