Sander
Community Developer
Community Developer
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 12Likes

Vers van de pers: de iPhone 14

Het is zover, Apple heeft de iPhone 14 aangekondigd. Er liggen 4 types van de iPhone in de spreekwoordelijke schappen, de iPhone 14, de iPhone14 Pro, de iPhone 14 Pro Max en de iPhone 14 Plus. Praat mee over de specs, de nieuwe features en deel je ervaring op de Vodafone Community.

Wat was jouw eerste iPhone?

Het is inmiddels al 15 jaar geleden dat Steve Jobs de eerste iPhone presenteerde. Sindsdien is de iPhone niet meer weg te denken. Terwijl de nieuwe iPhone 14 onderweg is, halen we graag wat herinneringen op en mijmeren we nog even over vroeger. Wat was jouw eerste iPhone en vanaf wanneer ben jij 'hooked' ?

Zoek de verschillen

Twijfel jij tussen de iPhone 14 (Plus) en de iPhone 14 Pro (Max)? We hebben de verschillen voor jou op een rijtje gezet.

< Vergelijk > 

De specificaties van de iPhone 14

💡Vernieuwd design zonder notch

💡 Dynamic Island

💡De Pro-modellen met ProMotion scherm

💡 A15 en A16 Bionox chips

💡 iOS 16

💡 Betere foto's in het donker met Night Mode

61 Reacties
Joshoon

Gedreven Liefhebber
  • 36Posts
  • 0Oplossingen
  • 8Likes

@Andr3 Nou dan is alleen Vodafone de dupe? Want inmiddels is KPN ook al aan het uitleveren naar de koeriers...

Arjennn

Stamgast
  • 96Posts
  • 0Oplossingen
  • 63Likes

Grote kans dat de koeriers de opdracht krijgen om hem tot vrijdag vast te houden. Als Vodafone ze morgen opstuurt (zoals elk jaar) is er niks aan de hand in mijn ogen. Ik heb hem in ieder geval elke keer nog op de dag van de release in huis gehad. De status is toen pas een dag van te voren aangepast (donderdag dus). Procedure wijkt dus nog niets af dan eerdere jaren. 

Nog even spannend!

Sander-80

Stamgast
  • 106Posts
  • 0Oplossingen
  • 115Likes

Ik heb tot nu toe ook iedere keer met de release de iPhone binnen gehad, toch blijft het iedere keer spannend. 
Flink hopen dat we m overmorgen ook binnen krijgen. 

Wel met @Joshoon eens dat de communicatie van VF achterblijft op die van de concurrenten, dit heb ik vorige jaren ook al eens aangegeven. 
ze weten inmiddels echt wel wat ze binnen krijgen of al hebben gekregen. 

Arjennn

Stamgast
  • 96Posts
  • 0Oplossingen
  • 63Likes

Zojuist mail met contract gehad. Status is veranderd naar uitleveren! 

Joshoon

Gedreven Liefhebber
  • 36Posts
  • 0Oplossingen
  • 8Likes

Hier helaas nog niets

Energieboy
Super Expert
Super Expert
  • 10759Posts
  • 3331Oplossingen
  • 2617Likes

Voor de mensen die straks een iPhone 14 hebben, er ligt direct al een update klaar!!
Meer informatie, lees hier iOS.16.0.1 voor iPhone 14 update en BELANGRIJK!!

Nassira

Gedreven Meekijker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

@Sander  mijn vraag die ik 2e stelde is niet beantwoord. Als ik deze voor de 3e schrijf wordt deze dan wel beantwoordt? 

Dankjewel voor de moeit!

heeft Vodafone een actie met een kortingscode (korting 80,-) voor de AirPods Pro als je de nieuwste Iphone besteld zoals de afgelopen 2 jaar?

Ik mag volgende maand mijn abonnement verlengen

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 1614Posts
  • 468Oplossingen
  • 593Likes

@Nassira Sorry dat door alle berichten omtrent de bestellingen jouw vraag over het hoofd is gezien. Volgende keer mag je hier ook gerust een apart topic voor aanmaken. Wat betreft jouw vraag heb ik even geïnformeerd achter de schermen of we de actie van vorig jaar waarbij je een kortingscode kreeg voor de Airpods Pro (bestelling geplaatst in specifieke periode) i.c.m. iPhone 13 opnieuw kunnen verwachten. Helaas moet ik je teleurstellen. Deze actie komt nu i.c.m. de iPhone 14 niet terug. 

Willy.Vaessen

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Mijn eerste iPhone was de 4s in 2012.

Ik herinner me nog goed dat ik eigenlijk fel tegen de iPhone was, want overhyped, overpriced en "gesloten".

Toch was de iPhone toen het enige apparaat waarmee we voor elkaar konden krijgen wat we wilden met gedeelde agenda's. Ik had al maanden lopen klooien met Android en kreeg het delen van agenda's niet voor elkaar en met de iPhone 4s van een kennis probeerde ik het toen en werkte het binnen 5 minuten.

Toen was ik overstag en schaften we een aantal toestellen aan.

Daarna heb ik de 5s gehad, gevolgd door de 1e generatie SE, de 8s, XS, 12 en nu de 13 Pro Max. Ik heb dus wat modellen overgeslagen om diverse redenen en ook de 14 laat ik vooralsnog aan mij voorbijgaan. Het zit er financieel gewoon niet in om weer over te stappen en "vastzitten" in het Apple ecosysteem betekent in mijn optiek niet dat ik elk jaar de nieuwste iPhone moet hebben.

Als er iets vervangen wordt, is 't m'n MacBook, maar daar twijfel ik nog hard over.

roelfsema

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Mijn eerste iPhone was de aller eerste die ooit is uitgekomen, de iPhone of zoals sommigen zeggen de iPhone 2G. Het is een 4Gb versie uit Amerika die ik moest jailbreaken om te kunnen gebruiken.

Ik heb deze nog steeds met alles erbij en is officieeldoor AT&T simlockvrij.

De iPhone 14 hebik niet aangeschaft aangezien ik nog steed blij ben met mijn iPhone 12 Pro.

Ik heb de iPhone, iPhone 3G (simlockvrij uit Belgie gehaald), iPhone 4, iPhone 4S, iPhone 5S, iPhone 6S, iPhone X en nu de iPhone 12 Pro. Heb dus al een aantal gehad.

MikeB

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

iphone 3

iphone4S

iphone5S

iphone6 S plus

iphone7 S plus

iphone XS

i pad 1 

ipad2

ipad3

ipad pro 12,9  3rd gen

ipad pro 12.9 4th gen

macbook pro

Heb op 21 sept iPhone 14 pro Max besteld
Status staat nog steeds op onbekend

wacht nu al voor mijn gevoel al maanden🙈

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties op dit artikel.

Uitgelicht topic