Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes

Waar vind ik mijn PUK-code?

Vraagt je toestel om een pukcode? Dan is je simkaart geblokkeerd. Dit gebeurt als je 3 keer de verkeerde pincode hebt ingevoerd. Om je simkaart weer te kunnen gebruiken heb je je pukcode nodig.

Waar vind ik mijn pukcode?
Je vindt de pukcode in My Vodafone. Hiermee activeer je je simkaart weer als deze geblokkeerd is door 3 x de verkeerde pincode in te voeren. Klik op onderstaande button om direct naar de pagina van jouw pukcode te gaan. Je vindt deze bovenaan de pagina in het witte veld onder het rode kopje “Toestel, sim en diensten". 

< Pukcode opzoeken >

Ik kan niet inloggen in My Vodafone
Je telefoon is geblokkeerd dus My Vodafone via de app is natuurlijk geen optie. Kun je wel gebruik maken van een desktop? Of inloggen via een andere mobiele telefoon? Top! Volg dan alsnog bovenstaande button voor jouw pukcode. Is dit voor jou allebei niet mogelijk? Dan is de pukcode enkel op te vragen via onze klantenservice

Als inloggen niet lukt omdat de inloggegevens niet (meer) kloppen, bekijk dan dit topic voor hulp hierbij.

Let op: als je nog geen My Vodafone account hebt, kun je deze nu ook niet eerst aanmaken aangezien je daarvoor een sms’je moet ontvangen op je telefoon. Neem in dit geval dus ook contact op met onze klantenservice
 
Heb je nog vragen of is het gelukt?
Indien je nog vragen hebt kun je een vraag stellen onder dit topic. Heb je het kunnen oplossen door de informatie in dit topic? Laat het ons dan weten door onderaan dit topic de feedback vragen te beantwoorden. Dankjewel!

10 Reacties
sandra noort

Nieuwkomer
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

ik ben me puk code kwijt

 

Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
sandra noort wrote:

ik ben me puk code kwijt

 

Lees de info boven je vraag en dan kan je je Puk code vinden.

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Heb je de pukcode gevonden @sandra noort?

jolly

Nieuwkomer
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

ik weet mijn inlog gegevens niet

 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3033Posts
  • 876Oplossingen
  • 1030Likes

Hi @jolly
Geen paniek! Wij helpen je graag, zodat jij binnen no-time weer toegang hebt tot jouw My Vodafone account. Op deze pagina kun je jouw login gegevens opnieuw opvragen. Laat je ons weten of het is gelukt? 

Salam

Nieuwkomer
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hi ,

 

I lost PUk code , I don't have Vodafone login details never registered, could you please help.

Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Hi @Salam 
That is a little problem. 
You can try to contact te customer service and ask them to help you. See this page: https://www.vodafone.nl/support/contact/

pkm2504

Nieuwkomer
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Hoi, mij telefoon vraagt om een pukcode.. als ik via mijn laptop  vodafone inlog staat het account op niet weer werkzaam, omdat ik drie jaar geleden het hebt veranderd, op mn fone werkte dat prima, maar op online via pc pakt hij het oude account, en kan ik geen puk code krijgen, hoe kan ik dit oplossen? alvast bedankt,!

Spara

Raadgever
  • 76Posts
  • 14Oplossingen
  • 39Likes

@pkm2504 Simkaart uit je telefoon halen, zorg dan dat die telefoon verbonden is met wifi zodat je de my vodafone app kunt openen 🙂

Kijk dan meteen of de inlognaam in de My Vodafone app dezelfde is als die je op je laptop gebruikte.

pkm2504

Nieuwkomer
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

super, dank je wel.. Gelukt, we zijn weer bereikbaar!

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties op dit artikel.

Uitgelicht topic