Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes

iPhone 12 [Bestellen & Leveren]

Wil jij een iPhone 12 bestellen? Lees dan hier alle informatie die je nodig hebt om die order te plaatsen.


Alle modellen van de iPhone 12 zijn te bestellen via onze webshop. 

< Ik wil een iPhone 12 bestellen >

Wil je liever persoonlijk advies bij de aanschaf van de iPhone 12? Ga dan langs één van onze Vodafone winkels of bel ons via 0800-0560 (gratis). We helpen je graag! 

Levertijd
Als je bestelt wil je natuurlijk ook weten wanneer je de iPhone ontvangt. Vanaf 23 oktober mogen de eerste toestellen geleverd worden. Klanten die als eerste besteld hebben, ontvangen ook als eerste het toestel. Je wordt per sms op de hoogte gehouden worden van je bestelling. Bekijk meer informatie over de levertijden van iPhone 12. We plaatsen, indien beschikbaar, in dit topic ook actuele updates over de status van levertijden. 

Levering
Na je bestelling ontvang je meer informatie over de levertijd van je toestel. Heb je verlengd? Dan sturen we een e-mail zodra de bestelling is verstuurd. Daarin staat ook een Track & Trace nummer waarmee je de status van de bestelling kunt volgen.

Bij nieuwe aansluitingen ontvang je een e-mail om een leverafspraak te maken (i.v.m. identiteitscontrole) zodra de voorraad voor jouw bestelling is gereserveerd. In geval van een bestelling met nummerbehoud wachten we op goedkeuring van je huidige provider. Daarna plannen we pas een leverafspraak. 

Bestelling wijzigen
Afhankelijk van de status van je bestelling kun je eventueel nog een aanpassing doen. Hiervoor neem je contact op met 0800-0560 (optie 1). Een wijziging van je bestelling kan wel betekenen dat er een langere levertijd gaat gelden. 

Aanvullende informatie
Mis je relevante informatie in dit topic? Of heb je zelf nog aanvullingen? Laat het ons weten in de reacties of open je eigen topic. De Community gaat graag met je in gesprek! 

Twijfel je nog of je gaat bestellen? Of wil je in gesprek met andere Apple fans over de nieuwe iPhone 12 modellen? Bekijk dan eens het iPhone 12 - Ervaringen & Discussie topic.

Eerdere updates

Update 23 oktober 15:30 uur
Goed nieuws! Vandaag zijn de leveringen van de eerste pre-orders gestart. We begrijpen dat er de afgelopen week wat onduidelijkheden waren over de orders. Onze excuses hiervoor. We zijn hard aan het werk om te zorgen dat iedereen toch de gewenste iPhone zo snel mogelijk in bezit heeft. We zijn hierbij ook afhankelijk van de voorraad die Apple ons levert.
Informatie over de levering van jouw iPhone wordt gecommuniceerd via sms. Zodra jouw levering klaarstaat ontvang je een Track & Trace code.

Heb je een vraag? Laat het ons weten in dit topic, dan helpen we je zo goed mogelijk.

Update 27 oktober 10:45 uur.
Goed nieuws! De website is aangevuld met de specifieke levertijden per type toestel én besteldatum.

Update 27 oktober 12:00 uur.
Helaas is aan ons de verkeerde informatie doorgegeven over de levering van de iPhone's. De pagina is weer aangepast. Het gaat om de leverdata voor bestellingen vanaf vandaag, niet vóór vandaag. Zowel klanten die eerder hebben besteld als vanaf vandaag worden op de hoogte gehouden per sms. Mijn excuses voor de verwarring! 
 

Update 29 oktober 17:00 uur
We begrijpen dat er behoefte is aan duidelijkheid. Welke informatie is nu leidend voor de levertijd van jouw iPhone?

Heb jij een bestelling gedaan én al een sms met informatie over de levering ontvangen? Dan is deze leidend. De informatie uit de sms is dus voor jou de correcte en enige leveringsinformatie die geldt.

Heb je besteld en nog geen sms ontvangen? Kijk dan op www.vodafone.nl/levertijd voor jouw verwachte leverdatum. Let op: dit is een verwachte leverdatum. Ook hier geldt dat de informatie in de sms die je gaat ontvangen uiteindelijk leidend is.

Uiteraard willen wij ook graag iedereen zo snel mogelijk blij maken met de nieuwe iPhone 12. Maar, we zijn zoals elk jaar afhankelijk van de leveringen die we van Apple ontvangen. Voor sommige toestellen geldt een langere wachttijd dan waar we op gehoopt hadden.
 

Update 4 november 11:00 uur 

Bedankt voor het aanleveren van de voorbeeldnummers gisteren. We zijn aan het onderzoeken waarom een aantal van jullie geen sms heeft ontvangen. Het lijkt wellicht ontzettend simpel om jullie nu een sms te sturen met daarin de verwachte leverdatum. Helaas is dit niet het geval. De sms'jes worden gestuurd door een geautomatiseerd systeem dat gekoppeld is aan het bestelsysteem. Door hier veranderingen in aan te brengen kan dit als gevolg hebben dat jullie verkeerde sms'jes gaan krijgen en dat willen we uiteraard voorkomen.

Zodra er een update is, plaatsen we deze weer in dit topic.

 

Update vrijdag 6 november 14:00 uur

De tweede pre-order periode voor de iPhone 12 Mini en de iPhone 12 Pro Max is ook gestart! Daarnaast is de iPhone 12 en de iPhone 12 Pro natuurlijk ook nog steeds te bestellen via onze webshop.

 

Update 12 november 11:30 uur
Naar aanleiding van jullie feedback, én het intern aankaarten van de verschillende issues die in dit topic besproken zijn, hebben we nu een update over de levertijden voor zowel voor als na 21 oktober, per model. Zie onderstaande tabel voor een verwachting van de levertijden. Dit is een indicatie op basis van de informatie die we van Apple ontvangen. Zodra jouw toestel daadwerkelijk verzonden wordt, ontvang je van ons een Track& Trace code. 

 

Update 17 november 15:00 uur
We hebben de meest recente informatie over de levertijden als tabel in een bijlage toegevoegd aan dit topic. Het zijn de verwachte levertijden per type toestel en besteldatum voor alle verkrijgbare modellen van de iPhone 12. 
 

Update 24 november 13:58 uur
We hebben de meest recente informatie over de levertijden aangepast en aan de bijlage toegevoegd aan dit topic. Het zijn de verwachte levertijden per type toestel en besteldatum voor alle verkrijgbare modellen van de iPhone 12. 


Update 9 december 11:00 uur
We hebben de meest recente informatie over de levertijden aangepast en aan de bijlage toegevoegd aan dit topic. Het zijn de verwachte levertijden per type toestel en besteldatum voor alle verkrijgbare modellen van de iPhone 12. 

Update 21 december 12:00 uur
We hebben de meest recente informatie over de levertijden aangepast en aan de bijlage toegevoegd aan dit topic. Het zijn de verwachte levertijden per type toestel en besteldatum voor alle verkrijgbare modellen van de iPhone 12. 

Update 29 december 12:00 uur
We hebben de meest recente informatie over de levertijden aangepast en aan de bijlage toegevoegd aan dit topic. Het zijn de verwachte levertijden per type toestel en besteldatum voor alle verkrijgbare modellen van de iPhone 12. 

Update 5 januari 16:00 uur
We hebben de meest recente informatie over de levertijden aangepast en aan de bijlage toegevoegd aan dit topic. Het zijn de verwachte levertijden per type toestel en besteldatum voor alle verkrijgbare modellen van de iPhone 12. 

1.986 Reacties
JoostK89

Nieuwkomer
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hier ook afgelopen vrijdag de Apple iPhone 12 Pro 128GB Pacific Blue besteld en inmiddels de status 

Uw bestelling is klaar voor verzending.

Nu de t&t gegevens nog even afwachten 🙂

Giovanni-21

Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ik krijg ‘m ook binnen morgen. 

Status my Vodafone (browser): verzonden

Inmiddels ook de track & trace en levering gezien bij PostNL. 

Tabeeee

Liefhebber
  • 57Posts
  • 0Oplossingen
  • 22Likes
Langetopper wrote:

Daar is hij dan

 

Bij mij morgenavond pas ??

Juztin

Nieuwkomer
  • 20Posts
  • 0Oplossingen
  • 16Likes

Ik heb nog steeds geen update of sms ? order staat er wel in. Contract ontvangen. Mijn partner wel. Die komt morgen wel.

 

ik wacht af!

Juuls

Gedreven Ontdekker
  • 29Posts
  • 0Oplossingen
  • 19Likes

Correct. Maar goed, even voor de duidelijkheid, ik heb dus om 12:07 op de preorder dag besteld, het yes bestelling gelukt scherm gehad, maar ik Ben die positie in de wachtrij kwijt omdat jullie steeds zeiden dat ik niet opnieuw moest bestellen? 

about 1 minute ago

Klopt want die bestelling stond wel in ons back up systeem en die werden nog verwerkt. Die hadden het erg druk. Maar nu heb je hem opnieuw besteld als je nog meer vragen hier over hebt ga ik je doorverbinden naar me collega's die over de bestellingen gaan. 

Marco P 

11:24 

Wat een klantenservice zeg

Prince

Nieuwkomer
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
Juuls wrote:

Correct. Maar goed, even voor de duidelijkheid, ik heb dus om 12:07 op de preorder dag besteld, het yes bestelling gelukt scherm gehad, maar ik Ben die positie in de wachtrij kwijt omdat jullie steeds zeiden dat ik niet opnieuw moest bestellen? 

about 1 minute ago

Klopt want die bestelling stond wel in ons back up systeem en die werden nog verwerkt. Die hadden het erg druk. Maar nu heb je hem opnieuw besteld als je nog meer vragen hier over hebt ga ik je doorverbinden naar me collega's die over de bestellingen gaan. 

Marco P 

11:24 

Wat een klantenservice zeg

En voor een communicatie professional bijzonder dat hij niet gehinderd is door enige kennis van grammatica en spelling.

Dirksma

Nieuwkomer
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 19Likes

In Zwolle was ik volgens de verkoper in de Vodafone-winkel de eerste die de iPhone 12 Pro 128GB in het goud had besteld en nóg krijg ik gister de sms dat ik (pas? 😉 ) rond week 44 gebeld wordt door een medewerker om hem in de winkel te kunnen ophalen.. Ik vind dat vrij bizar en hoop dat met ‘rond week 44’ gewoon morgen wordt bedoelt… Zonde dat het zo mis kan gaan, ook bij jullie! 

Pats16

Ontdekker
  • 138Posts
  • 0Oplossingen
  • 74Likes
Red Together icm Iphone SE wrote:

In Zwolle was ik volgens de verkoper in de Vodafone-winkel de eerste die de iPhone 12 Pro 128GB in het goud had besteld en nóg krijg ik gister de sms dat ik (pas? ) rond week 44 gebeld wordt door een medewerker om hem in de winkel te kunnen ophalen.. Ik vind dat vrij bizar en hoop dat met ‘rond week 44’ gewoon morgen wordt bedoelt… Zonde dat het zo mis kan gaan, ook bij jullie! 

Ik denk idd dat de gouden nog niet leverbaar zijn vanuit apple

Remco_vBl

Gedreven Liefhebber
  • 39Posts
  • 0Oplossingen
  • 26Likes

Hier inmiddels ook de bevestiging dat de iPhone morgenmiddag geleverd wordt.

TomBrouws

Nieuwkomer
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Ik had dus een SMS met levering eind week 44, maar de bestelstatus is zojuist wel naar ‘Uitleveren’ gegaan. Ben benieuwd of dat dan betekent dat ie toch morgen komt. Even afwachten maar.

 

(256GB silver iPhone 12 Pro)

Pats16

Ontdekker
  • 138Posts
  • 0Oplossingen
  • 74Likes
TomBrouws wrote:

Ik had dus een SMS met levering eind week 44, maar de bestelstatus is zojuist wel naar ‘Uitleveren’ gegaan. Ben benieuwd of dat dan betekent dat ie toch morgen komt. Even afwachten maar.

 

(256GB silver iPhone 12 Pro)

Waar zie je dat? 

TomBrouws

Nieuwkomer
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

In de Vodafone app onder Service->Bestellingen

Pats16

Ontdekker
  • 138Posts
  • 0Oplossingen
  • 74Likes
TomBrouws wrote:

In de Vodafone app onder Service->Bestellingen

Hier nog geen verandering helaas....

StefandGroot

Ontdekker
  • 18Posts
  • 1Oplossingen
  • 9Likes

Hier komen ze ook morgen:)

Willemjan k

Nieuwkomer
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes

Wat een lachertje dit. Heb maar opnieuw besteld gisteren. Order status: onbekend. Gebeurt ook niets mee. 
 

ik ga elders shoppen.

CangriD

Nieuwkomer
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

ZIJN ER OVERSTAPPERS? WIL GRAAG WETEN OF NIEUWE VODAFONE KLANTEN OOK EEN TRACK AND TRACE HEBBEN ONTVANGEN OF ALLEEN BESTAANDE KLANTEN.

Sander-80

Stamgast
  • 106Posts
  • 0Oplossingen
  • 115Likes
CangriD wrote:

ZIJN ER OVERSTAPPERS? WIL GRAAG WETEN OF NIEUWE VODAFONE KLANTEN OOK EEN TRACK AND TRACE HEBBEN ONTVANGEN OF ALLEEN BESTAANDE KLANTEN.

Je capslock staat nog aan. 

Kenneth1990

Nieuwkomer
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
CangriD wrote:

ZIJN ER OVERSTAPPERS? WIL GRAAG WETEN OF NIEUWE VODAFONE KLANTEN OOK EEN TRACK AND TRACE HEBBEN ONTVANGEN OF ALLEEN BESTAANDE KLANTEN.

Ja, ik ben ook overgestapt. Gister sms gehad dat “De levering van de Apple iPhone 12 Pro 128GB Pacific Blue staat gepland voor eind week 43.”. Ik heb echter nog geen T&T gehad of anderszins vervolg op het sms’je.. 

Arjennn

Stamgast
  • 96Posts
  • 0Oplossingen
  • 63Likes

-

TomBrouws

Nieuwkomer
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Yes!! Zojuist verschenen in mijn PostNL app: morgen tussen 12:00 en 14:30 komt mijn 256GB Silver iPhone 12 Pro!

 

Ik had dus oorspronkelijk een SMS met levering eind week 44, dat klopte dus niet. Had om 14:04 besteld op vrijdag.

Pats16

Ontdekker
  • 138Posts
  • 0Oplossingen
  • 74Likes
TomBrouws wrote:

Yes!! Zojuist verschenen in mijn PostNL app: morgen tussen 12:00 en 14:30 komt mijn 256GB Silver iPhone 12 Pro!

 

Ik had dus oorspronkelijk een SMS met levering eind week 44, dat klopte dus niet. Had om 14:04 besteld op vrijdag.

jeej ik zit ook steeds te kijken haha

aaderijk

Nieuwkomer
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes
beepkeep wrote:

Vrijdag besteld, om 14:07 melding gehad gelukt. Iphone 12 Pro Graphite. Daarna niets meer. Wel een paar keer gebeld maar hoefte mij geen zorgen te maken; duurt altijd een paar dagen voordat de bevestiging komt (eh?).

Begin mij nu wel zorgen te maken; mensen hier die na mij besteld hebben, hebben ondertussen wel een bevestiging gehad en een leverdatum voor aankomend weekend.

Dit wordt dan de eerste keer sinds de eerste release van de Iphone (in NL) dat ik hem niet heb op launch day. Ik zat hiervoor bij T-Mobile: ging altijd goed (maar kregen ook als member een aparte bestelpagina). Ik mis visual voicemail heel erg. Maar goed, verder wel tevreden over het netwerk van Vodafone. 

Probleem is dat ik best wel even kan wachten maar nu het vermoeden hebt dat dit wachten geen einddatum heeft. En ik vind het ook niet kunnen dat ik de hele week aan het lijntje gehouden ben door de servicedesk terwijl ik inderdaad later die vrijdagmiddag gewoon opnieuw een bestelling had kunnen doen als ik juist was geïnformeerd. Ik vraag me af hoeveel mensen er naast de boot zijn gevallen op vrijdag tussen 14:00 en 15:00.

Als ik helemaal niets meer hoor van Vodafone dan weet ik niet of ik blijf. Ik vind dit niet kunnen. Schakel dan een servicedesk in en bel mensen na als je ziet dat je bestelsysteem gecrashed is. 

 

Hier precies hetzelfde. Ze kwamen dinsdag pas achter dat mijn bestelling niet in het systeem stond. Woensdag werd ik gebeld, telefonisch mijn bestelling opnieuw geplaatst netjes met een korting voor alle gedoe en mij weer in hetzelfde plek in de rij gezet...maaaaarrr...ze had de verkeerde iPhone besteld 

  
1.5 uur gebeld om het op te lossen...”sorry mevrouw we kunnen je 1, geen korting meer geven en 2. niets aanpassen bij het volgorde…
Weer contact opgenomen via Twitter en uiteindelijk vanochtend alles voor elkaar gekregen behalve dat ik weer vooraan in de wachtrij kom te staan. Ze konden mij ook niets vertellen over wanneer het binnenkomt. Zo ver als ik weet kan het nu weken duren. 

Ik heb meteen vrijdag na de pre order gestart was mijn bestelling geplaatst maar door hun fout wie weet wanneer ik het nu krijg. Ik vind het echt slechte service. Door iedere medewerker krijg ik een ander verhaal/belofte/smoesje. De ene kan wel korting geven, de andere niet, de ene kan mij wel terug in de rij van vrijdag zetten en de andere niet. 

Normaal boeit het me niet zo zeer om te wachten maar nu gaat het mij meer om de principe. Als het niet binnen 14 dagen komt ga ik de order en mijn verlengde contract allebei annuleren en overstappen naar een andere provider. 

 

Willemjan k

Nieuwkomer
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes
aaderijk wrote:
beepkeep wrote:

Vrijdag besteld, om 14:07 melding gehad gelukt. Iphone 12 Pro Graphite. Daarna niets meer. Wel een paar keer gebeld maar hoefte mij geen zorgen te maken; duurt altijd een paar dagen voordat de bevestiging komt (eh?).

Begin mij nu wel zorgen te maken; mensen hier die na mij besteld hebben, hebben ondertussen wel een bevestiging gehad en een leverdatum voor aankomend weekend.

Dit wordt dan de eerste keer sinds de eerste release van de Iphone (in NL) dat ik hem niet heb op launch day. Ik zat hiervoor bij T-Mobile: ging altijd goed (maar kregen ook als member een aparte bestelpagina). Ik mis visual voicemail heel erg. Maar goed, verder wel tevreden over het netwerk van Vodafone. 

Probleem is dat ik best wel even kan wachten maar nu het vermoeden hebt dat dit wachten geen einddatum heeft. En ik vind het ook niet kunnen dat ik de hele week aan het lijntje gehouden ben door de servicedesk terwijl ik inderdaad later die vrijdagmiddag gewoon opnieuw een bestelling had kunnen doen als ik juist was geïnformeerd. Ik vraag me af hoeveel mensen er naast de boot zijn gevallen op vrijdag tussen 14:00 en 15:00.

Als ik helemaal niets meer hoor van Vodafone dan weet ik niet of ik blijf. Ik vind dit niet kunnen. Schakel dan een servicedesk in en bel mensen na als je ziet dat je bestelsysteem gecrashed is. 

 

Hier precies hetzelfde. Ze kwamen dinsdag pas achter dat mijn bestelling niet in het systeem stond. Woensdag werd ik gebeld, telefonisch mijn bestelling opnieuw geplaatst netjes met een korting voor alle gedoe en mij weer in hetzelfde plek in de rij gezet...maaaaarrr...ze had de verkeerde iPhone besteld 

  
1.5 uur gebeld om het op te lossen...”sorry mevrouw we kunnen je 1, geen korting meer geven en 2. niets aanpassen bij het volgorde…
Weer contact opgenomen via Twitter en uiteindelijk vanochtend alles voor elkaar gekregen behalve dat ik weer vooraan in de wachtrij kom te staan. Ze konden mij ook niets vertellen over wanneer het binnenkomt. Zo ver als ik weet kan het nu weken duren. 

Ik heb meteen vrijdag na de pre order gestart was mijn bestelling geplaatst maar door hun fout wie weet wanneer ik het nu krijg. Ik vind het echt slechte service. Door iedere medewerker krijg ik een ander verhaal/belofte/smoesje. De ene kan wel korting geven, de andere niet, de ene kan mij wel terug in de rij van vrijdag zetten en de andere niet. 

Normaal boeit het me niet zo zeer om te wachten maar nu gaat het mij meer om de principe. Als het niet binnen 14 dagen komt ga ik de order en mijn verlengde contract allebei annuleren en overstappen naar een andere provider. 

En terecht! Dat ga ik ook doen 🙂

 

CangriD

Nieuwkomer
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

order is zonet zomaar door Vodafone zelf geannuleerd!! echt spijt dat ik van KPN naar Ziggo/Vodafone ben gegaan

Pats16

Ontdekker
  • 138Posts
  • 0Oplossingen
  • 74Likes
CangriD wrote:

order is zonet zomaar door Vodafone zelf geannuleerd!! echt spijt dat ik van KPN naar Ziggo/Vodafone ben gegaan

Hoezo geannuleerd?

CangriD

Nieuwkomer
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Pats16 wrote:
CangriD wrote:

order is zonet zomaar door Vodafone zelf geannuleerd!! echt spijt dat ik van KPN naar Ziggo/Vodafone ben gegaan

Hoezo geannuleerd?

Nam contact op met Vodafone om meer info te krijgen over de levering, een T&T code. Terwijl ik in de wacht word gezet krijg ik een mail dat de bestelling geannuleerd is. 

gokturk

Nieuwkomer
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

I’ve received a SMS this morning it says that Iphone 12 Pro Pacific Blue will be delivered at the end of 44th week but still status page looks like below.. very confusing.. 

Also thanks to the Vodafone, I’ve started to learn Dutch 🙂 Such a great GLOBAL company..

 

 

Sander-80

Stamgast
  • 106Posts
  • 0Oplossingen
  • 115Likes
CangriD wrote:
Pats16 wrote:
CangriD wrote:

order is zonet zomaar door Vodafone zelf geannuleerd!! echt spijt dat ik van KPN naar Ziggo/Vodafone ben gegaan

Hoezo geannuleerd?

Nam contact op met Vodafone om meer info te krijgen over de levering, een T&T code. Terwijl ik in de wacht word gezet krijg ik een mail dat de bestelling geannuleerd is. 

Dat is raar toch, ze kunnen toch niet zomaar annuleren? Staat er geen reden bij? 

Jipperdepip

Ontdekker
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes

Ik werd vanmiddag gebeld door Vodafone, of ik wilde verlengen…. ehmm nou dat heb ik al gedaan. Jongeman wist weinig, wilde mij alleen naar Ziggo hebben en kon verder niets zeggen. Zeer onbevredigend maar soit. 
 

zie ik net dit:

In dezelfde app. Dit is toch raar???

Christiaaan

Ontdekker
  • 84Posts
  • 0Oplossingen
  • 87Likes
Jipperdepip wrote:

Ik werd vanmiddag gebeld door Vodafone, of ik wilde verlengen…. ehmm nou dat heb ik al gedaan. Jongeman wist weinig, wilde mij alleen naar Ziggo hebben en kon verder niets zeggen. Zeer onbevredigend maar soit. 
 

zie ik net dit:

In dezelfde app. Dit is toch raar???

Dat heb nou ook ineens in m'n app staan… Maar ik heb een contract bevestiging al gehad en een SMS dat hij week 44 geleverd word....

klikos

Gedreven Liefhebber
  • 30Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

 

Arsance

Stamgast
  • 286Posts
  • 0Oplossingen
  • 153Likes
Jipperdepip wrote:

Ik werd vanmiddag gebeld door Vodafone, of ik wilde verlengen…. ehmm nou dat heb ik al gedaan. Jongeman wist weinig, wilde mij alleen naar Ziggo hebben en kon verder niets zeggen. Zeer onbevredigend maar soit. 
 

zie ik net dit:

In dezelfde app. Dit is toch raar???

Geen zorgen. Ik heb dit er ook opeens instaan terwijl ik morgen de iPhone krijg. 
 

Staat bij jullie al in de PostNL app dat zij het pakketje hebben ontvangen? 

Sander-80

Stamgast
  • 106Posts
  • 0Oplossingen
  • 115Likes
Arsance wrote:
Jipperdepip wrote:

Ik werd vanmiddag gebeld door Vodafone, of ik wilde verlengen…. ehmm nou dat heb ik al gedaan. Jongeman wist weinig, wilde mij alleen naar Ziggo hebben en kon verder niets zeggen. Zeer onbevredigend maar soit. 
 

zie ik net dit:

In dezelfde app. Dit is toch raar???

Geen zorgen. Ik heb dit er ook opeens instaan terwijl ik morgen de iPhone krijg. 
 

Staat bij jullie al in de PostNL app dat zij het pakketje hebben ontvangen? 

Nee, nog niet. 

Arsance

Stamgast
  • 286Posts
  • 0Oplossingen
  • 153Likes
Sander-80 wrote:
Arsance wrote:
Jipperdepip wrote:

Ik werd vanmiddag gebeld door Vodafone, of ik wilde verlengen…. ehmm nou dat heb ik al gedaan. Jongeman wist weinig, wilde mij alleen naar Ziggo hebben en kon verder niets zeggen. Zeer onbevredigend maar soit. 
 

zie ik net dit:

In dezelfde app. Dit is toch raar???

Geen zorgen. Ik heb dit er ook opeens instaan terwijl ik morgen de iPhone krijg. 
 

Staat bij jullie al in de PostNL app dat zij het pakketje hebben ontvangen? 

Nee, nog niet. 

Spannend! Tot morgen op het Ervaringen & Discussie topic! 

Sander-80

Stamgast
  • 106Posts
  • 0Oplossingen
  • 115Likes
Arsance wrote:
Sander-80 wrote:
Arsance wrote:
Jipperdepip wrote:

Ik werd vanmiddag gebeld door Vodafone, of ik wilde verlengen…. ehmm nou dat heb ik al gedaan. Jongeman wist weinig, wilde mij alleen naar Ziggo hebben en kon verder niets zeggen. Zeer onbevredigend maar soit. 
 

zie ik net dit:

In dezelfde app. Dit is toch raar???

Geen zorgen. Ik heb dit er ook opeens instaan terwijl ik morgen de iPhone krijg. 
 

Staat bij jullie al in de PostNL app dat zij het pakketje hebben ontvangen? 

Nee, nog niet. 

Spannend! Tot morgen op het Ervaringen & Discussie topic! 

Wie post de eerste foto ?? tot morgen. 

Pats16

Ontdekker
  • 138Posts
  • 0Oplossingen
  • 74Likes

Volgens mij krijgen de meeste hem morgen!

Spannend ?

wie heeft nog niks gehoord?

Juztin

Nieuwkomer
  • 20Posts
  • 0Oplossingen
  • 16Likes
Pats16 wrote:

Volgens mij krijgen de meeste hem morgen!

Spannend

wie heeft nog niks gehoord?

Ik ? en toch was ik er snel bij

Christiaaan

Ontdekker
  • 84Posts
  • 0Oplossingen
  • 87Likes
Pats16 wrote:

Volgens mij krijgen de meeste hem morgen!

Spannend

wie heeft nog niks gehoord?

Ik heb heb helaas te horen gekregen dat ik pas volgende week aan de beurt ben… Doordat ik pas zaterdag erachter kwam dat de bestelling van vrijdag 14.10 niet door was gekomen heb ik ook zaterdag pas nog een keer besteld en is de bestelling pas zondag bevestigd.

Pats16

Ontdekker
  • 138Posts
  • 0Oplossingen
  • 74Likes
Juztin wrote:
Pats16 wrote:

Volgens mij krijgen de meeste hem morgen!

Spannend

wie heeft nog niks gehoord?

Ik ? en toch was ik er snel bij

ja ik ook

ben55

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Het gaat zoals elk jaar, de (meeste) telefoons worden gewoon op de eerste dag geleverd 🙂

veel paniek om  niks!

iedereen veel plezier met het nieuwe speeltje ?

Juztin

Nieuwkomer
  • 20Posts
  • 0Oplossingen
  • 16Likes
ben55 wrote:

Het gaat zoals elk jaar, de (meeste) telefoons worden gewoon op de eerste dag geleverd 🙂

veel paniek om  niks!

iedereen veel plezier met het nieuwe speeltje

Dat zou je zeggen! Maar Vodafone kon mij vandaag bevestiging dat wanneer ik geen mail of sms over de bezorging heb gehad.. de telefoon niet klaar staat voor verzending. De bestelling is wel goed doorgekomen maar nog niet bezorg klaar.

Pats16

Ontdekker
  • 138Posts
  • 0Oplossingen
  • 74Likes
Juztin wrote:
ben55 wrote:

Het gaat zoals elk jaar, de (meeste) telefoons worden gewoon op de eerste dag geleverd 🙂

veel paniek om  niks!

iedereen veel plezier met het nieuwe speeltje

Dat zou je zeggen! Maar Vodafone kon mij vandaag bevestiging dat wanneer ik geen mail of sms over de bezorging heb gehad.. de telefoon niet klaar staat voor verzending. De bestelling is wel goed doorgekomen maar nog niet bezorg klaar.

Precies hier hetzelfde verhaal!! Ook de goude besteld?

Juztin

Nieuwkomer
  • 20Posts
  • 0Oplossingen
  • 16Likes
Pats16 wrote:
Juztin wrote:
ben55 wrote:

Het gaat zoals elk jaar, de (meeste) telefoons worden gewoon op de eerste dag geleverd 🙂

veel paniek om  niks!

iedereen veel plezier met het nieuwe speeltje

Dat zou je zeggen! Maar Vodafone kon mij vandaag bevestiging dat wanneer ik geen mail of sms over de bezorging heb gehad.. de telefoon niet klaar staat voor verzending. De bestelling is wel goed doorgekomen maar nog niet bezorg klaar.

Precies hier hetzelfde verhaal!! Ook de goude besteld?

Nee! Ik heb de “witte” besteld.. jammer he, hopelijk snel!

RHartman

Nieuwkomer
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Het lijkt erop alsof bestellingen random worden afgehandeld in plaats van het moment van bestellen.  Ik heb vrijdag vlak na 14:00 de pre order geplaatst. Deze was zoals bij velen misgelopen omdat ik geen orderbevestiging had ontvangen. Ik heb afgelopen zondag opnieuw een pre order geplaatst. Mijn iPhone wordt morgen geleverd. Track en trace heb ik ontvangen.  

Pats16

Ontdekker
  • 138Posts
  • 0Oplossingen
  • 74Likes
RHartman wrote:

Het lijkt erop alsof bestellingen random worden afgehandeld in plaats van het moment van bestellen.  Ik heb vrijdag vlak na 14:00 de pre order geplaatst. Deze was zoals bij velen misgelopen omdat ik geen orderbevestiging had ontvangen. Ik heb afgelopen zondag opnieuw een pre order geplaatst. Mijn iPhone wordt morgen geleverd. Track en trace heb ik ontvangen.  

Ja daar lijkt het idd op maar kan ook aan de kleur liggen begreep ik...

Arsance

Stamgast
  • 286Posts
  • 0Oplossingen
  • 153Likes

@Sander-80 is de zending nu wel gesorteerd bij jou? Bij mij staat die nog steeds op aangemeld. Hopen dat ze het niet te druk hebben daar bij PostNL. 
 

Edit: wauw, 10 seconde later nadat ik dit bericht plaatste kreeg ik een melding van PostNL. Pakket ontvangen. 

StefandGroot

Ontdekker
  • 18Posts
  • 1Oplossingen
  • 9Likes
Arsance wrote:

@Sander-80 is de zending nu wel gesorteerd bij jou? Bij mij staat die nog steeds op aangemeld. Hopen dat ze het niet te druk hebben daar bij PostNL. 

Hier staat de status sinds een half uur op: ‘Ontvangen door PostNL’.

Arjennn

Stamgast
  • 96Posts
  • 0Oplossingen
  • 63Likes

Lekkerrr! Ik moet het nog (even) doen met een niet ontvangen status. Zal vast zo wijzigen 

Sander-80

Stamgast
  • 106Posts
  • 0Oplossingen
  • 115Likes
Arsance wrote:

@Sander-80 is de zending nu wel gesorteerd bij jou? Bij mij staat die nog steeds op aangemeld. Hopen dat ze het niet te druk hebben daar bij PostNL. 
 

Edit: wauw, 10 seconde later nadat ik dit bericht plaatste kreeg ik een melding van PostNL. Pakket ontvangen. 

Die van mij is nog steeds niet ontvangen bij PostNL. 
 

edit 00:18: hij is ontvangen. 

Dirksma

Nieuwkomer
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 19Likes

Ik blijf het toch bijzonder vinden dat iedereen hier - of ik lees er overheen - de telefoon via telefoon of website heeft besteld en niet in de winkel. Ben ik dan nog zo ouderwets? 

 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties op dit artikel.

Uitgelicht topic