My Vodafone: aanmaken account na overstap lukt niet

Ben je naar ons overgestapt met jouw mobiele nummer en wil je My Vodafone gaan gebruiken? Top! Daar is echter wel één voorwaarde aan verbonden: jouw mobiele nummer moet actief zijn op ons netwerk.
 

Voor het aanmaken van een account heb je een actief mobiel nummer én abonnement nodig van Vodafone. Check daarom het sms’je dat je hebt ontvangen van ons na het afsluiten van je nieuwe abonnement. Daarin vind je datum waarop je mobiele nummer op ons netwerk actief wordt. 
Na deze datum activeer je heel eenvoudig je account van My Vodafone. Ligt deze datum voor jou nog in de toekomst? Wacht dan met het aanmaken van je account. 

Is je nummer wel al actief? Volg voor uitleg het stappenplan in dit topic

Zijn er andere redenen waarom het aanmaken niet lukt? Laat het ons weten in de reacties of open je eigen topic. De Community helpt je graag! 

Sharon VF
Community Developer
Community Developer
  • 3516Reacties
  • 207Oplossingen
  • 415Likes