Wat is WiFi en 4G bellen?
Met 4G bellen is het niet alleen mogelijk om via het 2G/3G netwerk te bellen, maar ook via ons 4G netwerk. Met WiFi bellen gebruik je WiFi om verbinding te maken als er geen mobiel netwerk van Vodafone beschikbaar is.
Vanaf wanneer kan ik hier gebruik van maken?
Alle particuliere en klein zakelijk abonnees met een geschikt toestel kunnen Bellen via 4G/Bellen via WiFi gebruiken. Dit geldt inmiddels ook voor veel grootzakelijke klanten. Vanaf begin februari 2020 is One Net wel geschikt voor bellen via 4G/Bellen via WiFi. Dit geldt overigens voor zowel One Net Express als One Net Enterprise.
Wat heb ik nodig om Bellen over WiFi te gebruiken?
Je hebt een 4G geschikt abonnement nodig (particulier of klein zakelijk) én je beschikt over het juiste toestel met de laatste softwareupdate. Als je nog geen 4G toestel hebt, kun je met Vodafone Next een nieuw toestel aanvragen.
Wat zijn de kosten voor WiFi en 4G bellen?
Je betaalt geen extra kosten voor WiFi en 4G bellen. Een gesprek berekenen we op dezelfde manier als Bellen via 2G/3G.
Is mijn toestel geschikt voor Bellen via WiFi?
Onderaan dit topic zie je in de PDF-bijlage met welke toestellen je gebruik kunt maken van Bellen via 4G/ Bellen via WiFi. Dit bestand werken wij direct bij zodra er een nieuw toestel beschikbaar is. Volg dit topic om op de hoogte te blijven. Heb jij al een account op onze Community? Klik dan als je ingelogd bent op 'Topic volgen' en je ontvangt automatisch een e-mail wanneer wij de lijst bijwerken. Ben je nog geen lid van het forum? Maak dan nu een account aan.
Wanneer gaat Vodafone toestel XX ondersteunen?
Wij doen geen uitspraken hierover totdat we zeker weten dat ondersteuning voor een specifiek toestel ook daadwerkelijk beschikbaar is voor jullie. Zodra een toestel geschikt is voor Bellen via 4G en/of WiFi, melden wij dit hier. De Samsung is in ieder geval geschikt voor Bellen via 4G en WiFi vanaf model Samsung S6 en hoger. Voor de iPhone geldt het volgende: alle varianten vanaf de iPhone 6 werken met Bellen via 4G en WiFI. Voor Huawei P serie alle varianten vanaf de P10, de Mate serie alle varianten vanaf de 10. En tot slot voor de P Smart serie werken alle varianten vanaf 2018 met Bellen via 4G en WiFi. Bekijk in de PDF-bijlage onderaan het topic of jouw toestel geschikt is.
Kan ondersteuning voor een bepaald toestel versneld of aangevraagd worden?
Het veelvuldig vragen om support bij Vodafone versnelt eventuele ondersteuning voor een toestel niet. Vanuit Vodafone werken we graag met toestelleveranciers samen. Echter, die moeten op hun beurt tijd en middelen vrijmaken om hun toestellen (in samenwerking met ons) beschikbaar te maken voor Bellen via 4G en/of WiFi. Wanneer een toestel dus (nog) niet geschikt is voor Bellen via 4G en/of WiFi, wil het dus niet zeggen dat wij dat geblokkeerd hebben. We benaderen fabrikanten proactief om deze functie op hun toestellen te activeren en werken hiervoor graag met hen samen. Wij kunnen de software van het toestel zelf namelijk niet aanpassen.
Wil jij concrete informatie óf een verzoek doen voor Bellen via 4G en/of WiFi op ons netwerk voor een bepaald toestel? Dan raden we je aan om contact op te nemen met de producent van het betreffende toestel.
In de toekomst gaan enkele operators in het buitenland zowel 2G als 3G uitschakelen. Denk bijvoorbeeld aan landen als Korea, Amerika, Mexico en Canada (oa). In die landen wordt Bellen via 4G (VoLTE) dan de enige manier om bellen of gebeld te worden. Vodafone werkt er hard aan om 4G bellen in het buitenland mogelijk te maken. Wil je bereikbaar blijven voor het thuisfront? Schakel dan alvast Bellen via 4G aan in je toestel. Zodra 4G bellen in het buitenland mogelijk is, kan je daar direct gebruik van maken. Tot die tijd biedt 4G bellen je thuis ook al een betere verbinding en signaal binnenshuis.
Voor Bellen via 4G (VoLTE) heb je een actieve internetverbinding nodig. Bevind je je straks in één van de landen die 2G en 3G uitgeschakeld hebben en is je databundel op? Of heb je je datalimiet van 60,50 euro bereikt én geen actieve Alles in 1 Wereldbundel? Dan kan je niet meer internetten.
In landen waar 2G en 3G wel nog actief is, kan je wel blijven bellen en sms’en als je databundel op is. In Nederland blijft 2G voorlopig sowieso beschikbaar tot eind 2024.
Eén minuut bellen via het mobiele netwerk wordt altijd afgerekend als één minuut bellen, ongeacht of je belt via 2G, 3G, 4G of 5G. Dus niet in MB’s. Dit zie je ook zo terug op je factuur en in My Vodafone bij je verbruik.
Noodnummers bellen
Wil je via Wifi een noodnummer zoals 112 bellen? Dan schakelt je toestel automatisch over naar het mobiele 2G of 3G netwerk. Je bent namelijk verplicht om je locatiegegevens mee te sturen wanneer je een noodnummer belt en dat kan niet via WiFi bellen. Heeft ons mobiele netwerk tijdelijk geen dekking? Geen zorgen. Je toestel schakelt dan automatisch over naar het netwerk van een andere provider.
Ik krijg een melding van IMS Service over noodoproepen
Het kan zijn dat de IMS melding in beeld komt. In de IMS melding zie je het volgende staan: "noodoproepen alleen in gebieden met mobiele dekking ".
Als Bellen over WiFi in je telefoon aan staat, krijg je deze melding. Vodafone is verplicht je op de hoogte te stellen van het feit dat je geen noodoproepen kunt plaatsen als je Bellen via WiFi gebruikt. Deze melding ontvang je ook wanneer je de functie Bellen over WiFi in je toestel hebt aanstaan, én je telefoon maakt verbinding met een WiFi-netwerk.
Ik wil de IMS Service melding uitzetten
Enkel de gebruiker van het toestel kan deze melding uitschakelen. Vodafone kan dit niet voor jou doen omdat het een toestelinstelling is. Uiteraard is dit wel op eigen risico en is Vodafone niet aansprakelijk voor eventuele problemen die hieruit ontstaan.
Update 01-12-2020:
Het kan zijn dat het niet meer mogelijk is om deze melding uit te schakelen is. Dit is software en toestelafhankelijk.
Gebruik je een iPhone? Dan wordt deze melding niet actief gepusht. Mocht je toch op een of andere manier hinder ervan ondervinden? Dan dien je de volledige functie Bellen via WiFi in je telefoon uit te schakelen. Ga hiervoor naar de Instellingen -> Mobiel netwerk -> Bellen via WiFi. Houd er verder rekening mee bij een iPhone dat wanneer je het alarmnummer belt, het gesprek via het mobiele netwerk wordt geleid: indien beschikbaar! Gaat de call via WiFi, dan wordt de locatievoorziening van je toestel gebruikt, ook als je dit uitgeschakeld hebt. Wij raden aan bij noodgevallen gewoon je mobiele netwerk te gebruiken.
Androidgebruikers kunnen zelf de melding uitschakelen zonder Bellen via WiFi uit te zetten.
Je toestel instellen voor WiFi bellen
Voor het bellen via 4G hoef je verder niets te veranderen. Je telefoon instellen voor Bellen via WiFi doe je zo:
Android
1. Open de telefoonapplicatie (Het groene bel-knopje)
2. Ga naar instellingen
3. Selecteer Bel via WiFi: Aan
4. Daarna kies je bij Voorkeur WiFi of Voorkeur mobiele netwerk voor: Voorkeur mobiele netwerk.
Een andere optie is:
1. Ga naar je beginscherm
2. Veeg van bovenaan naar beneden. Hierdoor komt er een menu naar beneden geschoven
3 Veeg van rechts naar links
4 Zet bellen via WiFi aan.
Vodafone Smart Ultra 7
1. Ga naar Call+
2. Klik rechts op opties (3 bolletjes)
3. Ga naar Instellingen
4. Ga naar Oproepinstellingen
5. Ga naar Bellen via WiFi en klik deze optie aan
6. Je ziet nu bovenin je scherm dat 'Bellen via WiFi' is ingeschakeld
iPhone
Vanaf 29-03-2018 staat Wifi bellen standaard aan op Apple toestellen met iOS 11.3 of hoger. Hierdoor hoef je dus geen instellingen meer aan te passen en maak je direct gebruik van Bellen via WiFi. Een uitzondering hierop is de iPhone 5s/c. Deze ondersteunt namelijk géén 4G waardoor we geen overdracht kunnen doen van het WiFi naar het mobiele netwerk. Dit zou namelijk kunnen leiden tot een verbroken verbinding. Uiteraard kun je als gebruiker hier wel handmatig voor kiezen, om in specifieke gevallen je indoor dekking alsnog te verbeteren.
Op deze manier schakel je de iPhone handmatig in voor Bellen via WiFi:
Het instellen van Bellen over 4G voor Apple:
Het instellen van Bellen over 4G voor Android:
[Update 22-7-2019] Bellen over 4G en Wifi met de Xiaomi Mi 9
Gebruikers met een Xiaomi Mi 9 kunnen nu na het bijwerken van de laatste Vodafone software gebruik maken van Bellen via 4G en Wifi. De PDF-bijlage in dit bericht is nu ook bijgewerkt met deze informatie.
Let op: alleen de Vodafone Software is geschikt. Deze herken je aan de “VF” in de software versie, bijvoorbeeld V10.2.7.0.(PFAEUVF).
Waarom zie ik geen WiFi Bellen in mijn scherm?
Omdat het toestel over het algemeen zelf kiest wanneer het overschakelt naar WiFi Bellen.
Mijn firewall blokkeert bellen via WiFi, welke poort(en) gebruiken jullie?
De verbinding verloopt via UDP poorten 500 en 4500. Zorg ervoor dat je firewall deze poorten niet blokkeert.
Ik ben in het buitenland, waarom werkt het niet?
Vanuit het buitenland ondersteunen we Bellen via 4G en/of WiFi nog niet. Je gesprek verloopt daarom automatisch via 2G of 3G.
Mijn router/modem maakt gebruik van een buitenlandse alternatieve DNS, levert dat problemen op?
Er wordt een controle uitgevoerd op het source IP. Je moet dus een Nederlands IP-adres hebben om Bellen via WiFi te gebruiken.
Het lukt niet om Bellen via 4G en/of WiFi te gebruiken met mijn prepaid aansluiting, hoe kan dat?
Inmiddels zou je met prepaid ook gebruik moeten kunnen maken van deze dienst. Mits je hiervoor het geschikte toestel hebt, uiteraard.
Heb je vragen over WiFi- en/of 4G-bellen of wil je jouw ervaringen delen?
Stel je vraag en open je eigen topic. Voor specifieke technische problemen waar de Community ook geen antwoord op heeft, bel je met 1201. Vraag dan naar de Network Crew (tijdens kantoortijden).
Wil je op de hoogte blijven van alle ontwikkelingen rondom Bellen via WiFi? Volg dan dit topic. Zodra er een update is, plaatsen we deze hier. Wil je direct een melding krijgen als er nieuws is? Abonneer je dan op dit topic door rechtsboven bij "Opties" op "Abonneren" te klikken. Je ontvangt dan een e-mail als er een update is. Ben je nog geen lid van onze Community? Maak dan eerst een account aan.
Steven wrote:
Gebruikers met een Samsung A10, OnePlus 7 en OnePlus 7 Pro kunnen nu na het bijwerken van de laatste software gebruik maken van bellen via Wifi en 4G. De pdf-bijlage in dit bericht én het eerste bericht van dit topic is daarop toegevoegd/bijgewerkt.
Saidinho84 wrote:Steven wrote:Waarom wordt OnePlus 6 en 6t niet toegevoegd? Wanneer kunnen we die verwachten? Die maakt gebruik van dezelfde software oxygen os
Gebruikers met een Samsung A10, OnePlus 7 en OnePlus 7 Pro kunnen nu na het bijwerken van de laatste software gebruik maken van bellen via Wifi en 4G. De pdf-bijlage in dit bericht én het eerste bericht van dit topic is daarop toegevoegd/bijgewerkt.
Petervdh wrote:
Ik heb een oneplus 6 en het werkt, je moet alleen je carrier instellingen aanpassen en bv op Vodafone India zetten.
Petervdh wrote:
Ik heb een oneplus 6 en het werkt, je moet alleen je carrier instellingen aanpassen en bv op Vodafone India zetten.
ulpoader wrote:Petervdh wrote:Op welke manier is dit in te stellen? Mijn vrouw heeft een Oneplus 6t en ik wil dit even testen met mijn Vodafone sim.
Ik heb een oneplus 6 en het werkt, je moet alleen je carrier instellingen aanpassen en bv op Vodafone India zetten.
a3aan79 wrote:ulpoader wrote:Zie https://forum.xda-developers.com/oneplus-5t/how-to/guide-volte-vowifi-german-carriers-t3817542Petervdh wrote:Op welke manier is dit in te stellen? Mijn vrouw heeft een Oneplus 6t en ik wil dit even testen met mijn Vodafone sim.
Ik heb een oneplus 6 en het werkt, je moet alleen je carrier instellingen aanpassen en bv op Vodafone India zetten.
En je kunt Vodafone UK gebruiken. En ja, er staat een 5t, maar werkt ook met de Oneplus 6 🙂
ulpoader wrote:a3aan79 wrote:Dank je, dan zal ik dat eens gaan proberen. Fijner is wel dat het vanuit Vodafone ondersteund wordt als dit elke keer weer uitgevoerd moet worden na een update. We zitten nu beide prive bij KPN en zullen naar VF overstappen als dit ondersteund wordt.ulpoader wrote:Zie https://forum.xda-developers.com/oneplus-5t/how-to/guide-volte-vowifi-german-carriers-t3817542Petervdh wrote:Op welke manier is dit in te stellen? Mijn vrouw heeft een Oneplus 6t en ik wil dit even testen met mijn Vodafone sim.
Ik heb een oneplus 6 en het werkt, je moet alleen je carrier instellingen aanpassen en bv op Vodafone India zetten.
En je kunt Vodafone UK gebruiken. En ja, er staat een 5t, maar werkt ook met de Oneplus 6 🙂
Energieboy wrote:ulpoader wrote:Ik denk dat je deze vraag aan Steven wilt vragen 😉
rikse zou je dit ook willen uitzoeken voor de Oneplus6t? Ik weet dat jullie deze niet verkopen, maar aan de achterkant (qua software) is deze hetzelfde als de Oneplus7.
Steven wrote:
rikse Ik heb inmiddels een reactie:
Nee, over dit toestel is bij ons niets bekend aangezien wij als Vodafone dit toestel niet verkopen. Wij ondersteunen alleen de toestellen die wij zelf verkopen.
Nokia heeft onze settings, dus Nokia kan er zelf voor kiezen om zowel 4G bellen als Wifi bellen te implementeren in dit toestel.
Ik raad je dan ook aan om bij Nokia te gaan vragen voor ondersteuning van beide diensten op het Vodafone netwerk.
Wij ondersteunen alleen de toestellen die wij zelf verkopen.
ulpoader wrote:a3aan79 wrote:Dank je, dan zal ik dat eens gaan proberen. Fijner is wel dat het vanuit Vodafone ondersteund wordt als dit elke keer weer uitgevoerd moet worden na een update. We zitten nu beide prive bij KPN en zullen naar VF overstappen als dit ondersteund wordt.ulpoader wrote:Zie https://forum.xda-developers.com/oneplus-5t/how-to/guide-volte-vowifi-german-carriers-t3817542Petervdh wrote:Op welke manier is dit in te stellen? Mijn vrouw heeft een Oneplus 6t en ik wil dit even testen met mijn Vodafone sim.
Ik heb een oneplus 6 en het werkt, je moet alleen je carrier instellingen aanpassen en bv op Vodafone India zetten.
En je kunt Vodafone UK gebruiken. En ja, er staat een 5t, maar werkt ook met de Oneplus 6 🙂
Steven wrote:
Wij ondersteunen alleen de toestellen die wij zelf verkopen.
Steven wrote:
Wij verkopen de OnePlus 7 en 6 niet a3aan79, rikse, Energieboy en ulpoader
Het veelvuldig vragen om support bij Vodafone versnelt eventuele ondersteuning niet. Vanuit Vodafone werken we graag met toestelleveranciers samen. Echter, die moeten op hun beurt tijd en resources vrijmaken om hun toestellen (in samenwerking met VF-NL) vrij te schakelen voor Bellen via 4G/Bellen via WiFi. Wil jij concrete informatie of een verzoek doen voor Bellen via 4G/Bellen via WiFi op het VF-NL netwerk voor een bepaald toestel? Dan raden we je aan om contact op te nemen met de producent van het betreffende toestel.
Steven wrote:
Gebruikers met een Samsung A10, OnePlus 7 en OnePlus 7 Pro kunnen nu na het bijwerken van de laatste software gebruik maken van bellen via Wifi en 4G. De pdf-bijlage in dit bericht én het eerste bericht van dit topic is daarop toegevoegd/bijgewerkt.
Steven wrote:
a3aan79 Oneplus heeft ervoor gezorgd dat deze optie beschikbaar is op hun toestellen. De OnePlus 7 (Pro) wordt inderdaad ondersteund.
Betreft de OnePlus 6 kan dit aangevraagd worden bij de fabrikant.
MarcelvdL ik heb helaas geen inzicht in wanneer updates uit komen voor toestellen. 4G bellen zou al moeten kunnen op de Nokia 8 Sirocco. Bellen over Wi-FI durf ik helaas niet te zeggen.
Steven wrote:
Nee, je hebt geen gegevens verder van ons nodig a3aan79.
Je kunt dit aankaarten bij OnePlus.
Steven wrote:
Nee, je hebt geen gegevens verder van ons nodig a3aan79.
Je kunt dit aankaarten bij OnePlus.
Energieboy wrote:
Hoi D-2010
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.
Als je wilt eten of je toestel geschikt is, kijk dan op de eerste pagina van deze topic.
Daar heeft de moderator een PDF geplaatst met alle beschikbare toestellen.
tqla wrote:
Beste VF-medewerkers,
Er wordt in dit topic al een jaar lang (!) gediscussieerd over VoLTE/VoWiFi ondersteuning voor de Oneplus 6. Jullie wijzen naar Oneplus en zij wijzen terug naar jullie.
Wanneer pakt iemand de handschoen op en gaat hier iets aan veranderen?!
Marc- wrote:tqla wrote:Het veelvuldig vragen om support bij Vodafone versnelt eventuele ondersteuning niet. Vanuit Vodafone werken we graag met toestelleveranciers samen. Echter, die moeten op hun beurt tijd en resources vrijmaken om hun toestellen (in samenwerking met ons) vrij te schakelen voor bellen via 4G en/of WiFi. Wanneer een toestel dus (nog) niet geschikt is voor bellen via 4G en/of WiFi wilt het dus niet zeggen dat wij dat geblokkeerd hebben. We benaderen fabrikanten proactief om deze functie op hun toestellen te activeren en werken hiervoor graag met hen samen.
Beste VF-medewerkers,
Er wordt in dit topic al een jaar lang (!) gediscussieerd over VoLTE/VoWiFi ondersteuning voor de Oneplus 6. Jullie wijzen naar Oneplus en zij wijzen terug naar jullie.
Wanneer pakt iemand de handschoen op en gaat hier iets aan veranderen?!
Wil jij concrete informatie of een verzoek doen voor bellen via 4G en/of WiFi op ons netwerk voor een bepaald toestel? Dan raden we je aan om contact op te nemen met de producent van het betreffende toestel. Wij kunnen de software van het toestel zelf namelijk niet aanpassen.
tqla wrote:Marc- wrote:Proactief? Nederlandse gebruikers wachten al een jaar! Het is Vodafone UK wel gelukt om dit met Oneplus af te stemmen.tqla wrote:Het veelvuldig vragen om support bij Vodafone versnelt eventuele ondersteuning niet. Vanuit Vodafone werken we graag met toestelleveranciers samen. Echter, die moeten op hun beurt tijd en resources vrijmaken om hun toestellen (in samenwerking met ons) vrij te schakelen voor bellen via 4G en/of WiFi. Wanneer een toestel dus (nog) niet geschikt is voor bellen via 4G en/of WiFi wilt het dus niet zeggen dat wij dat geblokkeerd hebben. We benaderen fabrikanten proactief om deze functie op hun toestellen te activeren en werken hiervoor graag met hen samen.
Beste VF-medewerkers,
Er wordt in dit topic al een jaar lang (!) gediscussieerd over VoLTE/VoWiFi ondersteuning voor de Oneplus 6. Jullie wijzen naar Oneplus en zij wijzen terug naar jullie.
Wanneer pakt iemand de handschoen op en gaat hier iets aan veranderen?!
Wil jij concrete informatie of een verzoek doen voor bellen via 4G en/of WiFi op ons netwerk voor een bepaald toestel? Dan raden we je aan om contact op te nemen met de producent van het betreffende toestel. Wij kunnen de software van het toestel zelf namelijk niet aanpassen.
Ik heb 6x contact gezocht met Oneplus en zij zeggen dat jullie het moeten regelen. Dus nogmaals: wie pakt de handschoen op bij Vodafone Nederland?
Marc- wrote:
We willen de handschoen graag pakken, maar wij kunnen de software zelf niet aanpassen. We hebben daar geen toegang toe. Als de fabrikant het om wat voor reden (nu) niet wilt doen, dan houdt het helaas op.
Marc- wrote:tqla wrote:Het veelvuldig vragen om support bij Vodafone versnelt eventuele ondersteuning niet. Vanuit Vodafone werken we graag met toestelleveranciers samen. Echter, die moeten op hun beurt tijd en resources vrijmaken om hun toestellen (in samenwerking met ons) vrij te schakelen voor bellen via 4G en/of WiFi. Wanneer een toestel dus (nog) niet geschikt is voor bellen via 4G en/of WiFi wilt het dus niet zeggen dat wij dat geblokkeerd hebben. We benaderen fabrikanten proactief om deze functie op hun toestellen te activeren en werken hiervoor graag met hen samen.
Beste VF-medewerkers,
Er wordt in dit topic al een jaar lang (!) gediscussieerd over VoLTE/VoWiFi ondersteuning voor de Oneplus 6. Jullie wijzen naar Oneplus en zij wijzen terug naar jullie.
Wanneer pakt iemand de handschoen op en gaat hier iets aan veranderen?!
Wil jij concrete informatie of een verzoek doen voor bellen via 4G en/of WiFi op ons netwerk voor een bepaald toestel? Dan raden we je aan om contact op te nemen met de producent van het betreffende toestel. Wij kunnen de software van het toestel zelf namelijk niet aanpassen.
oneplusoneservice wrote:
Wat een flauwekul. Als je zelf geen bevoegdheden hebt om dit op te lossen, antwoord dan liever niet maar ga op zoek naar iemand die dat wel heeft. De klanten wachten er al een jaar op en blijkbaar kan een eerste lijn dit niet oplossen. Escaleer dit zodat er wat mee gedaan wordt. Domweg negeren door klanten naar de klantenservice van Oneplus sturen lost niks op. De hele wereld maakt gebruik van vowifi behalve vodafone gebruikers in Nederland. Aan wie ligt het dan?
Marc- wrote:oneplusoneservice wrote:Dit antwoord is besproken met onze technische afdeling die gaan over de implementatie van VoLTE en VoWiFi. Zij zoeken echt pro-actief contact op met fabrikanten. Dus het antwoord blijft helaas hetzelfde. Ik begrijp je frustratie ook wel als de fabrikant er niets aan wilt doen. Als je dit flauwekul vindt, dan is dat je groot recht om dat te vinden.. Maar dan houdt het gesprek verder op.
Wat een flauwekul. Als je zelf geen bevoegdheden hebt om dit op te lossen, antwoord dan liever niet maar ga op zoek naar iemand die dat wel heeft. De klanten wachten er al een jaar op en blijkbaar kan een eerste lijn dit niet oplossen. Escaleer dit zodat er wat mee gedaan wordt. Domweg negeren door klanten naar de klantenservice van Oneplus sturen lost niks op. De hele wereld maakt gebruik van vowifi behalve vodafone gebruikers in Nederland. Aan wie ligt het dan?
oneplusoneservice wrote:
Signal plus uitfaseren en klanten met een oneplus 6 een dikke vinger geven. Natuurlijk is dit een beetje gechargeerd maar in de kern absoluut waar. Ik spreek namens ongeveer 5000 Oneplus gebruikers van de Oneplus Vereniging die jullie in de kou laten staan. Na jouw antwoord is het is ons duidelijk dat we op zoek moeten gaan naar een nieuwe provider.
tqla wrote:oneplusoneservice wrote:Ik zal een laatste poging doen om de inhoud van dit topic te delen met Oneplus. Indien zij wederom aangeven dat het probleem bij VF ligt zal ik overstappen naar een andere provider.
Signal plus uitfaseren en klanten met een oneplus 6 een dikke vinger geven. Natuurlijk is dit een beetje gechargeerd maar in de kern absoluut waar. Ik spreek namens ongeveer 5000 Oneplus gebruikers van de Oneplus Vereniging die jullie in de kou laten staan. Na jouw antwoord is het is ons duidelijk dat we op zoek moeten gaan naar een nieuwe provider.
oneplusoneservice wrote:tqla wrote:Met jou nog 5000 andere gebruikers. We zijn het echt zat!oneplusoneservice wrote:Ik zal een laatste poging doen om de inhoud van dit topic te delen met Oneplus. Indien zij wederom aangeven dat het probleem bij VF ligt zal ik overstappen naar een andere provider.
Signal plus uitfaseren en klanten met een oneplus 6 een dikke vinger geven. Natuurlijk is dit een beetje gechargeerd maar in de kern absoluut waar. Ik spreek namens ongeveer 5000 Oneplus gebruikers van de Oneplus Vereniging die jullie in de kou laten staan. Na jouw antwoord is het is ons duidelijk dat we op zoek moeten gaan naar een nieuwe provider.
tqla wrote:Marc- wrote:Hebben jullie al contact gezocht met de fabrikant (lees: de proactieve aanpak)? Zij zeggen namelijk van niet en daarom gebeurt er niks.
We willen de handschoen graag pakken, maar wij kunnen de software zelf niet aanpassen. We hebben daar geen toegang toe. Als de fabrikant het om wat voor reden (nu) niet wilt doen, dan houdt het helaas op.
Meld je eerst aan om een reactie toe te voegen.
Ontvang een update bij nieuwe reacties op dit artikel.