Sander
Community Developer
Community Developer
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 26Likes

De iPhone 14

Dit artikel is gearchiveerd.

 

 

61 Reacties 61
Energieboy
Expert
Expert
  • 11753Posts
  • 3466Oplossingen
  • 3088Likes

Mijn eerste iPhone was de tweede iPhone dit uit kwam. Had de eerste gezien en dacht, die moet ik hebben. Het koste mij wel even om alles bij elkaar te sparen, maar toen had ik hem. Ik weet nog wel, gekocht bij T-Mobile en daar ook een lange tijd gehad. Maar daarna overgestapt naar Vodafone en het toestel los gekocht, dat leek mij toch beter en makkelijk. 

Dus al lange tijd een iPhone in mijn bezit en deze schuift elke keer op naar partner, ouders en/of familie. Je kent het wel, elk jaar vraagt er wel iemand of ik nu niet weer een nieuwe moet hebben. Maar dit jaar even niet, mij teveel geld en niet zoveel nieuws met de vorige versie. Misschien volgend jaar, we wachten af. 

Wil jij ook nog wat leuks kwijt over de nieuwe iPhone? Bekijk dan deze topic

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 226Posts
  • 37Oplossingen
  • 90Likes

Hahaha, heel herkenbaar @Energieboy! Vooral het constant doorgeven van de oudere modellen aan familie/vrienden/kennissen. De 2e iPhone was de 3G-versie denk ik?

 

Hoe zit het met jullie, @Pup, @Sander-80, @Arjennn@flieger, @Ruud001 - Gaat jullie iPhone-historie net zo lang terug?

flieger

Stamgast
  • 187Posts
  • 0Oplossingen
  • 60Likes

@AlexZolang als @Energieboy niet. Ik ben aangehaakt bij de iPhone 4 (volgens mij vanaf toen ook voor het eerst via Vodafone leverbaar). Toen vond ik het design echt prachtig. Dus ook weer blij dat dit weer terug is sinds enige tijd. Sinds die iPhone 4 altijd in de cyclus van elke 2 jaar vernieuwen bij Vodafone meegedraaid. Dit jaar sla ik de 14 Pro dus over, hoewel die wel erg gaaf is!

Arjennn

Stamgast
  • 96Posts
  • 0Oplossingen
  • 63Likes

@Alex  ik geloof dat ik ben aangehaakt sinds de iPhone 4S. Toen een aantal keer jaarlijks het nieuwste toestel gehaald. Tegenwoordig vernieuw ik om de twee jaar. En gelukkig is het dit jaar weer tijd! 

Ruud001

Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 871Likes

Tja, wat moet ik zeggen... Loop al een tijdje mee op dit forum en ben bang dat ik ook dit jaar weer voor het nieuwe model ga. Vanaf de iPhone 4 (en ervoor de iPod) is er voor mij maar een systeem en dat is Apple. Niets tegen Android, maar dit ligt  me gewoon beter. Na de iPhone 4 toen de 4S, 5S, 6 Plus, 6S,  7 Plus, X, XS Max, 11 Pro Max, 12 Pro Max, 13 Pro Max en waarschijnlijk straks de 14 Pro Max. 

Hopelijk wordt dan ook een keer de Apple Watch ondersteund door Vodafone, maar dat is meer een droom....

Arsance

Stamgast
  • 286Posts
  • 0Oplossingen
  • 153Likes

Ik ben er ook weer bij dit jaar. Mijn lijstje: iPhone 3GS de 4s, 5, 6 Plus, 6S Plus, 7 Plus, X, XS Max, iPhone 12 Pro, iPhone 13 Pro Max en vanaf (hopelijk) volgende week de iPhone 14 Pro Max. 

 

Welke kleur gaan jullie nemen? Als ik op de site kijk vind ik de paarse kleur niet heel mooi, maar naar wat video's gekeken te hebben ben ik overtuigd! 

Ruud001

Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 871Likes

@Arsance Waarschijnlijk wordt het de paarse. Ben nog aan het twijfelen...

Ik heb nog even 😂

Arjennn

Stamgast
  • 96Posts
  • 0Oplossingen
  • 63Likes

Hij stond er al vrij ver voor 14.00 op, dus de bestelling is al geplaatst! 😄

 

Is hier weer iemand - net als voorgaande jaren - die de bestelling kan controleren?

Sander-80

Stamgast
  • 106Posts
  • 0Oplossingen
  • 115Likes

Geen doorkomen aan op de bestelpagina's grrrrr

Ruud001

Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 871Likes

Geen doorkomen aan... 😏

Robinhensgens

Stamgast
  • 200Posts
  • 0Oplossingen
  • 110Likes

In de winkel de iPhone 14 pro Max 128 GB Deep Purple besteld. 14:12 bestelling afgerond, 14:20 sms met “je aanvraag is ontvangen” en een mail met “besteloverzicht”. 

Nu dus afwachten of we bij de eerste batch zitten 

 

 

Arjennn

Stamgast
  • 96Posts
  • 0Oplossingen
  • 63Likes

Wat gek dat er zoveel problemen zijn. Dat heb ik voorgaande jaren nog nooit meegemaakt..

Robinhensgens

Stamgast
  • 200Posts
  • 0Oplossingen
  • 110Likes

Ik neem aan dat er ook weer een forum pagina komt met bestel en levertijden?

Sander-80

Stamgast
  • 106Posts
  • 0Oplossingen
  • 115Likes

Ik ook niet, meestal was het 2 uur online en 5 over 2 besteld, nu nog steeds niks besteld, alleen maar laden....ladden...laden...

Arjennn

Stamgast
  • 96Posts
  • 0Oplossingen
  • 63Likes

Dit jaar stond hij er vrij ver voor 14.00 op, ik geloof 13:54 al 😮 

Sander-80

Stamgast
  • 106Posts
  • 0Oplossingen
  • 115Likes

Hier helaas niet zo vroeg. 

Sander-80

Stamgast
  • 106Posts
  • 0Oplossingen
  • 115Likes

Nou, de bestelling staat, alleen zonder ordernummer (??)

 

Iphone 14 pro max 256gb zilver. Nu maar afwachten op meer informatie. 

Arsance

Stamgast
  • 286Posts
  • 0Oplossingen
  • 153Likes

@Sander-80 ordernummer al binnen? Ik heb 2 mails gehad dus zal vast goed doorgekomen zijn. Bestelling staat nog op status onbekend. 

iPhone 14 Pro Max 128gb Deep Purple

Sander-80

Stamgast
  • 106Posts
  • 0Oplossingen
  • 115Likes

@Arsance Ja, ik heb 14:45 besteld en inmiddels ook de sms bevestiging en mail met ordernummer binnen. Nu maar afwachten.

 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic