Met de functie voor automatische suggesties kun je je zoekresultaten snel verfijnen doordat mogelijke overeenkomsten wordt voorgesteld terwijl je typt.
My Vodafone biedt jou alle mogelijkheden om steeds meer zaken zelf te regelen. Je past zelf je abonnement aan, je bekijkt en betaalt je rekeningen, je wijzigt je gegevens en en nog veel meer. In dit topic geven we een korte instructie hoe je met My Vodafone jouw abonnement beheert.
Na het inloggen via de website óf het openen van de app zie je meteen een overzicht van Je huidige tegoed, Je (laatste) rekening en een Overzicht van je abonnement. Via elk onderdeel kun je doorklikken naar uitgebreidere informatie over dit onderwerp. Daarnaast zie je bovenin een balk met opties.
Tegoed Bij Tegoed zie je hoeveel tegoed je nog hebt, hoelang het nog duurt voor je nieuw tegoed krijgt, hoeveel kosten je eventueel buiten je bundel gemaakt hebt én je kunt een specificatie hiervan bekijken. Daarnaast beheer je hier je bundels: je ziet welke bundels nu actief zijn bij je abonnement én je voegt BloX of bundels toe of verwijdert ze.
Producten Hier vind je alle informatie over je contract: welk abonnement je hebt en of je al kunt verlengen. Ook hier zet je hier heel eenvoudig BloX aan-of uit én klik je door naar Toestel en sim. Hier kun je je simkaart blokkeren of activeren, je toestelverzekering aanvragen of opzeggen, je voicemail instellen of diensten blokkeren en deblokkeren.
Rekeningen Het spreekt voor zich: je vindt hier alle informatie over je rekeningen en kunt deze hier ook meteen betalen via iDEAL. Daarnaast heb je, als je inlogt via de website, ook de optie om de rekeningen te downloaden als PDF (ook rekeningen van meer dan één jaar geleden) en je BTW specificatie op te vragen. Dit is dus niet mogelijk via de app.
Profiel Hier wijzig je je contact - of bankgegevens. Daarnaast beheer je hier je My Vodafone account: je kunt je wachtwoord wijzigen en een contract toevoegen aan je account. Verder is het mogelijk om toegang te verlenen tot jouw abonnement/rekening én My Vodafone-account aan andere gebruikers. Deze nieuwe gebruiker kan óf toegang hebben tot je abonnement óf je rekening óf allebei via het eigen My Vodafone-account. Dat is dus je eigen keuze.
Service Bij Service vind je een (status)overzicht van je openstaande vragen of verzoeken aan ons. De voortgang van een openstaande case of issue bekijken kan zowel in app als via laptop of computer.
Heb je een bestelling gedaan? Dan zie je deze hier ook staan. Ook kan je hier je privacy instellingen beheren: waarover mogen wij contact met je opnemen?
Verschil tussen website en app We hebben het al eerder benoemd, maar bepaalde zaken regel je enkel door in te loggen via de website (dus met een laptop of computer) en deze zijn dus niet beschikbaar in de app. Hieronder volgt een opsomming van handelingen waar je de website voor nodig hebt en dus niet mogelijk zijn via de app.
Een BTW specificatie aanvragen
Meerdere rekeningen in één keer als PDF downloaden
Rekeningen ouder dan één jaar downloaden
Je simkaart activeren óf blokkeren
Je eSIM bekijken en beheren
Je voicemail doorschakelen
Een doorlink naar een formulier voor een Contractoverdracht gebruiken
Je abonnement opzeggen
Bekijk startdatum contract
BKR lening afbetalen
Blokkeren betaalde nummers
(De)blokkeren dataverkeer
(De)blokkeren inkomende en uitgaande gesprekken
Papieren rekening aan-en uitzetten
Red Together: deelnemen aan datapot
Red Together: nummer toevoegen aan groep
Handige topics over My Vodafone Heb je nog geen account voor My Vodafone maar ben je wel enthousiast geworden? Ga dan naar dit topic voor een uitleg hoe je een account aanmaakt. Ben je prepaid gebruiker? Bekijk dan eens ons topic Hoe werkt My Vodafone voor prepaid?. Daar lees je bijvoorbeeld hoe je My Vodafone gebruikt om op te waarderen.
Opmerkingen? Is dit zo duidelijk voor jou? Top! Heb je nog vragen, klachten of andere dingen die je onduidelijk vindt? Laat het ons weten in een reactie onder dit topic. Of open je eigen topic. Specifieke feedback over My Vodafone geef je door via de rode knop aan de rechterkant van je scherm.
Apple heeft op 9 september de langverwachte iPhone 16-serie onthuld! Er
komen vier varianten op de markt: de iPhone 16, iPhone 16 Plus, iPhone
16 Pro en iPhone 16 Pro Max. Benieuwd naar de nieuwste sp...