Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes

Combineer Vodafone met Ziggo en krijg non-stop gratis extra's


Dubbele data, een extra TV-pakket (sport, kids of films & series, inclusief het beste van HBO) naar keuze en het beveiligingspakket Safe Online XL. Klanten met een Vodafone abonnement én een Ziggo pakket met Internet en Digitale TV plukken als eerste de vruchten van de samenwerking tussen beide bedrijven.

Non-stop
Sinds 3 april 2017 ontvangen klanten, die zowel een geselecteerd mobiel abonnement van Vodafone hebben als een geselecteerd abonnement voor internet en digitale televisie van Ziggo, automatisch deze gratis extra’s. Klanten hoeven niets te doen om in aanmerking te komen voor de extra’s, die bovendien non-stop, en dus blijvend, zijn.

Dubbele data
Iedere maand twee keer zoveel data bij alle Vodafone abonnementen op jouw adres (max. 10 aansluitingen). En deze Dubbele data krijg je automatisch, daar hoef je niets voor te doen. Heb je geen data bij je abonnement, dan kunnen we dit uiteraard ook niet verdubbelen.

Extra TV-pakket naar keuze
Wil je lekker te kiezen hebben op tv? Je krijgt van ons een gratis Extra TV-pakket (normaal tot €14,95 per maand). Dus waar kunnen we je blij mee maken?

Veilig online pakket
Je wilt natuurlijk met een gerust hart internetten op al je mobiele en vaste apparaten. Daarom krijg je het uitgebreide beveiligingspakket Safe Online XL (ontwikkeld door F-Secure). Normaal kost dit €6,95 per maand, maar voor jou is het helemaal gratis. Voor elke laptop, tablet of telefoon (tot 20 apparaten).

Wil jij checken of je gratis extra's krijgt en meer informatie over deze actie? Kijk dan hier: https://www.vodafone.nl/ziggo/gratis-extras/. Klanten die voor dit aanbod in aanmerking komen, worden hierover de komende maand persoonlijk geïnformeerd.

64 Reacties
jvannijnatten

Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Wanneer kunnen we dit allemaal verwachten, mooie move VodafoneZiggo ????
G74

Nieuwkomer
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Lezen doet wonderen,....
Zie laatste regel,
Klanten die voor dit aanbod in aanmerking komen, worden hierover de komende maand persoonlijk geïnformeerd.
Anonymous
Niet van toepassing
Het klopt inderdaad. Je gaat een sms, email of brief ontvangen vanuit ons (afhankelijk van wat er bij ons bekend is en op welke manier je hebt aangegeven om informatie te ontvangen). Vanuit Ziggo ga je een brief of een email krijgen.
jvannijnatten

Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Waarom kruip jij weg achter een nummer G74, alleen maar om comment te geven op hoe iemand reageerd!
Ik heb jou toch niks gevraagd!
Ik heb dan niet zo slim gereageerd want las het daarna pas en dacht toen ook oeiii goed dat jij zo wakker bent.
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
jvannijnatten allereerst welkom op ons Forum! Het kan inderdaad gebeuren dat je daar overheen leest. In ieder geval fijn om te lezen dat je tevreden bent met de actie 🙂
Weerz

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Leuk, inmiddels is de dubbele data bij mij geactiveerd.
Wat ik niet kan vinden in de informatie en/of ergens anders op de website is of deze data ook in de EU gebruikt kan/mag worden? Heb een EU abbonnement.

Ben benieuwd.

Update:
Zie net dat de vraag in dit deel van het forum tevens is gesteld.
https://forum.vodafone.nl/t5/Buitenland/dubbele-data-van-Ziggo-ook-in-EU-geldig/td-p/279566

Deze hoeft niet meer beantwoord te woorden, maar wel handig ter refenrentie.

Anonymous
Niet van toepassing
Top Weerz????
Peabz21

Nieuwkomer
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Goedemiddag, Ik heb zelf inmiddels de gratis extra's ontvangen. Mijn vrouw had in haar 'My Vodafone' nog ons oude adres staan en heeft dit inmiddels gewijzigd naar het correcte adres. Hoe lang gaat het duren voordat zij ook de dubbele data ontvangt?

Alvast bedankt voor de reactie!

Vriendelijke groet,
P. Bel
PeterVol

Nieuwkomer
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Mooie aanbieding.
De samenwerking tussen Vodafoen en Ziggo moet wel beter. Op 3 april Ziggo family abbonement omgezet naar Vodafone. Op 15 mei laat Ziggo de nummers pas los en kunnen we van Vodafone gebruik maken. De Vodafone simkaartjes hadden we na een paar dagen al in huis.
De verschillende Ziggo en Vodafone medewerkers (ca 10.) die ik hierover gesproken heb geven wisselende informatie over waarom het zo lang duurt.

chrissie107

Nieuwkomer
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb dus een tijdje geleden een vodafone account genomen via ziggo en heb net een een email van ziggo gehad voor extra pakket en beschermingssoftware. Ik heb echter nooit een myvodafone account gemaakt maar heb deze alleen maar in mijn mijnziggo account zichtbaar. Ik heb ook de ziggo mobiel app actief voor het verbruik. In mijn telefoon staat overigens ziggo als provider. Krijg ik nu wel een sms m.b.t. dubbele data van vodafone? Misschien domme vraag, maar mijn vrouw die ooit in het verleden zelf een vodafone account heeft genomen(dus niet via ziggo) heeft al 2 week geleden een sms gekregen m.b.t. de dubbele data
schrijver

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Deze actie klinkt heel aantrekkelijk. Ik ben al jaren lid van Vodafone. Had ook Vodafone Thuis, maar die is overgenomen door T-Mobile en die geven aan nog geen acties in de planning te hebben.
Dus ik dacht: dan maar overstappen naar Ziggo.. NOT! Ziggo is niet leverbaar in Zeeland.
Iemand een idee?
Joeyc92

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik ben nu al flink wat jaren abonee bij Vodafone. Ook heb ik sinds vorig jaar April Ziggo. Echter heb ik nog geen mail of brief gehad waarin bevestigd wordt dat ik alle extra's krijg.
Komt deze mail e/o brief nog of..?

Groet Joey.
Rezania

Nieuwkomer
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Geldt deze actie ook voor mensen waarbij het Ziggo tv en internet is inbegrepen in de servicekosten?
Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
Peabz21 Joeyc92,

Jullie krijgen hier binnenkort nog bericht over 🙂
Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
Rezania,

Ik snap niet precies wat je bedoelt.
Heb je thuis TV/internet van Ziggo en heb je een Vodafone abonnement? En staat dit alleen op jouw adres?
Dan kun jij ook gebruik maken van de gratis extra's.
Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
chrissie107

Wanneer je een Vodafone abonnement hebt én een Ziggo abonnement heb jij natuurlijk ook recht op Dubbele Data.
Niet alle SMS'jes zijn tegelijk verzonden, dus het kan inderdaad dat jouw vrouw het eerder heeft dan jij. Je ontvangt automatisch een SMS wanneer het is geactiveerd.
YORDUS

Nieuwkomer
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoi,
heb ook nog niets gehoord of ontvangen. Net ook de postcode/huisnr check gedaan op https://www.vodafone.nl/ziggo/nonstop/ en die zeGt doodleuk dat ik zowel een vodafone als een ziggo abo moet afsluiten. We hebben twee vodafone abo's en een ziggo abo met internet.
Begin me nu toch zorgen te maken..
groet.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Hoi@YORDUS

We zijn bezig om alle klanten te benaderen die hier recht op hebben. No worries dus. Ik wil je dan ook vragen om nog heel even geduld te hebben.
Evelien09

Nieuwkomer
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Goedemiddag,

Al jaren lid van Vodafone en sinds afgelopen November ook van Ziggo.
Ik heb echter geen bericht gehad van deze actie, noch de extra voordelen op mijn abonnement erbij gekregen.
Wanneer ik de online check doe, krijg ik te zien dat ik een vodafone abonnement moet afnemen.
Deze heb ik echter al bijna 10 jaar...
Is het nog een kwestie van wachten of geduld of gaat er hier iets mis?
Ik hoor graag of iemand mij hier mee kan helpen 🙂

Groeten,
Evelien
marc-jan

Nieuwkomer
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Beste Vodafone,

Helaas hebben wij ook nog niets gehoord van Vodafone en/of Ziggo. Wij hebben zelf 2 Vodafone abonnementen en een Ziggo abonnement op 3214VA 17H. De check op de website geeft echter aan dat wij bij zowel Vodafone als bij Ziggo een abonnement moeten afsluiten.

Alvast bedankt voor uw reactie.
Tijmons

Nieuwkomer
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Op zich een leuke move van Vodafone. Alleen ik had Vodafone thuis en een mobiel abonnement, Vodafone thuis is T-mobile thuis geworden ergens dit jaar. Dus ondanks dat ik eigenlijk al langere tijd klant bij bij Vodafone en zowel internet, tv als mobiel abonnement afgesloten heb (of had) via Vodafone, grijp ik hier toch mis omdat dit dan weer via Ziggo is?! Beetje jammer dat de vaste klanten hier dan in overgeslagen worden.
NetwerkFreak
Expert
Expert
  • 1397Posts
  • 45Oplossingen
  • 200Likes
Tijmons

Maar dan heeft u toch gebruik kunnen maken van de Vodafone Thuis actie naar T-mobile. en betaald u nu toch 5 euro minder in de maand? Dat is toch al een actie?

marc-jan

Komt u in aanmerking voor de extra's als u onderstaand formulier in vult:
https://www.ziggo.nl/vodafone/gratis-extras/check/
MO74

Nieuwkomer
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Goedemorgen Vodafone,
Ik heb de check gedaan en ik kom in aanmerking voor de actie. Er is een Vodafone Smart abonnement en ook een Ziggo Alles in 1 Plus pakket. (vodafone abo staat op mijn naam en ziggo abo staat op naam van mijn man. Wij wonen wel op hetzelfde adres)
Helaas heb ik nog niets gehoord. Niet van Vodafone en ook niet van Ziggo.
Graag hoor ik van u.

Duke79

Nieuwkomer
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Goedemorgen,

Ik heb TV en internet van Ziggo. Echter geen non-stop gratis extra's. Er staat dat ik de digitale TV mis. Op de website Ziggo staat echter dat alle TV paketten digitaal zijn (Ik heb de basis kabel).
Weet iemand over welk TV pakket ze het minimaal hebben? Want dit geldt blijkbaar niet voor alle digitale tv paketten.
Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
Hi Evelien09, marc-jan,

Dat is vreemd! Weten jullie zeker dat op jullie contract de goede adressen staan? En hebben jullie een Vodafone abonnement? De actie is namelijk niet geldig voor prepaid.
Nog niet voor iedereen zijn de gratis extra's geactiveerd, dus het zou goed kunnen dat jullie hier binnenkort nog bericht over krijgen.
Maar gezien jullie allebei aangeven dat de check aangeeft dat jullie 1 of allebei de abonnementen niet hebben, raad ik aan om dit even te checken via de klantenservice. Jullie kunnen mijn collega's bereiken via 0800-0094 of Facebook/Twitter.
Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
Hi Tijmons,

We hebben in de periode dat Vodafone Thuis T-Mobile werd ook een hele mooie actie opgezet voor onze klanten die toentertijd Vodafone Thuis hadden. Pas later is Vodafone gefuseerd met Ziggo en daar horen dan ook weer andere acties bij. Gezien het 'Vodafone Thuis' gedeelte nu niet meer bij Vodafone hoort, kunnen we hierin dan helaas ook niets meer voor je betekenen.
Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
Hi MO74,

Geen zorgen! Nog niet bij iedereen zijn de gratis extra's geactiveerd, maar dit gaat uiteraard gewoon gebeuren. Als jullie Vodafone en Ziggo op hetzelfde adres hebben staan, krijg jij sowieso de gratis extra's 🙂
Je zou voor de zekerheid even kunnen checken of alles goed in ons systeem staat. Daarvoor kun je het best even contact opnemen met de klantenservice via 0800-0094.
Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
Hi Duke79,

Wanneer je een Vodafone abonnement en Ziggo Internet en Digitale TV hebt, zou je gewoon recht moeten hebben op de Gratis Extra's.
Mocht het je niet helemaal duidelijk zijn of jij aan de eisen van Ziggo voldoet, dan kun je het best even contact opnemen met hen. Zij kunnen alles voor je nakijken.
Duke79

Nieuwkomer
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ik heb gebeld met Ziggo. Als je de test op vodafone doet en eruit komt dat je digitale tv nog nodig hebt krijg je een knop te zien. Als je daarop klikt kom je op de site van Ziggo met als kop: Al onze digitale TV paketten. De eerste is degene die ik heb. Blijkbaar geldt bij deze actie dat je minimaal Play start moet hebben ipv basis kabel. Dit was een beetje misleidend.

Opgelost dus, helaas geen recht op de non stop extra's
Anonymous
Niet van toepassing
Dat is jammer om te lezen Duke79
Er zijn inderdaad voorwaarden waar je aan moet voldoen voordat het geactiveerd wordt.
Wasdroger

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Klopt, zoals aangegeven moet je minimaal digitale televisie hebben via Ziggo. Als je KabelTV hebt, heb je -zoals de naam doet vermoeden- enkel het 'ouderwetse' kabeltelevisie. Het kan ook voorkomen dat je nog oude pakketten hebt van Ziggo (van voor 2013), toen was digitaal namelijk nog een extra optie. Mocht dit zo zijn loont het helemaal even contract op te nemen met de klantenservice van Ziggo!
Psionboy

Nieuwkomer
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Helaas staat nergens vermeld dat er nog even 25 euro betaald moet worden voor "aansluitkosten" . Weg voordeel voor 5 maanden lang. Als klant van Ziggo Mobiel ben ik overgestapt naar Vodafone, ik vind dat dit gratis moet zijn. Ik heb er een klacht over ingediend maar nog geen antwoord hierop gehad. Wel het bericht dat ik niet binnen 5 dgn antwoord kreeg.
sbonder

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Moet je hiervoor instellingen wijzigen in je telefoon?
sbonder

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Geen mail of brief ontvangen!
steve1

Nieuwkomer
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik plaats deze bericht hier omdat VF geen klantenserice email bied tegenwoordig:

Ik schrijf over de koppeling tussen de Ziggo account van ik en mijn vrouw en mijn Vodafone account. Ik heb hier meerdere keer met Ziggo en met Vodafone hier over gebeld en in totaal ben ik meer dan 2 uur in gesprek geweest met de verschillende klantenservices (waar onder de Ziggo minuten uit mijn belminuten van Vodafone werden gebruikt!!!!)

Het probleem is nog steed niet opgelost. De Ziggo account staat in de naam van mijn vrouw en de VF account is van mij. Ik kan de nummer hier natuurlijk niet delen.

Na dat de dubbele data en extra zender deal een keer telefonisch goedgekeurde was ontdekte ik een maand later dat het toch niet door ging omdat het geweigerd was op basis van de huisnummer toevoeging dat iets anders was in de database van Vodafone en die van Ziggo. Ik heb dus de toevoeging bij VF aangepast online en hoorde van de klantenservice dat het zouden een week duren voor dat het in bedide databases goed stond. Dat was 8 dagen geleden en het is nog steeds niet gekoppeld.

Ik heb net weer met VF klantenservice gebeld en zij hebben nu ook een interne klacht ingediende en die kan nog 5 werkdagen duren voor dat er een reactie op komt. De mevrouw zei dat ik zal er een email kopie van de klacht ontvangen - die heb ik ook nog niet ontvangen!

Ik vind de service die ik heb gekregen hier over compleet onacceptabel. De enige positieve ding die ik kan zeggen is dat ten minste heeft de laatste medewerker van Ziggo met wie ik heb gesproken toch een maand gratis de extra zender aan mij gegeven.

Ik snap dat de fusie tussen 2 grote bedrijven niet altijd vlekkeloos zal lopen maar ik verwacht niet op kost van mijn eigen belminuten meer dan 2 uur in gesprek te hoeven zijn met klantenservice hier over en nog steeds geen oplossing krijgen.

Ik heb de zelfde mail gestuurd naar Ziggo klantenservice - gelukkig hebben zij nog een email adres.
BartBrouwer

Nieuwkomer
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Beste Serkan,

Zoals in een aantal berichten hieronder te lezen valt heb ik helaas ook nog niets gehoord van Vodafone en/of Ziggo. Ik heb een zakelijk vodafone abonnement waaronder twee nummers vallen en een prive abonnement van Ziggo. Beide abonnementen zijn op hetzelfde adres geregistreerd, en wel 1074CD, 361-HS.

Volgens mij voldsoe ik aan de door vodafone/ziggo gestelde voorwaarden. Wellicht is er iets fout gegaan?
Verneem graag even van je.
Alvast bedankt voor jouw reactie.

Bart Brouwer
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
BartBrouwer

Ik raad je in dit geval aan om (nogmaals) hierover contact op te nemen met onze klantenservice. Daar kunnen onze collega's voor je nakijken of je in aanmerking komt voor de extra voordelen en wat er is misgegaan met het verwerken hiervan.
Robberto1

Nieuwkomer
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo Vodafone,

Julli combineren mijn vodafone nog met het oude adres van mijn ouders, dit adres is nu gewijzigd dubbele bundel blijven jullie geven dit al 2 x aangegeven... zelf heb ik geen ziggo dus dan weten jullie het ook nog een x via deze weg gr robbert
daikie01

Nieuwkomer
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Eigenlijk is dat wel een schandelijke actie van Vodafone.....je sluit alle mensen met een vodafonethuis-aansluiting over naar T-Mobile; de klanten die vodafone en vodafonethuis hadden kregen dubbele MB's (GB's) omdat ze beide vodafone-abonnementen hebben; jullie besluiten om vodafonethuis niet te continueren en vervolgens is iedereen, die door jullie schuld bij een andere thuisprovider zit, zodra hij zijn abonnement wil verlengen die dubbele internet GB's kwijt.
Jullie gaan dan in zee met Ziggo en bieden iedereen met Ziggo aan dat er aanbiedingen zijn.
Waar zijn de aanbiedingen voor de trouwe klanten van vodafone, die zowel mobiele aansluitingen, als thuis-aansluitingen hebben (hadden)?
1. Ik heb niet gekozen voor een overstap naar T-mobile, maar jullie.
2. jullie straffen dus mensen die altijd een goed vertrouwen in julllie hebben (gehad).
3. Jullie belonen iedereen die naar Ziggo gaat.

En nu bieden jullie mij met veel bombarie aanbiedingen aan als ik naar Ziggo overstap. Daar zal ik nooit meer heengaan, sinds hun keuze om de meest gehate voetbalclub van Nederland te gaan sponsoren.

Schande Vodafone!

daikie01

Nieuwkomer
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hebben jullie voor die overstap gekozen, of de Vodafonethuis klanten. Ik noem dit pure oplichting!!
DaanMoens

Nieuwkomer
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hi,
ik heb sinds 8 mei aangegeven dat ik weg wil bij BEN en omschakel naar vodafone. Ik had een maand opzegtermijn en mijn vodafone abonnement gaat 8 juni in. Ik vroeg mij af wanneer ik die extra's ontvang? Krijg ik daar een mail over?
Robberto1

Nieuwkomer
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
??
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
DaanMoens, de voordelen gaan in zodra je abonnement geactiveerd wordt. Je kunt dit voor de zekerheid ook even nakijken op My Vodafone.
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Robberto1 zoals aangegeven dien je hierover contact op te nemen met onze klantenservice. We kunnen je via deze weg hier niet mee helpen.
ronald59

Nieuwkomer
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Leuke actie, dacht ik. Maar geen bericht van vodafone of ziggo. Dus maar gebeld; Ik heb op mijn adres Ziggo en mijn Voda abo maar ik kom niet in aanmerking?; Klopt mijnheer u komt niet in aanmerking, u heeft wel ziggo op dat adres, maar met een andere kvk. Klopt zeg ik, ziggo prive en voda zakelijk. Wel dan heeft u helaas pech.
Waarom proberen de aanbieders van diensten tegenwoordig mensen te trekken met mooie on-liners en vette worsten, maar kom je altijd net niet in aanmerking. Jammer
gjdijkers

Nieuwkomer
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Is het ook mogelijk om als optie een kleine ziggo box te krijgen als actie.
voor een 2de tv. Volgens mij is hier wel vraag naar. Alvast bedankt
Jwdenuil

Nieuwkomer
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb deze week verlengd, en heb Ziggo. Ik voldoe aan de voorwaarden maar zie op mijn factuur geen 5 euro korting????
Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
Hi gjdijkers,

Helaas is dat niet mogelijk. We moeten ons houden aan de Gratis Extra's en kunnen hier dus niet zomaar in switchen.
Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
Hi Jwdenuil,

Je geeft aan dat je deze week verlengd hebt en al een factuur hebt ontvangen? Bedoel je de factuur van je verlenging of van de kosten van je abonnement van bijvoorbeeld juni?
Het klopt namelijk dat de €5,- korting niet te zien is op je nieuwe contract. Dit wordt automatisch door Vodafone toegepast en zal dus wel zichtbaar moeten zijn op jouw maandelijkse facturen.
Als dit niet het geval is, kun je het best even contact opnemen met de klantenservice via Facebook/Twitter, onze chat of via 0800-0094. Mijn collega's kunnen voor je nakijken of alles goed staat in het systeem.
MO74

Nieuwkomer
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
De extra MBs zijn ontvangen. Dank hiervoor.
Mijn abonnement bij Vodafone loopt al jaren, in 2016 heb ik mijn abo weer voor 2 jaar verlengd.
Kom ik nu wel of niet in aanmerking voor de 5 euro extra korting per maand?
Als ik niet in aanmerking kom, geldt deze 5 euro korting dan wel als ik mijn abo in 2018 weer ga verlengen?
Graag hoor ik van u.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties op dit artikel.

Uitgelicht topic