Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes

Alle ins en outs van Red Together

 

Met Red Together deel je samen één grote databundel met vrienden of familie. Daarnaast kunnen alle gekoppelde aansluitingen onbeperkt bellen en SMS'en. Ben je als Beheerder ook Ziggo klant en heb je al Non-Stop Dubbele data? Dan verdubbelt je bundel nog een extra keer! Bovendien krijg je € 2,5 korting op alle Red Together Extra abonnementen in je Red Together groep. 


In onderstaand topic vind je algemene informatie over de tarieven, voorwaarden en uitleg over de databundel. Heb je een vraag over het instellen en activeren van de groep? Of zoek je informatie over de Pauzeknop? Bekijk dan dit topic.


Veel gestelde vragen


Hoe kan ik een Red Together aanschaffen?
Red Together en Red Together Extra zijn verkrijgbaar via onze webshop, Vodafone winkels of telefonische verkoopafdeling via 0800-0200 056. Heb je op dit moment een ander abonnement en wil je overstappen naar Red Together? Dat kan heel eenvoudig via My Vodafone. Als er eerst een contractoverdracht moet plaatsvinden, kan dat via deze pagina.

 

Hoe kan ik een Red Together groep creëren?
Wanneer je minimaal één Red Together én Red Together Extra onder je contract hebt staan. Je activeert een Red Together groep met één druk op de knop via My Vodafone of de My Vodafone app. Je ontvangt een notificatie en als je daarop klikt is de Red Together groep geactiveerd.


Wie is de beheerder?
Degene die als eerste een My Vodafone account aanmaakt of de My Vodafone app update en de groep activeert, is de beheerder van de Together groep. Dit kan iedereen zijn met een Together of Together Extra abonnement binnen hetzelfde klantnummer. De beheerrechten zijn gekoppeld aan de groep en kunnen niet worden overgedragen. Verlaat de beheerder de groep dan behoudt hij alle rechten.

Hoe kan ik de beheerder wijzigen?
Het is niet mogelijk om zelf in My Vodafone de beheerder te wijzigen. Wil je een andere Beheerder? Start dan een eigen groep met een nieuwe Beheerder. Dit moet via een contractswijziging, die onze klantenservice voor je regelt.


Hoe kan ik de Red Together groep deactiveren?
Als beheerder zet je bij Instellingen andere groepsleden op ‘uit’. Ze worden dan aan het einde van de maand niet meer gerekend tot de groep. Eventueel verkregen voordelen komen dan voor dit groepslid te vervallen. Het groepslid is dan nog wel zichtbaar in My Vodafone en kan nog gebruikmaken van de diensten van Vodafone. Bij minder dan twee overgebleven Red Together (Extra) abonnementen wordt de Red Together groep opgeheven en vervallen de voordelen aan het einde van de maand.


Moet iedereen die in een groep zit familie zijn?
Nee hoor. Een Red Together groep kan uit maximaal 5 groepsleden bestaan. Dat betekent niet dat je allemaal op hetzelfde adres hoeft te wonen. Uitwonende kinderen of opa en oma zijn ook gewoon welkom in een Red Together groep. Om te profiteren van de voordelen van Red Together is de enige voorwaarde dat de Red Together abonnementen van je groep aan hetzelfde klantnummer zijn gekoppeld. Dat regel je eenvoudig met een contractoverdracht via My Vodafone. Ook het wijzigen van het abonnement naar een Red Together kan je zelf via My Vodafone.

Ik heb geen abonnement van Vodafone, kan ik de beheerder zijn van mijn Red Together?
Dit is niet mogelijk. Om beheerder te zijn moet je dus een Red Together of een Red Together Extra abonnement hebben.


Hoe weet ik wat ik in de Together groep verbruik?
De beheerder en de groepsleden kunnen in My Vodafone zien (desktop en app) wat de gezamenlijke databundel is en wat het totale verbruik van de groep is in die maand. Enkel de beheerder kan Instellingen wijzigen!


Gezamenlijke databundel - limiet en extra Data BloX


Hoe weet ik dat ik mijn limiet heb bereikt?
Zodra 80% van de gezamenlijke datapot is verbruikt krijgt de beheerder een notificatie.
Zodra 100% van de gezamenlijke datapot is verbruikt krijgen de beheerder en alle groepsleden een notificatie. Alleen de beheerder kan dan een data BloX aansluiten.

Wat kan ik doen als de gezamenlijke databundel op is?
Wanneer de gezamenlijke databundel verbruikt is, kun je als beheerder de BloX Together data toevoegen aan de databundel.
Je hebt de keuze uit:

5 GB: € 25
10 GB: € 40
20 GB: € 60

Red Together Extra abonnementen kunnen géén gezamenlijke Data BloX afsluiten. Zij kunnen wel de individuele BloX afsluiten. Let op: De kosten hiervan zijn voor de contracthouder.

Kan ik alle data BloX delen met mijn Red Together groep?
Je kan alleen de BloX Together data (5, 10 of 20 GB) delen met de andere groepsleden. De overige BloX zijn alleen voor individueel gebruik en tellen niet mee in de gezamenlijke databundel.

Welke bundel wordt als eerste verbruikt als de Together Extra aansluiting een extra data BloX aansluit?
De individuele bundels worden altijd als eerste verbruikt. Is deze op? Dan wordt pas de algemene databundel gebruikt.

Hoe weet ik of mijn data is verdubbeld?
Heb je een Red Together afgesloten en heb je nog minimaal één Red Together abonnement? Dan verdubbelen we automatisch je data als je dit deelt met andere groepsleden. Deze data komt dan in de gezamenlijke databundel. De data die daar wordt weergegeven is het aantal GB ná verdubbeling.

Over het persoonlijke data tegoed


Hoe stel ik het persoonlijk data tegoed in?
Het persoonlijk data tegoed is door de beheerder gemakkelijk in te stellen via My Vodafone. Selecteer het groepslid en kies de maximale hoeveelheid data. Je hebt vooralsnog de keuze uit de volgende mogelijkheden: 1 GB, 2 GB, 5 GB,10 GB, 20 GB, 30 GB, 50 GB, 60 GB, 70 GB, 80 GB, 90 GB, 100 GB, 110 GB, 120 GB, 130 GB, 140 GB of 150 GB. Zodra de gebruiker 100% van het data tegoed heeft bereikt, sturen we de beheerder én het geselecteerde groepslid een notificatie via sms.

Moet ik het persoonlijk data tegoed iedere maand opnieuw instellen?
Het data tegoed blijft iedere maand hetzelfde ingesteld zolang je dit niet wijzigt. Je kan het data tegoed wijzigen of uitzetten op ieder gewenst moment. Je nieuwe data tegoed start dan op de eerste dag van de nieuwe maand.

Wat gebeurt er als een groepslid de limiet van het persoonlijk data tegoed bereikt?
Wanneer een groepslid 100% van het persoonlijk data tegoed heeft bereikt, sturen we de beheerder én het geselecteerde groepslid een notificatie via sms. Het geselecteerde groepslid kan gewoon blijven internetten. De beheerder kan besluiten om de Pauzeknop aan te zetten om de datasnelheid voor deze gebruiker in NL en de EU te beperken. Die kan op elk gewenst moment door de beheerder aan- en uit gezet worden.

 

Red Together in combinatie met Ziggo

 

Ik combineer Vodafone & Ziggo en ontvang Non-stop gratis extra’s. Welke voordelen krijg ik dan als ik een Red Together groep creëer?
Als je Vodafone & Ziggo combineert, ontvang je Non-stop gratis extra’s:

* Dubbele data op alle Red Together abonnementen die op hetzelfde adres geregistreerd staan
* €5 korting op alle Red Together abonnementen die op hetzelfde adres geregistreerd staan. Niet op de Red Together Extra.
* Een gratis TV-pakket naar keuze (Movies & Series, Sport Totaal of Kids)
* Een gratis Veilig online pakket, waarmee je tot 20 apparaten kan beveiligen

Kijk hier voor meer informatie over de Non-stop gratis extra's.

Ik combineer Vodafone & Ziggo en ontvang non-stop gratis extra’s. Krijg ik dan nogmaals dubbele data als ik een Red Together groep creëer?
Ja, je krijgt dubbele data wanneer je Vodafone en Ziggo combineert (50 GB naar 100 GB), én je krijgt dubbele data wanneer je jouw Red Together data deelt met andere Red Together (Extra) groepsleden (100 GB naar 200 GB).

Zelf heb ik geen Ziggo, maar mijn familielid dat op een ander adres woont en bij mij op het contract zit wel. Als we dan een Red Together groep vormen krijgen we dan ook de non-stop extra’s?
Nee, dat is niet het geval. De match voor de Non-stop extra’s wordt gemaakt op het adres voor Ziggo én dat van de Vodafone contracthouder. Alleen wanneer die gelijk zijn krijg je Non-stop extra’s.

 

Overige vragen


Ik heb nog een abonnement met toestellening en wil graag deelnemen aan Red Together. Kan dat?
Als je nog een abonnement met toestellening hebt, moet deze eerst afbetaald zijn. Pas dan kunnen we het contract overzetten naar een Red Together en onderdeel maken van een Red Together groep. Neem contact op met de klantenservice voor het afbetalen van je toestellening.

Ik wil de Red Together groep verlaten. Hoe werkt dat?
Als je een Red Together groep wilt verlaten kan je dit aangeven in de My Vodafone app. De beheerder kan jouw account op ‘uit’ zetten, waardoor je geen onderdeel meer uitmaakt van de groep. Je bent nog wel zichtbaar in het overzicht omdat je nummer onder hetzelfde klantnummer valt.

Ik ben de beheerder van de Red Together en zeg mijn contract op. Wat gebeurt er dan met de Red Together groep?
Wanneer er 2 of meer abonnementen binnen de Red Together overblijven, verandert er niets: je blijft dan nog steeds beheerder van Red Together. Je hebt dan de mogelijkheid om via de My Vodafone app alle abonnementen te beheren. De voordelen blijven in stand (op basis van de nog aangesloten abonnementen. Bij 2x Extra verdwijnt bijvoorbeeld wel de gezamenlijke databundel. Indien de Red Together groep uit 2 abonnementen bestond en je jouw contract opzegt, vervalt hiermee de Red Together groep (en de voordelen) omdat er slechts één abonnement overblijft.

Voor datagebruik in het buitenland bestaat een ‘Fair Use Policy’. Geldt dit ook voor Red Together?
De Fair Use Policy die geldt voor individuele abonnementen, geldt ook voor Red Together data. Voor de Red Together (Extra) abonnementen geldt een EU datalimiet van 40 GB per sim per maand. Kijk hier voor meer informatie over de Fair Use Policy.

 

Heb je nog meer vragen of wil je graag Red Together afsluiten? 


< Zo werkt Red Together >

 

184 Reacties
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Gelukkig heeft rondevaal mij een kans gegeven en heb ik het kunnen oplossen voor hem!
rondevaal

Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik wil even mijn waardering uit spreken maar Steven van het vodafone forum.
Door Steven is een probleem wat 3 weken duurde opgelost en ben ik als klant gebleven bij Vodafone, waar wij 3 abbonementen hebben lopen.
Vandaag hebben wij een leuke attentie met een persoonlijk bericht er ip mogen ontvangen, super blij mee.
Zo kan het dus ook, daar zouden andere bedrijven wat van kunnen leren.
Nogmaals Steven bedankt voor je hulp!
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Dankjewel en heel graag gedaan rondevaal!
kat0108

Ontdekker
  • 6Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Al sinds 6 augustus aan het proberen om mijn huidige abonnement om te laten zetten naar een Vodafone Red abonnement.... Hoe lastig kan het zijn??? Inmiddels 9 medewerkers en 1 Teamleider gesproken, zo'n 200 minuten aan de lijn gehangen maar nog altijd zonder resultaat. Ook de beloftes om teruggebeld te worden, worden gewoon niet nagekomen. Hoe klantonvriendelijk kun je zijn.... Zojuist weer een dame gesproken die nu een technisch onderzoek gaat starten om te kijken of de order eruit gehaald kan worden en opnieuw geplaatst kan worden. Doorlooptijd 5 werkdagen??? Tsja....dan sta je als trouwe klant (zo'n 25 jaar) toch wel echt met je mond vol tanden....
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Dat klinkt niet heel goed kat0108!
Heb je inmiddels al een update gekregen of speelt het nog steeds? Ik hoor graag van je als het opgelost is.
hrj

Gedreven Meedenker
  • 71Posts
  • 6Oplossingen
  • 16Likes
Ik hoop dat Vodafone haar procedure om abonnementen over te zetten naar Red Together eens evalueert en tot de conclusie komt dat dit eenvoudiger kan en moet!

Voor 14 dagen terug heb ik online contract overname ingediend. Mijn echtgenote en ik hebben beide een klantnr met een Red abo. Rekeningen worden van dezelfde rekening geincasseerd.
De contract overname is goedgekeurd en in Mijn Vodafone zie ik de gegevens van mijn echtgenote, echter nog steeds met haar eigen klantnr. Dus kan er nog steeds geen Red Together worden aangevraagd.

Vanmiddag meer dan een uur aan de lijn gehangen. Nu is er een "case" aangemaakt om de beide abo's onder mijn klantnr te plaatsen, hetgeen 5 tot 10 (...) werkdagen kan duren ! En dat terwijl de overname al is goedgekeurd en de huidige aanbieding zondag as afloopt........
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi hrj

Ik begrijp uit je bericht dat het niet helemaal soepel verloopt. Mijn collega's hebben een onderzoek aangemaakt omdat zij dit zelf niet kunnen verwerken. Hiervoor is helaas een andere afdeling nodig.
Mocht je willen dat ik mee kijk naar het omzetten van de abonnementen, dan hoor ik het graag. Ik zal je dan een privébericht sturen.
hrj

Gedreven Meedenker
  • 71Posts
  • 6Oplossingen
  • 16Likes
Het overhevelen van het abonnement van het ene naar het andere klantnummer zou in dit geval toch gewoon meteen geregeld moeten kunnen worden !
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Het duurt normaal 5 werkdagen voor het omzetten van de nummers. Helaas is het op dit moment vrij druk op de desbetreffende afdeling en is er een wachtrij. Hierdoor duurt het langer. Namens VodafoneZiggo mijn excuses hiervoor.
hrj

Gedreven Meedenker
  • 71Posts
  • 6Oplossingen
  • 16Likes
Er loopt nu een aanbieding t/m zondag voor wat betreft Red Together (€ 2-- extra korting). De prijs voor een Red Extra van €12,50 (Ziggo klant) is standaard prijs of is die volgende week hoger ? Indien standaard dan zou ik uiterlijk zondag Red Together kunnen aanvragen en na afwikkeling van de "case" een Red Extra.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Ik durf niet te zeggen wat volgende week de nieuwe prijzen zullen zijn. Deze zijn (nog) niet bekend.
hrj

Gedreven Meedenker
  • 71Posts
  • 6Oplossingen
  • 16Likes
Bij deze onzekerheid laat ik de abo's maar niet overzetten !
Dick_Forum

Nieuwkomer
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Hallo Allemaal,

Mijn vrouw en dochter hebben beiden een eigen abonnement bij Vodafone.
Onze zoon (heeft nu prepaid via een andere provider) wil ook een abonnement.
We hebben met Vodafone gebeld en toen werd ook Red Together aangeboden. Op zich een mooie opzet maar we hebben een praktische vraag.

Als mijn vrouw de beheerder wordt, moeten de contracten op haar naam komen. D.m.v. overdracht zal zij dus de drie telefoonnummers op haar naam/account krijgen en dragen mijn zoon en dochter hun nummer dus over...

Als iemand er weer uit wil, kan de beheerder weer een contract-overdracht doen.
Maar wat als de beheerder dat niet meer kan doen bijvoorbeeld bij overlijden.
Hoe kan dan een contractoverdracht terug alsnog plaatsvinden?
Daar kunnen we niets over vinden.

Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes

Hoi@Dick_Forum,

Wanneer de beheerder onverhoopt komt te overlijden, kan ofwel de hele Red Together groep “ontbonden” worden, en krijgt iedereen weer een individueel abonnement. Of het contract kan overgedragen worden naar een ander groepslid, die dan beheerder wordt dan de groep. 

Lees meer informatie over deze situatie op deze pagina

 

Dick_Forum

Nieuwkomer
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Sharon wrote:

Hoi@Dick_Forum,

Wanneer de beheerder onverhoopt komt te overlijden, kan ofwel de hele Red Together groep “ontbonden” worden, en krijgt iedereen weer een individueel abonnement. Of het contract kan overgedragen worden naar een ander groepslid, die dan beheerder wordt dan de groep. 

Lees meer informatie over deze situatie op deze pagina

 


Dag Sharon, excuses voor de wat late reactie… Bedankt voor je duidelijke antwoord.

Hopelijk gaat het nooit gebeuren maar het is goed om te weten hoe je dan kunt/moet handelen.

Roedies

Nieuwkomer
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik heb vandaag een leuke aanbieding gekregen om mijn red essential om te zetten naar red together.  Mijn vrouw en kinderen hebben een abbo bij Hollands nieuwe kan ik die dan zo bij die groep erbij zetten of moet daar dan een together extra bij komen? Wat zijn daar dan precies de kosten voor? 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @Roedies 

 

Zij dienen dan eerst overgezet te worden naar Vodafone. Dit kan gedaan worden door het Red Together Extra abonnement aan te vragen per nummer door middel van nummerbehoud. Daarnaast dienen de nummers op jouw klantnummer gezet te worden.

Per nummer kost het Red Together Extra abonnement 12,50 per maand. Meer hierover lees je hier: https://www.vodafone.nl/together/

Roedies

Nieuwkomer
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ok, duidelijk. En wat als ze dan een andere telefoon zouden willen kan dat ook bij together?

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Dat is ook zeer zeker mogelijk @Roedies 
Je kunt er voor kiezen om een toestel in een keer af te betalen, in gedeeltes per maand of een combinatie van beide opties.

Roedies

Nieuwkomer
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Nou lopen hun abbo's nog door tot ong aug volgend jaar. Moeten we dan wachten toto die tijd? Of kan dat eventueel gelijk omdat ze bij hollands nieuwe ( vodafone dochter) zitten? en krijgen we dan ook melding als we eventueel een nieuwe telefoon kunnen kopen/leasen?

 

gr ruud

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

In dit geval raad ik aan om te wachten tot volgend jaar. Je bent namelijk een contract aan gegaan voor een bepaalde tijd. Per provider kan het verschillen hoe ze hier mee omgaan. Bij ons dien je dan het contract af te kopen. In dit geval raad ik aan om de vraag eens voor te leggen aan HollandsNieuwe 
Je kunt 120 dagen voor de einddatum nummerbehoud aanvragen @Roedies. Dit zou ik per de einddatum in laten gaan om onnodige kosten te voorkomen.

Roedies

Nieuwkomer
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

alleen zal dan die aanbieding niet meer gelden… Dan zou je dan voorstellen om gebruik te maken van de aanbieding voor mij en dan bij aflopen van family abbo's omzetten naar together extra, geld dan ook de prijs nog van €12.50?

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

De aanbieding geldt alleen voor het hoofdabonnement (Red Together)  @Roedies
Het Red Together extra abonnement wat je nodig hebt voor de andere nummers, kost op dit moment €12,50 per nummer per maand. Of deze prijs gaat veranderen in de toekomst durf ik helaas niet te zeggen. Ik heb helaas geen inzicht in acties die in toekomst gaan plaats vinden.

Wind

Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Al vanaf 21 september bezig om mijn nummer over te dragen naar partner ivm red together maar het blijft keer op keer fout gaan, op chat, telefoon en Facebook krijg ik continu andere antwoorden en kastje/muur verhalen. Vorige week maandag zelfs een klacht ingediend maar daar krijg ik gewoon geen antwoord op.. @Serkan zou jij hierin nog iets voor mij kunnen betekenen misschien?

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @Wind 
Dat klinkt niet zoals het hoort te gaan! Ik kijk graag met je mee hiervoor. Had je de formulieren daarvoor ook ingediend? 

Wind

Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Hey @Steven,

De eerste keer is de aanvraag in de winkel gedaan, 2 opvolgende keren via website waarvan gisteren de laatste keer. Het referentienummer van gisteren is: ****

ik heb alles dus gisteren wederom ingezonden, dus id van beide en bankafschrift en alles ingevuld. Kreeg wel de sms met bovenstaand nummer maar kan zelf in my Vodafone niets terug vinden, alleen de vorige 2 aanvragen zijn daar zichtbaar.

Moderator edit: Referentie nummer weggehaald ivm privacy.

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

@Wind 
Kun je mij de volgende gegevens sturen voor de verificatie via een privé bericht?
- Voorletters en achternaam
- Adres
- Postcode
- 06-nummer
- Geboortedatum
- De laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer
Referentienummer
Dankjewel alvast!

Ik kijk het graag voor je na en hopelijk kan ik hierin iets voor je betekenen.

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Dankjewel voor de documenten! Ik heb het in orde voor je gemaakt. Het nummer/contract is overgezet naar de nieuwe contractant @Wind.

Wind

Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

@Steven, dank je wel! Blij dat ik het uiteindelijk hier heb gevraagd, ben bang dat ik anders achter 6 maanden nog bezig was geweest

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Heel graag gedaan 🙂 @Wind 

Wind0177

Nieuwkomer
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

@Steven ik kan nu natuurlijk niet meer bij mijn privé berichten omdat mijn account volgens jullie nu niet meer bestaat omdat je me net hebt toegevoegd aan dat van mijn partner, zou je het berichtje ook nog even naar dit account willen sturen of naar m’n email? 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Je kunt hier op het forum altijd je privé berichten inzien :). Dit staat los van je My Vodafone account @Wind 
 

  • Ik zie dat er nu een Red abonnement op het nummer staat. Dit moet aangepast worden naar een Red Together Extra abonnement. Mijn collega's kunnen dit aanpassen voor je. Zij kunnen dit samen met je doornemen. Je bereikt hun via 0800 - 2266789 (ma - vr 08:00 - 20:00, za 08:00 - 18:00). Zodra dat gedaan is en het abonnement is omgezet, kun je via de website het nummer koppelen aan het andere nummer.

  • Het koppelen kan ik ook voor je doen. Daarna kun je gebruik maken van de data pot.

Wind0177

Nieuwkomer
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Raar dan dat ik er niet meer in kom, maar ligt dan vast aan mij? Ik ga straks even bellen en als ik niet uit kom meld ik me nog een keer, alweer bedankt!

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Super, dan hoor ik het graag! 

Mark16

Nieuwkomer
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

ben hier ook al weken bezig om red together te krijgen.

heb 3 contracten op mijn naam, hoe moeilijk kan het dan zijn om deze onder een klantnummer te krijgen !!

na tig keer telefoneren, 1 contract over kunnen dragen. 

voor het andere contract vandaag weer gebeld, probleem van overdracht is dat er een ander rekeningnummer bij staat.

rekeningnummer staat ook gewoon op mijn naam.

inmiddels voor mezelf een red together abbo aangevraagd en voor het andere nummer een red together extra.

nu maar weer afwachten wanneer dat geregeld is.

en dan voor het andere nummer nog een red together extra aan vragen.

al met al ben ik dan een maand verder.

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi  @Mark16,

Dat schiet niet op! Staan inmiddels alle nummers onder een klantnummer? Zo niet, dan hoor ik het graag! Ik kijk graag met je mee of ik hierin iets kan betekenen.
Indien alle gegevens van de 3 klantnummers/ contracten exact hetzelfde zijn, zet ik ze graag voor je om.
Mochten de gegevens niet hetzelfde zijn, dan moet er een contract overdracht formulier ingevuld zijn met exact de juiste gegevens en de gevraagde bijbehorende formulieren.

Mark16

Nieuwkomer
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Hallo Steven,

als eerste bedankt voor de aangeboden hulp.

er staan nu 2 nummers onder hetzelfde klantnummer.

bij het andere nummer stond een ander bankrekeningnummer, maar dit is inmiddels veranderd.

dus in principe zijn alle gegevens juist nu.

als je nog meer info nodig hebt, hoor ik het wel.

heb zelf al een red together abbonement. en inmiddels voor het 2 de nummer al red together extra aangevraagd. 

mvg,

Mark

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @Mark16 

Kun je mij de volgende gegevens sturen voor de verificatie via een privebericht?

  • - Voorletters en achternaam
    - Adres
    - Postcode
    - 06-nummer (jouw eigen en het nummer wat omgezet moet worden).
    - Klantnummer (jouw eigen en waarop het nummer staat wat omgezet moet worden).
    - Geboortedatum
    - De laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer

Dankjewel alvast!

Groet,

Steven

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

@Mark16 Dankjewel voor de gegevens! Ik heb het verzoek ingediend. Het nummer zal in de loop van vandaag omgezet worden. Je ontvangt een sms als het zo ver is. Op dat moment krijg je op het oude klantnummer een rekening tot aan vandaag. De eerste factuur op het nieuwe klantnummer zal lopen vanaf vandaag tot het einde van de volgende maand.
 

Groet,

Steven

Mark16

Nieuwkomer
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Steven,

hartelijk dank.

kun jij ook zien of de aanvraag van red together en red together extra loopt ?.

zodra het zojuist overgedragen nummer onder mijn klantnummer staat, ga ik ook daarvoor red together extra aanvragen.

mvg,

Mark

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Heel graag gedaan @Mark16 
Inmiddels staat het nummer al onder jouw klantnummer :).
Op jouw nummer staat al het Red Together abonnement. Je kunt nu voor beide nummers het Red Together Extra abonnement aanvragen. Vergeet niet dat zodra de nummers een Red Together Extra abonnement hebben, ze nog gekoppeld moeten worden via My Vodafone (website) aan jouw nummer.

Mark16

Nieuwkomer
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Steven,

heb voor een nummer al een red together extra  abonnement aangevraagd.

heb hier echter nog niets van vernomen of de aanvraag loopt.

ga nu gewoon voor beide nummers een red together extra aanvragen.

 

edit:

heb zojuist voor beide nummers een red together extra aangevraagd.

laat hier nog wel weten als het gelukt is

mvg,

Mark

 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Super @Mark16. We horen graag van je! 

 

Mark16

Nieuwkomer
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Steven,

 

ik heb vanmiddag via de chat de twee red together extra kunnen activeren.

alles werkt nu.

wel vreemd dat het via telefonisch contact dan weer niet lukt !

bedankt voor alle geboden hulp.

 

mvg,

Mark

 

 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Super om te horen dat het werkt @Mark16 

Rudiculous

Nieuwkomer
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Hartstikke leuk verkoop praatje dat Red Together. 

Alleen jammer dat het zo lang moet duren om het te regelen en de feedback nagenoeg niet aanwezig 

Mijn vriendin en ik willen(wilden) gebruik gaan maken van Red Together. 
Wij zijn beide klant bij Vodafone en maken gebruik van Ziggo maar omdat we allebei een eigen abonnement en account hebben moesten we een contract overdracht aanvragen. 

Op 20 november heb ik de eerste aanvraag online gedaan. Vrijwel direct krijg ik de algemene mail dat de aanvraag in behandeling is maar er documenten missen die ik wel degelijk heb toegevoegd. vervolgens gebeld met support om te horen dat ik de aanvraag opnieuw moet doen. Dit heb ik de 25e van November gedaan om vervolgens bijna 3 weken later pas exact die zelfde mail te krijgen!

Elke keer als ik bel is het verhaal het zelfde. ze kunnen niks zien behalve dat het in behandeling is en krijg geen feedback over wat ze missen of wat er niet goed is (gegaan). Na een maand ben ik er zolangzamerhand wel klaar mee en begin sterk te twijfelen of ik nog wel klant bij Vodafone wil blijven.

Ik Post dit hier omdat ik via de telefoon elke keer zo'n 45 minuten kwijt ben
En het wederom tot 10 werkdagen kan duren voordat mijn klacht via mail in behandeling genomen wordt.

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @Rudiculous 
Op dit moment is er helaas een achterstand met het verwerken van een contract overdracht.
Ik kijk graag voor je na of ik het kan verwerken vanuit hier. Ik heb je een privébericht gestuurd.

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

@Rudiculous ik heb de aanvraag van de contractoverdracht voor je verwerkt. Je krijgt een factuur tot aan vandaag op het oude klantnummer. De volgende factuur loopt vanaf vandaag tot het einde van de volgende maand.

Je kunt nu het Red Together abonnement aanvragen. Mijn excuses voor het ongemak! 

Rudiculous

Nieuwkomer
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

@Steven Ik zie dat het inmiddels gelukt is.
Bedankt voor je hulp!

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Heel graag gedaan @Rudiculous 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties op dit artikel.

Uitgelicht topic