Vodafone Info
Community Developer
Community Developer
  • 316Posts
  • 27Oplossingen
  • 218Likes

Vodafone wordt VFNL-#StayConnected

Het Vodafone-netwerk krijgt vanaf vandaag tijdelijk een nieuwe naam: VFNL-#StayConnected.

Een klein steuntje in de rug in deze onzekere tijd. Het is juist nu zo belangrijk om verbonden te blijven met je dierbaren! De aangepaste netwerknaam verschijnt in het scherm zodra je je toestel uit- en aanzet. Bij sommige toestellen is aan- en uitzetten van de vliegtuigstand ('flight mode') al genoeg. 

Lees hier meer informatie hoe VodafoneZiggo omgaat met de situatie rondom het coronavirus. 

Hoe blijf jij verbonden met de mensen waar je om geeft? Deel het met ons in de reacties! 

49 Reacties
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Als eerst, ik krijg een 404 melding als ik op de link klik in het artikel. En daarna, vraag me af of de naam StayConnected wel een juiste keuze is. In contact blijven via je telefoon, prima. Maar het is ook heel belangrijk om te melden dat dit alleen voor het mobiel netwerk geldig is, niet voor live contact! Want dan moet je 1,5 meter afstand houden. 

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Oh ja, en blijf niet in contact met elkaar via de app Zoom. Deze zou gegevens stiekem doorgeven aan Facebook! Dus als je wil cammen, neem dan FaceTime, van Apple, of Skype.

Artikel Zoom:
https://www.rtlnieuws.nl/tech/artikel/5072061/videobel-app-zoom-deelt-stiekem-data-met-facebook

RobertKoopman

Gedreven Liefhebber
  • 38Posts
  • 1Oplossingen
  • 26Likes

Naam van het netwerk veranderen is wel het minst belangrijke wat je kunt verzinnen lijkt mij.

En dan eerlijk gezegd nog naar een vreemde naam ook.

Ok, in andere landen is het #StayAtHome of zoiets en dat is tenminste nog een beetje zinvol.

Patske

Nieuwkomer
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Beetje vreemd allemaal, maak me best wel zorgen Nav de post op Facebook van Marsja  van Kilsdonk. Op 1 april ligt het hele netwerk eruit voor enkele dagen ?!

S.noordman

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Patske wrote:

Beetje vreemd allemaal, maak me best wel zorgen Nav de post op Facebook van Marsja  van Kilsdonk. Op 1 april ligt het hele netwerk eruit voor enkele dagen ?!

1 april? En er gaat niet een klein lampje branden?

Bartenstein

Meedenker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes

Wat een volslagen onzinnige actie. Niemand op aarde is ermee gebaat dat jullie je netwerk een andere naam geven behalve jullie zelf misschien omdat mensen gaan googelen om te zien waarom er ineens iets onbekends in het scherm verschijnt en dat dat jullie dan misschien wat extra onder de aandacht brengt. Trieste poging om te profiteren van de crisis ofzo? Ik zou niet weten hoe ik het anders uit moet leggen dit.

Peet11

Nieuwkomer
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes

Geen handige actie om zonder aankondiging Vodafone naar vfnl #stay connected te veranderen, linksboven in mijn scherm. Je kunt zomaar denken dat hje gehackt bent. Kan ik het terugzetten?

gewinden

Nieuwkomer
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes

Zeer onhandige actie van Vodafone, dachten met 2 abonnementen inderdaad gehackt te zijn!!!!!

Luijkx

Nieuwkomer
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes

Wat een slechte actie. Kan dit echt niet waarderen ?

jan-n-anne

Nieuwkomer
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Riskant en wat mij betreft totaal onnodig om nu een futiele naamswijziging door te voeren nèt nu iedereen meer dan ooit van telecommunicatie afhankelijk is.

S P

Nieuwkomer
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes

De helpdesk van mijn afdeling wordt platgebeld door medewerkers die vragen of ze nog steeds veilig van hun zakelijke toestel gebruik kunnen maken of dat het toestel als gecompromitteerd moet worden beschouwd nu er geen Vodafone in het scherm staat. Goed over nagedacht Vodafone, super idee!

 

Laat zakelijke grootgebruikers in het vervolg buiten schot bij dit soort onzinnige acties. Een consument belt naar jullie bij vragen, een medewerker van een organisatie belt zijn eigen helpdesk. Wij voelen nu de klap, jullie bezorgen ons extra werk in drukke tijden.

Erwin vH

Nieuwkomer
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Ik hoop dat dit van hele tijdelijke aard is. Ik vind het nog lelijk staan ook, inderdaad, zoals ik elders las, net of het gehackt is.

Ik ben best blij met Vodafoon, dan wil ik het zien ook.

MLJ

Nieuwkomer
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Vodafone wrote:

Het Vodafone-netwerk krijgt vanaf vandaag tijdelijk een nieuwe naam: VFNL-#StayConnected.

Een klein steuntje in de rug in deze onzekere tijd. Het is juist nu zo belangrijk om verbonden te blijven met je dierbaren! De aangepaste netwerknaam verschijnt in het scherm zodra je je toestel uit- en aanzet. Bij sommige toestellen is aan- en uitzetten van de vliegtuigstand ('flight mode') al genoeg. 

Lees hier meer informatie hoe VodafoneZiggo omgaat met de situatie rondom het coronavirus. 

Hoe blijf jij verbonden met de mensen waar je om geeft? Deel het met ons in de reacties! 

Nieuwe naam is steuntje in de rug??? Steuntje in de rug zou zijn om dezelfde faciliteiten te bieden die andere providers aanbieden. NL de mogelijkheid om extra BELMINUTEN in te kopen. Die zouden goed van pas komen in deze corona-tijd.

Gerjo

Nieuwkomer
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Heel mooie actie, maar sinds ik #stayconnected heb, is mijn internet niet vooruit te branden. 
Stay connected, maar ik heb belachelijk trage verbinding. Ik betaal voor 4G, en krijg inbel verbinding..

 

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Gerjo wrote:

Heel mooie actie, maar sinds ik #stayconnected heb, is mijn internet niet vooruit te branden. 
Stay connected, maar ik heb belachelijk trage verbinding. Ik betaal voor 4G, en krijg inbel verbinding..

 

Dat kan daar natuurlijk niet aan liggen. Heb je al eens je toestel uitgezet en daarna weer aan? Of heb je Vodafone al gebeld om te vragen of ze je nummer een keer willen resetten? Ook al gekeken of er misschien werkzaamheden zijn, of storingen, in je omgeving? 

https://www.vodafone.nl/support/internet-en-dekking/dekkingskaart.shtml

Vodnlru

Gedreven Liefhebber
  • 65Posts
  • 0Oplossingen
  • 11Likes
Gerjo wrote:

Heel mooie actie, maar sinds ik #stayconnected heb, is mijn internet niet vooruit te branden. 
Stay connected, maar ik heb belachelijk trage verbinding. Ik betaal voor 4G, en krijg inbel verbinding..

 

Hier ook veel lagere snelheden dan eerst, nee ligt niet aan telefoon maar het feit dat er in de buurt maar 2 800mhz masten staan en deze nog steeds na aantal jaar niet geüpgraded zijn...

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Heb je nog steeds last van een trage verbinding @Gerjo of heb je hierover al contact met mijn collega's? 

AdrieK

Nieuwkomer
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Gewoon erg irritant die half leesbare tekst in de notificaties. Doe liever extra data, dan blijf ik zeker connected!

Tijd voor een andere provider? Voor dat tientje per maand kan ik veel meer data en veel meer belminuten krijgen.

Ik was al lang aan het twijfelen, maar ik nu een extra reden.

 

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hi @AdrieK 
Als je nu overstapt omdat je ergens anders goedkoper uit bent of meer data/belminuten krijgt, dan snap ik het wel. Maar om nu als reden op te geven dat er nu opeens een andere naar in je beeldscherm staat, is wel een beetje gek. Maar goed, dat is mijn mening en verder niet belangrijk. Wilde het wel even kwijt. 

Ben het eens dat Vodafone misschien iets anders had kunnen doen, maar ze hebben nu eenmaal hier voor gekozen. Maar goed, als je overstapt, succes bij je nieuwe provider en blijf gezond, vooral dat laatste in nu erg belangrijk. 

dennnisvz

Nieuwkomer
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Wat een onzinnig idee zeg. Noem het dan gewoon "Blijf verbonden" of zoiets, je bent toch een Nederlandstalige aanbieder, nietwaar?

En ja, Vodafone is internationaal, maar waarom is dit bericht dan weer wel in het Nederlands? Zeg het maar!

Zo'n naamsverandering roept zo te zien vooral irritaties op.

Arie S.

Nieuwkomer
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ik dacht ook dat het een geslaagde hack-poging was. Op mijn telefoon blijft de (te lange?) netwerknaam permanent scrollen en dat leidt nogalaf bij mijn werk. Kan ik of kunnen jullie dat uitzetten ajb?

Monique 010

Meedenker
  • 29Posts
  • 0Oplossingen
  • 14Likes

Moet zeggen dat ik me er best een beetje aan irriteer, aan die ‘verplichte tekst’ linksboven in mn scherm..
Kan ik dit verwijderen of op andere manier onzichtbaar maken?

Voor hoelang al dit er blijven staan?

Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes

Hoi @Monique 010 (e.a)

Zolang de coronacrisis duurt, zal ook de netwerknaam aangepast zijn naar Stay connected. Er is vooralsnog geen informatie dat dit op korte termijn uitgeschakeld wordt, of uit te schakelen is door klanten zelf. Onze excuses voor het ongemak dat je hierdoor ervaart 😞  Mocht hier verandering in komen, zullen we dit in dit topic melden. 

Monique 010

Meedenker
  • 29Posts
  • 0Oplossingen
  • 14Likes

@Sharon bedankt voor de reactie met uitleg hierover. Ik vermoede inderdaad al dat zolang het virus duurt deze verandering er zal zijn.

 

Ben bang dat we voorlopig nog niet van het virus af zijn..

 Het virus is uiteraard vele malen erger dan die kleine wijziging van Vodafone 😉

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Zeker weten @Monique 010 !  Laten we hopen dat we hier allemaal gezond uit komen en het snel weer voorbij is.

meegja

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Speciaal hiervoor lid geworden van dit forum. Ook ik dacht dat ik een hack had of weet ik veel.

Echt helemal niks aan info gekregen. Op de frontpage van Vodafone staat ook 0,0 dus via Google hier terecht gekomen.

En ja, het is een totaal nutteloos iets dat hele VFNL #StayConnected. Gewoon op hetzelfde niveau van de BN'ers met dat Coronalied. Het is ongetwijfeld allemaal goed bedoelt van Vodafone maar het geeft alleen maar verwarring, zeker omdat er nérgens iets over te vinden was. Ja, spitten op de Vodafone site ofzo.

Ik heb ondertussen de info gelezen en nog steeds: nutteloos. Mensen bellen, appen, etc toch wel meer nu, daar hoef je geen naam voor te veranderen en verwarring te zaaien. Oftewel: het riekt v.n.l. naar commercie, ik kan er niets anders van maken. “Kijk eens hoe goed wij bezig, (toekomstige) klanten!” 

dierbaarleven

Nieuwkomer
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Kan dit ongedaan worden gemaakt? Het brengt bugs naar voren in m’n iPhone 8.

Ten eerste is het visueel irritant dat de “Loading”-indicator (draaiende streepjes in een cirkel) de hele tijd verspringt vanwege de scrollende netwerknaam. Het trekt onnodig de aandacht.

Ten tweede zijn er bugs rond flight mode. Als je flight mode aanzet blijft vaak “VFNL #StayConnected” bovenin nog zichtbaar. Na verloop van tijd is het wel verdwenen, maar samen met de WiFi-indicator, dat onafhankelijk nog ingeschakeld kan zijn! En als je flight mode dan uitschakelt kan het uren duren voordat de mobiele signaalindicator en netwerknaam terug zijn.

Dit lijkt een goedbedoelde actie maar met praktische nadelen die niet goed vooraf ingeschat zijn.

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @meegja 
Het staat gewoon op de Vodafone pagina. Niet verborgen en netjes beschreven wat er aan de hand is. Dit is de link die op de website van Vodafone staat: https://www.vodafone.nl/informatie/corona

En hoi @dierbaarleven 
Nee, dit kan je zelf niet aanpassen. Wachten tot Vodafone het weer terug zet. Dat is alles wat je momenteel kan doen. 

Gerlo

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes

SVP! Kunnen jullie ophouden met deze goedkope marketing stunt. Wat een crommunicatie! Dit gaat niet over verbondenheid maar door je strot douwen van een falende communicatie afdeling die alleen nog maar in marketing ideeën geloofd. 
het gaat over je klanten, mensen, die nu genoeg aan hun hoofd hebben. 

meegja

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Energieboy wrote:

Hoi @meegja 
Het staat gewoon op de Vodafone pagina. Niet verborgen en netjes beschreven wat er aan de hand is. Dit is de link die op de website van Vodafone staat: https://www.vodafone.nl/informatie/corona

Edit: sorry EnerieyBoy, dacht dat je Moderator of medewerker was.

Er staat dus niets op de voorpagina over dat StayConnected! Zie screenshot beneden. Ja, die link naar Carona informatie maar geen enkel weldenkend mens verbind dat StayConnected met dat. Dus ja, het staat gewoon lekker verborgen als een soort clickbait ofzo.
Sorry hoor, maar jullie blijven deze onzin maar beschermen. Ook van “het staat wel op de page” … nee dus! Ja, ergens onder een linkje terwijl het jullie hele netwerk betreft!  Jullie zorgen enkel en alleen maar voor verwarring en onduidelijkheid van wat dat nou allemaal is!! Geef info!! Laat mensen weten met een mail, of SMS of wat dan ook. Nu lijkt het écht alleen maar alsof Vodafone lekker commerciëel bezig is tijdens dit alles!! Enja, daar worden mensen dus echt pissig over!

 

HelpendeHand

Gedreven Ontdekker
  • 15Posts
  • 1Oplossingen
  • 7Likes

Dag allemaal, ik heb een oplossing om de netwerknaam vodafone NL te laten weergeven, in ieder geval binnen Android, ik weet niet of dit ook in iOS kan. Aangezien we toch allemaal aan huis op WiFi zittend kan je je mobiel netwerk op voorkeur 3G zetten, het mobielnetwerk geeft dan E bovenin je scherm, in plaats van 4G of 4G+. Jouw mobiel internet is dan tergend traag, maar je ziet wel gewoon vodafone NL in je scherm staan.

Met name voor de gebruikers met een iPhone zou dit prettig zijn aangezien bij hen de netwerknaam blijft bewegen heb ik begrepen.

Boduvin

Nieuwkomer
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Met anderen eens. Niet handig dit. Dat het op hun site staat kan, maar alsje geen reden hebt die te bezoeken.... ze hadden het dan beter kunnen melden via e-mail of sms met de factuur info bijvoorbeeld. Ik zag nuopeens ook de nieuwe naam links bovenin mijn scherm en dacht dat een app dit veroorzaakte. Ik zoeken op internet, kom ik op een vage site van zogenaamd google met de melding dat ik een prijs had gewonnen bij Lidl. Niets aangeklikt uiteraard. Maar het zou mis kunnen gaan. Doe zoiets niet zomaar zo ondoordacht vodafone, past niet bij jullie.

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Jullie geven aan dat dit niet past bij ons. Dit is in lijn met Vodafone Group. Alle landen waar Vodafone een eigen netwerk heeft, wordt in tijden zoals deze de naam aangepast. 
Ik zal jullie feedback intern aankaarten. Dankjewel voor het doorgeven.

WHTT

Nieuwkomer
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Heel erg irritant. De netwerknaam als marketing gebruiken. Nu staat er dit, maar wat staat er de volgende keer? Nieuwe aanbiedingen van partnerbedrijven? 

Daarnaast past de zin niet binnen de standaardruimte die ervoor is, dus het beweegt als een lichtkrant, wat mij weer afleidt van wat ik aan het doen ben. 

Ik heb zojuist Vodafone gebeld en ze geven aan dat deze naam niet zelf gewijzigd kan worden, voor alle Vodafone klanten hetzelfde is en dat het tzt vanzelf zal veranderen in de oude naam.

Voor mij zou dit uiteindelijk een argument zijn om over te stappen naar een andere provider. Het bereik van vodafone is met name op mijn werk (centrum Rotterdam) toch al heel matig. Helaas zit ik nog aan een contract vast. 

Als je mensen echt wil helpen, zorg dan voor extra goed bereik, maar irriteer me niet verder. Ik heb al genoeg aan mijn hoofd door deze crisis waar we met zn allen in verkeren. 

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

@WHTT 
Ik zou begrijpen dat je weg wil bij Vodafone omdat je bereik niet voldoende is. Echter, in Rotterdam centrum, heb ik nog nooit last gehad van een slecht bereik. Misschien even langs een winkel van Vodafone gaan en vragen naar een nieuwe simkaart. Misschien helpt dit? Doe ook eens de Vodafone Netwerk controle en geef je klacht aan op deze site

Om weg te gaan omdat er nu een andere naam staat, is natuurlijk gewoon kul (maar dat is mijn mening). In het begin was ik er ook erg op tegen maar heb inmiddels uitleg gehad van Vodafone en begrijp nu dat ze het met de juiste intentie hebben gedaan. En dat het nu wel weer terug mag naar de oude Netwerk naam, mee eens. Maar alleen hierom weg te willen, nee, dit snap ik echt niet.  

Heb je storing, problemen met het netwerk, probeer bovenstaande eens en misschien helpt het. 

Dave!

Gedreven Raadgever
  • 191Posts
  • 13Oplossingen
  • 53Likes

Beste @WHTT 

 

Hier in IOS staat ook VFNL Stay Connected en valt best mee hoor als lichtkrant, want als je de telefoon of device uit hebt, zie je dit nergens en bij aanzetten moet het in de bovenhoek zichtbaar zijn zodat men er weinig last van heeft. En je ziet de naam maar 1 keer oplichten en hij gaat ook soms naar Vodafone NL over.

Maar zou jammer zijn als je hier om overstapt, er zijn betere redenen lijkt mij om over te stappen, met duurdere abonnementen of andere optie’s.

 

Dit is een klein stukje service die ze naar de klant brengen om zo te melden dat Vodafone iedereen geconnect wil houden en dat ze iedereen sterkte en kracht bieden. Zo kan je het ook zien als een stukje klantenservice.

SerenaC

Nieuwkomer
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Heel Nederland versoepelt. Stop dus alsjeblieft met die irritante lichtkrant!!!

Marketingspelletje heeft nu lang genoeg geduurd. 

Dave!

Gedreven Raadgever
  • 191Posts
  • 13Oplossingen
  • 53Likes

@SerenaC 

 

Kijk eens op de Vodafone Netwerk controle en geef je klacht aan op deze site.

 

Hopelijk wordt je probleem dan opgelost.

JJW

Nieuwkomer
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Jammer dat marketing dit soort acties bedenkt. 0 toegevoegde waarde, alleen ergernis door een constant bewegende en afleidende tekstregel op iOS. Nu maar mobiele data op 3G gezet, dan zie je weer Vodafone NL als carrier name. Lekker connected… Bedenk liever acties met toegevoegde waarde...

Daan25

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Nu toch veel dingen weer een beetje normaal worden: is er al bekend wanneer Vodafone de netwerknaam weer gewoon gaat terug veranderen naar “Vodafone NL”? Ik vind het nog steeds vervelend om dat de hele tijd bovenaan mijn scherm te zien bewegen, en zie er echt de toegevoegde waarde niet (meer) van in.

metbril

Nieuwkomer
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Per vandaag overgestapt op Vodafone bij mijn werkgever. Wat irritant is die veel te lange en steeds bewegende netwerknaam op mijn iPhone SE. Wat leidt dat af zeg! En het voegt echt werkelijk NIETS toe. 

SK81

Nieuwkomer
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Voor de mensen met een Android telefoon en zich aan de naam storen. Ff bij je weergave instellingen kijken. Onder meer weergave instellingen staat de optie naam provider weergeven aan/uit. 

Robbie87

Meedenker
  • 23Posts
  • 1Oplossingen
  • 7Likes

Waneer gaan wij weer terug naar Vodafone NL? ipv VFNL stay connected

De Heer

Nieuwkomer
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Maanden verder en met de verspreiding van het virus op retour, weet Vodafone mijn gemoedstoestand nog elke ochtend aan te tasten aan de hand van een 'providernaam' met de aesthetische waarde van een drol. Een, vanwege de exorbitante lengte, constant heen-en-weer scrollende drol welteverstaan.

Wanneer brengt men de - louter - negatieve reacties naar de top, zodat de realisatie zich daar kan beginnen te manifesteren dat deze actie volslagen ongewenst is voor de gemiddelde Vodafone klant?

Of kunnen wij dit soort noviteiten in de toekomst vaker verwachten? Een 'VFNL #StayOutOfMiddleAfrica', in al haar scrollende glorie, wanneer er een nieuwe Ebola-uitbraak in midden-Afrika plaatsvindt, wellicht?

 

Met minachtende groet,

 

Een ontevreden klant

MG85

Nieuwkomer
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

3 maanden verder en deze foute marketingstunt is nog steeds actief.  Behoorlijk irritant en geen klant die erom gevraagd heeft. Ik heb nu mijn mobiele data maar naar 3G terug gezet om van die carriernaam af te komen. Omdat jullie dat ook uitgefaseerd hebben ben ik inmiddels buitenshuis helemaal niet meer connected. Wanneer draaien jullie dit eindelijk terug, of komen jullie met een antwoord, anders dan ‘weten we nog niet’? Zeker gezien de vele reacties van betalende klanten hier op het forum.

Vodafone Info
Community Developer
Community Developer
  • 316Posts
  • 27Oplossingen
  • 218Likes

Update 1 juli 2020

VFNL #StayConnected wordt weer vodafone NL

Wij hernoemen onze tijdelijke netwerknaam “VFNL #StayConnected” naar het vertrouwde “vodafone NL”. Nu de situatie rondom Corona stap voor stap normaliseert, is dit met het oog op de zomervakantie handiger. Zo weten Vodafone-klanten uit het buitenland ook dat ze roamen op het vodafone NL-netwerk.

Uiteraard blijven we ervoor zorgen dat onze klanten verbonden blijven met hun dierbaren. De aangepaste netwerknaam verschijnt weer in het scherm zodra je je toestel uit -en aanzet. Bij sommige toestellen is aan-en uitzetten van de vliegtuigstand (flight mode) al genoeg.

Robbie87

Meedenker
  • 23Posts
  • 1Oplossingen
  • 7Likes

Erg fijn dat het weer terug gaat naar Vodafone NL

Luijkx

Nieuwkomer
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes

Hehe eindelijk weer normaal Vodafone op mijn telefoon. Heb je echt geërgerd aan die stomme nutteloze actie. 

WHTT

Nieuwkomer
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Eindelijk weer Vodafone NL in mijn scherm, zoals het hoort.

Vodafone, misschien moeten jullie dit niet meer doen? Ervoor zorgen dat mensen verbonden blijven is jullie werk en het doel van een telefoon, daar is het ooit voor uitgevonden. Het benadrukken dat je verbonden moet blijven hoeft er niet op te staan. In de zomer zet de firma Spa toch ook niet “#Stayhydrated” op hun flessen? Ik kan toch zelf ook wel bedenken dat ik moet drinken als het warm is?

Ondanks dat ik blij ben dat het weer normaal is, zie ik het nog steeds als verkapte marketing. Ik word al continue geconfronteerd met pijlen op de vloer, tape, afzetlint en weet ik veel wat. Ik kon laatst de route naar de kassa in een tankstation niet eens normaal vinden. 

Kortom, laten we vooral NORMAAL doen ipv het tijdelijke abnormaal blijven benadrukken. Dank. 

 

Volgens mij is bijna iedereen op dit forum  (behalve @Dave- en @Energieboy ) het erover eens dat dit goedkope en vooral irritante marketing is. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties op dit artikel.

Uitgelicht topic