Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes

Alle ins en outs van Red Together

 

Met Red Together deel je samen één grote databundel met vrienden of familie. Daarnaast kunnen alle gekoppelde aansluitingen onbeperkt bellen en SMS'en. Ben je als Beheerder ook Ziggo klant en heb je al Non-Stop Dubbele data? Dan verdubbelt je bundel nog een extra keer! Bovendien krijg je € 2,5 korting op alle Red Together Extra abonnementen in je Red Together groep. 


In onderstaand topic vind je algemene informatie over de tarieven, voorwaarden en uitleg over de databundel. Heb je een vraag over het instellen en activeren van de groep? Of zoek je informatie over de Pauzeknop? Bekijk dan dit topic.


Veel gestelde vragen


Hoe kan ik een Red Together aanschaffen?
Red Together en Red Together Extra zijn verkrijgbaar via onze webshop, Vodafone winkels of telefonische verkoopafdeling via 0800-0200 056. Heb je op dit moment een ander abonnement en wil je overstappen naar Red Together? Dat kan heel eenvoudig via My Vodafone. Als er eerst een contractoverdracht moet plaatsvinden, kan dat via deze pagina.

 

Hoe kan ik een Red Together groep creëren?
Wanneer je minimaal één Red Together én Red Together Extra onder je contract hebt staan. Je activeert een Red Together groep met één druk op de knop via My Vodafone of de My Vodafone app. Je ontvangt een notificatie en als je daarop klikt is de Red Together groep geactiveerd.


Wie is de beheerder?
Degene die als eerste een My Vodafone account aanmaakt of de My Vodafone app update en de groep activeert, is de beheerder van de Together groep. Dit kan iedereen zijn met een Together of Together Extra abonnement binnen hetzelfde klantnummer. De beheerrechten zijn gekoppeld aan de groep en kunnen niet worden overgedragen. Verlaat de beheerder de groep dan behoudt hij alle rechten.

Hoe kan ik de beheerder wijzigen?
Het is niet mogelijk om zelf in My Vodafone de beheerder te wijzigen. Wil je een andere Beheerder? Start dan een eigen groep met een nieuwe Beheerder. Dit moet via een contractswijziging, die onze klantenservice voor je regelt.


Hoe kan ik de Red Together groep deactiveren?
Als beheerder zet je bij Instellingen andere groepsleden op ‘uit’. Ze worden dan aan het einde van de maand niet meer gerekend tot de groep. Eventueel verkregen voordelen komen dan voor dit groepslid te vervallen. Het groepslid is dan nog wel zichtbaar in My Vodafone en kan nog gebruikmaken van de diensten van Vodafone. Bij minder dan twee overgebleven Red Together (Extra) abonnementen wordt de Red Together groep opgeheven en vervallen de voordelen aan het einde van de maand.


Moet iedereen die in een groep zit familie zijn?
Nee hoor. Een Red Together groep kan uit maximaal 5 groepsleden bestaan. Dat betekent niet dat je allemaal op hetzelfde adres hoeft te wonen. Uitwonende kinderen of opa en oma zijn ook gewoon welkom in een Red Together groep. Om te profiteren van de voordelen van Red Together is de enige voorwaarde dat de Red Together abonnementen van je groep aan hetzelfde klantnummer zijn gekoppeld. Dat regel je eenvoudig met een contractoverdracht via My Vodafone. Ook het wijzigen van het abonnement naar een Red Together kan je zelf via My Vodafone.

Ik heb geen abonnement van Vodafone, kan ik de beheerder zijn van mijn Red Together?
Dit is niet mogelijk. Om beheerder te zijn moet je dus een Red Together of een Red Together Extra abonnement hebben.


Hoe weet ik wat ik in de Together groep verbruik?
De beheerder en de groepsleden kunnen in My Vodafone zien (desktop en app) wat de gezamenlijke databundel is en wat het totale verbruik van de groep is in die maand. Enkel de beheerder kan Instellingen wijzigen!


Gezamenlijke databundel - limiet en extra Data BloX


Hoe weet ik dat ik mijn limiet heb bereikt?
Zodra 80% van de gezamenlijke datapot is verbruikt krijgt de beheerder een notificatie.
Zodra 100% van de gezamenlijke datapot is verbruikt krijgen de beheerder en alle groepsleden een notificatie. Alleen de beheerder kan dan een data BloX aansluiten.

Wat kan ik doen als de gezamenlijke databundel op is?
Wanneer de gezamenlijke databundel verbruikt is, kun je als beheerder de BloX Together data toevoegen aan de databundel.
Je hebt de keuze uit:

5 GB: € 25
10 GB: € 40
20 GB: € 60

Red Together Extra abonnementen kunnen géén gezamenlijke Data BloX afsluiten. Zij kunnen wel de individuele BloX afsluiten. Let op: De kosten hiervan zijn voor de contracthouder.

Kan ik alle data BloX delen met mijn Red Together groep?
Je kan alleen de BloX Together data (5, 10 of 20 GB) delen met de andere groepsleden. De overige BloX zijn alleen voor individueel gebruik en tellen niet mee in de gezamenlijke databundel.

Welke bundel wordt als eerste verbruikt als de Together Extra aansluiting een extra data BloX aansluit?
De individuele bundels worden altijd als eerste verbruikt. Is deze op? Dan wordt pas de algemene databundel gebruikt.

Hoe weet ik of mijn data is verdubbeld?
Heb je een Red Together afgesloten en heb je nog minimaal één Red Together abonnement? Dan verdubbelen we automatisch je data als je dit deelt met andere groepsleden. Deze data komt dan in de gezamenlijke databundel. De data die daar wordt weergegeven is het aantal GB ná verdubbeling.

Over het persoonlijke data tegoed


Hoe stel ik het persoonlijk data tegoed in?
Het persoonlijk data tegoed is door de beheerder gemakkelijk in te stellen via My Vodafone. Selecteer het groepslid en kies de maximale hoeveelheid data. Je hebt vooralsnog de keuze uit de volgende mogelijkheden: 1 GB, 2 GB, 5 GB,10 GB, 20 GB, 30 GB, 50 GB, 60 GB, 70 GB, 80 GB, 90 GB, 100 GB, 110 GB, 120 GB, 130 GB, 140 GB of 150 GB. Zodra de gebruiker 100% van het data tegoed heeft bereikt, sturen we de beheerder én het geselecteerde groepslid een notificatie via sms.

Moet ik het persoonlijk data tegoed iedere maand opnieuw instellen?
Het data tegoed blijft iedere maand hetzelfde ingesteld zolang je dit niet wijzigt. Je kan het data tegoed wijzigen of uitzetten op ieder gewenst moment. Je nieuwe data tegoed start dan op de eerste dag van de nieuwe maand.

Wat gebeurt er als een groepslid de limiet van het persoonlijk data tegoed bereikt?
Wanneer een groepslid 100% van het persoonlijk data tegoed heeft bereikt, sturen we de beheerder én het geselecteerde groepslid een notificatie via sms. Het geselecteerde groepslid kan gewoon blijven internetten. De beheerder kan besluiten om de Pauzeknop aan te zetten om de datasnelheid voor deze gebruiker in NL en de EU te beperken. Die kan op elk gewenst moment door de beheerder aan- en uit gezet worden.

 

Red Together in combinatie met Ziggo

 

Ik combineer Vodafone & Ziggo en ontvang Non-stop gratis extra’s. Welke voordelen krijg ik dan als ik een Red Together groep creëer?
Als je Vodafone & Ziggo combineert, ontvang je Non-stop gratis extra’s:

* Dubbele data op alle Red Together abonnementen die op hetzelfde adres geregistreerd staan
* €5 korting op alle Red Together abonnementen die op hetzelfde adres geregistreerd staan. Niet op de Red Together Extra.
* Een gratis TV-pakket naar keuze (Movies & Series, Sport Totaal of Kids)
* Een gratis Veilig online pakket, waarmee je tot 20 apparaten kan beveiligen

Kijk hier voor meer informatie over de Non-stop gratis extra's.

Ik combineer Vodafone & Ziggo en ontvang non-stop gratis extra’s. Krijg ik dan nogmaals dubbele data als ik een Red Together groep creëer?
Ja, je krijgt dubbele data wanneer je Vodafone en Ziggo combineert (50 GB naar 100 GB), én je krijgt dubbele data wanneer je jouw Red Together data deelt met andere Red Together (Extra) groepsleden (100 GB naar 200 GB).

Zelf heb ik geen Ziggo, maar mijn familielid dat op een ander adres woont en bij mij op het contract zit wel. Als we dan een Red Together groep vormen krijgen we dan ook de non-stop extra’s?
Nee, dat is niet het geval. De match voor de Non-stop extra’s wordt gemaakt op het adres voor Ziggo én dat van de Vodafone contracthouder. Alleen wanneer die gelijk zijn krijg je Non-stop extra’s.

 

Overige vragen


Ik heb nog een abonnement met toestellening en wil graag deelnemen aan Red Together. Kan dat?
Als je nog een abonnement met toestellening hebt, moet deze eerst afbetaald zijn. Pas dan kunnen we het contract overzetten naar een Red Together en onderdeel maken van een Red Together groep. Neem contact op met de klantenservice voor het afbetalen van je toestellening.

Ik wil de Red Together groep verlaten. Hoe werkt dat?
Als je een Red Together groep wilt verlaten kan je dit aangeven in de My Vodafone app. De beheerder kan jouw account op ‘uit’ zetten, waardoor je geen onderdeel meer uitmaakt van de groep. Je bent nog wel zichtbaar in het overzicht omdat je nummer onder hetzelfde klantnummer valt.

Ik ben de beheerder van de Red Together en zeg mijn contract op. Wat gebeurt er dan met de Red Together groep?
Wanneer er 2 of meer abonnementen binnen de Red Together overblijven, verandert er niets: je blijft dan nog steeds beheerder van Red Together. Je hebt dan de mogelijkheid om via de My Vodafone app alle abonnementen te beheren. De voordelen blijven in stand (op basis van de nog aangesloten abonnementen. Bij 2x Extra verdwijnt bijvoorbeeld wel de gezamenlijke databundel. Indien de Red Together groep uit 2 abonnementen bestond en je jouw contract opzegt, vervalt hiermee de Red Together groep (en de voordelen) omdat er slechts één abonnement overblijft.

Voor datagebruik in het buitenland bestaat een ‘Fair Use Policy’. Geldt dit ook voor Red Together?
De Fair Use Policy die geldt voor individuele abonnementen, geldt ook voor Red Together data. Voor de Red Together (Extra) abonnementen geldt een EU datalimiet van 40 GB per sim per maand. Kijk hier voor meer informatie over de Fair Use Policy.

 

Heb je nog meer vragen of wil je graag Red Together afsluiten? 


< Zo werkt Red Together >

 

184 Reacties
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Je hebt helemaal goed!
Jij en je dochter nemen een Red Together en een Red Together extra en later neem je er nog 2 Red Together extra abonnementen bij. Dan zit je in totaal, aan het einde van het jaar, op 4 contracten (op je naam).

En dit werkt ook met Sim-Only 😉

Zie hier alle Info met Red Together Sim-Only: https://www.vodafone.nl/shop/mobiel/together/abonnement/red5-red-together-2jr/true/

LET OP: Als je Ziggo klant bent krijg je dubbel data, als je geen Ziggo klant bent, deze vraag even op NEE zetten, anders dan staat er dat je 160GB krijgt maar dan krijg je er maar 80GB !! (zie de JA & NEE optie onderaan de pagina die ik hier boven heb beschreven)
Rebecca77

Nieuwkomer
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ik ben in dit geval gelukkig ziggo klant haha.

Dank je wel voor de antwoorden!!
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Rebecca77, dan wens ik jullie alvast heel veel plezier met het nieuwe Abonnement!

Mocht het antwoord dat is gegeven je tevreden stellen en het juiste antwoord is, wil je deze dan als Best Antwoord geven. Daar help je andere klanten, die met een zelfde vraag zit, ook mee :). Bedankt
Jargo

Nieuwkomer
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Wil ik mijn abonnement verlengen met een Red Together, en de zomerkorting mooi meepakken.. Moet ik bellen. En dat kan pas maandag weer... *geen Zomerkorting :(*
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hi Jargo,
Klopt, op zondag kan je niet bellen maar naar een Vodafone winkel gaan had je misschien nog kunnen doen. Als er eentje in de buurt zat natuurlijk. Zoiets blijft natuurlijk altijd lastig en voor 2018 is natuurlijk erg vreemd dat de zondag niet een opening kent bij Vodafone. Helemaal mee eens!!

je zou het morgen in de ochtend nog even kunnen proberen? Je weet maar nooit, toch?!
jverbeek

Nieuwkomer
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Best een leuk idee, dat Red Together en ik moet toegeven dat het mij ook wel trekt.

GROOT PROBLEEM is echter dat met uitzondering van de beheerder NIEMAND van de andere leden van de groep ooit nog een telefoon op afbetaling kan kopen.

Vodafone hebben jullie hier al een oplossing voor bedacht?
Jeroen Groenema

Nieuwkomer
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ik heb op 2 juli 2018 mijn bestaande vodafone abonnement omgezet naar een Red Together abonnement. Op 3 juli heb ik de nummers (van een andere provider) van mijn vrouw en zoon toegevoegd aan Red Together. Dezelfde dag begonnen mijn problemen. Vanaf 3 juli is mijn eigen vodafone nummer verdwenen en belde ik met het nummer van mijn vrouw. Bijzonder omdat dat nummer nog bij een andere provider zit. Sindsdien bel ik dagelijks met de klantenservice. Op 13 juli stopte mijn sim er helemaal mee en sindsdien heb ik helemaal niks. Ik word nu al 5 weken aan het lijntje gehouden. Er wordt mij telkens verteld dat er een order is blijven hangen en dat die ongedaan moet worden gemaakt. Dit duurt normaal 48u. Telkens mislukt dit. Er is al 3x een voorrang/urgentie verzoek voor me aangevraagd. Vandaag heb ik te horen gekregen dat men mij niet kan vertellen of de twee nummers die ik toegevoegd heb wel gaan werken op de afgesproken tijd en dat mijn eigen nummer voorlopig niet gaat werken maar dat men er hard mee bezig is….

Ik heb aangegeven dat ik 5 weken geen redelijke oplostijd vind en dat ik helemaal niet akkoord ga met een “open einde”. Na weken bellen/mailen/vodafonewinkels ben ik er helemaal klaar mee maar kan ook niet overstappen omdat mijn nummer gegijzeld wordt door vodafone.

mvgr,

Jeroen Groenemans
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Jeroen Groenemans
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Oei, dat is een lang, maar ook vervelend verhaal. Had wel verwacht dat het allemaal soepel zou gaan maar dat valt in jou geval dus heel erg tegen. Heel goed dat je hier je verhaal schrijft en laat weten dat je er niet tevreden over bent. Echter, dit is een klanten helpt klanten community en ik ben ook maar een klant en kan je dus niet verder helpen. Uiteraard allemaal met privacy redenen te maken.

Het vervelende nu is dat ik je alleen maar kan zeggen dat Vodafone dit kan oplossen maar niet via de Community. Daarom stel ik voor dat je een privé berichtje stuurt naar Vodafone via Twitter en/of Facebook. Via die weg hebben de webcare mensen iets meer tijd om je klacht en probleem te bekijken en te zien wat er nu allemaal mis gaat. Die kunnen je ook prima vertellen wat er aan de hand is, als ze het hebben kunnen uitzoeken :).

Begrijp dat je zal denken, not again! Maar echt, via Twitter en/of Facebook kom je toch, en dat is mijn eigen ervaring ook, een stukje verder en wellicht naar een oplossing (tenminste, die ervaring had ik wel met de webcare mensen). Wil je het daar nog eens proberen, alvast succes en bedankt!

Laat nog even weten hoe het verder afloopt.
Jeroen Groenema

Nieuwkomer
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Energieboy wrote:
Hoi Jeroen Groenemans
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Oei, dat is een lang, maar ook vervelend verhaal. Had wel verwacht dat het allemaal soepel zou gaan maar dat valt in jou geval dus heel erg tegen. Heel goed dat je hier je verhaal schrijft en laat weten dat je er niet tevreden over bent. Echter, dit is een klanten helpt klanten community en ik ben ook maar een klant en kan je dus niet verder helpen. Uiteraard allemaal met privacy redenen te maken.

Het vervelende nu is dat ik je alleen maar kan zeggen dat Vodafone dit kan oplossen maar niet via de Community. Daarom stel ik voor dat je een privé berichtje stuurt naar Vodafone via Twitter en/of Facebook. Via die weg hebben de webcare mensen iets meer tijd om je klacht en probleem te bekijken en te zien wat er nu allemaal mis gaat. Die kunnen je ook prima vertellen wat er aan de hand is, als ze het hebben kunnen uitzoeken :).

Begrijp dat je zal denken, not again! Maar echt, via Twitter en/of Facebook kom je toch, en dat is mijn eigen ervaring ook, een stukje verder en wellicht naar een oplossing (tenminste, die ervaring had ik wel met de webcare mensen). Wil je het daar nog eens proberen, alvast succes en bedankt!

Laat nog even weten hoe het verder afloopt.

Bedankt voor je tips en daar ga ik zeker gebruik van maken.

Geloof me ik heb de verkorte versie opgeschreven en de scherpe randjes weggelaten.

Ik denk dat mijn bericht hier toch wel op zijn plaats is want ik help andere klanten met mijn ervaring.
Dit product lijkt niet "af" en is dus niet gedegen getest.

Even wachten tot de kinderziektes er uit zijn is mijn advies.
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Helemaal mee eens hoor! Zeker goed dat je het hier hebt geplaatst.
Denk ook dat je anders een Community vol had kunnen schrijven maar met wat je nu schrijft snappen ze het ook wel dat het niet helemaal goed gaat. Zeg ik het dan nog een beetje zachtjes en netjes 🙂

Webcare kan je zeker helpen, daar heb ik anders wel goede ervaringen mee en hoop jij ook. Zou wel fijn zijn als je daar ook de juiste weg hebt gevonden en dat ze je binnen een aantal dagen weer op de goede rails zetten binnen Red Together.
Dannymientjes

Nieuwkomer
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb op dit moment 2 contracten op mijn naam staan onder 1 klantnummer.

Kan ik deze laten omzetten naar red together? 1 kan ik bijna verlengen de ander is net in april al verlengd. Ook zit op beide nog een toestel lening, maar moet deze dan eerst afgelost worden of gaan deze mee naar red together want dat is me nog niet duidelijk
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Dannymientjes
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Je kunt een regulier abonnement ook omzetten naar een Red Together, even in het kort 🙂
De afdeling migratie beoordeelt uiteindelijk of een abonnement overgezet kan worden, hier zitten wel wat voorwaarden aan natuurlijk. Zie hier hoe het abonnement werkt. Vodafone klantenservice raden je aan om contact op te nemen met de experts (0800-0200056). Zij helpen je met het omzetten van de contracten naar een Red Together en Red Together Extra.

Je hoeft alleen de toestelafbetaling af te lossen in het geval van een contractoverdracht. Als er geen contractoverdracht nodig is hoef je deze dus ook niet af te lossen.

Hopende dat ik je hiermee voldoende heb geïnformeerd en mocht je nog meer vragen hebben, stel ze gerust.
sjonnieve

Nieuwkomer
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
En ja hoor, here we go again. Is je een credit nota beloofd door de firma. Maar die wordt niet geregistreerd, uiteraard niet want dat zou logisch zijn. En dat is Vodafone juist niet. Nu 3 uur bezig geweest om deze credit nota boven water te krijgen, en dan de reactie van meneer Per van de CS ik citeer” Als je ons advies had opgevolgd was er niets aan de hand geweest. Per.” Dus hun regelen iets niet, ik ga erachter aan. En dan krijg je deze reactie. Dan heb je Kamul van de CS via de website die zegt er is geen credit voor jou. Ik zeg kijk op jullie social media platform daar zie je dat. Antwoord ik kijk daar niet, stuur maar mail met alle info. Ik zeg nee dit wil ik nu geregeld hebben. Dat gaat niet is het antwoord, stuur me de bewijzen door is zijn antwoord.
Al met al ben ik hier 3 uur mee bezig, die niemand betaald natuurlijk, want zoals per al schreef: Als je ons advies had opgevolgd was er niets aan de hand geweest. Per.
Ik zal jullie helemaal laten meelezen met de chat:
Wat mij betreft is het opgelost Sjonnie. Als je gelijk ons advies had opgevolgd was het in 12 tellen klaar geweest. mag ik vragen waarom je een andere route hebt ingeslagen en bent gaan bellen in plaats van een berichtje te sturen? Per

MAAR IK HEB GEEN ANDERE ROUTE INGESLAGEN, deze personen luisteren niet naar de klant maar hebben een verhaal in hun kop dat eruit moet. Voor de rest niets.
Zijn er nog mensen die dit ervaren bij deze puinhoop firma?
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi sjonnieve
Als ik direct antwoord mag geven op je laatste vraag: Nee, ik heb geen ervaring met Vodafone zoals jij het zegt. Ik begrijp dat het vervelend is en het zou natuurlijk niet hoeven uitmaken hoe je Vodafone wenst te benaderen, het moet gewoon opgelost worden. Maar ik kan me ook weer voorstellen dat sommige afdelingen, zoals voor een credit nota, ze graag iets zwart op wit willen zien. Nogmaals, ik weet niet hoe het verlopen is allemaal, maar dat is mijn gedachten.

Geloof je direct als jij zegt geen andere route te hebben gelopen en dat je nu een keer belt om te willen weten wanneer je die credit nota krijgt. Begrijp ook dat je dit alles hebt aangehoord als onzin, want zoals je zegt, dit heb je niet gedaan. Maar zou je dan nu niet toch een berichtje willen sturen naar Vodafone via Twitter en/of Facebook met daarin alle info zodat ze het alsnog kunnen recht zetten? Tenminste, ik neem aan dat dit nog wel recht te zetten is?

Het vervelende is dat ik ook maar een klant ben en niet voor je in een systeem van Vodafone kan duiken om je te helpen. Al had ik het graag willen doen, maar ik ben dus ook maar een klant. Er zijn wel moderatoren die hier af en toe langs komen maar ook die kunnen, uit privacy redenen, niet zomaar in het systeem gaan graaien en zoeken naar wat er mis is gegaan. Zelf denk ik dat je er goed aan doet om toch een berichtje te schrijven, want dan heb je je aan de regels gehouden, en zal de webcare afdeling dit voor je in behandeling nemen en hierop terug koppelen (goed of slecht, dat kan ik niet beoordelen).

Wil je toch succes wensen en hoop dat het uiteindelijk wel goed komt.
romario73

Nieuwkomer
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik ook 2 uur aan de telefoon gehangen met Vodafone om Red Together aan te schaffen. en ben 4 x doorverbonden.
Ik heb 3 abonnementen en om wat voor reden dan ook, 3 verschillende contract nummers (plus 3 telefoons). 1 daarvan is op een ander rekeningnummer dus dat kan ik me voorstellen (maar mag samengevoegd worden).
Tijdens afsluiten abonnementen is altijd mijn ID kaart gescanned ivm BKR registratie.
Nu wil ik deze 3 abonnementen dus samenvoegen zodat ik dus het Red Together abonnement kan nemen.
Dit schijnt alleen te kunnen als ik mijn 3 telefoons afkoop.. Dan kan er een verhuizing plaats vinden van mijn contracten.
Schijnt te maken te hebben met de BKR registratie op die telefoons. Echter.. Die staan allemaal op mijn naam.
Ik snap hier niets van.
Tevens is 1 van de 3 contracten 2 maanden geleden verlengd (4 maanden voor tijd).
Doordat dat schijnbaar ook in een overgangsfase zit, kan het ook niet.
Mijn dochter wil ook overstappen van KPN naar Vodafone dus was een geschikt moment om met z'n 4en samen te gaan.


Hopelijk zullen jullie in de toekomst iets flexibeler zijn met dit abonnement.
patrick30

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Wil het gewoon even kwijt..
Gisteren vol goede moed naar de Vodafone winkel gegaan. Want een gezin met 2 puber kids verbruikt nogal wat Mb's. Thuis al kort berekend, een abo van 45euro. Tegenover 50euro die we nu allemaal samen betalen voor sim only. Tel uit je winst... NOT !!!
Wat ik nergens, maar dan ook echt nergens terug kan vinden is dat je buiten de 45euro RED Together nog eens 15euro per deelnemer moet betalen. Ja, volgens de medewerker is dat toch logisch?!?! Sorry, maar een TOGETHER lees ik als SAMEN. SAMEN heb je dit abo. Nee nee, 4 deelnemer. Dus 45 + 15 + 15 + 15 = 90euro!!! Zeer misleidende en slechte reclame dit. Bahbah. Na bijna 20 jaar Vodafone (Libertel) met een korte periode Vodafone thuis zolang het duurde, begin ik toch heel erg te twijfelen of ik nog wel wil blijven. De abo's lijken meer en meer geknepen te worden in data en duurder en duurder te worden.
En ga aub niet beginnen over de combinatie met Ziggo voor dubbele Mb's. Deze kabelboer zal geen eurocent meer aan mij verdienen..
Mvg. Patrick
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi patrick30

Dankjewel voor je feedback! Ik schrik een beetje van je bericht.

Mag ik vragen waar je gekeken hebt bij ons op de website over Red together? Dan kan ik namelijk als het er fout vermeld staat of onduidelijk vermeld zijn, laten aanpassen. We willen namelijk zo transparant mogelijk hierover zijn naar onze klanten.

Ikzelf ben al op zoek gegaan en zie via de volgende link dat er alles correct op staat. Ook dat het hoofd abonnement 45 euro is en de andere 15 euro per maand.
https://www.vodafone.nl/together/
Ik heb ook even meteen gekeken via onze shop, maar ook daar kom ik een duidelijke uitsplitsing tegenover Red Together en Red together extra.
patrick30

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dank voor je antwoord. Ik ga verder geen wellus/nietus dingetje er van maken. Voor mij was dit aan de hand van de radio reclame en site niet duidelijk. Anders had ik mij het winkel bezoekje wel bespaard. Maar goed, €90 ga ik in geen 90jaar betalen hiervoor. Misschien is het na al die tijd wel eens tijd voor provider verandering.
Mvg Patrick
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi patrick30

Ik wil er absoluut geen welles/nietus spelletje van maken en ook absoluut niet jouw dit gevoel geven. Dit is ook de reden waarom ik vraag wat er verbeterd moet worden op de link waar je gekeken hebt.
Mocht je het alsnog willen doorgeven dan hoor ik het graag van je!
Flyer007

Nieuwkomer
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Bijzonder jammer dat je voor de deelnemers niet een harde limiet per gebruiker kan instellen (zo is het me overigens aan de telefoon wel verkocht!!!). Nu kan 1 gebruiker alle data opslurpen als je niet oplet (ja ik weet dat er een melding binnenkomt, maar als je dan niet tijdig op de pauzeknop drukt vliegt de data er doorheen.

Ook het aantal stappen voor de limiet (10GB) is te beperkt. 20GB en 40GB zou wenselijk zijn.

Als de app nu ook nog wat overzichtelijker zou worden zou het helemaal perfect zijn. Want de dubbele data deal door de combinatie met Ziggo is natuurlijk erg lekker en op papier is Red Together voor gezinnen met data-slurpende pubers een perfecte oplossing. In de praktijk mankeren er nog een paar dingen aan...
amsterdamman

Nieuwkomer
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik ben weg bij Vodafone en ik raad iedereen aan om hetzelfde te doen. Wat een belachelijke slechte services!
bestekbak

Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Sinds 2 weken heb ik RED together.
Er is mij verkocht dat ik de data kon delen. Als mijn dochter 20 gig nodig heeft dan geef je haar echt 20 gig enz.

Dit klopt dus totaal niet. Je kunt alleen een notificatie laten sturen dat de 20 gig op is maar ondertussen gewoon doorgaat.
Ik moet dat dus zelf in de gaten houden.
Mijn dochter en vrouw kunnen niet eens in hun app de aantal gigs in de gaten houden. NEE dat moet ik allemaal doen.


Dit is zo slecht verkocht en ook op tv. Ik voel mij echt beet genomen weet je dat

BAH

Nog een jaar en dan ben ik weg hier.

En dan heb ik het nog niet eens over de contractoverdracht van mijn vrouw. Niet te doen en ik moet het formulier maar blijven sturen en sturen en sturen en sturen ennnnnn juist sturen

Terwijl het gewoon om een naam gaat. Ik betaal nl alle rekeningen. Maar goed
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Ik heb helaas geen inzicht in het omzetten hiervan eouwehand
Kun je ons een berichtje sturen via Facebook of Twitter? Dan kijken we graag met je mee hiervoor.
eouwehand

Meedenker
  • 23Posts
  • 1Oplossingen
  • 6Likes
Steven Ik heb maanden geleden voor het laatst iets geplaatst hier. Waar reageer je nu precies op? Ik begrijp het niet. Voor de goede orde, na heel veel rompslomp heb ik Red Together uiteindelijk voor drie gebruikers werkend gekregen.
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Ik denk dat Steven geen reactie gaf op die van jou eouwehand?!
Want wat je zegt, je hebt lang geleden iets achter gelaten en zou beetje laat zijn.
Misschien dat die bestekbak bedoelde, die geeft ook iets aan met contractoverdracht.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Excuus ouwehand ik heb over de naam heen gelezen.
bestekbak staat het inmiddels allemaal goed of moet er nog een contract omgezet worden?
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Steven wrote:
Excuus ouwehand ik heb over de naam heen gelezen.
bestekbak staat het inmiddels allemaal goed of moet er nog een contract omgezet worden?

Krijg je als je zo laat nog moet werken :sunglasses:
bestekbak

Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Nee er moet nog een contract omgezet worden
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Kun je ons een berichtje sturen zodat wij de status voor je kunnen opvragen. Dit mag via Facebook of Twitter.
Eppie Grande

Ontdekker
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Wij hebben 3 abbo's. Nu willen we nog een prepaid omzetten naar abbo, dus dat worden dan 4. Is het ook mogelijk een telefoon aan te schaffen via vodafone op de prepaid die omgezet wordt als nieuw abonnement en de andere 3 te migreren naar Red Together?
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Eppie Grande

Je kan natuurlijk van prepaid naar een abonnement met telefoon. Voor meer info over het omzetten, zie hier:
https://www.vodafone.nl/support/bestelling-en-nummerbehoud/nummerbehoud.shtml

En de andere 3 abonnementen kan je nu al omzetten naar Red Together.
Je kunt Red Together alleen activeren als de Red Together en Red Together Extra abonnementen onder één contract of klantnummer vallen. Dat betekent dat je mogelijk een contract moet overdragen. Zie hier hoe dat werkt. We raden je aan om daarna contact op te nemen met de klantenservice. Zij helpen je met het omzetten van de contracten naar een Red Together en Red Together Extra. Dit betekent dat de eventueel aanwezige Ziggo korting op één van de abonnementen komt te vervallen. Wel in ruil voor heel veel data.

Klantenservice: 0800 - 020 00 56
Openingstijden: Ma t/m vr 08.00 - 20.00 uur.
Za 09.00 - 18.00 uur

Hoop dat je hier iets aan hebt. Mocht je nog vragen hebben dan horen we het wel.
Sijbes001

Nieuwkomer
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Heb red together op een abbo gezet andere klantnr moet eetst omgezet worden op 4 april aangemaakte case is paar dagen gesloten dacht zal dan geregeld zijn . NIETS DUS niet geregeld nog eens geprobeerd en vandaag maar eens gehoird of het nu geregeld is wat denk je WEER NIETS .
Ben nu klaar met vodafone wat een klote club fantastische dingen beloven bv bestelling gedaan waar ik ook niets meer van hoor . Last de abbo,s doorlopen tot einde contract en gaat alles er weg . Ik bel ze niet meer je krijgt toch niets geregeld . PRUTSERS ZIJN HET . JAMMER !!!
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Sijbes001
Wat jammer dat je deze ervaring hebt. Best vervelend dat je iets wilt regelen en dat het dan niet komt bij Vodafone. Heb je contact opgenomen met nummer 0800-0200056? Zie mijn bericht boven je geplaatste bericht. Deze mensen zijn er juist voor om je te helpen met omzetten. Kan me voorstellen dat je er genoeg van hebt maar misschien dat je het nog eens wilt proberen.

Eventueel zou ik dan nog even de tijd nemen om via Facebook of Twitter een privé bericht te sturen en daar je klacht te plaatsen. Ik denkt dat deze mensen je kunnen helpen en wie weet ook het probleem kunnen oplossen.

Werk zelf niet bij Vodafone dus ik kan je niet helpen, ook zo ik het willen. In ieder geval toch een goed weekend gewenst.
Sijbes001

Nieuwkomer
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Keer op keer geprobeerd . Zelfs bij annulering hebben ze storing . Heb klachten mail gestuurd die krijgen van mij nog 1 kans of ze hebben alles geregeld of opgezegd aan hun de keus .en zelfs dat diurt daar 5 werkdagen volgens de bevestiging ?
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Ik hoop met je mee dat ze het dan nu oppakken.
Maar je hebt gelijk dat het vervelend is, dit is niet zoals het moet zijn.
Duim met je mee en verwacht eigenlijk dat je nu pas na het weekend antwoord krijg.

Toch een fijn weekend gewenst.
Adibo

Nieuwkomer
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Een en ander ellende met Red Together. Al een maand problemen.

5 dagen geen internet.:rage:
-20MB data ipv 160gb:rage:

Ja meneer maar u hebt geen ziggo internet. WTF?! Al jaaaaaaren klant bij vodafone en nu ziet klantenservice dat ik geen ziggo internet heb?! Ik ben al 15 jaar klant van home/ziggo.

En dan krijg je te horen, ok vervelend voor u meneer. U krijgt binnen 5 werkdagen een antwoord :rage:

:thumbsdown_tone2:
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Adibo
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Wat vervelend zeg, zeker als je al jaren klant bent en ze dit nu opeens niet kunnen zien. Is er dan iets aangepast in het abonnement en/of de tenaamstelling? Elke 2 a 3 weken voert het systeem van Vodafone en Ziggo een controle om te zien of klanten overeen komen en dan krijg je je korting.

Staat alles dan wel op de juiste naam, adres en/of woonplaats? Voor meer info over de VodafoneZiggo combi kan je lezen op deze pagina, incl. de voorwaarden.

Laten we hopen dat Vodafone dit snel oppakt en kan zien wat er aan de hand is. Geef ze even de tijd, die hebben ze echt nodig om het te controleren. Maar snap zeker dat je daar liever niet op zit te wachten.
Adibo

Nieuwkomer
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hi Energieboy

Dank je.

Uiteraard staat er bij ziggo alles 1:1 met vodafone. Ook heb ik internet 🙂 https://ibb.co/rG1YKhG

Je zou denken nu het een gezamenlijke aanbieder is het makkelijker zou zijn gegevens te achterhalen. Daarnaast heb ik red together, na dat het even opgelost was, gewoon gehad. Nu weer nieuwe maand in is gegaan gaat het weer fout.

En maar steeds 5 dagen wachten op een antwoord en dan zeggen se 24/7 klantenservice. Daarnaast wordt een 'klacht' vaak eenzijdig afgesloten zonder enige communicatie.

Ik was wel tevreden over vodafone maar ze laten nu wel steeds vaker gaten vallen.
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Ik zie het Adibo
Je zou mij al hebben overtuigd en van mij had je al gelijk dubbele data gehad 🙂
Maar ja, ik ben niet werkzaam bij Vodafone dus je zult moeten wachten.
Kan me goed voorstellen dat je hier nu niet tevreden over bent, zou ik ook zijn, zeker als het al een tijdje zo duurt. Duim met je mee en hoop dat bij Vodafone 5 dagen maar 2 dagen duren :blush:
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Het is afhankelijk van het issue. Het kan ook zijn dat het langer duurt. Wel hoort het teruggekoppeld te worden Adibo
Namens Vodafone mijn excuses hiervoor.
Adibo

Nieuwkomer
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Beste Steven , een excuus is niet nodig hoor, ik heb liever een oplossing :sob:
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Dat snap ik Adibo :(, echter kan ik vanuit hier niks betekenen daarin.
Sharzibar

Nieuwkomer
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Ik heb zojuist Red Together (en Red Together Extra) afgesloten. Ik ben al jaren Vodafone-klant. Ik ben GEEN werknemer van Vodafone, en ik vertegenwoordig ze ook niet voor de duidelijkheid. Ik schrijf dit bericht ter opheldering en omdat ik merk dat er hier het een en ander fout gaat.

Mijns inziens ontstaat er grote verwarring omtrent de inhoud van het abonnement omdat sommigen van jullie de voorwaarden op de website niet gewoon goed nalezen - zonder hier opzettelijk mensen nog bozer te maken 😉 en afgezien van de mensen die door onverhoopt technische en administratieve redenen in de problemen zijn gekomen. Ik heb jarenlang in de klantenservice en escalatie gewerkt bij verschillende bedrijven en weet uit ervaring dat sommige afdelingen inderdaad niet telefonisch, zelfs intern door collega's, te bereiken zijn. Daarnaast - door verschillende afdelingen - word je als klant nou eenmaal doorverbonden. Ik snap de frustratie. Wat ik ook verwacht is dat medewerkers inderdaad out of the box denken, weten waar ze het over hebben en er alles aan doen om een klacht snel op te lossen. De 5 (werk)dagen doorlooptijd is standaard. Maandenlang geen oplossing is inderdaad abnormaal en te voorkomen, en er bestaat geen excuus voor slechte afhandeling van klachten. Helemaal waar.
Echter, een deel van de verantwoordelijkheid bij het afsluiten van een abonnement ligt bij de klant. Dat betekent: ik ga er van uit dat ik als klant precies weet waar ik mee akkoord ga door vooraf ONDERZOEK te doen. En nee, je hebt als klant geen enkel 'recht' op aanpassingen die voorheen niet bestonden (zoals wat ik ergens las: graag willen dat er meldingen komen bij een bepaald aantal GB verbruik; we willen wel meer ofnie?) --> daar betaal je ook niet voor. Je betaalt voor het verbruik, het abonnement, eventuele aansluitkosten en wellicht een nieuw toestel zoals aangeven in de VOORWAARDEN.

Ik heb op 14-06-2019 een Vodafone Red 2-jarig abonnement afgesloten na mogelijkheid tot verlengen van mijn sim-only. Ik koos toen voor de Red 30GB (incl data verdubbeling omdat ik ook Ziggo-klant ben).. Voordat ik verlengde heb ik de hele website afgestruind, alle voorwaarden gelezen en vervolgens stuitte ik ook op Red Together. Ik wist dat mijn vriend wilde overstappen en kon verlengen (klant bij T-Mobile) en dat het voor ons voordelig zou zijn om 160GB data, onbeperkt bellen en sms-en samen te hebben. Nergens, maar dan ook nergens heb ik gelezen, gehoord of gezien via reclames, op de website, in campagnes, dat Vodafone letterlijk zegt dat je de data kunt verdelen. En als dat jouw interpretatie is: lees je dan niet na wat de exacte voorwaarden zijn in plaats van af te gaan op wat je hoort in een reclame? Kom op mensen, reclames zijn er opgemaakt om te verleiden. Daarnaast: kleine lettertjes! Wat ik wel begreep [lees: het staat er letterlijk] is dat je gezamelijk 160 GB data verbruikt, als beheerder (inderdaad, er zijn niet meerdere beheerders, slechts 1) de mogelijkheid hebt om dataverbruik te pauzeren en je een melding krijgt als het verbruik een bepaalde limiet overstijgt. Dat dat misschien niet jouw gewenste limiet is, is besides the point. Als klant ga JIJ akkoord met het abonnement, en juist, ook de voorwaarden.

Ik las ook dat mijn vriend eerst (met nummerbehoud) overstapt naar Vodafone, hij als extra nummer een nieuwe simkaart krijgt (dat regelt Vodafone) en zijn contract eerst overgezet wordt voordat ik als beheerder zijn nummer toegang geef om gebruik te maken van de 160GB data. Anders, en dat staat er ook netjes op de website, start het extra nummer met 0 GB. Wat gebeurt er als je start met 0 GB aan TEGOED maar wel blijft internetten [lees: data verbruikt]? Juist: je overschrijdt je databundel. Wat dan weer verrekend wordt op de factuur. Wat ook zeeeer duidelijk op de website vermeld staat is dat ik als hoofdgebruiker (IK heb het Red Together abonnement) 30 euro betaal en het extra nummer (het Red Together Extra) 12,50 betaalt (volgens de huidige tarieven). Ja mensen, dat is dus 30 + 12,50 = 42,50 euro. Ik snap niet hoe je dat kan lezen als dat beide nummers 12,50 betalen (of voorheen 15 euro of wat het extra nr zou betalen) en het dan uitkomt op totaal 30 euro. Nee, dat is niet wat er in de voorwaarden staat. Dan misleid je toch jezelf? Voor mij was het duidelijk: we betalen p.p. 21,25 euro en het is aan ons hoe we dat verrekenen.

It ain't rocket science. Het enige dat ik wil meegeven is, mocht je wat voor abonnement dan ook overwegen bij Vodafone (of een andere provider), kijk dan eerst de voorwaarden, specificaties en inhoud na en stel kritische vragen als je het niet begrijpt. Ik heb meerdere malen met Vodafone gebeld om echt te begrijpen hoe het met de facturering werkt, wat 160GB data samen nou echt inhoudt, wat er gebeurt als mijn vriend geen Together extra meer wil, wat dat betekent voor zijn abonnement en dat van mij...echt alles dat niet duidelijk in een spotje of advertentie naar voren komt. Ga er niet klakkeloos van uit dat je een reclame of campagne goed hebt begrepen terwijl dat (gezien sommige reacties) gewoon niet zo is.

Ik heb dus een week nadat ik zelf verlengde (binnen een zogeheten afkoelperiode van 14 dagen) naar een normaal RED abonnement gebeld naar Vodafone om toch over te gaan naar het Red Together abonnement. Dit houdt in dat Vodafone mijn huidige contract als bestaande Vodafone klant overzet naar Together en de overstap van mijn vriend van T-Mobile naar Vodafone regelt. Hij krijgt een nieuwe simkaart. Daarna komt hij onder mijn klantnummer te staan. Is dat geregeld, dan moet ik zijn nr toegang geven (als beheerder) om gebruik te maken van de gezamenlijke 160GB bundel. We krijgen 1 gezamenlijke factuur van 42,50 (op MIJN naam) zonder extra aansluitkosten voor mijn vriend, met nummerbehoud en iedereen is happy. Komen we onverhoopt (lijkt me sterk) boven de 160 GB uit in 1 maand, dan kunnen we samen Blox aanzetten om extra GB te krijgen die we samen verbruiken. De andere Blox (staat op de website) zijn individueel en kunnen we individueel aanzetten.

Ook goed om te weten: heb je een abonnement afgesloten, vooral telefonisch of online, dan heb je tussentijds de mogelijkheid om te annuleren tijdens de afkoelperiode. Gebruik deze periode goed als je toch iets niet hebt begrepen 😉 Plus, op de website kun je Vodafone contact met je laten opnemen. Scheelt kosten en frustratie.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi Sharzibar

Dankjewel voor het delen van jouw uitgebreide reactie en ervaring.
Je hebt helemaal gelijk al denk ik wel dat door de reclames, men denkt dat ze data letterlijk kunnen verdelen. Dit is ook de reden waarom ik het intern aangekaart heb. In de hoop dat of onze reclames beter worden of dat ze daadwerkelijk de optie toevoegen om data te verdelen.
Feedback is dan ook altijd welkom!

Als ik persoonlijk op zoek naar een abonnement ga, zorg ik eerst dat ik inderdaad alle voorwaarden ken voordat ik het ga afsluiten. Puur om zeker te zijn van wat ik krijg en waar ik recht op heb.
rondevaal

Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Wat een vodafone drama is het samenvoegen van mijn abbo naar mijn vrouw der red together.
3 weken en 2x alles moeten invullen?
En dan alle telefoontjes en chats met de klantenservice, ze hebben me nog steeds niks opgeleverd.
Frustratie allom.
Er schijnt geen nummer te zijn van de afdeling red together om alles recht te zetten? Hoe verzin je het.
Week 4 is inmiddels ingegaan.

Ik stop er maar mee, 2 abbonementen op mijn vrouw der naam staan er op red together en mijn abbo krijg ik er niet bij!

Het wordt toch eens tijd om over te stappen naar de provider waar mijn zoon al een tijdje goed bij zit tele 2.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi rondevaal
Bedoel je dat jouw nummer nog niet op het klantnummer van je vrouw staat? Ik heb je een privebericht gestuurd.
rondevaal

Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Klopt dit wil niet lukken,2X alles ingevuld met een bankafschrift etc, zelfs legitimatie en de vraag of ik bij het red together abbo bijgevoegd kan worden?
Blijkbaar wordt het niet gesnapt bij vodafone.
Het zal mij 6 euro pm schelen maar ik ben er eigenlijk al klaar mee.

Groeten ron.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Mocht je je bedenken, dan help ik je alsnog graag verder rondevaal
rondevaal

Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Wat kan ik nu nog meer doen?
Ze snappen het bij vodafone niet eens.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Ik heb gereageerd op je privébericht rondevaal. Ik heb het voor je in orde gemaakt.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties op dit artikel.

Uitgelicht topic