Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes

iPhone 12 [Bestellen & Leveren]

Wil jij een iPhone 12 bestellen? Lees dan hier alle informatie die je nodig hebt om die order te plaatsen.


Alle modellen van de iPhone 12 zijn te bestellen via onze webshop. 

< Ik wil een iPhone 12 bestellen >

Wil je liever persoonlijk advies bij de aanschaf van de iPhone 12? Ga dan langs één van onze Vodafone winkels of bel ons via 0800-0560 (gratis). We helpen je graag! 

Levertijd
Als je bestelt wil je natuurlijk ook weten wanneer je de iPhone ontvangt. Vanaf 23 oktober mogen de eerste toestellen geleverd worden. Klanten die als eerste besteld hebben, ontvangen ook als eerste het toestel. Je wordt per sms op de hoogte gehouden worden van je bestelling. Bekijk meer informatie over de levertijden van iPhone 12. We plaatsen, indien beschikbaar, in dit topic ook actuele updates over de status van levertijden. 

Levering
Na je bestelling ontvang je meer informatie over de levertijd van je toestel. Heb je verlengd? Dan sturen we een e-mail zodra de bestelling is verstuurd. Daarin staat ook een Track & Trace nummer waarmee je de status van de bestelling kunt volgen.

Bij nieuwe aansluitingen ontvang je een e-mail om een leverafspraak te maken (i.v.m. identiteitscontrole) zodra de voorraad voor jouw bestelling is gereserveerd. In geval van een bestelling met nummerbehoud wachten we op goedkeuring van je huidige provider. Daarna plannen we pas een leverafspraak. 

Bestelling wijzigen
Afhankelijk van de status van je bestelling kun je eventueel nog een aanpassing doen. Hiervoor neem je contact op met 0800-0560 (optie 1). Een wijziging van je bestelling kan wel betekenen dat er een langere levertijd gaat gelden. 

Aanvullende informatie
Mis je relevante informatie in dit topic? Of heb je zelf nog aanvullingen? Laat het ons weten in de reacties of open je eigen topic. De Community gaat graag met je in gesprek! 

Twijfel je nog of je gaat bestellen? Of wil je in gesprek met andere Apple fans over de nieuwe iPhone 12 modellen? Bekijk dan eens het iPhone 12 - Ervaringen & Discussie topic.

Eerdere updates

Update 23 oktober 15:30 uur
Goed nieuws! Vandaag zijn de leveringen van de eerste pre-orders gestart. We begrijpen dat er de afgelopen week wat onduidelijkheden waren over de orders. Onze excuses hiervoor. We zijn hard aan het werk om te zorgen dat iedereen toch de gewenste iPhone zo snel mogelijk in bezit heeft. We zijn hierbij ook afhankelijk van de voorraad die Apple ons levert.
Informatie over de levering van jouw iPhone wordt gecommuniceerd via sms. Zodra jouw levering klaarstaat ontvang je een Track & Trace code.

Heb je een vraag? Laat het ons weten in dit topic, dan helpen we je zo goed mogelijk.

Update 27 oktober 10:45 uur.
Goed nieuws! De website is aangevuld met de specifieke levertijden per type toestel én besteldatum.

Update 27 oktober 12:00 uur.
Helaas is aan ons de verkeerde informatie doorgegeven over de levering van de iPhone's. De pagina is weer aangepast. Het gaat om de leverdata voor bestellingen vanaf vandaag, niet vóór vandaag. Zowel klanten die eerder hebben besteld als vanaf vandaag worden op de hoogte gehouden per sms. Mijn excuses voor de verwarring! 
 

Update 29 oktober 17:00 uur
We begrijpen dat er behoefte is aan duidelijkheid. Welke informatie is nu leidend voor de levertijd van jouw iPhone?

Heb jij een bestelling gedaan én al een sms met informatie over de levering ontvangen? Dan is deze leidend. De informatie uit de sms is dus voor jou de correcte en enige leveringsinformatie die geldt.

Heb je besteld en nog geen sms ontvangen? Kijk dan op www.vodafone.nl/levertijd voor jouw verwachte leverdatum. Let op: dit is een verwachte leverdatum. Ook hier geldt dat de informatie in de sms die je gaat ontvangen uiteindelijk leidend is.

Uiteraard willen wij ook graag iedereen zo snel mogelijk blij maken met de nieuwe iPhone 12. Maar, we zijn zoals elk jaar afhankelijk van de leveringen die we van Apple ontvangen. Voor sommige toestellen geldt een langere wachttijd dan waar we op gehoopt hadden.
 

Update 4 november 11:00 uur 

Bedankt voor het aanleveren van de voorbeeldnummers gisteren. We zijn aan het onderzoeken waarom een aantal van jullie geen sms heeft ontvangen. Het lijkt wellicht ontzettend simpel om jullie nu een sms te sturen met daarin de verwachte leverdatum. Helaas is dit niet het geval. De sms'jes worden gestuurd door een geautomatiseerd systeem dat gekoppeld is aan het bestelsysteem. Door hier veranderingen in aan te brengen kan dit als gevolg hebben dat jullie verkeerde sms'jes gaan krijgen en dat willen we uiteraard voorkomen.

Zodra er een update is, plaatsen we deze weer in dit topic.

 

Update vrijdag 6 november 14:00 uur

De tweede pre-order periode voor de iPhone 12 Mini en de iPhone 12 Pro Max is ook gestart! Daarnaast is de iPhone 12 en de iPhone 12 Pro natuurlijk ook nog steeds te bestellen via onze webshop.

 

Update 12 november 11:30 uur
Naar aanleiding van jullie feedback, én het intern aankaarten van de verschillende issues die in dit topic besproken zijn, hebben we nu een update over de levertijden voor zowel voor als na 21 oktober, per model. Zie onderstaande tabel voor een verwachting van de levertijden. Dit is een indicatie op basis van de informatie die we van Apple ontvangen. Zodra jouw toestel daadwerkelijk verzonden wordt, ontvang je van ons een Track& Trace code. 

 

Update 17 november 15:00 uur
We hebben de meest recente informatie over de levertijden als tabel in een bijlage toegevoegd aan dit topic. Het zijn de verwachte levertijden per type toestel en besteldatum voor alle verkrijgbare modellen van de iPhone 12. 
 

Update 24 november 13:58 uur
We hebben de meest recente informatie over de levertijden aangepast en aan de bijlage toegevoegd aan dit topic. Het zijn de verwachte levertijden per type toestel en besteldatum voor alle verkrijgbare modellen van de iPhone 12. 


Update 9 december 11:00 uur
We hebben de meest recente informatie over de levertijden aangepast en aan de bijlage toegevoegd aan dit topic. Het zijn de verwachte levertijden per type toestel en besteldatum voor alle verkrijgbare modellen van de iPhone 12. 

Update 21 december 12:00 uur
We hebben de meest recente informatie over de levertijden aangepast en aan de bijlage toegevoegd aan dit topic. Het zijn de verwachte levertijden per type toestel en besteldatum voor alle verkrijgbare modellen van de iPhone 12. 

Update 29 december 12:00 uur
We hebben de meest recente informatie over de levertijden aangepast en aan de bijlage toegevoegd aan dit topic. Het zijn de verwachte levertijden per type toestel en besteldatum voor alle verkrijgbare modellen van de iPhone 12. 

Update 5 januari 16:00 uur
We hebben de meest recente informatie over de levertijden aangepast en aan de bijlage toegevoegd aan dit topic. Het zijn de verwachte levertijden per type toestel en besteldatum voor alle verkrijgbare modellen van de iPhone 12. 

1.986 Reacties
TomBrouws

Nieuwkomer
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Hoe kan dit nu? Ik krijg de volgende sms:

De levering van de Apple iPhone 12 Pro 256GB Silver staat gepland voor eind week 44.

 

Dit terwijl ik 14:04 heb besteld op vrijdag?

Stvn86030

Gedreven Ontdekker
  • 84Posts
  • 0Oplossingen
  • 44Likes

Fuck. Dan zit ik er definitief niet bij ondanks mijn 14:05 bestelling

Pats16

Ontdekker
  • 138Posts
  • 0Oplossingen
  • 74Likes

De levering van de Apple iPhone 12 Pro 128GB Gold staat gepland voor eind week 44.
 

deze sms krijg ik net 

Niwla

Liefhebber
  • 54Posts
  • 0Oplossingen
  • 23Likes

Same here:

”De levering van de Apple iPhone 12 256GB Blue staat gepland voor eind week 43.”

Ik had mijn bevestiging om 14:11

Faatje1

Ontdekker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 14Likes

Ik krijg mijn Iphone 12 Pro eind week 44 terwijl ik “op tijd” besteld heb. Ach ja, dan maar weekje langer wachten. Heb nooit de beloofde leverdatum mijn Iphones gekregen en ben bijna 20 jaar klant 🙂 

Jipperdepip

Ontdekker
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes

Dit is echt super jammer... Helaas kunnen we niet meteen je Apple iPhone 12 Pro 128GB Gold bezorgen. Dit gaan we natuurlijk zo snel mogelijk fixen! Je hoort snel weer van ons en tevens vind je op vodafone.nl/levertijd altijd de actuele levertijden.
 

?

DosSantos

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

sms ontvangen dat ik m eind week 43 ga ontvangen, besteld op vrijdag om 14.19u. pro blauw 128

Pats16

Ontdekker
  • 138Posts
  • 0Oplossingen
  • 74Likes
Niwla wrote:

Same here:

”De levering van de Apple iPhone 12 256GB Blue staat gepland voor eind week 43.”

Ik had mijn bevestiging om 14:11

Eind week 43 is deze week! 

Jo0Lz

Nieuwkomer
  • 28Posts
  • 0Oplossingen
  • 24Likes
Pats16 wrote:

De levering van de Apple iPhone 12 Pro 128GB Gold staat gepland voor eind week 44.
 

deze sms krijg ik net 

Ik ook. Wat een vreselijke ervaring. Zit je om 13:55 klaar om te bestellen, uiteindelijk om 15:38 gelukt, en dan moet je niet 1 maar 2 week wachten op je toestel. Met alle andere ervaringen die ik afgelopen 3 jaar met Vodafone heb gehad, begin ik erg te twijfelen of ik ‘m niet gewoon moet annuleren. Wat een incompetente bende.

Stvn86030

Gedreven Ontdekker
  • 84Posts
  • 0Oplossingen
  • 44Likes
Jo0Lz wrote:
Pats16 wrote:

De levering van de Apple iPhone 12 Pro 128GB Gold staat gepland voor eind week 44.
 

deze sms krijg ik net 

Ik ook. Wat een vreselijke ervaring. Zit je om 13:55 klaar om te bestellen, uiteindelijk om 15:38 gelukt, en dan moet je niet 1 maar 2 week wachten op je toestel. Met alle andere ervaringen die ik afgelopen 3 jaar met Vodafone heb gehad, begin ik erg te twijfelen of ik ‘m niet gewoon moet annuleren. Wat een incompetente bende.

Ik heb niet eens een sms en 14:05 besteld. Wat een klote bedrijf

Pats16

Ontdekker
  • 138Posts
  • 0Oplossingen
  • 74Likes
Jo0Lz wrote:
Pats16 wrote:

De levering van de Apple iPhone 12 Pro 128GB Gold staat gepland voor eind week 44.
 

deze sms krijg ik net 

Ik ook. Wat een vreselijke ervaring. Zit je om 13:55 klaar om te bestellen, uiteindelijk om 15:38 gelukt, en dan moet je niet 1 maar 2 week wachten op je toestel. Met alle andere ervaringen die ik afgelopen 3 jaar met Vodafone heb gehad, begin ik erg te twijfelen of ik ‘m niet gewoon moet annuleren. Wat een incompetente bende.

Precies heel slecht dit!

Jipperdepip

Ontdekker
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes

Jullie krijgen m tenminste eind week 44… ik ben heel benieuwd wanneer ik m krijg.

twijfel serieus ook om te annuleren...

Jo0Lz

Nieuwkomer
  • 28Posts
  • 0Oplossingen
  • 24Likes
Pats16 wrote:
Jo0Lz wrote:
Pats16 wrote:

De levering van de Apple iPhone 12 Pro 128GB Gold staat gepland voor eind week 44.
 

deze sms krijg ik net 

Ik ook. Wat een vreselijke ervaring. Zit je om 13:55 klaar om te bestellen, uiteindelijk om 15:38 gelukt, en dan moet je niet 1 maar 2 week wachten op je toestel. Met alle andere ervaringen die ik afgelopen 3 jaar met Vodafone heb gehad, begin ik erg te twijfelen of ik ‘m niet gewoon moet annuleren. Wat een incompetente bende.

Precies heel slecht dit!

Nouja, vorige iPhone die ik bij ze kocht was de iPhone 8+. Zit je op een gegeven moment met een ziggo persoon aan de telefoon en die zegt hey je kunt ook je abonnement verlengen. (3 maand voor de afloop van het contract). Telefoon nog prima, dus ik switch naar sim only. Na 1 maand 13 euro betaald te hebben, ineens weer hogere bedragen. Blijkt dat ze zonder overleg, bericht of wat ook een nieuwe toestellening naast mijn sim only hebben gezet omdat ze de gehele contractduur het geld voor het toestel niet hebben afgeschreven. Na contact met de klantenservice krijg ik ook nog op m’n kop omdat ik dat zelf had moeten zien en aangeven.

Na heel veel  gedoe, uiteindelijk een regeling getroffen en een deel in 1 keer betaald. Dan zou de periodieke afschrijving weer stoppen. Dat deed het dus niet dus ik weer bellen met de klantenservice. Excuses en sorry, ze gingen het crediteren. Dus ik krijg mijn geld terug en de dag daarna kan ik niet meer bellen en internetten. Hebben ze bij de credit ergens een vinkje vergeten, afgesloten wegens niet betaald. Weer sorry en excuses; maand erop weer extra kosten, hebben ze het opnieuw aansluiten ook gewoon weer in rekening gebracht.

Ik heb toen weer een gesprek gehad met de klantenservice, zij erg nederig vanwege alle ellende. Nu lees ik alle ervaringen omtrent deze pre-order; de tegenstrijdige berichten, ronduit onwaarheden vertellen aan je klanten, iemand hier postte dat ze “deze keer zoveel iPhones besteld hadden en er nog lang niet zoveel pre-orders waren geweest” en dan nu toch einde week 44 een telefoon; waardeloos.

Wat mij betreft de slechtste klantenservice ooit. (Niets ten nadele van de mensen die hier op het forum hun best doen hoor) En dat zegt veel, want ik was ook klant van essent en @home. 

 

Langetopper

Ontdekker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 12Likes

Ook hier een sms ontvangen: 

De levering van de Apple iPhone 12 Pro 256GB Pacific Blue staat gepland voor eind week 43.

Besteld vrijdag tussen 14:00 en  20:05

ivm de misschien wel 100 pogingen is er toch 1 doorgekomen en kan ik niet de exacte tijd zeggen.

misschien ontvang ik nog wel 99 smsjes in de loop van de avond ?

Arjennn

Stamgast
  • 96Posts
  • 0Oplossingen
  • 63Likes

 Yeah!

De levering van de Apple iPhone 12 Pro 128GB Pacific Blue staat gepland voor eind week 43.

Hari050

Nieuwkomer
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Hier ook eind week 43 en zaterdag pas besteld!

noahvos0

Nieuwkomer
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Krijg net een sms dat ze mijn iPhone 12 pro gold pas eind week 45 kunnen leveren terwijl ik vrijdag besteld heb. Koop je voor toch redelijk wat geld een telefoon met een abonnement erbij mag je 2 weken langer op je telefoon wachten. Zit nu voor het eerst bij Vodafone en als dit een beeld geeft voor hoe de komende 2 jaar gaan zijn heb ik er heel veel zin in...

Stvn86030

Gedreven Ontdekker
  • 84Posts
  • 0Oplossingen
  • 44Likes

Ongelooflijk pissig op dit bedrijf. Vrijdag 14:05 besteld. Vanaf 14:15 contact met de klantenservice. Meerdere malen per dag, elke dag contact. Elke keer aan het lijntje gehouden terwijl er sindsdien meerdere mogelijkheden zijn geweest om te bestellen. Nu met lege handen. Ongelooflijk

Tabeeee

Liefhebber
  • 57Posts
  • 0Oplossingen
  • 22Likes
Hari050 wrote:

Hier ook eind week 43 en zaterdag pas besteld!

Ik zie veel pro’s voorbij komen..ik hou hoop, maar nog geen sms gehad ? (vrijdag 14:10 tot yes, gelukt gekomen en zondag 14:00 opnieuw besteld na 48 uur wachten) 

Giovanni-21

Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Zojuist ook een sms gekregen dat ik eind deze week mijn iPhone 12 Pro 128gb Graphite kan verwachten.

Heb trouwens besteld op vrijdag 16 okt binnen 10 min dat de pre-order begon. 

Hieronder mijn tijdlijn:

16 okt 14.08 - mail van Vodafone: Bevestiging van je bestelling (excl. order nr)

16 okt 18.28 - mail van Ziggo: Bedankt voor de bestelling (incl. order nr)

16 okt 18.30 - mail van Ziggo: Alsjeblieft, het contract

17 okt 18.46 - mail van Ziggo: Sorry voor de vertraging

21 okt 17.00 - sms van Vodafone: Levering staat gepland eind week 43

anniekje123

Gedreven Liefhebber
  • 73Posts
  • 0Oplossingen
  • 38Likes

Ik heb ook een sms gehad dat mijn zilveren iPhone 12 pro 128 gb vertraagd is. Gelukkig functioneert mijn iPhone X naar 3 jaar nog steeds prima. Zie hem vanzelf wel verschijnen.

StefandGroot

Ontdekker
  • 18Posts
  • 1Oplossingen
  • 9Likes

De sms’jes zullen niet allemaal tegelijk verstuurd (kunnen) worden. Denk dat de volgorde van het sturen van sms’jes niets zegt over jou plek op de lijst. 

Stvn86030

Gedreven Ontdekker
  • 84Posts
  • 0Oplossingen
  • 44Likes
StefandGroot wrote:

De sms’jes zullen niet allemaal tegelijk verstuurd (kunnen) worden. Denk dat de volgorde van het sturen van sms’jes niets zegt over jou plek op de lijst. 

Hmm oke, zijn er meer mensen die nog geen sms’je over de levering hebben gehad, maar wel een bestelbevestiging en contract in de mail?

Tabeeee

Liefhebber
  • 57Posts
  • 0Oplossingen
  • 22Likes
Stvn86030 wrote:
StefandGroot wrote:

De sms’jes zullen niet allemaal tegelijk verstuurd (kunnen) worden. Denk dat de volgorde van het sturen van sms’jes niets zegt over jou plek op de lijst. 

Hmm oke, zijn er meer mensen die nog geen sms’je over de levering hebben gehad, maar wel een bestelbevestiging en contract in de mail?

Yes! Hier thuis 2 mensen zonder sms 

Pats16

Ontdekker
  • 138Posts
  • 0Oplossingen
  • 74Likes

De levering is ook afhankelijk van de kleur enz zeggen ze ik heb de gouden besteld

Juztin

Nieuwkomer
  • 20Posts
  • 0Oplossingen
  • 16Likes
Stvn86030 wrote:
StefandGroot wrote:

De sms’jes zullen niet allemaal tegelijk verstuurd (kunnen) worden. Denk dat de volgorde van het sturen van sms’jes niets zegt over jou plek op de lijst. 

Hmm oke, zijn er meer mensen die nog geen sms’je over de levering hebben gehad, maar wel een bestelbevestiging en contract in de mail?

Hier thuis één met sms en één zonder! We wachten het af.

Stvn86030

Gedreven Ontdekker
  • 84Posts
  • 0Oplossingen
  • 44Likes
Tabeeee wrote:
Stvn86030 wrote:
StefandGroot wrote:

De sms’jes zullen niet allemaal tegelijk verstuurd (kunnen) worden. Denk dat de volgorde van het sturen van sms’jes niets zegt over jou plek op de lijst. 

Hmm oke, zijn er meer mensen die nog geen sms’je over de levering hebben gehad, maar wel een bestelbevestiging en contract in de mail?

Yes! Hier thuis 2 mensen zonder sms 

Oké, dan staan we niet alleen. Ik hoop dat het om  hierboven genoemde reden is. Misschien ook per kleur ofzo… pacific blue hier 

iMike

Nieuwkomer
  • 162Posts
  • 0Oplossingen
  • 213Likes

Goedenavond! Begrijpelijk dat je jouw iPhone ook snel wilt ontvangen. We hebben nog geen precieze leverdata doorgekregen. Zodra we meer weten over je bestelling sturen we je een sms. Hij staat er in ieder geval al netjes in! De Track & Trace code krijg je zodra we het toestel uitleveren. ? Hopelijk kun je het ook snel in ontvangst nemen. Alvast veel plezier ermee Mike! 
https://www.vodafone.nl/telefoon/informatie/levertijd

kansloos dus…. hopen dat de telefoon dit jaar nog komt heb er een hard hoofd in.

akirasen

Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Ha ik ga sws de bestelling annuleren als ik toch moet wachten, waarom zou ik nog bij vodafone blijven,al bijna meer dan 10 jaren klant en elke keer krijgen ze dit niet voor elkaar, succes met wachten?

Stvn86030

Gedreven Ontdekker
  • 84Posts
  • 0Oplossingen
  • 44Likes
akirasen wrote:

Ha ik ga sws de bestelling annuleren als ik toch moet wachten, waarom zou ik nog bij vodafone blijven,al bijna meer dan 10 jaren klant en elke keer krijgen ze dit niet voor elkaar, succes met wachten

Ja, wil je me op de hoogte houden waar ze een kortere of even lange wachttijd hebben? Ik ben ook op zoek, misschien is er vrijdag daarover meer duidelijk 

JoshuaR

Nieuwkomer
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 10Likes
Stvn86030 wrote:
Tabeeee wrote:
Stvn86030 wrote:
StefandGroot wrote:

De sms’jes zullen niet allemaal tegelijk verstuurd (kunnen) worden. Denk dat de volgorde van het sturen van sms’jes niets zegt over jou plek op de lijst. 

Hmm oke, zijn er meer mensen die nog geen sms’je over de levering hebben gehad, maar wel een bestelbevestiging en contract in de mail?

Yes! Hier thuis 2 mensen zonder sms 

Oké, dan staan we niet alleen. Ik hoop dat het om  hierboven genoemde reden is. Misschien ook per kleur ofzo… pacific blue hier 

Ik heb op 16 oktober om 16:15 mijn bevestiging gekregen voor mijn iPhone 12 pro 256GB Pacific blue nadat ik om 14:10 mijn bestelling had afgerond.

 

Vandaag om 18:02 kreeg ik een sms van Vodafone dat ik mijn bestelling pas eind week 44 in ontvangst kan nemen (volgende week dus), wat ik gewoon weg ongelofelijk slecht vind! Dagen lang wacht ik op een duidelijk antwoord van Vodafone na talloze simpele vragen gesteld te hebben & dan nu zo’n teleurstelling. Ik ben nu serieus aan het overwegen om over te stappen naar T-mobile of KPN als het op deze manier moet. 

akirasen

Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Stvn86030 wrote:
akirasen wrote:

Ha ik ga sws de bestelling annuleren als ik toch moet wachten, waarom zou ik nog bij vodafone blijven,al bijna meer dan 10 jaren klant en elke keer krijgen ze dit niet voor elkaar, succes met wachten

Ja, wil je me op de hoogte houden waar ze een kortere of even lange wachttijd hebben? Ik ben ook op zoek, misschien is er vrijdag daarover meer duidelijk 

Ja wacht nog even tot vrijdag en dan zien we wel welke site nog iphones beschiktbaar zijn, zag op t mobile wel aantrekkelijke abonement voor vergelijkbare prijzen

Bramster

Nieuwkomer
  • 23Posts
  • 0Oplossingen
  • 24Likes

Hier helaas ook geen sms gekregen… iphone 12 64gb

Ilsies

Nieuwkomer
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
JoshuaR wrote:
Stvn86030 wrote:
Tabeeee wrote:
Stvn86030 wrote:
StefandGroot wrote:

De sms’jes zullen niet allemaal tegelijk verstuurd (kunnen) worden. Denk dat de volgorde van het sturen van sms’jes niets zegt over jou plek op de lijst. 

Hmm oke, zijn er meer mensen die nog geen sms’je over de levering hebben gehad, maar wel een bestelbevestiging en contract in de mail?

Yes! Hier thuis 2 mensen zonder sms 

Oké, dan staan we niet alleen. Ik hoop dat het om  hierboven genoemde reden is. Misschien ook per kleur ofzo… pacific blue hier 

Ik heb op 16 oktober om 16:15 mijn bevestiging gekregen voor mijn iPhone 12 pro 256GB Pacific blue nadat ik om 14:10 mijn bestelling had afgerond.

 

Vandaag om 18:02 kreeg ik een sms van Vodafone dat ik mijn bestelling pas eind week 44 in ontvangst kan nemen (volgende week dus), wat ik gewoon weg ongelofelijk slecht vind! Dagen lang wacht ik op een duidelijk antwoord van Vodafone na talloze simpele vragen gesteld te hebben & dan nu zo’n teleurstelling. Ik ben nu serieus aan het overwegen om over te stappen naar T-mobile of KPN als het op deze manier moet. 

Hier ook nog geen sms ontvangen heb Iphone 12 256gb Pacific blue besteld op vrijdag 14:20 en opnieuw besteld op zondag 08:30 ben heel erg benieuwd bij welke levering die van mij zit. 

JoshuaR

Nieuwkomer
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 10Likes
Ilsies wrote:
JoshuaR wrote:
Stvn86030 wrote:
Tabeeee wrote:
Stvn86030 wrote:
StefandGroot wrote:

De sms’jes zullen niet allemaal tegelijk verstuurd (kunnen) worden. Denk dat de volgorde van het sturen van sms’jes niets zegt over jou plek op de lijst. 

Hmm oke, zijn er meer mensen die nog geen sms’je over de levering hebben gehad, maar wel een bestelbevestiging en contract in de mail?

Yes! Hier thuis 2 mensen zonder sms 

Oké, dan staan we niet alleen. Ik hoop dat het om  hierboven genoemde reden is. Misschien ook per kleur ofzo… pacific blue hier 

Ik heb op 16 oktober om 16:15 mijn bevestiging gekregen voor mijn iPhone 12 pro 256GB Pacific blue nadat ik om 14:10 mijn bestelling had afgerond.

 

Vandaag om 18:02 kreeg ik een sms van Vodafone dat ik mijn bestelling pas eind week 44 in ontvangst kan nemen (volgende week dus), wat ik gewoon weg ongelofelijk slecht vind! Dagen lang wacht ik op een duidelijk antwoord van Vodafone na talloze simpele vragen gesteld te hebben & dan nu zo’n teleurstelling. Ik ben nu serieus aan het overwegen om over te stappen naar T-mobile of KPN als het op deze manier moet. 

Hier ook nog geen sms ontvangen heb Iphone 12 256gb Pacific blue besteld op vrijdag 14:20 en opnieuw besteld op zondag 08:30 ben heel erg benieuwd bij welke levering die van mij zit. 

Poh ik hoop voor u aankomende vrijdag, veel succes gewenst! Zal nodig zijn haha.

Tmo86

Nieuwkomer
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
JoshuaR wrote:
Ilsies wrote:
JoshuaR wrote:
Stvn86030 wrote:
Tabeeee wrote:
Stvn86030 wrote:
StefandGroot wrote:

De sms’jes zullen niet allemaal tegelijk verstuurd (kunnen) worden. Denk dat de volgorde van het sturen van sms’jes niets zegt over jou plek op de lijst. 

Hmm oke, zijn er meer mensen die nog geen sms’je over de levering hebben gehad, maar wel een bestelbevestiging en contract in de mail?

Yes! Hier thuis 2 mensen zonder sms 

Oké, dan staan we niet alleen. Ik hoop dat het om  hierboven genoemde reden is. Misschien ook per kleur ofzo… pacific blue hier 

Ik heb op 16 oktober om 16:15 mijn bevestiging gekregen voor mijn iPhone 12 pro 256GB Pacific blue nadat ik om 14:10 mijn bestelling had afgerond.

 

Vandaag om 18:02 kreeg ik een sms van Vodafone dat ik mijn bestelling pas eind week 44 in ontvangst kan nemen (volgende week dus), wat ik gewoon weg ongelofelijk slecht vind! Dagen lang wacht ik op een duidelijk antwoord van Vodafone na talloze simpele vragen gesteld te hebben & dan nu zo’n teleurstelling. Ik ben nu serieus aan het overwegen om over te stappen naar T-mobile of KPN als het op deze manier moet. 

Hier ook nog geen sms ontvangen heb Iphone 12 256gb Pacific blue besteld op vrijdag 14:20 en opnieuw besteld op zondag 08:30 ben heel erg benieuwd bij welke levering die van mij zit. 

Poh ik hoop voor u aankomende vrijdag, veel succes gewenst! Zal nodig zijn haha.

16-10-2020 14:16 bevestiging per sms

16-10-2020 14:16 bevestiging per mail

16-10-2020 14:18 contract binnen per mail

17-10-2020 14:50 sorry voor de vertraging per mail

21-10-2020 17:00 sms levering iphone 112 pro 128gb pacific blue voor eind week 43

Telefonisch besteld overigens

isaacml

Nieuwkomer
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik heb een nieuwe update in MyVodafone.  Nog steeds “Status onbekend”, maar na klikken zie ik:

Je bestelling is klaar voor verzending. Zodra het pakket bij PostNL op transport gaat, zie je hier beneden de Track & Trace code (n.v.t. bij Sim Only).

 

Arsance

Stamgast
  • 286Posts
  • 0Oplossingen
  • 153Likes
isaacml wrote:

Ik heb een nieuwe update in MyVodafone.  Nog steeds “Status onbekend”, maar na klikken zie ik:

Je bestelling is klaar voor verzending. Zodra het pakket bij PostNL op transport gaat, zie je hier beneden de Track & Trace code (n.v.t. bij Sim Only).

 

Waar vind je dit precies? Bij status opvragen kan ik nergens klikken namelijk. 

isaacml

Nieuwkomer
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Arsance wrote:
isaacml wrote:

Ik heb een nieuwe update in MyVodafone.  Nog steeds “Status onbekend”, maar na klikken zie ik:

Je bestelling is klaar voor verzending. Zodra het pakket bij PostNL op transport gaat, zie je hier beneden de Track & Trace code (n.v.t. bij Sim Only).

 

Waar vind je dit precies? Bij status opvragen kan ik nergens klikken namelijk. 

op de website, niet in de Vodafone app

Sander-80

Stamgast
  • 106Posts
  • 0Oplossingen
  • 115Likes
isaacml wrote:

Ik heb een nieuwe update in MyVodafone.  Nog steeds “Status onbekend”, maar na klikken zie ik:

Je bestelling is klaar voor verzending. Zodra het pakket bij PostNL op transport gaat, zie je hier beneden de Track & Trace code (n.v.t. bij Sim Only).

 

Bij mij staat de status op wordt verwerkt en als ik verder klik alleen dat ik per mail of sms op de hoogte wordt gehouden. 

Pats16

Ontdekker
  • 138Posts
  • 0Oplossingen
  • 74Likes

Kan het ook niet vinden staat ook wordt verder geïnformeerd via sms en mail

Jipperdepip

Ontdekker
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes

“ 

Status

Ontvangen:

We hebben je bestelling in goede orde ontvangen. Per email of sms houden we je op de hoogte van je bestelling.“

 

😞

fbmg

Gedreven Ontdekker
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes

Het blijft een drama. Zoals eerder vermeld in dit forum

vrijdag besteld rond 14.05. Gelukt pagina gezien. 
geen bevestiging oid ontvangen op aanraden van@Steven Vodafone na 48 u wachten zondag om 15:00u weer opnieuw besteld. Wel gelijk mail en contract ontvangen. Maar Abonnement is nog niet aangepast en bestelling staat op onbekend. 
Geen SMS nu gehad ben bang dat het dit jaar niet meer gaat worden. 

Nog een poging gewaagd om te bellen maar na 10 min in de wacht opgehangen ben er wel klaar mee. 
Chatten heeft helemaal geen zin heb daar nog nooit een antwoord gehad buiten het standaard antwoord. 
Slecht dit. 
 

Sander-80

Stamgast
  • 106Posts
  • 0Oplossingen
  • 115Likes

Mijn status is zojuist ook aangepast naar klaar voor verzending. 

Jipperdepip

Ontdekker
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes

Heeft iemand een idee hoe lang er tussen de eerste en tweede levering van iPhones zit?

Medewerkers van Vodafone: kijk maar op de site naar de actuele levertijden… Ehmm ??

Juztin

Nieuwkomer
  • 20Posts
  • 0Oplossingen
  • 16Likes
Jipperdepip wrote:

Heeft iemand een idee hoe lang er tussen de eerste en tweede levering van iPhones zit?

Medewerkers van Vodafone: kijk maar op de site naar de actuele levertijden… Ehmm ??

Eerste leveringen t/m week 45! Daarna van week 48 t/m 52 hoor ik! 

Tabeeee

Liefhebber
  • 57Posts
  • 0Oplossingen
  • 22Likes
Sander-80 wrote:

Mijn status is zojuist ook aangepast naar klaar voor verzending. 

Wat zou dit betekenen? Deze week nog? 

Jipperdepip

Ontdekker
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
Juztin wrote:
Jipperdepip wrote:

Heeft iemand een idee hoe lang er tussen de eerste en tweede levering van iPhones zit?

Medewerkers van Vodafone: kijk maar op de site naar de actuele levertijden… Ehmm ??

Eerste leveringen t/m week 45! Daarna van week 48 t/m 52 hoor ik! 

Oooh neeeee wat stom!! Zo lang nog...

fbmg

Gedreven Ontdekker
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes

hahahahahahaha …. ik heb ook een update …. probleem gevonden.

Einddatum contract: 2 januari 2021

Te verlengen vanaf: 4 maanden voor einddatum

Nog even geduld! Je kunt nog niet verlengen.

Ik kan niet meer verlengen!! Ze zijn mijn gezeur zeker zat …. wat een kleuterklas!

Pats16

Ontdekker
  • 138Posts
  • 0Oplossingen
  • 74Likes
Tabeeee wrote:
Sander-80 wrote:

Mijn status is zojuist ook aangepast naar klaar voor verzending. 

Wat zou dit betekenen? Deze week nog? 

Waar zie je dit in de app?

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties op dit artikel.

Uitgelicht topic