De Community van Vodafone is er voor klanten die klanten willen helpen. Samen weten we meer! Heb je een vraag of wil je misschien iemand anders helpen met een antwoord, dit kan en mag allemaal. Maar soms zijn er vragen waar klanten geen antwoord op hebben of gewoon weg niet de mogelijkheid hebben om in een systeem te kijken wat er nu aan de hand is. Daarvoor zijn er Vodafone medewerkers (moderators) aanwezig en die kunnen je verder helpen.
Soms hebben deze medewerkers meer informatie nodig om in het systeem te kijken en daarmee kunnen ze je sneller helpen. Welke gegevens zijn belangrijk om je verder te helpen en waar kan je deze plaatsen?
Vul je gegevens in onder de instellingen van je profiel. Deze informatie vind je rechtsboven in beeld, als je op je profielfoto klikt. Klik daarna op "Mijn instellingen" en dan op "Persoonlijke informatie". Vul hier zoveel mogelijk gegevens in: je postcode / huisnummer én telefoonnummer. Klik daarna op "Wijzigingen opslaan".
Deze informatie is enkel zichtbaar voor medewerkers van Vodafone (moderators). Zij gebruiken dit ook alleen om met je mee te kijken naar jouw vraag of probleem.