Vodafone Info
Community Developer
Community Developer
  • 316Posts
  • 27Oplossingen
  • 218Likes

Werkzaamheden aan onze systemen

De komende twee weekenden werken we achter de schermen aan onze klantsystemen. Zo willen we in de toekomst de service voor onze klanten verbeteren. Dat betekent dat een deel van onze  systemen in het weekend een aantal uren niet beschikbaar zijn voor onze medewerkers. Ook My Vodafone is dan niet toegankelijk voor onze klanten.


Wanneer? 
Van zaterdag 22 januari om 20:00 uur tot zondag 23 januari om 08:00 uur én zaterdag 29 januari om 20:30 uur tot zondag 30 januari om 07:00 uur. 


We verspreiden de werkzaamheden over deze twee weekenden om het ongemak voor onze klanten zoveel mogelijk te beperken. 


Wat betekent dit voor mij als klant? 
Je kan gewoon blijven internetten, bellen en sms'en. Maar, heb je in het genoemde tijdsbestek een vraag voor onze klantenservice waar onze medewerker jouw gegevens voor moet bekijken of wijzigen? Dan kunnen we je vraag of verzoek op dat moment niet beantwoorden of afhandelen. 
Je kan tijdens die uren ook niet inloggen in My Vodafone.

Algemene vragen waar we jouw klantgegevens niet voor nodig hebben, kan je natuurlijk wel nog steeds aan ons stellen. 

Wanneer kan ik mijn vraag of verzoek wel weer bij jullie neerleggen? 
Vanaf zondag 22 januari om 08:00 uur en zondag 29 januari om 07:00 uur zijn alle vragen en verzoeken weer mogelijk. Je kan dan ook weer inloggen op My Vodafone. 

 

Mijn telefoon is gestolen
Is je mobiele telefoon gestolen of ben je deze kwijtgeraakt? Dan moet de simkaart direct geblokkeerd worden. Normaal kan je dit zelf via My Vodafone maar dat is dus tijdens de werkzaamheden niet mogelijk. Hiervoor kan je wel contact met ons opnemen. Wij kunnen dan via een omweg toch de simkaart voor je blokkeren. 

0 Reacties 0
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic