Is jouw nummer geblokkeerd door problemen met je betalingen? Lees snel
verder! We vertellen je hier hoe je zo snel mogelijk weer up and running
bent. Er zijn in dit geval twee soorten blokkades: Gedee...
Wil je een abonnement overnemen op jouw naam? Dan zit je hier goed. We
leggen je stap voor stap uit hoe je dit zelf kan regelen via My
Vodafone. Waarom neem je een abonnement over? Je vindt het handig...
Is de automatische incasso mislukt? Maak dan je rekening zelf naar ons
over via My Vodafone. Via onderstaande button kom je direct op de juiste
pagina. < Betaal mijn rekening in My Vodafone > Bij de r...
Je rekeningnummer wijzig je via My Vodafone. Via onderstaande button kom
je direct op de juiste pagina. < Wijzig mijn rekeningnummer > Vul het
nieuwe IBAN nummer in Voer daarna de naam van de rekening...
Terug van weggeweest! De badges zijn weer zichtbaar op je profiel. Van
Samsung Expert tot aan de badge voor je eerste 5 reacties op de
Community. Badges maken jouw profiel weer helemaal compleet. Wat ...
Vanaf 1 februari veranderen de prijzen, voorwaarden en bundels van onze
Red - én Start- abonnementen. Deze wijzigingen gelden voor abonnementen
die verlengd, óf nieuw aangesloten worden, vanaf 1 febru...
De nieuwe Community is live! Maar dit brengt natuurlijk ook vragen met
zich mee. De meest voor de hand liggende vragen hebben we voor jou
alvast op een rijtje gezet. Maar laten we beginnen met twee ha...
Van harte welkom op onze nieuwe Community. We zijn blij en enthousiast
dat het eindelijk zover is. De afgelopen periode hebben we samen hard
gewerkt om alles voor elkaar te krijgen, en we zijn super t...
De release van Samsungs nieuwste Galaxy serie houdt menig
tech-liefhebber al even in zijn greep. In januari was het dan zo ver!
Samsung lanceerde de nieuwe Galaxy S21 series 5G. Zoals verwacht bestaat...
Sinds 2017 heeft de Hoge Raad bepaald dat de maandelijkse toestellening
bij een abonnement wordt beschouwd als een lening. Sluit jij dus een
abonnement bij ons af met een toestel duurder dan 250 euro?...
Een verzekering voor je nieuwe telefoon is altijd een slimme keuze! Met
Vodafone Garant Basis of het Garant Top pakket verzeker je jouw toestel
al vanaf €6 per maand. Sluit jij je verzekering af na 1 ...
Het laatste dat we willen is je lastig vallen met berichten waar je geen
behoefte aan hebt. Daarom stel je zelf via My Vodafone in, waarover we
jou mogen contacteren. ContactoptiesGeef zeker aan of en...
Als je voicemail alle telefoontjes aanneemt, staat er iets verkeerd in
de instellingen óf heb je geen bereik. Bekijk wat voor jou de oplossing
is! DoorschakelingHet doorschakelen van de voicemail stel...
Via My Vodafone wijzig je heel veel van je persoonlijke gegevens of
instellingen voor je abonnement eenvoudig zelf. In dit topic bespreken
we hoe je de volgende onderwerpen kunt aanpassen: Adres Reken...
Ben je naar ons overgestapt met jouw mobiele nummer en wil je My
Vodafone gaan gebruiken? Top! Daar is echter wel één voorwaarde aan
verbonden: jouw mobiele nummer moet actief zijn op ons netwerk. Voo...
Als je niet kunt inloggen op My Vodafone zit je hier goed. We hebben
alle oplossingen voor jou op een rij gezet. Zodat jij in een handomdraai
weer je facturen kan bekijken, je PUK-code kan opvragen en...
Wil jij inloggen op My Vodafone en krijg je de melding “Geen rollen voor
de gebruiker beschikbaar”? Lees dan snel verder! Deze foutmelding
betekent namelijk: "leeg account". Er zit dus nog geen accoun...
My Vodafone biedt jou alle mogelijkheden om steeds meer zaken zelf te
regelen. Je past zelf je abonnement aan, je bekijkt en betaalt je
rekeningen, je wijzigt je gegevens en en nog veel meer. In dit t...
Een account aanmaken voor My Vodafone kost 5 minuten van je tijd. In dit
topic lopen we samen met jou de stappen door zodat er niks mis kan gaan.
Klik op de volgende button om te beginnen. < Maak een ...
Werkt jouw Vodafone prepaid simkaart niet meer? Dan is het prepaid
nummer waarschijnlijk verlopen omdat je het te lang niet gebruikte. Wat
nu? Twee optiesIs je mobiele nummer al volledig afgesloten? D...
De nieuwe iPhone 12 is door Apple aangekondigd. Zoals verwacht lanceert
Apple inderdaad vier verschillende modellen: de iPhone 12, de iPhone 12
Pro, de iPhone Pro Max en de iPhone 12 Mini. Alle modell...
Wil jij een iPhone 12 bestellen? Lees dan hier alle informatie die je
nodig hebt om die order te plaatsen. Alle modellen van de iPhone 12 zijn
te bestellen via onze webshop. < Ik wil een iPhone 12 bes...
Is jouw rekening opeens een paar cent hoger dan verwacht? Dat komt door
de jaarlijkse inflatiecorrectie. Elk jaar stijgen prijzen door inflatie.
Dat geldt ook dit jaar weer voor onze abonnementskosten...
Update 17-02-2023: Vodafone stopt in maart '23 met het aanbieden van
chatfuncties voor Android gebruikers. In plaats daarvan kan je gebruik
maken van de chatfuncties van Google. Dit gaat automatisch, ...
Als je hier terecht komt, wil dat waarschijnlijk zeggen dat je je
telefoon kwijt bent. Super vervelend! Of je deze nu zelf verloren bent
of dat hij gestolen is; je wilt natuurlijk zo snel mogelijk wee...
Het is belangrijk dat je een sterk wachtwoord hebt, dat je regelmatig
wijzigt. Zo geef je hackers niet de kans om misbruik te maken van jouw
gegevens. Denk hierbij aan je wachtwoord voor internetbanki...
Ben je aan het werk op je laptop en laat WiFi het afweten? Maak dan een
hotspot van je mobiele telefoon. In een handomdraai tover je je
smartphone om tot je persoonlijke WiFi-hotspot. Zo blijf je via ...
Krijg je ook wel eens een melding op je telefoon met ‘geen service’ of
‘geen sim’? Vaak heb je dan ook geen verbinding met Vodafone én werkt je
internet niet en/of je kan niet bellen. Gelukkig zijn da...
Wil je zelf een (nieuwe) simkaart activeren? Dan zit je hier goed. In
dit topic leggen we je uit hoe je dit doet. Heb je een nieuw abonnement
bij ons? Dan is je simkaart meestal gewoon actief. Werkt d...
Vodafone stopt met het aanbieden van Napser. Heb je nog een actief
Napster abonnement via Vodafone? Dan eindigt dit abonnement tussen 12
juni en 11 juli 2020. Maar geen zorgen; je kan de muziekdienst ...