Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes

iPhone 12 [Bestellen & Leveren]

Wil jij een iPhone 12 bestellen? Lees dan hier alle informatie die je nodig hebt om die order te plaatsen.


Alle modellen van de iPhone 12 zijn te bestellen via onze webshop. 

< Ik wil een iPhone 12 bestellen >

Wil je liever persoonlijk advies bij de aanschaf van de iPhone 12? Ga dan langs één van onze Vodafone winkels of bel ons via 0800-0560 (gratis). We helpen je graag! 

Levertijd
Als je bestelt wil je natuurlijk ook weten wanneer je de iPhone ontvangt. Vanaf 23 oktober mogen de eerste toestellen geleverd worden. Klanten die als eerste besteld hebben, ontvangen ook als eerste het toestel. Je wordt per sms op de hoogte gehouden worden van je bestelling. Bekijk meer informatie over de levertijden van iPhone 12. We plaatsen, indien beschikbaar, in dit topic ook actuele updates over de status van levertijden. 

Levering
Na je bestelling ontvang je meer informatie over de levertijd van je toestel. Heb je verlengd? Dan sturen we een e-mail zodra de bestelling is verstuurd. Daarin staat ook een Track & Trace nummer waarmee je de status van de bestelling kunt volgen.

Bij nieuwe aansluitingen ontvang je een e-mail om een leverafspraak te maken (i.v.m. identiteitscontrole) zodra de voorraad voor jouw bestelling is gereserveerd. In geval van een bestelling met nummerbehoud wachten we op goedkeuring van je huidige provider. Daarna plannen we pas een leverafspraak. 

Bestelling wijzigen
Afhankelijk van de status van je bestelling kun je eventueel nog een aanpassing doen. Hiervoor neem je contact op met 0800-0560 (optie 1). Een wijziging van je bestelling kan wel betekenen dat er een langere levertijd gaat gelden. 

Aanvullende informatie
Mis je relevante informatie in dit topic? Of heb je zelf nog aanvullingen? Laat het ons weten in de reacties of open je eigen topic. De Community gaat graag met je in gesprek! 

Twijfel je nog of je gaat bestellen? Of wil je in gesprek met andere Apple fans over de nieuwe iPhone 12 modellen? Bekijk dan eens het iPhone 12 - Ervaringen & Discussie topic.

Eerdere updates

Update 23 oktober 15:30 uur
Goed nieuws! Vandaag zijn de leveringen van de eerste pre-orders gestart. We begrijpen dat er de afgelopen week wat onduidelijkheden waren over de orders. Onze excuses hiervoor. We zijn hard aan het werk om te zorgen dat iedereen toch de gewenste iPhone zo snel mogelijk in bezit heeft. We zijn hierbij ook afhankelijk van de voorraad die Apple ons levert.
Informatie over de levering van jouw iPhone wordt gecommuniceerd via sms. Zodra jouw levering klaarstaat ontvang je een Track & Trace code.

Heb je een vraag? Laat het ons weten in dit topic, dan helpen we je zo goed mogelijk.

Update 27 oktober 10:45 uur.
Goed nieuws! De website is aangevuld met de specifieke levertijden per type toestel én besteldatum.

Update 27 oktober 12:00 uur.
Helaas is aan ons de verkeerde informatie doorgegeven over de levering van de iPhone's. De pagina is weer aangepast. Het gaat om de leverdata voor bestellingen vanaf vandaag, niet vóór vandaag. Zowel klanten die eerder hebben besteld als vanaf vandaag worden op de hoogte gehouden per sms. Mijn excuses voor de verwarring! 
 

Update 29 oktober 17:00 uur
We begrijpen dat er behoefte is aan duidelijkheid. Welke informatie is nu leidend voor de levertijd van jouw iPhone?

Heb jij een bestelling gedaan én al een sms met informatie over de levering ontvangen? Dan is deze leidend. De informatie uit de sms is dus voor jou de correcte en enige leveringsinformatie die geldt.

Heb je besteld en nog geen sms ontvangen? Kijk dan op www.vodafone.nl/levertijd voor jouw verwachte leverdatum. Let op: dit is een verwachte leverdatum. Ook hier geldt dat de informatie in de sms die je gaat ontvangen uiteindelijk leidend is.

Uiteraard willen wij ook graag iedereen zo snel mogelijk blij maken met de nieuwe iPhone 12. Maar, we zijn zoals elk jaar afhankelijk van de leveringen die we van Apple ontvangen. Voor sommige toestellen geldt een langere wachttijd dan waar we op gehoopt hadden.
 

Update 4 november 11:00 uur 

Bedankt voor het aanleveren van de voorbeeldnummers gisteren. We zijn aan het onderzoeken waarom een aantal van jullie geen sms heeft ontvangen. Het lijkt wellicht ontzettend simpel om jullie nu een sms te sturen met daarin de verwachte leverdatum. Helaas is dit niet het geval. De sms'jes worden gestuurd door een geautomatiseerd systeem dat gekoppeld is aan het bestelsysteem. Door hier veranderingen in aan te brengen kan dit als gevolg hebben dat jullie verkeerde sms'jes gaan krijgen en dat willen we uiteraard voorkomen.

Zodra er een update is, plaatsen we deze weer in dit topic.

 

Update vrijdag 6 november 14:00 uur

De tweede pre-order periode voor de iPhone 12 Mini en de iPhone 12 Pro Max is ook gestart! Daarnaast is de iPhone 12 en de iPhone 12 Pro natuurlijk ook nog steeds te bestellen via onze webshop.

 

Update 12 november 11:30 uur
Naar aanleiding van jullie feedback, én het intern aankaarten van de verschillende issues die in dit topic besproken zijn, hebben we nu een update over de levertijden voor zowel voor als na 21 oktober, per model. Zie onderstaande tabel voor een verwachting van de levertijden. Dit is een indicatie op basis van de informatie die we van Apple ontvangen. Zodra jouw toestel daadwerkelijk verzonden wordt, ontvang je van ons een Track& Trace code. 

 

Update 17 november 15:00 uur
We hebben de meest recente informatie over de levertijden als tabel in een bijlage toegevoegd aan dit topic. Het zijn de verwachte levertijden per type toestel en besteldatum voor alle verkrijgbare modellen van de iPhone 12. 
 

Update 24 november 13:58 uur
We hebben de meest recente informatie over de levertijden aangepast en aan de bijlage toegevoegd aan dit topic. Het zijn de verwachte levertijden per type toestel en besteldatum voor alle verkrijgbare modellen van de iPhone 12. 


Update 9 december 11:00 uur
We hebben de meest recente informatie over de levertijden aangepast en aan de bijlage toegevoegd aan dit topic. Het zijn de verwachte levertijden per type toestel en besteldatum voor alle verkrijgbare modellen van de iPhone 12. 

Update 21 december 12:00 uur
We hebben de meest recente informatie over de levertijden aangepast en aan de bijlage toegevoegd aan dit topic. Het zijn de verwachte levertijden per type toestel en besteldatum voor alle verkrijgbare modellen van de iPhone 12. 

Update 29 december 12:00 uur
We hebben de meest recente informatie over de levertijden aangepast en aan de bijlage toegevoegd aan dit topic. Het zijn de verwachte levertijden per type toestel en besteldatum voor alle verkrijgbare modellen van de iPhone 12. 

Update 5 januari 16:00 uur
We hebben de meest recente informatie over de levertijden aangepast en aan de bijlage toegevoegd aan dit topic. Het zijn de verwachte levertijden per type toestel en besteldatum voor alle verkrijgbare modellen van de iPhone 12. 

1.986 Reacties
iMike

Nieuwkomer
  • 162Posts
  • 0Oplossingen
  • 213Likes
Wessaman wrote:
Christiaaan wrote:

Bij de klantenservice zitten ook alleen maar poppetjes joh. Maak je toch niet druk om die klantenservice. Die mensen worden betaald om klanten “tevreden” te houden. En in deze situatie is het onmogelijk om klanten tevreden te houden. Het is al lang bekend en zoals ieder jaar heeft dit alles te maken met de leveringen vanuit apple. Als vodafone 1.000.000 toestellen geleverd had gekregen vanuit apple, hadden wij ze al lang gehad. (En dan buiten het feit dat het op de dag van pre-orders gewoon waardeloos was met een systeem wat compleet faalde, waar de klantenservice niks aan kan doen).

 

Dus we kunnen wel met z'n alle vodafone blijven afzeiken maar daar krijgen we allemaal ons toestel niet eerder door.

 

Ik lees overigens al sinds post 1 mee op dit forum en ben ook gewoon een beetje teleurgesteld dat mijn bestelling van vrijdag 16-10 14:10 nooit binnen gekomen en of bevestigd is. Maar hier zeuren en bij de klantenservice zeuren heeft in mijn ogen nog niemand ergens gebracht.

Wees even gewoon nog even geduldig. En wacht de berichten af.

Heb je tips even overwogen, maar kies er toch voor om te blijven zeuren 😛

Ben het stadium rustig afwachten nu wel voorbij, het is tijd voor antwoorden. 

Wessaman

Nieuwkomer
  • 99Posts
  • 0Oplossingen
  • 102Likes
iMike wrote:
Wessaman wrote:
Christiaaan wrote:

Bij de klantenservice zitten ook alleen maar poppetjes joh. Maak je toch niet druk om die klantenservice. Die mensen worden betaald om klanten “tevreden” te houden. En in deze situatie is het onmogelijk om klanten tevreden te houden. Het is al lang bekend en zoals ieder jaar heeft dit alles te maken met de leveringen vanuit apple. Als vodafone 1.000.000 toestellen geleverd had gekregen vanuit apple, hadden wij ze al lang gehad. (En dan buiten het feit dat het op de dag van pre-orders gewoon waardeloos was met een systeem wat compleet faalde, waar de klantenservice niks aan kan doen).

 

Dus we kunnen wel met z'n alle vodafone blijven afzeiken maar daar krijgen we allemaal ons toestel niet eerder door.

 

Ik lees overigens al sinds post 1 mee op dit forum en ben ook gewoon een beetje teleurgesteld dat mijn bestelling van vrijdag 16-10 14:10 nooit binnen gekomen en of bevestigd is. Maar hier zeuren en bij de klantenservice zeuren heeft in mijn ogen nog niemand ergens gebracht.

Wees even gewoon nog even geduldig. En wacht de berichten af.

Heb je tips even overwogen, maar kies er toch voor om te blijven zeuren 😛

Ben het stadium rustig afwachten nu wel voorbij, het is tijd voor antwoorden. 

Dit inderdaad, we zijn inmiddels een week na release en 2 weken na pre-order en we weten nog precies evenveel... niks dus.

Wessaman

Nieuwkomer
  • 99Posts
  • 0Oplossingen
  • 102Likes

En van dat hele Apple argument word ik ook een beetje moe.
VF Krijgt toch gewoon te horen wat ze geleverd krijgen en wanneer ze dit geleverd krijgen, net zoals dat jij en ik dat weten als we een pakket bestellen.

Jo0Lz

Nieuwkomer
  • 28Posts
  • 0Oplossingen
  • 24Likes
Smid wrote:

Hoe kom je erbij dat die klantenservice wel gelijk heeft?

vind ik nogal een makkelijke conclusie. Had gewoon even dit weekend afgewacht. Dan had je iets te klagen gehad, nu moet je maar afwachten. 

Ik ben benieuwd hoeveel mensen die een SMS hebben gehad met levering van iPhone 12 PRO in week 44 daadwerkelijk hun toestel krijgen. Order pagina bij mij was nog altijd ongewijzigd en geen T&T.

Mag ik er dan niet vanuit gaan dat wat ze bij de klantenservice aan de telefoon zeggen klopt? Als zij zeggen dat mijn toestel niet op voorraad is en dus niet geleverd kan worden, en een sms van 2 week eerder zegt van wel, wie heeft er dan gelijk? Ik moet er toch vanuit kunnen gaan dat wat ze mij daar vertellen gewoon klopt. Zij zien duidelijk wel meer dan wij. 

iMike wrote:

Smid heeft een punt, de klantenservice kan niets meer zien dan wij op onze bestelpagina. 

Duidelijk wel, anders doen ze toch niet zulke uitspraken? Maar goed ik laat me graag ongelijk bewijzen door mensen die een SMS hebben gehad met levering einde week 44, geen T&T hebben gehad en order status “Onbekend”.

iMike

Nieuwkomer
  • 162Posts
  • 0Oplossingen
  • 213Likes
Jo0Lz wrote:
Smid wrote:

Hoe kom je erbij dat die klantenservice wel gelijk heeft?

vind ik nogal een makkelijke conclusie. Had gewoon even dit weekend afgewacht. Dan had je iets te klagen gehad, nu moet je maar afwachten. 

Ik ben benieuwd hoeveel mensen die een SMS hebben gehad met levering van iPhone 12 PRO in week 44 daadwerkelijk hun toestel krijgen. Order pagina bij mij was nog altijd ongewijzigd en geen T&T.

Mag ik er dan niet vanuit gaan dat wat ze bij de klantenservice aan de telefoon zeggen klopt? Als zij zeggen dat mijn toestel niet op voorraad is en dus niet geleverd kan worden, en een sms van 2 week eerder zegt van wel, wie heeft er dan gelijk? Ik moet er toch vanuit kunnen gaan dat wat ze mij daar vertellen gewoon klopt. Zij zien duidelijk wel meer dan wij. 

iMike wrote:

Smid heeft een punt, de klantenservice kan niets meer zien dan wij op onze bestelpagina. 

Duidelijk wel, anders doen ze toch niet zulke uitspraken? Maar goed ik laat me graag ongelijk bewijzen door mensen die een SMS hebben gehad met levering einde week 44, geen T&T hebben gehad en order status “Onbekend”.

Geloof mij ze zien niks anders dan wij, zodra de status veranderd zien zij dit ook. De afgelopen twee weken zijn er alleen maar fantasie verhalen de wereld ingeslingerd. Waarschijnlijk horen wij niets omdat ze bang zijn dat mensen massaal gaan annuleren.

Christiaaan

Ontdekker
  • 84Posts
  • 0Oplossingen
  • 87Likes

@iMike @Wessaman @Jo0Lz ik ben net zo gefrustreerd. Zoals ik zei, ik heb ook een pre-order gedaan de 16e, die ook niet is doorgekomen en heb vervolgens ook pas een orderbevestiging gehad op de 19e… Maarja je heb toch een orderbevestiging per mail ontvangen?

Die order is er dus gewoon… Wat denk je dat je er mee op schiet om de “klantenservice” die niet meer weet dan dat wij nu weten, af te gaan lopen zeiken?

Die arme mensen die daar nu hun brood proberen te verdienen… Je zou zelf toch zeker ook wel gek worden van al die mensen die je al 300 keer heb gesproken met dezelfde vraag of niet dan.

Die iphone die komt echt wel.

 

Wessaman

Nieuwkomer
  • 99Posts
  • 0Oplossingen
  • 102Likes
Christiaaan wrote:

@iMike @Wessaman ik ben net zo gefrustreerd. Zoals ik zei, ik heb ook een pre-order gedaan de 16e, die ook niet is doorgekomen en heb vervolgens ook pas een orderbevestiging gehad op de 19e… Maarja je heb toch een orderbevestiging per mail ontvangen?

Die order is er dus gewoon… Wat denk je dat je er mee op schiet om de “klantenservice” die niet meer weet dan dat wij nu weten, af te gaan lopen zeiken?

Die arme mensen die daar nu hun brood proberen te verdienen… Je zou zelf toch zeker ook wel gek worden van al die mensen die je al 300 keer heb gesproken met dezelfde vraag of niet dan.

Die iphone die komt echt wel.

 

Wat frurstratie van me af typen door te zeuren tegelijkertijd de hoop hebben dat Vodafone deze massale frustratie ziet en er iets mee doet.

 

Bedoel ze verkopen al 10+ jaar iPhones, het proces had wel iets beter mogen werken, hoor, anno 2020 met 10+ jaar ervaring.

iMike

Nieuwkomer
  • 162Posts
  • 0Oplossingen
  • 213Likes
Christiaaan wrote:

@iMike @Wessaman ik ben net zo gefrustreerd. Zoals ik zei, ik heb ook een pre-order gedaan de 16e, die ook niet is doorgekomen en heb vervolgens ook pas een orderbevestiging gehad op de 19e… Maarja je heb toch een orderbevestiging per mail ontvangen?

Die order is er dus gewoon… Wat denk je dat je er mee op schiet om de “klantenservice” die niet meer weet dan dat wij nu weten, af te gaan lopen zeiken?

Die arme mensen die daar nu hun brood proberen te verdienen… Je zou zelf toch zeker ook wel gek worden van al die mensen die je al 300 keer heb gesproken met dezelfde vraag of niet dan.

Die iphone die komt echt wel.

 

Ik pre order een toestel om hem snel te krijgen, als ik wist dat het dit soort bagger ging worden had ik mijn toestel elders al kunnen hebben. Daarnaast ben ik een verplichting aangegaan en kan ik die tot Zaterdag annuleren dat is de de oorzaak dat ik blijf pushen. Lijkt mij ook dat als ik ruim anderhalf duizend euro uitgeef dat ik recht heb op een antwoord en wat de medewerkers betreft die zijn wel wat gewend anders ga je plantsoenen harken die klagen niet. 

Faatje1

Ontdekker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 14Likes

Ik zou eind week 44 mijn Iphone Pro krijgen. Heb een donkerbruin vermoeden dat deze deadline niet gehaald gaat worden 😞

Christiaaan

Ontdekker
  • 84Posts
  • 0Oplossingen
  • 87Likes

@Wessaman denk je serieus dat Vodafone nog niet weet dat we gefrustreerd zijn met z'n alle na alle telefoontjes, sms'jes, chats en berichten op het forum?

Ga uit van de kerst, dan kan het alleen maar mee vallen. (Al ga ik er persoonlijk vanuit dat ik half november kan aan houden zoals omschreven op de website)

 

@iMike wat let je om elders je toestel te bestellen dan? Als je hem zo graag op dag 1 had willen hebben dan had je geen pre-order moeten plaatsten maar met je tentje voor de deur moeten gaan liggen toch of zie ik dat verkeerd? Maar er vanuit gaan dat de klantenservice “wel wat kan hebben” vind ik maar een trieste uitspraak.

Ik snap überhaupt niet wat het jou nou beter maakt en wat jij er beter van word om die mensen zo te benadelen.

iMike

Nieuwkomer
  • 162Posts
  • 0Oplossingen
  • 213Likes
Christiaaan wrote:

@Wessaman denk je serieus dat Vodafone nog niet weet dat we gefrustreerd zijn met z'n alle na alle telefoontjes, sms'jes, chats en berichten op het forum?

Ga uit van de kerst, dan kan het alleen maar mee vallen. (Al ga ik er persoonlijk vanuit dat ik half november kan aan houden zoals omschreven op de website)

 

@iMike wat let je om elders je toestel te bestellen dan? Als je hem zo graag op dag 1 had willen hebben dan had je geen pre-order moeten plaatsten maar met je tentje voor de deur moeten gaan liggen toch of zie ik dat verkeerd? Maar er vanuit gaan dat de klantenservice “wel wat kan hebben” vind ik maar een trieste uitspraak.

Ik snap überhaupt niet wat het jou nou beter maakt en wat jij er beter van word om die mensen zo te benadelen.


Wellicht handig om je er niet meer mee te bemoeien, ook gezien het feit dat het jou niks uit maakt wanneer hij komt. Dan heb je niks te doen op dit topic dan alleen maar trollen. Verder ben ik jou ook geen antwoord schuldig waarom ik bepaalde keuzes maak.

Wessaman

Nieuwkomer
  • 99Posts
  • 0Oplossingen
  • 102Likes
Christiaaan wrote:

@Wessaman denk je serieus dat Vodafone nog niet weet dat we gefrustreerd zijn met z'n alle na alle telefoontjes, sms'jes, chats en berichten op het forum?

Ga uit van de kerst, dan kan het alleen maar mee vallen. (Al ga ik er persoonlijk vanuit dat ik half november kan aan houden zoals omschreven op de website)

 

@iMike wat let je om elders je toestel te bestellen dan? Als je hem zo graag op dag 1 had willen hebben dan had je geen pre-order moeten plaatsten maar met je tentje voor de deur moeten gaan liggen toch of zie ik dat verkeerd? Maar er vanuit gaan dat de klantenservice “wel wat kan hebben” vind ik maar een trieste uitspraak.

Ik snap überhaupt niet wat het jou nou beter maakt en wat jij er beter van word om die mensen zo te benadelen.

Blijkbaar weten ze dat inderdaad niet, althans niet genoeg om er iets aan te veranderen. Tot die tijd blijf ik m’n bek open trekken zolang ik her gevoel krijg dat ik benadeeld word.

Dat jij liever je mond houdt en het afwacht moet je zelf weten. Snap dan alleen niet zo goed wat je hier doet, als er niet aan te merken valt op het hele proces.

en vwb je stukje over Mike; hij heeft toch gewoon netjes op tijd een pre-order geplaatst, de rest die jij daarbij opnoemt is complete onzin.

 

Stvn86030

Gedreven Ontdekker
  • 84Posts
  • 0Oplossingen
  • 44Likes
Christiaaan wrote:

@Wessaman denk je serieus dat Vodafone nog niet weet dat we gefrustreerd zijn met z'n alle na alle telefoontjes, sms'jes, chats en berichten op het forum?

Ga uit van de kerst, dan kan het alleen maar mee vallen. (Al ga ik er persoonlijk vanuit dat ik half november kan aan houden zoals omschreven op de website)

 

@iMike wat let je om elders je toestel te bestellen dan? Als je hem zo graag op dag 1 had willen hebben dan had je geen pre-order moeten plaatsten maar met je tentje voor de deur moeten gaan liggen toch of zie ik dat verkeerd? Maar er vanuit gaan dat de klantenservice “wel wat kan hebben” vind ik maar een trieste uitspraak.

Ik snap überhaupt niet wat het jou nou beter maakt en wat jij er beter van word om die mensen zo te benadelen.

Vind jij het nou oprecht raar dat mensen zich laten horen anno 2020? Onder welke steen heb je dan gelegen de laatste tijd… Mensen klagen om praktisch niets en het is makkelijker dan ooit op het internet en via social media, en nu is er zelfs een bijzonder goede reden. Jij vindt het bizar dat wij klagen, ik vind het nogal bizar dat jij dit allemaal zomaar pikt van Vodafone, op zo’n manier zullen ze nooit veranderen/verbeteren 

Christiaaan

Ontdekker
  • 84Posts
  • 0Oplossingen
  • 87Likes
iMike wrote:
Christiaaan wrote:

@Wessaman denk je serieus dat Vodafone nog niet weet dat we gefrustreerd zijn met z'n alle na alle telefoontjes, sms'jes, chats en berichten op het forum?

Ga uit van de kerst, dan kan het alleen maar mee vallen. (Al ga ik er persoonlijk vanuit dat ik half november kan aan houden zoals omschreven op de website)

 

@iMike wat let je om elders je toestel te bestellen dan? Als je hem zo graag op dag 1 had willen hebben dan had je geen pre-order moeten plaatsten maar met je tentje voor de deur moeten gaan liggen toch of zie ik dat verkeerd? Maar er vanuit gaan dat de klantenservice “wel wat kan hebben” vind ik maar een trieste uitspraak.

Ik snap überhaupt niet wat het jou nou beter maakt en wat jij er beter van word om die mensen zo te benadelen.


Wellichthandig om je er niet meer mee te bemoeien, ook gezien het feit dat het jou niks uit maakt wanneer hij komt. Dan heb je niks te doen op dit topic dan alleen maar trollen. 

 Als je nou eens goed leest geef ik ook aan gefrustreerd te zijn aangezien ik OOK net als vele andere klaar heb gezeten om een pre-order te plaatsen. Ik heb ook het toestel liever vandaag dan morgen. De reden dat ik dit topic lees is omdat er soms wel nuttige informatie voorbij komt.

Wessaman

Nieuwkomer
  • 99Posts
  • 0Oplossingen
  • 102Likes
Christiaaan wrote:
iMike wrote:
Christiaaan wrote:

@Wessaman denk je serieus dat Vodafone nog niet weet dat we gefrustreerd zijn met z'n alle na alle telefoontjes, sms'jes, chats en berichten op het forum?

Ga uit van de kerst, dan kan het alleen maar mee vallen. (Al ga ik er persoonlijk vanuit dat ik half november kan aan houden zoals omschreven op de website)

 

@iMike wat let je om elders je toestel te bestellen dan? Als je hem zo graag op dag 1 had willen hebben dan had je geen pre-order moeten plaatsten maar met je tentje voor de deur moeten gaan liggen toch of zie ik dat verkeerd? Maar er vanuit gaan dat de klantenservice “wel wat kan hebben” vind ik maar een trieste uitspraak.

Ik snap überhaupt niet wat het jou nou beter maakt en wat jij er beter van word om die mensen zo te benadelen.


Wellichthandig om je er niet meer mee te bemoeien, ook gezien het feit dat het jou niks uit maakt wanneer hij komt. Dan heb je niks te doen op dit topic dan alleen maar trollen. 

 Als je nou eens goed leest geef ik ook aan gefrustreerd te zijn aangezien ik OOK net als vele andere klaar heb gezeten om een pre-order te plaatsen. Ik heb ook het toestel liever vandaag dan morgen. De reden dat ik dit topic lees is omdat er soms wel nuttige informatie voorbij komt.

Dat is juist het grote probleem, Al 2 weken GEEN nuttige informatie...

Christiaaan

Ontdekker
  • 84Posts
  • 0Oplossingen
  • 87Likes

@Stvn86030 wat denk jij dan? Dat Vodafone een paar honderdduizenden toestellen heeft liggen maar ze je die niet opsturen? Toestel is van Apple heh…. En Apple doet al zolang als dat ze bestaan wat ze maar willen. Denk dat het meer bij Apple licht dan bij Vodafone. (Zoals ik eerder al zei)

@Wessaman ik snap de frustratie echt wel. En het enige wat ik zeg is dat de mensen van de klantenservice niet meer weten dan dat wij nu al weten. Dus die mensen hele dagen afzeiken is in mijn ogen totaal zinloos. Laat die mensen lekker met rust en laat ze vragen beantwoorden waar ze wel antwoord op weten.. Noem iets van facturen of iets dergelijks.

iMike

Nieuwkomer
  • 162Posts
  • 0Oplossingen
  • 213Likes
Wessaman wrote:
Christiaaan wrote:
iMike wrote:
Christiaaan wrote:

@Wessaman denk je serieus dat Vodafone nog niet weet dat we gefrustreerd zijn met z'n alle na alle telefoontjes, sms'jes, chats en berichten op het forum?

Ga uit van de kerst, dan kan het alleen maar mee vallen. (Al ga ik er persoonlijk vanuit dat ik half november kan aan houden zoals omschreven op de website)

 

@iMike wat let je om elders je toestel te bestellen dan? Als je hem zo graag op dag 1 had willen hebben dan had je geen pre-order moeten plaatsten maar met je tentje voor de deur moeten gaan liggen toch of zie ik dat verkeerd? Maar er vanuit gaan dat de klantenservice “wel wat kan hebben” vind ik maar een trieste uitspraak.

Ik snap überhaupt niet wat het jou nou beter maakt en wat jij er beter van word om die mensen zo te benadelen.


Wellichthandig om je er niet meer mee te bemoeien, ook gezien het feit dat het jou niks uit maakt wanneer hij komt. Dan heb je niks te doen op dit topic dan alleen maar trollen. 

 Als je nou eens goed leest geef ik ook aan gefrustreerd te zijn aangezien ik OOK net als vele andere klaar heb gezeten om een pre-order te plaatsen. Ik heb ook het toestel liever vandaag dan morgen. De reden dat ik dit topic lees is omdat er soms wel nuttige informatie voorbij komt.

Dat is juist het grote probleem, Al 2 weken GEEN nuttige informatie...

Precies dit.

Smid

Gedreven Ontdekker
  • 25Posts
  • 0Oplossingen
  • 25Likes

Grutjes, wat een frustraties allemaal.
Doe eens even een beetje normaal , het gaat maar om een smartphone. 

 

iMike

Nieuwkomer
  • 162Posts
  • 0Oplossingen
  • 213Likes
Christiaaan wrote:

@Stvn86030 wat denk jij dan? Dat Vodafone een paar honderdduizenden toestellen heeft liggen maar ze je die niet opsturen? Toestel is van Apple heh…. En Apple doet al zolang als dat ze bestaan wat ze maar willen. Denk dat het meer bij Apple licht dan bij Vodafone. (Zoals ik eerder al zei)

@Wessaman ik snap de frustratie echt wel. En het enige wat ik zeg is dat de mensen van de klantenservice niet meer weten dan dat wij nu al weten. Dus die mensen hele dagen afzeiken is in mijn ogen totaal zinloos. Laat die mensen lekker met rust en laat ze vragen beantwoorden waar ze wel antwoord op weten.. Noem iets van facturen of iets dergelijks.

Heb je gezien waar dit topic over gaat? Juist over leveringen en niet over facturen...

Christiaaan

Ontdekker
  • 84Posts
  • 0Oplossingen
  • 87Likes
iMike wrote:
Christiaaan wrote:

@Stvn86030 wat denk jij dan? Dat Vodafone een paar honderdduizenden toestellen heeft liggen maar ze je die niet opsturen? Toestel is van Apple heh…. En Apple doet al zolang als dat ze bestaan wat ze maar willen. Denk dat het meer bij Apple licht dan bij Vodafone. (Zoals ik eerder al zei)

@Wessaman ik snap de frustratie echt wel. En het enige wat ik zeg is dat de mensen van de klantenservice niet meer weten dan dat wij nu al weten. Dus die mensen hele dagen afzeiken is in mijn ogen totaal zinloos. Laat die mensen lekker met rust en laat ze vragen beantwoorden waar ze wel antwoord op weten.. Noem iets van facturen of iets dergelijks.

Heb je gezien waar dit topic over gaat? Juist over leveringen en niet over facturen...

Heb jij gelezen wat ik zei? “Klantenservice"

Jo0Lz

Nieuwkomer
  • 28Posts
  • 0Oplossingen
  • 24Likes
iMike wrote:

Geloof mij ze zien niks anders dan wij, zodra de status veranderd zien zij dit ook. De afgelopen twee weken zijn er alleen maar fantasie verhalen de wereld ingeslingerd. Waarschijnlijk horen wij niets omdat ze bang zijn dat mensen massaal gaan annuleren.

Dat zou dus betekenen dat ik in de 3 contact momenten via de telefoon dus stelselmatig wordt voorgelogen 😞 Laten we hopen dat ‘t niet zo is. Ben benieuwd hoeveel blije mensen morgen/overmorgen een berichtje posten dat het is geleverd.

 

Christiaaan wrote:

@iMike @Wessaman @Jo0Lz ik ben net zo gefrustreerd. Zoals ik zei, ik heb ook een pre-order gedaan de 16e, die ook niet is doorgekomen en heb vervolgens ook pas een orderbevestiging gehad op de 19e… Maarja je heb toch een orderbevestiging per mail ontvangen?

Die order is er dus gewoon… Wat denk je dat je er mee op schiet om de “klantenservice” die niet meer weet dan dat wij nu weten, af te gaan lopen zeiken?

Die arme mensen die daar nu hun brood proberen te verdienen… Je zou zelf toch zeker ook wel gek worden van al die mensen die je al 300 keer heb gesproken met dezelfde vraag of niet dan.

Die iphone die komt echt wel.

 

Ik pre-order omdat ik het toestel wil hebben op “launch day”. Eerder dan de rest. Daarvoor zat ik om 13:55 al klaar. 14:05 eerste bestelling geplaatst. Uiteindelijk 15:40 daadwerkelijk een ordernummer, 's avonds bevestiging. 

Maar goed, wijze les. Ik zal een volgende keer om 13:55 aan de telefoon hangen en met een medewerker de bestelling doen. Forum/Chat/Website, 't is allemaal anno 2020 nog niet wat 't moet zijn. (Functioneel, betrouwbaar, informatief en nuttig)

Christiaaan

Ontdekker
  • 84Posts
  • 0Oplossingen
  • 87Likes
Smid wrote:

Grutjes, wat een frustraties allemaal.
Doe eens even een beetje normaal , het gaat maar om een smartphone. 

 

Hahaha met jou ben ik het nou helemaal eens! Probeer die mensen wat uit te leggen maar de frustratie is ze boven hun hoofd gestegen denk ik 

Wessaman

Nieuwkomer
  • 99Posts
  • 0Oplossingen
  • 102Likes
Christiaaan wrote:
iMike wrote:
Christiaaan wrote:

@Stvn86030 wat denk jij dan? Dat Vodafone een paar honderdduizenden toestellen heeft liggen maar ze je die niet opsturen? Toestel is van Apple heh…. En Apple doet al zolang als dat ze bestaan wat ze maar willen. Denk dat het meer bij Apple licht dan bij Vodafone. (Zoals ik eerder al zei)

@Wessaman ik snap de frustratie echt wel. En het enige wat ik zeg is dat de mensen van de klantenservice niet meer weten dan dat wij nu al weten. Dus die mensen hele dagen afzeiken is in mijn ogen totaal zinloos. Laat die mensen lekker met rust en laat ze vragen beantwoorden waar ze wel antwoord op weten.. Noem iets van facturen of iets dergelijks.

Heb je gezien waar dit topic over gaat? Juist over leveringen en niet over facturen...

Heb jij gelezen wat ik zei? “Klantenservice"

Verkoper: week 44 krijg je je aangekochte spullen.

Koper: *wacht af*
 

Week 44: *is aangebroken*

aangekochte spullen: *nog niets over bekend*

koper: *gaat navraag doen bij de verkoper*.

 

Dit versimpelde stappenplan snap je wel toch? Ik weet niet goed in wat voor wered de koper denkt:

 

*Ze hadden me week 44 beloofd maar dat zal niet lukken dus laat ik maar niks doen en hopen dat ik het voor de feestdagen heb dan kan het alleen maar meevallen...*

Christiaaan

Ontdekker
  • 84Posts
  • 0Oplossingen
  • 87Likes
Wessaman wrote:
Christiaaan wrote:
iMike wrote:
Christiaaan wrote:

@Stvn86030 wat denk jij dan? Dat Vodafone een paar honderdduizenden toestellen heeft liggen maar ze je die niet opsturen? Toestel is van Apple heh…. En Apple doet al zolang als dat ze bestaan wat ze maar willen. Denk dat het meer bij Apple licht dan bij Vodafone. (Zoals ik eerder al zei)

@Wessaman ik snap de frustratie echt wel. En het enige wat ik zeg is dat de mensen van de klantenservice niet meer weten dan dat wij nu al weten. Dus die mensen hele dagen afzeiken is in mijn ogen totaal zinloos. Laat die mensen lekker met rust en laat ze vragen beantwoorden waar ze wel antwoord op weten.. Noem iets van facturen of iets dergelijks.

Heb je gezien waar dit topic over gaat? Juist over leveringen en niet over facturen...

Heb jij gelezen wat ik zei? “Klantenservice"

Verkoper: week 44 krijg je je aangekochte spullen.

Koper: *wacht af*
 

Week 44: *is aangebroken*

aangekochte spullen: *nog niets over bekend*

koper: *gaat navraag doen bij de verkoper*.

 

Dit versimpelde stappenplan snap je wel toch, ik weet niet goed in wat voor wered de koper denkt:

 

*Ze hadden me week 44 beloofd maar dat zal niet lukken dus laat ik maar niks doen en hopen dat ik het voor de feestdagen heb dan kan het alleen maar meevallen...*

De verkoper is in dit geval Apple! Vodafone is gewoon een tussenpartij! En dan heb je daar helemaal gelijk in.

Apple is de leverancier van dat toestel. Als de eieren boer geen eieren levert aan de supermarkt, kan de supermarkt daar toch ook niks aan doen?

Wessaman

Nieuwkomer
  • 99Posts
  • 0Oplossingen
  • 102Likes
Christiaaan wrote:
Wessaman wrote:
Christiaaan wrote:
iMike wrote:
Christiaaan wrote:

@Stvn86030 wat denk jij dan? Dat Vodafone een paar honderdduizenden toestellen heeft liggen maar ze je die niet opsturen? Toestel is van Apple heh…. En Apple doet al zolang als dat ze bestaan wat ze maar willen. Denk dat het meer bij Apple licht dan bij Vodafone. (Zoals ik eerder al zei)

@Wessaman ik snap de frustratie echt wel. En het enige wat ik zeg is dat de mensen van de klantenservice niet meer weten dan dat wij nu al weten. Dus die mensen hele dagen afzeiken is in mijn ogen totaal zinloos. Laat die mensen lekker met rust en laat ze vragen beantwoorden waar ze wel antwoord op weten.. Noem iets van facturen of iets dergelijks.

Heb je gezien waar dit topic over gaat? Juist over leveringen en niet over facturen...

Heb jij gelezen wat ik zei? “Klantenservice"

Verkoper: week 44 krijg je je aangekochte spullen.

Koper: *wacht af*
 

Week 44: *is aangebroken*

aangekochte spullen: *nog niets over bekend*

koper: *gaat navraag doen bij de verkoper*.

 

Dit versimpelde stappenplan snap je wel toch, ik weet niet goed in wat voor wered de koper denkt:

 

*Ze hadden me week 44 beloofd maar dat zal niet lukken dus laat ik maar niks doen en hopen dat ik het voor de feestdagen heb dan kan het alleen maar meevallen...*

De verkoper is in dit geval Apple! Vodafone is gewoon een tussenpartij! En dan heb je daar helemaal gelijk in.

Apple is de leverancier van dat toestel. Als de eieren boer geen eieren levert aan de supermarkt, kan de supermarkt daar toch ook niks aan doen?

Onzin, Vodafone is verkoper. Net zoals MediaMarkt dat is als ik hem daar koop.

 

En in je andere voorbeeld; dan zal de supermarkt niet na 10+ jaar ervaring nog uit volle borst roepen dat die eieren van de appelboerderij te koop zijn vanaf week 44

Stvn86030

Gedreven Ontdekker
  • 84Posts
  • 0Oplossingen
  • 44Likes
Christiaaan wrote:

@Stvn86030 wat denk jij dan? Dat Vodafone een paar honderdduizenden toestellen heeft liggen maar ze je die niet opsturen? Toestel is van Apple heh…. En Apple doet al zolang als dat ze bestaan wat ze maar willen. Denk dat het meer bij Apple licht dan bij Vodafone. (Zoals ik eerder al zei)

@Wessaman ik snap de frustratie echt wel. En het enige wat ik zeg is dat de mensen van de klantenservice niet meer weten dan dat wij nu al weten. Dus die mensen hele dagen afzeiken is in mijn ogen totaal zinloos. Laat die mensen lekker met rust en laat ze vragen beantwoorden waar ze wel antwoord op weten.. Noem iets van facturen of iets dergelijks.

Waar zie je mij Apple noemen? Als ik bij Apple besteld had en ze kwamen hun beloftes niet na zou ik daar klagen ja. Maar waarom haal je dit erbij? Dat heeft echt precies niks te maken met wat ik zei…. Ik zeg alleen dat het logisch is dat we klagen, en als we dat niets zouden doen dat de klantenservice en ICT  van Vodafone zo slecht blijft. Niemand is hier gefrustreerd omdat de bestelling vertraagd is, dus waarom jij Apple erbij haalt is mij een raadsel 

iMike

Nieuwkomer
  • 162Posts
  • 0Oplossingen
  • 213Likes
Wessaman wrote:
Christiaaan wrote:
iMike wrote:
Christiaaan wrote:

@Stvn86030 wat denk jij dan? Dat Vodafone een paar honderdduizenden toestellen heeft liggen maar ze je die niet opsturen? Toestel is van Apple heh…. En Apple doet al zolang als dat ze bestaan wat ze maar willen. Denk dat het meer bij Apple licht dan bij Vodafone. (Zoals ik eerder al zei)

@Wessaman ik snap de frustratie echt wel. En het enige wat ik zeg is dat de mensen van de klantenservice niet meer weten dan dat wij nu al weten. Dus die mensen hele dagen afzeiken is in mijn ogen totaal zinloos. Laat die mensen lekker met rust en laat ze vragen beantwoorden waar ze wel antwoord op weten.. Noem iets van facturen of iets dergelijks.

Heb je gezien waar dit topic over gaat? Juist over leveringen en niet over facturen...

Heb jij gelezen wat ik zei? “Klantenservice"

Verkoper: week 44 krijg je je aangekochte spullen.

Koper: *wacht af*
 

Week 44: *is aangebroken*

aangekochte spullen: *nog niets over bekend*

koper: *gaat navraag doen bij de verkoper*.

 

Dit versimpelde stappenplan snap je wel toch, ik weet niet goed in wat voor wered de koper denkt:

 

*Ze hadden me week 44 beloofd maar dat zal niet lukken dus laat ik maar niks doen en hopen dat ik het voor de feestdagen heb dan kan het alleen maar meevallen...*

 

Stvn86030

Gedreven Ontdekker
  • 84Posts
  • 0Oplossingen
  • 44Likes
Christiaaan wrote:
Smid wrote:

Grutjes, wat een frustraties allemaal.
Doe eens even een beetje normaal , het gaat maar om een smartphone. 

 

Hahaha met jou ben ik het nou helemaal eens! Probeer die mensen wat uit te leggen maar de frustratie is ze boven hun hoofd gestegen denk ik 

Je stookt het vuur zelf hoog op hoor, je loopt bewust te trollen

Wessaman

Nieuwkomer
  • 99Posts
  • 0Oplossingen
  • 102Likes
Stvn86030 wrote:
Christiaaan wrote:

@Stvn86030 wat denk jij dan? Dat Vodafone een paar honderdduizenden toestellen heeft liggen maar ze je die niet opsturen? Toestel is van Apple heh…. En Apple doet al zolang als dat ze bestaan wat ze maar willen. Denk dat het meer bij Apple licht dan bij Vodafone. (Zoals ik eerder al zei)

@Wessaman ik snap de frustratie echt wel. En het enige wat ik zeg is dat de mensen van de klantenservice niet meer weten dan dat wij nu al weten. Dus die mensen hele dagen afzeiken is in mijn ogen totaal zinloos. Laat die mensen lekker met rust en laat ze vragen beantwoorden waar ze wel antwoord op weten.. Noem iets van facturen of iets dergelijks.

Waar zie je mij Apple noemen? Als ik bij Apple besteld had en ze kwamen hun beloftes niet na zou ik daar klagen ja. Maar waarom haal je dit erbij? Dat heeft echt precies niks te maken met wat ik zei…. Ik zeg alleen dat het logisch is dat we klagen, en als we dat niets zouden doen dat de klantenservice en ICT  van Vodafone zo slecht blijft. Niemand is hier gefrustreerd omdat de bestelling vertraagd is, dus waarom jij Apple erbij haalt is mij een raadsel 

Hij wíl het niet helemaal snappen geloof ik. Goeie troll wel.

iMike

Nieuwkomer
  • 162Posts
  • 0Oplossingen
  • 213Likes
Christiaaan wrote:
Wessaman wrote:
Christiaaan wrote:
iMike wrote:
Christiaaan wrote:

@Stvn86030 wat denk jij dan? Dat Vodafone een paar honderdduizenden toestellen heeft liggen maar ze je die niet opsturen? Toestel is van Apple heh…. En Apple doet al zolang als dat ze bestaan wat ze maar willen. Denk dat het meer bij Apple licht dan bij Vodafone. (Zoals ik eerder al zei)

@Wessaman ik snap de frustratie echt wel. En het enige wat ik zeg is dat de mensen van de klantenservice niet meer weten dan dat wij nu al weten. Dus die mensen hele dagen afzeiken is in mijn ogen totaal zinloos. Laat die mensen lekker met rust en laat ze vragen beantwoorden waar ze wel antwoord op weten.. Noem iets van facturen of iets dergelijks.

Heb je gezien waar dit topic over gaat? Juist over leveringen en niet over facturen...

Heb jij gelezen wat ik zei? “Klantenservice"

Verkoper: week 44 krijg je je aangekochte spullen.

Koper: *wacht af*
 

Week 44: *is aangebroken*

aangekochte spullen: *nog niets over bekend*

koper: *gaat navraag doen bij de verkoper*.

 

Dit versimpelde stappenplan snap je wel toch, ik weet niet goed in wat voor wered de koper denkt:

 

*Ze hadden me week 44 beloofd maar dat zal niet lukken dus laat ik maar niks doen en hopen dat ik het voor de feestdagen heb dan kan het alleen maar meevallen...*

De verkoper is in dit geval Apple! Vodafone is gewoon een tussenpartij! En dan heb je daar helemaal gelijk in.

Apple is de leverancier van dat toestel. Als de eieren boer geen eieren levert aan de supermarkt, kan de supermarkt daar toch ook niks aan doen?

Dit slaat als een tang op een varken. Het gaat om het feit dat er geen communicatie is niet of er wel of geen “eieren” te koop zijn.

Christiaaan

Ontdekker
  • 84Posts
  • 0Oplossingen
  • 87Likes
Wessaman wrote:
Christiaaan wrote:
Wessaman wrote:
Christiaaan wrote:
iMike wrote:
Christiaaan wrote:

@Stvn86030 wat denk jij dan? Dat Vodafone een paar honderdduizenden toestellen heeft liggen maar ze je die niet opsturen? Toestel is van Apple heh…. En Apple doet al zolang als dat ze bestaan wat ze maar willen. Denk dat het meer bij Apple licht dan bij Vodafone. (Zoals ik eerder al zei)

@Wessaman ik snap de frustratie echt wel. En het enige wat ik zeg is dat de mensen van de klantenservice niet meer weten dan dat wij nu al weten. Dus die mensen hele dagen afzeiken is in mijn ogen totaal zinloos. Laat die mensen lekker met rust en laat ze vragen beantwoorden waar ze wel antwoord op weten.. Noem iets van facturen of iets dergelijks.

Heb je gezien waar dit topic over gaat? Juist over leveringen en niet over facturen...

Heb jij gelezen wat ik zei? “Klantenservice"

Verkoper: week 44 krijg je je aangekochte spullen.

Koper: *wacht af*
 

Week 44: *is aangebroken*

aangekochte spullen: *nog niets over bekend*

koper: *gaat navraag doen bij de verkoper*.

 

Dit versimpelde stappenplan snap je wel toch, ik weet niet goed in wat voor wered de koper denkt:

 

*Ze hadden me week 44 beloofd maar dat zal niet lukken dus laat ik maar niks doen en hopen dat ik het voor de feestdagen heb dan kan het alleen maar meevallen...*

De verkoper is in dit geval Apple! Vodafone is gewoon een tussenpartij! En dan heb je daar helemaal gelijk in.

Apple is de leverancier van dat toestel. Als de eieren boer geen eieren levert aan de supermarkt, kan de supermarkt daar toch ook niks aan doen?

Onzin, Vodafone is verkoper. Net zoals MediaMarkt dat is als ik hem daar koop.

Zo simpel... Vodafone is verkoper van al hun abonnementen, eigen spul… De rest komt van derde. Als je het dan echt zelf zo ziet, wie ben ik om jou anders te vertellen...

Wessaman

Nieuwkomer
  • 99Posts
  • 0Oplossingen
  • 102Likes
Christiaaan wrote:
Wessaman wrote:
Christiaaan wrote:
Wessaman wrote:
Christiaaan wrote:
iMike wrote:
Christiaaan wrote:

@Stvn86030 wat denk jij dan? Dat Vodafone een paar honderdduizenden toestellen heeft liggen maar ze je die niet opsturen? Toestel is van Apple heh…. En Apple doet al zolang als dat ze bestaan wat ze maar willen. Denk dat het meer bij Apple licht dan bij Vodafone. (Zoals ik eerder al zei)

@Wessaman ik snap de frustratie echt wel. En het enige wat ik zeg is dat de mensen van de klantenservice niet meer weten dan dat wij nu al weten. Dus die mensen hele dagen afzeiken is in mijn ogen totaal zinloos. Laat die mensen lekker met rust en laat ze vragen beantwoorden waar ze wel antwoord op weten.. Noem iets van facturen of iets dergelijks.

Heb je gezien waar dit topic over gaat? Juist over leveringen en niet over facturen...

Heb jij gelezen wat ik zei? “Klantenservice"

Verkoper: week 44 krijg je je aangekochte spullen.

Koper: *wacht af*
 

Week 44: *is aangebroken*

aangekochte spullen: *nog niets over bekend*

koper: *gaat navraag doen bij de verkoper*.

 

Dit versimpelde stappenplan snap je wel toch, ik weet niet goed in wat voor wered de koper denkt:

 

*Ze hadden me week 44 beloofd maar dat zal niet lukken dus laat ik maar niks doen en hopen dat ik het voor de feestdagen heb dan kan het alleen maar meevallen...*

De verkoper is in dit geval Apple! Vodafone is gewoon een tussenpartij! En dan heb je daar helemaal gelijk in.

Apple is de leverancier van dat toestel. Als de eieren boer geen eieren levert aan de supermarkt, kan de supermarkt daar toch ook niks aan doen?

Onzin, Vodafone is verkoper. Net zoals MediaMarkt dat is als ik hem daar koop.

Zo simpel... Vodafone is verkoper van al hun abonnementen, eigen spul… De rest komt van derde. Als je het dan echt zelf zo ziet, wie ben ik om jou anders te vertellen...

Dan verkoopt Amac dus niets.

Wessaman

Nieuwkomer
  • 99Posts
  • 0Oplossingen
  • 102Likes

Ik ga hier niet meer op in ook.

Een zeer geslaagde troll.

Stvn86030

Gedreven Ontdekker
  • 84Posts
  • 0Oplossingen
  • 44Likes
Wessaman wrote:

Ik ga hier niet meer op in ook.

Over de simpelste ziel die ik ben tegen gekomen online of een zeer geslaagde troll.

Jup, beste. Ik vermoed zeer geslaagde troll, want kan me niet voorstellen dat iemand zo simpel is

Christiaaan

Ontdekker
  • 84Posts
  • 0Oplossingen
  • 87Likes
Stvn86030 wrote:
Wessaman wrote:

Ik ga hier niet meer op in ook.

Over de simpelste ziel die ik ben tegen gekomen online of een zeer geslaagde troll.

Jup, beste. Ik vermoed zeer geslaagde troll, want kan me niet voorstellen dat iemand zo simpel is

Fijne avond. Dat de iPhone er maar snel mag zijn ??

Jansen2020

Nieuwkomer
  • 34Posts
  • 0Oplossingen
  • 25Likes

Als je bij Apple de pro besteld is de verwachte leverdatum 16-23 november. Ik denk dat dit ook voor Vodafone geldt. Het maakt niet uit of je voor of na 27 oktober hebt besteld. Wie niets heeft ontvangen heeft pech. We zijn gewoon in de maling genomen en nu word je aan het lijntje gehouden.  Het is ook veels te laat om ergens anders te bestellen. Overal uitverkocht. 

Wessaman

Nieuwkomer
  • 99Posts
  • 0Oplossingen
  • 102Likes
Christiaaan wrote:
Stvn86030 wrote:
Wessaman wrote:

Ik ga hier niet meer op in ook.

Over de simpelste ziel die ik ben tegen gekomen online of een zeer geslaagde troll.

Jup, beste. Ik vermoed zeer geslaagde troll, want kan me niet voorstellen dat iemand zo simpel is

Fijne avond. Dat de iPhone er maar snel mag zijn

Thanks, voor jou hetzelfde.

Stvn86030

Gedreven Ontdekker
  • 84Posts
  • 0Oplossingen
  • 44Likes
Jansen2020 wrote:

Als je bij Apple de pro besteld is de verwachte leverdatum 16-23 november. Ik denk dat dit ook voor Vodafone geldt. Het maakt niet uit of je voor of na 27 oktober hebt besteld. Wie niets heeft ontvangen heeft pech. We zijn gewoon in de maling genomen en nu word je aan het lijntje gehouden.  Het is ook veels te laat om ergens anders te bestellen. Overal uitverkocht. 

Klopt. Maar er komen nog regelmatig ladingen vrij hoor. Zo kán je momenteel je slag nog slaan om morgen of zelfs vanavond nog in huis te hebben bij bijvoorbeeld Amazon.nl of Mediamarkt (Rotterdam Centrum). Afhankelijk van welk type je wil uiteraard. Maar als je de websites een beetje in de gaten blijft houden zit je wel goed 

Kwyji

Nieuwkomer
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 24Likes
Jansen2020 wrote:

Als je bij Apple de pro besteld is de verwachte leverdatum 16-23 november. Ik denk dat dit ook voor Vodafone geldt. Het maakt niet uit of je voor of na 27 oktober hebt besteld. Wie niets heeft ontvangen heeft pech. We zijn gewoon in de maling genomen en nu word je aan het lijntje gehouden.  Het is ook veels te laat om ergens anders te bestellen. Overal uitverkocht. 

Juist dat is wat ik niet acceptabel vind… Vodafone opent de pre-order. Maakt er vervolgens een puinhoop van. Tot zover zeg ik nog, oké kan gebeuren. Maar zodra ze alle pre-orders op een rijtje hebben kunnen ze balans opmaken: hoeveel voorraad voor hoeveel orders. Dan moet je eerlijk zijn naar de klanten die een order hebben staan en zeggen: sorry maar we hebben niet genoeg. En blijven communiceren (proactief!). Dan moet je niet een sms’je sturen dat ie volgende week komt om vervolgens volledig op stil te gaan. En als je dan vraagt wordt er doodleuk gezegd dat iet een maand later komt. Een vertraging snap ik, is vervelend, maar zo ongeduldig ben ik ook weer niet. Maar je klant voorliegen vind ik niet acceptabel. Inmiddels is inderdaad de kans verkeken om elders nog eerder iets geleverd te krijgen en ik vind het kwalijk dat loyaliteit op die manier “beloond” wordt. De mensen doen ook maar hun werk maar krijgen wel instructies over wat aan de klant te communiceren...

Smid

Gedreven Ontdekker
  • 25Posts
  • 0Oplossingen
  • 25Likes

De laatste info van Vodafone van vandaag is toch dat je de sms leidend is. Waar loopt iedereen zich dan zo over op te winden. Als hij zaterdag dus niet komt kun je dus een terechte klacht neerleggen. 
Morgen komt m’n hoesje al ! 

Wessaman

Nieuwkomer
  • 99Posts
  • 0Oplossingen
  • 102Likes
Smid wrote:

De laatste info van Vodafone van vandaag is toch dat je de sms leidend is. Waar loopt iedereen zich dan zo over op te winden. Als hij zaterdag dus niet komt kun je dus een terechte klacht neerleggen. 
Morgen komt m’n hoesje al ! 

Dat is idd gewoon een terecht punt en tevens de reden waarom ik zelf nog geen contact heb gezocht.

Chris117

Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes

Zonet gehoord van de klantenservice (oordeel zelf maar of het een goede bron is) dat de mensen die in de pre-order hebben besteld en nog geen sms hebben ontvangen, zoals ik,  de iPhone 12 Pro absoluut voor 17 november krijgen.

ik ben benieuwd..

pyteranne

Liefhebber
  • 32Posts
  • 1Oplossingen
  • 15Likes
Smid wrote:

De laatste info van Vodafone van vandaag is toch dat je de sms leidend is. Waar loopt iedereen zich dan zo over op te winden. Als hij zaterdag dus niet komt kun je dus een terechte klacht neerleggen. 
Morgen komt m’n hoesje al ! 

Maar dit gaat wel over het sms'je met de track & trace link en volgens mij niet de: je ontvangt 'm eind week 44 SMS…. Oftewel lekkere informatie over een SMS die nog niemand heeft. Ik mis de communicatie van Vodafone! Achteraf was direct bij Apple bestellen beter geweest. Dan had ik al een week lang kunnen genieten van mijn nieuwe iPhone..

Smid

Gedreven Ontdekker
  • 25Posts
  • 0Oplossingen
  • 25Likes
pyteranne wrote:
Smid wrote:

De laatste info van Vodafone van vandaag is toch dat je de sms leidend is. Waar loopt iedereen zich dan zo over op te winden. Als hij zaterdag dus niet komt kun je dus een terechte klacht neerleggen. 
Morgen komt m’n hoesje al ! 

Maar dit gaat wel over het sms'je met de track & trace link en volgens mij niet de: je ontvangt 'm eind week 44 SMS…. Oftewel lekkere informatie over een SMS die nog niemand heeft. Ik mis de communicatie van Vodafone! Achteraf was direct bij Apple bestellen beter geweest. Dan had ik al een week lang kunnen genieten van mijn nieuwe iPhone..

Nee hoor, dat staat er niet. 
Er staat “ Heb jij een bestelling gedaan én al een sms met informatie over de levering ontvangen? Dan is deze leidend. De informatie uit de sms is dus voor jou de correcte en enige leveringsinformatie die geldt.”

Week 44 is informatie over de levering. 
 

Ruud001

Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 871Likes

Goedemorgen allen,
Niks is frustrerender    om je lang verwachte toestel niet op tijd te ontvangen. Dat heb ik ook regelmatig meegemaakt, met name als het om een Apple iPhone gaat. Denk aan de iPhone X.  Echter nu is er weer eens iets bijzonders aan de hand. Ten eerste leven we in een wereld die op zijn kop is gezet door Covid-19.  Dat zorgt al voor de nodige vertraging van presentatie en de uitleveringen.
Ten tweede, heeft Apple een inschattingsfout gemaakt. Als je een beetje de berichten volgt, kon je lezen dat Apple dacht, dat hun iPhone 12 de hardloper zou zijn en niet de 12 Pro. Wat blijkt echter, de 12 Pro loopt als een speer en wordt vele malen meer besteld als dat Apple had gedacht. Dus ook de productie en voorraden van de Pro zijn minder. Die lopen nu al achter. Ze gaan dat zeker opschalen, maar dat kost tijd. En jullie maar wachten en bozer worden, Niet doen, slecht voor je hart.

Ik weet het, je hebt er niets aan, maar het zijn wel feitjes… Ik hou me hart vast, als ik volgende week de Pro Max ga bestellen. Hoop dat ik hem dit jaar nog heb….

Succes allen die wachten op een positief verzend bericht.

iMike

Nieuwkomer
  • 162Posts
  • 0Oplossingen
  • 213Likes
Ruud001 wrote:

Goedemorgen allen,
Niks is frustrerender    om je lang verwachte toestel niet op tijd te ontvangen. Dat heb ik ook regelmatig meegemaakt, met name als het om een Apple iPhone gaat. Denk aan de iPhone X.  Echter nu is er weer eens iets bijzonders aan de hand. Ten eerste leven we in een wereld die op zijn kop is gezet door Covid-19.  Dat zorgt al voor de nodige vertraging van presentatie en de uitleveringen.
Ten tweede, heeft Apple een inschattingsfout gemaakt. Als je een beetje de berichten volgt, kon je lezen dat Apple dacht, dat hun iPhone 12 de hardloper zou zijn en niet de 12 Pro. Wat blijkt echter, de 12 Pro loopt als een speer en wordt vele malen meer besteld als dat Apple had gedacht. Dus ook de productie en voorraden van de Pro zijn minder. Die lopen nu al achter. Ze gaan dat zeker opschalen, maar dat kost tijd. En jullie maar wachten en bozer worden, Niet doen, slecht voor je hart.

Ik weet het, je hebt er niets aan, maar het zijn wel feitjes… Ik hou me hart vast, als ik volgende week de Pro Max ga bestellen. Hoop dat ik hem dit jaar nog heb….

Succes allen die wachten op een positief verzend bericht.

Je hebt enigszins gelijk Ruud, maar het zijn wel excuses wederom. Apple heeft ondanks Covid het doel om 100 Miljoen toestellen te verkopen in 2020 alleen al. Waar het hier met name om gaat is het informeren van klanten. Slecht nieuws is namelijk ook nieuws maar iedereen die voor 27 Oktober heeft besteld hoort gewoon niets. Volgens mij ligt daar de grootste frustratie momenteel.

Ruud001

Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 871Likes

@iMike Mee eens. Snap je helemaal. Maar ik denk wel als Vodafone de juiste info heeft, die het zeker door zal leiden naar haar klanten. Scheelt een hoop boze reacties. Vooral op zo'n forum als hier, waar toch vaak de meeste fanatieke mensen (Vodafone fan of fanatieke besteller) zitten… Tenminste, dat denk ik. Ben bang dat ze niet alle informatie van leveranciers krijgen, die ze graag zouden willen hebben. Maar ook dat zou Vodafone netjes moeten melden. Voor ons als klanten soms best wel vervelend. Je blijft afhankelijk...
Bijvoorbeeld, de ondersteuning van het Apple Watch. Duurt een eeuwigheid en je krijgt geen duidelijk antwoord wanneer ze dat ooit gaan doen. Dat heet ook communicatie. En daar ontbreekt het nog wel eens aan. Misschien een verbeter puntje? 

Ruud001

Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 871Likes

PS heeft inmiddels IEMAND een sms of t&t gekregen, dat ze vandaag hun iPhone krijgen?

Faatje1

Ontdekker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 14Likes

Tegen mij heeft klantenservice gezegd :voor de mensen die smsje hebben gekregen dat ze toestel week 44 zouden krijgen dat ze ervan uit moeten gaan dat ze niks gaan ontvangen 😞

Laatste x dat ik een pre-order plaats

Pats16

Ontdekker
  • 138Posts
  • 0Oplossingen
  • 74Likes
Ruud001 wrote:

PS heeft inmiddels IEMAND een sms of t&t gekregen, dat ze vandaag hun iPhone krijgen?

Hier nog geen sms, maar week 44 is leidend dus tja ?

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties op dit artikel.

Uitgelicht topic