Marianne
Community Developer
Community Developer
  • 4Posts
  • 2Oplossingen
  • 6Likes

De badges zijn terug op de Community!

Terug van weggeweest! De badges zijn weer zichtbaar op je profiel. Van Samsung Expert tot aan de badge voor je eerste 5 reacties op de Community. Badges maken jouw profiel weer helemaal compleet.

 

Wat zijn badges?
Een badge is een blijk van waardering voor verrichte activiteiten op de Community. De door jou opgeloste topics, de ontvangen likes of je positieve bijdrage aan een producttest zijn hier perfecte voorbeelden van.

 

Waar vind je je badges?
Op je profiel staan ze allemaal op een rijtje. Klik op je avatar, ga naar Mijn Profiel en je ziet een overzicht van je laatst welverdiende badges. In het badgesoverzicht zie je al je verzamelde badges.

 

Stay tuned!

Was jij voor 27 januari al lid van de Community? Dan kan het zomaar zo zijn dat je binnenkort een badge erbij hebt. Stay tuned en houd de komende 2 weken je meldingen in de gaten.

 

Welke badges kan ik allemaal verdienen?
Dat is een verrassing! Door jouw activiteiten op de Community verdien je badges. Denk aan het geven van reacties, het geven van likes of wanneer jouw antwoorden zijn geaccepteerd als oplossing. Wil je toch iets meer weten? Neem dan eens een kijkje op het profiel van een Super Expert.

 

Kan ik mijn badges ook verbergen voor anderen?

De badges die je hebt verdiend zijn altijd via je profiel zichtbaar voor anderen. 

 

Waar kan ik mijn e-mailmeldingen over badges beheren?

  • Klik op je avatar
  • Ga naar Mijn instellingen
  • Klik op ‘Abonnementen En Bladwijzers’
  • Navigeer naar ‘Meldingsinstellingen’ of klik hier
  • Kies bij 'Badges die ik verdien' de gewenste verzendfrequentie
  • Klik op 'Opslaan'

    Kies hier de frequentie waarop je e-mails wilt ontvangen over badges die je hebt ontvangen.
2 Reacties
Energieboy
Expert
Expert
  • 11820Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Hi, 
Heel erg leuk om deze nu ook weer hier te hebben. Is er ook een mogelijkheid om deze uit te zetten? Dus uitzetten van het tonen van badges?

#vraaghetvooreenvriend 🤪😜

Marianne
Community Developer
Community Developer
  • 4Posts
  • 2Oplossingen
  • 6Likes

Hi Energieboy, je badges zijn via je profiel altijd zichtbaar voor anderen. Deze kan je dus niet verbergen of uit zetten.  

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties op dit artikel.

Uitgelicht topic