Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes

Nieuw rekeningnummer Vodafone

Vodafone maakt vanaf vandaag gebruik van een andere bank met nieuw rekeningnummer: NL93INGB0007939833.

Automatische incasso of handmatig overboeken
Betaal jij je rekening altijd via automatische incasso? Dan hoef je niks te doen. Je ziet vanaf nu ons bankrekeningnummer van de ING op je bankafschrift staan.

Als je je rekening altijd zelf handmatig naar ons overmaakt, verandert er natuurlijk wel iets voor jou. Je ontvangt in november ook nog een sms’je met het nieuwe rekeningnummer. Zo kun je ruim op tijd de instellingen in je internetbankieren-app wijzigen  Je maakt het bedrag dan over met vermelding van je betalingskenmerk zoals je gewend bent.
Klanten met een zakelijk abonnement zullen een brief hierover ontvangen. 

Vanuit het buitenland
Betaal je de rekening vanuit het buitenland? Gebruik dan: 

IBAN NL93INGB0007939833
BIC-code: INGBNL2A
t.n.v. Vodafone Libertel B.V

Vragen of opmerkingen?
Je vindt deze informatie ook terug op je Vodafone rekening en in My Vodafone. Heb je nog vragen of opmerkingen over deze wijziging? Plaats dan een reactie onder dit topic. 

 

 

4 Reacties
Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Wat goed en fijn dat jullie dit communiceren.
Om heel eerlijk te zijn zou het ook nog mooi zijn als het op de normale website zou staan. 
Daar komen dagelijks meer mensen dan hier op de Community en denk dat je dan ook veel mensen bereikt. 

Ingenckie

Nieuwkomer
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Het bevreemdt mij dat wanneer je je rekening altijd betaalt vanuit de Vodafone app dat dan dit rekening nummer niet via de Ideal betaling overgenomen wordt.

Graag verneem ik eerst of Vodafone inderdaad een nieuw rekeningnummer heeft en waarom er in de app niet de koppeling bij een Ideal betaling met dat nieuwe rekeningnummer.

Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Ingenckie wrote:

Het bevreemdt mij dat wanneer je je rekening altijd betaalt vanuit de Vodafone app dat dan dit rekening nummer niet via de Ideal betaling overgenomen wordt.

Graag verneem ik eerst of Vodafone inderdaad een nieuw rekeningnummer heeft en waarom er in de app niet de koppeling bij een Ideal betaling met dat nieuwe rekeningnummer.

Als je je My Vodafone app aanzet dat komt daar een pop-up met informatie dat het rekeningnummer is aangepast. Heb ik hier op 3 verschillende My Vodafone app gezien en daardoor dus goed op de hoogte gebracht. Daarnaast kan je het ook terug lezen op de website van Vodafone zelf: https://www.vodafone.nl/support/abonnement-en-rekening/hulp-bij-je-rekening.shtml#zo-kun-je-betalen

Daarnaast snap ik niet wat je wilt met een iDeal betaling. Zou dan iedereen die klant is 0,01 euro moeten overmaken naar het nieuwe nummer van Vodafone? Dat is nog eens snel geld verdienen. Het is echt op veel plekken duidelijk aangegeven en op de site zelf staat het ook, daar hoef je dus echt niet druk om te maken. Sterker nog, als je het geld laat overmaken dan is het waarschijnlijk al met dit rekeningnummer afgeschreven.  En betaal je zelf elke keer, wat natuurlijk wel veel werk is, kan je echt daarheen naar overmaken.

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @Ingenckie 
Welkom op de community! 
Wij hebben inderdaad een nieuw rekeningnummer zoals je hierboven kunt lezen. Het oude rekening geldt ook nog steeds. Dit is dan de reden waarom je met iDeal nog kunt betalen naar het oude rekeningnummer. Dit zal stapsgewijs veranderen zodat er zo min mogelijk problemen voor klanten ontstaan met het betalen van hun factuur. 
Binnenkort zul je dan ook het nieuwe rekeningnummer in My Vodafone zien bij een betaling via iDeal. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties op dit artikel.

Uitgelicht topic