Wat is het precies?
Met Vodafone Inruildeals kun je een oud toestel of tablet inruilen. De waarde van het toestel kun je direct inzetten bij bijvoorbeeld een verlenging in de Vodafone winkel óf online.
Hoe werkt het?
Neem het toestel of de tablet mee naar de winkel. Daar stelt de medewerker aan hand van een checklist de inruilwaarde vast. Daarna kies jíj hoe je deze korting wilt inzetten. Je hebt de volgende opties:
Wie kan hier gebruik van maken?
Iedereen, zowel Vodafone klanten als nog-niet-Vodafone klanten.
Hoe bepaalt Vodafone de waarde van mijn toestel?
Vodafone kijkt naar de markt en de gemiddelde restwaarde van de telefoon of de tablet. Top toestellen of tablets van 1 tot 2 jaar geleden hebben nu het meeste waarde bij de inruil.
Waar wordt naar gekeken bij het inruilen?
Kan een verkoper mij direct vertellen wat de waarde van het toestel of de tablet is?
Ja dat kan.
Kan ik het bedrag direct besteden in de winkel?
Ja dat kan. Je kunt kiezen om het bedrag in de winkel te besteden, op je rekening laten storten of te doneren aan een goed doel.
Wat is het voordeel als ik van Inruildeals gebruik maak?
Kan ik het geld van de inruildeal opsplitsen?
Ja, dat kan! Als je in de winkel een hoger bedrag voor je toestel of tablet terug krijgt, is de enige voorwaarde dat je 75% van het bedrag in de winkel ook gebruikt. Daarnaast kun je het volledige bedrag ook opsplitsen als je besluit het in de winkel uit te geven; bijvoorbeeld aan het toestel en een accessoire.
Aan welke goede doelen kan ik mijn inruilwaarde schenken?
Je kunt doneren aan één goed doel: Stichting de Opkikker.
Waarom biedt Vodafone dit alternatief aan?
Zoals je hier kunt lezen heeft VodafoneZiggo als interne doelstelling om op duurzame en ecologisch verantwoorde manier te werk te gaan. Inruildeals sluiten hier natuurlijk mooi op aan. Met Inruildeals krijgt je toestel een 2e leven. Als het toestel niet in zijn geheel kan worden hergebruikt, dan worden de losse onderdelen eruit gehaald en op een ecologisch verantwoorde manier gerecycled. Op die manier dragen we met zijn allen op deze manier bij aan een duurzaam en beter milieu.
Ik krijg het geld niet gestort, wat nu?
Neem telefonisch contact met de Inruildeals klantenservice via 0800 - 022 78 26, van maandag t/m vrijdag 09:00 - 17:30 uur.
Mijn toestel of tablet komt niet in aanmerking voor Inruildeals?
Als je toestel of tablet niet meer in aanmerking komt voor de inruildeals, dan kun je hem laten recyclen.
Dan tot slot nog wat weetjes op een rijtje, zodat je goed voorbereid naar de winkel kunt!