Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes

iPhone 12 [Bestellen & Leveren]

Wil jij een iPhone 12 bestellen? Lees dan hier alle informatie die je nodig hebt om die order te plaatsen.


Alle modellen van de iPhone 12 zijn te bestellen via onze webshop. 

< Ik wil een iPhone 12 bestellen >

Wil je liever persoonlijk advies bij de aanschaf van de iPhone 12? Ga dan langs één van onze Vodafone winkels of bel ons via 0800-0560 (gratis). We helpen je graag! 

Levertijd
Als je bestelt wil je natuurlijk ook weten wanneer je de iPhone ontvangt. Vanaf 23 oktober mogen de eerste toestellen geleverd worden. Klanten die als eerste besteld hebben, ontvangen ook als eerste het toestel. Je wordt per sms op de hoogte gehouden worden van je bestelling. Bekijk meer informatie over de levertijden van iPhone 12. We plaatsen, indien beschikbaar, in dit topic ook actuele updates over de status van levertijden. 

Levering
Na je bestelling ontvang je meer informatie over de levertijd van je toestel. Heb je verlengd? Dan sturen we een e-mail zodra de bestelling is verstuurd. Daarin staat ook een Track & Trace nummer waarmee je de status van de bestelling kunt volgen.

Bij nieuwe aansluitingen ontvang je een e-mail om een leverafspraak te maken (i.v.m. identiteitscontrole) zodra de voorraad voor jouw bestelling is gereserveerd. In geval van een bestelling met nummerbehoud wachten we op goedkeuring van je huidige provider. Daarna plannen we pas een leverafspraak. 

Bestelling wijzigen
Afhankelijk van de status van je bestelling kun je eventueel nog een aanpassing doen. Hiervoor neem je contact op met 0800-0560 (optie 1). Een wijziging van je bestelling kan wel betekenen dat er een langere levertijd gaat gelden. 

Aanvullende informatie
Mis je relevante informatie in dit topic? Of heb je zelf nog aanvullingen? Laat het ons weten in de reacties of open je eigen topic. De Community gaat graag met je in gesprek! 

Twijfel je nog of je gaat bestellen? Of wil je in gesprek met andere Apple fans over de nieuwe iPhone 12 modellen? Bekijk dan eens het iPhone 12 - Ervaringen & Discussie topic.

Eerdere updates

Update 23 oktober 15:30 uur
Goed nieuws! Vandaag zijn de leveringen van de eerste pre-orders gestart. We begrijpen dat er de afgelopen week wat onduidelijkheden waren over de orders. Onze excuses hiervoor. We zijn hard aan het werk om te zorgen dat iedereen toch de gewenste iPhone zo snel mogelijk in bezit heeft. We zijn hierbij ook afhankelijk van de voorraad die Apple ons levert.
Informatie over de levering van jouw iPhone wordt gecommuniceerd via sms. Zodra jouw levering klaarstaat ontvang je een Track & Trace code.

Heb je een vraag? Laat het ons weten in dit topic, dan helpen we je zo goed mogelijk.

Update 27 oktober 10:45 uur.
Goed nieuws! De website is aangevuld met de specifieke levertijden per type toestel én besteldatum.

Update 27 oktober 12:00 uur.
Helaas is aan ons de verkeerde informatie doorgegeven over de levering van de iPhone's. De pagina is weer aangepast. Het gaat om de leverdata voor bestellingen vanaf vandaag, niet vóór vandaag. Zowel klanten die eerder hebben besteld als vanaf vandaag worden op de hoogte gehouden per sms. Mijn excuses voor de verwarring! 
 

Update 29 oktober 17:00 uur
We begrijpen dat er behoefte is aan duidelijkheid. Welke informatie is nu leidend voor de levertijd van jouw iPhone?

Heb jij een bestelling gedaan én al een sms met informatie over de levering ontvangen? Dan is deze leidend. De informatie uit de sms is dus voor jou de correcte en enige leveringsinformatie die geldt.

Heb je besteld en nog geen sms ontvangen? Kijk dan op www.vodafone.nl/levertijd voor jouw verwachte leverdatum. Let op: dit is een verwachte leverdatum. Ook hier geldt dat de informatie in de sms die je gaat ontvangen uiteindelijk leidend is.

Uiteraard willen wij ook graag iedereen zo snel mogelijk blij maken met de nieuwe iPhone 12. Maar, we zijn zoals elk jaar afhankelijk van de leveringen die we van Apple ontvangen. Voor sommige toestellen geldt een langere wachttijd dan waar we op gehoopt hadden.
 

Update 4 november 11:00 uur 

Bedankt voor het aanleveren van de voorbeeldnummers gisteren. We zijn aan het onderzoeken waarom een aantal van jullie geen sms heeft ontvangen. Het lijkt wellicht ontzettend simpel om jullie nu een sms te sturen met daarin de verwachte leverdatum. Helaas is dit niet het geval. De sms'jes worden gestuurd door een geautomatiseerd systeem dat gekoppeld is aan het bestelsysteem. Door hier veranderingen in aan te brengen kan dit als gevolg hebben dat jullie verkeerde sms'jes gaan krijgen en dat willen we uiteraard voorkomen.

Zodra er een update is, plaatsen we deze weer in dit topic.

 

Update vrijdag 6 november 14:00 uur

De tweede pre-order periode voor de iPhone 12 Mini en de iPhone 12 Pro Max is ook gestart! Daarnaast is de iPhone 12 en de iPhone 12 Pro natuurlijk ook nog steeds te bestellen via onze webshop.

 

Update 12 november 11:30 uur
Naar aanleiding van jullie feedback, én het intern aankaarten van de verschillende issues die in dit topic besproken zijn, hebben we nu een update over de levertijden voor zowel voor als na 21 oktober, per model. Zie onderstaande tabel voor een verwachting van de levertijden. Dit is een indicatie op basis van de informatie die we van Apple ontvangen. Zodra jouw toestel daadwerkelijk verzonden wordt, ontvang je van ons een Track& Trace code. 

 

Update 17 november 15:00 uur
We hebben de meest recente informatie over de levertijden als tabel in een bijlage toegevoegd aan dit topic. Het zijn de verwachte levertijden per type toestel en besteldatum voor alle verkrijgbare modellen van de iPhone 12. 
 

Update 24 november 13:58 uur
We hebben de meest recente informatie over de levertijden aangepast en aan de bijlage toegevoegd aan dit topic. Het zijn de verwachte levertijden per type toestel en besteldatum voor alle verkrijgbare modellen van de iPhone 12. 


Update 9 december 11:00 uur
We hebben de meest recente informatie over de levertijden aangepast en aan de bijlage toegevoegd aan dit topic. Het zijn de verwachte levertijden per type toestel en besteldatum voor alle verkrijgbare modellen van de iPhone 12. 

Update 21 december 12:00 uur
We hebben de meest recente informatie over de levertijden aangepast en aan de bijlage toegevoegd aan dit topic. Het zijn de verwachte levertijden per type toestel en besteldatum voor alle verkrijgbare modellen van de iPhone 12. 

Update 29 december 12:00 uur
We hebben de meest recente informatie over de levertijden aangepast en aan de bijlage toegevoegd aan dit topic. Het zijn de verwachte levertijden per type toestel en besteldatum voor alle verkrijgbare modellen van de iPhone 12. 

Update 5 januari 16:00 uur
We hebben de meest recente informatie over de levertijden aangepast en aan de bijlage toegevoegd aan dit topic. Het zijn de verwachte levertijden per type toestel en besteldatum voor alle verkrijgbare modellen van de iPhone 12. 

1.986 Reacties
iMike

Nieuwkomer
  • 162Posts
  • 0Oplossingen
  • 213Likes
Pats16 wrote:

Ik hoop zo dat ik vandaag hoor wanneer hij komt ….eind week 44 is morgen of overmorgen....

Nou, dag van de waarheid inderdaad...

SannVeenHaas

Ontdekker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 20Likes
iMike wrote:
Pats16 wrote:

Ik hoop zo dat ik vandaag hoor wanneer hij komt ….eind week 44 is morgen of overmorgen....

Nou, dag van de waarheid inderdaad...

Indd. ik ben ook in afwachting voor eind week 44. Zaterdag ben ik jarig, dus het zou een top verjaarsdagcadeau zijn. (Na 100x per dag deze pagina gerefesht te hebben voor updates). 

Kwyji

Nieuwkomer
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 24Likes

Ook hier eind week 44 meegekregen per SMS voor blauwe 12 pro 256gb maar nog steeds geen track & trace/status update. Besteld op 16/10 om 14.06, niet doorgekomen daarna nogmaals op zondag 18/10… Ik hoop dat ze snel over de brug komen… Begin er nu inmiddels wel een beetje chagrijnig van te worden...

Wessaman

Nieuwkomer
  • 99Posts
  • 0Oplossingen
  • 102Likes
Kwyji wrote:

Ook hier eind week 44 meegekregen per SMS voor blauwe 12 pro 256gb maar nog steeds geen track & trace/status update. Besteld op 16/10 om 14.06, niet doorgekomen daarna nogmaals op zondag 18/10… Ik hoop dat ze snel over de brug komen… Begin er nu inmiddels wel een beetje chagrijnig van te worden...

 

Zelfde hier.. Blauwe Pro 128 GB.  16/10 om 14:08 bestelvestiging op scherm uiteindelijk door al het gezeur pas op 18/10 een correcte bestelling. SMS gehad voor eind week 44, verder nog niets vernomen.

En hier kan ik me alleen maar 100%  bij aansluiten:

Ik hoop dat ze snel over de brug komen… Begin er nu inmiddels wel een beetje chagrijnig van te worden...

TeunW

Nieuwkomer
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Sharon Vodafone wrote:

Wil jij een iPhone 12 bestellen? Dan zit je hier goed voor alle informatie die je nodig hebt om die (pre-) order te plaatsen.

 

De pre-order is gestart!  Je kunt nu een bestelling plaatsen voor de iPhone 12 en de iPhone 12 Pro. 

< Ik wil een iPhone 12 (Pro) bestellen >
 

Wil je liever persoonlijk advies bij de aanschaf van de iPhone 12? Ga dan langs één van onze Vodafone winkels of bel ons via 0800-0560 (gratis). We helpen je graag! 

 

Levertijd
Als je bestelt wil je natuurlijk ook weten wanneer je de iPhone ontvangt. Vanaf 23 oktober mogen de eerste toestellen geleverd worden. Klanten die als eerste besteld hebben, ontvangen ook als eerste het toestel. Je wordt per sms op de hoogte gehouden worden van je bestelling. Bekijk meer informatie over de levertijden van iPhone 12. We plaatsen, indien beschikbaar, in dit topic ook actuele updates over de status van levertijden. 

Levering
Na je bestelling ontvang je meer informatie over de levertijd van je toestel. Heb je verlengd? Dan sturen we een e-mail zodra de bestelling is verstuurd. Daarin staat ook een Track & Trace nummer waarmee je de status van de bestelling kunt volgen.

Bij nieuwe aansluitingen ontvang je een e-mail om een leverafspraak te maken (i.v.m. identiteitscontrole) zodra de voorraad voor jouw bestelling is gereserveerd. In geval van een bestelling met nummerbehoud wachten we op goedkeuring van je huidige provider. Daarna plannen we pas een leverafspraak. 

Bestelling wijzigen
Afhankelijk van de status van je bestelling kun je eventueel nog een aanpassing doen. Hiervoor neem je contact op met 0800-0560 (optie 1). Een wijziging van je bestelling kan wel betekenen dat er een langere levertijd gaat gelden. 

Aanvullende informatie
Mis je relevante informatie in dit topic? Of heb je zelf nog aanvullingen? Laat het ons weten in de reacties of open je eigen topic. De Community gaat graag met je in gesprek! 


Twijfel je nog of je gaat bestellen? Of wil je in gesprek met andere Apple fans over de nieuwe iPhone 12 modellen? Bekijk dan eens het iPhone 12 - Ervaringen & Discussie topic.

 

Update 23 oktober 15:30 uur

Goed nieuws! Vandaag zijn de leveringen van de eerste pre-orders gestart. We begrijpen dat er de afgelopen week wat onduidelijkheden waren over de orders. Onze excuses hiervoor. We zijn hard aan het werk om te zorgen dat iedereen toch de gewenste iPhone zo snel mogelijk in bezit heeft. We zijn hierbij ook afhankelijk van de voorraad die Apple ons levert.
Informatie over de levering van jouw iPhone wordt gecommuniceerd via sms. Zodra jouw levering klaarstaat ontvang je een Track & Trace code.

Heb je een vraag? Laat het ons weten in dit topic, dan helpen we je zo goed mogelijk.

Update 27 oktober 10:45 uur.
Goed nieuws! De website is aangevuld met de specifieke levertijden per type toestel én besteldatum.

Update 27 oktober 12:00 uur.
Helaas is aan ons de verkeerde informatie doorgegeven over de levering van de iPhone's. De pagina is weer aangepast. Het gaat om de leverdata voor bestellingen vanaf vandaag, niet vóór vandaag. Zowel klanten die eerder hebben besteld als vanaf vandaag worden op de hoogte gehouden per sms. Mijn excuses voor de verwarring! 

Ik heb op 25 oktober de iPhone 12 in het blauw gekocht alleen weet ik niet wanneer deze geleverd wordt, op de site van Vodafone staat wel een datum maar deze gold alleen voor de iPhones besteld vanaf 27 oktober. Weet iemand toevallig wanneer mijn telefoon ongeveer geleverd kan gaan worden of wordt het gewoon afwachten?

thezwart

Nieuwkomer
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

@TeunW Niemand die het weet.  Ik heb de 17e besteld (door fouten website) en zou deze week moeten komen, maar heb nu verder geen hoogte van de levering.  Er wordt totaal geen hoogte gegeven van bestellingen voor de 27e...

thezwart

Nieuwkomer
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Iemand die na de 16e heeft besteld en het al heeft?

iMike

Nieuwkomer
  • 162Posts
  • 0Oplossingen
  • 213Likes

Het lijkt mij toch ook niet zo moeilijk om nu iedereen een bericht te sturen of het wel of niet deze week gaat worden?

Wessaman

Nieuwkomer
  • 99Posts
  • 0Oplossingen
  • 102Likes
iMike wrote:

Het lijkt mij toch ook niet zo moeilijk om nu iedereen een bericht te sturen of het wel of niet deze week gaat worden?

 

Nouja dit vooral, er kan zoveel frustratie voorkomen worden door gewoon (tijdig) te communiceren.

knny

Ontdekker
  • 60Posts
  • 0Oplossingen
  • 24Likes

Alleen van de pro heb je wel 4 kleuren en 3 verschillende grote qua opslagruimte. Dus het is maar afwachten wat Vodafone iedere keer geleverd krijgt.

Willemijn1213

Nieuwkomer
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 10Likes
Wessaman wrote:
iMike wrote:

Het lijkt mij toch ook niet zo moeilijk om nu iedereen een bericht te sturen of het wel of niet deze week gaat worden?

 

Nouja dit vooral, er kan zoveel frustratie voorkomen worden door gewoon (tijdig) te communiceren.

Ik hoop inderdaad dat ze vandaag iedereen bericht sturen met de verwachte levertijd. Dit zorgt ervoor dat mensen niet gefrustreerd raken en weten waar ze aan toe zijn. Mocht hij dan toch eerder komen is dat mooi. 

Christijanus

Nieuwkomer
  • 33Posts
  • 0Oplossingen
  • 19Likes
thezwart wrote:

Iemand die na de 16e heeft besteld en het al heeft?

Ik heb nog niets, alleen één mailtje met sorry, de bestelling komt later. 16 Oktober na vast lopen site uiteindelijk telefonisch besteld om 17.00u. Ik hoop niet op dezelfde taferelen als november 2017 met bestelling iPhone X, waar ik uiteindelijk 3 maanden op moest wachten. Ik keek bij Apple op de site. Toestellen die vandaag besteld worden, kunnen pas tussen 15 en 30 november geleverd worden. Tenminste iPhone 12 pro toestellen van 256 en 512 GB. Dus dat lijkt niet erg hoopvol. Maar laat Vodafone op zijn minst wat meer duidelijkheid geven. 

Kwyji

Nieuwkomer
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 24Likes

Net even met Vodafone gechat (reageren ENORM traag overigens). Ondanks de SMS dat ik mijn bestelling deze week zou ontvangen geeft men daar nu aan dat de levertijd 27-30 november is… dat is toch niet normaal??? Waar slaat het dan op om überhaupt een pre-order aan te nemen??? 

Christijanus

Nieuwkomer
  • 33Posts
  • 0Oplossingen
  • 19Likes

Niet best…..

Wessaman

Nieuwkomer
  • 99Posts
  • 0Oplossingen
  • 102Likes
Kwyji wrote:

Net even met Vodafone gechat (reageren ENORM traag overigens). Ondanks de SMS dat ik mijn bestelling deze week zou ontvangen geeft men daar nu aan dat de levertijd 27-30 november is… dat is toch niet normaal??? Waar slaat het dan op om überhaupt een pre-order aan te nemen??? 

Wanneer was jouw besteldatum?

 

iMike

Nieuwkomer
  • 162Posts
  • 0Oplossingen
  • 213Likes
Kwyji wrote:

Net even met Vodafone gechat (reageren ENORM traag overigens). Ondanks de SMS dat ik mijn bestelling deze week zou ontvangen geeft men daar nu aan dat de levertijd 27-30 november is… dat is toch niet normaal??? Waar slaat het dan op om überhaupt een pre-order aan te nemen??? 

@Steven Vodafone @Sharon Vodafone  Is het mogelijk om een concrete reactie te krijgen op het forum? Het blijft maar gissen voor met name de mensen die voor 27 Oktober besteld hebben. @Kwyji volgens mij is er eerder gezegd om niet uit te gaan van alle verschillende berichten op de chatomgeving maar de pagina aan te houden die eerder is gedeeld https://www.vodafone.nl/telefoon/informatie/levertijd

Kwyji

Nieuwkomer
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 24Likes
Wessaman wrote:
Kwyji wrote:

Net even met Vodafone gechat (reageren ENORM traag overigens). Ondanks de SMS dat ik mijn bestelling deze week zou ontvangen geeft men daar nu aan dat de levertijd 27-30 november is… dat is toch niet normaal??? Waar slaat het dan op om überhaupt een pre-order aan te nemen??? 

Wanneer was jouw besteldatum?

 

Eerste keer 16/10 om 14.06 maar nooit bevestiging gehad, dan nieuwe bestelling op 18/10 rond 14.20. SMS ontvangen donderdag 22/10 dat week 44 geleverd zou worden. Sindsdien is het compleet stil.

Pats16

Ontdekker
  • 138Posts
  • 0Oplossingen
  • 74Likes

Volgens Ellen gaan degene die hem nog niet hebben gekregen gaan hem ook niet krijgen maar pas 17-30 november...

Kwyji

Nieuwkomer
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 24Likes
Pats16 wrote:

Volgens Ellen gaan degene die hem nog niet hebben gekregen gaan hem ook niet krijgen maar pas 17-30 november...

... 

Wessaman

Nieuwkomer
  • 99Posts
  • 0Oplossingen
  • 102Likes

Gaat bijna handiger worden om de boel lekker te annuleren en vanaf 6 november een nieuwe poging te wagen met de Pro Max.

thezwart

Nieuwkomer
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

@Pats16 Via de chat? Mij werd aan de telefoon verteld dat ze het pas later deze week weten

Wessaman

Nieuwkomer
  • 99Posts
  • 0Oplossingen
  • 102Likes
Pats16 wrote:

Volgens Ellen gaan degene die hem nog niet hebben gekregen gaan hem ook niet krijgen maar pas 17-30 november...

Wie is Ellen? (oprechte vraag, ik heb geen idee)

iMike

Nieuwkomer
  • 162Posts
  • 0Oplossingen
  • 213Likes
Wessaman wrote:

Gaat bijna handiger worden om de boel lekker te annuleren en vanaf 6 november een nieuwe poging te wagen met de Pro Max.

Als de Systemen overeind blijven is dat niet eens een heel gek idee.

Pats16

Ontdekker
  • 138Posts
  • 0Oplossingen
  • 74Likes
thezwart wrote:

@Pats16 Via de chat? Mij werd aan de telefoon verteld dat ze het pas later deze week weten

Ja via de chat

Pats16

Ontdekker
  • 138Posts
  • 0Oplossingen
  • 74Likes
Wessaman wrote:
Pats16 wrote:

Volgens Ellen gaan degene die hem nog niet hebben gekregen gaan hem ook niet krijgen maar pas 17-30 november...

Wie is Ellen? (oprechte vraag, ik heb geen idee)

Via de chat

Wessaman

Nieuwkomer
  • 99Posts
  • 0Oplossingen
  • 102Likes
iMike wrote:
Wessaman wrote:

Gaat bijna handiger worden om de boel lekker te annuleren en vanaf 6 november een nieuwe poging te wagen met de Pro Max.

Als de Systemen overeind blijven is dat niet eens een heel gek idee.

Dat is wel een hele grote ‘Als’ overigens, met Vodafone.

Jo0Lz

Nieuwkomer
  • 28Posts
  • 0Oplossingen
  • 24Likes
Kwyji wrote:

Net even met Vodafone gechat (reageren ENORM traag overigens). Ondanks de SMS dat ik mijn bestelling deze week zou ontvangen geeft men daar nu aan dat de levertijd 27-30 november is… dat is toch niet normaal??? Waar slaat het dan op om überhaupt een pre-order aan te nemen??? 

Dat zou dus betekenen dat we voor niks op de dag van de pre-order bezig zijn geweest? Ik ben 1 uur en 40 minuten bezig geweest met het bestellen, is het eindelijk gelukt en levering einde week 44, gaat 't niet door? Belachelijk.

Wessaman

Nieuwkomer
  • 99Posts
  • 0Oplossingen
  • 102Likes
Jo0Lz wrote:
Kwyji wrote:

Net even met Vodafone gechat (reageren ENORM traag overigens). Ondanks de SMS dat ik mijn bestelling deze week zou ontvangen geeft men daar nu aan dat de levertijd 27-30 november is… dat is toch niet normaal??? Waar slaat het dan op om überhaupt een pre-order aan te nemen??? 

Dat zou dus betekenen dat we voor niks op de dag van de pre-order bezig zijn geweest? Ik ben 1 uur en 40 minuten bezig geweest met het bestellen, is het eindelijk gelukt en levering einde week 44, gaat 't niet door? Belachelijk.

 

Zelfde verhaal hier tot 15:40 bezig geweest vanaf 14:00.

Uiteindelijk zondag de 18e pas een volledig goede bestelling.

Tussentijds is mij telkens verteld dat ze meer toestellen zouden krijgen dan de aanvraag was dus dat ik hem vrijdag 23 oktober gewoon zou ontvangen.

 

Niets is minder waar… een SMS voor eind week 44 en sindsdien complete radiostilte.

Juuls

Gedreven Ontdekker
  • 29Posts
  • 0Oplossingen
  • 19Likes

Ik ben er over uit. Ik zou eerst al voor de Pro Max gaan maar toen ik hoorde dat deze pas later beschikbaar zou zijn ging ik toch voor de Pro. Nu het zo lang duurt met de bestellingen ga ik deze order gewoon annuleren en bij Apple zelf de Pro Max preorderen. 

Shal

Nieuwkomer
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes

Ook hier bij mij volledige radio stilte. 
De 21e mijn bevestiging en contract gekregen en de 22e de excuusmail voor de vertraging. Daarna helemaal niks. 
En als ik een update vraag via de chat met erin mn bestelnummer wordt er niet eens moeite genomen om in de order te kijken maar krijg ik een standaard antwoord:


 

 

Als er in de order gekeken wordt dan weten ze het zeker en denken ze het niet alleen. Heel slecht hoor de communicatie vanuit Vodafone. Al jaren klant van Vodafone en ziggo maar denk er steeds meer aan om naar KPN glasvezel en mobiel over te stappen.

Wessaman

Nieuwkomer
  • 99Posts
  • 0Oplossingen
  • 102Likes
Shal wrote:

Ook hier bij mij volledige radio stilte. 
De 21e mijn bevestiging en contract gekregen en de 22e de excuusmail voor de vertraging. Daarna helemaal niks. 
En als ik een update vraag via de chat met erin mn bestelnummer wordt er niet eens moeite genomen om in de order te kijken maar krijg ik een standaard antwoord:


 

 

Als er in de order gekeken wordt dan weten ze het zeker en denken ze het niet alleen. Heel slecht hoor de communicatie vanuit Vodafone. Al jaren klant van Vodafone en ziggo maar denk er steeds meer aan om naar KPN glasvezel en mobiel over te stappen.

Als ik die keus had (om naar Glasvezel over te stappen) dan had ik het gister nog gedaan.

Jappievdb

Nieuwkomer
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes

18-10 pre-order voor 12 pro geplaatst. Een dag later een mailtje met de mededeling sorry voor de vertraging, enige vertraging snap ik wel i.v.m. het niet direct pre-orderen toen het open ging. Vervolgens een sms-je ontvangen op 22-10 met de de mededeling dat de levering gepland staat voor eind week 44 (vandaag of morgen dus). Vervolgens doodse stilte, na bellen vandaag wordt er eerst telefonisch aangegeven dat de levering plaatsvindt voor 17 november (!). Ik heb daarna nog even navraag gedaan in de chat en daar wordt aangegeven tussen 17 en 30 november (!!!). Na jaren trouwe klant bij zowel Ziggo als Vodafone had ik dit niet verwacht… Heel erg jammer

Christiaaan

Ontdekker
  • 84Posts
  • 0Oplossingen
  • 87Likes
Wessaman wrote:
Shal wrote:

Ook hier bij mij volledige radio stilte. 
De 21e mijn bevestiging en contract gekregen en de 22e de excuusmail voor de vertraging. Daarna helemaal niks. 
En als ik een update vraag via de chat met erin mn bestelnummer wordt er niet eens moeite genomen om in de order te kijken maar krijg ik een standaard antwoord:


 

 

Als er in de order gekeken wordt dan weten ze het zeker en denken ze het niet alleen. Heel slecht hoor de communicatie vanuit Vodafone. Al jaren klant van Vodafone en ziggo maar denk er steeds meer aan om naar KPN glasvezel en mobiel over te stappen.

Als ik die keus had (om naar Glasvezel over te stappen) dan had ik het gister nog gedaan.

Ik heb hetzelfde probleem. Maar ik kom bij KPN vandaan….. en t gras is er niet altijd groener…. geloof me

Pats16

Ontdekker
  • 138Posts
  • 0Oplossingen
  • 74Likes

Is er niemand van @Vodafone die hier antwoord op kan geven?

iMike

Nieuwkomer
  • 162Posts
  • 0Oplossingen
  • 213Likes

Is er al iemand die een T&T code heeft gekregen voor morgen?

iMike

Nieuwkomer
  • 162Posts
  • 0Oplossingen
  • 213Likes
Christiaaan wrote:
Wessaman wrote:
Shal wrote:

Ook hier bij mij volledige radio stilte. 
De 21e mijn bevestiging en contract gekregen en de 22e de excuusmail voor de vertraging. Daarna helemaal niks. 
En als ik een update vraag via de chat met erin mn bestelnummer wordt er niet eens moeite genomen om in de order te kijken maar krijg ik een standaard antwoord:


 

 

Als er in de order gekeken wordt dan weten ze het zeker en denken ze het niet alleen. Heel slecht hoor de communicatie vanuit Vodafone. Al jaren klant van Vodafone en ziggo maar denk er steeds meer aan om naar KPN glasvezel en mobiel over te stappen.

Als ik die keus had (om naar Glasvezel over te stappen) dan had ik het gister nog gedaan.

Ik heb hetzelfde probleem. Maar ik kom bij KPN vandaan….. en t gras is er niet altijd groener…. geloof me

Klopt vooral het logo is groener echter concreet communiceren dat kan KPN dan weer wel een stuk beter, ook bij slecht nieuws. 

Vodafone Info
Community Developer
Community Developer
  • 316Posts
  • 27Oplossingen
  • 218Likes

Update 29 oktober 17:00 uur

We begrijpen dat er behoefte is aan duidelijkheid. Welke informatie is nu leidend voor de levertijd van jouw iPhone?

Heb jij een bestelling gedaan én al een sms met informatie over de levering ontvangen? Dan is deze leidend. De informatie uit de sms is dus voor jou de correcte en enige leveringsinformatie die geldt.

Heb je besteld en nog geen sms ontvangen? Kijk dan op www.vodafone.nl/levertijd voor jouw verwachte leverdatum. Let op: dit is een verwachte leverdatum. Ook hier geldt dat de informatie in de sms die je gaat ontvangen uiteindelijk leidend is.

Uiteraard willen wij ook graag iedereen zo snel mogelijk blij maken met de nieuwe iPhone 12. Maar, we zijn zoals elk jaar afhankelijk van de leveringen die we van Apple ontvangen. Voor sommige toestellen geldt een langere wachttijd dan waar we op gehoopt hadden.

Jo0Lz

Nieuwkomer
  • 28Posts
  • 0Oplossingen
  • 24Likes
Vodafone wrote:

Update 29 oktober 17:00 uur

We begrijpen dat er behoefte is aan duidelijkheid. Welke informatie is nu leidend voor de levertijd van jouw iPhone?

Heb jij een bestelling gedaan én al een sms met informatie over de levering ontvangen? Dan is deze leidend. De informatie uit de sms is dus voor jou de correcte en enige leveringsinformatie die geldt.

Heb je besteld en nog geen sms ontvangen? Kijk dan op www.vodafone.nl/levertijd voor jouw verwachte leverdatum. Let op: dit is een verwachte leverdatum. Ook hier geldt dat de informatie in de sms die je gaat ontvangen uiteindelijk leidend is.

Uiteraard willen wij ook graag iedereen zo snel mogelijk blij maken met de nieuwe iPhone 12. Maar, we zijn zoals elk jaar afhankelijk van de leveringen die we van Apple ontvangen. Voor sommige toestellen geldt een langere wachttijd dan waar we op gehoopt hadden.

Ja, dat is dus niet waar; ik heb net gebeld met de klantenservice, ik heb een SMS gehad voor levering einde week 44 (DEZE WEEK DUS) maar het toestel is niet op voorraad en ze weten ook niet wanneer dan wel. Ik heb de bestelling geannuleerd. Ik heb de pre-order gedaan op de 16e, maar volgens de mevrouw aan de telefoon worden er geen iPhone 12 Pro geleverd voor de 17e November. 

Het helpt dan niet als je op het forum zo’n post maakt met informatie die dus gewoon pertinent niet klopt.

anniekje123

Gedreven Liefhebber
  • 73Posts
  • 0Oplossingen
  • 38Likes

Of terwijl je pre-ordert een telefoon en je moet maar hopen dat hij dit jaar nog komt.  Nogmaals het is maar een telefoon en mijn X functioneert nog prima maar zuur is het wel.

iMike

Nieuwkomer
  • 162Posts
  • 0Oplossingen
  • 213Likes
Jo0Lz wrote:
Vodafone wrote:

Update 29 oktober 17:00 uur

We begrijpen dat er behoefte is aan duidelijkheid. Welke informatie is nu leidend voor de levertijd van jouw iPhone?

Heb jij een bestelling gedaan én al een sms met informatie over de levering ontvangen? Dan is deze leidend. De informatie uit de sms is dus voor jou de correcte en enige leveringsinformatie die geldt.

Heb je besteld en nog geen sms ontvangen? Kijk dan op www.vodafone.nl/levertijd voor jouw verwachte leverdatum. Let op: dit is een verwachte leverdatum. Ook hier geldt dat de informatie in de sms die je gaat ontvangen uiteindelijk leidend is.

Uiteraard willen wij ook graag iedereen zo snel mogelijk blij maken met de nieuwe iPhone 12. Maar, we zijn zoals elk jaar afhankelijk van de leveringen die we van Apple ontvangen. Voor sommige toestellen geldt een langere wachttijd dan waar we op gehoopt hadden.

Ja, dat is dus niet waar; ik heb net gebeld met de klantenservice, ik heb een SMS gehad voor levering einde week 44 (DEZE WEEK DUS) maar het toestel is niet op voorraad en ze weten ook niet wanneer dan wel. Ik heb de bestelling geannuleerd. Ik heb de pre-order gedaan op de 16e, maar volgens de mevrouw aan de telefoon worden er geen iPhone 12 Pro geleverd voor de 17e November. 

Het helpt dan niet als je op het forum zo’n post maakt met informatie die dus gewoon pertinent niet klopt.

Welk toestel? 

Juztin

Nieuwkomer
  • 20Posts
  • 0Oplossingen
  • 16Likes
Vodafone wrote:

Update 29 oktober 17:00 uur

We begrijpen dat er behoefte is aan duidelijkheid. Welke informatie is nu leidend voor de levertijd van jouw iPhone?

Heb jij een bestelling gedaan én al een sms met informatie over de levering ontvangen? Dan is deze leidend. De informatie uit de sms is dus voor jou de correcte en enige leveringsinformatie die geldt.

Heb je besteld en nog geen sms ontvangen? Kijk dan op www.vodafone.nl/levertijd voor jouw verwachte leverdatum. Let op: dit is een verwachte leverdatum. Ook hier geldt dat de informatie in de sms die je gaat ontvangen uiteindelijk leidend is.

Uiteraard willen wij ook graag iedereen zo snel mogelijk blij maken met de nieuwe iPhone 12. Maar, we zijn zoals elk jaar afhankelijk van de leveringen die we van Apple ontvangen. Voor sommige toestellen geldt een langere wachttijd dan waar we op gehoopt hadden.

Beste Vodafone,

Jullie verwijzen naar een pagina met onvoldoende informatie en je vergeet een doelgroep!

 

de levering pagina geeft alleen NA 27/10 aan.

Wat kan ik verwachten? VOOR 27/10 maar nog geen SMS ontvangen. Is hiervoor ook een indicatie?

Nassira

Gedreven Meekijker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Vodafone wrote:

Update 29 oktober 17:00 uur

We begrijpen dat er behoefte is aan duidelijkheid. Welke informatie is nu leidend voor de levertijd van jouw iPhone?

Heb jij een bestelling gedaan én al een sms met informatie over de levering ontvangen? Dan is deze leidend. De informatie uit de sms is dus voor jou de correcte en enige leveringsinformatie die geldt.

Heb je besteld en nog geen sms ontvangen? Kijk dan op www.vodafone.nl/levertijd voor jouw verwachte leverdatum. Let op: dit is een verwachte leverdatum. Ook hier geldt dat de informatie in de sms die je gaat ontvangen uiteindelijk leidend is.

Uiteraard willen wij ook graag iedereen zo snel mogelijk blij maken met de nieuwe iPhone 12. Maar, we zijn zoals elk jaar afhankelijk van de leveringen die we van Apple ontvangen. Voor sommige toestellen geldt een langere wachttijd dan waar we op gehoopt hadden.

Dit klopt dus niet…. 

 

Ik heb op 21/10 om 9:05 besteld (IPhone 12 PRO 128GB Gold). Wel bevestiging en contract via e-mail ontvangen. Wel e-mail gekregen met “sorry voor de vertraging”

Mijn vorige bestelling van vrijdag 16/10 om 14:14 werd pas woensdag 21/10 tel. bekent  gemaakt dat mijn bestelling niet terug te vinden was terwijl 3 personen (16e, 19 en 20 Oktober) allemaal mijn bestelling konden zien en mij verzekerde dat ik alsnog mijn bevestiging zou krijgen

Dus omdat ik geen sms hebt ontvangen moet ik dus wachten tussen 17 en 30 November voor levering terwijl ik NIET vanaf 27/10 hebt besteld!! Daar zit toch geen logica in

Jo0Lz

Nieuwkomer
  • 28Posts
  • 0Oplossingen
  • 24Likes
iMike wrote:
Jo0Lz wrote:
Vodafone wrote:

Update 29 oktober 17:00 uur

We begrijpen dat er behoefte is aan duidelijkheid. Welke informatie is nu leidend voor de levertijd van jouw iPhone?

Heb jij een bestelling gedaan én al een sms met informatie over de levering ontvangen? Dan is deze leidend. De informatie uit de sms is dus voor jou de correcte en enige leveringsinformatie die geldt.

Heb je besteld en nog geen sms ontvangen? Kijk dan op www.vodafone.nl/levertijd voor jouw verwachte leverdatum. Let op: dit is een verwachte leverdatum. Ook hier geldt dat de informatie in de sms die je gaat ontvangen uiteindelijk leidend is.

Uiteraard willen wij ook graag iedereen zo snel mogelijk blij maken met de nieuwe iPhone 12. Maar, we zijn zoals elk jaar afhankelijk van de leveringen die we van Apple ontvangen. Voor sommige toestellen geldt een langere wachttijd dan waar we op gehoopt hadden.

Ja, dat is dus niet waar; ik heb net gebeld met de klantenservice, ik heb een SMS gehad voor levering einde week 44 (DEZE WEEK DUS) maar het toestel is niet op voorraad en ze weten ook niet wanneer dan wel. Ik heb de bestelling geannuleerd. Ik heb de pre-order gedaan op de 16e, maar volgens de mevrouw aan de telefoon worden er geen iPhone 12 Pro geleverd voor de 17e November. 

Het helpt dan niet als je op het forum zo’n post maakt met informatie die dus gewoon pertinent niet klopt.

Welk toestel? 

iPhone 12 Pro 128GB Silver. Ik heb zojuist geannuleerd, dus die iPhone komt vrij, haha!

Smid

Gedreven Ontdekker
  • 25Posts
  • 0Oplossingen
  • 25Likes
Jo0Lz wrote:
Vodafone wrote:

Update 29 oktober 17:00 uur

We begrijpen dat er behoefte is aan duidelijkheid. Welke informatie is nu leidend voor de levertijd van jouw iPhone?

Heb jij een bestelling gedaan én al een sms met informatie over de levering ontvangen? Dan is deze leidend. De informatie uit de sms is dus voor jou de correcte en enige leveringsinformatie die geldt.

Heb je besteld en nog geen sms ontvangen? Kijk dan op www.vodafone.nl/levertijd voor jouw verwachte leverdatum. Let op: dit is een verwachte leverdatum. Ook hier geldt dat de informatie in de sms die je gaat ontvangen uiteindelijk leidend is.

Uiteraard willen wij ook graag iedereen zo snel mogelijk blij maken met de nieuwe iPhone 12. Maar, we zijn zoals elk jaar afhankelijk van de leveringen die we van Apple ontvangen. Voor sommige toestellen geldt een langere wachttijd dan waar we op gehoopt hadden.

Ja, dat is dus niet waar; ik heb net gebeld met de klantenservice, ik heb een SMS gehad voor levering einde week 44 (DEZE WEEK DUS) maar het toestel is niet op voorraad en ze weten ook niet wanneer dan wel. Ik heb de bestelling geannuleerd. Ik heb de pre-order gedaan op de 16e, maar volgens de mevrouw aan de telefoon worden er geen iPhone 12 Pro geleverd voor de 17e November. 

Het helpt dan niet als je op het forum zo’n post maakt met informatie die dus gewoon pertinent niet klopt.

Hoe kom je erbij dat die klantenservice wel gelijk heeft?

vind ik nogal een makkelijke conclusie. Had gewoon even dit weekend afgewacht. Dan had je iets te klagen gehad, nu moet je maar afwachten. 

iMike

Nieuwkomer
  • 162Posts
  • 0Oplossingen
  • 213Likes
Smid wrote:
Jo0Lz wrote:
Vodafone wrote:

Update 29 oktober 17:00 uur

We begrijpen dat er behoefte is aan duidelijkheid. Welke informatie is nu leidend voor de levertijd van jouw iPhone?

Heb jij een bestelling gedaan én al een sms met informatie over de levering ontvangen? Dan is deze leidend. De informatie uit de sms is dus voor jou de correcte en enige leveringsinformatie die geldt.

Heb je besteld en nog geen sms ontvangen? Kijk dan op www.vodafone.nl/levertijd voor jouw verwachte leverdatum. Let op: dit is een verwachte leverdatum. Ook hier geldt dat de informatie in de sms die je gaat ontvangen uiteindelijk leidend is.

Uiteraard willen wij ook graag iedereen zo snel mogelijk blij maken met de nieuwe iPhone 12. Maar, we zijn zoals elk jaar afhankelijk van de leveringen die we van Apple ontvangen. Voor sommige toestellen geldt een langere wachttijd dan waar we op gehoopt hadden.

Ja, dat is dus niet waar; ik heb net gebeld met de klantenservice, ik heb een SMS gehad voor levering einde week 44 (DEZE WEEK DUS) maar het toestel is niet op voorraad en ze weten ook niet wanneer dan wel. Ik heb de bestelling geannuleerd. Ik heb de pre-order gedaan op de 16e, maar volgens de mevrouw aan de telefoon worden er geen iPhone 12 Pro geleverd voor de 17e November. 

Het helpt dan niet als je op het forum zo’n post maakt met informatie die dus gewoon pertinent niet klopt.

Hoe kom je erbij dat die klantenservice wel gelijk heeft?

vind ik nogal een makkelijke conclusie. Had gewoon even dit weekend afgewacht. Dan had je iets te klagen gehad, nu moet je maar afwachten. 

Smid heeft een punt, de klantenservice kan niets meer zien dan wij op onze bestelpagina. 

Jansen2020

Nieuwkomer
  • 34Posts
  • 0Oplossingen
  • 25Likes

Het wordt met de dag frustrerender. Oorspronkelijk zou de Iphone pro deze week geleverd worden en nu hoor je dat het weleens eind november kan worden.

Nog even en dan hoor je dat het tijdens de kerstdagen wordt bezorgd.? De klantenservice vraagt eerst je naam, adres, geboortedatum, banknr en vervolgens krijg je een vaag antwoord  dat ze het niet weten! Waarom vraag je dan naar mijn persoonlijke gegevens?!  Zo irritant.

Stvn86030

Gedreven Ontdekker
  • 84Posts
  • 0Oplossingen
  • 44Likes
Jansen2020 wrote:

Het wordt met de dag frustrerender. Oorspronkelijk zou de Iphone pro deze week geleverd worden en nu hoor je dat het weleens eind november kan worden.

Nog even en dan hoor je dat het tijdens de kerstdagen wordt bezorgd. De klantenservice vraagt eerst je naam, adres, geboortedatum, banknr en vervolgens krijg je een vaag antwoord  dat ze het niet weten! Waarom vraag je dan naar mijn persoonlijke gegevens?!  Zo irritant.

Zeiden ze maar altijd dat ze het niet weten. Ze brengen fabeltjes als feiten en elke medewerker heeft een ander fabeltje. Klanten die hun weg niet weten te vinden naar dit forum worden keihard genaaid 

Christiaaan

Ontdekker
  • 84Posts
  • 0Oplossingen
  • 87Likes

Bij de klantenservice zitten ook alleen maar poppetjes joh. Maak je toch niet druk om die klantenservice. Die mensen worden betaald om klanten “tevreden” te houden. En in deze situatie is het onmogelijk om klanten tevreden te houden. Het is al lang bekend en zoals ieder jaar heeft dit alles te maken met de leveringen vanuit apple. Als vodafone 1.000.000 toestellen geleverd had gekregen vanuit apple, hadden wij ze al lang gehad. (En dan buiten het feit dat het op de dag van pre-orders gewoon waardeloos was met een systeem wat compleet faalde, waar de klantenservice niks aan kan doen).

 

Dus we kunnen wel met z'n alle vodafone blijven afzeiken maar daar krijgen we allemaal ons toestel niet eerder door.

 

Ik lees overigens al sinds post 1 mee op dit forum en ben ook gewoon een beetje teleurgesteld dat mijn bestelling van vrijdag 16-10 14:10 nooit binnen gekomen en of bevestigd is. Maar hier zeuren en bij de klantenservice zeuren heeft in mijn ogen nog niemand ergens gebracht.

Wees even gewoon nog even geduldig. En wacht de berichten af.

Wessaman

Nieuwkomer
  • 99Posts
  • 0Oplossingen
  • 102Likes
Christiaaan wrote:

Bij de klantenservice zitten ook alleen maar poppetjes joh. Maak je toch niet druk om die klantenservice. Die mensen worden betaald om klanten “tevreden” te houden. En in deze situatie is het onmogelijk om klanten tevreden te houden. Het is al lang bekend en zoals ieder jaar heeft dit alles te maken met de leveringen vanuit apple. Als vodafone 1.000.000 toestellen geleverd had gekregen vanuit apple, hadden wij ze al lang gehad. (En dan buiten het feit dat het op de dag van pre-orders gewoon waardeloos was met een systeem wat compleet faalde, waar de klantenservice niks aan kan doen).

 

Dus we kunnen wel met z'n alle vodafone blijven afzeiken maar daar krijgen we allemaal ons toestel niet eerder door.

 

Ik lees overigens al sinds post 1 mee op dit forum en ben ook gewoon een beetje teleurgesteld dat mijn bestelling van vrijdag 16-10 14:10 nooit binnen gekomen en of bevestigd is. Maar hier zeuren en bij de klantenservice zeuren heeft in mijn ogen nog niemand ergens gebracht.

Wees even gewoon nog even geduldig. En wacht de berichten af.

Heb je tips even overwogen, maar kies er toch voor om te blijven zeuren 😛

geloof6

Ontdekker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes
iMike wrote:

Is er al iemand die een T&T code heeft gekregen voor morgen?

Alleen een sms dat hij eind WK’s 44 geleverd wordt 

daarna was het stil …..?

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties op dit artikel.

Uitgelicht topic