Onverwachte kosten zijn nooit leuk. Vodafone wil je hier tegen beschermen. Hieronder lees je hoe we dit doen.
Via de My Vodafone app en My Vodafone via je browser heb je toegang tot je persoonlijke account, waarin alle gegevens inzichtelijk zijn. Onder het kopje tegoed en verbruik kun je je verbruik zien. Daar zie je ook je buitenbundel kosten. Onder het kopje voordeel BloX kun je BloX aansluiten.
Als je databundel bijna op is, sturen wij jou hiervan een notificatie per sms. Afhankelijk van je abonnement sturen we je een sms als je bundel bijna- of helemaal op is. Mocht het toch een keer gebeuren dat je buiten je bundel gaat, kunnen de kosten hiervoor niet hoger worden dan €100. Wij hebben namelijk voor al onze klanten een nationaal datalimiet ingesteld. Op onze website vind je verdere tips en tricks om je verbruik inzichtelijk te maken en om binnen je bundel te blijven.
Het kan voorkomen dat je er later achter komt dat je toch iets meer MB's nodig hebt. Daarvoor hebben we ook een oplossing:
Handige BloX Niet genoeg aan je bundel? Éénmalig of structureel. We hebben voor alle gevallen een passende oplossing.
Beperkt Internet Bij onze nieuwe abonnementen kun je ervoor kiezen om je snelheid te laten verlagen als je bundel op is. Je betaalt dan geen buitenbundel kosten.
Om de informatie compleet te maken vind je ook nog tips & tricks die anderen op ons forum hebben geplaatst. Heb je zelf nog tips? Dan kun je deze in dat topic met anderen delen!