Sander
Community Developer
Community Developer
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 31Likes

VodafoneZiggo lanceert één app voor klanten van Vodafone en Ziggo

Maak jij gebruik van Vodafone, Ziggo of van beide? Dan kun je vanaf vandaag alles over je abonnement vinden in de nieuwe Vodafone & Ziggo app. Zo heb je op één plek informatie over al je producten en facturen. Heb jij zowel Vodafone als Ziggo in huis? Dan vind je ook alle voordelen van Priority in de app.  

 

Waar kan ik de app vinden?

Heb jij de My Vodafone app al in gebruik? Dan hoef je niks te doen. De app wordt namelijk in de aankomende dagen geüpdatet naar de Vodafone & Ziggo app. Heb je de app nog niet op je telefoon staan, ga dan naar de app store.

 

Gemak en voordeel bij de hand 
De nieuwe Vodafone & Ziggo app biedt veel voordelen. Zo is er één plek waar je je abonnementen van Vodafone en Ziggo kan inzien en beheren. Ook is het mogelijk op dezelfde plek 24/7 te chatten met zowel de klantenservice van Vodafone als Ziggo.

 

De voordelen van de Vodafone & Ziggo app op een rij

  • Abonnementen beheren
  • Al onze services bij de hand
  • Streamingsdiensten aan- en uitzetten
  • Priority: krijg voorrang en voordeel

FAQ

Ik heb alleen Vodafone, is deze app ook voor mij bedoeld?
Jazeker, de huidige My Vodafone App wordt geüpdatet naar de Vodafone & Ziggo app. Je vindt al je vertrouwde informatie uit de My Vodafone app terug in de nieuwe app.

 

Met welke inloggegevens moet ik inloggen in de nieuwe app?
Je kunt gewoon inloggen met je vertrouwde My Vodafone inloggegevens.


Mijn inloggegevens werken niet, hoe kan ik hier hulp bij krijgen?
Je kunt hier zelf je logingegevens eenvoudig opvragen.


Het lukt mij niet om over te gaan op de nieuwe app, wat kan ik doen?
De My Vodafone app gaat automatisch over in de My Vodafone & Ziggo app. Hier hoef je niks voor te doen. Heb je 'automatisch updaten' uitstaan? Voer dan de update handmatig uit in de app store.

 

Ik heb een oude telefoon werkt de nieuwe app hier wel op?
De minimale systeemeisen voor de Vodafone & Ziggo app zijn voor Android versie 9.0 of hoger. Voor iOS is dit 14.0 of hoger.


Heb jij een vraag of wil je graag je ervaringen delen over de nieuwe Vodafone & Ziggo app? Laat het dan de Community weten!

2 Reacties
Jovano12

Meedenker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes

Goedeavond,

Klopt het dat deze app geen mobiele data widget meer heeft op iOS om je tegoeden vanaf je hoofdscherm in te zien? 

Dat zou ik namelijk heel jammer vinden. Komt dit nog terug in de toekomst?

Mvg, Joran

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3543Posts
  • 1067Oplossingen
  • 1167Likes

Hi @Jovano20 
Ik heb zojuist de app op mijn iPhone bijgewerkt, zodat ik het verschil kon zien. Het kopje 'tegoed' onderin de app is verdwenen maar als ik de app open dan zie ik wel direct in het hoofdscherm mijn huidige tegoed staan. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties op dit artikel.

Polls
Wat vind jij het mooiste aan de iPhone 16 serie?

Uitgelicht topic