Sharon
Community Developer
Community Developer
  • 3522Posts
  • 213Oplossingen
  • 434Likes

Hoe werkt My Vodafone voor prepaid?

My Vodafone biedt jou alle mogelijkheden om steeds meer zaken zelf te regelen. Je kunt opwaarderen, bundels aan-en uitzetten en je tegoed bekijken. In dit topic geven we een korte instructie hoe je My Vodafone voor je prepaid gebruikt.  

Als je via de website inlogt zie je bovenin een grijze balk met daarin de volgende onderwerpen:

Mijn prepaid, Bundels, Opwaarderen, Instellingen, Vragen & verzoeken.

Open je de app, dan zie je eerst een dashboard waar je op deze verschillende opties kunt klikken. Daarna zijn de opties ook te benaderen vanuit de menuknop, rechts in je scherm. Op elk scherm blijft de balk bovenin hetzelfde: de status van je tegoed. 

Mijn prepaid
Hier zie je in één oogopslag de status van je huidige tegoed en tot wanneer dit geldig is. Mocht je tot de ontdekking komen dat je tegoed wat aan de lage kant is, kun je hier ook meteen online opwaarderen.


Daaronder beheer je je bundels. Je kunt aangesloten of gewenste bundels aan-en uitzetten. Je ziet de gegevens van je simkaart (pukcode en simkaartnummer) en je standaardtarief.
Tot slot zie je onderaan de optie om je contactgegevens uit te breiden of aan te passen.

Bundels
Bij bundels zie je meteen bovenaan weer eerst een overzicht van je beltegoed + de geldigheid hiervan. Daaronder zie je alle opties voor jouw mobiele nummers om bundels aan-en uit te zetten.

 



Opwaarderen
Bij opwaarderen zie je exact hetzelfde als in de app: alle informatie over online opwaarderen & automatisch opwaarderen. Daarnaast kun je je opwaardeeroverzicht bekijken. Je ziet een lijst van je betaalrekeningen/creditcards. Bekijk een uitgebreide aparte instructie over opwaarderen in dit topic

Instellingen
Dit onderwerp komt in de app niet zo specifiek voor. Je kunt hier verschillende instellingen aanpassen: je privégegevens, de voicemail instellingen, het My Vodafone-account op zich, de datablokkade, de notificaties en je privacy-instellingen.

 

Vragen en verzoeken
Hier vind je bijvoorbeeld cases die door onze klantenservice voor je aangemaakt heeft, omdat je een vraag, klacht of probleem hebt. Via dit tabblad bekijk je de voortgang hiervan.
Daarnaast zie je een overzicht van eventueel bestelling. Verder kun je telefonische overlast melden. Word je regelmatig lastiggevallen op je Vodafone nummer? Krijg je sms'jes van een sms-dienst die je niet wil krijgen? Meld het en wij stellen een onderzoek in.
Tot slot krijg je opnieuw de optie om je persoonlijke gegevens te beheren zoals jij dat wilt.

Opmerkingen?
Is dit zo duidelijk voor jou? Top! Heb je nog vragen, klachten of andere dingen die je onduidelijk vindt? Laat het ons weten in een reactie onder dit topic. Of open je eigen topic. Specifieke feedback over My Vodafone geef je door via de rode knop aan de rechterkant van je scherm.

 

Uitgelicht topic