Wil jij inloggen op My Vodafone en krijg je de melding “Geen rollen voor de gebruiker beschikbaar”? Lees dan snel verder!
Deze foutmelding betekent namelijk: "leeg account". Er zit dus nog geen account gekoppeld aan jouw gegevens. Hiervoor zijn twee oplossingen:
- Probeer in dit geval altijd eens in te loggen op My Vodafone via de website. Daarna kun je bij Profiel je mobiele nummer koppelen aan je account. Daarna zou alles weer moeten werken. Is dit niet het geval? Snel door naar optie 2 dan!
- Vul, als je dit nog niet gedaan hebt, bij je profiel de volgende gegevens aan: mobiele nummer, naam, adres, geboortedatum en laatste 4 cijfers van het bankrekeningnummer. Stuur ons vervolgens een bericht dat je de geen-rollen- beschikbaar- melding krijgt. Dit kan door een reactie te plaatsen onder dit topic óf een eigen topic te openen.
Wij resetten dan vervolgens je account en sturen je een uitnodiging om een nieuw account aan te maken.
Lukt het dan nog steeds niet? Bekijk ook eens dit topic over inlogproblemen. Heb je andere feedback? Dan horen wij het natuurlijk ook graag!