Alle modellen van de iPhone 12 zijn te bestellen via onze webshop.
< Ik wil een iPhone 12 bestellen >
Wil je liever persoonlijk advies bij de aanschaf van de iPhone 12? Ga dan langs één van onze Vodafone winkels of bel ons via 0800-0560 (gratis). We helpen je graag!
Levertijd
Als je bestelt wil je natuurlijk ook weten wanneer je de iPhone ontvangt. Vanaf 23 oktober mogen de eerste toestellen geleverd worden. Klanten die als eerste besteld hebben, ontvangen ook als eerste het toestel. Je wordt per sms op de hoogte gehouden worden van je bestelling. Bekijk meer informatie over de levertijden van iPhone 12. We plaatsen, indien beschikbaar, in dit topic ook actuele updates over de status van levertijden.
Levering
Na je bestelling ontvang je meer informatie over de levertijd van je toestel. Heb je verlengd? Dan sturen we een e-mail zodra de bestelling is verstuurd. Daarin staat ook een Track & Trace nummer waarmee je de status van de bestelling kunt volgen.
Bij nieuwe aansluitingen ontvang je een e-mail om een leverafspraak te maken (i.v.m. identiteitscontrole) zodra de voorraad voor jouw bestelling is gereserveerd. In geval van een bestelling met nummerbehoud wachten we op goedkeuring van je huidige provider. Daarna plannen we pas een leverafspraak.
Bestelling wijzigen
Afhankelijk van de status van je bestelling kun je eventueel nog een aanpassing doen. Hiervoor neem je contact op met 0800-0560 (optie 1). Een wijziging van je bestelling kan wel betekenen dat er een langere levertijd gaat gelden.
Aanvullende informatie
Mis je relevante informatie in dit topic? Of heb je zelf nog aanvullingen? Laat het ons weten in de reacties of open je eigen topic. De Community gaat graag met je in gesprek!
Twijfel je nog of je gaat bestellen? Of wil je in gesprek met andere Apple fans over de nieuwe iPhone 12 modellen? Bekijk dan eens het iPhone 12 - Ervaringen & Discussie topic.
Eerdere updates
Update 23 oktober 15:30 uur
Goed nieuws! Vandaag zijn de leveringen van de eerste pre-orders gestart. We begrijpen dat er de afgelopen week wat onduidelijkheden waren over de orders. Onze excuses hiervoor. We zijn hard aan het werk om te zorgen dat iedereen toch de gewenste iPhone zo snel mogelijk in bezit heeft. We zijn hierbij ook afhankelijk van de voorraad die Apple ons levert.
Informatie over de levering van jouw iPhone wordt gecommuniceerd via sms. Zodra jouw levering klaarstaat ontvang je een Track & Trace code.
Heb je een vraag? Laat het ons weten in dit topic, dan helpen we je zo goed mogelijk.
Update 27 oktober 10:45 uur.
Goed nieuws! De website is aangevuld met de specifieke levertijden per type toestel én besteldatum.
Update 27 oktober 12:00 uur.
Helaas is aan ons de verkeerde informatie doorgegeven over de levering van de iPhone's. De pagina is weer aangepast. Het gaat om de leverdata voor bestellingen vanaf vandaag, niet vóór vandaag. Zowel klanten die eerder hebben besteld als vanaf vandaag worden op de hoogte gehouden per sms. Mijn excuses voor de verwarring!
Update 29 oktober 17:00 uur
We begrijpen dat er behoefte is aan duidelijkheid. Welke informatie is nu leidend voor de levertijd van jouw iPhone?
Heb jij een bestelling gedaan én al een sms met informatie over de levering ontvangen? Dan is deze leidend. De informatie uit de sms is dus voor jou de correcte en enige leveringsinformatie die geldt.
Heb je besteld en nog geen sms ontvangen? Kijk dan op www.vodafone.nl/levertijd voor jouw verwachte leverdatum. Let op: dit is een verwachte leverdatum. Ook hier geldt dat de informatie in de sms die je gaat ontvangen uiteindelijk leidend is.
Uiteraard willen wij ook graag iedereen zo snel mogelijk blij maken met de nieuwe iPhone 12. Maar, we zijn zoals elk jaar afhankelijk van de leveringen die we van Apple ontvangen. Voor sommige toestellen geldt een langere wachttijd dan waar we op gehoopt hadden.
Update 4 november 11:00 uur
Bedankt voor het aanleveren van de voorbeeldnummers gisteren. We zijn aan het onderzoeken waarom een aantal van jullie geen sms heeft ontvangen. Het lijkt wellicht ontzettend simpel om jullie nu een sms te sturen met daarin de verwachte leverdatum. Helaas is dit niet het geval. De sms'jes worden gestuurd door een geautomatiseerd systeem dat gekoppeld is aan het bestelsysteem. Door hier veranderingen in aan te brengen kan dit als gevolg hebben dat jullie verkeerde sms'jes gaan krijgen en dat willen we uiteraard voorkomen.
Zodra er een update is, plaatsen we deze weer in dit topic.
Update vrijdag 6 november 14:00 uur
De tweede pre-order periode voor de iPhone 12 Mini en de iPhone 12 Pro Max is ook gestart! Daarnaast is de iPhone 12 en de iPhone 12 Pro natuurlijk ook nog steeds te bestellen via onze webshop.
Update 12 november 11:30 uur
Naar aanleiding van jullie feedback, én het intern aankaarten van de verschillende issues die in dit topic besproken zijn, hebben we nu een update over de levertijden voor zowel voor als na 21 oktober, per model. Zie onderstaande tabel voor een verwachting van de levertijden. Dit is een indicatie op basis van de informatie die we van Apple ontvangen. Zodra jouw toestel daadwerkelijk verzonden wordt, ontvang je van ons een Track& Trace code.
Update 17 november 15:00 uur
We hebben de meest recente informatie over de levertijden als tabel in een bijlage toegevoegd aan dit topic. Het zijn de verwachte levertijden per type toestel en besteldatum voor alle verkrijgbare modellen van de iPhone 12.
Update 24 november 13:58 uur
We hebben de meest recente informatie over de levertijden aangepast en aan de bijlage toegevoegd aan dit topic. Het zijn de verwachte levertijden per type toestel en besteldatum voor alle verkrijgbare modellen van de iPhone 12.
Update 9 december 11:00 uur
We hebben de meest recente informatie over de levertijden aangepast en aan de bijlage toegevoegd aan dit topic. Het zijn de verwachte levertijden per type toestel en besteldatum voor alle verkrijgbare modellen van de iPhone 12.
Update 21 december 12:00 uur
We hebben de meest recente informatie over de levertijden aangepast en aan de bijlage toegevoegd aan dit topic. Het zijn de verwachte levertijden per type toestel en besteldatum voor alle verkrijgbare modellen van de iPhone 12.
Update 29 december 12:00 uur
We hebben de meest recente informatie over de levertijden aangepast en aan de bijlage toegevoegd aan dit topic. Het zijn de verwachte levertijden per type toestel en besteldatum voor alle verkrijgbare modellen van de iPhone 12.
Update 5 januari 16:00 uur
We hebben de meest recente informatie over de levertijden aangepast en aan de bijlage toegevoegd aan dit topic. Het zijn de verwachte levertijden per type toestel en besteldatum voor alle verkrijgbare modellen van de iPhone 12.
@Prince. Na 48 uur mag er een nieuwe bestelling geplaatst worden
De collega's die achter de schermen dit regelen, zijn hiermee bezig.
Wat ik niet kan verkroppen is dat ik klaar zat om 14:00 uur, besteld heb om 14:18 uur en vervolgens 48 uur later daadwerkelijk bestel, waardoor mijn bestelling achteraan komt en ik de telefoon pas begin/half november kan verwachten.
Prince wrote:
Wat ik niet kan verkroppen is dat ik klaar zat om 14:00 uur, besteld heb om 14:18 uur en vervolgens 48 uur later daadwerkelijk bestel, waardoor mijn bestelling achteraan komt en ik de telefoon pas begin/half november kan verwachten.
Daar sluit ik me helemaal bij aan!
Begrijp ik @Christiaaan @Prince
Ik heb hiervoor helaas geen oplossing.
Christiaaan wrote:
Prince wrote:
Wat ik niet kan verkroppen is dat ik klaar zat om 14:00 uur, besteld heb om 14:18 uur en vervolgens 48 uur later daadwerkelijk bestel, waardoor mijn bestelling achteraan komt en ik de telefoon pas begin/half november kan verwachten.
Daar sluit ik me helemaal bij aan!
Ik ook. Heb nog een sprankje hoop dat het goedkomt, maar anders is dit na 3 jaar achter elkaar een slechte bestelervaring wel eens klaar. Ben verder tevreden met zowel Ziggo als Vodafone, maar dan is het eens verder kijken wat er allemaal mogelijk is. Echt bizar dat zo’n groot bedrijf het bestelsysteem niet op orde heeft. Van tevoren hoog van de toren blazen met de belofte van wie het eerst komt wie het eerst maalt. Nou, wij kwamen als eerste maar malen als laatste.
Disclaimer: ik dus nog een mini sprankje hoop
fbmg wrote:
Ik heb vandaag om 14.05 een bestelling afgerond voor een iPhone 12 pro tenminste de laatste pagina vertelde mij dat het gelukt was
Geen bevestiging via mail, sms of wat dan ook ontvangen.
gebeld met status om 16:00u die konden ook niet zien of de bestelling goed was doorgekomen.
jammer als bestelling niet door is gekomen en ik achteraan de de rij kom te staan.
Ik heb dezelfde ervaring. Laatste poging: 1 uur en 45 minuten na de eerste poging is de enige die aangekomen is. Inmiddels zelfs de eerste excuus mail gehad dat er vertraging is met het leveren. Na een pre-order. Slordig.
Jo0Lz wrote:
fbmg wrote:
Ik heb vandaag om 14.05 een bestelling afgerond voor een iPhone 12 pro tenminste de laatste pagina vertelde mij dat het gelukt was
Geen bevestiging via mail, sms of wat dan ook ontvangen.
gebeld met status om 16:00u die konden ook niet zien of de bestelling goed was doorgekomen.
jammer als bestelling niet door is gekomen en ik achteraan de de rij kom te staan.
Ik heb dezelfde ervaring. Laatste poging: 1 uur en 45 minuten na de eerste poging is de enige die aangekomen is. Inmiddels zelfs de eerste excuus mail gehad dat er vertraging is met het leveren. Na een pre-order. Slordig.
Dat is een automatische mail. Niet zeggende mail.
Ook ik zat klaar vrijdag om 14.00 uur om mijn abonnement te verlengen met de iPhone 12 pro.. Alleen is het ook niiet goed doorgekomen. Hij bleef maar draaien in de wacht. Aangezien ik echt weg moest heb ik de laptop open laten staan, maar helaas geen bestelling. ik ga alsnog proberen te verlengen en bestellen. Het wachten op de levering neem ik helaas dan voor lief.
Heb de bestelling afgerond op vrijdag om 14.10, geen bevestiging gekregen wel “gelukt!”. Half uur later contact opgenomen, ik kreeg binnen 48 uur een mail. Nu nagenoeg 48 uur later nog steeds geen bevestiging. Ook een nieuwe poging om via Chat informatie te krijgen wordt niet beantwoord. Ik ben extreem teleurgesteld. Ik mag er nu vanuit gaan dat (gezien de populariteit) ik nog weken/maanden mag wachten op een marine blauwe iPhone 12 pro… Wat een chaos dit, zeg… onbegrijpelijk.
Kwyji wrote:
Heb de bestelling afgerond op vrijdag om 14.10, geen bevestiging gekregen wel “gelukt!”. Half uur later contact opgenomen, ik kreeg binnen 48 uur een mail. Nu nagenoeg 48 uur later nog steeds geen bevestiging. Ook een nieuwe poging om via Chat informatie te krijgen wordt niet beantwoord. Ik ben extreem teleurgesteld. Ik mag er nu vanuit gaan dat (gezien de populariteit) ik nog weken/maanden mag wachten op een marine blauwe iPhone 12 pro… Wat een chaos dit, zeg… onbegrijpelijk.
Snel een nieuwe bestelling plaatsen zodat je de rest, die hetzelfde probleem hebben, voor bent. Wat betreft de populariteit zal het wel mee vallen! Met de launch van de vorige iPhones waren de forums, alleen op Vodafone al, veeeeeel drukker.
Arsance wrote:
Kwyji wrote:
Heb de bestelling afgerond op vrijdag om 14.10, geen bevestiging gekregen wel “gelukt!”. Half uur later contact opgenomen, ik kreeg binnen 48 uur een mail. Nu nagenoeg 48 uur later nog steeds geen bevestiging. Ook een nieuwe poging om via Chat informatie te krijgen wordt niet beantwoord. Ik ben extreem teleurgesteld. Ik mag er nu vanuit gaan dat (gezien de populariteit) ik nog weken/maanden mag wachten op een marine blauwe iPhone 12 pro… Wat een chaos dit, zeg… onbegrijpelijk.
Snel een nieuwe bestelling plaatsen zodat je de rest, die hetzelfde probleem hebben, voor bent. Wat betreft de populariteit zal het wel mee vallen! Met de launch van de vorige iPhones waren de forums, alleen op Vodafone al, veeeeeel drukker.
Laat ze dan eerst maar over de brug komen met een korting.
Kwyji wrote:
Arsance wrote:
Kwyji wrote:
Heb de bestelling afgerond op vrijdag om 14.10, geen bevestiging gekregen wel “gelukt!”. Half uur later contact opgenomen, ik kreeg binnen 48 uur een mail. Nu nagenoeg 48 uur later nog steeds geen bevestiging. Ook een nieuwe poging om via Chat informatie te krijgen wordt niet beantwoord. Ik ben extreem teleurgesteld. Ik mag er nu vanuit gaan dat (gezien de populariteit) ik nog weken/maanden mag wachten op een marine blauwe iPhone 12 pro… Wat een chaos dit, zeg… onbegrijpelijk.
Snel een nieuwe bestelling plaatsen zodat je de rest, die hetzelfde probleem hebben, voor bent. Wat betreft de populariteit zal het wel mee vallen! Met de launch van de vorige iPhones waren de forums, alleen op Vodafone al, veeeeeel drukker.
Laat ze dan eerst maar over de brug komen met een korting
Helaas. 48 uur voorbij geen enkele reactie.
Baal behoorlijk van de communicatie van Vodafone …. niks!
Aangezien ik nu toch een nieuwe aanvraag moet doen en achteraan sta ga ik een verhuizing van nummer aanvragen bij een andere provider. Daar is ook niet alles perfect maar ik vind de actie/reactie van Vodafone wel heel erg slecht.
Bijna 25 jaar klant helaas.
fbmg wrote:
Helaas. 48 uur voorbij geen enkele reactie.
Baal behoorlijk van de communicatie van Vodafone …. niks!Aangezien ik nu toch een nieuwe aanvraag moet doen en achteraan sta ga ik een verhuizing van nummer aanvragen bij een andere provider. Daar is ook niet alles perfect maar ik vind de actie/reactie van Vodafone wel heel erg slecht.
Bijna 25 jaar klant helaas.
Ja het is vooral zonde dat Vodafone an sich goed werkt, net als Ziggo. Maar het bestelsysteem en de communicatie zijn gewoon een groot drama. En ook al zo lang en jaar op jaar hebben ze de zaken weer niet op orde. Eens is het gewoon klaar inderdaad. Ik wacht zelf nog af of in de loop van de tijd alsnog vrijdag de levering verwacht wordt. Ondertussen probeer ik morgen maar een back-up te plaatsen bij Coolblue om dan maar een Sim only van een ander erbij te nemen. Had het liever totaal anders gezien, maar blijkbaar is Vodafone goed voor mensen die niet van de nieuwste tech houden, maar als je die tech wel day one in huis wil hebben kan je beter bij een partij bestellen met een degelijk bestelsysteem. Voor nu hoop ik nog een beetje tegen beter weten in dat ik vrijdag een toestel van Vodafone in huis heb omdat ik op vrijdag om 14:05 besteld had…..
Bramster wrote:
@Steven Vodafone hi steven,
nu de 48 uur voorbij zijn. Moet ik er definitief vanuit gaan dat mijn bestelling niet is doorgekomen? Ik heb al eerder contact gehad via de chat en toen werd mij verted dat er om 14:05 een bestelling is doorgekomen. Helaas niks per mail ontvangen…
hoor graag!
Zelfde hier. Eerste chatcontact vlak na bestellen zei ook dat ze een bestelling binnen hadden zien komen en dat het wel goed zou komen. Anders had ik direct een nieuwe besteld maar zij gaven mij valse hoop net als de telefonische medewerker die ik sprak. Maar ze roepen allemaal maar wat want daarna hebben ze niks meer gezien en nu zeggen ze dat ik op 18 oktober (vandaag dus) besteld zou hebben. Net nog bijna ruzie gehad met een chat medewerker die bij hoog en laag beweerde dat ik vandaag de bestelling geplaatst zou hebben en niet op vrijdag om 14:05
@Steven Vodafone Hoi Steven,
ik zit met hetzelfde verhaal als alle andere: om 14:10 besteld maar nog geen bevestigingsmail gehad. Nu ga ik dan toch maar een nieuwe bestelling plaatsen.
Helaas , hier ook de 48 uur voorbij zonder bericht. Baal er wel van.
Inmiddels een nieuwe bestelling geplaatst en deze meteen verzilverd middels een nieuwe pre-order. Ditmaal binnen enkele minuten een bevestiging per e-mail gekregen. Nu afwachten wat de levertijd gaat worden.
Toch maar Vodafone voordeel van de twijfel gegeven en een nieuwe bestelling geplaatst. Binnen 1 minuut 2 e-mails en sms met order.
Ben toch echt benieuwd waar de eerste bestelling van gisteren gebleven is
@Steven Vodafone kan jij deze nieuwe bestelling verplaatsen naar gisteren zodat ik toch vrijdag het toestel ontvang ?
Afgelopen vrijdag bestelling gedaan voor de nieuwe Iphone 12 Pro maar ook niets ontvangen.
Was geen verlenging maar een nieuw klant want ik kom van T-mobile.
Dit was met een friends & family.
Op de vraag of ik een nieuwe bestelling moest doen omdat de 48 uur voorbij zijn:
Ja, dat gaven we eerder ook aan! Ik durf daarom geen indicatie te geven. Stel je maakt een nieuwe order wordt de 2e order vanzelf verwijderd als de eerste wordt verwerkt. Zo blijf je wel voor in de rij!
en nu maar hopen dat deze informatie klopt en mijn bestelling van vrijdag snel doorkomt…..
Ik heb net opnieuw een bestelling geplaatst Binnen 2 minuten bevestiging, contract en sms ontvangen. Per abuis nu wel de 256 gb ipv 128 besteld. . Ga ik nog een nachtje over slapen, anders morgen maar even contact opnemen met de klantenservice. Voor nu, blij dat de bestelling nu wel is doorgekomen. Jammer dat ik hem waarschijnlijk dus later krijg omdat ik ‘achter in de rij kom’. Gelukkig doet de iPhone X het nog prima.
Bramster wrote:
Op de vraag of ik een nieuwe bestelling moest doen omdat de 48 uur voorbij zijn:
Ja, dat gaven we eerder ook aan! Ik durf daarom geen indicatie te geven. Stel je maakt een nieuwe order wordt de 2e order vanzelf verwijderd als de eerste wordt verwerkt. Zo blijf je wel voor in de rij!
en nu maar hopen dat deze informatie klopt en mijn bestelling van vrijdag snel doorkomt…..
Van wie kreeg je dit antwoord? Via social media en de chat krijg ik alleen maar zeer onbevredigende antwoorden en iedereen roept wat anders. Gelukkig hebben we hier @Steven Vodafone , daar hebben we tenminste wat aan! 🙂
Stvn86030 wrote:
Bramster wrote:
Op de vraag of ik een nieuwe bestelling moest doen omdat de 48 uur voorbij zijn:
Ja, dat gaven we eerder ook aan! Ik durf daarom geen indicatie te geven. Stel je maakt een nieuwe order wordt de 2e order vanzelf verwijderd als de eerste wordt verwerkt. Zo blijf je wel voor in de rij!
en nu maar hopen dat deze informatie klopt en mijn bestelling van vrijdag snel doorkomt…..
Van wie kreeg je dit antwoord? Via social media en de chat krijg ik alleen maar zeer onbevredigende antwoorden en iedereen roept wat anders. Gelukkig hebben we hier @Steven Vodafone , daar hebben we tenminste wat aan! 🙂
Jij
15:22
Hoi ********, ons bestelsysteem was vrijdag korte tijd overbelast. De beheerders van het systeem geven aan dat de orders allemaal worden verwerkt. We vragen je daarom nog even gedult te hebben. De bevestiging komt er hoe dan ook aan! Groet, Eric
*******
15:25
*Geduld
******
15:26
Aha oke! Ik had eerder begrepen dat je, indien na 48uur nog geen mail hebt gehad. Opnieuw moest bestellen. Dat hoeft dus niet? Enig idee tot wanneer ik moet wachten?
Jij
15:26
Ja, dat gaven we eerder ook aan! Ik durf daarom geen indicatie te geven. Stel je maakt een nieuwe order wordt de 2e order vanzelf verwijderd als de eerste wordt verwerkt. Zo blijf je wel voor in de rij!
*****
15:28
Aha oke. Het maakt dus niet uit wanneer het verwerkt word? Op het moment dat jullie het verwerken sta ik nog wel in de rij vanaf het moment van bestellen?
Jij
15:29
Ik las dat andere mensen wel al bevestiging hadden..
Jij
15:30
Precies! Je plek in de rij is belangrijk. Klopt orders die later zijn gemaakt lopen nu wel normaal door.
Moderator edit: 18-10 namen verwijderd ivm privacy.
Opnieuw besteld , gelijk bevestiging en contract binnengehad. Helaas verschilt het maandbedrag met wat overeengekomen was via de website, een verschil van 7 euro per maand. Dit lost zichzelf op, hoop ik?
Nu hopen dat ik het toestel voor sinterklaas binnen heb...
Prince wrote:
Opnieuw besteld, gelijk bevestiging en contract binnengehad. Helaas verschilt het maandbedrag met wat overeengekomen was via de website, een verschil van 7 euro per maand. Dit lost zichzelf op, hoop ik?
Nu hopen dat ik het toestel voor sinterklaas binnen heb...
Dat zijn de extra kortingen, die zie je pas later terug! Is bij mij ook
Het is werkelijk waar één grote puinhoop. Medewerkers geven ook verschillende antwoorden op dezelfde vraag!
Steven Vodafone wrote:
Bij F&F wordt er een extra korting gegeven op het abonnement, niet op het toestel. Indien je geen nieuw abonnement afsluit hoef je natuurlijk geen aansluitkosten te betalen @ben55 @Mazinho
Bij een nieuw abonnement (geen verlenging) betaal je natuurlijk wel aansluitkosten (eenmalig 25,00 euro.
Ok, dat klinkt goed! Dan ga ik er vanuit dat op mijn eerste rekening die €25 niet in rekening wordt gebracht..
Mocht dat alsnog gebeuren, stuur mij dan een privebericht @ben55
Dan kan ik het corrigeren.
Dus met andere woorden in de toestellen zit geen verschil @Mazinho betreft de prijs. Het gaat om het verschil in prijs bij de abonnementen.
@Steven Vodafone ik heb een privé bericht gestuurd, zou je daarnaar kunnen kijken aub?
Heb ik gezien @Latif, ik heb zojuist ook terug gereageerd 🙂 Door drukte kan het soms zijn dat ik iets later reageer. Mijn excuses daarvoor.
Hi Steven,
Net als zoveel anderen hier vrijdagmiddag mijn abonnement verlengd met nieuwe i-phone in pre-order. Website gaf aan dat het gelukt was, maar geen bevestiging...’s Avonds nog er keer geprobeerd, weer gelukt, geen bevestiging. Gisterenochtend met de klantenservice, ook advies gekregen over 48 uur. Die 48 uur zijn nu ruim vooorbij.
Hoe weet ik dat het goedkomt en dat we onze plek in de uitlevering niet kwijt zijn.…
Hoor graag.
Steven Vodafone wrote:
Mocht dat alsnog gebeuren, stuur mij dan een privebericht @ben55
Dan kan ik het corrigeren.
Opnieuw besteld, onmiddellijk standaard bevestigingsmail, en even later echte bevestiging + contract. Geen aansluitkosten, wel korting 🙂
nu nog bericht wanneer toestel wordt afgeleverd. Zou leuk zijn volgende week, maar geen ramp als het wat later is, ik heb nog een telefoon!
Alle anderen ook veel succes met bestellen, en het gaat maar om een telefoon hè.. allemaal luxe!
dankjewel @Steven Vodafone en collega’s voor jullie niet-aflatende antwoorden en geduld!
om 18:00 wederom een bestelpoging via verlengen gedaan.. geen mail… niets… wel de link bewaard.. en nu geannuleerd.. bestelling via de voucher gedaan.. 1 minuut later de bevestingsmail.. yes.. eindelijk een stapje dichterbij..en korting..
hopen dat het nou goed komt en ik snel de Iphone 12 256GB Blauw kan gaan gebruiken.
“Vervelend, je bestelling komt iets later dan verwacht. We doen er alles aan om het zo snel mogelijk bij je te bezorgen. Zodra 't op voorraad is, nemen we contact met je op voor een bezorgafspraak. We houden je per sms op de hoogte over de verwachte levertermijn.
Bedankt voor je geduld,
Team Vodafone”
Is dit “iets later” dan 23-10? Of is het niet meer op voorraad omdat ik achteraan moest aansluiten na een schijnbaar toch mislukte bestelling van vrijdag?
Jipperdepip wrote:
“Vervelend, je bestelling komt iets later dan verwacht. We doen er alles aan om het zo snel mogelijk bij je te bezorgen. Zodra 't op voorraad is, nemen we contact met je op voor een bezorgafspraak. We houden je per sms op de hoogte over de verwachte levertermijn.
Bedankt voor je geduld,
Team Vodafone”
Is dit “iets later” dan 23-10? Of is het niet meer op voorraad omdat ik achteraan moest aansluiten na een schijnbaar toch mislukte bestelling van vrijdag?
Dit is een standaard mail die iedereen krijgt omdat in de eerste mail stond dat je het toestel binnen 1-2 dagenlang huis zou hebben. Zojuist ook de mail gekregen dus er zit schot in de zaak!
Ik kan me van het verleden herinneren dat hier wel eens een overzicht van levertijd werd geplaatst..dan kon je je ordernummer vergelijken met dat schema en dan kon je een inschatting maken wanneer je telefoon ongeveer geleverd zou gaan worden. Gaat dat nu weer gebeuren?
Tabeeee wrote:
Ik kan me van het verleden herinneren dat hier wel eens een overzicht van levertijd werd geplaatst..dan kon je je ordernummer vergelijken met dat schema en dan kon je een inschatting maken wanneer je telefoon ongeveer geleverd zou gaan worden. Gaat dat nu weer gebeuren?
Oehh dat zou chill zijn!
Tabeeee wrote:
Ik kan me van het verleden herinneren dat hier wel eens een overzicht van levertijd werd geplaatst..dan kon je je ordernummer vergelijken met dat schema en dan kon je een inschatting maken wanneer je telefoon ongeveer geleverd zou gaan worden. Gaat dat nu weer gebeuren?
klopt idd! Ik hoop daar hier ook snel een overzicht van te zien.
Tabeeee wrote:
Ik kan me van het verleden herinneren dat hier wel eens een overzicht van levertijd werd geplaatst..dan kon je je ordernummer vergelijken met dat schema en dan kon je een inschatting maken wanneer je telefoon ongeveer geleverd zou gaan worden. Gaat dat nu weer gebeuren?
Dat is waar ook, goed geheugen. Dat zou wel heel fijn zijn, weet iedereen een beetje waar hij aan toe is.
Ik heb zojuist maar weer eens even gechat met Vodafone n.a.v. mijn dramatisch verlopen bestelling. Ze gaf aan dat ze vanmorgen te horen hebben gekregen dat er dit jaar meer toestellen bij Apple besteld zijn dan dat er tot nu toe vraag naar is geweest. We zouden dus allemaal wel goed moeten zitten voor levering aanstaande vrijdag 🙂
Ik heb vrijdag rond 14.20u besteld, 20 minuten later bevestiging gekregen zonder ordernummer en 's avonds 2 mails met ordernummer en contract rond 19.20u. waarin staat de korting nog niet zijn verwerkt. Op zaterdag rond 19.45u de mail met vertraging. De afgelopen jaren eigenlijk altijd zo gegaan, niks geks. Volgens mij geeft geen elke provider garantie van leveringen op de 23e. Op de apple website staat voor diegene die ik heb besteld (12 Pro blauw) dat deze tussen 2 en 9 november leverbaar zijn en dat ze soms in de winkel al wel voorraden hebben. Al met al prima communicatie naar mij toe.
Stvn86030 wrote:
Ik heb zojuist maar weer eens even gechat met Vodafone n.a.v. mijn dramatisch verlopen bestelling. Ze gaf aan dat ze vanmorgen te horen hebben gekregen dat er dit jaar meer toestellen bij Apple besteld zijn dan dat er tot nu toe vraag naar is geweest. We zouden dus allemaal wel goed moeten zitten voor levering aanstaande vrijdag 🙂
hahaha….als maar 20% van de bestellingen daadwerkelijk is doorgekomen kan je al snel die conclusie trekken.
En dat vodafone ze besteld heeft betekend nog niet dat zij de gevraagde aantallen ook krijgen.
Kunnen wij ‘m als klant nou eigenlijk de 23e al verwachten? Of is de eerste bezorgdag de 24e?
Sander-80 wrote:
Tabeeee wrote:
Ik kan me van het verleden herinneren dat hier wel eens een overzicht van levertijd werd geplaatst..dan kon je je ordernummer vergelijken met dat schema en dan kon je een inschatting maken wanneer je telefoon ongeveer geleverd zou gaan worden. Gaat dat nu weer gebeuren?
Dat is waar ook, goed geheugen. Dat zou wel heel fijn zijn, weet iedereen een beetje waar hij aan toe is.
Precies!
Stvn86030 wrote:
Ik heb zojuist maar weer eens even gechat met Vodafone n.a.v. mijn dramatisch verlopen bestelling. Ze gaf aan dat ze vanmorgen te horen hebben gekregen dat er dit jaar meer toestellen bij Apple besteld zijn dan dat er tot nu toe vraag naar is geweest. We zouden dus allemaal wel goed moeten zitten voor levering aanstaande vrijdag 🙂
Dat zou mooi zijn!
Ik denk dat zo'n lijst nu weinig zin heeft omdat er zoveel fout is gegaan dit keer. Als alle verlengingen via My Vodafone en bestellingen via Vodafone.nl mislukt of vertraagd zijn, en de bestellingen via Directsales, F&F en derde partijen goed zijn gegaan. Hoe verhoudt zich dat tot elkaar? De nummers en besteldata in de contracten lopen lopen kris kras door elkaar en staan niet meer in relatie tot het moment van bestellen.
Maar totaal mee eens dat het superfijn zou zijn als we allemaal weten waar we aan toe zijn 🙂
Meld je eerst aan om een reactie toe te voegen.
Ontvang een update bij nieuwe reacties op dit artikel.