Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes

iPhone 12 [Bestellen & Leveren]

Wil jij een iPhone 12 bestellen? Lees dan hier alle informatie die je nodig hebt om die order te plaatsen.


Alle modellen van de iPhone 12 zijn te bestellen via onze webshop. 

< Ik wil een iPhone 12 bestellen >

Wil je liever persoonlijk advies bij de aanschaf van de iPhone 12? Ga dan langs één van onze Vodafone winkels of bel ons via 0800-0560 (gratis). We helpen je graag! 

Levertijd
Als je bestelt wil je natuurlijk ook weten wanneer je de iPhone ontvangt. Vanaf 23 oktober mogen de eerste toestellen geleverd worden. Klanten die als eerste besteld hebben, ontvangen ook als eerste het toestel. Je wordt per sms op de hoogte gehouden worden van je bestelling. Bekijk meer informatie over de levertijden van iPhone 12. We plaatsen, indien beschikbaar, in dit topic ook actuele updates over de status van levertijden. 

Levering
Na je bestelling ontvang je meer informatie over de levertijd van je toestel. Heb je verlengd? Dan sturen we een e-mail zodra de bestelling is verstuurd. Daarin staat ook een Track & Trace nummer waarmee je de status van de bestelling kunt volgen.

Bij nieuwe aansluitingen ontvang je een e-mail om een leverafspraak te maken (i.v.m. identiteitscontrole) zodra de voorraad voor jouw bestelling is gereserveerd. In geval van een bestelling met nummerbehoud wachten we op goedkeuring van je huidige provider. Daarna plannen we pas een leverafspraak. 

Bestelling wijzigen
Afhankelijk van de status van je bestelling kun je eventueel nog een aanpassing doen. Hiervoor neem je contact op met 0800-0560 (optie 1). Een wijziging van je bestelling kan wel betekenen dat er een langere levertijd gaat gelden. 

Aanvullende informatie
Mis je relevante informatie in dit topic? Of heb je zelf nog aanvullingen? Laat het ons weten in de reacties of open je eigen topic. De Community gaat graag met je in gesprek! 

Twijfel je nog of je gaat bestellen? Of wil je in gesprek met andere Apple fans over de nieuwe iPhone 12 modellen? Bekijk dan eens het iPhone 12 - Ervaringen & Discussie topic.

Eerdere updates

Update 23 oktober 15:30 uur
Goed nieuws! Vandaag zijn de leveringen van de eerste pre-orders gestart. We begrijpen dat er de afgelopen week wat onduidelijkheden waren over de orders. Onze excuses hiervoor. We zijn hard aan het werk om te zorgen dat iedereen toch de gewenste iPhone zo snel mogelijk in bezit heeft. We zijn hierbij ook afhankelijk van de voorraad die Apple ons levert.
Informatie over de levering van jouw iPhone wordt gecommuniceerd via sms. Zodra jouw levering klaarstaat ontvang je een Track & Trace code.

Heb je een vraag? Laat het ons weten in dit topic, dan helpen we je zo goed mogelijk.

Update 27 oktober 10:45 uur.
Goed nieuws! De website is aangevuld met de specifieke levertijden per type toestel én besteldatum.

Update 27 oktober 12:00 uur.
Helaas is aan ons de verkeerde informatie doorgegeven over de levering van de iPhone's. De pagina is weer aangepast. Het gaat om de leverdata voor bestellingen vanaf vandaag, niet vóór vandaag. Zowel klanten die eerder hebben besteld als vanaf vandaag worden op de hoogte gehouden per sms. Mijn excuses voor de verwarring! 
 

Update 29 oktober 17:00 uur
We begrijpen dat er behoefte is aan duidelijkheid. Welke informatie is nu leidend voor de levertijd van jouw iPhone?

Heb jij een bestelling gedaan én al een sms met informatie over de levering ontvangen? Dan is deze leidend. De informatie uit de sms is dus voor jou de correcte en enige leveringsinformatie die geldt.

Heb je besteld en nog geen sms ontvangen? Kijk dan op www.vodafone.nl/levertijd voor jouw verwachte leverdatum. Let op: dit is een verwachte leverdatum. Ook hier geldt dat de informatie in de sms die je gaat ontvangen uiteindelijk leidend is.

Uiteraard willen wij ook graag iedereen zo snel mogelijk blij maken met de nieuwe iPhone 12. Maar, we zijn zoals elk jaar afhankelijk van de leveringen die we van Apple ontvangen. Voor sommige toestellen geldt een langere wachttijd dan waar we op gehoopt hadden.
 

Update 4 november 11:00 uur 

Bedankt voor het aanleveren van de voorbeeldnummers gisteren. We zijn aan het onderzoeken waarom een aantal van jullie geen sms heeft ontvangen. Het lijkt wellicht ontzettend simpel om jullie nu een sms te sturen met daarin de verwachte leverdatum. Helaas is dit niet het geval. De sms'jes worden gestuurd door een geautomatiseerd systeem dat gekoppeld is aan het bestelsysteem. Door hier veranderingen in aan te brengen kan dit als gevolg hebben dat jullie verkeerde sms'jes gaan krijgen en dat willen we uiteraard voorkomen.

Zodra er een update is, plaatsen we deze weer in dit topic.

 

Update vrijdag 6 november 14:00 uur

De tweede pre-order periode voor de iPhone 12 Mini en de iPhone 12 Pro Max is ook gestart! Daarnaast is de iPhone 12 en de iPhone 12 Pro natuurlijk ook nog steeds te bestellen via onze webshop.

 

Update 12 november 11:30 uur
Naar aanleiding van jullie feedback, én het intern aankaarten van de verschillende issues die in dit topic besproken zijn, hebben we nu een update over de levertijden voor zowel voor als na 21 oktober, per model. Zie onderstaande tabel voor een verwachting van de levertijden. Dit is een indicatie op basis van de informatie die we van Apple ontvangen. Zodra jouw toestel daadwerkelijk verzonden wordt, ontvang je van ons een Track& Trace code. 

 

Update 17 november 15:00 uur
We hebben de meest recente informatie over de levertijden als tabel in een bijlage toegevoegd aan dit topic. Het zijn de verwachte levertijden per type toestel en besteldatum voor alle verkrijgbare modellen van de iPhone 12. 
 

Update 24 november 13:58 uur
We hebben de meest recente informatie over de levertijden aangepast en aan de bijlage toegevoegd aan dit topic. Het zijn de verwachte levertijden per type toestel en besteldatum voor alle verkrijgbare modellen van de iPhone 12. 


Update 9 december 11:00 uur
We hebben de meest recente informatie over de levertijden aangepast en aan de bijlage toegevoegd aan dit topic. Het zijn de verwachte levertijden per type toestel en besteldatum voor alle verkrijgbare modellen van de iPhone 12. 

Update 21 december 12:00 uur
We hebben de meest recente informatie over de levertijden aangepast en aan de bijlage toegevoegd aan dit topic. Het zijn de verwachte levertijden per type toestel en besteldatum voor alle verkrijgbare modellen van de iPhone 12. 

Update 29 december 12:00 uur
We hebben de meest recente informatie over de levertijden aangepast en aan de bijlage toegevoegd aan dit topic. Het zijn de verwachte levertijden per type toestel en besteldatum voor alle verkrijgbare modellen van de iPhone 12. 

Update 5 januari 16:00 uur
We hebben de meest recente informatie over de levertijden aangepast en aan de bijlage toegevoegd aan dit topic. Het zijn de verwachte levertijden per type toestel en besteldatum voor alle verkrijgbare modellen van de iPhone 12. 

1.986 Reacties
Jo0Lz

Nieuwkomer
  • 28Posts
  • 0Oplossingen
  • 24Likes

Nou, net geprobeerd de iPhone 12 te pre-orderen. Alles lijkt okay, aan het einde kun je je status opvragen, dan zegt hij dat de order niet gevonden is. Ook zou ik een mail krijgen, ook niet gehad. 

Heb ik nu wel of niet besteld? 

fberens

Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 10Likes

Hier hetzelfde verhaal. Tijdens pre-ordenen liep de website verschillende keren vast en moesten alle stappen opnieuw!

Stvn86030

Gedreven Ontdekker
  • 84Posts
  • 0Oplossingen
  • 44Likes

Zelfde verhaal, geen mail en order niet gevonden. Klantenservice vindt ook geen bestelling en zegt dat ik een uur af moet wachten. Hoop dat alles goed gaat. Bestelling geplaatst om 14:05

JulienOng

Nieuwkomer
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ook hier hetzelfde verhaal! Probeer de online chat te bereiken maar nog steeds geen antwoord.

Jo0Lz

Nieuwkomer
  • 28Posts
  • 0Oplossingen
  • 24Likes
Stvn86030 wrote:

Zelfde verhaal, geen mail en order niet gevonden. Klantenservice vindt ook geen bestelling en zegt dat ik een uur af moet wachten. Hoop dat alles goed gaat. Bestelling geplaatst om 14:05

Zoals verwacht weer een waardeloze ervaring. Vorige iPhone heb ik uiteindelijk betaald nadat mijn abonnement was afgelopen omdat ze de hele contractduur te weinig geld hadden afgeschreven. 

Daaruit voortkomende afspraken werden niet nagekomen. En tot 2 keer toe bij creditering afgesloten omdat ik niet betaald zou hebben, en dan bij het opnieuw aansluiten ook nog daarvoor betalen. 

En dan nu dit. Met als opmerking dat je een uur moet wachten; zo heb je je “pre-order” telefoon wel Januari 2020.

Arjennn

Stamgast
  • 96Posts
  • 0Oplossingen
  • 63Likes

Besteld en direct orderbevestiging in de mail ontvangen. Order wordt nog niet gevonden op de website. Maar ook nog geen officiële mail gehad met ordernummer, contract etc. Is even afwachten!

Stvn86030

Gedreven Ontdekker
  • 84Posts
  • 0Oplossingen
  • 44Likes
Arjennn wrote:

Besteld en direct orderbevestiging in de mail ontvangen. Order wordt nog niet gevonden op de website. Maar ook nog geen officiële mail gehad met ordernummer, contract etc. Is even afwachten!

Via Vodafone Friends&Family of normaal? F&F lijkt wel bevestigingsmails te krijgen en de rest niet

Arjennn

Stamgast
  • 96Posts
  • 0Oplossingen
  • 63Likes
Stvn86030 wrote:
Arjennn wrote:

Besteld en direct orderbevestiging in de mail ontvangen. Order wordt nog niet gevonden op de website. Maar ook nog geen officiële mail gehad met ordernummer, contract etc. Is even afwachten!

Via Vodafone Friends&Family of normaal? F&F lijkt wel bevestigingsmails te krijgen en de rest niet

Via F&F!

Stvn86030

Gedreven Ontdekker
  • 84Posts
  • 0Oplossingen
  • 44Likes

Zijn er mensen die niet via F&F hebben besteld die wél al een bevestigingsmail hebben gekregen?

Muuriel

Nieuwkomer
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

ik krijg geen bevestigingsmail. en de app geeft aan order niet gevonde. ben al vanaf 2 uur bezig.

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hi @Muuriel 

Dat schiet niet op! 

Het beste kun je dan even bellen met 0800-0560.
De afdeling status order kan controleren of de bestelling is doorgekomen. 

Het kan tot 48 uur duren voordat de bevestiging gestuurd wordt. 

 

Groet,

Steven

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Ik hoor en lees bij meerdere dat er geen bevestiging is verstuurd via de gewone website. . 
Helaas is er door drukte via My Vodafone en de iPhone 12 er geen bevestiging uitgestuurd. Dit is omdat we een 2e systeem hebben ingeschakeld waar deze bestellingen in terecht komen. 
Het kan tot 48 uur duren voordat de bevestiging gestuurd wordt.  Ik wil jullie dan ook vragen om geduld te hebben. Mijn excuses voor het ongemak!

Sommige hebben inmiddels wel al de bevestiging ontvangen @Stvn86030 

Niekiek

Nieuwkomer
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ik heb ook geen mail ontvangen en op het telefoonnummer is het druk!

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Je kunt hiervoor ook een chat starten @Niekiek 

 

Muuriel

Nieuwkomer
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ja de bestelling kan niet meer ingredient worden omdat de bestelling wel goed gegaan is waarschijnlijk, alleen de mail lang duurt ivm vele bestellingen.

Wel 1.5 uur later.... 

 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Dat is jammer om te horen @Muuriel. In dat geval is het wachten op de mail van de bestelling.

Stvn86030

Gedreven Ontdekker
  • 84Posts
  • 0Oplossingen
  • 44Likes
Steven Vodafone wrote:

Ik hoor en lees bij meerdere dat er geen bevestiging is verstuurd via de gewone website. 

Sommige hebben inmiddels wel al de bevestiging ontvangen @Stvn86030 

Dankjewel voor je bericht. Ik heb het nummer gebeld en ook gechat, maar geen van beiden kond me helpen. Alleen: “alle bestellingen voor de iPhone zijn wel binnengekomen maar staan nog niet in het systeem. Pas als het in het systeem staat krijg je een mail. Als je binnen 48 uur geen mail hebt moet je weer contact opnemen.”

Dus verre van een garantie dat het gelukt is of dat mijn vroege bestelling eerder uitgeleverd wordt dan iemand die later besteld heeft maar wel een bevestiging heeft gekregen. Die staan immers wel al in het systeem.

Niekiek

Nieuwkomer
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Dank je wel, het is gelukt met jouw hulp. Ik heb nu ook een ordernummer

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

@Stvn86030 zie ook mijn reactie boven jouw reactie 🙂 Wat ik begrepen heb, is dat er een vertraging is met het uitsturen van de bevestigingen via de website/ My Vodafone.
Namens Vodafone mijn excuses daarvoor. We zijn dit aan het onderzoeken.

Fijn om te horen @Niekiek 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Helaas is het op dit moment nog afwachten. Zodra ik meer weet, dan laat ik dit weten.

Mijn excuses voor het ongemak. 

Ventheman

Nieuwkomer
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

De eerste keer was de bestelling 2 uur aan het draaien. Maar afgebroken. De tweede keer een foutmelding. Maar de derde poging leek succesvol op het uitblijven van de mail. We wachten maar netjes af.

Uiteindelijk zal het wel goed gaan komen
 

 

gokturk

Nieuwkomer
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

I saw the order confirmation page after several purchase attempts and I found my order number on that page but I didn’t receive confirmation email and the preorder amount hasn’t charged from my bank account. Is that normal behaviour ? 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Within 48 hours you will recieve a confirmation. If not, you can call with my colleges through 0800-0560 

Langetopper

Ontdekker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 12Likes

Waardeloze site en afhandeling van de pre-order.

dit is al de zoveelste keer dat ik de nieuwste iPhone wil bestellen en dat het niet lukt! Jaar op jaar hetzelfde…

geen bevestiging mail terwijl er staat dat de bestelling voltooid is! 
klantenrservice zegt heb 3 tot 5 dan geduld en misschien dat je dan bericht krijgt, of niet natuurlijk…

Wederom een dikke onvoldoende als je het mij vraagt!

Jo0Lz

Nieuwkomer
  • 28Posts
  • 0Oplossingen
  • 24Likes
Langetopper wrote:

Waardeloze site en afhandeling van de pre-order.

dit is al de zoveelste keer dat ik de nieuwste iPhone wil bestellen en dat het niet lukt! Jaar op jaar hetzelfde…

geen bevestiging mail terwijl er staat dat de bestelling voltooid is! 
klantenrservice zegt heb 3 tot 5 dan geduld en misschien dat je dan bericht krijgt, of niet natuurlijk…

Wederom een dikke onvoldoende als je het mij vraagt!

Eens. Als het nou de eerste keer was, dan was het nog enigszins begrijpelijk. Hier snap ik niks van. Geen foutmelding, maar het werkt niet. Ik heb 14:01 een bestelling gedaan, nooit wat van gehoord. Uiteindelijk na 1 uur en 40 minuten opnieuw een bestelling kunnen plaatsen.

Wie weet zijn de eerste orders ook doorgekomen en krijg ik daar nog een bevestiging van, volgens mij weet niemand dat op het moment. Ik wacht wel af. Maar idd, ze hadden deze drukte kunnen verwachten natuurlijk.

Arsance

Stamgast
  • 286Posts
  • 0Oplossingen
  • 153Likes
Jo0Lz wrote:
Langetopper wrote:

Waardeloze site en afhandeling van de pre-order.

dit is al de zoveelste keer dat ik de nieuwste iPhone wil bestellen en dat het niet lukt! Jaar op jaar hetzelfde…

geen bevestiging mail terwijl er staat dat de bestelling voltooid is! 
klantenrservice zegt heb 3 tot 5 dan geduld en misschien dat je dan bericht krijgt, of niet natuurlijk…

Wederom een dikke onvoldoende als je het mij vraagt!

Eens. Als het nou de eerste keer was, dan was het nog enigszins begrijpelijk. Hier snap ik niks van. Geen foutmelding, maar het werkt niet. Ik heb 14:01 een bestelling gedaan, nooit wat van gehoord. Uiteindelijk na 1 uur en 40 minuten een bestelling kunnen plaatsen.

Wie weet zijn de eerste orders ook doorgekomen en krijg ik daar nog een bevestiging van, volgens mij weet niemand dat op het moment. Ik wacht wel af. Maar idd, ze hadden deze drukte kunnen verwachten natuurlijk.


Exact hetzelfde. Heb nu 1 order open staan via het normale verlengen en nog 1. Deze laatste heb ik wel bevestiging van. Ik laat het allemaal staan en zie wel waar het schip strandt. 

Meccaloha

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Stvn86030 wrote:

Zelfde verhaal, geen mail en order niet gevonden. Klantenservice vindt ook geen bestelling en zegt dat ik een uur af moet wachten. Hoop dat alles goed gaat. Bestelling geplaatst om 14:05

hier hetzelfde!  net gebeld na 30 min kwam ik erdoor en moet nu  48 uur afwachten anders weer contact opnemen….

Langetopper

Ontdekker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 12Likes
Meccaloha wrote:
Stvn86030 wrote:

Zelfde verhaal, geen mail en order niet gevonden. Klantenservice vindt ook geen bestelling en zegt dat ik een uur af moet wachten. Hoop dat alles goed gaat. Bestelling geplaatst om 14:05

hier hetzelfde!  net gebeld na 30 min kwam ik erdoor en moet nu  48 uur afwachten anders weer contact opnemen….

Wie kan mij verder helpen?

Arjennn

Stamgast
  • 96Posts
  • 0Oplossingen
  • 63Likes

Ik heb daarnet een sms'je ontvangen en daarin stond een ander ordernummer dan vermeld op de pagina NA het bestellen. Het ordernummer die ik ontving op de pagina nadat mijn bestelling was geslaagd werkt nog steeds niet (en is dus ook niet de juiste).

Arsance

Stamgast
  • 286Posts
  • 0Oplossingen
  • 153Likes
Langetopper wrote:
Meccaloha wrote:
Stvn86030 wrote:

Zelfde verhaal, geen mail en order niet gevonden. Klantenservice vindt ook geen bestelling en zegt dat ik een uur af moet wachten. Hoop dat alles goed gaat. Bestelling geplaatst om 14:05

hier hetzelfde!  net gebeld na 30 min kwam ik erdoor en moet nu  48 uur afwachten anders weer contact opnemen….

Wie kan mij verder helpen?

@Steven Vodafone een privé bericht sturen. 

Smid

Gedreven Ontdekker
  • 25Posts
  • 0Oplossingen
  • 25Likes

Ik begrijp dus dat het afwachten wordt. 

Mocht verlengen, heel proces doorlopen uiteindelijk op de pagina met “Gelukt!”. Daar kwam een pop-up overheen met dat ik een mail zou ontvangen met de bevestiging. Dat was om 14:20 uur, nog niets ontvangen en de site zegt dat ik nog steeds kan verlengen?

Arjennn

Stamgast
  • 96Posts
  • 0Oplossingen
  • 63Likes
Smid wrote:

Ik begrijp dus dat het afwachten wordt. 

Mocht verlengen, heel proces doorlopen uiteindelijk op de pagina met “Gelukt!”. Daar kwam een pop-up overheen met dat ik een mail zou ontvangen met de bevestiging. Dat was om 14:20 uur, nog niets ontvangen en de site zegt dat ik nog steeds kan verlengen?

Inderdaad even afwachten. De website bleef bij mij ook zeggen dat ik nog kon verlengen. Toen ik het sms'je ontvangen had was de melding weg.

fbmg

Gedreven Ontdekker
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes

Ik heb vandaag om 14.05 een bestelling afgerond voor een iPhone 12 pro tenminste de laatste pagina vertelde mij dat het gelukt was  

Geen bevestiging via mail, sms of wat dan ook ontvangen.

gebeld met status om 16:00u die konden ook niet zien of de bestelling goed was doorgekomen.

jammer als bestelling niet door is gekomen en ik achteraan de de rij kom te staan. 

Stvn86030

Gedreven Ontdekker
  • 84Posts
  • 0Oplossingen
  • 44Likes
fbmg wrote:

Ik heb vandaag om 14.05 een bestelling afgerond voor een iPhone 12 pro tenminste de laatste pagina vertelde mij dat het gelukt was  

Geen bevestiging via mail, sms of wat dan ook ontvangen.

gebeld met status om 16:00u die konden ook niet zien of de bestelling goed was doorgekomen.

jammer als bestelling niet door is gekomen en ik achteraan de de rij kom te staan. 

Exact hetzelfde hier, inclusief het tijdstip. Vooralsnog geef ik ze het voordeel van de twijfel dat het goedkomt

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Op dit moment is er nog steeds een vertraging met het uitsturen van de bevestiging. Dit kan tot 48 uur duren. Mochten jullie na 48 uur nog geen bevestiging gehad, bel dan met 0800-0560 

Opnieuw een bestelling plaatsen heeft helaas geen zin.

.Op dit moment is het dan ook afwachten. Zodra ik meer weet, dan laat ik het weten?

 

Namens Vodafone mijn excuses voor het ongemak.

Stvn86030

Gedreven Ontdekker
  • 84Posts
  • 0Oplossingen
  • 44Likes

Ik heb nog steeds niets gehoord. Is er al nieuws?

Christiaaan

Ontdekker
  • 84Posts
  • 0Oplossingen
  • 87Likes
Stvn86030 wrote:

Ik heb nog steeds niets gehoord. Is er al nieuws?

Ik heb ook nog steeds niets gehoord… Ook gisteren besteld om 14.08 ongeveer..

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Op dit moment is het helaas nog steeds afwachten. Het kan tot 48 uur duren voordat je een bevestiging ontvangt. Mocht je geen bevestiging ontvangen dan mag je bellen met 0800-0560 

Stvn86030

Gedreven Ontdekker
  • 84Posts
  • 0Oplossingen
  • 44Likes
Steven Vodafone wrote:

Op dit moment is het helaas nog steeds afwachten. Het kan tot 48 uur duren voordat je een bevestiging ontvangt. Mocht je geen bevestiging ontvangen dan mag je bellen met 0800-0560 

Dankjewel voor je reactie, maar dat telefoonnummer, evenals de chat, hebben we helaas niets aan 😞

Christiaaan

Ontdekker
  • 84Posts
  • 0Oplossingen
  • 87Likes

Ik ben wel nieuwsgierig of en hoeveel mensen wel bevestiging hebben gehad en hoe lang de levering zal duren als nu blijkt dat je alsnog achteraan staat…..

fbmg

Gedreven Ontdekker
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes

Bijna  24 u voor een geautomatiseerd systeem van aanmelden is wel erg lang als ju nu nog geen bevestiging hebt gehad. Soms draaien er in de nacht ook nog batches maar dan heb je wel een verouderd systeem. 
Ben bang dat we naast het potje piesen!

 

Christiaaan

Ontdekker
  • 84Posts
  • 0Oplossingen
  • 87Likes
fbmg wrote:

Bijna  24 u voor een geautomatiseerd systeem van aanmelden is wel erg lang als ju nu nog geen bevestiging hebt gehad. Soms draaien er in de nacht ook nog batches maar dan heb je wel een verouderd systeem. 
Ben bang dat we naast het potje piesen!

 

Idd… Toch niet normaal voor een bedrijf als vodafoneziggo… 

Stvn86030

Gedreven Ontdekker
  • 84Posts
  • 0Oplossingen
  • 44Likes
Christiaaan wrote:

Ik ben wel nieuwsgierig of en hoeveel mensen wel bevestiging hebben gehad en hoe lang de levering zal duren als nu blijkt dat je alsnog achteraan staat…..

Hier ben ik ook erg benieuwd naar. Ik ga namelijk geen nieuwe bestelling plaatsen als ik dan achteraan de rij sta en levering op volgende week misloop terwijl ik er zo vroeg bij was. 

Christiaaan

Ontdekker
  • 84Posts
  • 0Oplossingen
  • 87Likes
Stvn86030 wrote:
Christiaaan wrote:

Ik ben wel nieuwsgierig of en hoeveel mensen wel bevestiging hebben gehad en hoe lang de levering zal duren als nu blijkt dat je alsnog achteraan staat…..

Hier ben ik ook erg benieuwd naar. Ik ga namelijk geen nieuwe bestelling plaatsen als ik dan achteraan de rij sta en levering op volgende week misloop terwijl ik er zo vroeg bij was. 

Ik heb screenshots gemaakt van m'n bestel bevestiging en de melding dat de order niet gevonden is… Met de tijden erbij.. Heb in ieder geval bewijs dat ik op een bepaalde tijd besteld heb ?

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

@Langetopper ik  heb je een privebericht gestuurd. Je order staat in het systeem alleen de bevestiging is nog niet uitgestuurd.

 

Langetopper

Ontdekker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 12Likes
Steven Vodafone wrote:

@Langetopper ik  heb je een privebericht gestuurd. Je order staat in het systeem alleen de bevestiging is nog niet uitgestuurd.

 

Gisterenavond laat heb ik de bevestiging per sms en per mail ontvangen. Niet veel later zelfs het nieuwe contract!

nu maar hopen dat ik de pro niet 53x geleverd krijg na al die pogingen, dit gaat ten koste van mijn aanstaande kerstbonus.

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Gelukkig zag ik maar 1 order @Langetopper met 1 iPhone erin. Zou anders inderdaad zonde zijn van de kerstbonus.

Arjennn

Stamgast
  • 96Posts
  • 0Oplossingen
  • 63Likes
Langetopper wrote:
Steven Vodafone wrote:

@Langetopper ik  heb je een privebericht gestuurd. Je order staat in het systeem alleen de bevestiging is nog niet uitgestuurd.

 

Gisterenavond laat heb ik de bevestiging per sms en per mail ontvangen. Niet veel later zelfs het nieuwe contract!

nu maar hopen dat ik de pro niet 53x geleverd krijg na al die pogingen, dit gaat ten koste van mijn aanstaande kerstbonus.

Heb je wel meteen kerstcadeautjes voor de hele fam?

anniekje123

Gedreven Liefhebber
  • 73Posts
  • 0Oplossingen
  • 38Likes

Ik krijg zojuist de mail en sms met ordernummer. Alleen geeft deze aan als besteldatum 17-10 ipv 16-10. Ik heb toch gisteren echt al een mailtje gehad met bevestiging van je bestelling. 
 

fbmg

Gedreven Ontdekker
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes
Steven Vodafone wrote:

Gelukkig zag ik maar 1 order @Langetopper met 1 iPhone erin. Zou anders inderdaad zonde zijn van de kerstbonus.

Kan jij dan orders opzoeken ? Kijk voor mij ook even dan?

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties op dit artikel.

Uitgelicht topic