Welkom op de Vodafone Community

Tips van Vodafone
Handige tips en trucs van de Vodafone Community over onze producten, diensten en meer.

Community statistieken

  • 8,777Oplossingen
  • 24.5KDiscussies
  • 68.8KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Blog Artikelen

Doneer jouw MB’s aan een goed doel!

Wil jij doneren aan een goed doel? Bij Vodafone kan dit met MB’s uit je databundel die je over hebt. Er niets mee doen is zonde, dus waarom geef je ze niet aan het goede doel?Met behulp van onze super...

  • 54375 Views
  • 5 Likes

In de EU net zo mobiel als thuis - Veel gestelde vragen

Sinds 1 juni 2017 kunnen alle Vodafone-klanten gebruik maken van hun eigen nationale bundel zonder dat hiervoor extra kosten worden berekend. Dit principe heet 'Roam Like at Home'. In dit topic vind j...

  • 90244 Views
  • 2 Likes

Toestellening

De Hoge Raad bepaalde in zijn uitspraken van 2014 en 2016 dat op telefoonabonnementen -inclusief toestel- de regels van ‘koop op afbetaling’ en ‘consumentenkrediet’ van toepassing zijn. Dit betekent d...

  • 15243 Views
  • 2 Likes

Alles over Blendle via Vodafone

Alleen bij Vodafone lees je nu één maand gratis Blendle en krijg je iedere maand korting op je Blendle Premium-abonnement. Zo lees en luister je elke dag het beste uit meer dan 150 kranten en tijdschr...

  • 31082 Views
  • 1 Likes

Bellen over WiFi en 4G [VoLTE - VoWiFi]

Bij Vodafone maak je gebruik van een goed netwerk. Toch kan het zo zijn dat het bereik af en toe wegvalt. Bijvoorbeeld door dikke betonnen muren van huizen en kantoorpanden. Daarvoor hebben wij nu een...

  • 273178 Views
  • 5 Likes

Vodafone NEXT - Tijd voor een nieuwe smartphone?

Bij een 2 jarig abonnement moet je 20 maanden wachten tot je een nieuwe telefoon kunt kiezen. Maar wat als jouw mobiele telefoon eerder kapot is? Of je wilt al eerder pronken met een nieuw toestel? Da...

  • 41666 Views
  • 4 Likes

My Vodafone zakelijk - Een korte handleiding

My Vodafone zakelijk biedt sinds kort meer mogelijkheden. Je kunt er alles inzien met betrekking tot je aansluitingen en ook de eindgebruikers van de aansluitingen kunnen hier steeds meer zaken zelf r...

  • 6622 Views
  • 2 Likes

Hoe is jouw rekening opgebouwd?

We doen ons best om jouw maandelijkse rekening zo makkelijk en overzichtelijk mogelijk te maken. Toch kunnen we ons voorstellen dat sommige kosten wel eens onduidelijk zijn. Daarom hebben we voor jou ...

  • 15391 Views
  • 3 Likes

10 tips & tricks om je telefoon sneller te maken

Gebruik je je huidige telefoon al een tijdje? Dan kan deze traag worden. Met deze 10 tips & tricks zorg je ervoor dat je weer probleemloos overal doorheen vliegt! Start je telefoon opnieuw op Leeg het...

  • 8012 Views
  • 0 Likes

Op vakantie in het buitenland met prepaid

Niets is fijner dan onbezorgd te kunnen genieten van je welverdiende vakantie. Toch wil iedereen graag bereikbaar zijn in het buitenland en dat kan! In dit topic geven we je een aantal tips om het geb...

  • 26005 Views
  • 0 Likes

Voicemail voor prepaid - Alle ins & outs

Soms is het gewoon even niet handig om een gesprek aan te nemen. Dan kun je jouw prepaid nummer doorschakelen naar je voicemail. In dit topic lees je meer informatie over voicemail voor prepaid. Kan i...

  • 8111 Views
  • 0 Likes

Betaalde sms- of internetdiensten

Heb je last van ongewenste sms'jes waar je ook nog voor moet betalen? Een sms die begint met: ‘je maakt gebruik van abonnement...‘ kan een ongewenste sms zijn. Dan heb je waarschijnlijk een contentdie...

  • 25627 Views
  • 2 Likes

Nummerbehoud voor prepaid - Alle ins & outs

Wil je je nummer niet verliezen, maar toch overstappen naar Vodafone prepaid? Dat kan! Op onze website kun je stap voor stap zien hoe je nummerbehoud aan kunt vragen. In het eerste dropdownmenu kun je...

  • 23212 Views
  • 0 Likes

My Vodafone voor abonnementen - Veel gestelde vragen

De laatste tijd is er heel wat veranderd in My Vodafone! Dit topic is bedoeld om alle veelgestelde vragen over My Vodafone voor abonnementen te beantwoorden. Je vindt hier bijvoorbeeld terug hoe je je...

  • 28061 Views
  • 0 Likes

Eerste hulp bij netwerkproblemen

Heb je geen internet meer? Of kun je niet meer bellen of sms’en? Dit kun je nu in de meeste gevallen zelf verhelpen. Met de Network Check op onze website doorloop je een aantal eenvoudige stappen om t...

  • 35901 Views
  • 3 Likes

Doorschakelen voor abonnementen - Alle ins & outs

Soms is het gewoon even niet handig om een gesprek aan te nemen. Dan is het handig als je jouw nummer kunt doorschakelen. In dit topic lees je hoe je je nummer kunt doorschakelen naar een ander nummer...

  • 76476 Views
  • 0 Likes

Blokkades - Alle ins & outs

Soms is het handig om even een dienst te blokkeren. Bijvoorbeeld om hoge kosten te voorkomen.Het kan ook gebeuren dat Vodafone zelf een blokkade plaatst op jouw nummer. Maar hoe werkt dat eigenlijk? L...

  • 51491 Views
  • 1 Likes

Hoe kan ik de details van mijn rekening bekijken?

We hebben onlangs het uiterlijk van onze rekening veranderd. De opbouw is eenvoudiger en alle bedragen op de rekening zijn voortaan inclusief btw.Als je via onze website inlogt op My Vodafone kun je p...

  • 98242 Views
  • 1 Likes

Software-updates voor Android: hoe werkt het?

We krijgen vaak de vraag wanneer we software updates voor Android toestellen uitrollen en waarom we de updates niet altijd per direct beschikbaar stellen.Branded vs. unbranded toestellenHet is belangr...

  • 20289 Views
  • 1 Likes

Hoe bestel ik een nieuwe simkaart bij Vodafone?

Wissel je van toestel of is je simkaart versleten? Vraag dan een nieuwe simkaart aan. Lees hier hoe je een nieuwe simkaart aanvraagt en welke simkaarten we hebben. Optie 1: Haal een nieuwe simkaart in...

  • 67803 Views
  • 1 Likes

Hoe beschermt Vodafone mij tegen onverwachte kosten?

Onverwachte kosten zijn nooit leuk. Vodafone wil je hier tegen beschermen. Hieronder lees je hoe we dit doen. Via de My Vodafone app en My Vodafone via je browser heb je toegang tot je persoonlijke ac...

  • 26787 Views
  • 0 Likes

Ik heb een nieuw abonnement, en nu?

Yes! Een nieuw abonnement met het toestel dat je zo graag wilde hebben. Hoe gaat het nu verder? Ik ben een nieuwe klant en ik neem mijn nummer niet meeAls dit op jou van toepassing is, dan hoef je eig...

  • 28136 Views
  • 2 Likes

Hoe werkt dekking binnenshuis?

Op vrijwel alle plekken is er goed bereik buiten, maar is de ontvangst binnen in een gebouw of huis een stuk minder. Hoe kan dat?Netwerk mastenHiervoor zijn verschillende oorzaken te noemen. Om dit te...

  • 13898 Views
  • 0 Likes

Hoe kan ik gebruik maken van 4G?

4G staat voor 'vierde generatie' van het mobiele internet. 4G wordt soms ook wel LTE (Long-Term Evolution) genoemd. De snelheid van 4G kun je vergelijken met dat van je wifi netwerk thuis. Met ons net...

  • 8811 Views
  • 2 Likes

Reparatie van je toestel online aanmelden

Is je toestel kapot? Meld hier je reparatie aan! Dit kan 24 uur per dag. < Meld mijn toestel aan voor reparatie >Hoe werkt het?Lukt het niet via bovenstaande knop? Klik dan hier voor een uitleg. Kies ...

  • 21111 Views
  • 0 Likes