Is de automatische incasso mislukt? Maak dan je rekening zelf naar ons over via My Vodafone. Via onderstaande button kom je direct op de juiste pagina.
< Betaal mijn rekening in My Vodafone >
- Bij de rekening(en) die nog niet betaalt zijn, zie je een knop: Nu betalen.
- Als je daarop klikt kom je in de betaalomgeving van iDEAL.
- Selecteer jouw bank
- Volg de stappen om de betaling over te maken
- Het geld staat binnen één werkdag op onze rekening
- De betaalstatus in My Vodafone wordt automatisch bijgewerkt zodra het geld bij ons verwerkt is
< Inloggen op My Vodafone lukt niet >
Het lukt nog steeds niet!
Lukt het overboeken via My Vodafone niet? Of heb je geen My Vodafone account maar wil je wel direct betalen? Maak het bedrag handmatig over naar de rekening van Vodafone: NL93INGB0007939833 t.n.v. Vodafone Libertel B.V. te Maastricht. Vermeld je Vodafone klantnummer of het mobiele telefoonnummer dat hoort bij je abonnement in de omschrijving.
Heb je een andere vraag over je rekening? Bekijk ook eens het topic Hoe is jouw rekening opgebouwd? Of plaats een reactie onder dit topic.