Sander
Community Developer
Community Developer
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 26Likes

Vanaf nu verkrijgbaar bij Vodafone: de Apple Watch

Vanaf nu is de Apple Watch beschikbaar bij Vodafone. De Apple Watch zit boordevol mogelijkheden. Met de Apple Watch luister je onderweg naar je favoriete muziek, raak je nooit verdwaald met de ingebouwde GPS-navigatie en na het sporten check je eenvoudig je work-out. In combinatie met OneNumber kun je zelfs je telefoon thuis laten. Want met OneNumber ben je gewoon bereikbaar via je Apple Watch. Meer informatie over de nieuwe Apple Watches en OneNumber vind je hier.

 

Kan ik de Apple Watch ook gespreid betalen?
Jazeker. Als klant van Vodafone kan je de smartwatch rentevrij in termijnen betalen. Je kiest zelf je maandbedrag. Een aanbetaling bij aanschaf mag, maar hoeft niet. Als je OneNumber opzegt terwijl je de smartwatch nog aan het afbetalen bent, kun je de resterende termijnen maandelijks blijven aflossen, of alles in één keer.


De verkrijgbare Apple Watch Cellular modellen bij Vodafone

 

< Apple Watch SE > 

 

< Apple Watch Series 9 > 

 

< Apple Watch Ultra 2 > 


FAQ

Ontvang ik als Vodafone-klant korting als ik een smartwatch via Vodafone koop?
We kunnen je geen korting geven op de watch. Wél is OneNumber de eerste 3 maanden helemaal gratis.

 

Wat is OneNumber precies?
Vodafone OneNumber is het digitale abonnement dat je afsluit om je mobiele nummer te koppelen aan je cellular smartwatch. Dit doen wij via eSIM, een digitale simkaart in je smartwatch. Je smartwatch gebruikt dan data en belminuten uit je Vodafone abonnement. Hier lees je alles over OneNumber.

 

Kan ik ook bellen met de Apple Watch zonder mijn telefoon in de buurt?
Bellen met je Apple Watch is mogelijk op verschillende manieren. Heb je een cellular Apple Watch Cellular die is verbonden met het mobiele netwerk? Dan kun je bellen met je mobiele nummer, ook als je iPhone niet in de buurt is.

 

Hoe activeer ik OneNumber?

Heb je de bestelde Apple Watch via Vodafone in huis? Dan activeer je OneNumber simpel in 4 stappen:

 

  1. Open de Watch-app op je iPhone
  2. Ga naar [Mobiel netwerk]
  3. Log in met je My Vodafone account en druk op [Bestellen OneNumber]
  4. Je Apple Watch wordt binnen enkele ogenblikken geactiveerd


Kan ik ook contactloos betalen met de Apple Watch?
Betalen met je Apple Watch kan dankzij de ingebouwde NFC-chip. Hierdoor kun je contactloos betalen via Apple Pay. Dit werkt als volgt:

 

  1. Druk twee keer op de knop aan de zijkant van de Apple Watch.
  2. Kies de kaart waar je mee wilt betalen.
  3. Plaats de Apple Watch bij de contactloze kaartlezer van de betaalterminal.

Staat jouw vraag er niet bij of wil je graag je eerste ervaring met de Apple Watch met de Vodafone Community delen? Laat dan een reactie achter!

2 Reacties
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties op dit artikel.

Uitgelicht topic