Ewout
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Vodafone NEXT - Tijd voor een nieuwe smartphone?

Bij een 2 jarig abonnement moet je 20 maanden wachten tot je een nieuwe telefoon kunt kiezen. Maar wat als jouw mobiele telefoon eerder kapot is? Of je wilt al eerder pronken met een nieuw toestel? Dan snappen we dat je niet langer wilt wachten, daarom is er nu Vodafone NEXT.

Wat is Vodafone NEXT?
Met Vodafone NEXT kun je 4 maanden na de start van je contract al kiezen voor een nieuwe smartphone. Het maakt niet uit wat de reden hiervoor is. Je hoeft dus nooit meer lang te wachten tot je weer mag verlengen. Vodafone NEXT is tevens een gratis service, dat maakt het extra aantrekkelijk om eerder te verlengen.
Heb je een Sim Only? Dan mag je al na 2 maanden gebruik maken van Vodafone NEXT. 

Hoe werkt Vodafone NEXT?
Als je al een abonnement hebt betaal je eerst alleen je eventuele huidige toestel af. Vervolgens kun je kiezen voor een nieuwe telefoon met abonnement. Je kunt het huidige toestel eventueel inruilen bij Vodafone voor een bedrag in euro's of je verkoopt het bijvoorbeeld zelf op Marktplaats. Bij een Sim Only is het afbetalen van het toestel uiteraard niet van toepassing.

In dit filmpje leggen we nog eens duidelijk uit hoe NEXT werkt. En in deze video bekijk je een rekenvoorbeeld. 

Zodra je gebruik wilt maken van Vodafone NEXT bel je gratis met onze verkoopafdeling via 1201. Kies in het keuzemenu voor de optie bestellingen en vervolgens voor Vodafone NEXT. Ben je nog geen klant? Neem dan gratis contact op via 0800-0560. Meer informatie, de voorwaarden en een rekenvoorbeeld vind je terug op onze website. Het is sinds november 2016 ook mogelijk om NEXT in een van onze winkels aan te vragen.

Veel gestelde vragen

 

  • Moet ik mijn toestel verplicht inruilen? Nee, het is niet verplicht om je toestel in te ruilen. Je mag het oude toestel ook houden, zodat je het bijvoorbeeld aan een vriend of familielid kan geven of je het zelf kan verkopen op Marktplaats.
     
  • Moet ik al mijn abonnementskosten afbetalen?Nee, bij gebruik van NEXT betaal je alleen je toestel af. Je betaalt niet de overige abonnementskosten van je oude contract en abonnement.

  • Waarom moet ik mijn huidige toestel afbetalen? Heb je bij het afsluiten van je abonnement gekozen om het toestel niet in één keer te betalen? Dan is het toestel tijdens je gebruik van NEXT nog niet afbetaald.
  • Kan ik met NEXT ook in de winkel een nieuw toestel direct aanschaffen? Ja, sinds november 2016 is NEXT ook mogelijk via een van onze winkels.
  • Kan ik met NEXT ook online een nieuw toestel bestellen? Nee, het is niet mogelijk om online een nieuwe toestel te kiezen bij gebruik van NEXT
  • Hoe wordt de inruilwaarde van mijn huidige toestel berekend? Hiervoor wordt de inruilwaarde aangehouden van Vodafone Inruildeals, je kunt dit altijd opvragen en meteen regelen via deze site.
  • Waarom moet ik opnieuw een abonnement van 24 maanden aanschaffen? We maken het kiezen van een nieuwe telefoon tijdens je contract al heel flexibel. Het enige wat wij er van jou voor terug vragen is dat je je weer 24 maanden bij ons klant blijft. Je kunt 4 maanden na je verlenging met NEXT wel weer opnieuw gebruik maken van NEXT.
97 Reacties
dooley

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
had de vraag al ergens anders gesteld, maar wellicht dat dit een beter topic hiervoor is
ik wil een preorder op de nieuwe note 7, momenteel heb ik een sim-only abbo van 4 maanden oud
kan een preorder icm vodafone next, of moet ik echt wachten, tot het toestel volledig verkrijgbaar is?
Anonymous
Niet van toepassing
Ook met een Sim Only kun je gebruik maken van NEXT. Hiervoor kun je bellen met 1201. Kies dan de optie "bestellingen" en vervolgens "NEXT"

Zodra het nieuwe abonnement met in gaat geldt Vodafone next ook voor jou.
dooley

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
abonnement ging in op 16 april, dus dan heb ik al vodafone next
Anonymous
Niet van toepassing
Zoals ik hierboven al aangaf kun je bij een sim only contact opnemen met de klantenservice om alsnog een toestel er bij te nemen.
dooley

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
ok, bedankt, maar qua abonnement wil ik ook nog wel upgraden... 1GB per maand is toch te weinig 🙂
Anonymous
Niet van toepassing
Dan raad ik je aan dit ook meteen kenbaar te maken zodat ze meteen kunnen checken wat de mogelijkheden zijn. Had je al een bepaald toestel op het oog?
Dunc1991

Nieuwkomer
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Goedemorgen,

Ik ben overgestapt van t-mobile naar vodafone en heb afgelopen week een vodafone red abonnement afgesloten via typhone.nl inclusief toestel. Stel nu dat over bijvoorbeeld een jaar mijn toestel kapot gaat. Dan kan ik dus de maandelijkse toestelbetaling tot het einde van de looptijd afbetalen en telefonisch via vodafone mijn abonnement verlengen voor 2 jaar inclusief een nieuw toestel?


Met vriendelijke groet,
Duncan Philippa
dooley

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
steven
yep de note 7 die eraan komt 🙂
vandaar mijn vraag of een preorder gecombineerd kan worden... maar goed, anders ff wachten tot september
Anonymous
Niet van toepassing
Dat klopt inderdaad 🙂
Anonymous
Niet van toepassing
Nog even geduld inderdaad, maar kan me goed voorstellen dat je hem wilt hebben 😉
Fries1990

Meedenker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
Goedenavond,

Heb nu sinds 2015 een red abbo bij jullie. Nu heb ik gebeld met de klantenservice en de 1 zegt aan de telefoon dat het wel mogelijk is maar dat ze het gaan uitzoeken voor mij. Helaas 2 weken gewacht op een antwoord dus zelf maar gebeld en toen werd mij verteld dat het niet mogelijk is, zonder enige uitleg. Dus was een beetje verbaasd over dat antwoord. Want mijn iphone 5s is wel aan vervaning toe namelijk.

Met vriendelijke groet,
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hoi ,

Hier een aantal dingen die je wilt weten over Vodafone NEXT:


  • Heb je een abonnement aangesloten na 4 april 2016? Dan kun je kiezen voor Vodafone NEXT.
  • Heb je een abonnement vóór 4 april 2016 aangesloten en heb je New Phone Every Year? Dan kun je (als je voldoet aan de voorwaarden) Vodafone NEXT gebruiken. Het bedrag wat je al betaald hebt voor New Phone Every Year kun je terug krijgen.

Voor de website over Vodafone NEXT klik hier.
Lvdlaan79

Nieuwkomer
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo, ik heb Vodafone red met New Phone every Year, maar als ik gebruik wil maken van NEXT geeft de klantenservice en de Chat beide aan dat dit niet mogelijk is.

Is dit een fout op de website of is nog niet iedereen op de hoogte?

Lubbert
Jackie
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 686Posts
  • 21Oplossingen
  • 63Likes
De informatie op de website klopt: Heb je een abonnement na 3 april 2016 aangesloten en heb je New Phone Every Year? Dan kun je (als je voldoet aan de voorwaarden) Vodafone NEXT gebruiken. Het bedrag wat je al betaald hebt voor New Phone Every Year kun je terug krijgen. Ik raad je aan nogmaals contact op te nemen met 1201. Kies in het keuzemenu voor de optie bestellingen (en vervolgens Vodafone NEXT).
fliros

Nieuwkomer
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo,

Ik vind dit een mooie service alleen erg jammer dat deze niet beschikbaar is voor alle bestaande klanten. In mijn ogen geen beloning voor jarenlang trouw klant zijn, en ik vraag mij ook af wat de reden is om deze service niet voor iedereen beschikbaar te maken. Dit zou een mooi moment zijn om te verlengen; op het moment dat ik kan verlengen zijn de nieuwe toestellen net nog niet verschenen. Dat betekent dus dat ik ga wachten tot het abonnement helemaal verlopen is. Dan kan ik wel weer vrij gaan rondkijken naar de beste deal.

mvg

Floris
Thomas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 428Posts
  • 21Oplossingen
  • 17Likes
, het is voor Vodafone erg moeilijk om zo’n omvangrijke nieuwe service met terugwerkende kracht door te voeren. Vodafone Next sluit goed aan op het systeem van Big Red, dat in april is ingevoerd. Daarom zul je eerst gebruik moeten maken van een van onze nieuwere abonnementsvormen om hier gebruik van te maken. Vodafone is uiteraard altijd aan het onderzoeken of de service nog beter kan. Dus wie weet wat er in de komende maanden kan gebeuren.

Je kunt altijd bellen met 0800-0200976 om te kijken of het mogelijk is om jouw abonnement om te zetten naar een nieuwere vorm (en daarna dan gebruik maken van NEXT). Dit betekent dan in veel gevallen wel, dat je direct je huidige toestel zult moeten afkopen.
Shiyamala

Nieuwkomer
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb nu een sim only afgesloten na de opgegeven datum... Wat als ik Vodafone Next wil gebruiken, maar dan met een toestel wat jullie als winkel niet leveren? Het gaat om de LG Nexus 5X.
Jackie
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 686Posts
  • 21Oplossingen
  • 63Likes
Shiyamala , dat is helaas niet mogelijk. Je abonnement wordt bij het gebruiken van Vodafone NEXT direct verlengd. Dit kan dus alleen met toestellen die Vodafone zelf aanbiedt.
caroden

Gedreven Ontdekker
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 10Likes
Ik heb zojuist mijn RED abo verlengd. Kan ik nu wel gebruik maken van NEXT? Of moet ik New Phone Every Year activeren?
Anonymous
Niet van toepassing
Hoi
Met welk abonnement en hoeveel data heb je verlengt?
Is het namelijk de nieuwe variant dan maak je automatisch gebruik van Vodafone Next. Is het de oude variant dan kun je gevruik maken van New Phone Every Year. NPEY dien je wel te activeren. Mocht je het niet zeker weten dan kun je hierover contact opnemen met de klantenservice. Ik heb helaas niet de mogelijkheid om het vanuit hier voor je te controleren. Dit is puur omdat wij niet inde sytsemen kunnen ivm jou privacy.
caroden

Gedreven Ontdekker
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 10Likes
Hoi steven, bedankt voor de reactie.

Ik heb nu een 2-jarig RED met 5gb.
caroden

Gedreven Ontdekker
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 10Likes
Dat is een nieuwe abo, toch? Dus dan heb ik automatisch NEXT?
Anonymous
Niet van toepassing
Dat is inderdaad een van de nieuwe abonnementen. Je hoeft verder niks te doen. Vodafone Next geldt voor de nieuwere abonnementen 🙂
caroden

Gedreven Ontdekker
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 10Likes
Super ????
Anonymous
Niet van toepassing
🙂 alvast een fijn weekend
caroden

Gedreven Ontdekker
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 10Likes
Van hetzelfde steven
sljmcoppens

Nieuwkomer
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Goedemiddag,

Op 3-11-16 heb ik mijn abonnement verlengt met SimOnly omdat ik in eerste instantie wilde wachten met het verlengen van mijn abonnement tot de nieuwe Samsung Galaxy S8 uitkomt. Telefonisch werd ik geinformeerd over de mogelijkheid om het contract open te breken zodra deze telefoon bestelbaar is. Mag ik dit dan zien als de Vodafone Next mogelijkheid?

Graag zou ik wat uitleg ontvangen hoe dit werkt, omdat ik nu toch wat begin te twijfelen of ik niet voor de Galaxy s7 moet kiezen die al beschikbaar is. (mijn huidige tellie begint wat mankementen te vertonen en weet niet of deze het volhoudt tot maart 2017).

Op My Vodafone zie ik dat mijn startdatum van het nieuwe SimOnly abonnement 05-02-17 betreft. Zou dit dan betekenen dat ik pas in 05-06 kan kiezen voor het openbreken van mijn abonnement om alsnog de keuze te maken voor een nieuw toestel? Dit is zo aan de telefoon namelijk niet duidelijk gemaakt. Het abonnement zou direct ingaan en omdat de telefoon vermoedelijk in februari of maart in de winkel komt, zou deze termijn van 4 maanden verstreken zijn.

Ik ontvang graag een terugkoppeling 🙂

Met vriendelijke groet,

S. Coppens
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
sljmcoppens, bij Sim Only mag je na 2 maanden al overstappen naar een abonnement met toestel. In dat geval zou het dus per 5 april al kunnen. Wellicht is er ook nog iets ander mogelijk. Via het Forum kunnen we dit niet controleren. Bel hiervoor gratis met 1201 of 0800-0094.
ssz900

Nieuwkomer
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik vroeg mij af of ik een nieuw abonnement, met Vodafone NEXT, in de winkel moet afsluiten of dat dit bijvoorbeeld ook bij een Vodafone-punt in de Mediamarkt kan? Ik heb nu al een aantal maanden een sim-only en langzaamaan begint mijn telefoon het te begeven.. Het is dus tijd voor een nieuwe!
De reden dat ik vraag of het ook via de Mediamarkt kan is omdat de abonnementen van Vodafone daar goedkoper worden aangeboden. Een Red-abonnement met 5 GB en onbeperkt bellen kost via de Mediamarkt € 38 en via Vodafone € 46, ik vind dit niet helemaal fair voor de trouwe klanten. Hoe zit dit?
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Hi ssz900

Terechte vraag! Het is echter zo dat je alleen direct via Vodafone gebruik kunt maken van Vodafone NEXT. Via externe partijen is deze optie helaas niet beschikbaar. Hoop je zo voldoende te hebben geïnformeerd.
ssz900

Nieuwkomer
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
SerkanDan rest nog de vraag hoe het kan dat je via de Mediamarkt 6 euro per maand minder hoeft te betalen 2 jaar lang? Het is geen abonnement bij de Mediamarkt die je daar afsluit, maar gewoon bij Vodafone.
Thomas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 428Posts
  • 21Oplossingen
  • 17Likes
ssz900 , het kan inderdaad dat Media Markt dit goedkoper aanbiedt. Als externe partij hanteren zij hun eigen prijzen voor de abonnementen die ze aanbieden, ook als deze van Vodafone zijn. Dit wordt door Media Markt zelf bepaald en hier hebben wij ook geen invloed op.
Mitch010

Nieuwkomer
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo,
Ik heb de iPhone 6S nu al een jaar lang, en toch bevalt hij mij niet zo erg ik heb er gewoon te veel problemen mee. Hij is ook opgestuurd geweest naar een reparatie dienst van jullie. Ik zou heel erg graag de nieuwe iPhone 7 willen maar nu is mijn vraag kan dit? Want ik heb gewoon te veel problemen ermee, (mijn abonnement van mijn iPhone 6s loopt af op: 05 augustus 2018) graag zou ik van jullie hierop antwoord willen ontvangen.

Mvg,
Mitchell van Gastel.
Anonymous
Niet van toepassing
Het beste kun je hiervoor inbeelden bij de klantenservice Mitch010
Wij kunnen namelijk niet in de systemen. Het is afhankelijk van het abonnement. Is het abonnement na april 2016 aangesloten, dan kun je hiervan gebruik maken. Is het voor deze tijd aangesloten dan heb je nog een ouder abonnement en dan is het niet mogelijk.
Thomas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 428Posts
  • 21Oplossingen
  • 17Likes
Mitch010 , kijk ook even op de volgende link of je in aanmerking komt voor Vodafone Next: Klik hier. Wanneer je gebruik wilt maken van Next dan betaal je het gedeelte voor het toestel dat bij jouw abonnement zit af en kun je vervolgens opnieuw verlengen. Neem even contact op met onze verkoopafdeling via 0800-0560. Zij kunnen dit voor je nakijken en ook voor je regelen.
kirstengrothe

Nieuwkomer
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoi!
Ik mag weer een nieuwe telefoon + abbo uitkiezen. Al een tijdje eigenlijk maar ik was te lui. Ik hoopte mijn abbonement te mogen houden maar dat kan volgens mij niet. 🙂
Als ik op de overzichtspagina kijk van de beschikbare telefoons, kun je klikken op "Alle kosten op een rijtje".
Dan staat er bij, bijvoorbeeld, de Samsung Galaxy A5 2016, "Totale pakketprijs, per maand, looptijd 2 jaar, 22,50"

Maar als ik hem selecteer, staan er veel hogere prijzen, zelfs met het goedkoopste abbonement! Kan iemand me daarmee helpen? 🙂
Ik heb nu een abbonement voor onbeperkt smsen, 200 belminuten en 1 gig internet voor 20 euro ongeveer en vind het wil prima. Maar mijn opties lijken zich nu te beperken vanaf 30 euro? 😞
Bedankt alvast!
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hey kirstengrothe,

Welkom op het Vodafone forum!

Heb je toevallig contact opgenomen met de sales afdeling? Wellicht dat hun een aanbieding voor je kunnen samenstellen waarmee jij ook tevreden bent :)?

Fijne avond.
Anonymous
Niet van toepassing
Hoi kirstengrothe

De prijs die je zag is zonder het toestel. Zodra je het toestel uitzoekt gaan de prijzen ook omhoog gaan omdat er ook voor het toestel betaald moet worden. Zodra je een toestel gevonden hebt, kun je de hoogte van eenmalig betalen/ maandelijks betalen voor het toestel aanpassen.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Hoi kirstengrothe heb je ondertussen al een nieuwe telefoon + abonnement uitgekozen? Of kunnen we je nog ergens mee helpen?
Maaike1101

Nieuwkomer
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo,

Ik heb 28 januari mijn huidige abonnement afgekocht via Vodafone NEXT, en een nieuw abonnement genomen. Wanneer kan ik een bevestiging ontvangen en nog belangrijker, mijn nieuwe toestel? Ik heb al meerdere medewerkers van Vodafone gesproken en zo'n 4 á 5 verschillende antwoorden gekregen. Misschien dat hier iemand iets weet? Mijn noodtelefoon is het namelijk aan het opgeven.... 🙂

Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
Hoi Maaike1101,

Begrijp ik goed dat je geen e-mail hebt ontvangen wat betreft jouw bestelling?
Wanneer je het nieuwe toestel ontvangt, ligt eraan wanneer het toestel leverbaar is. Sommige telefoons hebben een langere levertijd dan anderen, omdat ze erg geliefd zijn. Helaas hebben wij hier geen inzicht in.

playspel

Nieuwkomer
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Sinds 1 1/2 week wacht ik op enig teken van leven van mijn Vodafone Next aanvraag.

Blijkbaar is niemand in staat de order door te zetten (of men kan met die afdeling geen contact krijgen) of welk slappe melding dan ook. Ook is er via het nummer 1201 geen contact te krijgen met de NEXT afdeling, ook niet als je via bestellingen gaat.

HELP HELP HELP!!!

Gaarne een direct nummer van de NEXT afdeling of iemand die kan verder helpen.
Ik zie bijna geen andere uitweg dan gewoon alles te anuleren en van provider te wisselen....


Anonymous
Niet van toepassing
Ai dat klinkt niet goed playspel
Het beste kun je hiervoor bellen met 1201. Zij hebben geen direct nummer????
playspel

Nieuwkomer
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Steven-

Die heb ik al 3x geprobeert, maar kunnen me niets vertellen, alleen dat de order nog niet verder is verwerkt.
De afdeling van verwerking is blijkbaar voor mijj niet te bereiken (soort van koningen en prinsessen werken daar ?) en ook kan de bestelling afdeling niet met die afdeling communiceren.

Ik kan hier dus helemaal niets mee, ik heb nog nooit zoiets meegemaakt dat een afdeling totaal wordt afgeschermd om dingen gedaan te krijgen.

1201 kan alleen zien dat ik een order heb geplaatst, maar kan zelf niets door zetten, en me niet doorverbinden en ook zelf geen contact met de betreffende afdeling hebben.. Dat is echt te raar voor woorden..

Mijn laatste oproep tot Hulp !!!

Met vriendelijke groet,




Anonymous
Niet van toepassing
Het klopt dat het backoffice die dit verwerkt niet telefonisch bereikbaar is. De collega's aan de telefoon kunnen dit wel doorspelen via een case voor je.
playspel

Nieuwkomer
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Steven-

Dat klopt, in elk geval werdt dat vorige week ook al een keer gezegt door een van de medewerkers.
Die zou ook een mail/verzoek doorsturen (afgelopen woensdag).

Ook daar heb ik geen vervolg op gekregen.

Ik heb in een laatste poging net nog contact gehad met 1201, de medewerker zelf kon mij alleen doorverbinden naar een andere afdeling (ik denk vodafone next) die kon mij wel vertellen dat ik een order had geplaatst (woooow) maar kon ook zien dat deze nog niet was verwerkt.. (pfff verwerk hem dan gewoon) maar kon ook niet meer doen dan een mail doorsturen met het verzoek de order te verwerken.. Kom op mensen, hoe moeilijk kan het zijn.

Wat deze mij ook kon vertellen, dat het normaal is een order pas na ongeveer 10 dagen wordt verwerkt.
#$%@# 10 dagen. Dat is nog uit de tijd dat contracten met hamer en beitel in steen werden gehakt.

Dit is een mooi moment voor mensen die ook in dit traject willen stappen een vraag.. wil je minimaal 10 dagen in de wacht staan ?

Al met al nog geen bevestiging o.i.d. dus, alleen de belofte van een medewerker dat hij een mail stuurd naar een voor mij nog niet bestaande afdeling. Waar ik dan uiteraard geen bevestiging van krijg of dit ook gebeurd is..

Ik beraad me nog of ik hiermee verder wil gaan...

Met vriendelijke groet,
playspel

Nieuwkomer
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Je gaat het niet geloven.. maar ik wacht nog steeds op mij telefoon via het geweldige VODAFONE NOOIT NIET NEXT.

Wat is het een ... bedrijf toch eigenlijk. Als wij iemand zo langs zouden laten wachten, dan blijft er geen klant meer over.
Na afloop van dit abbo, noooooiiit meer Vodafone. Dit is echt het meest klant ontvriendelijke bedrijf wat ik ken.

Mijn telefoon staat nu al 4 dagen inmiddels op "gereed voor verzending" HELEMAAL DUS NIET.
Houd op met liegen tegen me.!!!!

Vandaag maar weer gebeld, niet dat het enig zin heeft want die mensen kunnen helemaal niets voor je betekenen.
Dus om hun nou de huid vol te schelden heeft totaal geen zin. (en doe ik dus ook niet)

Maar ik wil echt iedereen waarschuwen!!! DOE HET NIET !! NIET BIJ VODAFONE..

Tenzij je gewoon in de maling wilt worden genomen en weken wilt wachten.

Met nog steeds vriendelijke groet..,,

playspel

Nieuwkomer
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Voor degene die dacht, nu is het toch wel een keer gedaan,,,, nee dus.
De elende gaat gewoon door.

Vandaag toch nog maar een keer de wachttijd van minimaal 20 minuten doorbroken.
Want blijkbaar is het toevalling als ik bel altijd heel druk.. (tijd voor extra personeel ??)

Eerst maar naar 1201 keuze bestellingen - keuze vodafone NEXT.
De afdeling NEXT kan niets. ook niet in je bestelling kijken. Waarom zit deze keuze dan onder bestellingen ?

Goed, doorverbinden kan blijkbaar een bedrijf dat als hoofdfunctie telefonie heeft niet.
Dus of ik weer minimaal 20 minuten in de wacht wil staan op een ander nummer.

Volgende afdeling., en we leggen weer het hele verhaal uit, blijkbaar heeft er nog nooit iemand van een logboek gehoort die je voor een klant kunt bijhouden oid.. maar goed.

Nee meneer, uw bestelling hebben wij door gegeven aan het distri centrum en kunt u binnen kort verwachten.
hahahaha nee dus. dat liegen jullie al 7 dagen tegen mij.

Dame in overleg oid, wat blijkt !!!!
Meneer, ik zie dat uw order vast staat.

PPPPFFfffffffffffffffffffffffffffff en dat konden al de voorgangers niet zien ? mm of het is weer een lul verhaal (ja men wordt wat sceptisch)

Nu zou de order echt moeten door gaan, en zou ik in 2 werkdagen bericht van verzending moeten ontvangen...

Nou, we zijn benieuwd.. tot dinsdag lieve forum mensen.

Met iets mindere vriendelijke groet,


Dewanti

Nieuwkomer
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ik ben al jaren goede klanten van Vodafone maar ik ben nu heel erg teleurgesteld met die klantenservice van Vodafone next ! Ze zijn onaardig en arrogant . Zo handel je bij telefonische . Ze helpen me niet !!
Dewanti

Nieuwkomer
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ja eindelijk ! Ik ben heel goed geholpen door de winkel van Vodafone in Zevenaar !! ????
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties op dit artikel.

Uitgelicht topic