In navolging van het
samenvoegen van My Vodafone en Mijn Ziggo hebben we een volgende stap gezet om ons inlogproces eenvoudiger te maken.
Naast de bestaande mogelijkheden om met je e-mailadres en met Facebook is het vanaf nu ook mogelijk om met je My Vodafone en Mijn Ziggo account in te loggen op de Vodafone Community.
Hoe werkt het?Als je deze optie kiest, kun je inloggen zoals je gewend bent met My Vodafone, alleen koppel je nu een nieuw Community account aan je My Vodafone account. Dit houdt in dat je dus geen extra Community account meer hoeft aan te maken.
Waarom zou je met My Vodafone inloggen?Het grote voordeel is dat je geen verschillende accounts hoeft te gebruiken en het gemak kunt ervaren van het inloggen met 1 account op verschillende domeinen. Daarnaast vallen alle gegevens onder 1 account.
Waar kan ik het vinden?Ik heb al een account op de Community wat nu? Zodra je voor de eerste keer met My Vodafone inlogt wordt er automatisch een nieuw account gecreëerd. Vanaf dan kun je My Vodafone als inlog voor de Community gebruiken. Houd er rekening mee dat er geen gegevens worden overgezet naar je nieuwe account.
Kan ik hetzelfde e-mailadres gebruiken voor My Vodafone?Nee dit is niet mogelijk. Je kunt een e-mailadres maar voor 1 account gebruiken. Indien het e-mailadres van je Community account en My Vodafone account hetzelfde zijn, kunnen wij het e-mailadres van je Community account wijzigen. Je kunt hiervoor contact opnemen met een moderator.
Ervaar je problemen met je My Vodafone account? Neem hiervoor contact op met onze
klantenservice. Heb je andere vragen over het inlogproces? Dan horen we dit graag via dit topic.