Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes

Je abonnement maandelijks wijzigen bij Vodafone


Wist je dat je de hoogte van je tegoed maandelijks kan instellen? Wel zo handig als je weet dat je even wat meer, of minder, gaat verbruiken.  

Hoe werkt het? 

❤️ De einddatum van je contract blijft hetzelfde. 
❤️ De maandelijkse toestelbetaling blijft hetzelfde. 
❤️ Het tegoed van je oude abonnement vervalt. Je krijgt nieuw tegoed behorende bij de nieuwe versie. 
❤️ Je kan één keer per kalendermaand je abonnement kosteloos verhogen of verlagen.
❤️ De wijziging gaat de eerstvolgende maand op de 1e in. 
❤️ Wil je een volledig ander abonnement? Dan betaal je eenmalig 25 euro (bijvoorbeeld van Red naar Start).

Ik wil mijn abonnement verhogen 
Als je tijdelijk meer data of belminuten nodig hebt raden we aan een BloX te activeren. Dat doe je eenvoudig zelf via My Vodafone. 

< Voeg BloX toe >

 

Ga je structureel buiten je bundel en wil je gewoon je abonnement verhogen? Neem dan contact met ons op via 0800-2266789 (gratis).

 

Ik wil mijn abonnement verlagen
Daarvoor heb je sowieso een medewerker van VodafoneZiggo nodig. Neem contact op met onze klantenservice of ga langs een winkel. Onze klantenservice medewerkers helpen je dan om de juiste bundel bij jouw verbruik uit te zoeken. 

Ik wil mijn abonnement pauzeren
Voor 20,84 euro zet je je abonnement tussen de 3 en 9 maanden stop. Alle kortingen en acties komen dan wel te vervallen. 

< Pauzeer mijn abonnement > 

 

Ik wil iets anders wijzigen
Bij Vodafone kan je heel veel zelf regelen. Wil je persoonlijke gegevens zoals je adres, rekeningnummer of incassodatum wijzigen? Dat kan heel eenvoudig via My Vodafone. 

< Mijn gegevens zelf wijzigen > 

Mijn vraag is niet beantwoord
Dan lezen we graag je bericht

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties op dit artikel.

Uitgelicht topic