Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes

iPhone 12 [Bestellen & Leveren]

Wil jij een iPhone 12 bestellen? Lees dan hier alle informatie die je nodig hebt om die order te plaatsen.


Alle modellen van de iPhone 12 zijn te bestellen via onze webshop. 

< Ik wil een iPhone 12 bestellen >

Wil je liever persoonlijk advies bij de aanschaf van de iPhone 12? Ga dan langs één van onze Vodafone winkels of bel ons via 0800-0560 (gratis). We helpen je graag! 

Levertijd
Als je bestelt wil je natuurlijk ook weten wanneer je de iPhone ontvangt. Vanaf 23 oktober mogen de eerste toestellen geleverd worden. Klanten die als eerste besteld hebben, ontvangen ook als eerste het toestel. Je wordt per sms op de hoogte gehouden worden van je bestelling. Bekijk meer informatie over de levertijden van iPhone 12. We plaatsen, indien beschikbaar, in dit topic ook actuele updates over de status van levertijden. 

Levering
Na je bestelling ontvang je meer informatie over de levertijd van je toestel. Heb je verlengd? Dan sturen we een e-mail zodra de bestelling is verstuurd. Daarin staat ook een Track & Trace nummer waarmee je de status van de bestelling kunt volgen.

Bij nieuwe aansluitingen ontvang je een e-mail om een leverafspraak te maken (i.v.m. identiteitscontrole) zodra de voorraad voor jouw bestelling is gereserveerd. In geval van een bestelling met nummerbehoud wachten we op goedkeuring van je huidige provider. Daarna plannen we pas een leverafspraak. 

Bestelling wijzigen
Afhankelijk van de status van je bestelling kun je eventueel nog een aanpassing doen. Hiervoor neem je contact op met 0800-0560 (optie 1). Een wijziging van je bestelling kan wel betekenen dat er een langere levertijd gaat gelden. 

Aanvullende informatie
Mis je relevante informatie in dit topic? Of heb je zelf nog aanvullingen? Laat het ons weten in de reacties of open je eigen topic. De Community gaat graag met je in gesprek! 

Twijfel je nog of je gaat bestellen? Of wil je in gesprek met andere Apple fans over de nieuwe iPhone 12 modellen? Bekijk dan eens het iPhone 12 - Ervaringen & Discussie topic.

Eerdere updates

Update 23 oktober 15:30 uur
Goed nieuws! Vandaag zijn de leveringen van de eerste pre-orders gestart. We begrijpen dat er de afgelopen week wat onduidelijkheden waren over de orders. Onze excuses hiervoor. We zijn hard aan het werk om te zorgen dat iedereen toch de gewenste iPhone zo snel mogelijk in bezit heeft. We zijn hierbij ook afhankelijk van de voorraad die Apple ons levert.
Informatie over de levering van jouw iPhone wordt gecommuniceerd via sms. Zodra jouw levering klaarstaat ontvang je een Track & Trace code.

Heb je een vraag? Laat het ons weten in dit topic, dan helpen we je zo goed mogelijk.

Update 27 oktober 10:45 uur.
Goed nieuws! De website is aangevuld met de specifieke levertijden per type toestel én besteldatum.

Update 27 oktober 12:00 uur.
Helaas is aan ons de verkeerde informatie doorgegeven over de levering van de iPhone's. De pagina is weer aangepast. Het gaat om de leverdata voor bestellingen vanaf vandaag, niet vóór vandaag. Zowel klanten die eerder hebben besteld als vanaf vandaag worden op de hoogte gehouden per sms. Mijn excuses voor de verwarring! 
 

Update 29 oktober 17:00 uur
We begrijpen dat er behoefte is aan duidelijkheid. Welke informatie is nu leidend voor de levertijd van jouw iPhone?

Heb jij een bestelling gedaan én al een sms met informatie over de levering ontvangen? Dan is deze leidend. De informatie uit de sms is dus voor jou de correcte en enige leveringsinformatie die geldt.

Heb je besteld en nog geen sms ontvangen? Kijk dan op www.vodafone.nl/levertijd voor jouw verwachte leverdatum. Let op: dit is een verwachte leverdatum. Ook hier geldt dat de informatie in de sms die je gaat ontvangen uiteindelijk leidend is.

Uiteraard willen wij ook graag iedereen zo snel mogelijk blij maken met de nieuwe iPhone 12. Maar, we zijn zoals elk jaar afhankelijk van de leveringen die we van Apple ontvangen. Voor sommige toestellen geldt een langere wachttijd dan waar we op gehoopt hadden.
 

Update 4 november 11:00 uur 

Bedankt voor het aanleveren van de voorbeeldnummers gisteren. We zijn aan het onderzoeken waarom een aantal van jullie geen sms heeft ontvangen. Het lijkt wellicht ontzettend simpel om jullie nu een sms te sturen met daarin de verwachte leverdatum. Helaas is dit niet het geval. De sms'jes worden gestuurd door een geautomatiseerd systeem dat gekoppeld is aan het bestelsysteem. Door hier veranderingen in aan te brengen kan dit als gevolg hebben dat jullie verkeerde sms'jes gaan krijgen en dat willen we uiteraard voorkomen.

Zodra er een update is, plaatsen we deze weer in dit topic.

 

Update vrijdag 6 november 14:00 uur

De tweede pre-order periode voor de iPhone 12 Mini en de iPhone 12 Pro Max is ook gestart! Daarnaast is de iPhone 12 en de iPhone 12 Pro natuurlijk ook nog steeds te bestellen via onze webshop.

 

Update 12 november 11:30 uur
Naar aanleiding van jullie feedback, én het intern aankaarten van de verschillende issues die in dit topic besproken zijn, hebben we nu een update over de levertijden voor zowel voor als na 21 oktober, per model. Zie onderstaande tabel voor een verwachting van de levertijden. Dit is een indicatie op basis van de informatie die we van Apple ontvangen. Zodra jouw toestel daadwerkelijk verzonden wordt, ontvang je van ons een Track& Trace code. 

 

Update 17 november 15:00 uur
We hebben de meest recente informatie over de levertijden als tabel in een bijlage toegevoegd aan dit topic. Het zijn de verwachte levertijden per type toestel en besteldatum voor alle verkrijgbare modellen van de iPhone 12. 
 

Update 24 november 13:58 uur
We hebben de meest recente informatie over de levertijden aangepast en aan de bijlage toegevoegd aan dit topic. Het zijn de verwachte levertijden per type toestel en besteldatum voor alle verkrijgbare modellen van de iPhone 12. 


Update 9 december 11:00 uur
We hebben de meest recente informatie over de levertijden aangepast en aan de bijlage toegevoegd aan dit topic. Het zijn de verwachte levertijden per type toestel en besteldatum voor alle verkrijgbare modellen van de iPhone 12. 

Update 21 december 12:00 uur
We hebben de meest recente informatie over de levertijden aangepast en aan de bijlage toegevoegd aan dit topic. Het zijn de verwachte levertijden per type toestel en besteldatum voor alle verkrijgbare modellen van de iPhone 12. 

Update 29 december 12:00 uur
We hebben de meest recente informatie over de levertijden aangepast en aan de bijlage toegevoegd aan dit topic. Het zijn de verwachte levertijden per type toestel en besteldatum voor alle verkrijgbare modellen van de iPhone 12. 

Update 5 januari 16:00 uur
We hebben de meest recente informatie over de levertijden aangepast en aan de bijlage toegevoegd aan dit topic. Het zijn de verwachte levertijden per type toestel en besteldatum voor alle verkrijgbare modellen van de iPhone 12. 

1.986 Reacties
Dirksma

Nieuwkomer
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 19Likes
Stvn86030 wrote:
Red Together icm Iphone SE wrote:
Stvn86030 wrote:
Energieboy wrote:

Wat had iedereen dan verwacht?
Corona crisis, dat is voor elk bedrijf echt een probleem. En we kennen Apple toch al wel wat langer?! Die zegt altijd genoeg van die dingen te hebben en na 1 uur bestellen, op de dag dat het kan, zegt Apple zelf ook al dat ze niet meer kunnen leveren en dat het nog wel weken kan duren. Dus ja, wat verwacht je dan van Vodafone? Die moeten ook wachten tot Apple ze weer kan leveren. 

Uhm, elk ander bedrijf levert gewoon of geeft op zijn minst duidelijkheid. Plus het zijn niet de wachttijden, maar de klantenservice medewerkers die ons helemaal gek drijven . 

Bij KPN leeft hetzelfde probleem voor zover ik weet. Geduld is een schone zaak en Vodafone kan echt niets anders dan ons laten wachten totdat onze toestellen binnen zijn. Twee jaar terug werkte ik voor een vrij bekende telefoonzaak en ook destijds kon het een aantal dagen duren voordat er duidelijkheid was. Logisch, maar het is pas 4 dagen na de release van de toestellen en als het even meezit krijg je deze week gewoon bericht. We zijn lang niet de enigen! 😉 

Ik heb geen idee wat er speelt bij KPN, al lees ik daar een stuk minder over terwijl er op integrale fora steen en been geklaagd wordt over deze faal van Vodafone. Feit is wel dat je op release in alle mediamarkt fillialen, Coolblue etc gewoon elke iPhone kon bemachtigen, en dat nog los van alle digitale pre orders. Hierboven werd ook net nog Bepsimpel genoemd. En fijn dat jij zoveel geduld hebt, en dat respecteer ik, maar je kan toch niet verwachten dat iedereen hetzelfde is als jou? Ik zat niet voor niks vol goede moed om 14:00 klaar op 16 oktober om mezelf te verzekeren van een exemplaar op de releasedatum.

En nogmaals, de frustratie zit em nog niet eens in het falen van het bestelsysteem of de vertraging van de order. De frustratie zit em in alle uitermate vervelende ervaringen met de klantenservice 

Ik begrijp de frustratie rondom de klantenservice erg goed maar ook zij hebben niet alle wijsheid in pacht. Zoals Steven bijvoorbeeld heeft aangegeven vanuit Vodafone is dat we moeten wachten op mails en sms’jes. Meer dan dat kunnen ze op dit moment niet dus is het helaas zoals het is. En inderdaad, niemand is hetzelfde, maar ik ben erg tevreden over Vodafone als leverancier van diensten dus heb ik er vrede mee dat ik moet wachten op een extern product. Zodra dat geleverd is laat ik dit allemaal achter me en ga ik enorm genieten van een geweldig toestel!

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Dat je van een klantenservice mag verwachten dat deze alles weet, goed. Maar iemand bij de klantenservice zit niet op de afdeling bestellingen en als die informatie krijgt die niet correct is, kan je daar de persoon van de klantenservice niet op aanspreken. Dan zou je dus kunnen zeggen dat het wel falen is van het bestelsysteem en/of de vertragingen van orders. Het is maar net hoe iemand van boven de klantenservice z’n informatie doorgeeft.

En als je weet dat het bij andere bedrijven wel allemaal goed gaat, waarom bestel je hem daar dan niet met een Vodafone abonnement. Dat kan ook, geen probleem! En dit ging elk jaar weer zo opnieuw, heb dan voor nu geduld en een gewaarschuwd mens telt voor twee. Je kan er boos over zijn, dat heeft echt geen enkele zin. Ik begrijp de boosheid wel maar er zijn toch ergere dingen in het leven dan nog even wachten tot het toestel uit komt. Zit nu 1 jaar en 2 maanden te wachten tot de iPhone 13 uit komt en dan mag ik die eindelijk gaan bestellen. Iets later dan iedereen, want dan heb ik hem gewoon de volgende dag in huis.

Ja, en zeg maar dat ik het te rooskleurig zie en dat ik er allemaal niets van snap. Prima, iedereen mag z’n mening hebben en nogmaals, ik begrijp dat mensen boos zijn dat ze zo lang moeten wachten, maar je doet er niets aan. 

Bobbygeurtz

Nieuwkomer
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes
Dirksma wrote:
Stvn86030 wrote:
Red Together icm Iphone SE wrote:
Stvn86030 wrote:
Energieboy wrote:

Wat had iedereen dan verwacht?
Corona crisis, dat is voor elk bedrijf echt een probleem. En we kennen Apple toch al wel wat langer?! Die zegt altijd genoeg van die dingen te hebben en na 1 uur bestellen, op de dag dat het kan, zegt Apple zelf ook al dat ze niet meer kunnen leveren en dat het nog wel weken kan duren. Dus ja, wat verwacht je dan van Vodafone? Die moeten ook wachten tot Apple ze weer kan leveren. 

Uhm, elk ander bedrijf levert gewoon of geeft op zijn minst duidelijkheid. Plus het zijn niet de wachttijden, maar de klantenservice medewerkers die ons helemaal gek drijven . 

Bij KPN leeft hetzelfde probleem voor zover ik weet. Geduld is een schone zaak en Vodafone kan echt niets anders dan ons laten wachten totdat onze toestellen binnen zijn. Twee jaar terug werkte ik voor een vrij bekende telefoonzaak en ook destijds kon het een aantal dagen duren voordat er duidelijkheid was. Logisch, maar het is pas 4 dagen na de release van de toestellen en als het even meezit krijg je deze week gewoon bericht. We zijn lang niet de enigen! 😉 

Ik heb geen idee wat er speelt bij KPN, al lees ik daar een stuk minder over terwijl er op integrale fora steen en been geklaagd wordt over deze faal van Vodafone. Feit is wel dat je op release in alle mediamarkt fillialen, Coolblue etc gewoon elke iPhone kon bemachtigen, en dat nog los van alle digitale pre orders. Hierboven werd ook net nog Bepsimpel genoemd. En fijn dat jij zoveel geduld hebt, en dat respecteer ik, maar je kan toch niet verwachten dat iedereen hetzelfde is als jou? Ik zat niet voor niks vol goede moed om 14:00 klaar op 16 oktober om mezelf te verzekeren van een exemplaar op de releasedatum.

En nogmaals, de frustratie zit em nog niet eens in het falen van het bestelsysteem of de vertraging van de order. De frustratie zit em in alle uitermate vervelende ervaringen met de klantenservice 

Ik begrijp de frustratie rondom de klantenservice erg goed maar ook zij hebben niet alle wijsheid in pacht. Zoals Steven bijvoorbeeld heeft aangegeven vanuit Vodafone is dat we moeten wachten op mails en sms’jes. Meer dan dat kunnen ze op dit moment niet dus is het helaas zoals het is. En inderdaad, niemand is hetzelfde, maar ik ben erg tevreden over Vodafone als leverancier van diensten dus heb ik er vrede mee dat ik moet wachten op een extern product. Zodra dat geleverd is laat ik dit allemaal achter me en ga ik enorm genieten van een geweldig toestel!

Wel raar dat ze roepen dat ze geen duidelijkheid kunnen geven aan de mensen die een pre order hebben geplaatst terwijl ze op de site info geven over toestellen die vanaf vandaag besteld worden. Dus ze kunnen wel duidelijkheid geven. Wie houd wie voor de gek? 

 

Dirksma

Nieuwkomer
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 19Likes

Ze kunnen dus alleen duidelijkheid geven over bestellingen die vanaf vandaag worden geplaatst. Ik denk zelf dat de door ons bestelde toestellen al onderweg zijn en eerdaags zullen arriveren maar de vraag is alleen nog wanneer. 

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Beste @Bobbygeurtz 
Volgens mij heeft Steven al aangegeven, via een link, dat er meer duidelijkheid is. Als je nu die informatie aanneemt en niet overaal naar gaat bellen, en/of via twitter of via Facebook, vragen gaat stellen, dan weet je wat er aan de hand is. (ik zeg overigens niet dat je overal al aan de bel hebt getrokken hoor, het is maar gewoon een zin / aannamen)

Volgens mij is de genoemde informatie vrij up to date en helpt Steven je met informatie. Bericht van Steven: Hi all, Goed nieuws! De website is aangevuld met de specifieke levertijden per type toestel én besteldatum.

Update: Helaas is aan ons de verkeerde informatie doorgegeven over de levering van de iPhone's. De pagina is weer aangepast. Het gaat om de leverdata voor bestellingen vanaf vandaag, niet vóór vandaag. Zowel klanten die eerder hebben besteld als vanaf vandaag worden op de hoogte gehouden per sms. Mijn excuses voor de verwarring! 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Ik begrijp de frustratie van iedereen wel degelijk.  @Dirksma en @Energieboy.  Iedereen wilt het toestel als eerste ontvangen en omdat het mis is gegaan met sommige bestellingen.
Ook begrijp ik dat sommige iets meer of vaker informatie willen dan alleen de week waarin geleverd wordt.
Alle feedback die wij hier lezen, nemen we natuurlijk mee en kijken we waar we wat kunnen verbeteren. Dus blijf dit ook vooral doorgeven.

Stvn86030

Gedreven Ontdekker
  • 84Posts
  • 0Oplossingen
  • 44Likes

@Energieboy @Dirksma Ik had vrede gehad met het antwoord dat ze niets wisten bij de klantenservice. Het probleem is juist dat ze allemaal deden alsof ze het wél wisten en inconsequent foutieve informatie verspreidden. En boos werden, de klant beschuldigden, ophingen etc etc, eigenlijk alles deden wat je als klantenservice écht niet kan maken in 2020, dan raakt je geduld op een gegeven moment wel op ja. En dat staat helemaal los van het geduld als in wachten op het toestel, het gaat om geduld met de klantenservice. Dát is mijn reden dat ik geannuleerd heb en er donderdag een elders besteld had en vrijdag in huis had. De reden is niet dat ik langer moest wachten dan voorzien.

Als Vodafone wat geld zou verplaatsen van marketing naar klantenservice en ict zou het een stuk beter bedrijf zijn.

En zoals ik ook al gemeld heb aan @Steven Vodafone  ben ik hem heel dankbaar voor alles wat hij geprobeerd heeft om ons te helpen. Aan hem heeft het niet gelegen 

Bobbygeurtz

Nieuwkomer
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes
Energieboy wrote:

Beste @Bobbygeurtz 
Volgens mij heeft Steven al aangegeven, via een link, dat er meer duidelijkheid is. Als je nu die informatie aanneemt en niet overaal naar gaat bellen, en/of via twitter of via Facebook, vragen gaat stellen, dan weet je wat er aan de hand is. (ik zeg overigens niet dat je overal al aan de bel hebt getrokken hoor, het is maar gewoon een zin / aannamen)

Volgens mij is de genoemde informatie vrij up to date en helpt Steven je met informatie.
Bericht van Steven: Hi all, Goed nieuws! De website is aangevuld met de specifieke levertijden per type toestel én besteldatum.

 

Update: Helaas is aan ons de verkeerde informatie doorgegeven over de levering van de iPhone's. De pagina is weer aangepast. Het gaat om de leverdata voor bestellingen vanaf vandaag, niet vóór vandaag. Zowel klanten die eerder hebben besteld als vanaf vandaag worden op de hoogte gehouden per sms. Mijn excuses voor de verwarring! 

Ja dat snap ik maar die info die gegeven word is voor toestellen die vanaf vandaga besteld worden... daar heb ik natuurlijk niet veel mee tedoen aangezien ik met vele andere een pre order hebben gedaan... ik vind het gewoon heel appart dat men geen duidelijk heid kan geven voor de pre orders maar wel data online knallen voor de orders die vanaf vandaag geplaatst worden.. dus er is wel degelijk iets bekend lijkt me.. of praten ze dan weer onzin? 

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Stvn86030 wrote:

Als Vodafone wat geld zou verplaatsen van marketing naar klantenservice en ict zou het een stuk beter bedrijf zijn.

En zoals ik ook al gemeld heb aan @Steven Vodafone  ben ik hem heel dankbaar voor alles wat hij geprobeerd heeft om ons te helpen. Aan hem heeft het niet gelegen 

Als Vodafone fan kan ik me wel bij deze twee punten aansluiten!

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

@stvn86030 ik snap je punt! Je situatie is alleen wel een aparte situatie. Ik kan niet oordelen wat er allemaal in de gesprekken gezegd is. Als ik het zo lees valt dat bij jou in ieder geval niet goed. Ik ben het ook met je eens dat die manier van werken niet is hoe we dat bij Vodafone willen doen. Sorry daarvoor.

 

Ik wil benadrukken dat het geen zin heeft om via verschillende kanalen contact op te nemen over de levering. We kunnen alleen zien wanneer een toestel geleverd wordt als er een track&trace code verstuurd is, en dan kun je het zelf ookJ. Op wat is de link van die site waar de indicatie staat? staat wel een indicatie wanneer de toestellen bij ons binnen zijn. Meerdere malen contact opnemen zorgt voor extra verwarring, en als je toevallig iemand spreekt die niet zo ervaren is kan het misschien ook voor nog meer vertraging zorgen omdat die persoon iets doet wat niet goed is.

 

@All, ik begrijp de frustratie van iedereen wel degelijk. Iedereen wil natuurlijk die telefoon en doet er alles aan om helder te krijgen wanneer die binnenkomt. Wij houden jullie zo goed mogelijk op de hoogte van het topic. Verder zorgen we dat we de individuele problemen intern uitzetten zodat het opgepakt wordt. Alle feedback die jullie hebben nemen we natuurlijk mee en kijken we waar we wat kunnen verbeteren. Dus blijf dit ook vooral doorgeven.

 

Betreft de levering: Ik heb vandaag twee updates gedeeld @Bobbygeurtz:  

 Hi all, Goed nieuws! De website is aangevuld met de specifieke levertijden per type toestel én besteldatum.

 
Update: Helaas is aan ons de verkeerde informatie doorgegeven over de levering van de iPhone's. De pagina is weer aangepast. Het gaat om de leverdata voor bestellingen vanaf vandaag, niet vóór vandaag. Zowel klanten die eerder hebben besteld als vanaf vandaag worden op de hoogte gehouden per sms. Mijn excuses voor de verwarring! 


Dit is de meest actuele update die ik heb. Heb je dus voor de 27e bestelt, dan mag je de sms aanhouden. 

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Het is nu zoals het is.
Steven heeft z’n verontschuldigingen aangeboden namens Vodafone en nu is het echt gewoon wachten. Kunnen hier wel nog een dag lekker elk minuut blijven chatten, maar dat helpt ook niet. Verwacht in ieder geval dat het er niet beter van zal worden. 

Ik hou er in ieder geval mee op en wens iedereen, die straks z’n iPhone 12 binnen krijgt, heel veel plezier met uitpakken en het gebruik van deze geweldige telefoon. 

Bobbygeurtz

Nieuwkomer
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes
Steven Vodafone wrote:

 

 

Betreft de levering: Ik heb vandaag twee updates gedeeld:

 Hi all, Goed nieuws! De website is aangevuld met de specifieke levertijden per type toestel én besteldatum.

 
Update: Helaas is aan ons de verkeerde informatie doorgegeven over de levering van de iPhone's. De pagina is weer aangepast. Het gaat om de leverdata voor bestellingen vanaf vandaag, niet vóór vandaag. Zowel klanten die eerder hebben besteld als vanaf vandaag worden op de hoogte gehouden per sms. Mijn excuses voor de verwarring! 


Dit is de meest actuele update die ik heb. Heb je dus voor de 27e bestelt, dan mag je de sms aanhouden. 

En als je geen sms hebt? Op de chat woed gezegd hou je sms aan maar ik heb al eens aangegeven nogsteeds geen sms te hebben ... het gekke is dat ik vrijdsh wel gelijk een mail heb gehad dat mijn order vertraagd is...

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Wanneer heb je de bestelling geplaats @Bobbygeurtz 
Meestal volgt de sms in de week /2 weken erna. 

Bobbygeurtz

Nieuwkomer
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes
Steven Vodafone wrote:

Wanneer heb je de bestelling geplaats? 
Meestal volgt de sms in de week /2 weken erna. 


De uiteindelijke bestelling die doorgekomen is is geplaatst op 21e einde van de morgen

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Waarschijnlijk ga je dan komende week of de week erna een sms krijgen met betrekking tot de levering @Bobbygeurtz 

Moderator edit: Het kan zijn dat ook via de mail kan binnen komen. 

iMike

Nieuwkomer
  • 162Posts
  • 0Oplossingen
  • 213Likes
Bobbygeurtz wrote:
iMike wrote:
Bobbygeurtz wrote:

Even semi off topic.. de prijs van die airpods pro... die valt me nu een beetje op.. ligt dit aan mij of zijn er meerdere mensen die dit opvalt, ik meende dat die prijs vorige week nog rond de 250 euro was?! 

Klopt, bijna overal nu rond de 200 euro.

Ik weet dat ze overal nu in de aanbieding zijn maar ik doelde speciafiek op vodafone, ik meende dat hun prijs tot voor gister nog rond de 250 lag... dus vandaar

Neen, die stond op 279. 

Gr,

Mike

Sophieeee

Nieuwkomer
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
Steven Vodafone wrote:

 

Betreft de levering: Ik heb vandaag twee updates gedeeld @Bobbygeurtz:  

 Hi all, Goed nieuws! De website is aangevuld met de specifieke levertijden per type toestel én besteldatum.

 
Update: Helaas is aan ons de verkeerde informatie doorgegeven over de levering van de iPhone's. De pagina is weer aangepast. Het gaat om de leverdata voor bestellingen vanaf vandaag, niet vóór vandaag. Zowel klanten die eerder hebben besteld als vanaf vandaag worden op de hoogte gehouden per sms. Mijn excuses voor de verwarring! 


Dit is de meest actuele update die ik heb. Heb je dus voor de 27e bestelt, dan mag je de sms aanhouden. 

Hi Steven. Ik mijn Iphone 12 pro in een van jullie winkels gepreordend en dus voor de 27e besteld, maar nooit een sms of mail ontvangen met dat mijn bestelling vertraagd is of een indicatie van de levering… Ik snap dat jullie me geen specifieke datuk kunnen geven etc etc, maar wat moet ik dan aanhouden? 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

@Sophieeee indien een bestelling via de winkel is geplaatst, zal de winkel contact met je opnemen zodra het toestel in de winkel geleverd wordt. 
Zij zullen je bellen zodra het toestel er is. Mochten ze je niet aan de telefoon krijgen, dan zal er een e-mail uitgestuurd worden.
 

el_vallom

Nieuwkomer
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Mijn preorder bij Vodafone heb ik geannuleerd vanochtend en weer bij Belsimpel bestelling geplaatst met verlenging ook bij Vodafone. En wat? Mijn iPhone 12 pro is al verzonden en ie komt morgen al aan.

Dirksma

Nieuwkomer
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 19Likes
el_vallom wrote:

Mijn preorder bij Vodafone heb ik geannuleerd vanochtend en weer bij Belsimpel bestelling geplaatst met verlenging ook bij Vodafone. En wat? Mijn iPhone 12 pro is al verzonden en ie komt morgen al aan.

Belsimpel doet aan grijze import waardoor je er niet vanuit kan gaan dat het daadwerkelijk een Nederlands toestel is. Vodafone doet dat niet en wacht op de directe levering van Apple zonder tussenkomst van een derde partij. Desondanks veel plezier met je aankoop! 

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Oh ja, Vodafone zegt Sorry
Voor het wachten hier een leuke excuses lijst via YouTube
 

Veel luister plezier tijdens het wachten

Pats16

Ontdekker
  • 138Posts
  • 0Oplossingen
  • 74Likes

Net een sms ontvangen met de code voor de AirPods en veel plezier met je nieuwe iPhone! Maar geen verzend bewijs dat hij onderweg is ofzo… iemand dit ook gekregen?

Juuls

Gedreven Ontdekker
  • 29Posts
  • 0Oplossingen
  • 19Likes
Pats16 wrote:

Net een sms ontvangen met de code voor de AirPods en veel plezier met je nieuwe iPhone! Maar geen verzend bewijs dat hij onderweg is ofzo… iemand dit ook gekregen?

Die heb ik gistermiddag ook gekregen ja. Is standaard, omdat we een iPhone hebben gepreordered zeggen ze ook van veel plezier met je nieuwe telefoon.

Niwla

Liefhebber
  • 54Posts
  • 0Oplossingen
  • 23Likes
Juuls wrote:
Pats16 wrote:

Net een sms ontvangen met de code voor de AirPods en veel plezier met je nieuwe iPhone! Maar geen verzend bewijs dat hij onderweg is ofzo… iemand dit ook gekregen?

Die heb ik gistermiddag ook gekregen ja. Is standaard, omdat we een iPhone hebben gepreordered zeggen ze ook van veel plezier met je nieuwe telefoon.

Precies. Mijn AirPods komen morgen binnen 😄

Juuls

Gedreven Ontdekker
  • 29Posts
  • 0Oplossingen
  • 19Likes
Niwla wrote:
Juuls wrote:
Pats16 wrote:

Net een sms ontvangen met de code voor de AirPods en veel plezier met je nieuwe iPhone! Maar geen verzend bewijs dat hij onderweg is ofzo… iemand dit ook gekregen?

Die heb ik gistermiddag ook gekregen ja. Is standaard, omdat we een iPhone hebben gepreordered zeggen ze ook van veel plezier met je nieuwe telefoon.

Precies. Mijn AirPods komen morgen binnen 😄

Nice! Een maat van me heeft ze besteld en hij zou ze dus vandaag krijgen, krijgt ie van GLS een mail dat ze morgen pas komen

Christijanus

Nieuwkomer
  • 33Posts
  • 0Oplossingen
  • 19Likes
Steven Vodafone wrote:

Hi all,

Goed nieuws! De website is aangevuld met de specifieke levertijden per type toestel én besteldatum.

Hallo, heel leuk deze info, maar de mensen die een pre-order hebben gedaan zullen toch liever de data voor hun betreffende bestelling willen zien. Dus vooral voor diegenen die al op 16 oktober hebben besteld en nu nog niets weten. Dat geldt in elk geval wel voor mij.. Deze info is vanaf bestellingen die vandaag de 27e gedaan zijn begrijp ik hier uit.

Bobbygeurtz

Nieuwkomer
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes
el_vallom wrote:

Mijn preorder bij Vodafone heb ik geannuleerd vanochtend en weer bij Belsimpel bestelling geplaatst met verlenging ook bij Vodafone. En wat? Mijn iPhone 12 pro is al verzonden en ie komt morgen al aan.

Same here, bij belsimpel hetzelfde abonement afgesloten, helaas kwam mijn extra 2 euro korting te vervallen maar het toestel was er ook nog eens 100 euro goedkoper, en morgen word alles bezorgd, hoe fijn is dat! 

Danny070

Nieuwkomer
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik heb een extra korting van €120 gehad op de pro 128gb en kom dan op €960 en Voor red essential 1 jaar betaal ik €21 icm Ziggo bij belsimpel kom ik wel een stuk duurder uit, of kijk ik verkeerd? 

Bobbygeurtz

Nieuwkomer
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes
Danny070 wrote:

Ik heb een extra korting van €120 gehad op de pro 128gb en kom dan op €960 en Voor red essential 1 jaar betaal ik €21 icm Ziggo bij belsimpel kom ik wel een stuk duurder uit, of kijk ik verkeerd? 

Ik weet niet hoe je aan die 120 euro komt.. maar ik heb nu een iphone 12 pro grapithe 256gb voor 1.098 icm vodafone red together icm ziggo thuis voor 28 euro, bij vodafone betaalde ik 1.175 voor hetzelde toestel, en 26 euro voor hetzelde abonement 

Danny070

Nieuwkomer
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Bobbygeurtz wrote:
Danny070 wrote:

Ik heb een extra korting van €120 gehad op de pro 128gb en kom dan op €960 en Voor red essential 1 jaar betaal ik €21 icm Ziggo bij belsimpel kom ik wel een stuk duurder uit, of kijk ik verkeerd? 

Ik weet niet hoe je aan die 120 euro komt.. maar ik heb nu een iphone 12 pro grapithe 256gb voor 1.098 icm vodafone red together icm ziggo thuis voor 28 euro, bij vodafone betaalde ik 1.175 voor hetzelde toestel, en 26 euro voor hetzelde abonement 

Ja dat is wel raar ik heb m telefonisch verlengd en zag op de factuur kortingscode hands120 staan en de daarbijbehorende korting van €120 

Bij belsimpel kom ik op 1069 euro en 23 voor hetzelfde abbo

Fabyelle

Gedreven Ontdekker
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 11Likes

Zo’n beetje alles meegelezen en mede gefrustreerd door de reacties hier. 
Geen telefoon vorige week, bestel op de pre order dag tegen 14:10. Wel bevestiging, daarna werd het stil…

vorige week een sms!! Yes dacht ik… helaas was dat de sms voor het leveren van eind week 44. Ok ok ok, prima wachten we een weekje. Maar na alle berichten baal je wel, tot net!! Kreeg in ene een bericht van Post.nl Dynalogic Woerden, morgen krijg ik mn telefoon?? Iphone 12 Pro 128 Gold, dus mensen er is nog hoop ?? 

Pats16

Ontdekker
  • 138Posts
  • 0Oplossingen
  • 74Likes
Fabyelle wrote:

Zo’n beetje alles meegelezen en mede gefrustreerd door de reacties hier. 
Geen telefoon vorige week, bestel op de pre order dag tegen 14:10. Wel bevestiging, daarna werd het stil…

vorige week een sms!! Yes dacht ik… helaas was dat de sms voor het leveren van eind week 44. Ok ok ok, prima wachten we een weekje. Maar na alle berichten baal je wel, tot net!! Kreeg in ene een bericht van Post.nl Dynalogic Woerden, morgen krijg ik mn telefoon Iphone 12 Pro 128 Gold, dus mensen er is nog hoop  

Yeah!!! En geen mailtje of sms ? Ik heb ook de gold besteld en de 16e besteld hoop zo dat hij komt een dezer dagen..

Fabyelle

Gedreven Ontdekker
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 11Likes
Pats16 wrote:
Fabyelle wrote:

Zo’n beetje alles meegelezen en mede gefrustreerd door de reacties hier. 
Geen telefoon vorige week, bestel op de pre order dag tegen 14:10. Wel bevestiging, daarna werd het stil…

vorige week een sms!! Yes dacht ik… helaas was dat de sms voor het leveren van eind week 44. Ok ok ok, prima wachten we een weekje. Maar na alle berichten baal je wel, tot net!! Kreeg in ene een bericht van Post.nl Dynalogic Woerden, morgen krijg ik mn telefoon Iphone 12 Pro 128 Gold, dus mensen er is nog hoop  

Yeah!!! En geen mailtje of sms ? Ik heb ook de gold besteld en de 16e besteld hoop zo dat hij komt een dezer dagen..

Nee niks gehad! Alleen melding van Post.nl (app geeft altijd melding als ik een pakket mag ontvangen?)

vanmiddag stomd de status op onbekend, na de melding van Post.nl staat die op;

Status

Uitleveren:

Je bestelling is klaar voor verzending.

Je bestelling is klaar voor verzending. Zodra het pakket bij PostNL op transport gaat, zie je hier beneden de Track & Trace code (n.v.t. bij Sim Only).

Fabyelle

Gedreven Ontdekker
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 11Likes
Fabyelle wrote:
Pats16 wrote:
Fabyelle wrote:

Zo’n beetje alles meegelezen en mede gefrustreerd door de reacties hier. 
Geen telefoon vorige week, bestel op de pre order dag tegen 14:10. Wel bevestiging, daarna werd het stil…

vorige week een sms!! Yes dacht ik… helaas was dat de sms voor het leveren van eind week 44. Ok ok ok, prima wachten we een weekje. Maar na alle berichten baal je wel, tot net!! Kreeg in ene een bericht van Post.nl Dynalogic Woerden, morgen krijg ik mn telefoon Iphone 12 Pro 128 Gold, dus mensen er is nog hoop  

Yeah!!! En geen mailtje of sms ? Ik heb ook de gold besteld en de 16e besteld hoop zo dat hij komt een dezer dagen..

Nee niks gehad! Alleen melding van Post.nl (app geeft altijd melding als ik een pakket mag ontvangen)

vanmiddag stond de status op onbekend, na de melding van Post.nl staat die op;

Status

Uitleveren:

Je bestelling is klaar voor verzending.

Je bestelling is klaar voor verzending. Zodra het pakket bij PostNL op transport gaat, zie je hier beneden de Track & Trace code (n.v.t. bij Sim Only).

 

Christiaaan

Ontdekker
  • 84Posts
  • 0Oplossingen
  • 87Likes
Fabyelle wrote:

Zo’n beetje alles meegelezen en mede gefrustreerd door de reacties hier. 
Geen telefoon vorige week, bestel op de pre order dag tegen 14:10. Wel bevestiging, daarna werd het stil…

vorige week een sms!! Yes dacht ik… helaas was dat de sms voor het leveren van eind week 44. Ok ok ok, prima wachten we een weekje. Maar na alle berichten baal je wel, tot net!! Kreeg in ene een bericht van Post.nl Dynalogic Woerden, morgen krijg ik mn telefoon Iphone 12 Pro 128 Gold, dus mensen er is nog hoop  

Zoooo wat hoop ik toch dat die van mij ook deze week geleverd word. Ik heb ook de SMS eind week 44 gehad…. Zit al dagen mee te lezen hier en 't wordt er niet veel beter op met iedereen die ik zie en hoor annuleren en ergens anders bestellen. Ik heb nog even geduld ?

Jo0Lz

Nieuwkomer
  • 28Posts
  • 0Oplossingen
  • 24Likes
Fabyelle wrote:
Pats16 wrote:
Fabyelle wrote:

Zo’n beetje alles meegelezen en mede gefrustreerd door de reacties hier. 
Geen telefoon vorige week, bestel op de pre order dag tegen 14:10. Wel bevestiging, daarna werd het stil…

vorige week een sms!! Yes dacht ik… helaas was dat de sms voor het leveren van eind week 44. Ok ok ok, prima wachten we een weekje. Maar na alle berichten baal je wel, tot net!! Kreeg in ene een bericht van Post.nl Dynalogic Woerden, morgen krijg ik mn telefoon Iphone 12 Pro 128 Gold, dus mensen er is nog hoop  

Yeah!!! En geen mailtje of sms ? Ik heb ook de gold besteld en de 16e besteld hoop zo dat hij komt een dezer dagen..

Nee niks gehad! Alleen melding van Post.nl (app geeft altijd melding als ik een pakket mag ontvangen)

vanmiddag stomd de status op onbekend, na de melding van Post.nl staat die op;

Status

Uitleveren:

Je bestelling is klaar voor verzending.

Je bestelling is klaar voor verzending. Zodra het pakket bij PostNL op transport gaat, zie je hier beneden de Track & Trace code (n.v.t. bij Sim Only).

 

Tof. Ik heb nog altijd niks gehoord, ook levering eind week 44. Fingers crossed maar, op dit moment is de webshop offline voor onderhoud. 

klikos

Gedreven Liefhebber
  • 30Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ik beb ook de 16e besteld. steeds maar weer gehoord “bevestiging kan 48 uur duren”. Bestelling bleek dus niet doorgekomen te zijn. De 21e nog maar een keer besteld, de 22e onderstaande reactie via mail ontvangen. Bala hier goed van.. (zoals velen met mij)

 

Vervelend, je bestelling komt iets later dan verwacht. We doen er alles aan om het zo snel mogelijk bij je te bezorgen. Zodra 't op voorraad is, nemen we contact met je op voor een bezorgafspraak. We houden je per sms op de hoogte over de verwachte levertermijn.

Bedankt voor je geduld,

Team Vodafone

iMike

Nieuwkomer
  • 162Posts
  • 0Oplossingen
  • 213Likes

Vandaag ben ik gebeld om mijn verlenging aanbod door te spreken, uitgelegd dat ik een preorder heb gedaan…
Helaas kon hij niks zinnigs melden omtrent de levering van mijn toestel ondanks de SMS die is verstuurd. Vooralsnog afwachten dus, ik kan annuleren tot Zaterdag als dat nodig blijkt. 

 

JJJ

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ik heb ook geen sms gehad over de verwachte levertermijn.…

Op de 16de 14:20 bestelling gedaan en scherm gekregen met gelukt maar geen bevestigingsmail. Zaterdag, maandag en woensdag contact gehad met klantenservice, die zeiden dat ik moest wachten omdat het nog zou komen. Uiteindelijk op donderdag 22ste opnieuw bestelling gedaan. Wel lullig, zat er helemaal klaar voor de 16de, met de hoop de iPhone de 23ste te krijgen. Had dit ook al meegemaakt voor met de iPhone X. Ik heb nu alleen een mail gekregen dat mijn bestelling vertraagd is en op de hoogte gehouden wordt via sms, maar tot op heden niets ontvangen. 
Behalve de sms voor de AirPods Pro. 

Smid

Gedreven Ontdekker
  • 25Posts
  • 0Oplossingen
  • 25Likes

Die Airpods Pro werden wel snel geleverd!

Toch even iets positiefs melden 😉

Niwla

Liefhebber
  • 54Posts
  • 0Oplossingen
  • 23Likes
Smid wrote:

Die Airpods Pro werden wel snel geleverd!

Toch even iets positiefs melden 😉

Haha! Ik heb ze hier gistermiddag (voor 5 uur) besteld en als snel een track&trace binnen maar die is sinds het eerste ontvangst nog niet gewijzigd (“Data ontvangen”) dus ik denk dat het hier vandaag niet gaat worden 

 

Maar goed, ik mag niet klagen. Ik heb dan al wel mijn iphone 12

Dirksma

Nieuwkomer
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 19Likes

Een update van mijn kant: werd vanochtend tegen half 11 door de Vodafone-winkel gebeld en ben nu al enkele uren trots eigenaar van de 12 pro in het goud, 128gb. De sms vertelde me vorige week dat ik rond week 44 gebeld zou worden; woensdag beschouwen de dan maar als ‘rond’ 😉

Hoop dat de telefoon voor de overige wachtenden snel geleverd wordt! 

Chantal1979

Nieuwkomer
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
JJJ wrote:

Ik heb ook geen sms gehad over de verwachte levertermijn.…

Op de 16de 14:20 bestelling gedaan en scherm gekregen met gelukt maar geen bevestigingsmail. Zaterdag, maandag en woensdag contact gehad met klantenservice, die zeiden dat ik moest wachten omdat het nog zou komen. Uiteindelijk op donderdag 22ste opnieuw bestelling gedaan. Wel lullig, zat er helemaal klaar voor de 16de, met de hoop de iPhone de 23ste te krijgen. Had dit ook al meegemaakt voor met de iPhone X. Ik heb nu alleen een mail gekregen dat mijn bestelling vertraagd is en op de hoogte gehouden wordt via sms, maar tot op heden niets ontvangen. 
Behalve de sms voor de AirPods Pro. 

Bij mij is het hetzelfde. Eerste bestelling ging mis. Daarna aan het lijntje gehouden om 48 uur te wachten, terwijl ik al meteen anders een nieuwe bestelling had kunnen doen. Dit is niet netjes geweest van Vodafone. Vorige week de 22e opnieuw bestelling gedaan. Kreeg nu gelijk de mails met de bevestiging. En daarna veel radio stilte van de kant van Vodafone. Daardoor kijk ik wel heel vaak op dit forum of er dingen zijn die ik misschien mis.  

iMike

Nieuwkomer
  • 162Posts
  • 0Oplossingen
  • 213Likes
Dirksma wrote:

Een update van mijn kant: werd vanochtend tegen half 11 door de Vodafone-winkel gebeld en ben nu al enkele uren trots eigenaar van de 12 pro in het goud, 128gb. De sms vertelde me vorige week dat ik rond week 44 gebeld zou worden; woensdag beschouwen de dan maar als ‘rond’ 😉

Hoop dat de telefoon voor de overige wachtenden snel geleverd wordt! 

Super! Veel plezier met je nieuwe telefoon.

Smid

Gedreven Ontdekker
  • 25Posts
  • 0Oplossingen
  • 25Likes
Niwla wrote:
Smid wrote:

Die Airpods Pro werden wel snel geleverd!

Toch even iets positiefs melden 😉

Haha! Ik heb ze hier gistermiddag (voor 5 uur) besteld en als snel een track&trace binnen maar die is sinds het eerste ontvangst nog niet gewijzigd (“Data ontvangen”) dus ik denk dat het hier vandaag niet gaat worden 

 

Maar goed, ik mag niet klagen. Ik heb dan al wel mijn iphone 12

Maandag besteld vandaag bezorgd 

Juuls

Gedreven Ontdekker
  • 29Posts
  • 0Oplossingen
  • 19Likes

Leuk te zien dat mensen de iPhone toch al ontvangen! En veel plezier met de AirPods Pro! Geweldige dingen! Ik wacht zelf ook nog op een sms voor levering van vrijdag, maar tot op heden alleen maar bevestiging en vertragings mail ontvangen. 21e besteld, 12 pro 256 pacific blue. 

Jipperdepip

Ontdekker
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes

iPhone 12 pro:
 


 

Juuls

Gedreven Ontdekker
  • 29Posts
  • 0Oplossingen
  • 19Likes
Jipperdepip wrote:

iPhone 12 pro:
 


 

Ja precies?. Ik had besteld in de preorder maar die is na moeten afwachten op hun aanraden toch niet doorgekomen. Dus wacht ik nu maar en wacht ik maar. Bah. Wacht al 2 weken.   

Niwla

Liefhebber
  • 54Posts
  • 0Oplossingen
  • 23Likes
Smid wrote:
Niwla wrote:
Smid wrote:

Die Airpods Pro werden wel snel geleverd!

Toch even iets positiefs melden 😉

Haha! Ik heb ze hier gistermiddag (voor 5 uur) besteld en als snel een track&trace binnen maar die is sinds het eerste ontvangst nog niet gewijzigd (“Data ontvangen”) dus ik denk dat het hier vandaag niet gaat worden 

 

Maar goed, ik mag niet klagen. Ik heb dan al wel mijn iphone 12

Maandag besteld vandaag bezorgd 

Inmiddels zegt de track en trace dat het vandaag ook niet gaat worden maar morgen. 😕

Pats16

Ontdekker
  • 138Posts
  • 0Oplossingen
  • 74Likes

Ik hoop zo dat ik vandaag hoor wanneer hij komt ….eind week 44 is morgen of overmorgen....

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties op dit artikel.

Uitgelicht topic