Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes

iPhone 12 [Bestellen & Leveren]

Wil jij een iPhone 12 bestellen? Lees dan hier alle informatie die je nodig hebt om die order te plaatsen.


Alle modellen van de iPhone 12 zijn te bestellen via onze webshop. 

< Ik wil een iPhone 12 bestellen >

Wil je liever persoonlijk advies bij de aanschaf van de iPhone 12? Ga dan langs één van onze Vodafone winkels of bel ons via 0800-0560 (gratis). We helpen je graag! 

Levertijd
Als je bestelt wil je natuurlijk ook weten wanneer je de iPhone ontvangt. Vanaf 23 oktober mogen de eerste toestellen geleverd worden. Klanten die als eerste besteld hebben, ontvangen ook als eerste het toestel. Je wordt per sms op de hoogte gehouden worden van je bestelling. Bekijk meer informatie over de levertijden van iPhone 12. We plaatsen, indien beschikbaar, in dit topic ook actuele updates over de status van levertijden. 

Levering
Na je bestelling ontvang je meer informatie over de levertijd van je toestel. Heb je verlengd? Dan sturen we een e-mail zodra de bestelling is verstuurd. Daarin staat ook een Track & Trace nummer waarmee je de status van de bestelling kunt volgen.

Bij nieuwe aansluitingen ontvang je een e-mail om een leverafspraak te maken (i.v.m. identiteitscontrole) zodra de voorraad voor jouw bestelling is gereserveerd. In geval van een bestelling met nummerbehoud wachten we op goedkeuring van je huidige provider. Daarna plannen we pas een leverafspraak. 

Bestelling wijzigen
Afhankelijk van de status van je bestelling kun je eventueel nog een aanpassing doen. Hiervoor neem je contact op met 0800-0560 (optie 1). Een wijziging van je bestelling kan wel betekenen dat er een langere levertijd gaat gelden. 

Aanvullende informatie
Mis je relevante informatie in dit topic? Of heb je zelf nog aanvullingen? Laat het ons weten in de reacties of open je eigen topic. De Community gaat graag met je in gesprek! 

Twijfel je nog of je gaat bestellen? Of wil je in gesprek met andere Apple fans over de nieuwe iPhone 12 modellen? Bekijk dan eens het iPhone 12 - Ervaringen & Discussie topic.

Eerdere updates

Update 23 oktober 15:30 uur
Goed nieuws! Vandaag zijn de leveringen van de eerste pre-orders gestart. We begrijpen dat er de afgelopen week wat onduidelijkheden waren over de orders. Onze excuses hiervoor. We zijn hard aan het werk om te zorgen dat iedereen toch de gewenste iPhone zo snel mogelijk in bezit heeft. We zijn hierbij ook afhankelijk van de voorraad die Apple ons levert.
Informatie over de levering van jouw iPhone wordt gecommuniceerd via sms. Zodra jouw levering klaarstaat ontvang je een Track & Trace code.

Heb je een vraag? Laat het ons weten in dit topic, dan helpen we je zo goed mogelijk.

Update 27 oktober 10:45 uur.
Goed nieuws! De website is aangevuld met de specifieke levertijden per type toestel én besteldatum.

Update 27 oktober 12:00 uur.
Helaas is aan ons de verkeerde informatie doorgegeven over de levering van de iPhone's. De pagina is weer aangepast. Het gaat om de leverdata voor bestellingen vanaf vandaag, niet vóór vandaag. Zowel klanten die eerder hebben besteld als vanaf vandaag worden op de hoogte gehouden per sms. Mijn excuses voor de verwarring! 
 

Update 29 oktober 17:00 uur
We begrijpen dat er behoefte is aan duidelijkheid. Welke informatie is nu leidend voor de levertijd van jouw iPhone?

Heb jij een bestelling gedaan én al een sms met informatie over de levering ontvangen? Dan is deze leidend. De informatie uit de sms is dus voor jou de correcte en enige leveringsinformatie die geldt.

Heb je besteld en nog geen sms ontvangen? Kijk dan op www.vodafone.nl/levertijd voor jouw verwachte leverdatum. Let op: dit is een verwachte leverdatum. Ook hier geldt dat de informatie in de sms die je gaat ontvangen uiteindelijk leidend is.

Uiteraard willen wij ook graag iedereen zo snel mogelijk blij maken met de nieuwe iPhone 12. Maar, we zijn zoals elk jaar afhankelijk van de leveringen die we van Apple ontvangen. Voor sommige toestellen geldt een langere wachttijd dan waar we op gehoopt hadden.
 

Update 4 november 11:00 uur 

Bedankt voor het aanleveren van de voorbeeldnummers gisteren. We zijn aan het onderzoeken waarom een aantal van jullie geen sms heeft ontvangen. Het lijkt wellicht ontzettend simpel om jullie nu een sms te sturen met daarin de verwachte leverdatum. Helaas is dit niet het geval. De sms'jes worden gestuurd door een geautomatiseerd systeem dat gekoppeld is aan het bestelsysteem. Door hier veranderingen in aan te brengen kan dit als gevolg hebben dat jullie verkeerde sms'jes gaan krijgen en dat willen we uiteraard voorkomen.

Zodra er een update is, plaatsen we deze weer in dit topic.

 

Update vrijdag 6 november 14:00 uur

De tweede pre-order periode voor de iPhone 12 Mini en de iPhone 12 Pro Max is ook gestart! Daarnaast is de iPhone 12 en de iPhone 12 Pro natuurlijk ook nog steeds te bestellen via onze webshop.

 

Update 12 november 11:30 uur
Naar aanleiding van jullie feedback, én het intern aankaarten van de verschillende issues die in dit topic besproken zijn, hebben we nu een update over de levertijden voor zowel voor als na 21 oktober, per model. Zie onderstaande tabel voor een verwachting van de levertijden. Dit is een indicatie op basis van de informatie die we van Apple ontvangen. Zodra jouw toestel daadwerkelijk verzonden wordt, ontvang je van ons een Track& Trace code. 

 

Update 17 november 15:00 uur
We hebben de meest recente informatie over de levertijden als tabel in een bijlage toegevoegd aan dit topic. Het zijn de verwachte levertijden per type toestel en besteldatum voor alle verkrijgbare modellen van de iPhone 12. 
 

Update 24 november 13:58 uur
We hebben de meest recente informatie over de levertijden aangepast en aan de bijlage toegevoegd aan dit topic. Het zijn de verwachte levertijden per type toestel en besteldatum voor alle verkrijgbare modellen van de iPhone 12. 


Update 9 december 11:00 uur
We hebben de meest recente informatie over de levertijden aangepast en aan de bijlage toegevoegd aan dit topic. Het zijn de verwachte levertijden per type toestel en besteldatum voor alle verkrijgbare modellen van de iPhone 12. 

Update 21 december 12:00 uur
We hebben de meest recente informatie over de levertijden aangepast en aan de bijlage toegevoegd aan dit topic. Het zijn de verwachte levertijden per type toestel en besteldatum voor alle verkrijgbare modellen van de iPhone 12. 

Update 29 december 12:00 uur
We hebben de meest recente informatie over de levertijden aangepast en aan de bijlage toegevoegd aan dit topic. Het zijn de verwachte levertijden per type toestel en besteldatum voor alle verkrijgbare modellen van de iPhone 12. 

Update 5 januari 16:00 uur
We hebben de meest recente informatie over de levertijden aangepast en aan de bijlage toegevoegd aan dit topic. Het zijn de verwachte levertijden per type toestel en besteldatum voor alle verkrijgbare modellen van de iPhone 12. 

1.986 Reacties
Sander-80

Stamgast
  • 106Posts
  • 0Oplossingen
  • 115Likes
Red Together icm Iphone SE wrote:

Ik blijf het toch bijzonder vinden dat iedereen hier - of ik lees er overheen - de telefoon via telefoon of website heeft besteld en niet in de winkel. Ben ik dan nog zo ouderwets? 

 

Of jij woont op een plaats waar je een fysieke winkel in de buurt hebt, voor mij is dat toch een stuk rijden. 

Arjennn

Stamgast
  • 96Posts
  • 0Oplossingen
  • 63Likes

Pakket zojuist ontvangen door postNL. Bezorgtijd tussen 10.00 en 15.15, sjeeeez. Wat een tijdsblok haha 

Sander-80

Stamgast
  • 106Posts
  • 0Oplossingen
  • 115Likes
Arjennn wrote:

Pakket zojuist ontvangen door postNL. Bezorgtijd tussen 10.00 en 15.15, sjeeeez. Wat een tijdsblok haha 

Haha, hier 8:45 - 11:15, maar met al dat thuiswerken de laatste maanden weet ik dat de PostNL man elke werkdag rond 9:30 hier is. ?

Arjennn

Stamgast
  • 96Posts
  • 0Oplossingen
  • 63Likes
Sander-80 wrote:
Arjennn wrote:

Pakket zojuist ontvangen door postNL. Bezorgtijd tussen 10.00 en 15.15, sjeeeez. Wat een tijdsblok haha 

Haha, hier 8:45 - 11:15, maar met al dat thuiswerken de laatste maanden weet ik dat de PostNL man elke werkdag rond 9:30 hier is.

Lekker aan het begin van de route. Das echt top. Hier is het een beetje gissen geblazen. Ach. Hij komt in ieder geval. ??

Pats16

Ontdekker
  • 138Posts
  • 0Oplossingen
  • 74Likes

Als ik de berichten bij kpn lees, dan krijgt niemand hem nog vandaag! Hoop dat ik snel iets hoor, degene die hem vandaag krijgt succes met wachten? op PostNL en veel plezier er mee

Niwla

Liefhebber
  • 54Posts
  • 0Oplossingen
  • 23Likes

D-Day…..tik tak tik tak……. 

delfuentes

Gedreven Liefhebber
  • 47Posts
  • 0Oplossingen
  • 33Likes

Mail van PostNL, de bezorger is onderweg. Normaal is hij hier 09:15, volgens tijdvak tussen 08:45 en 11:15.
Allen veel plezier met jullie aankoop vandaag, alle anderen succes nog even met het wachten.

Bramster

Nieuwkomer
  • 23Posts
  • 0Oplossingen
  • 24Likes

Het verbaast me toch ten zeerste dat de mensen die geen track and trace hebben niks te horen krijgen (terwijl ze eigenlijk vandaag de iphone zouden willen ontvangen) nergens iets over levertijden??

@Steven Vodafone Kan je me meer vertellen?

Arsance

Stamgast
  • 286Posts
  • 0Oplossingen
  • 153Likes
Pats16 wrote:

Als ik de berichten bij kpn lees, dan krijgt niemand hem nog vandaag! Hoop dat ik snel iets hoor, degene die hem vandaag krijgt succes met wachten op PostNL en veel plezier er mee

KPN is nog meer drama inderdaad. 3 vrienden hebben 'm daar besteld rond 14:00. iPhone 12 Pro Pacific Blue 128gb. Alle 3 niet leverbaar…. Dan valt Vodafone nog wel mee, toch jongens? 

 

Ik kan mijne tussen 11:45 en 14:15 verwachten. 

Sander-80

Stamgast
  • 106Posts
  • 0Oplossingen
  • 115Likes

Ik zit al op de deurmat te wachten. ???

Pats16

Ontdekker
  • 138Posts
  • 0Oplossingen
  • 74Likes
Bramster wrote:

Het verbaast me toch ten zeerste dat de mensen die geen track and trace hebben niks te horen krijgen (terwijl ze eigenlijk vandaag de iphone zouden willen ontvangen) nergens iets over levertijden??

@Steven Vodafone Kan je me meer vertellen?

Verbaasd mij ook dat niemand van vodafone hier op het forum iets er over zegt...

Arsance

Stamgast
  • 286Posts
  • 0Oplossingen
  • 153Likes
Sander-80 wrote:

Ik zit al op de deurmat te wachten.

Ben bang dat jij de eerste foto gaat posten in het andere topic 😞

Jipperdepip

Ontdekker
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
Bramster wrote:

Het verbaast me toch ten zeerste dat de mensen die geen track and trace hebben niks te horen krijgen (terwijl ze eigenlijk vandaag de iphone zouden willen ontvangen) nergens iets over levertijden??

@Steven Vodafone Kan je me meer vertellen?

Heel graag!! Of anders @Sharon Vodafone ?

Bramster

Nieuwkomer
  • 23Posts
  • 0Oplossingen
  • 24Likes

Bizar dat alle iphone 12’s gewoon op voorraad zijn behalve de blauwe?

Jo0Lz

Nieuwkomer
  • 28Posts
  • 0Oplossingen
  • 24Likes
Bramster wrote:

Bizar dat alle iphone 12’s gewoon op voorraad zijn behalve de blauwe

Ik had een grijze besteld. iPhone Pro 128GB. Levering einde week 44. 😞

Thijz85

Meedenker
  • 24Posts
  • 0Oplossingen
  • 19Likes

Gisteren uitvoerig gesprek gehad met iemand van Vodafone na tegenstrijdige berichten over levertijden na het aanpassen van een bestelling (derde poging verkeerde telefoon aangeklikt (128 ipv 256 gig). De normale klantenservice kon weinig vertellen, bij de afdeling abonnement opzeggen (daar helpen ze je wél) meer info. 

Volgens de beste meneer - en hij klonk wel redelijk geinformeerd - aldaar zijn er nu een aantal batches iPhones geleverd aan Vodafone. Ze krijgen leveringen per type en kleur. Het ligt er dus ook wel aan welk specs je hebt besteld of je meteen vandaag je telefoon krijgt. Ze zijn voor de levering afhankelijk van Apple. Op zich een logisch verhaal.

Hij zei echter ook dat alle telefoons die tot 21 oktober zijn besteld, in de eerste batch worden geleverd. Oftewel: het moet - zolang je voor 21 oktober hebt besteld - niet uit hoe laat je precies hebt besteld. Je bestelling past in de eerste levering en die worden ook allemaal tegelijk uitgeleverd. Kan echter zijn dat een iPhone 12 Pro 256 gig blauw (die ik heb besteld) ook pas later bij Vodafone binnenkomt. 

Hij verwacht echter dat alle types snel worden uitgeleverd en dat ook ik dus mijn telefoon ergens de komende week kan verwachten. Ook al had ik een appje gekregen over levering in week 44….

Hopelijk klopt zijn verhaal. Het klonk in ieder geval alsof hij iets hoger in de Vodafone-boom zat. Hij baseerde de informatie ook op een mail vanuit de orderafdeling van Vodafone. 

Laten we hopen ;-D. 

Thijz85

Meedenker
  • 24Posts
  • 0Oplossingen
  • 19Likes
Bramster wrote:

Bizar dat alle iphone 12’s gewoon op voorraad zijn behalve de blauwe

Blauw schijnt toch erg populair te zijn, aldus Vodafone….. (ik had daar ook niet op gerekend :-()

delfuentes

Gedreven Liefhebber
  • 47Posts
  • 0Oplossingen
  • 33Likes
Thijz85 wrote:
Bramster wrote:

Bizar dat alle iphone 12’s gewoon op voorraad zijn behalve de blauwe

Blauw schijnt toch erg populair te zijn, aldus Vodafone….. (ik had daar ook niet op gerekend :-()


Velen wilden een blauwe, op iCulture stond een poll, nav daarvan én doorverkoopbaarheid heb ik een graphite genomen. In de poll ging blauw aardig aan kop https://www.iculture.nl/nieuws/iphone-12-bestellen/

gokturk

Nieuwkomer
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Thijz85 wrote:

Gisteren uitvoerig gesprek gehad met iemand van Vodafone na tegenstrijdige berichten over levertijden na het aanpassen van een bestelling (derde poging verkeerde telefoon aangeklikt (128 ipv 256 gig). De normale klantenservice kon weinig vertellen, bij de afdeling abonnement opzeggen (daar helpen ze je wél) meer info. 

Volgens de beste meneer - en hij klonk wel redelijk geinformeerd - aldaar zijn er nu een aantal batches iPhones geleverd aan Vodafone. Ze krijgen leveringen per type en kleur. Het ligt er dus ook wel aan welk specs je hebt besteld of je meteen vandaag je telefoon krijgt. Ze zijn voor de levering afhankelijk van Apple. Op zich een logisch verhaal.

Hij zei echter ook dat alle telefoons die tot 21 oktober zijn besteld, in de eerste batch worden geleverd. Oftewel: het moet - zolang je voor 21 oktober hebt besteld - niet uit hoe laat je precies hebt besteld. Je bestelling past in de eerste levering en die worden ook allemaal tegelijk uitgeleverd. Kan echter zijn dat een iPhone 12 Pro 256 gig blauw (die ik heb besteld) ook pas later bij Vodafone binnenkomt. 

Hij verwacht echter dat alle types snel worden uitgeleverd en dat ook ik dus mijn telefoon ergens de komende week kan verwachten. Ook al had ik een appje gekregen over levering in week 44….

Hopelijk klopt zijn verhaal. Het klonk in ieder geval alsof hij iets hoger in de Vodafone-boom zat. Hij baseerde de informatie ook op een mail vanuit de orderafdeling van Vodafone. 

Laten we hopen ;-D. 

Looks like it’s not correct brother, my and my wife’s order still looks like below.. Probably we will recieve our phones at the end of next week.

 

“We have received your order in good order. We will keep you informed of your order by email or text message.”

Sander-80

Stamgast
  • 106Posts
  • 0Oplossingen
  • 115Likes
Bramster wrote:

Bizar dat alle iphone 12’s gewoon op voorraad zijn behalve de blauwe

Blauwe krijg ik net binnen. 

Pats16

Ontdekker
  • 138Posts
  • 0Oplossingen
  • 74Likes

Er staat bij mij nu “wordt verwerkt” dat is gunstig toch? Weet even niet wat er eerst stond …..

Mikenizm

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 12Likes

Ik heb die van mij net in ontvangst mogen nemen 🙂 12 Pro Graphite 256GB

aaderijk

Nieuwkomer
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes
Pats16 wrote:

Er staat bij mij nu “wordt verwerkt” dat is gunstig toch? Weet even niet wat er eerst stond …..

Hier ook. Stond eerst “status onbekend”. Maar niets in de PostNL app dus vermoed dat ie vandaag niet binnenkomt. 😞 

Pats16

Ontdekker
  • 138Posts
  • 0Oplossingen
  • 74Likes
aaderijk wrote:
Pats16 wrote:

Er staat bij mij nu “wordt verwerkt” dat is gunstig toch? Weet even niet wat er eerst stond …..

Hier ook. Stond eerst “status onbekend”. Maar niets in de PostNL app dus vermoed dat ie vandaag niet binnenkomt. 😞 

Hopen op morgen maar!

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

@Pats16dat is zeker gunstig. Ik las uit je andere topic dat je een bericht hebt gekregen, dat de levering eind week 44 is. Nog heel even wachten! 

@Mikenizm  @Sander-80 veel plezier met jullie nieuwe iPhone.

 

delfuentes

Gedreven Liefhebber
  • 47Posts
  • 0Oplossingen
  • 33Likes

Succes nog allemaal, hij is er 🙂

knny

Ontdekker
  • 60Posts
  • 0Oplossingen
  • 24Likes

Net pas besteld. 256 pro blue, dus ik zal nog wel even moeten wachten 🙂

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hopelijk heb je het toestel snel @knny 

aaderijk

Nieuwkomer
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes

Net een mail gehad:  

Sorry voor de vertraging. Vervelend, je bestelling komt iets later dan verwacht. We doen er alles aan om het zo snel mogelijk bij je te bezorgen. Zodra 't op voorraad is, nemen we contact met je op voor een bezorgafspraak. We houden je per sms op de hoogte over de verwachte levertermijn.

 

 dus een week vol empty promises en uren lang bellen/chatten/mailen voor niets. 

Bedankt Vodafone, top klantenservice. 

Pats16

Ontdekker
  • 138Posts
  • 0Oplossingen
  • 74Likes
aaderijk wrote:

Net een mail gehad:  

Sorry voor de vertraging. Vervelend, je bestelling komt iets later dan verwacht. We doen er alles aan om het zo snel mogelijk bij je te bezorgen. Zodra 't op voorraad is, nemen we contact met je op voor een bezorgafspraak. We houden je per sms op de hoogte over de verwachte levertermijn.

 

 dus een week vol empty promises en uren lang bellen/chatten/mailen voor niets. 

Bedankt Vodafone, top klantenservice. 

hmmm dat is raar zeg…..

Arjennn

Stamgast
  • 96Posts
  • 0Oplossingen
  • 63Likes

Mijn bezorger is nog niet onderweg. Toch n beetje ongeduldig aan het worden omdat alle foto’s met toestellen binnendruppelen?

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

@aaderijk welk toestel had je besteld? 

aaderijk

Nieuwkomer
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes
Steven Vodafone wrote:

@aaderijk welk toestel had je besteld? 

iPhone 12 Pro 256GB Pacific Blue. Vrijdag besteld, maar door meerder fouten van Vodafone pas gisteren eindelijk echt bevestiging gehad...het hele verhaal vind je hier: https://forum.vodafone.nl/apple-15/iphone-12-bestellen-leveren-302471?postid=336082#post336082

Juztin

Nieuwkomer
  • 20Posts
  • 0Oplossingen
  • 16Likes
Steven Vodafone wrote:

@aaderijk welk toestel had je besteld? 

Hier ook nog geen bericht gehad.. status blijft staan op:

Status

Ontvangen:

We hebben je bestelling in goede orde ontvangen. Per email of sms houden we je op de hoogte van je bestelling.

 

Partner in zelfde huishouden: chauffeur is onderweg.

?

 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
aaderijk wrote:
Steven Vodafone wrote:

@aaderijk welk toestel had je besteld? 

iPhone 12 Pro 256GB Pacific Blue. Vrijdag besteld, maar door meerder fouten van Vodafone pas gisteren eindelijk echt bevestiging gehad...het hele verhaal vind je hier: https://forum.vodafone.nl/apple-15/iphone-12-bestellen-leveren-302471?postid=336082#post336082

Dat is niet fijn! Namens Vodafone mijn excuses!
We proberen iedereen zo snel mogelijk  te voorzien van de nieuwe iPhone. Hopelijk ontvang je de nieuwe iPhone snel. 

Remybonjasky

Nieuwkomer
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Dit is bizar. Is bezorgd zegt ie en getekend door waarschijnlijk de bezorger maar niemand aan de deur geweest. In de.post nl app zie ik een handtekening maar is niemand aan de deur geweest. Wat is dit?  

Pats16

Ontdekker
  • 138Posts
  • 0Oplossingen
  • 74Likes
Remybonjasky wrote:

Dit is bizar. Is bezorgd zegt ie en getekend door waarschijnlijk de bezorger maar niemand aan de deur geweest. In de.post nl app zie ik een handtekening maar is niemand aan de deur geweest. Wat is dit?  

Hmmm dat is wel heel apart, gelijk even bellen naar post nl

Langetopper

Ontdekker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 12Likes

iPhone 12 Pro 256GB Pacific Blue ontvangen!

 

Christiaaan

Ontdekker
  • 84Posts
  • 0Oplossingen
  • 87Likes
Remybonjasky wrote:

Dit is bizar. Is bezorgd zegt ie en getekend door waarschijnlijk de bezorger maar niemand aan de deur geweest. In de.post nl app zie ik een handtekening maar is niemand aan de deur geweest. Wat is dit?  

Wat @Pats16 zegt, meteen postnl bellen. Niet wachten.

Ze mogen niet tekenen zonder jou toestemming en identiteitsbewijs 

Ruud001

Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 871Likes

Ik had toch wel wat foto’s verwacht hier op het forum. ?

Remybonjasky

Nieuwkomer
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Melding gemaakt bij post Nl maar Vodafone krijg ik niet te pakken. Die ben ik kwijt wat een boutzooi

Thijz85

Meedenker
  • 24Posts
  • 0Oplossingen
  • 19Likes
Remybonjasky wrote:

Melding gemaakt bij post Nl maar Vodafone krijg ik niet te pakken. Die ben ik kwijt wat een boutzooi

Even bellen naar 08000560. Vodafone nummer waar je wel iemand aan de lijn krijgt….

Remybonjasky

Nieuwkomer
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Heb ze gesproken. Vermissingstraject gestart en achteraan aansluiten. Lekker dan. December keer aan de beurt waarschijnlijk. 😞

Thx voor de hulp allemaal. 

 

Pats16

Ontdekker
  • 138Posts
  • 0Oplossingen
  • 74Likes
Remybonjasky wrote:

Heb ze gesproken. Vermissingstraject gestart en achteraan aansluiten. Lekker dan. December keer aan de beurt waarschijnlijk. 😞

Thx voor de hulp allemaal. 

 

ze zijn er voor verzekerd dus je zou gewoon een nieuwe moeten krijgen!

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Remybonjasky wrote:

Heb ze gesproken. Vermissingstraject gestart en achteraan aansluiten. Lekker dan. December keer aan de beurt waarschijnlijk. 😞

Thx voor de hulp allemaal. 

Pats16 schreef:
ze zijn er voor verzekerd dus je zou gewoon een nieuwe moeten krijgen!

He bah, dat is een nare situatie! Bij een vermissing wordt een onderzoek gestart om uit te zoeken waar het toestel is gebleven. Dit is een traject wat iets langer duurt omdat er ook geschakeld wordt met de koerierdienst etc.
Dit is echt balen! Helaas mogen we geen nieuwe order erin zetten omdat we moeten afwachten op  de uitkomst van het onderzoek.

Stvn86030

Gedreven Ontdekker
  • 84Posts
  • 0Oplossingen
  • 44Likes

Gisteren, niet door de vertraging van mijn vrijdag 14:05 bestelling maar door mijn enorm vervelende ervaring met de Vodafone klantenservice, mijn bestelling geannuleerd en de Pro Pacific Blue 256GB bij Coolblue besteld. Vanmorgen werd deze netjes op de fiets bezorgd met een fantastisch accurate T&T. Dat is pas service! 

Remybonjasky

Nieuwkomer
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Steven Vodafone wrote:
Remybonjasky wrote:

Heb ze gesproken. Vermissingstraject gestart en achteraan aansluiten. Lekker dan. December keer aan de beurt waarschijnlijk. 😞

Thx voor de hulp allemaal. 

Pats16 schreef:
ze zijn er voor verzekerd dus je zou gewoon een nieuwe moeten krijgen!

He bah, dat is een nare situatie! Bij een vermissing wordt een onderzoek gestart om uit te zoeken waar het toestel is gebleven. Dit is een traject wat iets langer duurt omdat er ook geschakeld wordt met de koerierdienst etc.
Dit is echt balen! Helaas mogen we geen nieuwe order erin zetten omdat we moeten afwachten op  de uitkomst van het onderzoek.

 

zou mooi zijn als ze daarna wel direct verzenden en niet dat je weer achteraan moet aansluiten. Echt zo balen dit. En dat post nl ook niet gelijk de koerier wilt bellen. Doen ze niet. 

 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Ik begrijp je punt hierin @Remybonjasky maar aangezien het niet om een klein bedrag gaat, dient dit grondig uitgezocht te worden. Dit is ook om fraude te voorkomen. 
Dat je hierdoor nu geen toestel hebt, is niet fijn. Helaas zit er nu niks anders op dan afwachten op het onderzoek. Laten we hopen dat hier snel een antwoord op komt zodat je alsnog een nieuwe kunt bestellen en deze zo gauw mogelijk binnen hebt. 

Pats16

Ontdekker
  • 138Posts
  • 0Oplossingen
  • 74Likes

Iemand al bericht gehad dat hij morgen binnenkomt?

Remybonjasky

Nieuwkomer
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Steven Vodafone wrote:

Ik begrijp je punt hierin @Remybonjasky maar aangezien het niet om een klein bedrag gaat, dient dit grondig uitgezocht te worden. Dit is ook om fraude te voorkomen. 
Dat je hierdoor nu geen toestel hebt, is niet fijn. Helaas zit er nu niks anders op dan afwachten op het onderzoek. Laten we hopen dat hier snel een antwoord op komt zodat je alsnog een nieuwe kunt bestellen en deze zo gauw mogelijk binnen hebt. 

I know. Maar zou mooi zijn als dit na onderzoek iet weer neergelegd wordt bij de klant en opnieuw lang moet wachten op een toestel.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties op dit artikel.

Uitgelicht topic