Vodafone Info
Community Developer
Community Developer
  • 316Posts
  • 27Oplossingen
  • 218Likes

Samen door!

Vanaf vandaag start onze “Samen door” campagne. Vooral nu is het ongelooflijk belangrijk om met elkaar verbonden te zijn én te blijven. Met onze producten en diensten kunnen miljoenen mensen samenwerken, online lessen volgen en huiswerk maken. En samen sporten of muziek maken doe je nu gewoon online.


“Samen door” laat zien dat we meer dan ooit beseffen hoe belangrijk verbondenheid is. Daarvoor heb je een goed netwerk nodig. Vodafone wilt op deze manier laten weten dat wij klaarstaan voor jullie, zeker nu. Wij zorgen dat onze klanten met elkaar verbonden kunnen blijven met ons krachtige GigaNet.

Wat is GigaNet?
GigaNet is de naam van het netwerk van Vodafone & Ziggo samen. Zo blijven we maximaal verbonden met vaste lijnen én via mobiel. We blijven dus werken aan nog hogere snelheden en meer netwerkcapaciteit voor al je mobiele apparaten. Lees meer informatie over GigaNet op deze pagina

Heb je vragen of opmerkingen? Laat het ons weten in de reacties!

5 Reacties
Monique 010

Meedenker
  • 29Posts
  • 0Oplossingen
  • 14Likes

Persoonlijk heb ik juist het idee dat ik sinds begin deze week ongeveer qua snelheid achteruit ben gegaan..?
Mailtjes met bijlage verzenden gaat zeer traag, soms ook minder goed verstaanbaar tijdens een telefoongesprek.
Terwijl ik op dezelfde locatie en als anders. Heb mobiel al keer opnieuw opgestart, helaas zonder verbetering..

Vodnlru

Gedreven Liefhebber
  • 65Posts
  • 0Oplossingen
  • 11Likes

En ik heb de afgelopen weken dat internet het random op het 4G netwerk niet meer doet, ik moet dan me telefoon in vliegtuig modus zetten en het is opgelost.

Ik had dit euvel bijna een jaar geleden toen ik naar Vodafone kwam, maar na 4 sim swaps tot een paar weken geleden geen problemen gehad. Nu weer wel.. Moet zeggen dat ik dit bij T-Mobile, KPN en Tele2 nog nooit heb meegemaakt eerlijk gezegd.

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Jaja, bij andere providers is het gras altijd groener.
Ik heb zelf 2 andere providers gehad en daar had ik altijd problemen mee. Nu ik Vodafone heb, heb ik, tot nu toe, nooit problemen. Het is dus maar net waar je komt en waar welke provider goed is. Daarnaast kan je altijd contact met Vodafone opnemen om te laten kijken waar het aan ligt. Dit kan je doen via: https://www.vodafone.nl/support/internet-en-dekking/dekkingskaart.shtml?coverage=true&tab=work-map

Vodnlru

Gedreven Liefhebber
  • 65Posts
  • 0Oplossingen
  • 11Likes
Energieboy wrote:

Jaja, bij andere providers is het gras altijd groener.
Ik heb zelf 2 andere providers gehad en daar had ik altijd problemen mee. Nu ik Vodafone heb, heb ik, tot nu toe, nooit problemen. Het is dus maar net waar je komt en waar welke provider goed is. Daarnaast kan je altijd contact met Vodafone opnemen om te laten kijken waar het aan ligt. Dit kan je doen via: https://www.vodafone.nl/support/internet-en-dekking/dekkingskaart.shtml?coverage=true&tab=work-map

Ja dit advies gaf je een jaar geleden ook, Leuk dat je dit weer aanhaalt, maar de meeste bedrijven doen dit als eerst en ik weet wel wat van techniek… Helaas altijd van die standaard riedeltjes en bedrijfsprotocol oplezen ipv out of the box denken, is schijnbaar lastig? Ipv, heeft u dit al gedaan, heeft u de telefoon opnieuw opgestart, heeft u uw simkaart in een ander toestel gestopt, weet u wel zeker dat u bereik heeft… (nee ik woon midden in een stad met vol bereik  ). Waarom zien we dit niet in telecom bedrijven? dat je gelijk iemand van de technische kant te pakken kan krijgen ipv dat je met iemand praat die je eigenlijk niet verder kan helpen en je staat aan te kijken waar heeft die klant het over.. Best wel jammer @Vodafone , doe daar iets mee!

 

 

 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Helaas zul je eerst alle stappen moeten doorlopen voordat er een onderzoek aangemaakt kan worden @Vodnlru
Ik heb hier gisteren ook met een aantal klanten over gesproken. Zij hadden het meeste last met bellen. Dit is opgelost door bellen over 4G zolang uit te zetten. Kunnen jullie dat ook eens proberen @Vodnlru @Monique 010 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties op dit artikel.

Uitgelicht topic