Vraagt je toestel om een pukcode? Dan is je simkaart geblokkeerd. Dit gebeurt als je 3 keer de verkeerde pincode hebt ingevoerd. Om je simkaart weer te kunnen gebruiken heb je je pukcode nodig.
Waar vind ik mijn pukcode?
Je vindt de pukcode in My Vodafone. Hiermee activeer je je simkaart weer als deze geblokkeerd is door 3 x de verkeerde pincode in te voeren. Klik op onderstaande button om direct naar de pagina van jouw pukcode te gaan. Je vindt deze bovenaan de pagina in het witte veld onder het rode kopje “Toestel, sim en diensten".
< Pukcode opzoeken >
Ik kan niet inloggen in My Vodafone
Kan je niet inloggen op My Vodafone omdat je sim geblokkeerd is? Dan is de pukcode enkel op te vragen in een van onze winkels. Neem hiervoor een geldig paspoort of ID-kaart mee.
Let op: als je nog geen My Vodafone account hebt, kun je deze nu ook niet eerst aanmaken aangezien je daarvoor een sms’je moet ontvangen op je telefoon.
Heb je nog vragen of is het gelukt?
Indien je nog vragen hebt kun je een vraag stellen onder dit topic. Heb je het kunnen oplossen door de informatie in dit topic? Laat het ons dan weten door onderaan dit topic de feedback vragen te beantwoorden. Dankjewel!