Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes

iPhone 12 [Bestellen & Leveren]

Wil jij een iPhone 12 bestellen? Lees dan hier alle informatie die je nodig hebt om die order te plaatsen.


Alle modellen van de iPhone 12 zijn te bestellen via onze webshop. 

< Ik wil een iPhone 12 bestellen >

Wil je liever persoonlijk advies bij de aanschaf van de iPhone 12? Ga dan langs één van onze Vodafone winkels of bel ons via 0800-0560 (gratis). We helpen je graag! 

Levertijd
Als je bestelt wil je natuurlijk ook weten wanneer je de iPhone ontvangt. Vanaf 23 oktober mogen de eerste toestellen geleverd worden. Klanten die als eerste besteld hebben, ontvangen ook als eerste het toestel. Je wordt per sms op de hoogte gehouden worden van je bestelling. Bekijk meer informatie over de levertijden van iPhone 12. We plaatsen, indien beschikbaar, in dit topic ook actuele updates over de status van levertijden. 

Levering
Na je bestelling ontvang je meer informatie over de levertijd van je toestel. Heb je verlengd? Dan sturen we een e-mail zodra de bestelling is verstuurd. Daarin staat ook een Track & Trace nummer waarmee je de status van de bestelling kunt volgen.

Bij nieuwe aansluitingen ontvang je een e-mail om een leverafspraak te maken (i.v.m. identiteitscontrole) zodra de voorraad voor jouw bestelling is gereserveerd. In geval van een bestelling met nummerbehoud wachten we op goedkeuring van je huidige provider. Daarna plannen we pas een leverafspraak. 

Bestelling wijzigen
Afhankelijk van de status van je bestelling kun je eventueel nog een aanpassing doen. Hiervoor neem je contact op met 0800-0560 (optie 1). Een wijziging van je bestelling kan wel betekenen dat er een langere levertijd gaat gelden. 

Aanvullende informatie
Mis je relevante informatie in dit topic? Of heb je zelf nog aanvullingen? Laat het ons weten in de reacties of open je eigen topic. De Community gaat graag met je in gesprek! 

Twijfel je nog of je gaat bestellen? Of wil je in gesprek met andere Apple fans over de nieuwe iPhone 12 modellen? Bekijk dan eens het iPhone 12 - Ervaringen & Discussie topic.

Eerdere updates

Update 23 oktober 15:30 uur
Goed nieuws! Vandaag zijn de leveringen van de eerste pre-orders gestart. We begrijpen dat er de afgelopen week wat onduidelijkheden waren over de orders. Onze excuses hiervoor. We zijn hard aan het werk om te zorgen dat iedereen toch de gewenste iPhone zo snel mogelijk in bezit heeft. We zijn hierbij ook afhankelijk van de voorraad die Apple ons levert.
Informatie over de levering van jouw iPhone wordt gecommuniceerd via sms. Zodra jouw levering klaarstaat ontvang je een Track & Trace code.

Heb je een vraag? Laat het ons weten in dit topic, dan helpen we je zo goed mogelijk.

Update 27 oktober 10:45 uur.
Goed nieuws! De website is aangevuld met de specifieke levertijden per type toestel én besteldatum.

Update 27 oktober 12:00 uur.
Helaas is aan ons de verkeerde informatie doorgegeven over de levering van de iPhone's. De pagina is weer aangepast. Het gaat om de leverdata voor bestellingen vanaf vandaag, niet vóór vandaag. Zowel klanten die eerder hebben besteld als vanaf vandaag worden op de hoogte gehouden per sms. Mijn excuses voor de verwarring! 
 

Update 29 oktober 17:00 uur
We begrijpen dat er behoefte is aan duidelijkheid. Welke informatie is nu leidend voor de levertijd van jouw iPhone?

Heb jij een bestelling gedaan én al een sms met informatie over de levering ontvangen? Dan is deze leidend. De informatie uit de sms is dus voor jou de correcte en enige leveringsinformatie die geldt.

Heb je besteld en nog geen sms ontvangen? Kijk dan op www.vodafone.nl/levertijd voor jouw verwachte leverdatum. Let op: dit is een verwachte leverdatum. Ook hier geldt dat de informatie in de sms die je gaat ontvangen uiteindelijk leidend is.

Uiteraard willen wij ook graag iedereen zo snel mogelijk blij maken met de nieuwe iPhone 12. Maar, we zijn zoals elk jaar afhankelijk van de leveringen die we van Apple ontvangen. Voor sommige toestellen geldt een langere wachttijd dan waar we op gehoopt hadden.
 

Update 4 november 11:00 uur 

Bedankt voor het aanleveren van de voorbeeldnummers gisteren. We zijn aan het onderzoeken waarom een aantal van jullie geen sms heeft ontvangen. Het lijkt wellicht ontzettend simpel om jullie nu een sms te sturen met daarin de verwachte leverdatum. Helaas is dit niet het geval. De sms'jes worden gestuurd door een geautomatiseerd systeem dat gekoppeld is aan het bestelsysteem. Door hier veranderingen in aan te brengen kan dit als gevolg hebben dat jullie verkeerde sms'jes gaan krijgen en dat willen we uiteraard voorkomen.

Zodra er een update is, plaatsen we deze weer in dit topic.

 

Update vrijdag 6 november 14:00 uur

De tweede pre-order periode voor de iPhone 12 Mini en de iPhone 12 Pro Max is ook gestart! Daarnaast is de iPhone 12 en de iPhone 12 Pro natuurlijk ook nog steeds te bestellen via onze webshop.

 

Update 12 november 11:30 uur
Naar aanleiding van jullie feedback, én het intern aankaarten van de verschillende issues die in dit topic besproken zijn, hebben we nu een update over de levertijden voor zowel voor als na 21 oktober, per model. Zie onderstaande tabel voor een verwachting van de levertijden. Dit is een indicatie op basis van de informatie die we van Apple ontvangen. Zodra jouw toestel daadwerkelijk verzonden wordt, ontvang je van ons een Track& Trace code. 

 

Update 17 november 15:00 uur
We hebben de meest recente informatie over de levertijden als tabel in een bijlage toegevoegd aan dit topic. Het zijn de verwachte levertijden per type toestel en besteldatum voor alle verkrijgbare modellen van de iPhone 12. 
 

Update 24 november 13:58 uur
We hebben de meest recente informatie over de levertijden aangepast en aan de bijlage toegevoegd aan dit topic. Het zijn de verwachte levertijden per type toestel en besteldatum voor alle verkrijgbare modellen van de iPhone 12. 


Update 9 december 11:00 uur
We hebben de meest recente informatie over de levertijden aangepast en aan de bijlage toegevoegd aan dit topic. Het zijn de verwachte levertijden per type toestel en besteldatum voor alle verkrijgbare modellen van de iPhone 12. 

Update 21 december 12:00 uur
We hebben de meest recente informatie over de levertijden aangepast en aan de bijlage toegevoegd aan dit topic. Het zijn de verwachte levertijden per type toestel en besteldatum voor alle verkrijgbare modellen van de iPhone 12. 

Update 29 december 12:00 uur
We hebben de meest recente informatie over de levertijden aangepast en aan de bijlage toegevoegd aan dit topic. Het zijn de verwachte levertijden per type toestel en besteldatum voor alle verkrijgbare modellen van de iPhone 12. 

Update 5 januari 16:00 uur
We hebben de meest recente informatie over de levertijden aangepast en aan de bijlage toegevoegd aan dit topic. Het zijn de verwachte levertijden per type toestel en besteldatum voor alle verkrijgbare modellen van de iPhone 12. 

1.986 Reacties
Pats16

Ontdekker
  • 138Posts
  • 0Oplossingen
  • 74Likes
anniekje123 wrote:
Pats16 wrote:
anniekje123 wrote:
Pats16 wrote:
anniekje123 wrote:

Ik heb Gisteren in een Apple store navraag gedaan over de zilveren en de gouden iPhone 12 pro. Er werd mij verteld dat deze kleuren slecht leverbaar zijn vanuit Apple zelf. Vind het zelf wel slecht dat Apple dit niet eerder gecommuniceerd heeft. Lijkt mij dat ze dit 13 oktober tijdens de aankondiging van de nieuwe iPhones al wel wisten. 

Ja klopt dat kreeg ik ook te horen…

Welke heb jij besteld?

Ik heb de zilveren besteld. 

 

 

 

Sta jij ook op levering eind week 44?

Geen idee wanneer ik hem krijg. Ik heb een super jammer helaas kunnen we je apple iPhone 12 pro silver 128 gb niet meteen leveren sms gehad. 

ooh raar heb je nog geen navraag gedaan bij vodafone?

anniekje123

Gedreven Liefhebber
  • 73Posts
  • 0Oplossingen
  • 38Likes
Pats16 wrote:
anniekje123 wrote:
Pats16 wrote:
anniekje123 wrote:
Pats16 wrote:
anniekje123 wrote:

Ik heb Gisteren in een Apple store navraag gedaan over de zilveren en de gouden iPhone 12 pro. Er werd mij verteld dat deze kleuren slecht leverbaar zijn vanuit Apple zelf. Vind het zelf wel slecht dat Apple dit niet eerder gecommuniceerd heeft. Lijkt mij dat ze dit 13 oktober tijdens de aankondiging van de nieuwe iPhones al wel wisten. 

Ja klopt dat kreeg ik ook te horen…

Welke heb jij besteld?

Ik heb de zilveren besteld. 

 

 

 

Sta jij ook op levering eind week 44?

Geen idee wanneer ik hem krijg. Ik heb een super jammer helaas kunnen we je apple iPhone 12 pro silver 128 gb niet meteen leveren sms gehad. 

ooh raar heb je nog geen navraag gedaan bij vodafone?

Nog niet. Lijkt mij dat het probleem ook niet bij Vodafone maar bij Apple zelf ligt. Zij weten wat wel en niet leverbaar is. Daar is Vodafone ook maar afhankelijk van. 

Juztin

Nieuwkomer
  • 20Posts
  • 0Oplossingen
  • 16Likes
anniekje123 wrote:
Pats16 wrote:
anniekje123 wrote:
Pats16 wrote:
anniekje123 wrote:

Ik heb Gisteren in een Apple store navraag gedaan over de zilveren en de gouden iPhone 12 pro. Er werd mij verteld dat deze kleuren slecht leverbaar zijn vanuit Apple zelf. Vind het zelf wel slecht dat Apple dit niet eerder gecommuniceerd heeft. Lijkt mij dat ze dit 13 oktober tijdens de aankondiging van de nieuwe iPhones al wel wisten. 

Ja klopt dat kreeg ik ook te horen…

Welke heb jij besteld?

Ik heb de zilveren besteld. 

 

 

 

Sta jij ook op levering eind week 44?

Geen idee wanneer ik hem krijg. Ik heb een super jammer helaas kunnen we je apple iPhone 12 pro silver 128 gb niet meteen leveren sms gehad. 

 

Huh? Wanneer heb je dit bericht gehad?

Deze heb ik ook besteld. Eigenlijk een nietszeggend berichtje weer.. moet je nu drie weken wachten? 8 weken??

anniekje123

Gedreven Liefhebber
  • 73Posts
  • 0Oplossingen
  • 38Likes
Juztin wrote:
anniekje123 wrote:
Pats16 wrote:
anniekje123 wrote:
Pats16 wrote:
anniekje123 wrote:

Ik heb Gisteren in een Apple store navraag gedaan over de zilveren en de gouden iPhone 12 pro. Er werd mij verteld dat deze kleuren slecht leverbaar zijn vanuit Apple zelf. Vind het zelf wel slecht dat Apple dit niet eerder gecommuniceerd heeft. Lijkt mij dat ze dit 13 oktober tijdens de aankondiging van de nieuwe iPhones al wel wisten. 

Ja klopt dat kreeg ik ook te horen…

Welke heb jij besteld?

Ik heb de zilveren besteld. 

 

 

 

Sta jij ook op levering eind week 44?

Geen idee wanneer ik hem krijg. Ik heb een super jammer helaas kunnen we je apple iPhone 12 pro silver 128 gb niet meteen leveren sms gehad. 

 

Huh? Wanneer heb je dit bericht gehad?

Deze heb ik ook besteld. Eigenlijk een nietszeggend berichtje weer.. moet je nu drie weken wachten? 8 weken??

Ik heb dat berichtje woensdag gehad. 

Jo0Lz

Nieuwkomer
  • 28Posts
  • 0Oplossingen
  • 24Likes
JaM wrote:

Hoi allemaal, klantenservice houdt vol dat geen enkele iPhone 12 PRO de deur is uitgegaan bij mensen die bij Vodafone direct hebben besteld. Do tell me, true?

Tjonge, die klantenservice roept gewoon maar van alles om je maar ff stil te houden heb ik het idee, bizar. 

Thijz85 wrote:
Pats16 wrote:
Thijz85 wrote:

Is er iemand die vandaag z’n telefoon krijgt? Het is allemaal maar wat stil. Geen nieuwe t&t codes verstuurd? Of wordt er door @Vodafone  vandaag niks uitgeleverd?

Het is idd stil hier nog niks gehoord, baal er wel van...en jij?

Gister is me verzekerd dat alle bestellingen tot 21 oktober in eerste levering zitten. En die zou vrijdag, zaterdag en maandag er voor grootste deel uit gaan. Ik wacht op een pro 256 navyblue, weet niet of iemand die al heeft gekregen. Zo niet, dan is het afwachten. Als iemand anders m al wel heeft gekregen, dan is het wat vervelend allemaal. 
 

ik had wel wat berichtjes verwacht van mensen hier die m vandaag gaan ontvangen. 

Nou volgens mij heeft iedereen of gisteren een toestel gehad, vandaag niemand. Voor maandag zouden vandaag ook statussen moeten veranderen. Lijkt gewoon weer een uitspraak om je zoet te houden.

Arjennn wrote:

Zojuist de klantenservice even benaderd met een positief en motiverend berichtje. Fijn dat alles (voor mij in ieder geval) dit jaar weer goed is verlopen. Positief berichtje mocht dus ook wel. Waren ze erg blij mee kan ik je zeggen (hint, hint). 
 

kleine moeite, groot gebaar. Bedankt en tot volgend jaar!

Als ze nou ooit eens iets goeds voor me hadden gedaan, had ik dat misschien ook wel. Maar niets dan horror ervaringen met Vodafone. Zelfs zo erg dat ze ooit hebben toegezegd dat ik extra korting zou krijgen; maar zulke mondeling afspraken zijn net zo nuttig als de talloze onzin uitspraken die ik hier voorbij heb zien komen. 

Een chat medewerker die zegt ik vertel je liever niet wat er is geregeld, werkelijk.

Pats16

Ontdekker
  • 138Posts
  • 0Oplossingen
  • 74Likes
Jo0Lz wrote:
JaM wrote:

Hoi allemaal, klantenservice houdt vol dat geen enkele iPhone 12 PRO de deur is uitgegaan bij mensen die bij Vodafone direct hebben besteld. Do tell me, true?

Tjonge, die klantenservice roept gewoon maar van alles om je maar ff stil te houden heb ik het idee, bizar. 

Thijz85 wrote:
Pats16 wrote:
Thijz85 wrote:

Is er iemand die vandaag z’n telefoon krijgt? Het is allemaal maar wat stil. Geen nieuwe t&t codes verstuurd? Of wordt er door @Vodafone  vandaag niks uitgeleverd?

Het is idd stil hier nog niks gehoord, baal er wel van...en jij?

Gister is me verzekerd dat alle bestellingen tot 21 oktober in eerste levering zitten. En die zou vrijdag, zaterdag en maandag er voor grootste deel uit gaan. Ik wacht op een pro 256 navyblue, weet niet of iemand die al heeft gekregen. Zo niet, dan is het afwachten. Als iemand anders m al wel heeft gekregen, dan is het wat vervelend allemaal. 
 

ik had wel wat berichtjes verwacht van mensen hier die m vandaag gaan ontvangen. 

Nou volgens mij heeft iedereen of gisteren een toestel gehad, vandaag niemand. Voor maandag zouden vandaag ook statussen moeten veranderen. Lijkt gewoon weer een uitspraak om je zoet te houden.

Arjennn wrote:

Zojuist de klantenservice even benaderd met een positief en motiverend berichtje. Fijn dat alles (voor mij in ieder geval) dit jaar weer goed is verlopen. Positief berichtje mocht dus ook wel. Waren ze erg blij mee kan ik je zeggen (hint, hint). 
 

kleine moeite, groot gebaar. Bedankt en tot volgend jaar!

Als ze nou ooit eens iets goeds voor me hadden gedaan, had ik dat misschien ook wel. Maar niets dan horror ervaringen met Vodafone. Zelfs zo erg dat ze ooit hebben toegezegd dat ik extra korting zou krijgen; maar zulke mondeling afspraken zijn net zo nuttig als de talloze onzin uitspraken die ik hier voorbij heb zien komen. 

Een chat medewerker die zegt ik vertel je liever niet wat er is geregeld, werkelijk.

Mij vertelde ze dat er maandag geen leveringen zijn pas dinsdag weer haha wat een soap

Pats16

Ontdekker
  • 138Posts
  • 0Oplossingen
  • 74Likes

Net nog even met Apple gechat en die zeggen dat de zilveren en gouden pro pas half november op voorraad is…..

JaM

Nieuwkomer
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes

Ik moet helaas mijn order inmiddels annuleren gezien vanuit @Vodafone nog steeds heen duidelijk antwoord. Ook niet op de verhalen die inmiddels de ronde in zijn gegaan (wel of niet leverbaar, etc). Aangezien ik maandag mijn huidige toestel moet inleveren en alleen de SIM opsturen dus onmogelijk is, 

Krijgen ze wel lekker veel beschikbare toestellen als meer mensen dit doen   

anniekje123

Gedreven Liefhebber
  • 73Posts
  • 0Oplossingen
  • 38Likes
Pats16 wrote:

Net nog even met Apple gechat en die zeggen dat de zilveren en gouden pro pas half november op voorraad is…..

Daarom vind het ook een slechte zaak van Apple. Zeg dan meteen dat de zilveren en gouden pro tegelijk komen met de iPhone 12 mini en de pro max. 

Jo0Lz

Nieuwkomer
  • 28Posts
  • 0Oplossingen
  • 24Likes
Pats16 wrote:

Net nog even met Apple gechat en die zeggen dat de zilveren en gouden pro pas half november op voorraad is…..

Nou dan ben ik benieuwd hoe ze die van mij einde volgende week gaan leveren 😉

Stvn86030

Gedreven Ontdekker
  • 84Posts
  • 0Oplossingen
  • 44Likes

Jeetje, ben ik even blij dat ik donderdag besloten heb niet meer aan het lijntje gehouden te willen worden door die incapabele klantenservice van Vodafone, en mijn order te annuleren. Ben nu vanaf gisterochtend al de trotse eigenaar van mijn 12 pro pacific blue, maar heb wel te doen met al die mensen hier die nog steeds getroffen worden door die horror klantenservice van Vodafone

Jo0Lz

Nieuwkomer
  • 28Posts
  • 0Oplossingen
  • 24Likes
Stvn86030 wrote:

Jeetje, ben ik even blij dat ik donderdag besloten heb niet meer aan het lijntje gehouden te willen worden door die incapabele klantenservice van Vodafone, en mijn order te annuleren. Ben nu vanaf gisterochtend al de trotse eigenaar van mijn 12 pro pacific blue, maar heb wel te doen met al die mensen hier die nog steeds getroffen worden door die horror klantenservice van Vodafone

Het is inderdaad vrij bizar. Zouden mensen het accepteren omdat je met ziggo en vodafone samen eigenlijk dief van je eigen portemonnee bent als je er geen gebruik van maakt? 

Ik heb elders rondgekeken, maar dit is de beste deal voor mij persoonlijk. Anders had ik vorige week vrijdag al elders besteld.

Stvn86030

Gedreven Ontdekker
  • 84Posts
  • 0Oplossingen
  • 44Likes

@Jo0Lz Ja de ziggo combinatie zal ook mijn enige reden zijn om misschien toch nog (Sim  only) klant te blijven. Al die kortingen zitten toch op de Sim only. De korting op het toestel zelf is bij elke provider wel hetzelfde, en het goedkoopst via ING rentepuntenwinkel i.c.m. Mobiel.nl. Heb zelf nu voor de service van Coolblue gekozen

iMike

Nieuwkomer
  • 162Posts
  • 0Oplossingen
  • 213Likes
Stvn86030 wrote:

@Jo0Lz Ja de ziggo combinatie zal ook mijn enige reden zijn om misschien toch nog (Sim  only) klant te blijven. Al die kortingen zitten toch op de Sim only. De korting op het toestel zelf is bij elke provider wel hetzelfde, en het goedkoopst via ING rentepuntenwinkel i.c.m. Mobiel.nl. Heb zelf nu voor de service van Coolblue gekozen

Goeie tip, scheelt toch 6 tientjes.

Juztin

Nieuwkomer
  • 20Posts
  • 0Oplossingen
  • 16Likes

Ik heb inmiddels begrepen dat Vodafone geen voorraad 12 pro toestellen heeft in welke kleur dan ook. Zij zijn in afwachting van de levering van Apple. Daarbij was geen datum bekend. Eerst worden dan de toestellen geleverd aan diegene die al een verwachtte bezorg sms hebben gekregen (week xx). Eerste aankomende levering is voor diegene in week 45. Indien voorradig krijgen de overige bestellingen een update wanneer zij hun toestel kunnen verwachten. 

Pats16

Ontdekker
  • 138Posts
  • 0Oplossingen
  • 74Likes
Juztin wrote:

Ik heb inmiddels begrepen dat Vodafone geen voorraad 12 pro toestellen heeft in welke kleur dan ook. Zij zijn in afwachting van de levering van Apple. Daarbij was geen datum bekend. Eerst worden dan de toestellen geleverd aan diegene die al een verwachtte bezorg sms hebben gekregen (week xx). Eerste aankomende levering is voor diegene in week 45. Indien voorradig krijgen de overige bestellingen een update wanneer zij hun toestel kunnen verwachten. 

Ja dat zou zomaar kunnen, zilver en goud schijnt nog helemaal niet verzonden te zijn...dus afwachten maar

Stvn86030

Gedreven Ontdekker
  • 84Posts
  • 0Oplossingen
  • 44Likes
Juztin wrote:

Ik heb inmiddels begrepen dat Vodafone geen voorraad 12 pro toestellen heeft in welke kleur dan ook. Zij zijn in afwachting van de levering van Apple. Daarbij was geen datum bekend. Eerst worden dan de toestellen geleverd aan diegene die al een verwachtte bezorg sms hebben gekregen (week xx). Eerste aankomende levering is voor diegene in week 45. Indien voorradig krijgen de overige bestellingen een update wanneer zij hun toestel kunnen verwachten. 

Ik had net als een aantal anderen hier week 44 in de SMS, dus die eerste aankomende levering klopt al niet

Pats16

Ontdekker
  • 138Posts
  • 0Oplossingen
  • 74Likes
Stvn86030 wrote:
Juztin wrote:

Ik heb inmiddels begrepen dat Vodafone geen voorraad 12 pro toestellen heeft in welke kleur dan ook. Zij zijn in afwachting van de levering van Apple. Daarbij was geen datum bekend. Eerst worden dan de toestellen geleverd aan diegene die al een verwachtte bezorg sms hebben gekregen (week xx). Eerste aankomende levering is voor diegene in week 45. Indien voorradig krijgen de overige bestellingen een update wanneer zij hun toestel kunnen verwachten. 

Ik had net als een aantal anderen hier week 44 in de SMS, dus die eerste aankomende levering klopt al niet

Ja klopt staat bij mij ook op eind wk 44 als dat maar niet verplaatst wordt.

Christiaaan

Ontdekker
  • 84Posts
  • 0Oplossingen
  • 87Likes
Pats16 wrote:
Stvn86030 wrote:
Juztin wrote:

Ik heb inmiddels begrepen dat Vodafone geen voorraad 12 pro toestellen heeft in welke kleur dan ook. Zij zijn in afwachting van de levering van Apple. Daarbij was geen datum bekend. Eerst worden dan de toestellen geleverd aan diegene die al een verwachtte bezorg sms hebben gekregen (week xx). Eerste aankomende levering is voor diegene in week 45. Indien voorradig krijgen de overige bestellingen een update wanneer zij hun toestel kunnen verwachten. 

Ik had net als een aantal anderen hier week 44 in de SMS, dus die eerste aankomende levering klopt al niet

Ja klopt staat bij mij ook op eind wk 44 als dat maar niet verplaatst wordt.

Ik heb ook de eind week 44 SMS gehad…. Hoop idd dat het gewoon door gaat.

Juztin

Nieuwkomer
  • 20Posts
  • 0Oplossingen
  • 16Likes
Stvn86030 wrote:
Juztin wrote:

Ik heb inmiddels begrepen dat Vodafone geen voorraad 12 pro toestellen heeft in welke kleur dan ook. Zij zijn in afwachting van de levering van Apple. Daarbij was geen datum bekend. Eerst worden dan de toestellen geleverd aan diegene die al een verwachtte bezorg sms hebben gekregen (week xx). Eerste aankomende levering is voor diegene in week 45. Indien voorradig krijgen de overige bestellingen een update wanneer zij hun toestel kunnen verwachten. 

Ik had net als een aantal anderen hier week 44 in de SMS, dus die eerste aankomende levering klopt al niet

Don’t shoot the messenger! Ik geef alleen aan waar ik gister over geïnformeerd ben. Daarbij heb ik nog steeds geen levering sms gehad. Dus misschien zijn ze uit gegaan van mijn situatie en krijgt de rest gewoon de levering voor eind week 44. Dat weet ik niet.

Pats16

Ontdekker
  • 138Posts
  • 0Oplossingen
  • 74Likes
Juztin wrote:
Stvn86030 wrote:
Juztin wrote:

Ik heb inmiddels begrepen dat Vodafone geen voorraad 12 pro toestellen heeft in welke kleur dan ook. Zij zijn in afwachting van de levering van Apple. Daarbij was geen datum bekend. Eerst worden dan de toestellen geleverd aan diegene die al een verwachtte bezorg sms hebben gekregen (week xx). Eerste aankomende levering is voor diegene in week 45. Indien voorradig krijgen de overige bestellingen een update wanneer zij hun toestel kunnen verwachten. 

Ik had net als een aantal anderen hier week 44 in de SMS, dus die eerste aankomende levering klopt al niet

Don’t shoot the messenger! Ik geef alleen aan waar ik gister over geïnformeerd ben. Daarbij heb ik nog steeds geen levering sms gehad. Dus misschien zijn ze uit gegaan van mijn situatie en krijgt de rest gewoon de levering voor eind week 44. Dat weet ik niet.

Ze zeggen allemaal wat anders bij Vodafone zooooo irritant, wordt gewoon afwachten!

Smid

Gedreven Ontdekker
  • 25Posts
  • 0Oplossingen
  • 25Likes

Als ik een beetje rondkijk op het web bij de diverse providers lijkt het erop dat er pas weer leveringen na 6 november zijn.

Gelukkig is Vodafone zeer transparant en snel met haar informatie.

Blijf het nog steeds apart vinden dat als je op tijd hebt besteld je toch nog niets in huis hebt en dat een grote partij als Vodafone/Ziggodan ook  vooral niets van zich laat horen. 

iMike

Nieuwkomer
  • 162Posts
  • 0Oplossingen
  • 213Likes
Smid wrote:

Als ik een beetje rondkijk op het web bij de diverse providers lijkt het erop dat er pas weer leveringen na 6 november zijn.

Gelukkig is Vodafone zeer transparant en snel met haar informatie.

Blijf het nog steeds apart vinden dat als je op tijd hebt besteld je toch nog niets in huis hebt en dat een grote partij als Vodafone/Ziggodan ook  vooral niets van zich laat horen. 

Dat is wederom een aanname, mensen die een sms hebben met eind week 44 krijgen hoogstwaarschijnlijk gewoon een telefoon. Verder is daar helemaal niets anders over bevestigd of ontkracht vanuit Vodafone. Het is niet heel nuttig om allemaal aannames te verspreiden totdat Vodafone komt met feiten.

Pats16

Ontdekker
  • 138Posts
  • 0Oplossingen
  • 74Likes
Smid wrote:

Als ik een beetje rondkijk op het web bij de diverse providers lijkt het erop dat er pas weer leveringen na 6 november zijn.

Gelukkig is Vodafone zeer transparant en snel met haar informatie.

Blijf het nog steeds apart vinden dat als je op tijd hebt besteld je toch nog niets in huis hebt en dat een grote partij als Vodafone/Ziggodan ook  vooral niets van zich laat horen. 

Het idd heel vaag allemaal! En idd ik denk dat alkes pas komt als de pro Max en mini ook binnen komen...

Stvn86030

Gedreven Ontdekker
  • 84Posts
  • 0Oplossingen
  • 44Likes
iMike wrote:
Smid wrote:

Als ik een beetje rondkijk op het web bij de diverse providers lijkt het erop dat er pas weer leveringen na 6 november zijn.

Gelukkig is Vodafone zeer transparant en snel met haar informatie.

Blijf het nog steeds apart vinden dat als je op tijd hebt besteld je toch nog niets in huis hebt en dat een grote partij als Vodafone/Ziggodan ook  vooral niets van zich laat horen. 

Dat is wederom een aanname, mensen die een sms hebben met eind week 44 krijgen hoogstwaarschijnlijk gewoon een telefoon. Verder is daar helemaal niets anders over bevestigd of ontkracht vanuit Vodafone. Het is niet heel nuttig om allemaal aannames te verspreiden totdat Vodafone komt met feiten.

Het jammere is dat die klantenservice namens VF telkens doet alsof ze met feiten komen, maar wel allemaal met een ander (tegenstrijdig) feit

iMike

Nieuwkomer
  • 162Posts
  • 0Oplossingen
  • 213Likes
Stvn86030 wrote:
iMike wrote:
Smid wrote:

Als ik een beetje rondkijk op het web bij de diverse providers lijkt het erop dat er pas weer leveringen na 6 november zijn.

Gelukkig is Vodafone zeer transparant en snel met haar informatie.

Blijf het nog steeds apart vinden dat als je op tijd hebt besteld je toch nog niets in huis hebt en dat een grote partij als Vodafone/Ziggodan ook  vooral niets van zich laat horen. 

Dat is wederom een aanname, mensen die een sms hebben met eind week 44 krijgen hoogstwaarschijnlijk gewoon een telefoon. Verder is daar helemaal niets anders over bevestigd of ontkracht vanuit Vodafone. Het is niet heel nuttig om allemaal aannames te verspreiden totdat Vodafone komt met feiten.

Het jammere is dat die klantenservice namens VF telkens doet alsof ze met feiten komen, maar wel allemaal met een ander (tegenstrijdig) feit

Je kan maar één ding doen en dat is je SMS en T&T afwachten. Alle medewerkers die je spreekt verzinnen iets om van je af te komen. 

Smid

Gedreven Ontdekker
  • 25Posts
  • 0Oplossingen
  • 25Likes
iMike wrote:
Smid wrote:

Als ik een beetje rondkijk op het web bij de diverse providers lijkt het erop dat er pas weer leveringen na 6 november zijn.

Gelukkig is Vodafone zeer transparant en snel met haar informatie.

Blijf het nog steeds apart vinden dat als je op tijd hebt besteld je toch nog niets in huis hebt en dat een grote partij als Vodafone/Ziggodan ook  vooral niets van zich laat horen. 

Dat is wederom een aanname, mensen die een sms hebben met eind week 44 krijgen hoogstwaarschijnlijk gewoon een telefoon. Verder is daar helemaal niets anders over bevestigd of ontkracht vanuit Vodafone. Het is niet heel nuttig om allemaal aannames te verspreiden totdat Vodafone komt met feiten.

Ik verspreid helemaal geen aannames. Ik heb zelf ook zo’n sms gekregen met week 44.
Verdomd als het niet waar is begint Vodafone me weer een aanbieding op te dringen om te verlengen terwijl ik de bevestiging van de verlenging al sinds de 18e binnen heb. 

 

Thijz85

Meedenker
  • 24Posts
  • 0Oplossingen
  • 19Likes

Goed nieuws voor iedereen die nog zit te wachten. Er komt een extra 12 pro 256 gig navyblue beschikbaar. Ik wacht niet op vodafone. Vanmiddag verlengd via Belsimpel. Toestel was op voorraad. Binnen 1 minuut bestelbevestiging, paar uurtjes later verlenging bevestigd via Vodafone. Telefoon is onderweg naar winkel in Groningen en ik kan m morgen ophalen. 
 

Topservice van Belsimpel. Kan Vodafone veel, heel veel, van leren!

Jo0Lz

Nieuwkomer
  • 28Posts
  • 0Oplossingen
  • 24Likes
Thijz85 wrote:

Goed nieuws voor iedereen die nog zit te wachten. Er komt een extra 12 pro 256 gig navyblue beschikbaar. Ik wacht niet op vodafone. Vanmiddag verlengd via Belsimpel. Toestel was op voorraad. Binnen 1 minuut bestelbevestiging, paar uurtjes later verlenging bevestigd via Vodafone. Telefoon is onderweg naar winkel in Groningen en ik kan m morgen ophalen. 
 

Topservice van Belsimpel. Kan Vodafone veel, heel veel, van leren!

Haha, serieus? Ongelofelijk eigenlijk. Zo’n groot bedrijf als Vodafone met al hun ervaring jaar op jaar prutsen met dit soort acties, en belsimpel kan 't namens Vodafone wel. Ergens prachtig. 

iMike

Nieuwkomer
  • 162Posts
  • 0Oplossingen
  • 213Likes

Tja, meer krijg je er gewoon niet uit...

Pats16

Ontdekker
  • 138Posts
  • 0Oplossingen
  • 74Likes
iMike wrote:

Tja, meer krijg je er gewoon niet uit...

Pfffff zo irritant 

Smid

Gedreven Ontdekker
  • 25Posts
  • 0Oplossingen
  • 25Likes

Ach, en Vodafone stuurt mij zojuist weer een mail. Of ik niet wil verlengen?

Terwijl ik dus al een nieuw contract heb sinds de 18e.

Waar zijn jullie in hemels naam mee bezig?

 

voor de rest wacht ik rustig af hoor. 

Prince

Nieuwkomer
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes

Mij zijn ze kwijt. Ik blijf lekker bij kpn en heb bij Belsimpel besteld. Morgen in huis en ondanks het gebrek aan ziggokorting en de korting.1,5 euro duurder uit per maand. Wellicht tot de iPhone 13

iMike

Nieuwkomer
  • 162Posts
  • 0Oplossingen
  • 213Likes
Smid wrote:

Ach, en Vodafone stuurt mij zojuist weer een mail. Of ik niet wil verlengen?

Terwijl ik dus al een nieuw contract heb sinds de 18e.

Waar zijn jullie in hemels naam mee bezig?

 

voor de rest wacht ik rustig af hoor. 

Ja dat is heel vreemd, ik heb in de app ook opeens weer meldingen met de verleng deal. Dat is heel raar omdat ik reeds een nieuw contract in de mail heb?! 

Smid

Gedreven Ontdekker
  • 25Posts
  • 0Oplossingen
  • 25Likes
iMike wrote:
Smid wrote:

Ach, en Vodafone stuurt mij zojuist weer een mail. Of ik niet wil verlengen?

Terwijl ik dus al een nieuw contract heb sinds de 18e.

Waar zijn jullie in hemels naam mee bezig?

 

voor de rest wacht ik rustig af hoor. 

Ja dat is heel vreemd, ik heb in de app ook opeens weer meldingen met de verleng deal. Dat is heel raar omdat ik reeds een nieuw contract in de mail heb?! 

@Steven Vodafone of @Sharon Vodafone Kunnen jullie dit uitleggen?

Ik vind het alleen maar verwarrend.

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Ik kan me voorstellen dat het verwarrend is @Smid. Ik heb dit ook intern aangekaart zodat hier naar gekeken kan worden.
Het is namelijk niet de bedoeling dat deze melding komt terwijl er verlengd is. 
 

Juuls

Gedreven Ontdekker
  • 29Posts
  • 0Oplossingen
  • 19Likes

@Steven Vodafone ik heb vorige week woensdag mijn abonnement (nogmaals na de preorder van de release date die toch niet doorgekomen is) verlengd en tot nu toe geen update gehad. Graag zou ik de status/geplande leverdatum hiervan weten aangezien ik bij de klantenservice chat nu tweemaal een uur in de wacht heb gestaan en het maar opgegeven heb. 
 

Alvast bedankt voor je respons. 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

@Juuls heb je wel een orderbevestiging gekregen? 
 

Rubenr

Nieuwkomer
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Juuls wrote:

@Steven Vodafone ik heb vorige week woensdag mijn abonnement (nogmaals na de preorder van de release date die toch niet doorgekomen is) verlengd en tot nu toe geen update gehad. Graag zou ik de status/geplande leverdatum hiervan weten aangezien ik bij de klantenservice chat nu tweemaal een uur in de wacht heb gestaan en het maar opgegeven heb. 
 

Alvast bedankt voor je respons. 

Ik heb hetzelfde. Woensdag kreeg ik een telefoontje op mijn bestelling opnieuw te plaatsen. Ik zou mijn nummer in de wachtrij houden en mij werd zelfs gezegd dat ik de telefoon afgelopen vrijdag zou ontvangen. Wel bestelbevestiging en contract gehad maar daarna niks meer vernomen. Support weet ook niets… ik wacht denk ik nog 2 dagen en anders bestel ik ergens anders wel de telefoon...

Juuls

Gedreven Ontdekker
  • 29Posts
  • 0Oplossingen
  • 19Likes
Steven Vodafone wrote:

@Juuls heb je wel een orderbevestiging gekregen? 
 

@Steven Vodafone  Jazeker. Ook een vertragingsmail, maar vanaf die mail al 3 dagen niks gehoord. 

Willemijn1213

Nieuwkomer
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 10Likes
Rubenr wrote:
Juuls wrote:

@Steven Vodafone ik heb vorige week woensdag mijn abonnement (nogmaals na de preorder van de release date die toch niet doorgekomen is) verlengd en tot nu toe geen update gehad. Graag zou ik de status/geplande leverdatum hiervan weten aangezien ik bij de klantenservice chat nu tweemaal een uur in de wacht heb gestaan en het maar opgegeven heb. 
 

Alvast bedankt voor je respons. 

Ik heb hetzelfde. Woensdag kreeg ik een telefoontje op mijn bestelling opnieuw te plaatsen. Ik zou mijn nummer in de wachtrij houden en mij werd zelfs gezegd dat ik de telefoon afgelopen vrijdag zou ontvangen. Wel bestelbevestiging en contract gehad maar daarna niks meer vernomen. Support weet ook niets… ik wacht denk ik nog 2 dagen en anders bestel ik ergens anders wel de telefoon...

Ik heb de telefoon ook woensdag besteld. Inderdaad ook een bevestiging gekregen en op donderdagavond een vertragingsmail. Opzich niet zo gek want ik heb hem natuurlijk niet als eerste gepreorderd. Vandaag toch maar gevraagd wanneer ik de telefoon zou kunnen verwachten. Hierop kreeg ik als antwoord dat ze vrijdag een nieuwe lading telefoons binnenkregen dat ik dan te horen zou krijgen of die van mij er ook tussen zat. 

Juuls

Gedreven Ontdekker
  • 29Posts
  • 0Oplossingen
  • 19Likes
Willemijn1213 wrote:
Rubenr wrote:
Juuls wrote:

@Steven Vodafone ik heb vorige week woensdag mijn abonnement (nogmaals na de preorder van de release date die toch niet doorgekomen is) verlengd en tot nu toe geen update gehad. Graag zou ik de status/geplande leverdatum hiervan weten aangezien ik bij de klantenservice chat nu tweemaal een uur in de wacht heb gestaan en het maar opgegeven heb. 
 

Alvast bedankt voor je respons. 

Ik heb hetzelfde. Woensdag kreeg ik een telefoontje op mijn bestelling opnieuw te plaatsen. Ik zou mijn nummer in de wachtrij houden en mij werd zelfs gezegd dat ik de telefoon afgelopen vrijdag zou ontvangen. Wel bestelbevestiging en contract gehad maar daarna niks meer vernomen. Support weet ook niets… ik wacht denk ik nog 2 dagen en anders bestel ik ergens anders wel de telefoon...

Ik heb de telefoon ook woensdag besteld. Inderdaad ook een bevestiging gekregen en op donderdagavond een vertragingsmail. Opzich niet zo gek want ik heb hem natuurlijk niet als eerste gepreorderd. Vandaag toch maar gevraagd wanneer ik de telefoon zou kunnen verwachten. Hierop kreeg ik als antwoord dat ze vrijdag een nieuwe lading telefoons binnenkregen dat ik dan te horen zou krijgen of die van mij er ook tussen zat. 

Ik hoor zojuist dat ze dagelijks nieuwe toestellen binnenkrijgen en die dan ook meteen worden verdeeld. Dus het hoeft niet per we op vrijdag te zijn, de levering. 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Ik heb helaas geen inzicht op welke volgorde toestellen uitgestuurd worden.  Er wordt een e-mail of sms uitgestuurd zodra de iPhone wordt uitgestuurd.
Hieruit begrijp ik dat jullie vaker op de hoogte gehouden willen worden betreft de levering. Ik zal dit intern doorgeven @Rubenr @Juuls @Willemijn1213 

 

Juztin

Nieuwkomer
  • 20Posts
  • 0Oplossingen
  • 16Likes
Juuls wrote:
Willemijn1213 wrote:
Rubenr wrote:
Juuls wrote:

@Steven Vodafone ik heb vorige week woensdag mijn abonnement (nogmaals na de preorder van de release date die toch niet doorgekomen is) verlengd en tot nu toe geen update gehad. Graag zou ik de status/geplande leverdatum hiervan weten aangezien ik bij de klantenservice chat nu tweemaal een uur in de wacht heb gestaan en het maar opgegeven heb. 
 

Alvast bedankt voor je respons. 

Ik heb hetzelfde. Woensdag kreeg ik een telefoontje op mijn bestelling opnieuw te plaatsen. Ik zou mijn nummer in de wachtrij houden en mij werd zelfs gezegd dat ik de telefoon afgelopen vrijdag zou ontvangen. Wel bestelbevestiging en contract gehad maar daarna niks meer vernomen. Support weet ook niets… ik wacht denk ik nog 2 dagen en anders bestel ik ergens anders wel de telefoon...

Ik heb de telefoon ook woensdag besteld. Inderdaad ook een bevestiging gekregen en op donderdagavond een vertragingsmail. Opzich niet zo gek want ik heb hem natuurlijk niet als eerste gepreorderd. Vandaag toch maar gevraagd wanneer ik de telefoon zou kunnen verwachten. Hierop kreeg ik als antwoord dat ze vrijdag een nieuwe lading telefoons binnenkregen dat ik dan te horen zou krijgen of die van mij er ook tussen zat. 

Ik hoor zojuist dat ze dagelijks nieuwe toestellen binnenkrijgen en die dan ook meteen worden verdeeld. Dus het hoeft niet per we op vrijdag te zijn, de levering. 

Ja maar er zijn al mensen met een SMS voor eind week 44 en 45! Zij gaan dan eerst neem ik aan. En er zijn hier nog mensen die op 16/10 hebben besteld en nog geen sms voor de levering hebben ontvangen. 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Juuls wrote:
Juuls schreef:
Willemijn1213 wrote:
Willemijn1213 schreef:
Rubenr wrote:
Rubenr schreef:
Juuls wrote:
Juuls schreef:

@Steven Vodafone ik heb vorige week woensdag mijn abonnement (nogmaals na de preorder van de release date die toch niet doorgekomen is) verlengd en tot nu toe geen update gehad. Graag zou ik de status/geplande leverdatum hiervan weten aangezien ik bij de klantenservice chat nu tweemaal een uur in de wacht heb gestaan en het maar opgegeven heb. 
 

Alvast bedankt voor je respons. 

Ik heb hetzelfde. Woensdag kreeg ik een telefoontje op mijn bestelling opnieuw te plaatsen. Ik zou mijn nummer in de wachtrij houden en mij werd zelfs gezegd dat ik de telefoon afgelopen vrijdag zou ontvangen. Wel bestelbevestiging en contract gehad maar daarna niks meer vernomen. Support weet ook niets… ik wacht denk ik nog 2 dagen en anders bestel ik ergens anders wel de telefoon...

Ik heb de telefoon ook woensdag besteld. Inderdaad ook een bevestiging gekregen en op donderdagavond een vertragingsmail. Opzich niet zo gek want ik heb hem natuurlijk niet als eerste gepreorderd. Vandaag toch maar gevraagd wanneer ik de telefoon zou kunnen verwachten. Hierop kreeg ik als antwoord dat ze vrijdag een nieuwe lading telefoons binnenkregen dat ik dan te horen zou krijgen of die van mij er ook tussen zat. 

Ik hoor zojuist dat ze dagelijks nieuwe toestellen binnenkrijgen en die dan ook meteen worden verdeeld. Dus het hoeft niet per we op vrijdag te zijn, de levering. 

Ja maar er zijn al mensen met een SMS voor eind week 44 en 45! Zij gaan dan eerst neem ik aan. En er zijn hier nog mensen die op 16/10 hebben besteld en nog geen sms voor de levering hebben ontvangen. 

 

 

Bestellingen worden op volgorde uitgestuurd van aanvraag @Juztin 

FTEK

Nieuwkomer
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 21Likes

Net contact gehad met de klantenservice via de chat met een hele vriendelijke medewerker, genaamd Salah! Heeft mij aangegeven dat mijn Iphone 12 PRO donderdag wordt verzonden.  Lekker duidelijke snel antwoord van gekregen kan de rest van de klantenservice nog wat van leren!

Rubenr

Nieuwkomer
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
FTEK wrote:

Net contact gehad met de klantenservice via de chat met een hele vriendelijke medewerker, genaamd Salah! Heeft mij aangegeven dat mijn Iphone 12 PRO donderdag wordt verzonden. 

Blijf het bizar vinden hoe de ene medewerker meer informatie heeft dan de ander. Wanneer heb je jouw bestelling gedaan :-)?

Pats16

Ontdekker
  • 138Posts
  • 0Oplossingen
  • 74Likes
FTEK wrote:

Net contact gehad met de klantenservice via de chat met een hele vriendelijke medewerker, genaamd Salah! Heeft mij aangegeven dat mijn Iphone 12 PRO donderdag wordt verzonden.  Lekker duidelijke snel antwoord van gekregen kan de rest van de klantenservice nog wat van leren!

Welke kleur krijg jij?

FTEK

Nieuwkomer
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 21Likes
Rubenr wrote:
FTEK wrote:

Net contact gehad met de klantenservice via de chat met een hele vriendelijke medewerker, genaamd Salah! Heeft mij aangegeven dat mijn Iphone 12 PRO donderdag wordt verzonden. 

Blijf het bizar vinden hoe de ene medewerker meer informatie heeft dan de ander. Wanneer heb je jouw bestelling gedaan ?

Ja blijft bizar, heel vaak contact gehad met de klantenservice van iedereen hele vreemde antwoorden gehad! Deze medewerker was heel vriendelijk moest alleen me gegevens doorgeven en hij kon mij gelijk helpen. Vrijdag de 16e bestelling geplaatst, deze was niet good doorgekomen toen maandag ochtend gebeld naar de desbetreffende afdeling 19de nieuwe order geplaatst!

FTEK

Nieuwkomer
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 21Likes
Pats16 wrote:
FTEK wrote:

Net contact gehad met de klantenservice via de chat met een hele vriendelijke medewerker, genaamd Salah! Heeft mij aangegeven dat mijn Iphone 12 PRO donderdag wordt verzonden.  Lekker duidelijke snel antwoord van gekregen kan de rest van de klantenservice nog wat van leren!

Welke kleur krijg jij?

Apple iPhone 12 Pro 128GB Pacific Blue

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties op dit artikel.

Uitgelicht topic