Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes

iPhone 12 [Bestellen & Leveren]

Wil jij een iPhone 12 bestellen? Lees dan hier alle informatie die je nodig hebt om die order te plaatsen.


Alle modellen van de iPhone 12 zijn te bestellen via onze webshop. 

< Ik wil een iPhone 12 bestellen >

Wil je liever persoonlijk advies bij de aanschaf van de iPhone 12? Ga dan langs één van onze Vodafone winkels of bel ons via 0800-0560 (gratis). We helpen je graag! 

Levertijd
Als je bestelt wil je natuurlijk ook weten wanneer je de iPhone ontvangt. Vanaf 23 oktober mogen de eerste toestellen geleverd worden. Klanten die als eerste besteld hebben, ontvangen ook als eerste het toestel. Je wordt per sms op de hoogte gehouden worden van je bestelling. Bekijk meer informatie over de levertijden van iPhone 12. We plaatsen, indien beschikbaar, in dit topic ook actuele updates over de status van levertijden. 

Levering
Na je bestelling ontvang je meer informatie over de levertijd van je toestel. Heb je verlengd? Dan sturen we een e-mail zodra de bestelling is verstuurd. Daarin staat ook een Track & Trace nummer waarmee je de status van de bestelling kunt volgen.

Bij nieuwe aansluitingen ontvang je een e-mail om een leverafspraak te maken (i.v.m. identiteitscontrole) zodra de voorraad voor jouw bestelling is gereserveerd. In geval van een bestelling met nummerbehoud wachten we op goedkeuring van je huidige provider. Daarna plannen we pas een leverafspraak. 

Bestelling wijzigen
Afhankelijk van de status van je bestelling kun je eventueel nog een aanpassing doen. Hiervoor neem je contact op met 0800-0560 (optie 1). Een wijziging van je bestelling kan wel betekenen dat er een langere levertijd gaat gelden. 

Aanvullende informatie
Mis je relevante informatie in dit topic? Of heb je zelf nog aanvullingen? Laat het ons weten in de reacties of open je eigen topic. De Community gaat graag met je in gesprek! 

Twijfel je nog of je gaat bestellen? Of wil je in gesprek met andere Apple fans over de nieuwe iPhone 12 modellen? Bekijk dan eens het iPhone 12 - Ervaringen & Discussie topic.

Eerdere updates

Update 23 oktober 15:30 uur
Goed nieuws! Vandaag zijn de leveringen van de eerste pre-orders gestart. We begrijpen dat er de afgelopen week wat onduidelijkheden waren over de orders. Onze excuses hiervoor. We zijn hard aan het werk om te zorgen dat iedereen toch de gewenste iPhone zo snel mogelijk in bezit heeft. We zijn hierbij ook afhankelijk van de voorraad die Apple ons levert.
Informatie over de levering van jouw iPhone wordt gecommuniceerd via sms. Zodra jouw levering klaarstaat ontvang je een Track & Trace code.

Heb je een vraag? Laat het ons weten in dit topic, dan helpen we je zo goed mogelijk.

Update 27 oktober 10:45 uur.
Goed nieuws! De website is aangevuld met de specifieke levertijden per type toestel én besteldatum.

Update 27 oktober 12:00 uur.
Helaas is aan ons de verkeerde informatie doorgegeven over de levering van de iPhone's. De pagina is weer aangepast. Het gaat om de leverdata voor bestellingen vanaf vandaag, niet vóór vandaag. Zowel klanten die eerder hebben besteld als vanaf vandaag worden op de hoogte gehouden per sms. Mijn excuses voor de verwarring! 
 

Update 29 oktober 17:00 uur
We begrijpen dat er behoefte is aan duidelijkheid. Welke informatie is nu leidend voor de levertijd van jouw iPhone?

Heb jij een bestelling gedaan én al een sms met informatie over de levering ontvangen? Dan is deze leidend. De informatie uit de sms is dus voor jou de correcte en enige leveringsinformatie die geldt.

Heb je besteld en nog geen sms ontvangen? Kijk dan op www.vodafone.nl/levertijd voor jouw verwachte leverdatum. Let op: dit is een verwachte leverdatum. Ook hier geldt dat de informatie in de sms die je gaat ontvangen uiteindelijk leidend is.

Uiteraard willen wij ook graag iedereen zo snel mogelijk blij maken met de nieuwe iPhone 12. Maar, we zijn zoals elk jaar afhankelijk van de leveringen die we van Apple ontvangen. Voor sommige toestellen geldt een langere wachttijd dan waar we op gehoopt hadden.
 

Update 4 november 11:00 uur 

Bedankt voor het aanleveren van de voorbeeldnummers gisteren. We zijn aan het onderzoeken waarom een aantal van jullie geen sms heeft ontvangen. Het lijkt wellicht ontzettend simpel om jullie nu een sms te sturen met daarin de verwachte leverdatum. Helaas is dit niet het geval. De sms'jes worden gestuurd door een geautomatiseerd systeem dat gekoppeld is aan het bestelsysteem. Door hier veranderingen in aan te brengen kan dit als gevolg hebben dat jullie verkeerde sms'jes gaan krijgen en dat willen we uiteraard voorkomen.

Zodra er een update is, plaatsen we deze weer in dit topic.

 

Update vrijdag 6 november 14:00 uur

De tweede pre-order periode voor de iPhone 12 Mini en de iPhone 12 Pro Max is ook gestart! Daarnaast is de iPhone 12 en de iPhone 12 Pro natuurlijk ook nog steeds te bestellen via onze webshop.

 

Update 12 november 11:30 uur
Naar aanleiding van jullie feedback, én het intern aankaarten van de verschillende issues die in dit topic besproken zijn, hebben we nu een update over de levertijden voor zowel voor als na 21 oktober, per model. Zie onderstaande tabel voor een verwachting van de levertijden. Dit is een indicatie op basis van de informatie die we van Apple ontvangen. Zodra jouw toestel daadwerkelijk verzonden wordt, ontvang je van ons een Track& Trace code. 

 

Update 17 november 15:00 uur
We hebben de meest recente informatie over de levertijden als tabel in een bijlage toegevoegd aan dit topic. Het zijn de verwachte levertijden per type toestel en besteldatum voor alle verkrijgbare modellen van de iPhone 12. 
 

Update 24 november 13:58 uur
We hebben de meest recente informatie over de levertijden aangepast en aan de bijlage toegevoegd aan dit topic. Het zijn de verwachte levertijden per type toestel en besteldatum voor alle verkrijgbare modellen van de iPhone 12. 


Update 9 december 11:00 uur
We hebben de meest recente informatie over de levertijden aangepast en aan de bijlage toegevoegd aan dit topic. Het zijn de verwachte levertijden per type toestel en besteldatum voor alle verkrijgbare modellen van de iPhone 12. 

Update 21 december 12:00 uur
We hebben de meest recente informatie over de levertijden aangepast en aan de bijlage toegevoegd aan dit topic. Het zijn de verwachte levertijden per type toestel en besteldatum voor alle verkrijgbare modellen van de iPhone 12. 

Update 29 december 12:00 uur
We hebben de meest recente informatie over de levertijden aangepast en aan de bijlage toegevoegd aan dit topic. Het zijn de verwachte levertijden per type toestel en besteldatum voor alle verkrijgbare modellen van de iPhone 12. 

Update 5 januari 16:00 uur
We hebben de meest recente informatie over de levertijden aangepast en aan de bijlage toegevoegd aan dit topic. Het zijn de verwachte levertijden per type toestel en besteldatum voor alle verkrijgbare modellen van de iPhone 12. 

1.986 Reacties
Jipperdepip

Ontdekker
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
fbmg wrote:

hahahahahahaha …. ik heb ook een update …. probleem gevonden.

Einddatum contract: 2 januari 2021

Te verlengen vanaf: 4 maanden voor einddatum

Nog even geduld! Je kunt nog niet verlengen.

Ik kan niet meer verlengen!! Ze zijn mijn gezeur zeker zat …. wat een kleuterklas!

Of je bestelling is toch goed aangekomen!

Sander-80

Stamgast
  • 106Posts
  • 0Oplossingen
  • 115Likes
Pats16 wrote:
Tabeeee wrote:
Sander-80 wrote:

Mijn status is zojuist ook aangepast naar klaar voor verzending. 

Wat zou dit betekenen? Deze week nog? 

Waar zie je dit in de app?

Ik zie het via de website, op de app zie je dit niet terug. 

Sander-80

Stamgast
  • 106Posts
  • 0Oplossingen
  • 115Likes
Tabeeee wrote:
Sander-80 wrote:

Mijn status is zojuist ook aangepast naar klaar voor verzending. 

Wat zou dit betekenen? Deze week nog? 

Ja, daar ga ik wel van uit. Ook even de PostNL app in de gaten houden of er een pakket is aangemeld. 

NellekeH

Nieuwkomer
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Nog geen sms van Vodafone over de iPhone 12 pro, wel een sms van m’n huidige provider dat m’n nummer overgenomen word……. De vraag is nu wanneer dit gebeurd, of het sms’je gewoon niet aangekomen is?? Krijg je ook nog een mail als de telefoon geleverd wordt? 

Arjennn

Stamgast
  • 96Posts
  • 0Oplossingen
  • 63Likes
Tabeeee wrote:
Sander-80 wrote:

Mijn status is zojuist ook aangepast naar klaar voor verzending. 

Wat zou dit betekenen? Deze week nog? 

Lijkt me wel! Ik denk morgenavond op transport, vrijdag de levering. 

Stvn86030

Gedreven Ontdekker
  • 84Posts
  • 0Oplossingen
  • 44Likes
Juztin wrote:
Jipperdepip wrote:

Heeft iemand een idee hoe lang er tussen de eerste en tweede levering van iPhones zit?

Medewerkers van Vodafone: kijk maar op de site naar de actuele levertijden… Ehmm ??

Eerste leveringen t/m week 45! Daarna van week 48 t/m 52 hoor ik! 

Lol waar hoor je dat? Ze zijn helemaal gek haha

Steefwh

Nieuwkomer
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Hier ook een aangepaste status update, mijn iphone 12 pro graphite 128 gb is klaar voor verzending. Vrijdag verlengt om 14:08 maar natuurlijk geen bericht gehad. Zondag om 15:00 weer verlengt, toen wel meteen bevestigingsmail en sms ontvangen. Toch fijn dat ik de telefoon tijdig in ontvangst kan nemen.

Tabeeee

Liefhebber
  • 57Posts
  • 0Oplossingen
  • 22Likes
Pats16 wrote:
Tabeeee wrote:
Sander-80 wrote:

Mijn status is zojuist ook aangepast naar klaar voor verzending. 

Wat zou dit betekenen? Deze week nog? 

Waar zie je dit in de app?

Bij bestellingen 

Pats16

Ontdekker
  • 138Posts
  • 0Oplossingen
  • 74Likes
Steefwh wrote:

Hier ook een aangepaste status update, mijn iphone 12 pro graphite 128 gb is klaar voor verzending. Vrijdag verlengt om 14:08 maar natuurlijk geen bericht gehad. Zondag om 15:00 weer verlengt, toen wel meteen bevestigingsmail en sms ontvangen. Toch fijn dat ik de telefoon tijdig in ontvangst kan nemen.

Welke kleur heb jij besteld? Mijn status nog onveranderd helaas...

Stvn86030

Gedreven Ontdekker
  • 84Posts
  • 0Oplossingen
  • 44Likes
Pats16 wrote:
Steefwh wrote:

Hier ook een aangepaste status update, mijn iphone 12 pro graphite 128 gb is klaar voor verzending. Vrijdag verlengt om 14:08 maar natuurlijk geen bericht gehad. Zondag om 15:00 weer verlengt, toen wel meteen bevestigingsmail en sms ontvangen. Toch fijn dat ik de telefoon tijdig in ontvangst kan nemen.

Welke kleur heb jij besteld? Mijn status nog onveranderd helaas...

Hier pacific blue 256 en ook geen status update

beepkeep

Nieuwkomer
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Vrijdag besteld, om 14:07 melding gehad gelukt. Iphone 12 Pro Graphite. Daarna niets meer. Wel een paar keer gebeld maar hoefte mij geen zorgen te maken; duurt altijd een paar dagen voordat de bevestiging komt (eh?).

Begin mij nu wel zorgen te maken; mensen hier die na mij besteld hebben, hebben ondertussen wel een bevestiging gehad en een leverdatum voor aankomend weekend.

Dit wordt dan de eerste keer sinds de eerste release van de Iphone (in NL) dat ik hem niet heb op launch day. Ik zat hiervoor bij T-Mobile: ging altijd goed (maar kregen ook als member een aparte bestelpagina). Ik mis visual voicemail heel erg. Maar goed, verder wel tevreden over het netwerk van Vodafone. 

Probleem is dat ik best wel even kan wachten maar nu het vermoeden hebt dat dit wachten geen einddatum heeft. En ik vind het ook niet kunnen dat ik de hele week aan het lijntje gehouden ben door de servicedesk terwijl ik inderdaad later die vrijdagmiddag gewoon opnieuw een bestelling had kunnen doen als ik juist was geïnformeerd. Ik vraag me af hoeveel mensen er naast de boot zijn gevallen op vrijdag tussen 14:00 en 15:00.

Als ik helemaal niets meer hoor van Vodafone dan weet ik niet of ik blijf. Ik vind dit niet kunnen. Schakel dan een servicedesk in en bel mensen na als je ziet dat je bestelsysteem gecrashed is. 

Stvn86030

Gedreven Ontdekker
  • 84Posts
  • 0Oplossingen
  • 44Likes
beepkeep wrote:

Vrijdag besteld, om 14:07 melding gehad gelukt. Iphone 12 Pro Graphite. Daarna niets meer. Wel een paar keer gebeld maar hoefte mij geen zorgen te maken; duurt altijd een paar dagen voordat de bevestiging komt (eh?).

Begin mij nu wel zorgen te maken; mensen hier die na mij besteld hebben, hebben ondertussen wel een bevestiging gehad en een leverdatum voor aankomend weekend.

Dit wordt dan de eerste keer sinds de eerste release van de Iphone (in NL) dat ik hem niet heb op launch day. Ik zat hiervoor bij T-Mobile: ging altijd goed (maar kregen ook als member een aparte bestelpagina). Ik mis visual voicemail heel erg. Maar goed, verder wel tevreden over het netwerk van Vodafone. 

Probleem is dat ik best wel even kan wachten maar nu het vermoeden hebt dat dit wachten geen einddatum heeft. En ik vind het ook niet kunnen dat ik de hele week aan het lijntje gehouden ben door de servicedesk terwijl ik inderdaad later die vrijdagmiddag gewoon opnieuw een bestelling had kunnen doen als ik juist was geïnformeerd. Ik vraag me af hoeveel mensen er naast de boot zijn gevallen op vrijdag tussen 14:00 en 15:00.

Als ik helemaal niets meer hoor van Vodafone dan weet ik niet of ik blijf. Ik vind dit niet kunnen. Schakel dan een servicedesk in en bel mensen na als je ziet dat je bestelsysteem gecrashed is. 

Zou het niet beter kunnen verwoorden

akirasen

Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Stvn86030 wrote:
beepkeep wrote:

Vrijdag besteld, om 14:07 melding gehad gelukt. Iphone 12 Pro Graphite. Daarna niets meer. Wel een paar keer gebeld maar hoefte mij geen zorgen te maken; duurt altijd een paar dagen voordat de bevestiging komt (eh?).

Begin mij nu wel zorgen te maken; mensen hier die na mij besteld hebben, hebben ondertussen wel een bevestiging gehad en een leverdatum voor aankomend weekend.

Dit wordt dan de eerste keer sinds de eerste release van de Iphone (in NL) dat ik hem niet heb op launch day. Ik zat hiervoor bij T-Mobile: ging altijd goed (maar kregen ook als member een aparte bestelpagina). Ik mis visual voicemail heel erg. Maar goed, verder wel tevreden over het netwerk van Vodafone. 

Probleem is dat ik best wel even kan wachten maar nu het vermoeden hebt dat dit wachten geen einddatum heeft. En ik vind het ook niet kunnen dat ik de hele week aan het lijntje gehouden ben door de servicedesk terwijl ik inderdaad later die vrijdagmiddag gewoon opnieuw een bestelling had kunnen doen als ik juist was geïnformeerd. Ik vraag me af hoeveel mensen er naast de boot zijn gevallen op vrijdag tussen 14:00 en 15:00.

Als ik helemaal niets meer hoor van Vodafone dan weet ik niet of ik blijf. Ik vind dit niet kunnen. Schakel dan een servicedesk in en bel mensen na als je ziet dat je bestelsysteem gecrashed is. 

Zou het niet beter kunnen verwoorden

heb net bij amazon nl besteld, iphone 12 pro gold 125g.  levering staat nu nog op 25t/m27 okt ziet iedere geval beter uit dan vodafone hier, moch die op tijd aan komen dan ben ik helemaal klaar met vodafone.

Stvn86030

Gedreven Ontdekker
  • 84Posts
  • 0Oplossingen
  • 44Likes
akirasen wrote:
Stvn86030 wrote:
beepkeep wrote:

Vrijdag besteld, om 14:07 melding gehad gelukt. Iphone 12 Pro Graphite. Daarna niets meer. Wel een paar keer gebeld maar hoefte mij geen zorgen te maken; duurt altijd een paar dagen voordat de bevestiging komt (eh?).

Begin mij nu wel zorgen te maken; mensen hier die na mij besteld hebben, hebben ondertussen wel een bevestiging gehad en een leverdatum voor aankomend weekend.

Dit wordt dan de eerste keer sinds de eerste release van de Iphone (in NL) dat ik hem niet heb op launch day. Ik zat hiervoor bij T-Mobile: ging altijd goed (maar kregen ook als member een aparte bestelpagina). Ik mis visual voicemail heel erg. Maar goed, verder wel tevreden over het netwerk van Vodafone. 

Probleem is dat ik best wel even kan wachten maar nu het vermoeden hebt dat dit wachten geen einddatum heeft. En ik vind het ook niet kunnen dat ik de hele week aan het lijntje gehouden ben door de servicedesk terwijl ik inderdaad later die vrijdagmiddag gewoon opnieuw een bestelling had kunnen doen als ik juist was geïnformeerd. Ik vraag me af hoeveel mensen er naast de boot zijn gevallen op vrijdag tussen 14:00 en 15:00.

Als ik helemaal niets meer hoor van Vodafone dan weet ik niet of ik blijf. Ik vind dit niet kunnen. Schakel dan een servicedesk in en bel mensen na als je ziet dat je bestelsysteem gecrashed is. 

Zou het niet beter kunnen verwoorden

heb net bij amazon nl besteld, iphone 12 pro gold 125g.  levering staat nu nog op 25t/m27 okt ziet iedere geval beter uit dan vodafone hier, moch die op tijd aan komen dan ben ik helemaal klaar met vodafone.

Goede tip, thanks!! Ook gedaan 

michelk90

Gedreven Meedenker
  • 20Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes

Ik kan hem volgens de app ook morgen ontvangen! 15:38 besteld! Iphone 12 pro pacific blue 128GB. Voor het eerst in jaren dat vodafone inderdaad de afapraak nakomt qua leveringen…. ik ben benieuwd!

Snfnmogo

Nieuwkomer
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Na het drama van afgelopen vrijdag heb ik ook gewacht tot dinsdagavond om opnieuw te bestellen, met het idee mijn eerste besteltijd (14:10u) niet kwijt te raken. Vervolgens zie ik in het contract het het verkeerde nummer is verlengd, we hebben red together en red together extra en beide verlengbaar. Na chatcontact (traaag) met vodafone heb ik gisterochtend pas de mailbevestigingen met het juiste nummer ontvangen.

Op de gok heb ik dit keer een 12 Pro Graphite 512GB besteld (overigens €117 korting icm met abo) omdat ik verwachtte dat de Pacific Blue 128GB wel uitverkocht zou zijn voor levering op launchday.

Nog geen sms gehad met levertijdindicatie, maar op de statuspagina wel te zien: klaar voor verzending. Dus ben benieuwd of deze morgen geleverd wordt!

Nu nog bedenken welke ik ga houden, aangezien ik bij Apple zelf om 14:01 (ging overigens perfect!) een Pro 12 Pacific Blue 128GB heb besteld als back-up, met levering voor morgen.

Sander-80

Stamgast
  • 106Posts
  • 0Oplossingen
  • 115Likes

Net een melding in de PostNL app, morgenochtend komen ze m bezorgen, bij Vodafone bestellingen staat nu ook de track & trace. 

Stvn86030

Gedreven Ontdekker
  • 84Posts
  • 0Oplossingen
  • 44Likes
Sander-80 wrote:

Net een melding in de PostNL app, morgenochtend komen ze m bezorgen, bij Vodafone bestellingen staat nu ook de track & trace. 

Zo dat is lekker zeg, gefeliciteerd! Hier nog niks, ik ga zo maar even langs wat fysieke winkels om mijn kansen te bespreken en ik heb gelukkig na de tip van gisteravond Amazon achter de hand, als is dat dan waarschijnlijk pas maandag in huis en niet in mijn gewenste kleur/aantal gb’s maar in ieder geval duidelijkheid 

Pats16

Ontdekker
  • 138Posts
  • 0Oplossingen
  • 74Likes
Sander-80 wrote:

Net een melding in de PostNL app, morgenochtend komen ze m bezorgen, bij Vodafone bestellingen staat nu ook de track & trace. 

Super joh! Bij mij is de status nog steeds onveranderd: we houden u op de hoogte helaas ....

Arjennn

Stamgast
  • 96Posts
  • 0Oplossingen
  • 63Likes

Hier inmiddels ook de T&T in de PostNL App. Komt met DynaLogic Woerden.

StefandGroot

Ontdekker
  • 18Posts
  • 1Oplossingen
  • 9Likes
Arjennn wrote:

Hier inmiddels ook de T&T in de PostNL App. Komt met DynaLogic Woerden.

Nice! Hier nog geen SMS en op site staat dit: 

 

Sander-80

Stamgast
  • 106Posts
  • 0Oplossingen
  • 115Likes
Arjennn wrote:

Hier inmiddels ook de T&T in de PostNL App. Komt met DynaLogic Woerden.

Komt met PostNL, de afzender is Dynalogic Woerden. 

delfuentes

Gedreven Liefhebber
  • 47Posts
  • 0Oplossingen
  • 33Likes

Gisteren 17:31 SMS en vanmorgen om 07:39 TT ontvangen per mail met onderwerp: Goed nieuws: uw bestelling is onderweg. Daarbij ook nog een e-mail met de rekening.

Loop als sinds het Libertel tijdperk hier bij Vodafone en ben iedere 2 jaar bij de lancering van een nieuwe iPhone. 1x pech gehad ivm aantallen dat deze 1 week later geleverd werd, verder altijd op de eerste dag ontvangen. Zelf al eens een iPhona DOA ontvangen. Dan moet je gewoon 2 weken wachten en stuurt Apple je een nieuwe.

Ik ontvang trouwens de Pro 128 graphite

Arjennn

Stamgast
  • 96Posts
  • 0Oplossingen
  • 63Likes
Sander-80 wrote:
Arjennn wrote:

Hier inmiddels ook de T&T in de PostNL App. Komt met DynaLogic Woerden.

Komt met PostNL, de afzender is Dynalogic Woerden. 

OJA ? is nog vroeg he ??

iMike

Nieuwkomer
  • 162Posts
  • 0Oplossingen
  • 213Likes

Krijg zojuist een SMS, levering week 44 (iPhone 12 Pro Pacific Blue) Besteld op Zondag 08:30 na 2 mislukkingen op Vrijdag.

CangriD

Nieuwkomer
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Zijn er mensen die net zoals mij overstappen van een andere netwerk naar Vodafone en sms levering week 43? Hebben jullie ook een t&t ontvangen of worden wij gebeld voor een afspraak?

Tabeeee

Liefhebber
  • 57Posts
  • 0Oplossingen
  • 22Likes
Sander-80 wrote:

Net een melding in de PostNL app, morgenochtend komen ze m bezorgen, bij Vodafone bestellingen staat nu ook de track & trace. 

Ik heb net een sms gehad. Eind week 43 (das morgen). Hopen dat het allemaal goed gaat 

Latif

Nieuwkomer
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Zojuist bericht gekregen dat mijn bestelling eind week 43 wordt geleverd. Het gaat om een iphone pro 128 gb grafiet. 

Pats16

Ontdekker
  • 138Posts
  • 0Oplossingen
  • 74Likes

Zie niemand die de gouden heeft besteld zal daardoor wel dat hij later komt!

Stvn86030

Gedreven Ontdekker
  • 84Posts
  • 0Oplossingen
  • 44Likes
iMike wrote:

Krijg zojuist een SMS, levering week 44 (iPhone 12 Pro Pacific Blue) Besteld op Zondag 08:30 na 2 mislukkingen op Vrijdag.

Ik ook! Man man man, eindelijk duidelijkheid. Nouja, een week wachten vind ik niet zo erg, maar dat aan het lijntje gehouden worden en onvriendelijke klantenservice wel. Ik ga er nog even over nadenken, maar aan de week wachttijd zal het, ondanks de oneerlijkheid van het supervroeg bestellen, niet liggen. Fijn om wat te horen iig

Sander-80

Stamgast
  • 106Posts
  • 0Oplossingen
  • 115Likes
Tabeeee wrote:
Sander-80 wrote:

Net een melding in de PostNL app, morgenochtend komen ze m bezorgen, bij Vodafone bestellingen staat nu ook de track & trace. 

Ik heb net een sms gehad. Eind week 43 (das morgen). Hopen dat het allemaal goed gaat 

Ik zou ook even inloggen op my vodafone via je browser, dan kan je zien bij bestellingen of hij al gereed staat voor verzending. 

StefandGroot

Ontdekker
  • 18Posts
  • 1Oplossingen
  • 9Likes
Sander-80 wrote:
Tabeeee wrote:
Sander-80 wrote:

Net een melding in de PostNL app, morgenochtend komen ze m bezorgen, bij Vodafone bestellingen staat nu ook de track & trace. 

Ik heb net een sms gehad. Eind week 43 (das morgen). Hopen dat het allemaal goed gaat 

Ik zou ook even inloggen op my vodafone via je browser, dan kan je zien bij bestellingen of hij al gereed staat voor verzending. 

Zegt dat iets dan? Bij mij staat hij ook klaar voor verzending, maar nog geen sms ontvangen met de week van levering. 

delfuentes

Gedreven Liefhebber
  • 47Posts
  • 0Oplossingen
  • 33Likes

De communicatie is misschien niet heel best en moeten ze van leren. Was andere jaren wel beter. Maar niemand heeft nog moeten wachten, want morgen is pas de eerste uitleverdag wereldwijd.

Als goud/zilver week 44 komt ligt dit niet aan VF maar aan Apple. Die hebben echt lak aan iedereen en je krijgt gewoon wat zij opsturen.

Wel zie ik dit jaar echt veel meer gezeur en gezanik, kom hier al jaren, maar dit jaar spant de troon. Zitten hier misschien ook trollen van T-M en KPN

Smid

Gedreven Ontdekker
  • 25Posts
  • 0Oplossingen
  • 25Likes

Week 44, het tijdstip van de 1e bestelling (die gecrashed is blijkbaar ook al heb ik gelukt gezien) doet er dus niet toe.

 

Jipperdepip

Ontdekker
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
Pats16 wrote:

Zie niemand die de gouden heeft besteld zal daardoor wel dat hij later komt!

Ik heb de gouden besteld (vrijdag 14.27 niet bevestigd, zaterdag 23.55 wel bevestigd).

Wel een sms met “sorry we kunnen je iPhone niet meteen leveren”. Zeg dan wanneer wél ?

Bramster

Nieuwkomer
  • 23Posts
  • 0Oplossingen
  • 24Likes

Nog altijd status ontvangen…. Ben benieuwd wanneer ik iets hoor

Sander-80

Stamgast
  • 106Posts
  • 0Oplossingen
  • 115Likes
StefandGroot wrote:
Sander-80 wrote:
Tabeeee wrote:
Sander-80 wrote:

Net een melding in de PostNL app, morgenochtend komen ze m bezorgen, bij Vodafone bestellingen staat nu ook de track & trace. 

Ik heb net een sms gehad. Eind week 43 (das morgen). Hopen dat het allemaal goed gaat 

Ik zou ook even inloggen op my vodafone via je browser, dan kan je zien bij bestellingen of hij al gereed staat voor verzending. 

Zegt dat iets dan? Bij mij staat hij ook klaar voor verzending, maar nog geen sms ontvangen met de week van levering. 

Oh, misschien zegt dat niks dan, je zou zeggen gereed voor verzending dat ze 'm hebben en dat hij ingepakt klaar ligt bij zo'n status. 

Jipperdepip

Ontdekker
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
delfuentes wrote:

De communicatie is misschien niet heel best en moeten ze van leren. Was andere jaren wel beter. Maar niemand heeft nog moeten wachten, want morgen is pas de eerste uitleverdag wereldwijd.

Als goud/zilver week 44 komt ligt dit niet aan VF maar aan Apple. Die hebben echt lak aan iedereen en je krijgt gewoon wat zij opsturen.

Wel zie ik dit jaar echt veel meer gezeur en gezanik, kom hier al jaren, maar dit jaar spant de troon. Zitten hier misschien ook trollen van T-M en KPN

Ik had week 44 prima gevonden. Maar niet dit laffe bericht:

“Dit is echt super jammer... Helaas kunnen we niet meteen je Apple iPhone 12 Pro 128GB Gold bezorgen. Dit gaan we natuurlijk zo snel mogelijk fixen! Je hoort snel weer van ons en tevens vind je op vodafone.nl/levertijd altijd de actuele levertijden.”

Er staan op de site helemaal geen actuele levertijden....

Stvn86030

Gedreven Ontdekker
  • 84Posts
  • 0Oplossingen
  • 44Likes

@Bramster Hier ook Status Ontvangen 

@delfuentes Je leest toch hoeveel er fout gaat. Is toch logisch voor early adaptors dat ze hier niet blij mee zijn. Ik ben een trouwe Vodafone klant, maar op zo’n manier word ik wel snel een T-Mobile troll ja. Voorgaande jaren had je tenminste nog Serkan die een hoop goedmaakte, en kwam idd na veel onterecht gezeur de bestelling op tijd binnen. Nu komt de bestelling dus niet op tijd binnen bij mij. En erger dan de late levering zijn het aan het lijntje houden en de superonvriendelijke mensen van de klantenservice die ik heb gesproken 

Stvn86030

Gedreven Ontdekker
  • 84Posts
  • 0Oplossingen
  • 44Likes
Jipperdepip wrote:
delfuentes wrote:

De communicatie is misschien niet heel best en moeten ze van leren. Was andere jaren wel beter. Maar niemand heeft nog moeten wachten, want morgen is pas de eerste uitleverdag wereldwijd.

Als goud/zilver week 44 komt ligt dit niet aan VF maar aan Apple. Die hebben echt lak aan iedereen en je krijgt gewoon wat zij opsturen.

Wel zie ik dit jaar echt veel meer gezeur en gezanik, kom hier al jaren, maar dit jaar spant de troon. Zitten hier misschien ook trollen van T-M en KPN

Ik had week 44 prima gevonden. Maar niet dit laffe bericht:

“Dit is echt super jammer... Helaas kunnen we niet meteen je Apple iPhone 12 Pro 128GB Gold bezorgen. Dit gaan we natuurlijk zo snel mogelijk fixen! Je hoort snel weer van ons en tevens vind je op vodafone.nl/levertijd altijd de actuele levertijden.”

Er staan op de site helemaal geen actuele levertijden....

Mocht je willen, deze is volgens mij ook nog te bestellen bij Amazon.nl

Christiaaan

Ontdekker
  • 84Posts
  • 0Oplossingen
  • 87Likes
iMike wrote:

Krijg zojuist een SMS, levering week 44 (iPhone 12 Pro Pacific Blue) Besteld op Zondag 08:30 na 2 mislukkingen op Vrijdag.

Jup hier hetzelfde verhaal…

 

delfuentes

Gedreven Liefhebber
  • 47Posts
  • 0Oplossingen
  • 33Likes

@Stvn86030 dat betreft communicatie ben ik helemaal met je eens. Maar jij bent net zo snel geinformeerd toch als ik en alle anderen. Sinds vandaag.  Maar als je 12 Gold nog niet komt en vodafone zegt dat hun het niet weten zou je dan niet er van uit gaan dat dit door Apple komt in het geval van @Jipperdepip 
 

2 dingen gaan gewoon compleet mis dit jaar voor een (klein*) aantal en dat is natuurlijk balen. Allereerst die bestelling, als je een succes scherm krijgt moet er ergens gelogd worden dat je besteld hebt en uiterlijk maandag verteld moeten zijn dat alles goed gekomen is. Je kunt gewoon zien wie het is, want je moest al je gegevens invullen en dan kunnen ze je dus ook bellen uit service. Dat is ook direct punt 2, communicatie maakt het allemaal een stuk makkelijker. Wees je klant voor, dan klaagt hij echt niet zo openlijk.

Vind het vanaf VF kant ook behoorlijk stil hier online.

*klein aantal aangezien het aantal mensen die klagen mij best meevallen, immers de mensen met problemen zoeken tegenwoordig de fora, klantenservice en social media. Grootste gross ging vast en zeker goed en die zitten offline rustig te wachten.

anniekje123

Gedreven Liefhebber
  • 73Posts
  • 0Oplossingen
  • 38Likes

Op Apples eigen site heeft de gouden en de zilveren ook een latere leveringsdatum.

Langetopper

Ontdekker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 12Likes

Daar is hij dan ?

 

Stvn86030

Gedreven Ontdekker
  • 84Posts
  • 0Oplossingen
  • 44Likes
delfuentes wrote:

@Stvn86030dat betreft communicatie ben ik helemaal met je eens. Maar jij bent net zo snel geinformeerd toch als ik en alle anderen. Sinds vandaag.  Maar als je 12 Gold nog niet komt en vodafone zegt dat hun het niet weten zou je dan niet er van uit gaan dat dit door Apple komt in het geval van @Jipperdepip 
 

2 dingen gaan gewoon compleet mis dit jaar voor een (klein*) aantal en dat is natuurlijk balen. Allereerst die bestelling, als je een succes scherm krijgt moet er ergens gelogd worden dat je besteld hebt en uiterlijk maandag verteld moeten zijn dat alles goed gekomen is. Je kunt gewoon zien wie het is, want je moest al je gegevens invullen en dan kunnen ze je dus ook bellen uit service. Dat is ook direct punt 2, communicatie maakt het allemaal een stuk makkelijker. Wees je klant voor, dan klaagt hij echt niet zo openlijk.

Vind het vanaf VF kant ook behoorlijk stil hier online.

*klein aantal aangezien het aantal mensen die klagen mij best meevallen, immers de mensen met problemen zoeken tegenwoordig de fora, klantenservice en social media. Grootste gross ging vast en zeker goed en die zitten offline rustig te wachten.

Helemaal mee eens! Ik viel er meer over dat wij bij wie het misging geen T-Mobile trollen zijn 😉

delfuentes

Gedreven Liefhebber
  • 47Posts
  • 0Oplossingen
  • 33Likes
Stvn86030 wrote:
delfuentes wrote:

……...

Helemaal mee eens! Ik viel er meer over dat wij bij wie het misging geen T-Mobile trollen zijn 😉

Haha, dat bedoelde ik ook sarcastisch. Hoeft geen Tmobile te zijn, kan ook KPN

Pats16

Ontdekker
  • 138Posts
  • 0Oplossingen
  • 74Likes
Jipperdepip wrote:
Pats16 wrote:

Zie niemand die de gouden heeft besteld zal daardoor wel dat hij later komt!

Ik heb de gouden besteld (vrijdag 14.27 niet bevestigd, zaterdag 23.55 wel bevestigd).

Wel een sms met “sorry we kunnen je iPhone niet meteen leveren”. Zeg dan wanneer wél

Ja die heb ik ook gekregen en gisteren de sms dat hij eind week 44 geleverd gaat worden....

Pats16

Ontdekker
  • 138Posts
  • 0Oplossingen
  • 74Likes
anniekje123 wrote:

Op Apples eigen site heeft de gouden en de zilveren ook een latere leveringsdatum.

Ooh echt ik kon het niet vinden ga zo eens kijken..

delfuentes

Gedreven Liefhebber
  • 47Posts
  • 0Oplossingen
  • 33Likes

Pro Goud 128 gb 13-20 nov
Pro ocean blue zowel 128 als 256 gb 6-13 nov

Niwla

Liefhebber
  • 54Posts
  • 0Oplossingen
  • 23Likes

Hier zojuist de mail met track&trace gehad. Morgenmiddag in huis als het goed is!

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties op dit artikel.

Uitgelicht topic