Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes

Vodafone neemt afscheid van Napster

Vodafone stopt met het aanbieden van Napser. Heb je nog een actief Napster abonnement via Vodafone? Dan eindigt dit abonnement tussen 12 juni en 11 juli 2020. Maar geen zorgen; je kan de muziekdienst eenvoudig blijven gebruiken door het abonnement te heractiveren via Napster.


Als je Napster gebruikt via Vodafone, ontvang je tussen 12 mei en 11 juni een sms’je van ons dat je abonnement stopt. Welke dag dit precies is, hangt af van de het moment waarop het abonnement ooit is gestart.
Daarna ontvang je precies één maand later; tussen 12 juni en 11 juli, weer een sms'je dat Napster ook daadwerkelijk is gestopt. 

Wil je Napster toch blijven gebruiken? Heractiveer dan eenvoudig het (bestaande) abonnement via Napster met een andere betaalmethode. In het vervolg betaal je dan dus direct aan Napster en niet meer via Vodafone. Je ontvangt een e-mail van Napster met instructies nadat het abonnement via Vodafone is beëindigd.

 

Aanvullende informatie
 

Wat gebeurt er met mijn afspeellijsten?
Gebruik je voor de heractivatie via Napster de bestaande accountgegevens, dan kun ook je blijven luisteren naar je bestaande playlists. Houd er rekening mee dat je het e-mailadres en de overige gegevens gebruikt, die je ook bij Vodafone had geregistreerd. 

Welke betaalmethodes biedt Napster zelf aan?
Als je je account heractiveert via Napster kun je één van de volgende betaalmethodes selecteren: iDEAL, creditcard of Paypal.

Is het mogelijk om mijn betaalmethode voor Napster al eerder te wijzigen?
Nee, het is niet mogelijk om je betaalmethode te wijzigen voordat je Napster abonnement via Vodafone is beëindigd.

Wanneer ontvang ik bericht van Napster om mijn account te heractiveren?
Nadat je abonnement is gestopt en je geen gebruik meer kunt maken van de dienst, stuurt Napster binnen 3 dagen een e-mail met instructies om je account te heractiveren. 

Ik heb geen bericht ontvangen van Napster om mijn account te heractiveren.
Kijk eerst of de e-mail niet per ongeluk in je spambox terecht is gekomen. Is dit niet het geval en is je Napster abonnement al meer dan 3 dagen geleden beëindigd? Neem dan
contact op met Napster.

Ik zie toch nog kosten op mijn factuur voor Napster, hoe kan dit? 
Eventuele betalingen voor Napster via Vodafone stoppen automatisch. Als je Napster abonnement in mei voor het laatst is verlengd, zie je deze kosten nog op de factuur van juni.

Ga jij je Napster account heractiveren? Of heb jij een vraag of opmerking die hier niet tussen staat? Plaats dan een reactie onder dit topic. De Community helpt jou graag! 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties op dit artikel.

Uitgelicht topic