Sander
Community Developer
Community Developer
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 26Likes

Storytel vanaf nu beschikbaar bij Vodafone

Met de Storytel app heb jij altijd toegang tot een spannende of ontroerende bestseller. Met méér dan 1 miljoen luisterboeken en ebooks heb je dus altijd een goed boek op zak! Sluit Storytel nu af via Vodafone en luister of lees binnen een paar minuten de beste verhalen.

 

✔️  Je boeken blijven offline bewaard in de app zodat je overal kunt luisteren lezen, ook zonder wifi

✔️  Van klassiekers tot meeslepende biografieën, vind het perfecte verhaal om te luisteren of te lezen

✔️  Betaal iedere maand heel eenvoudig via je Vodafone-factuur, wel zo overzichtelijk

 

Storytel uitproberen?

Wil jij weten of Storytel bij je past? Voeg dan nu Storytel Unlimited eenvoudig toe aan je Vodafone abonnement, lees en luister de eerste 2 maanden onbeperkt voor maar €2,-! Daarna betaal je € 12,99 per maand en is het abonnement altijd opzegbaar.

 

< Zo werkt het activeren > 

 


Een greep uit de Storytel-collectie

Met meer dan een miljoen luisterboeken en ebooks kan het lastig kiezen zijn. Daarom hebben we voor jou een top 5 van boeken gemaakt die allemaal op Storytel te vinden zijn. Heb jij luister- of leestips? Laat het ons weten en deel je persoonlijke favorieten.

 

1. Camino  4.6 - Anya Niewierra

Winnaar van de NS Publieksprijs, boek van het jaar 2023. De absolute bestseller van het moment: al meer dan 150.000 keer verkocht.

De 44-jarige chocolatier Lotte Bonnet woont al jaren gelukkig in Zuid-Limburg met haar man Emil, een voormalige vluchteling uit Bosnië. Maar dan pleegt Emil onverwacht zelfmoord tijdens het lopen van de Camino en blijft Lotte ontredderd achter. Meer weten?

 

2. Ik beloof je dat ik 100 word  4.7 - Peter R. de Vries en Royce de Vries

In het laatste anderhalf jaar van zijn leven hield Peter R. de Vries in het geheim een logboek bij. Vanaf de dag dat hij in aanraking komt met de kroongetuige in het Marengo-proces tot aan de dag van de aanslag op zijn leven (6 juli 2021) doet hij, nauwgezet en bij vlagen met humor, verslag van zijn rol als vertrouwensman van Nabil B. Meer over deze titel.

 

3. Harry Potter en de Geheime Kamer  4.8 - J.K. Rowling

Na een verschrikkelijke vakantie bij zijn gemene oom en tante gaat Harry Potter naar de tweede klas van Zweinsteins Hogeschool voor Hekserij en Hocus Pocus. Maar alleen al om daar te komen blijkt een ware heksentoer te zijn, waarbij een vliegende auto Harry en zijn vriend Ron uitkomst biedt. Na alle avonturen van het vorig schooljaar denkt Harry zich rustig aan zijn lessen te kunnen wijden; Toverdranken, Transfiguratie, Bezweringen, Verweer tegen de Zwarte Kunsten én zijn favoriete sport Zwerkbal. Maar dan hoort hij een mysterieuze stem, vinden er aanslagen plaats en ontdekt hij een wel heel bijzonder dagboek...

 

4. Atlas: Het verhaal van Pa Salt 4.7 - Lucinda Riley en Harry Whittaker

Atlas, het achtste en laatste deel in de Zeven zussen-serie van Lucinda Riley, vertelt het verhaal van Pa Salt en begint in Parijs, 1928. Een voor dood achtergelaten jongen wordt in huis gehaald door een liefdevolle familie. Daar bloeit hij volledig op, maar het blijft een mysterie wie hij écht is. De jongen weigert een woord los te laten over zijn verleden. Net als hij de ellende waarvoor hij is gevlucht bijna is vergeten - evenals de belofte die hij heeft gezworen na te komen - rukt het kwaad op in Europa en weet hij dat hij weer zal moeten vluchten.

 

5. Wij waren, ik ben. Weg uit Ruinerwold  4.6 - Israel van Dorsten

'Op zondag 13 oktober 2019 verliet ik de boerderij waar ik jarenlang vastzat en stapte een café in Ruinerwold binnen. Op dat moment maakte ik me definitief los uit de geloofswereld van mijn vader, die mij vijfentwintig jaar lang in zijn macht had.' Genomineerd voor de NS Publieksprijs van 2023. Lees meer.

 


FAQ

Krijg ik korting als ik Storytel afsluit via Vodafone?

Voor alle informatie omtrent aanbiedingen van Storytel, ga je naar Vodafone.nl/storytel.

 

Kan ik Storytel met meerdere personen gebruiken? 
Ja, je kunt Storyel met meerdere personen gebruiken als je een Storytel Family-account afsluit. Storytel Family kun je met één familielid gebruiken. Storytel Family+ deel je met twee familieleden. 

 

Ik heb al een Storytel abonnement, wat kan ik doen?

Heb je al een betaald abonnement bij Storytel? Zeg dan eerst je bestaande Storytel abonnement op. Nadat je abonnement is afgelopen, kun je Storytel toevoegen aan je Vodafone abonnement. Je kunt gebruikmaken van de via Vodafone aangeboden aanbiedingen, óók als je al eerder een Storytel abonnement hebt gehad.

 

< Naar de volledige FAQ > 

 

 

 

1 Reactie
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties op dit artikel.

Uitgelicht topic