Gebeld door een +44-nummer? Bel niet terug!
Nummers die beginnen met +44 zijn afkomstig uit Engeland. Criminelen en fraudeurs laten je telefoon (meestal) één of twee rinkelen en hopen dat je terugbelt. Zo krijgen de oplichters een deel van de b...
Nummers die beginnen met +44 zijn afkomstig uit Engeland. Criminelen en fraudeurs laten je telefoon (meestal) één of twee rinkelen en hopen dat je terugbelt. Zo krijgen de oplichters een deel van de b...
Momenteel ontvangen zowel Android- als iPhonegebruikers gevaarlijke sms'jes die bedoeld zijn om jouw privé- en bankgegevens te stelen. In dit artikel lees je wat malware is, hoe je deze sms'jes herken...
We krijgen de laatste tijd veel vragen over het 2G netwerk. Blijft Vodafone dit nog aanbieden? En waarom? We zetten de feiten hier voor je op een rijtje. Wat gebeurt er met het 2G netwerk? Het 2G netw...
Red Together biedt een uniek concept: je kan samen data delen. Alle groepsleden gebruiken GB’s uit één grote datapot. Maar, hoe werkt dat nu precies? En hoe moet je het delen van data bij Red Together...
Vodafone en Ziggo werken al een tijdje samen. Daarom heb je ook nog maar één account nodig om in te loggen op My Vodafone of Mijn Ziggo. We leggen je hier uit hoe je dit kan regelen. Vind jij het niet...
Is jouw nummer geblokkeerd door problemen met je betalingen? Lees snel verder! We vertellen je hier hoe je zo snel mogelijk weer up and running bent. Er zijn in dit geval twee soorten blokkades: Gedee...
Wil je een abonnement overnemen op jouw naam? Dan zit je hier goed. We leggen je stap voor stap uit hoe je dit zelf kan regelen via My Vodafone. Waarom neem je een abonnement over? Je vindt het handig...
Is de automatische incasso mislukt? Maak dan je rekening zelf naar ons over via My Vodafone. Via onderstaande button kom je direct op de juiste pagina. < Betaal mijn rekening in My Vodafone > Bij de r...
Je rekeningnummer wijzig je via My Vodafone. Via onderstaande button kom je direct op de juiste pagina. < Wijzig mijn rekeningnummer > Vul het nieuwe IBAN nummer in Voer daarna de naam van de rekening...
Terug van weggeweest! De badges zijn weer zichtbaar op je profiel. Van Samsung Expert tot aan de badge voor je eerste 5 reacties op de Community. Badges maken jouw profiel weer helemaal compleet. Wat ...
Vanaf 1 februari veranderen de prijzen, voorwaarden en bundels van onze Red - én Start- abonnementen. Deze wijzigingen gelden voor abonnementen die verlengd, óf nieuw aangesloten worden, vanaf 1 febru...
De nieuwe Community is live! Maar dit brengt natuurlijk ook vragen met zich mee. De meest voor de hand liggende vragen hebben we voor jou alvast op een rijtje gezet. Maar laten we beginnen met twee ha...
Van harte welkom op onze nieuwe Community. We zijn blij en enthousiast dat het eindelijk zover is. De afgelopen periode hebben we samen hard gewerkt om alles voor elkaar te krijgen, en we zijn super t...
De release van Samsungs nieuwste Galaxy serie houdt menig tech-liefhebber al even in zijn greep. In januari was het dan zo ver! Samsung lanceerde de nieuwe Galaxy S21 series 5G. Zoals verwacht bestaat...
Sinds 2017 heeft de Hoge Raad bepaald dat de maandelijkse toestellening bij een abonnement wordt beschouwd als een lening. Sluit jij dus een abonnement bij ons af met een toestel duurder dan 250 euro?...
Een verzekering voor je nieuwe telefoon is altijd een slimme keuze! Met Vodafone Garant Basis of het Garant Top pakket verzeker je jouw toestel al vanaf €6 per maand. Sluit jij je verzekering af na 1 ...
Het laatste dat we willen is je lastig vallen met berichten waar je geen behoefte aan hebt. Daarom stel je zelf via My Vodafone in, waarover we jou mogen contacteren. ContactoptiesGeef zeker aan of en...
Als je voicemail alle telefoontjes aanneemt, staat er iets verkeerd in de instellingen óf heb je geen bereik. Bekijk wat voor jou de oplossing is! DoorschakelingHet doorschakelen van de voicemail stel...
Via My Vodafone wijzig je heel veel van je persoonlijke gegevens of instellingen voor je abonnement eenvoudig zelf. In dit topic bespreken we hoe je de volgende onderwerpen kunt aanpassen: Adres Reken...
Ben je naar ons overgestapt met jouw mobiele nummer en wil je My Vodafone gaan gebruiken? Top! Daar is echter wel één voorwaarde aan verbonden: jouw mobiele nummer moet actief zijn op ons netwerk. Voo...
Als je niet kunt inloggen op My Vodafone zit je hier goed. We hebben alle oplossingen voor jou op een rij gezet. Zodat jij in een handomdraai weer je facturen kan bekijken, je PUK-code kan opvragen en...
Wil jij inloggen op My Vodafone en krijg je de melding “Geen rollen voor de gebruiker beschikbaar”? Lees dan snel verder! Deze foutmelding betekent namelijk: "leeg account". Er zit dus nog geen accoun...
My Vodafone biedt jou alle mogelijkheden om steeds meer zaken zelf te regelen. Je past zelf je abonnement aan, je bekijkt en betaalt je rekeningen, je wijzigt je gegevens en en nog veel meer. In dit t...
Een account aanmaken voor My Vodafone kost 5 minuten van je tijd. In dit topic lopen we samen met jou de stappen door zodat er niks mis kan gaan. Klik op de volgende button om te beginnen. < Maak een ...
Werkt jouw Vodafone prepaid simkaart niet meer? Dan is het prepaid nummer waarschijnlijk verlopen omdat je het te lang niet gebruikte. Wat nu? Twee optiesIs je mobiele nummer al volledig afgesloten? D...
De nieuwe iPhone 12 is door Apple aangekondigd. Zoals verwacht lanceert Apple inderdaad vier verschillende modellen: de iPhone 12, de iPhone 12 Pro, de iPhone Pro Max en de iPhone 12 Mini. Alle modell...
Wil jij een iPhone 12 bestellen? Lees dan hier alle informatie die je nodig hebt om die order te plaatsen. Alle modellen van de iPhone 12 zijn te bestellen via onze webshop. < Ik wil een iPhone 12 bes...
Is jouw rekening opeens een paar cent hoger dan verwacht? Dat komt door de jaarlijkse inflatiecorrectie. Elk jaar stijgen prijzen door inflatie. Dat geldt ook dit jaar weer voor onze abonnementskosten...
Update 17-02-2023: Vodafone stopt in maart '23 met het aanbieden van chatfuncties voor Android gebruikers. In plaats daarvan kan je gebruik maken van de chatfuncties van Google. Dit gaat automatisch, ...
Als je hier terecht komt, wil dat waarschijnlijk zeggen dat je je telefoon kwijt bent. Super vervelend! Of je deze nu zelf verloren bent of dat hij gestolen is; je wilt natuurlijk zo snel mogelijk wee...