Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes

Reparatie van je toestel online aanmelden

Dit artikel is verouderd en daarom gearchiveerd.

 

Lees meer

Is je toestel kapot? Meld hier je reparatie aan! Dit kan 24 uur per dag. 

< Meld mijn toestel aan voor reparatie >

Hoe werkt het?
Lukt het niet via bovenstaande knop? Klik dan hier voor een uitleg. 

  • Kies je toestel aan de hand van het merk → type toestel (tablet, mobiel enz) →  model. Vul daarna de kleur van je toestel en het type simkaart in.  
  • Daarna geef je aan wat er mis gaat. Dat gaat heel gemakkelijk door te klikken op het juiste icoontje. Staat jouw toestelprobleem er niet bij? Kies dan voor Overige.
  • Vervolgens vragen we om het IMEI nummer van je toestel en of je nog garantie hebt. 
    Voeg hier ook een aankoopbewijs toe. Heb je dit niet meer? Dan kun je dit opvragen:
  1. Kocht je het toestel in de Vodafone winkel? Ga dan terug naar de winkel voor een kopie.
  2. Bestelde je het toestel online? Kijk hier voor je aankoopbewijs.
  3. Bestelde je telefonisch? Neem even contact op me onze klantenservice voor je aankoopbewijs.
  • Kies dan hoe en wanneer je het toestel wilt laten ophalen door onze koerier.
  • Daarna ontvang je een bevestiging van je aanmelding. Hierin staat alles nog eens duidelijk bij opgesomd. Lees de pagina goed door en klik op Bevestigen.


Track & Trace
Met de Track & Trace code die je na het aanmelden van je telefoon ontvangt, kun je op elk moment checken wat de status is van je reparatie. Ook zie je hier wanneer je het toestel weer terugkrijgt. 

Online reparatie aanmelden niet mogelijk
Heb je een Vodafone Garant toestelverzekering? Dan kun je je toestel niet online aanmelden om te repareren. In dit geval geldt een andere procedure.


Vodafone Garant toestelverzekering

Bij een Vodafone Garant toestelverzekering ligt het eraan op welk moment je deze afgesloten hebt. 
Is dit voor 14 november 2018? Bel dan Chubb om een claimnummer op te vragen: 043 - 387 02 72. (Ma t/m vr van 8.00 - 18.00 uur en za van 10.00 - 17.00 uur). 
Met het claimnummer bied je dan vervolgens je toestel in een Vodafone winkel ter reparatie aan. 
 

Heb je jouw verzekering afgesloten na 14 november 2018? Bel dan Assurant: 088 – 712 00 27. (Ma t/m vr van 8.00 - 18.00 uur en za van 10.00 - 17.00 uur). Daarna maak je met het claimnummer een afspraak met Dynalogic om je telefoon op te halen. 


Is jouw Vodafone Garant verzekering afgesloten na 1 februari 2021? Dan kan je gebruik maken van onze Spoedservice. Bij Vodafone Garant Basis betaal je hiervoor €25 per gebeurtenis. Bij Garant Top zijn hier geen extra kosten aan verbonden. Registreer jij jouw verzekeringsclaim op werkdagen voor 14.30 uur? Dan haalt onze koerier je telefoon dezelfde dag nog op. De volgende werkdag heb je jouw gerepareerde eigen toestel of een gelijkwaardig exemplaar weer in de hand. 


Vragen? 
Heb je toch nog vragen of zijn er dingen onduidelijk in dit topic? Laat het ons weten in de reacties of open je eigen topic

10 Reacties 10
watchmann1999

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
hallo kan iemand mij helpen met reparatie van mijn samsung a3 20016

Anonymous
Niet van toepassing
Wil je algemene informatie of zijn hier de systemen voor nodig en moet het aangemeld worden? Algemene informatie kunnen we vanuit hier geven, voor het aanmelden, procedure etc raad ik je aan om te bellen met 1201 /0800-0094 watchmann1999
Dani.sb

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Goede middag,

Ik heb via Vodafone een telefoon bij mijn abonnement genomen die ik heb sinds Maart 2018. Alleen ik heb nu een barst in mijn scherm, ik vroeg me af of er garantie op zit of dat de kosten voor mij zijn.

Met vriendelijke groet
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi Dani.sb

Val- en stootschade valt niet onder de fabrieksgarantie.
Heb je een verzekering bij ons dan valt het daaronder. Dit kun je controleren in My Vodafone. (Je ziet dan garant staan).
Erwin20

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
mijn toestel is al in behandeling bij vodafone,maar ik heb al dagen niets gehoord.wanneer krijk ik mijn toestel terug.vind dat het heel lang duurt.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Een reparatie duurt minimaal 5 tot 10 werkdagen mits alles op voorraad is. Is dit niet het geval dan kan het soms langer duren. Via de website van Dynafix kun je de status van de reparatie opvragen.
Jumiva

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
IIk kreeg net bericht dat de schade valt niet binnen de garantie. Hij is gevallen. Wat kost t dan?
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Als je het toestel opstuurt, krijg je een offerte met de totaal prijs. Ik kan vanuit hier helaas geen prijs doorgeven. Dit is omdat ik het toestel natuurlijk niet zie.
Andy1987

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hoe kan ik schade aan mijn toestel melden voor claimnummer in het weekend of op een feestdag? Mijn scherm is gebarsten en de telefoon kan het mogelijk gaan begeven. Het kan toch niet zo zijn dat ik voor de verzekering betaal en er alleen binnen kantoortijden gebruik van kan maken!

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 842Oplossingen
  • 1013Likes

Hoi @Andy1987. Welkom op de Vodafone Community. 

Het aanmelden van een reparatie online kan 24/7. Het bellen voor een claimnummer kan niet in het weekend of op feestdagen. Is het inmiddels allemaal gelukt?

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic