Template

Gedreven Liefhebber
  • 47Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes

Vreemde taal

Wat is dit voor vreemde taal? Dat deel dat dus niet Engels is, dat hoort hier niet lijkt me.

Template_0-1677528600121.png

 

18 Reacties 18
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 842Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @Template 
Deze is inderdaad bijzonder om 2 redenen. Er staat namelijk ''Welcome to Ziggo Support Community'' en vervolgens een onderschrift in een vreemde taal. Bij mij ziet dit er zelf heel anders uit: 


Kun je een link sturen van waar je dit precies ziet? En staat het er op dit moment nog of is het nu zoals het hoort?

Template
topicstarter
Gedreven Liefhebber
  • 47Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 842Oplossingen
  • 1013Likes

Bijzonder! Ik kan het zelf dus niet reproduceren via mijn eigen account en heb dit ook niet eerder voorbij zien komen op de Vodafone Community. Wil je het eens via een andere browser testen en voor de zekerheid ook je cookies verwijderen + een cache clean van de browser uitvoeren?

Template
topicstarter
Gedreven Liefhebber
  • 47Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes

@Cecilia De screenshot was op desktop met cache leeg en cookies leeg. Op telefoon nu heb ik exact hetzelfde. 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 842Oplossingen
  • 1013Likes

Ik laat dit even voor jou onderzoeken @Template. Ik kom hier nog op terug.

Dave!

Gedreven Raadgever
  • 191Posts
  • 13Oplossingen
  • 53Likes

Ik heb hier gewoon zelfde in Nederlands zoals bij @Cecilia 

 

Schermafbeelding 2023-02-28 om 15.56.00.png

Template
topicstarter
Gedreven Liefhebber
  • 47Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes

@Dave! Mijn Community staat bewust in het Engels. Echter die andere taal hoort daar niet en zoals Cecilia opmerkte dat van Ziggo helemaal niet. 

Dave!

Gedreven Raadgever
  • 191Posts
  • 13Oplossingen
  • 53Likes

Heel raar, ben reuze benieuwd naar het antwoord waar het aan ligt. Anders cursus italiaans 😂

Template
topicstarter
Gedreven Liefhebber
  • 47Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes

Aan cookies zou vreemd zijn want ik sta op mobiel en desktop niet ingelogd in Edge. Zou het wel kunnen doen om Bing coins (of hoe dat ook heet) te sparen. De browser was leeg van cookies en cache was leeg. 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 842Oplossingen
  • 1013Likes

We zijn een stap verder @Template! We kunnen het reproduceren wanneer de taal in het Community profiel is aangepast naar Engels en ook de oplossing is gevonden. 

We hebben aan de achterkant enkele instellingen aangepast, zodat er komt te staan: ''Welcome to the Vodafone Support Community'' en het deel met de Italiaanse tekst wordt vervangen door: ''Get an answer to your question, share your knowledge and help others''. 

Met de eerstvolgende update van het Community platform worden deze aanpassingen doorgevoerd. Er is nog geen concrete datum voor deze update bekend, maar zodra deze live is worden bovenstaande aanpassingen ook direct doorgevoerd. 

Template
topicstarter
Gedreven Liefhebber
  • 47Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes

@Cecilia Ik wacht het dan even af. 

Template
topicstarter
Gedreven Liefhebber
  • 47Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes

@Dave! Het staat er trouwens nog steeds

Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Dan kan je beter @Cecilia in je bericht plaatsen. Want Dave is hier niet werkzaam en kan je daarmee ook niet verder helpen. Dus mocht het nog niet goed staan dan is Cecilia je aanspreekpunt omdat ze bij Vodafone werkt. 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 842Oplossingen
  • 1013Likes

@Template Het klopt dat dit nog niet is aangepast. Zoals eerder aangegeven worden de aanpassingen zichtbaar met de eerstvolgende Community platform update. Hier is nog geen concrete datum voor bekend, aangezien we ook nog een andere release willen toevoegen aan deze update. We moeten hier dus nog even op wachten. 

Dave!

Gedreven Raadgever
  • 191Posts
  • 13Oplossingen
  • 53Likes

Zoals @Energieboy  aangeeft ik ben hier niet werkzaam, soms een topic maar meestal zit ik op de Ziggo Community. En je krijgt genoeg feedback vanuit EnergieBoy en @Cecilia . Laten we daar bij houden.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 842Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @Template 
Er is recent een update geweest van ons Community Platform waarin deze aanpassingen zijn meegenomen. Ik heb het zojuist even getest door de taal op Engels te zetten en hier staat alles weer goed! 🙂 

Template
topicstarter
Gedreven Liefhebber
  • 47Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes

@Cecilia Het is nog steeds niet volledig Engels dus het is niet opgelost. Nu is het Engels met Nederlands doorelkaar.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 842Oplossingen
  • 1013Likes

Doordat je mij hebt gementioned zie ik nu dit: 


De ''algemene melding'' is wel aangepast naar: ''Welcome to the Vodafone Support Community'' en het deel met de Italiaanse tekst wordt vervangen door: ''Get an answer to your question, share your knowledge and help others''. 

Bedoel je bovenstaand stukje in mijn afbeelding ook? De rest zie ik namelijk allemaal in het Engels staan 😉 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic