Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes

iPhone 12 [Bestellen & Leveren]

Wil jij een iPhone 12 bestellen? Lees dan hier alle informatie die je nodig hebt om die order te plaatsen.


Alle modellen van de iPhone 12 zijn te bestellen via onze webshop. 

< Ik wil een iPhone 12 bestellen >

Wil je liever persoonlijk advies bij de aanschaf van de iPhone 12? Ga dan langs één van onze Vodafone winkels of bel ons via 0800-0560 (gratis). We helpen je graag! 

Levertijd
Als je bestelt wil je natuurlijk ook weten wanneer je de iPhone ontvangt. Vanaf 23 oktober mogen de eerste toestellen geleverd worden. Klanten die als eerste besteld hebben, ontvangen ook als eerste het toestel. Je wordt per sms op de hoogte gehouden worden van je bestelling. Bekijk meer informatie over de levertijden van iPhone 12. We plaatsen, indien beschikbaar, in dit topic ook actuele updates over de status van levertijden. 

Levering
Na je bestelling ontvang je meer informatie over de levertijd van je toestel. Heb je verlengd? Dan sturen we een e-mail zodra de bestelling is verstuurd. Daarin staat ook een Track & Trace nummer waarmee je de status van de bestelling kunt volgen.

Bij nieuwe aansluitingen ontvang je een e-mail om een leverafspraak te maken (i.v.m. identiteitscontrole) zodra de voorraad voor jouw bestelling is gereserveerd. In geval van een bestelling met nummerbehoud wachten we op goedkeuring van je huidige provider. Daarna plannen we pas een leverafspraak. 

Bestelling wijzigen
Afhankelijk van de status van je bestelling kun je eventueel nog een aanpassing doen. Hiervoor neem je contact op met 0800-0560 (optie 1). Een wijziging van je bestelling kan wel betekenen dat er een langere levertijd gaat gelden. 

Aanvullende informatie
Mis je relevante informatie in dit topic? Of heb je zelf nog aanvullingen? Laat het ons weten in de reacties of open je eigen topic. De Community gaat graag met je in gesprek! 

Twijfel je nog of je gaat bestellen? Of wil je in gesprek met andere Apple fans over de nieuwe iPhone 12 modellen? Bekijk dan eens het iPhone 12 - Ervaringen & Discussie topic.

Eerdere updates

Update 23 oktober 15:30 uur
Goed nieuws! Vandaag zijn de leveringen van de eerste pre-orders gestart. We begrijpen dat er de afgelopen week wat onduidelijkheden waren over de orders. Onze excuses hiervoor. We zijn hard aan het werk om te zorgen dat iedereen toch de gewenste iPhone zo snel mogelijk in bezit heeft. We zijn hierbij ook afhankelijk van de voorraad die Apple ons levert.
Informatie over de levering van jouw iPhone wordt gecommuniceerd via sms. Zodra jouw levering klaarstaat ontvang je een Track & Trace code.

Heb je een vraag? Laat het ons weten in dit topic, dan helpen we je zo goed mogelijk.

Update 27 oktober 10:45 uur.
Goed nieuws! De website is aangevuld met de specifieke levertijden per type toestel én besteldatum.

Update 27 oktober 12:00 uur.
Helaas is aan ons de verkeerde informatie doorgegeven over de levering van de iPhone's. De pagina is weer aangepast. Het gaat om de leverdata voor bestellingen vanaf vandaag, niet vóór vandaag. Zowel klanten die eerder hebben besteld als vanaf vandaag worden op de hoogte gehouden per sms. Mijn excuses voor de verwarring! 
 

Update 29 oktober 17:00 uur
We begrijpen dat er behoefte is aan duidelijkheid. Welke informatie is nu leidend voor de levertijd van jouw iPhone?

Heb jij een bestelling gedaan én al een sms met informatie over de levering ontvangen? Dan is deze leidend. De informatie uit de sms is dus voor jou de correcte en enige leveringsinformatie die geldt.

Heb je besteld en nog geen sms ontvangen? Kijk dan op www.vodafone.nl/levertijd voor jouw verwachte leverdatum. Let op: dit is een verwachte leverdatum. Ook hier geldt dat de informatie in de sms die je gaat ontvangen uiteindelijk leidend is.

Uiteraard willen wij ook graag iedereen zo snel mogelijk blij maken met de nieuwe iPhone 12. Maar, we zijn zoals elk jaar afhankelijk van de leveringen die we van Apple ontvangen. Voor sommige toestellen geldt een langere wachttijd dan waar we op gehoopt hadden.
 

Update 4 november 11:00 uur 

Bedankt voor het aanleveren van de voorbeeldnummers gisteren. We zijn aan het onderzoeken waarom een aantal van jullie geen sms heeft ontvangen. Het lijkt wellicht ontzettend simpel om jullie nu een sms te sturen met daarin de verwachte leverdatum. Helaas is dit niet het geval. De sms'jes worden gestuurd door een geautomatiseerd systeem dat gekoppeld is aan het bestelsysteem. Door hier veranderingen in aan te brengen kan dit als gevolg hebben dat jullie verkeerde sms'jes gaan krijgen en dat willen we uiteraard voorkomen.

Zodra er een update is, plaatsen we deze weer in dit topic.

 

Update vrijdag 6 november 14:00 uur

De tweede pre-order periode voor de iPhone 12 Mini en de iPhone 12 Pro Max is ook gestart! Daarnaast is de iPhone 12 en de iPhone 12 Pro natuurlijk ook nog steeds te bestellen via onze webshop.

 

Update 12 november 11:30 uur
Naar aanleiding van jullie feedback, én het intern aankaarten van de verschillende issues die in dit topic besproken zijn, hebben we nu een update over de levertijden voor zowel voor als na 21 oktober, per model. Zie onderstaande tabel voor een verwachting van de levertijden. Dit is een indicatie op basis van de informatie die we van Apple ontvangen. Zodra jouw toestel daadwerkelijk verzonden wordt, ontvang je van ons een Track& Trace code. 

 

Update 17 november 15:00 uur
We hebben de meest recente informatie over de levertijden als tabel in een bijlage toegevoegd aan dit topic. Het zijn de verwachte levertijden per type toestel en besteldatum voor alle verkrijgbare modellen van de iPhone 12. 
 

Update 24 november 13:58 uur
We hebben de meest recente informatie over de levertijden aangepast en aan de bijlage toegevoegd aan dit topic. Het zijn de verwachte levertijden per type toestel en besteldatum voor alle verkrijgbare modellen van de iPhone 12. 


Update 9 december 11:00 uur
We hebben de meest recente informatie over de levertijden aangepast en aan de bijlage toegevoegd aan dit topic. Het zijn de verwachte levertijden per type toestel en besteldatum voor alle verkrijgbare modellen van de iPhone 12. 

Update 21 december 12:00 uur
We hebben de meest recente informatie over de levertijden aangepast en aan de bijlage toegevoegd aan dit topic. Het zijn de verwachte levertijden per type toestel en besteldatum voor alle verkrijgbare modellen van de iPhone 12. 

Update 29 december 12:00 uur
We hebben de meest recente informatie over de levertijden aangepast en aan de bijlage toegevoegd aan dit topic. Het zijn de verwachte levertijden per type toestel en besteldatum voor alle verkrijgbare modellen van de iPhone 12. 

Update 5 januari 16:00 uur
We hebben de meest recente informatie over de levertijden aangepast en aan de bijlage toegevoegd aan dit topic. Het zijn de verwachte levertijden per type toestel en besteldatum voor alle verkrijgbare modellen van de iPhone 12. 

1.986 Reacties
Stvn86030

Gedreven Ontdekker
  • 84Posts
  • 0Oplossingen
  • 44Likes
Arjennn wrote:
Stvn86030 wrote:
Arjennn wrote:
Stvn86030 wrote:
Tabeeee wrote:
Stvn86030 wrote:

@Lycke Vodafone @Steven Vodafone Ik hoor verhalen dat Vodafone niet zoals voorgaande jaren gaat beginnen met leveren op releasedatum aanstaande vrijdag, maar pas vanaf zaterdag. Weten jullie misschien of dit klopt?

Ja ze versturen ze op vrijdag dus zaterdag krijg je hem Binnen...Althans, als je verlengd hebt geloof ik. Nieuw abbo moet wel met afspraak 

Ik kan dit haast niet geloven.  Bij KPN hebben ze zelfs de PostNL track & trace codes al verstuurd voor levering aanstaande vrijdag. Vind het echt bijzonder vreemd als Vodafone dat niet kan. Ik vermoed wederom foutief geïnformeerde medewerkers

Ik lees dit inderdaad ook Tweakers ja. Zou wel heel gek zijn als er zulke grote verschillen tussen providers zijn. Anderzijds, misschien heeft KPN wel gewoon een dealtje met Apple, iets van officiële provider oid.

Weet niet, maar ik zag Vodafone en T-Mobile juist tussen de aanbieders in de Apple Keynote van vorige week staan. Het relatief kleine KPN niet. Maarja, zal ook per land geregeld kunnen zijn 

Ik weet in ieder geval een ding, en dat is dat het allemaal heel anders dan twee jaar geleden verloopt. Veel onzekerheid en vooral veel chaos 

Jup, ik was hier 2 jaar geleden ook, met Serkan als moderator. Vrolijke bedoeling met het raden van levertijden adhv lijstjes enzo. Dit jaar is het één grote ellende, hoe dan....

Arsance

Stamgast
  • 286Posts
  • 0Oplossingen
  • 153Likes

Ik wacht ook nog steeds op de nieuwe RTX 3080 videokaart. Dit kan niet erger worden dan die release….. 

Sander-80

Stamgast
  • 106Posts
  • 0Oplossingen
  • 115Likes
Arjennn wrote:
Stvn86030 wrote:
Arjennn wrote:
Stvn86030 wrote:
Tabeeee wrote:
Stvn86030 wrote:

@Lycke Vodafone @Steven Vodafone Ik hoor verhalen dat Vodafone niet zoals voorgaande jaren gaat beginnen met leveren op releasedatum aanstaande vrijdag, maar pas vanaf zaterdag. Weten jullie misschien of dit klopt?

Ja ze versturen ze op vrijdag dus zaterdag krijg je hem Binnen...Althans, als je verlengd hebt geloof ik. Nieuw abbo moet wel met afspraak 

Ik kan dit haast niet geloven.  Bij KPN hebben ze zelfs de PostNL track & trace codes al verstuurd voor levering aanstaande vrijdag. Vind het echt bijzonder vreemd als Vodafone dat niet kan. Ik vermoed wederom foutief geïnformeerde medewerkers

Ik lees dit inderdaad ook Tweakers ja. Zou wel heel gek zijn als er zulke grote verschillen tussen providers zijn. Anderzijds, misschien heeft KPN wel gewoon een dealtje met Apple, iets van officiële provider oid.

Weet niet, maar ik zag Vodafone en T-Mobile juist tussen de aanbieders in de Apple Keynote van vorige week staan. Het relatief kleine KPN niet. Maarja, zal ook per land geregeld kunnen zijn 

Ik weet in ieder geval een ding, en dat is dat het allemaal heel anders dan twee jaar geleden verloopt. Veel onzekerheid en vooral veel chaos 

Kan ook met de situatie in Nederland te maken hebben natuurlijk, veel mensen die thuis werken waardoor communicatie anders loopt dan normaal. Ik merkt het op m’n eigen werk al dat projecten uitlopen en dat communicatie online stroever verloopt dan even bij elkaar aan tafel staan. 

Stvn86030

Gedreven Ontdekker
  • 84Posts
  • 0Oplossingen
  • 44Likes

Voor wat het waard is, bij mij zeggen ze op Twitter dat er vrijdag gewoon gestart wordt met leveren

Sander-80

Stamgast
  • 106Posts
  • 0Oplossingen
  • 115Likes
Stvn86030 wrote:

Voor wat het waard is, bij mij zeggen ze op Twitter dat er vrijdag gewoon gestart wordt met leveren

Dan is mijn vrije dag niet voor niks. ?

Pats16

Ontdekker
  • 138Posts
  • 0Oplossingen
  • 74Likes
Stvn86030 wrote:

Voor wat het waard is, bij mij zeggen ze op Twitter dat er vrijdag gewoon gestart wordt met leveren

Hoop het zo!!

Arjennn

Stamgast
  • 96Posts
  • 0Oplossingen
  • 63Likes
Stvn86030 wrote:

Voor wat het waard is, bij mij zeggen ze op Twitter dat er vrijdag gewoon gestart wordt met leveren

????

Pats16

Ontdekker
  • 138Posts
  • 0Oplossingen
  • 74Likes
Stvn86030 wrote:

Voor wat het waard is, bij mij zeggen ze op Twitter dat er vrijdag gewoon gestart wordt met leveren

Dan zouden we dat toch wel uiterlijk donderdag te horen krijgen?

Arjennn

Stamgast
  • 96Posts
  • 0Oplossingen
  • 63Likes
Pats16 wrote:
Stvn86030 wrote:

Voor wat het waard is, bij mij zeggen ze op Twitter dat er vrijdag gewoon gestart wordt met leveren

Dan zouden we dat toch wel uiterlijk donderdag te horen krijgen?

Als dat waar is krijgen we zeer waarschijnlijk donderdagavond de track & trace linkjes. 

Tabeeee

Liefhebber
  • 57Posts
  • 0Oplossingen
  • 22Likes
Arjennn wrote:
Pats16 wrote:
Stvn86030 wrote:

Voor wat het waard is, bij mij zeggen ze op Twitter dat er vrijdag gewoon gestart wordt met leveren

Dan zouden we dat toch wel uiterlijk donderdag te horen krijgen?

Als dat waar is krijgen we zeer waarschijnlijk donderdagavond de track & trace linkjes. 

Of een mail met: excuses, je bestelling is vertraagd 

Arjennn

Stamgast
  • 96Posts
  • 0Oplossingen
  • 63Likes
Tabeeee wrote:
Arjennn wrote:
Pats16 wrote:
Stvn86030 wrote:

Voor wat het waard is, bij mij zeggen ze op Twitter dat er vrijdag gewoon gestart wordt met leveren

Dan zouden we dat toch wel uiterlijk donderdag te horen krijgen?

Als dat waar is krijgen we zeer waarschijnlijk donderdagavond de track & trace linkjes. 

Of een mail met: excuses, je bestelling is vertraagd 

Daar heb ik er al 1 van gehad, lijkt me meer dan genoeg ?

StefandGroot

Ontdekker
  • 18Posts
  • 1Oplossingen
  • 9Likes

Hier nog steeds geen bevestiging binnen van de bestelling. Ook vandaag weer te horen gekregen. De medewerkers zijn druk met het verwerken van de bestellingen en zullen je spoedig bellen om de bestelling door te nemen en waar nodig aan te passen. Ik lees veel mensen over een voucher. Hoeveel korting hebben jullie daarop gehad?

Sander-80

Stamgast
  • 106Posts
  • 0Oplossingen
  • 115Likes

Zou toch een leuk verjaardagskadootje zijn vandaag als ik te horen krijg dat ie vrijdag geleverd gaat worden. 

Niwla

Liefhebber
  • 54Posts
  • 0Oplossingen
  • 23Likes
StefandGroot wrote:

Hoeveel korting hebben jullie daarop gehad?

2 euro per maand als ik het goed gezien heb.

Stvn86030

Gedreven Ontdekker
  • 84Posts
  • 0Oplossingen
  • 44Likes
Sander-80 wrote:

Zou toch een leuk verjaardagskadootje zijn vandaag als ik te horen krijg dat ie vrijdag geleverd gaat worden. 

Nou echt hoor! Gefeliciteerd! ?

Tabeeee

Liefhebber
  • 57Posts
  • 0Oplossingen
  • 22Likes
StefandGroot wrote:

Hier nog steeds geen bevestiging binnen van de bestelling. Ook vandaag weer te horen gekregen. De medewerkers zijn druk met het verwerken van de bestellingen en zullen je spoedig bellen om de bestelling door te nemen en waar nodig aan te passen. Ik lees veel mensen over een voucher. Hoeveel korting hebben jullie daarop gehad?

2€ per maand 

Pats16

Ontdekker
  • 138Posts
  • 0Oplossingen
  • 74Likes

Ik heb ook geen voucher ontvangen...

Juztin

Nieuwkomer
  • 20Posts
  • 0Oplossingen
  • 16Likes

Wat is de status bij jullie in de MyVodafone omgeving? Bij staat er: Status onbekend.

Sander-80

Stamgast
  • 106Posts
  • 0Oplossingen
  • 115Likes
Juztin wrote:

Wat is de status bij jullie in de MyVodafone omgeving? Bij staat er: Status onbekend.

Status: wordt verwerkt. 

Stvn86030

Gedreven Ontdekker
  • 84Posts
  • 0Oplossingen
  • 44Likes
Juztin wrote:

Wat is de status bij jullie in de MyVodafone omgeving? Bij staat er: Status onbekend.

Bij mij ook Status onbekend. En als je hem opent staat er Status ontvangen 

Guman87282

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

IK heb hem vrijdag avond besteld en kreeg gelijk een bevestiging, ging om een nieuw abonoment, eerst wel gedoe met de site die steeds vast liep maar bestellen is wel gelukt.

Arjennn

Stamgast
  • 96Posts
  • 0Oplossingen
  • 63Likes
Stvn86030 wrote:
Juztin wrote:

Wat is de status bij jullie in de MyVodafone omgeving? Bij staat er: Status onbekend.

Bij mij ook Status onbekend. En als je hem opent staat er Status ontvangen 

Status; ontvangen

edit; in de my Vodafone omgeving staat er: wordt verwerkt. Zodra ik er op klik; ontvangen. 

Tabeeee

Liefhebber
  • 57Posts
  • 0Oplossingen
  • 22Likes
Stvn86030 wrote:
Juztin wrote:

Wat is de status bij jullie in de MyVodafone omgeving? Bij staat er: Status onbekend.

Bij mij ook Status onbekend. En als je hem opent staat er Status ontvangen 

Precies hetzelfde hier 

Tabeeee

Liefhebber
  • 57Posts
  • 0Oplossingen
  • 22Likes

Maar ik denk dat iedereen die blauw (12 en 12 pro) besteld heeft (flink) moet wachten..wachttijden lopen op bij webshops 

Niwla

Liefhebber
  • 54Posts
  • 0Oplossingen
  • 23Likes

Hier Status:

Ontvangen:

We hebben je bestelling in goede orde ontvangen. Per email of sms houden we je op de hoogte van je bestelling.

Pats16

Ontdekker
  • 138Posts
  • 0Oplossingen
  • 74Likes
Tabeeee wrote:

Maar ik denk dat iedereen die blauw (12 en 12 pro) besteld heeft (flink) moet wachten..wachttijden lopen op bij webshops 

Ik heb goud besteld...waar kan je dat zien?

StefandGroot

Ontdekker
  • 18Posts
  • 1Oplossingen
  • 9Likes

Net weer contact gehad. Mijn bestelling van afgelopen vrijdag is dus nergens doorgekomen. Na dagen te horen hebben gekregen dat ik maar moest wachten, want ik zou de bevestiging toch wel krijgen, hoor ik nu dat het niet binnen is gekomen. Vandaag wordt ik gebeld en waarschijnlijk kan ik achteraan aansluiten met mijn bestelling. 

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Hey allemaal. 

 

Er is een hoop onduidelijkheid. Dat is het enige dat duidelijk is, hier. 

Daarom ga ik intern even wat vragen uitzetten om duidelijke informatie terug te krijgen. Ik kan nu namelijk wel bedenken hoe het allemaal zit, maar jullie hebben niets aan een zoveelse antwoord dat niet goed geverifieerd is. 

Wat ik nu ga navragen: 
 

  • Mensen die vrijdag de 16e direct besteld hebben (via directsales of niet) hebben veelal geen orderbevestiging gekregen. Wel de melding “je bestelling is gelukt”, maar vervolgens niets meer.   Wat kunnen we tegen klanten zeggen waarbij dit speelt?
  • Aansluitend op bovenstaande; kunnen/moeten klanten wel of niet opnieuw bestellen? En zo niet, wat gebeurt er met de klanten die dit wel al gedaan hebben (welke bestelling loopt door?)
  • Wanneer worden de eerste telefoons verzonden. Is dat vrijdag of zaterdag? (maw, wanneer ontvangen de eerste klanten de telefoon. Zaterdag of zondag?)

Wij hebben hier niet de bezetting om voor elke klant/bestelling afzonderlijk in te zien hoe de vork in de steel zit, maar ik wil wel deze terugkerende dingen uitzoeken. Jullie horen van me! 

Stvn86030

Gedreven Ontdekker
  • 84Posts
  • 0Oplossingen
  • 44Likes
Lycke Vodafone wrote:

Hey allemaal. 

 

Er is een hoop onduidelijkheid. Dat is het enige dat duidelijk is, hier. 

Daarom ga ik intern even wat vragen uitzetten om duidelijke informatie terug te krijgen. Ik kan nu namelijk wel bedenken hoe het allemaal zit, maar jullie hebben niets aan een zoveelse antwoord dat niet goed geverifieerd is. 

Wat ik nu ga navragen: 
 

  • Mensen die vrijdag de 16e direct besteld hebben (via directsales of niet) hebben veelal geen orderbevestiging gekregen. Wel de melding “je bestelling is gelukt”, maar vervolgens niets meer.   Wat kunnen we tegen klanten zeggen waarbij dit speelt?
  • Aansluitend op bovenstaande; kunnen/moeten klanten wel of niet opnieuw bestellen? En zo niet, wat gebeurt er met de klanten die dit wel al gedaan hebben (welke bestelling loopt door?)
  • Wanneer worden de eerste telefoons verzonden. Is dat vrijdag of zaterdag? (maw, wanneer ontvangen de eerste klanten de telefoon. Zaterdag of zondag?)

Wij hebben hier niet de bezetting om voor elke klant/bestelling afzonderlijk in te zien hoe de vork in de steel zit, maar ik wil wel deze terugkerende dingen uitzoeken. Jullie horen van me! 

Super! 🙂

Tabeeee

Liefhebber
  • 57Posts
  • 0Oplossingen
  • 22Likes
Lycke Vodafone wrote:

Hey allemaal. 

 

Er is een hoop onduidelijkheid. Dat is het enige dat duidelijk is, hier. 

Daarom ga ik intern even wat vragen uitzetten om duidelijke informatie terug te krijgen. Ik kan nu namelijk wel bedenken hoe het allemaal zit, maar jullie hebben niets aan een zoveelse antwoord dat niet goed geverifieerd is. 

Wat ik nu ga navragen: 
 

  • Mensen die vrijdag de 16e direct besteld hebben (via directsales of niet) hebben veelal geen orderbevestiging gekregen. Wel de melding “je bestelling is gelukt”, maar vervolgens niets meer.   Wat kunnen we tegen klanten zeggen waarbij dit speelt?
  • Aansluitend op bovenstaande; kunnen/moeten klanten wel of niet opnieuw bestellen? En zo niet, wat gebeurt er met de klanten die dit wel al gedaan hebben (welke bestelling loopt door?)
  • Wanneer worden de eerste telefoons verzonden. Is dat vrijdag of zaterdag? (maw, wanneer ontvangen de eerste klanten de telefoon. Zaterdag of zondag?)

Wij hebben hier niet de bezetting om voor elke klant/bestelling afzonderlijk in te zien hoe de vork in de steel zit, maar ik wil wel deze terugkerende dingen uitzoeken. Jullie horen van me! 
 

top! We zitten klaar voor het antwoord@Lycke Vodafone ??

 

vithar

Nieuwkomer
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Lycke Vodafone wrote:
  • Wanneer worden de eerste telefoons verzonden. Is dat vrijdag of zaterdag? (maw, wanneer ontvangen de eerste klanten de telefoon. Zaterdag of zondag?)

Hallo @Lycke Vodafone , bij voorbaat dank voor het navragen. Wel een kleine aanpassing in bovenstaande vraag: normaal gesproken komen de eerste iPhones op vrijdag (launch dag) binnen bij de klanten en hierover is dus onduidelijkheid. De door jou genoemde dagen liggen dus 1 dag eerder, waarmee de vraag wordt:

Wanneer worden de eerste telefoons verzonden. Is dat donderdag of vrijdag? (maw, wanneer ontvangen de eerste klanten de telefoon. Vrijdag of zaterdag?)

Arjennn

Stamgast
  • 96Posts
  • 0Oplossingen
  • 63Likes

Vodafone op Twitter:

Correctie: Mijn reactie was op basis van mijn interpretatie. Ik heb navraag gedaan en de eerste toestellen worden bezorgd op de 23e. Houd er wel rekening mee dat dit op volgorde van bestellen is.

Om verwarring te voorkomen heb ik daarom mijn voorgaande bericht verwijderd ?

Rvdl__

Nieuwkomer
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Hoihoi,

ik heb een aantal dagen de Iphone 12 gepre-orderd. Ik snap dat de levertijd wat langer duurt ivm drukte, maar er klopt iets niet op mijn contract. Ik heb een abbonement afgesloten met een prijs van €45-, (€5-, korting omdat ik ziggo & vodafone heb) maar overal staat dat mijn maandelijkse kosten €50-, zijn..

Pats16

Ontdekker
  • 138Posts
  • 0Oplossingen
  • 74Likes
Lycke Vodafone wrote:

Hey allemaal. 

 

Er is een hoop onduidelijkheid. Dat is het enige dat duidelijk is, hier. 

Daarom ga ik intern even wat vragen uitzetten om duidelijke informatie terug te krijgen. Ik kan nu namelijk wel bedenken hoe het allemaal zit, maar jullie hebben niets aan een zoveelse antwoord dat niet goed geverifieerd is. 

Wat ik nu ga navragen: 
 

  • Mensen die vrijdag de 16e direct besteld hebben (via directsales of niet) hebben veelal geen orderbevestiging gekregen. Wel de melding “je bestelling is gelukt”, maar vervolgens niets meer.   Wat kunnen we tegen klanten zeggen waarbij dit speelt?
  • Aansluitend op bovenstaande; kunnen/moeten klanten wel of niet opnieuw bestellen? En zo niet, wat gebeurt er met de klanten die dit wel al gedaan hebben (welke bestelling loopt door?)
  • Wanneer worden de eerste telefoons verzonden. Is dat vrijdag of zaterdag? (maw, wanneer ontvangen de eerste klanten de telefoon. Zaterdag of zondag?)

Wij hebben hier niet de bezetting om voor elke klant/bestelling afzonderlijk in te zien hoe de vork in de steel zit, maar ik wil wel deze terugkerende dingen uitzoeken. Jullie horen van me! 

Wat fijn bedankt! Ik heb na mijn tweede bestelling op vrijdag wel het contract ontvangen!

iMike

Nieuwkomer
  • 162Posts
  • 0Oplossingen
  • 213Likes
Rvdl__ wrote:

Hoihoi,

ik heb een aantal dagen de Iphone 12 gepre-orderd. Ik snap dat de levertijd wat langer duurt ivm drukte, maar er klopt iets niet op mijn contract. Ik heb een abbonement afgesloten met een prijs van €45-, (€5-, korting omdat ik ziggo & vodafone heb) maar overal staat dat mijn maandelijkse kosten €50-, zijn..

Dat Klopt, Vodafone geeft zelf ook aan dat wanneer jouw contract in gaat de korting wordt verwerkt maar de korting niet zichtbaar is op de overeenkomst.

ik citeer;

“Let op: je eventuele extra factuurkorting en volop extra voordelen zijn hier nog niet in verwerkt. Maar geen zorgen, deze worden automatisch toegepast op je eerste maandelijkse factuur na het ingaan van je nieuwe contract.”

Gr,

Mike

KingCrows

Nieuwkomer
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Rvdl__ wrote:

Hoihoi,

ik heb een aantal dagen de Iphone 12 gepre-orderd. Ik snap dat de levertijd wat langer duurt ivm drukte, maar er klopt iets niet op mijn contract. Ik heb een abbonement afgesloten met een prijs van €45-, (€5-, korting omdat ik ziggo & vodafone heb) maar overal staat dat mijn maandelijkse kosten €50-, zijn..

Klopt, maar dit wordt straks gewoon verrekend. Staat er als het goed is ook onder: “Ziggo klanten ontvangen non-stop extra’s, waaronder tot € 5 korting. Deze wordt achteraf op je rekening verwerkt.”

Komt goed dus ?

Willemjan k

Nieuwkomer
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes

Echt bizar dat klanten niet op de hoogte worden gebracht van het probleem middels een e-mail.  Ook meerdere malen contact gehad met klantenservice. Jammer. Nu wachten tot in den treurige eeuwigheid aangezien het me sterk lijkt dat de orders goed zijn binnengekomen.

StefandGroot

Ontdekker
  • 18Posts
  • 1Oplossingen
  • 9Likes

Eerlijk is eerlijk. Na meerder keren geklaagd te hebben, zojuist gebeld met een medewerker van Vodafone. We hebben de bestelling opnieuw doorgenomen en uiteindelijk opnieuw geplaatst. Ze konden zien hoe laat ik had besteld afgelopen vrijdag en dat ik succesvol had besteld, echter was de bestelling niet meer zichtbaar. Nu krijg ik alsnog geleverd vanaf het moment dat ik besteld heb (afgelopen vrijdag 14:15). Ondanks het meerdere malen moeten ‘zeuren’ om duidelijkheid is deze er nu toch. 

Arjennn

Stamgast
  • 96Posts
  • 0Oplossingen
  • 63Likes
StefandGroot wrote:

Eerlijk is eerlijk. Na meerder keren geklaagd te hebben, zojuist gebeld met een medewerker van Vodafone. We hebben de bestelling opnieuw doorgenomen en uiteindelijk opnieuw geplaatst. Ze konden zien hoe laat ik had besteld afgelopen vrijdag en dat ik succesvol had besteld, echter was de bestelling niet meer zichtbaar. Nu krijg ik alsnog geleverd vanaf het moment dat ik besteld heb (afgelopen vrijdag 14:15). Ondanks het meerdere malen moeten ‘zeuren’ om duidelijkheid is deze er nu toch. 

Kijk! Mooi opgelost! ??

Stvn86030

Gedreven Ontdekker
  • 84Posts
  • 0Oplossingen
  • 44Likes
StefandGroot wrote:

Eerlijk is eerlijk. Na meerder keren geklaagd te hebben, zojuist gebeld met een medewerker van Vodafone. We hebben de bestelling opnieuw doorgenomen en uiteindelijk opnieuw geplaatst. Ze konden zien hoe laat ik had besteld afgelopen vrijdag en dat ik succesvol had besteld, echter was de bestelling niet meer zichtbaar. Nu krijg ik alsnog geleverd vanaf het moment dat ik besteld heb (afgelopen vrijdag 14:15). Ondanks het meerdere malen moeten ‘zeuren’ om duidelijkheid is deze er nu toch. 

Oeh, ik ga ook gelijk even bellen

Edit: gebeld, kreeg een Maarten aan de lijn die jouw verhaal een broodje Aap verhaal noemde en zijn collega die levering op vrijdag beloofde afviel en boos vertelde dat ze écht pas vanaf zaterdag geleverd gaan worden. Hij weigerde me aan iemand anders door te verbinden. Wát een waardeloze klantenservice 

Welke afdeling heb je gesproken? Dit was de status order, via 0800-0560. Bah, wat een nare onvriendelijke lui

Jnoo000

Nieuwkomer
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Voor iedereen die vrijdag als eerste hebben besteld en nog niks hebben ontvangen. Je bestelling is niet doorgekomen en je wordt door al die vodafone mensen aan het lijntje gehouden. 

Je moet opnieuw bestellen en je hebt gewoon pech zoals de geweldige service van vodafone tegen je gaat vertellen als je belt.

StefandGroot

Ontdekker
  • 18Posts
  • 1Oplossingen
  • 9Likes
Stvn86030 wrote:
StefandGroot wrote:

Eerlijk is eerlijk. Na meerder keren geklaagd te hebben, zojuist gebeld met een medewerker van Vodafone. We hebben de bestelling opnieuw doorgenomen en uiteindelijk opnieuw geplaatst. Ze konden zien hoe laat ik had besteld afgelopen vrijdag en dat ik succesvol had besteld, echter was de bestelling niet meer zichtbaar. Nu krijg ik alsnog geleverd vanaf het moment dat ik besteld heb (afgelopen vrijdag 14:15). Ondanks het meerdere malen moeten ‘zeuren’ om duidelijkheid is deze er nu toch. 

Oeh, ik ga ook gelijk even bellen

Edit: gebeld, kreeg een Maarten aan de lijn die jouw verhaal een broodje Aap verhaal noemde en zijn collega die levering op vrijdag beloofde afviel en boos vertelde dat ze écht pas vanaf zaterdag geleverd gaan worden. Hij weigerde me aan iemand anders door te verbinden. Wát een waardeloze klantenservice 

Welke afdeling heb je gesproken? Dit was de status order, via 0800-0560. Bah, wat een nare onvriendelijke lui

De afdeling durf ik niet met zekerheid te zeggen. Ik kreeg een vrouw aan de lijn. Zij vertelde mij dat ze kon zien dat ik vrijdag had besteld, maar dat zij de bestelling niet meer kon zien. Ik heb opnieuw aangegeven welke telefoon ik wilde. Het abonnement heb ik hetzelfde gehouden. Ik kreeg een korting door de ontstane miscommunicatie (zelfde korting als sommige hier middels een voucher hebben gehad). Ze vertelde mij dat ik gewoon uitgeleverd ga krijgen op basis van mijn moment van bestellen afgelopen vrijdag (14:15). Of ik de iPhone 12 vrijdag of zaterdag ga krijgen dat weet ik niet. 

Jnoo000

Nieuwkomer
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Trouwens die 2 euro korting is grote onzin. Die krijg je sowieso bij elke telefoon omdat je Red in combinatie met de telefoon neemt.

Dus je krijgt niks extra's.

 

Tabeeee

Liefhebber
  • 57Posts
  • 0Oplossingen
  • 22Likes

Vrijdag of zaterdag. Het zal me wat. Als ik hem maar snel krijg ?

CangriD

Nieuwkomer
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

zonet een sms ontvangen:

De levering van de Apple iPhone 12 Pro 128GB Pacific Blue staat gepland voor eind week 43.

Sander-80

Stamgast
  • 106Posts
  • 0Oplossingen
  • 115Likes
CangriD wrote:

zonet een sms ontvangen:

De levering van de Apple iPhone 12 Pro 128GB Pacific Blue staat gepland voor eind week 43.

Hier ook:

De levering van de Apple iPhone 12 Pro 256GB Pacific Blue staat gepland voor eind week 43.

baansport

Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Same here! ook de pro, 128, blue 🙂

Order bevestiging vrijdag 14:28.

Tmo86

Nieuwkomer
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Net een sms ontvangen. Staat gepland eind week 43...

vithar

Nieuwkomer
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Same here voor de iPhone 12 Pro 256GB Graphite: eind week 43. Via F&F besteld; vrijdag 14:07 bevestiging van bestelling mail en 18:20 uur het contract.

Wawl

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Voor mij ook:

De levering van de Apple iPhone 12 Pro 128GB Graphite staat gepland voor eind week 43.

Heb besteld op vrijdag 16 oktober om 15.22 uur.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties op dit artikel.

Uitgelicht topic