Update 25 oktober 16:11 uur
De storing waardoor een deel van onze klanten problemen hadden met het gebruik van mobiele data, bellen en gebeld worden is verholpen. Excuses voor het ongemak. Ervaar je op dit moment nog problemen met het verbruik van data of bellen & gebeld worden? Herstart dan je toestel. Mocht je daarna nog steeds problemen ervaren, neem hiervoor contact op met onze klantenservice.
Originele bericht
Op dit moment kan het zijn dat je problemen ervaart met het gebruik van mobiele data en bellen en gebeld worden. Tegelijkertijd zijn ook onze interne klantsystemen niet bereikbaar. Het is dus nu niet mogelijk om je gegevens erbij te pakken of wijzigingen door te voeren. Onze excuses voor het ongemak. We doen er alles aan om dit zo snel mogelijk op te lossen.
Zodra er een update is, plaatsen we deze hier. Wil je direct een melding krijgen als er nieuws is? Abonneer je dan op dit topic door rechtsboven bij "Opties" op "Abonneren" te klikken. Je ontvangt dan een e-mail als er een update is. Ben je nog geen lid van onze Community? Maak dan eerst een account aan.
Kom op 3 keer ,ik heb van ellende maar een abbo genomen bij de concurrent om bereikbaar te zijn .want jullie zijn niet meer te vertrouwen .
Al de 3de keer, mijn werkgever en ik zijn hier niet zo blij mee... Zelfs vowifi deed het niet meer, wat bied vodafone als coulance aan?
@Vodafone Info beetje jammer dit wel. Recent overgestapt naar vodafone omdat er minder vaak problemen zouden moeten zijn, en voor de unlimited data/ bellen. Nu werkt het slechter dan KPN en betaal ik veel voor een service die het te vaak achter elkaar niet doet…
Hoelang gaat dit nog duren? We kunnen onze klanten niet bereiken.
Misschien krijgen we gratis bel minuten bij ons onbeperkt bellen en sms’en .dat zou mooi zijn
Jammer van weer een storing. Ik mag gelukkig snel verlengen maar ik denk niet meer bij Vodafone.
Ik neem aan dat we de maand oktober geen abonnementskosten hoeven te betalen. Helaas heb ik net verlengd, als ik dit had geweten was ik overgestapt
Nog een paar maanden .en dan naar t mobile .ben klaar mee
zou er een update gegeven kunnen worden?
Een teruggave van de abonnementskosten over de maand oktober zal een mooi gebaar zijn na de vele, en nu weer, zijnde storingen van de afgelopen tijd.
Graag een update van deze storing, dit duurt nu wel erg lang.
Update 16:11 uur
De storing waardoor een deel van onze klanten problemen hadden met het gebruik van mobiele data, bellen en gebeld worden is verholpen. Excuses voor het ongemak. Ervaar je op dit moment nog problemen met het verbruik van data of bellen & gebeld worden? Herstart dan je toestel. Mocht je daarna nog steeds problemen ervaren, neem hiervoor contact op met onze klantenservice.
Dank je.
3 keer is scheepsrecht ,maar ik vermoed dat de vierde er aan komt.
Enkele maanden geleden problemen met een factuur. Volgens Vodafone zou er een rekening van bijna €900 niet zijn betaald. Klantenservice zag dat het niet klopte. Maar toch bleven herinneren komen en dreigingen met incassobureaus. Niets wilde ze compenseren.
Ik vind inderdaad dat een maand geen abonnementskosten wel het minste is wat Vodafone kan doen nu na deze 3e storing en de mogelijkheid om kosteloze het abonnement op te zeggen.
Ik kan me voorstellen dat jullie meer informatie willen over de storing. De storing die op maandag 25 oktober ontstond is inmiddels opgelost. Door een complex verbindingsprobleem tussen twee datacenters ontstond er een storing in ons netwerk. Hierdoor kon een deel van onze klanten niet bellen en internetten. Wij onderzoeken hoe dit verbindingsprobleem kon optreden.
Wij realiseren welke impact deze verstoringen op onze klanten heeft. In onze werkwijze staat kwaliteit en beschikbaarheid van onze diensten centraal. We hebben een lange tijd van stabiele dienstverlening gekend zoals klanten dat van ons mogen verwachten. De storing van maandag 25 oktober is een op zichzelf staand incident en er is geen verband met de storingen van dinsdag 12 oktober en donderdag 14 oktober. De drie storingen ontstonden op verschillende locaties en kenden verschillende oorzaken.
Wij hebben een analyse op de eerdere storingen uitgevoerd en implementeren verbeteracties om soortgelijke storingen in de toekomst te voorkomen. Bij de eerste storing van 12 oktober ging het om een beschadigde database, bij die van 14 oktober om een menselijke fout en bij de laatste storing van 25 oktober om een complex verbindingsprobleem tussen twee datacenters.
Wij vinden het zeer vervelend dat onze klanten vandaag hinder hebben ondervonden van deze storing en daarvoor bieden wij onze oprechte excuses aan.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.